Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
otomars
04. Aug 2015, 22:44#26061

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01

mexa,vai Tu vari uztaisit RR

Offline

mexa
04. Aug 2015, 22:58#26062

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

sev varu ko arīizdarīju, bet neesmu novedis līdz spīdošu pautu līmenimm, tapēc nepiedāvāju pusfabrikātu. pagaidām domāju kā optimizēt vadību lai maksimāli izmantot iespējas, un mazāk sildīt gaisu, kā arī gabarītizmēri... tapēc minu iespēju kā tādu, kuru piedāvā SS un šķiet vēl kādi tirgoņi inetā.
vajadzība?
konkurēt ar čainu elementāri-jo no tās nav garantiju. dārgais gals padārgs. pati elektronika tur principā ļoti vienkārša, ja salasīti komplimentāri elementi un kvalitatīva lodēšana vai pat punktmetināšana tad var vēsi uzbliezt ilgdzīvojošu aparātu. BET vienīgais mīnus ir gabarīti, bez industriālās tehnikas un naudas ieguldījuma grūi panākt konkurentu pa gabarītiem. bet ja sanāk ta cena tuvu pusbrendam... te tā pagale ar diviem galiem, ja pietiek vietas es ņemtu pārbaudīta ražotāja self made aparātu. nevis šķībacainā pakaļdarinājumu. vainu turīgi dzīvojot hi end RR kuram čutne 25 gadu garantiju dod...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kaspars666
04. Aug 2015, 23:59#26063

Kopš: 09. Mar 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 39

Braucu ar: EXC525

kāds var pateikt kā risināt šo problēmu> No karbja tek beņa, iztīriju karbi, nekas nemainijās, bet tek nevis uzreiz kā noslāpē moci, bet pēc kādām 20minūtēm

Offline

Strazds
05. Aug 2015, 08:12#26064

Kopš: 02. May 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: SMR #888


04 Aug 2015, 23:59:34 kaspars666 rakstīja:
kāds var pateikt kā risināt šo problēmu> No karbja tek beņa, iztīriju karbi, nekas nemainijās, bet tek nevis uzreiz kā noslāpē moci, bet pēc kādām 20minūtēm


Braucot tas arī notiek vai tikai "uz pekas"?
1. Izjauc vēlreiz karbiķi.Pārbaudi visu sakarā ar pludiņu.
2. Aizgriez "krāniņu"

Offline

Naits
05. Aug 2015, 08:45#26065

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Paskaties pludiņa līmeni un adatu.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

kaspars666
05. Aug 2015, 10:43#26066

Kopš: 09. Mar 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 39

Braucu ar: EXC525


05 Aug 2015, 08:12:00 Strazds rakstīja:

04 Aug 2015, 23:59:34 kaspars666 rakstīja:
kāds var pateikt kā risināt šo problēmu> No karbja tek beņa, iztīriju karbi, nekas nemainijās, bet tek nevis uzreiz kā noslāpē moci, bet pēc kādām 20minūtēm


Braucot tas arī notiek vai tikai "uz pekas"?
1. Izjauc vēlreiz karbiķi.Pārbaudi visu sakarā ar pludiņu.
2. Aizgriez "krāniņu"

Braucot vis čotka, tikai kad noslape peec kada laika tik sak teceet

Offline

mexa
05. Aug 2015, 11:32#26067

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

uz KTM? es arī skatos uz adatu, bet tavam nav bākas krāna vakuma vai rokas?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Karote
05. Aug 2015, 13:37#26068

Kopš: 13. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Lamatu

Kāds var ieteikt sakarīgu cilvēku, kas ievilktu mašīnā vadus subim un visu saštelētu?

Offline

Modrs
05. Aug 2015, 22:48#26069

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


04 Aug 2015, 22:09:20 Modrs rakstīja:
Kas skaitās normāls? es te uz aci jebajā iegāju un tur šis tas ir, pat ar Gondām vienāds. Bet tie ir kkādi noname



nopirku motosportā, uzliku, no sākuma 12.hvz cik tur V. pačikājos, paraustīju ručku un hlabis 13.5V. Uzlieku joka pēc veco atpakaļ, tas arī strādā. Štekers vizuāli ok.

ehzzz, nu garāža ir pa vienu hlamu vairāk . Nafig es tā steidzos......

Edit: tiem reguļiem arī ir jābūt tik karstiem pie ieslēgta motora?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 05 Aug 2015, 22:51:31 ]

Offline

mexa
05. Aug 2015, 22:52#26070

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tas nozīmē ka tev vajag izbaudī VISUS savienojumus

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
06. Aug 2015, 14:08#26071

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


05 Aug 2015, 22:48:42 Modrs rakstīja:

04 Aug 2015, 22:09:20 Modrs rakstīja:
Kas skaitās normāls? es te uz aci jebajā iegāju un tur šis tas ir, pat ar Gondām vienāds. Bet tie ir kkādi noname



nopirku motosportā, uzliku, no sākuma 12.hvz cik tur V. pačikājos, paraustīju ručku un hlabis 13.5V. Uzlieku joka pēc veco atpakaļ, tas arī strādā. Štekers vizuāli ok.

ehzzz, nu garāža ir pa vienu hlamu vairāk . Nafig es tā steidzos......

Edit: tiem reguļiem arī ir jābūt tik karstiem pie ieslēgta motora?


Modrs, regulators pāri palikušo strāvu izdala siltumā.

Bet pārbaudi visus vadus un savienojumus, kaut kur ir kkas zaļš, ja jau pakustini kko un pēkšņi lādē...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Gerhards
06. Aug 2015, 14:29#26072

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: GTS300ie


01 Aug 2015, 20:54:58 reisers rakstīja:
Sveiki
Vai kadam ir nojausma cik varetu maksat izveidot vel vienu atslegu ar chipu imobilaizeram?? Kawasaki Ninja 636 2013
Paldies


http://www.1188.lv/katalogs/sn-serviss-sia-veik...-sistemas/476766

2013. gadā par atslēgu, vīlēšanu un klonēšanu samaksāju 30 vai 40 LVL. Jaunu oriģinālo sagatavi viņi nevarēja saprogrammēt, tādēļ nācās pasūtīt vizuāli atšķirīgu. Darbs 10 minūtēm, tikai sagatavi gan nācās gaidīt vairāk kā mēnesi.

[ Šo ziņu laboja Gerhards, 07 Aug 2015, 10:54:40 ]

Offline

JB86
06. Aug 2015, 15:15#26073

Kopš: 14. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: xj6s

Vai kādam gadījumā nav iespējas man uz skates laiku par taisnīgu atlīdzību aizlienēt 2010. gada Yamaha XJ6s Eiropas lampu?

Cerības mazas, bet tomēr.

Mocis tāds kā manā profila bildē, diemžēl no telefona nemāku te ielikt labāku.

[ Šo ziņu laboja JB86, 06 Aug 2015, 15:18:46 ]

Offline

Mastersblasters
06. Aug 2015, 19:08#26074

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 96

Braucu ar:


05 Aug 2015, 10:43:57 kaspars666 rakstīja:

05 Aug 2015, 08:12:00 Strazds rakstīja:

04 Aug 2015, 23:59:34 kaspars666 rakstīja:
kāds var pateikt kā risināt šo problēmu> No karbja tek beņa, iztīriju karbi, nekas nemainijās, bet tek nevis uzreiz kā noslāpē moci, bet pēc kādām 20minūtēm


Braucot tas arī notiek vai tikai "uz pekas"?
1. Izjauc vēlreiz karbiķi.Pārbaudi visu sakarā ar pludiņu.
2. Aizgriez "krāniņu"

Braucot vis čotka, tikai kad noslape peec kada laika tik sak teceet


Adata, kas aizver degvielas padevi atkarībā no pludiņa stāvokļa, būs padilusi. Pie reizes, var arī nomainīt to "alu", kurā iet šī adata.

[ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 06 Aug 2015, 19:10:17 ]

Offline

AG1985
07. Aug 2015, 10:41#26075

Kopš: 12. Jun 2011

Ziņojumi: 67

Braucu ar: Honda Shadow ACE VT750C

Iespeejams, ka nevietā jautājums, bet...
Gribētu dzirdēt viedokli - kādas "ručkas" ir labākas čoperim? Ādas vai tomēr tā saucamās švammes ir labākas?

Offline

MIGs
07. Aug 2015, 14:21#26076

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


07 Aug 2015, 10:41:12 AG1985 rakstīja:
Iespeejams, ka nevietā jautājums, bet...
Gribētu dzirdēt viedokli - kādas "ručkas" ir labākas čoperim? Ādas vai tomēr tā saucamās švammes ir labākas?

Kas nosaka to kas ir labāk ?!
Vienam resnums, citam tas kā patīk materiāls. Vēl kādam svarīgāka krāsa vai iededzinātais ērgļa siluets.

Cietās iet ilgāk,. mīkstās dilst ātrāk.

-----------------

Offline

Shmaarts
07. Aug 2015, 22:18#26077

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: drz400

Sveiki,

Ir problēma, ceru, ka varēsiet novirzīt pareizajā virzienā vai vislabak pie pareizā meistara. Ļoti negribētu braukt uz BMW servisu

Mocis - BMW F800GS, 2009. gads, nobraukums ~34 000 km.

Šodien, pēc meža taku uzaršanas,izbraucot uz asfalta agresīvi iegriežot ručku no stāvoša moča ar 1. ātrumu līdz 6000rmp (max 10 000), mocis sāka tā kā rīstīties un pēc aptuveni trīs, četriem rijieniem noslāpst. Pirmajā momentā nelec, pēc pāris sekundem pielec, bet ieliekot ātrumā atkal noslāpst, pēc aptuveni 2 minūšu nogaidīšanas, pielec un iet kā parasti.

Dīvaini, ka ir stadija, kad mocis pielec, bet noslāpst līdz ko ieliek ātrumā, it kā pekas sensors būtu nospiests, bet kādam viņam saistība ar uzrāvienu?

Dīvaini, ka mežā braucot ar augstiem apgriezieniem nekas tāds nenotiek, it kā būtu saistība ar uzrāviena spēku, kaut gan par šo nevaru būt 100 % drošs, jo iespējams, kaut kas sabojājās pedejos meža metros.

Mierīgi uzsākot un braucot nejūtu nekādu novirzi no normas.

Kopā šādus gadījumus, izprovicēju trīs reizes.

Ceru, uz jūsu palīdzību.

Offline

VATERLAND
07. Aug 2015, 22:32#26078

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


07 Aug 2015, 22:18:57 Shmaarts rakstīja:
Sveiki,

Ir problēma, ceru, ka varēsiet novirzīt pareizajā virzienā vai vislabak pie pareizā meistara. Ļoti negribētu braukt uz BMW servisu

Mocis - BMW F800GS, 2009. gads, nobraukums ~34 000 km.

Šodien, pēc meža taku uzaršanas,izbraucot uz asfalta agresīvi iegriežot ručku no stāvoša moča ar 1. ātrumu līdz 6000rmp (max 10 000), mocis sāka tā kā rīstīties un pēc aptuveni trīs, četriem rijieniem noslāpst. Pirmajā momentā nelec, pēc pāris sekundem pielec, bet ieliekot ātrumā atkal noslāpst, pēc aptuveni 2 minūšu nogaidīšanas, pielec un iet kā parasti.

Dīvaini, ka ir stadija, kad mocis pielec, bet noslāpst līdz ko ieliek ātrumā, it kā pekas sensors būtu nospiests, bet kādam viņam saistība ar uzrāvienu?

Dīvaini, ka mežā braucot ar augstiem apgriezieniem nekas tāds nenotiek, it kā būtu saistība ar uzrāviena spēku, kaut gan par šo nevaru būt 100 % drošs, jo iespējams, kaut kas sabojājās pedejos meža metros.

Mierīgi uzsākot un braucot nejūtu nekādu novirzi no normas.

Kopā šādus gadījumus, izprovicēju trīs reizes.

Ceru, uz jūsu palīdzību.




Aizripinies ar savu F800GSu līdz Teikas Arnim un gan jau viņan būs kāda vērtīga ideja šīs ķibeles cēloņu sakarā.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

andrejins
08. Aug 2015, 08:42#26079

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


07 Aug 2015, 22:32:07 VATERLAND rakstīja:

07 Aug 2015, 22:18:57 Shmaarts rakstīja:
Sveiki,

Ir problēma, ceru, ka varēsiet novirzīt pareizajā virzienā vai vislabak pie pareizā meistara. Ļoti negribētu braukt uz BMW servisu

Mocis - BMW F800GS, 2009. gads, nobraukums ~34 000 km.

Šodien, pēc meža taku uzaršanas,izbraucot uz asfalta agresīvi iegriežot ručku no stāvoša moča ar 1. ātrumu līdz 6000rmp (max 10 000), mocis sāka tā kā rīstīties un pēc aptuveni trīs, četriem rijieniem noslāpst. Pirmajā momentā nelec, pēc pāris sekundem pielec, bet ieliekot ātrumā atkal noslāpst, pēc aptuveni 2 minūšu nogaidīšanas, pielec un iet kā parasti.

Dīvaini, ka ir stadija, kad mocis pielec, bet noslāpst līdz ko ieliek ātrumā, it kā pekas sensors būtu nospiests, bet kādam viņam saistība ar uzrāvienu?

Dīvaini, ka mežā braucot ar augstiem apgriezieniem nekas tāds nenotiek, it kā būtu saistība ar uzrāviena spēku, kaut gan par šo nevaru būt 100 % drošs, jo iespējams, kaut kas sabojājās pedejos meža metros.

Mierīgi uzsākot un braucot nejūtu nekādu novirzi no normas.

Kopā šādus gadījumus, izprovicēju trīs reizes.

Ceru, uz jūsu palīdzību.




Aizripinies ar savu F800GSu līdz Teikas Arnim un gan jau viņan būs kāda vērtīga ideja šīs ķibeles cēloņu sakarā.


Gadienā tā rīstīšanās nav tāda it kā bendzīna nebūtu? Vai arī sajūta ka dzirksteles nav?

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

rixride
08. Aug 2015, 09:01#26080

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: TDM 850 '93

Es lieku uz benzīna sūkni.

Offline