Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Shmaarts
08. Aug 2015, 09:02#26081

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: drz400


08 Aug 2015, 08:42:17 andrejins rakstīja:

07 Aug 2015, 22:32:07 VATERLAND rakstīja:

07 Aug 2015, 22:18:57 Shmaarts rakstīja:
Sveiki,

Ir problēma, ceru, ka varēsiet novirzīt pareizajā virzienā vai vislabak pie pareizā meistara. Ļoti negribētu braukt uz BMW servisu

Mocis - BMW F800GS, 2009. gads, nobraukums ~34 000 km.

Šodien, pēc meža taku uzaršanas,izbraucot uz asfalta agresīvi iegriežot ručku no stāvoša moča ar 1. ātrumu līdz 6000rmp (max 10 000), mocis sāka tā kā rīstīties un pēc aptuveni trīs, četriem rijieniem noslāpst. Pirmajā momentā nelec, pēc pāris sekundem pielec, bet ieliekot ātrumā atkal noslāpst, pēc aptuveni 2 minūšu nogaidīšanas, pielec un iet kā parasti.

Dīvaini, ka ir stadija, kad mocis pielec, bet noslāpst līdz ko ieliek ātrumā, it kā pekas sensors būtu nospiests, bet kādam viņam saistība ar uzrāvienu?

Dīvaini, ka mežā braucot ar augstiem apgriezieniem nekas tāds nenotiek, it kā būtu saistība ar uzrāviena spēku, kaut gan par šo nevaru būt 100 % drošs, jo iespējams, kaut kas sabojājās pedejos meža metros.

Mierīgi uzsākot un braucot nejūtu nekādu novirzi no normas.

Kopā šādus gadījumus, izprovicēju trīs reizes.

Ceru, uz jūsu palīdzību.




Aizripinies ar savu F800GSu līdz Teikas Arnim un gan jau viņan būs kāda vērtīga ideja šīs ķibeles cēloņu sakarā.


Gadienā tā rīstīšanās nav tāda it kā bendzīna nebūtu? Vai arī sajūta ka dzirksteles nav?


Paldies par ieteikumu saistībā ar meistaru. Pirmdien viņu patraucēšu.

Par to bendzīnu un dzirksteli grūti pateikt, kaut kāda līdzība ar to ir, bet kā pirmo kārti uz šo neliktu.

Offline

soulfreak
08. Aug 2015, 11:19#26082

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Cenšoties likvidēt vizuālu defektu, norāvu milzīgu tehnisku defektu - pārvilku galvu, gāžas eļļa
Ir aizdomas, ka reiz jau tur bijis metināts.
Tātad, kas un kur varētu sametināt xjr1300 galvu? Vai tas maz ir risinājums?

edit: kko sačibināju, it kā ir ok

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 08 Aug 2015, 17:40:52 ]

Offline

mexa
08. Aug 2015, 22:18#26083

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tātad ziemai rokas niez paskrūvēt moci.
jautājums tiem kas zin drēbi- dots VFR700F, frontends pārāk mīksts un prasa restaurāciju, bremzes soso, tēmēju frontswapot, uz kādu vēl domāšu, bet interesē detaļas. rake un trail ir aptuveni saprotams, leņķi es nevaru mainīt, ar trail itkā esmu apmierināts kāds ir, jo mocis vairs nestūrē pats... atradās viduspunkts. bet nu jaunākām triple tree, tobiš no jaunākiem močiem, kā manam... ir mazāki offseti, jautājums cik un uz kuru pusi var ietekmēt vadāmību offsetu liekot mazāku. jo tīri teorētiski rake un trail nemainās, ja nu drusku. ar lielāku offsetu es dabūju riteni kuram amortiņu garen ass stūrējot "zīmē" uz ceļa lielāka diametra riņki, ja tā var izteikties. gribās guldāmu moci, jo tagad man kkānesanāk ceļgalu paslīpēt, uz cita mo pat bez pieraduma sagāžu daudz vairāk... ar spēku guldīt negribas, riepām ckicken strips ir...

ja kāds var pakomentēt par offseta ietekmi laipni lūgti

ortrs moments-nepatīk šaurās riepas, 120 kā ola uz mana diska... platāki nelien, dakšu sprauga maza...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
09. Aug 2015, 10:40#26084

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nē, mainot offset, diezgan ievērojami mainās arī trail. skat. zīmējumu manā galerijā galerija par GSXR

samazināsi offset, palielināsi trail

Offline

mexa
09. Aug 2015, 11:29#26085

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

My bad. Ne taa skatiijos tagad bilde skaidra. Domaas ko dariit. Ja sanaaks finanses kaa plaanots tad cepshu atskaiti.man tagad itkaa 38mm. Bet nu garaa liikumaa negrib iisti gulties. Pa pilsetu prishi iet. Varbuut ne taa braucu, bet tas kaa faktors paliek. Tagad kraadhu infu kuru endu tad likt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
09. Aug 2015, 12:14#26086

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Aizmuguri varbūt vajag augstāku, varbūt atsperei preload vairāk vai cietāku compresion. Jāpamaina un jāpaskatās kā uzvedās

Offline

Zars
09. Aug 2015, 13:12#26087

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

Kādas domas/atsauksmes,par dynojet kitiem?Ir jēga vispār no tādiem?

Offline

mexa
09. Aug 2015, 18:03#26088

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Nuu aizmuguri vareetu. Jo swapoju no 18 uz17 collaam... Bet projektaa naakotnee cita daksha. Takaa tad arii domaas par pakalju. Preload ir kur skruuveet. Pagaidaam uz taa ierobezhosos. Pa pilsetu mocis manevree labi. Bet drusku palika tendence leeni braucot sveerties pagriezienaa iekshaa. Ka ar speeku jaatur stuure bija kameer nepadzilinaaju dakshu liidz stock poziicijai un neuzliku plataaku disku ar riepu. To be continued

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
09. Aug 2015, 18:23#26089

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Nu tad pagaidām pamācies counter steering. Resp., ejot iekšā līkumā, iekšējo ručku paspied prom no sevis, tik nepārcenties, jo mocis tad ātri guļās

Offline

mexa
09. Aug 2015, 18:49#26090

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

par countersteering lasīju vēl kad moča nebija jau minēju ka lai guldītu zemāk mocis prasa piepūli, spiest ar spēku negribu...
tobiš ir moments kad handlebari jāspiež labi stiprāk lai guldītos, pareiza bremze un gāze ar ātrumu dotu varbūt labu galarezultātu, bet uz citiem mo man guldīt sanāk daudz vieglāk, nejūtu to slodzi pie noteikta leņķa, domāju te arī trail nospēlē lomu, mocis ir sport tūrists, tendence bruakt taisni, ko labi pamanīja čomi, protams garam gabalam vieglāk

braucot pa pilsētas lēnajiem slalomiem ar manu necilo pieredzi ( pēc kraša vēl raustos lēni braucot guldīt, tik citreiz kad mīzienu aizmirstu sanāk tīri ok) gadās tīri viegli, bez piepūles uz handlebariem noguldīt kamēr kāja pret asvaltu neķeras braucot ātrākos gabalus protams pietrūkst pieredzes, jo uzskatu ka gāze bremze ir nekorekta, itkā neuzticētos riepām, sanāk itkā lēzeni bet noteikti nav ideāli. pēc astes nomaiņas sanāca drupi zemāks sēdeklis, un mocis palika "paklausīgāks" visos ātrumos. jo vairāk lienu piekarē jo vairāk saprotu ka vēl daudz kas jāapgūst moš pa vakaru samērīšu sava mo parametrus, lai zin ko rēķināt un meklēt. virpa ir, tā kā pielāgošanas problēma atvieglojas, jo vairāk ar vietējo virpotāju kvalitāti... vieni veči, kuri jau nu sen labi nevirpo

[ Šo ziņu laboja mexa, 09 Aug 2015, 18:51:51 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
09. Aug 2015, 19:17#26091

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nues lunis, tikai tiko pamanīju ma man mocim triple tree ass ir liekta... te izskaidrojas ilgi meklētais vobleris ripinoties ar atlaistām rokām. luftes nav manītas, bet noteikti ir kāda mikrolufte kura progresē kad mocis uz motora bremzējot palēninās... tobiš gultnis neķer ar visu laukumu. tagad točna būs swaps tikai kāreiz mana ass ir garāka nekā piem 919, nāksies šo visu gūglēt...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
09. Aug 2015, 22:26#26092

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Cits jaitaajums-
Salidzinot efektivitati bremzeem. Kursh mo tautaa labaak bremzee?

Cbr919 ar mazo br. disku
Cbr919 ar lielo br. disku
Cbrf3
Cbrf4

Jautaajums glups bet tautas viedokli gribas dzirdeet.
Visiem mo 4cil bremzes. Tik iespejamaa atskiriba diametros. Vai dziivee ir aptuveni ta ka labaakaas buus 919 peedeejo gadu ar lielajiem diakiem? Un salidzinot parejos variantus bus viss vienaadi?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

GAD
10. Aug 2015, 09:53#26093

Kopš: 18. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: ZX12R

Sveiki. Varbūt kāds var palīdzēt? Sāka tecēt antifrīzs no sūkņa, sākumā domāju, ka vainīga blīve, bet izrādījās ka tek no paša sūkņa pa vidu (tur tāds caurums oriģināls). Cik saprotu tad saļņiks, kas nāk no dzesēšanas šķidruma puses (nevis no kartera puses) ir izbeidzies.
Jautājumi sekojoši: Vai kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu? Vai tie sūkņi ir jaucami un maināmi saļņiki? Varbūt kāds tirgo veselu sūkni? Mocis HONDA cbr919 fireblade, 1998 gads.

Offline

GirtsL
10. Aug 2015, 11:40#26094

Kopš: 09. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: BMW F800GS KTM 450EXC 15` Sixdays

Vai shadam KTM spidometram ir jabut apgaismojums?
Tumsa neko neredzu!
Links

Offline

MIGs
10. Aug 2015, 11:54#26095

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


09 Aug 2015, 22:26:46 mexa rakstīja:
...Salidzinot efektivitati bremzeem. Kursh mo tautaa labaak bremzee?

Cbr919 ar mazo br. disku
Cbr919 ar lielo br. disku
Cbrf3
Cbrf4
....

Ja Tev tie diski un suporti stāv plauktā tad vari arī domāt, bet ja viņi ir jāpērk, tad pērc labāk uzreiz ko jaunāku un modernāku(lasi efektīvāku).

PS. Man liekas, ka bremžu disku materiāli un formas(zīmējums) ir vienādi.
Ja tā, tad protams, ka lielāks vienmēr būs labāks uz bremzēšanos, bet lielāka rotējošā masa, ko dieizn vai šeit ir vispār vērt spieminēt.

Par bremzēm - nav ne jausmas, kādas ir Faieriem, bet nu F2 un F3 ir ar peldošajiem suportiem.

Labāk uztaisi pārejas un uzliec tai dakšai labus suportus. Nav jau obligāti jāliek radiāli stiprināmos.

-----------------

Offline

mexa
10. Aug 2015, 12:03#26096

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

F3 un vecie 919 un skiet f4 diski vienaadi. f3 peld disks. Par suportu shaubos ka peld. Nu var jaunaaku bet te iesperas finanses. Tik daudz man pietiks ar mineetajiem. Kaadu stopiju gan arii varees saakt maaciities. Man tagad vispaar kaa padomju gulta. Klanaas labi. Trac sisteema skiet neshancee. Jaukt tiiriit... Vai nav vieglaak to pashu faiera frontu ar 17 disku un renoveetaam dakshaam lietot. Nekaa gruust vecaa dzelzii kursh cietaaks nepaliks

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
10. Aug 2015, 12:49#26097

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


10 Aug 2015, 11:40:25 GirtsL rakstīja:
Vai shadam KTM spidometram ir jabut apgaismojums?
Tumsa neko neredzu!
Links

uz spido nav jāskatās

bet apgaismojumam jābūt!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

QQlis
10. Aug 2015, 17:03#26098

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Ir jautājums saistībā ar Honda VFR 800Vtec 2004.gada.
Tikko izbraukāta Norvēģija, atpakaļceļā sāka likties tāda jocīgāka vadāmība (norakstīju uz pasažieri un koferu svaru), Zviedrijā pirms prāmja, ēdot karaliskas šprotu vakariņas sapratu, ka pakaļējais amis ir beigts, no Venstpils uz Rīgu dabūju viklt vispār tikai uz atsperi (pēc izjūtām).
Mans fiksais spriedums ir tāds, ka amis netika galā ar slodzi svara dēļ, bet iespējams vienkārši pienāca laiks.
Būtībā mocis bija pamatīgi pārslogots, es pats virsū ar 86kg + draudzene ~ 50 kg, tad abiem ekips, teltis un atribūti, paika un citas lietas - rupji rēķinot varētu būt pa virsu kādi 200 - 220 kg... Un norvēģijā ir ļoti daudz tā saucamo "ferrist" - tipa kaut kādas redeles šķērsām ceļam, daļa normālas, daļa sanāk tāda kā bedre - sitieni ir pamatīgi jūtami!
Šobrīd plānoju renovēt veco esošo amīti, ja tāda iespēja pastāv, bet vai ir vērts?
Tā kā ar amortizācijas lietām esmu ļoti uz "Jūs", tad jautāju gudrāku cilvēku viedokli. Principā pastāvīgi tiek braukts 2-vatā, un arī topkeiss ir ļoti bieži līdzi. Varbūt uzreiz vajag meklēt kaut ko nopietnāku un lielākām slodzēm - tā lai pēc kāda neilga laika atkal jāmeklē amīts!?
Iespējams, ka man vienkārši ir tas amītis attiecīgi katru reizi jāregulē, jo to es nedarīju pirms brauciena un tas arī bija pie vainas?

-----------------

Offline

shkapars
10. Aug 2015, 17:04#26099

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


10 Aug 2015, 12:03:14 mexa rakstīja:
F3 un vecie 919 un skiet f4 diski vienaadi. f3 peld disks. Par suportu shaubos ka peld. Nu var jaunaaku bet te iesperas finanses. Tik daudz man pietiks ar mineetajiem. Kaadu stopiju gan arii varees saakt maaciities. Man tagad vispaar kaa padomju gulta. Klanaas labi. Trac sisteema skiet neshancee. Jaukt tiiriit... Vai nav vieglaak to pashu faiera frontu ar 17 disku un renoveetaam dakshaam lietot. Nekaa gruust vecaa dzelzii kursh cietaaks nepaliks


Jā, jo lielāks br.disks, jo labāk bremzēsies. Labākais apgreids bremzēm ir radiālā bremžmašīna augšā

Offline

Beerzins
10. Aug 2015, 20:44#26100

Kopš: 09. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: R1

šodien pieejot pie moto garāžā konstatēju ka pie moto ir kkāda peļķīte,sīkāk papētot konstatēju ka akumulatora sķidrums ir sācis tecēt un tecējis ir uz aizmugurejās dakšas ,tādi pretīgi pleķi palika,ar ko tgd to visu varētu dabūt nost nesadiršot visu vēl vairāk??

Offline