Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
otomars | 04. Aug 2015, 22:44 | #26061 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1094
Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01
| mexa,vai Tu vari uztaisit RR | Offline | | |
mexa | 04. Aug 2015, 22:58 | #26062 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| sev varu ko arīizdarīju, bet neesmu novedis līdz spīdošu pautu līmenimm, tapēc nepiedāvāju pusfabrikātu. pagaidām domāju kā optimizēt vadību lai maksimāli izmantot iespējas, un mazāk sildīt gaisu, kā arī gabarītizmēri... tapēc minu iespēju kā tādu, kuru piedāvā SS un šķiet vēl kādi tirgoņi inetā.
vajadzība?
konkurēt ar čainu elementāri-jo no tās nav garantiju. dārgais gals padārgs. pati elektronika tur principā ļoti vienkārša, ja salasīti komplimentāri elementi un kvalitatīva lodēšana vai pat punktmetināšana tad var vēsi uzbliezt ilgdzīvojošu aparātu. BET vienīgais mīnus ir gabarīti, bez industriālās tehnikas un naudas ieguldījuma grūi panākt konkurentu pa gabarītiem. bet ja sanāk ta cena tuvu pusbrendam... te tā pagale ar diviem galiem, ja pietiek vietas es ņemtu pārbaudīta ražotāja self made aparātu. nevis šķībacainā pakaļdarinājumu. vainu turīgi dzīvojot hi end RR kuram čutne 25 gadu garantiju dod...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
kaspars666 | 04. Aug 2015, 23:59 | #26063 |
| Kopš: 09. Mar 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 39
Braucu ar: EXC525
| kāds var pateikt kā risināt šo problēmu> No karbja tek beņa, iztīriju karbi, nekas nemainijās, bet tek nevis uzreiz kā noslāpē moci, bet pēc kādām 20minūtēm | Offline | | |
|
Strazds | 05. Aug 2015, 08:12 | #26064 |
| Kopš: 02. May 2008
Ziņojumi: 99
Braucu ar: SMR #888
|
04 Aug 2015, 23:59:34 kaspars666 rakstīja:
kāds var pateikt kā risināt šo problēmu> No karbja tek beņa, iztīriju karbi, nekas nemainijās, bet tek nevis uzreiz kā noslāpē moci, bet pēc kādām 20minūtēm
Braucot tas arī notiek vai tikai "uz pekas"?
1. Izjauc vēlreiz karbiķi.Pārbaudi visu sakarā ar pludiņu.
2. Aizgriez "krāniņu" | Offline | | |
Naits | 05. Aug 2015, 08:45 | #26065 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Paskaties pludiņa līmeni un adatu.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
kaspars666 | 05. Aug 2015, 10:43 | #26066 |
| Kopš: 09. Mar 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 39
Braucu ar: EXC525
|
05 Aug 2015, 08:12:00 Strazds rakstīja:
04 Aug 2015, 23:59:34 kaspars666 rakstīja:
kāds var pateikt kā risināt šo problēmu> No karbja tek beņa, iztīriju karbi, nekas nemainijās, bet tek nevis uzreiz kā noslāpē moci, bet pēc kādām 20minūtēm
Braucot tas arī notiek vai tikai "uz pekas"?
1. Izjauc vēlreiz karbiķi.Pārbaudi visu sakarā ar pludiņu.
2. Aizgriez "krāniņu"
Braucot vis čotka, tikai kad noslape peec kada laika tik sak teceet | Offline | | |
mexa | 05. Aug 2015, 11:32 | #26067 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| uz KTM? es arī skatos uz adatu, bet tavam nav bākas krāna vakuma vai rokas?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Karote | 05. Aug 2015, 13:37 | #26068 |
| Kopš: 13. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Lamatu
| Kāds var ieteikt sakarīgu cilvēku, kas ievilktu mašīnā vadus subim un visu saštelētu? | Offline | | |
Modrs | 05. Aug 2015, 22:48 | #26069 |
| Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
04 Aug 2015, 22:09:20 Modrs rakstīja:
Kas skaitās normāls? es te uz aci jebajā iegāju un tur šis tas ir, pat ar Gondām vienāds. Bet tie ir kkādi noname
nopirku motosportā, uzliku, no sākuma 12.hvz cik tur V. pačikājos, paraustīju ručku un hlabis 13.5V. Uzlieku joka pēc veco atpakaļ, tas arī strādā. Štekers vizuāli ok.
ehzzz, nu garāža ir pa vienu hlamu vairāk . Nafig es tā steidzos......
Edit: tiem reguļiem arī ir jābūt tik karstiem pie ieslēgta motora?[ Šo ziņu laboja Modrs, 05 Aug 2015, 22:51:31 ] | Offline | | |
mexa | 05. Aug 2015, 22:52 | #26070 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tas nozīmē ka tev vajag izbaudī VISUS savienojumus
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
andrejins | 06. Aug 2015, 14:08 | #26071 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
05 Aug 2015, 22:48:42 Modrs rakstīja:
04 Aug 2015, 22:09:20 Modrs rakstīja:
Kas skaitās normāls? es te uz aci jebajā iegāju un tur šis tas ir, pat ar Gondām vienāds. Bet tie ir kkādi noname
nopirku motosportā, uzliku, no sākuma 12.hvz cik tur V. pačikājos, paraustīju ručku un hlabis 13.5V. Uzlieku joka pēc veco atpakaļ, tas arī strādā. Štekers vizuāli ok.
ehzzz, nu garāža ir pa vienu hlamu vairāk . Nafig es tā steidzos......
Edit: tiem reguļiem arī ir jābūt tik karstiem pie ieslēgta motora?
Modrs, regulators pāri palikušo strāvu izdala siltumā.
Bet pārbaudi visus vadus un savienojumus, kaut kur ir kkas zaļš, ja jau pakustini kko un pēkšņi lādē...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Gerhards | 06. Aug 2015, 14:29 | #26072 |
| Kopš: 29. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3
Braucu ar: GTS300ie
|
01 Aug 2015, 20:54:58 reisers rakstīja:
Sveiki
Vai kadam ir nojausma cik varetu maksat izveidot vel vienu atslegu ar chipu imobilaizeram?? Kawasaki Ninja 636 2013
Paldies
http://www.1188.lv/katalogs/sn-serviss-sia-veik...-sistemas/476766
2013. gadā par atslēgu, vīlēšanu un klonēšanu samaksāju 30 vai 40 LVL. Jaunu oriģinālo sagatavi viņi nevarēja saprogrammēt, tādēļ nācās pasūtīt vizuāli atšķirīgu. Darbs 10 minūtēm, tikai sagatavi gan nācās gaidīt vairāk kā mēnesi.[ Šo ziņu laboja Gerhards, 07 Aug 2015, 10:54:40 ] | Offline | | |
JB86 | 06. Aug 2015, 15:15 | #26073 |
| Kopš: 14. Mar 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: xj6s
| Vai kādam gadījumā nav iespējas man uz skates laiku par taisnīgu atlīdzību aizlienēt 2010. gada Yamaha XJ6s Eiropas lampu?
Cerības mazas, bet tomēr.
Mocis tāds kā manā profila bildē, diemžēl no telefona nemāku te ielikt labāku.[ Šo ziņu laboja JB86, 06 Aug 2015, 15:18:46 ] | Offline | | |
Mastersblasters | 06. Aug 2015, 19:08 | #26074 |
| Kopš: 17. Aug 2014
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
|
05 Aug 2015, 10:43:57 kaspars666 rakstīja:
05 Aug 2015, 08:12:00 Strazds rakstīja:
04 Aug 2015, 23:59:34 kaspars666 rakstīja:
kāds var pateikt kā risināt šo problēmu> No karbja tek beņa, iztīriju karbi, nekas nemainijās, bet tek nevis uzreiz kā noslāpē moci, bet pēc kādām 20minūtēm
Braucot tas arī notiek vai tikai "uz pekas"?
1. Izjauc vēlreiz karbiķi.Pārbaudi visu sakarā ar pludiņu.
2. Aizgriez "krāniņu"
Braucot vis čotka, tikai kad noslape peec kada laika tik sak teceet
Adata, kas aizver degvielas padevi atkarībā no pludiņa stāvokļa, būs padilusi. Pie reizes, var arī nomainīt to "alu", kurā iet šī adata.[ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 06 Aug 2015, 19:10:17 ] | Offline | | |
AG1985 | 07. Aug 2015, 10:41 | #26075 |
| Kopš: 12. Jun 2011
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Honda Shadow ACE VT750C
| Iespeejams, ka nevietā jautājums, bet...
Gribētu dzirdēt viedokli - kādas "ručkas" ir labākas čoperim? Ādas vai tomēr tā saucamās švammes ir labākas? | Offline | | |
MIGs | 07. Aug 2015, 14:21 | #26076 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
07 Aug 2015, 10:41:12 AG1985 rakstīja:
Iespeejams, ka nevietā jautājums, bet...
Gribētu dzirdēt viedokli - kādas "ručkas" ir labākas čoperim? Ādas vai tomēr tā saucamās švammes ir labākas?
Kas nosaka to kas ir labāk ?!
Vienam resnums, citam tas kā patīk materiāls. Vēl kādam svarīgāka krāsa vai iededzinātais ērgļa siluets.
Cietās iet ilgāk,. mīkstās dilst ātrāk.
-----------------
| Offline | | |
Shmaarts | 07. Aug 2015, 22:18 | #26077 |
| Kopš: 24. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 55
Braucu ar: drz400
| Sveiki,
Ir problēma, ceru, ka varēsiet novirzīt pareizajā virzienā vai vislabak pie pareizā meistara. Ļoti negribētu braukt uz BMW servisu
Mocis - BMW F800GS, 2009. gads, nobraukums ~34 000 km.
Šodien, pēc meža taku uzaršanas,izbraucot uz asfalta agresīvi iegriežot ručku no stāvoša moča ar 1. ātrumu līdz 6000rmp (max 10 000), mocis sāka tā kā rīstīties un pēc aptuveni trīs, četriem rijieniem noslāpst. Pirmajā momentā nelec, pēc pāris sekundem pielec, bet ieliekot ātrumā atkal noslāpst, pēc aptuveni 2 minūšu nogaidīšanas, pielec un iet kā parasti.
Dīvaini, ka ir stadija, kad mocis pielec, bet noslāpst līdz ko ieliek ātrumā, it kā pekas sensors būtu nospiests, bet kādam viņam saistība ar uzrāvienu?
Dīvaini, ka mežā braucot ar augstiem apgriezieniem nekas tāds nenotiek, it kā būtu saistība ar uzrāviena spēku, kaut gan par šo nevaru būt 100 % drošs, jo iespējams, kaut kas sabojājās pedejos meža metros.
Mierīgi uzsākot un braucot nejūtu nekādu novirzi no normas.
Kopā šādus gadījumus, izprovicēju trīs reizes.
Ceru, uz jūsu palīdzību.
| Offline | | |
VATERLAND | 07. Aug 2015, 22:32 | #26078 |
| Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
07 Aug 2015, 22:18:57 Shmaarts rakstīja:
Sveiki,
Ir problēma, ceru, ka varēsiet novirzīt pareizajā virzienā vai vislabak pie pareizā meistara. Ļoti negribētu braukt uz BMW servisu
Mocis - BMW F800GS, 2009. gads, nobraukums ~34 000 km.
Šodien, pēc meža taku uzaršanas,izbraucot uz asfalta agresīvi iegriežot ručku no stāvoša moča ar 1. ātrumu līdz 6000rmp (max 10 000), mocis sāka tā kā rīstīties un pēc aptuveni trīs, četriem rijieniem noslāpst. Pirmajā momentā nelec, pēc pāris sekundem pielec, bet ieliekot ātrumā atkal noslāpst, pēc aptuveni 2 minūšu nogaidīšanas, pielec un iet kā parasti.
Dīvaini, ka ir stadija, kad mocis pielec, bet noslāpst līdz ko ieliek ātrumā, it kā pekas sensors būtu nospiests, bet kādam viņam saistība ar uzrāvienu?
Dīvaini, ka mežā braucot ar augstiem apgriezieniem nekas tāds nenotiek, it kā būtu saistība ar uzrāviena spēku, kaut gan par šo nevaru būt 100 % drošs, jo iespējams, kaut kas sabojājās pedejos meža metros.
Mierīgi uzsākot un braucot nejūtu nekādu novirzi no normas.
Kopā šādus gadījumus, izprovicēju trīs reizes.
Ceru, uz jūsu palīdzību.
Aizripinies ar savu F800GSu līdz Teikas Arnim un gan jau viņan būs kāda vērtīga ideja šīs ķibeles cēloņu sakarā.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
andrejins | 08. Aug 2015, 08:42 | #26079 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
07 Aug 2015, 22:32:07 VATERLAND rakstīja:
07 Aug 2015, 22:18:57 Shmaarts rakstīja:
Sveiki,
Ir problēma, ceru, ka varēsiet novirzīt pareizajā virzienā vai vislabak pie pareizā meistara. Ļoti negribētu braukt uz BMW servisu
Mocis - BMW F800GS, 2009. gads, nobraukums ~34 000 km.
Šodien, pēc meža taku uzaršanas,izbraucot uz asfalta agresīvi iegriežot ručku no stāvoša moča ar 1. ātrumu līdz 6000rmp (max 10 000), mocis sāka tā kā rīstīties un pēc aptuveni trīs, četriem rijieniem noslāpst. Pirmajā momentā nelec, pēc pāris sekundem pielec, bet ieliekot ātrumā atkal noslāpst, pēc aptuveni 2 minūšu nogaidīšanas, pielec un iet kā parasti.
Dīvaini, ka ir stadija, kad mocis pielec, bet noslāpst līdz ko ieliek ātrumā, it kā pekas sensors būtu nospiests, bet kādam viņam saistība ar uzrāvienu?
Dīvaini, ka mežā braucot ar augstiem apgriezieniem nekas tāds nenotiek, it kā būtu saistība ar uzrāviena spēku, kaut gan par šo nevaru būt 100 % drošs, jo iespējams, kaut kas sabojājās pedejos meža metros.
Mierīgi uzsākot un braucot nejūtu nekādu novirzi no normas.
Kopā šādus gadījumus, izprovicēju trīs reizes.
Ceru, uz jūsu palīdzību.
Aizripinies ar savu F800GSu līdz Teikas Arnim un gan jau viņan būs kāda vērtīga ideja šīs ķibeles cēloņu sakarā.
Gadienā tā rīstīšanās nav tāda it kā bendzīna nebūtu? Vai arī sajūta ka dzirksteles nav?
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
rixride | 08. Aug 2015, 09:01 | #26080 |
| Kopš: 28. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 42
Braucu ar: TDM 850 '93
| Es lieku uz benzīna sūkni. | Offline | | |
|
|