Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
RenegadeX
31. Jul 2015, 17:38#26041

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


30 Jul 2015, 23:59:16 mooo rakstīja:
Ir problēma ar mocīti, kurš ir R1 2004 gada.
Jau labu laiku cīnos ar jaudas zudumu. Ir mērīti visi iespējaie devēji kuri ietekmē dzinēja darbību, mainīts degvielas sūkni, degvielas spiediena regulators, vakūma trubas, sveces, utt.(bez rezultāta) Smeļoties info. no aizokeānijas forumiem, uzgāju kaut ko jaunu, sekundārās droseles, kurām pie aptuveni 7000 apgr. vajadzētu atvērties pilnībā. Manējas atveras aptuveni 30% no visa diapozona kaut vai apgrieieni ir pilnā ručkā. Jautājums kāpēc droseles neatveras pilnībā? Varbūt kāds ar kaut ko tādu ir saskāries?

Atsauca atmiņā atgadījumu kad fātera 2. golfam tā sekundārā drosele, kas pie gāzes grīdā atveroties iesprūda. Bračkam taisni pirms likuma, sanāca iziet plakaniski pēc kāda laika kaite pati pārgāja.
Man citu dienu gadījās apdzenot, atlikušo dienu pilnu elpu braucam
To sapratām tikai vēlāk pa garāžu bakstoties

[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 31 Jul 2015, 17:39:49 ]

Offline

mooo
31. Jul 2015, 19:43#26042

Kopš: 11. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Yamaha RN12


30 Jul 2015, 23:59:16 mooo rakstīja:
Ir problēma ar mocīti, kurš ir R1 2004 gada.
Jau labu laiku cīnos ar jaudas zudumu. Ir mērīti visi iespējaie devēji kuri ietekmē dzinēja darbību, mainīts degvielas sūkni, degvielas spiediena regulators, vakūma trubas, sveces, utt.(bez rezultāta) Smeļoties info. no aizokeānijas forumiem, uzgāju kaut ko jaunu, sekundārās droseles, kurām pie aptuveni 7000 apgr. vajadzētu atvērties pilnībā. Manējas atveras aptuveni 30% no visa diapozona kaut vai apgrieieni ir pilnā ručkā. Jautājums kāpēc droseles neatveras pilnībā? Varbūt kāds ar kaut ko tādu ir saskāries?



Varbūt kāds tomēr kaut ko zin?

Offline

rinalds2m
01. Aug 2015, 01:20#26043

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 282

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450, R1250GSA

Vai kāds spečuks varētu padalīties pieredzē kā pareizi noregulēt keihin 2T karbuli uz ktm 250 exc ar JD Jetting?
Salikt visu pēc grāmatas nav liela māksla. Bet kā uztaisīt pareizu degmaisījumu ar 2 adatām un pāris dīzēm? Man ir manuālis kur viss sarakstīts - trekns līdz liess. Bet kā veicat pašu regulāciju? Uz vietas tukšgaitā gāzēt? Vai tomēr braucot?

Offline

Kavacky
01. Aug 2015, 01:36#26044

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 392

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind


31 Jul 2015, 19:43:05 mooo rakstīja:
Varbūt kāds tomēr kaut ko zin?

Motoriņi ķeras, pašas droseles ar mēsliem un sprūst?

-----------------

Offline

shkapars
01. Aug 2015, 07:48#26045

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


30 Jul 2015, 23:59:16 mooo rakstīja:
Ir problēma ar mocīti, kurš ir R1 2004 gada.
Jau labu laiku cīnos ar jaudas zudumu. Ir mērīti visi iespējaie devēji kuri ietekmē dzinēja darbību, mainīts degvielas sūkni, degvielas spiediena regulators, vakūma trubas, sveces, utt.(bez rezultāta) Smeļoties info. no aizokeānijas forumiem, uzgāju kaut ko jaunu, sekundārās droseles, kurām pie aptuveni 7000 apgr. vajadzētu atvērties pilnībā. Manējas atveras aptuveni 30% no visa diapozona kaut vai apgrieieni ir pilnā ručkā. Jautājums kāpēc droseles neatveras pilnībā? Varbūt kāds ar kaut ko tādu ir saskāries?


Vienam suzukam bij nepareizi pielikts motoriņš, kas virina sekundārās droseles un tas fiziski nevarēja vairāk atvērt

Offline

reisers
01. Aug 2015, 20:54#26046

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13

Sveiki
Vai kadam ir nojausma cik varetu maksat izveidot vel vienu atslegu ar chipu imobilaizeram?? Kawasaki Ninja 636 2013
Paldies

Offline

Archy96
01. Aug 2015, 21:24#26047

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Aug 2015, 01:20:07 rinalds2m rakstīja:
Vai kāds spečuks varētu padalīties pieredzē kā pareizi noregulēt keihin 2T karbuli uz ktm 250 exc ar JD Jetting?
Salikt visu pēc grāmatas nav liela māksla. Bet kā uztaisīt pareizu degmaisījumu ar 2 adatām un pāris dīzēm? Man ir manuālis kur viss sarakstīts - trekns līdz liess. Bet kā veicat pašu regulāciju? Uz vietas tukšgaitā gāzēt? Vai tomēr braucot?
Pamataa jau braucot visā reguleeśana notiek.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

krivits
02. Aug 2015, 09:26#26048

Kopš: 21. Apr 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 162

Braucu ar:

Ir Jūrmalā kāda vieta kur svēdienā var sametināt izpūtēju?

PM vai 22041656

-----------------
Dari ko darīdams, apdomā galu!

Offline

mooo
02. Aug 2015, 14:03#26049

Kopš: 11. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Yamaha RN12


01 Aug 2015, 07:48:15 shkapars rakstīja:

30 Jul 2015, 23:59:16 mooo rakstīja:
Ir problēma ar mocīti, kurš ir R1 2004 gada.
Jau labu laiku cīnos ar jaudas zudumu. Ir mērīti visi iespējaie devēji kuri ietekmē dzinēja darbību, mainīts degvielas sūkni, degvielas spiediena regulators, vakūma trubas, sveces, utt.(bez rezultāta) Smeļoties info. no aizokeānijas forumiem, uzgāju kaut ko jaunu, sekundārās droseles, kurām pie aptuveni 7000 apgr. vajadzētu atvērties pilnībā. Manējas atveras aptuveni 30% no visa diapozona kaut vai apgrieieni ir pilnā ručkā. Jautājums kāpēc droseles neatveras pilnībā? Varbūt kāds ar kaut ko tādu ir saskāries?


Vienam suzukam bij nepareizi pielikts motoriņš, kas virina sekundārās droseles un tas fiziski nevarēja vairāk atvērt


Ieslēdzot aizdedzi, droseles nostaigā pilnu ciklu tas ir pilnība atveras un aizveras. Tad kad piestartē un dod ručkā viņas atveras kkadi 30%. Gan tukšgaitā gan slodzē, tas pats.

Uzzināju ka Yamahai jau sen ir atsaukums uz TPS(droseles stāvokļa sensoru). Sazinājos ar mūsejo dīleri ( teicās ka paši nekad kko tādu nav darījuši), bet atsaukums tāds ir un savējam jau detaļa uzsūtīta un gaidu nomaiņu. Ceru , ka tas atrisinās manas problēmas. Ja kādam interesē to var pārbaudiīt mājas lapā reku LInks. http://www.yamaha-motor.eu/baltic/services/modi...ecker/index.aspx

Offline

baggy
02. Aug 2015, 14:22#26050

Kopš: 02. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f


01 Aug 2015, 01:20:07 rinalds2m rakstīja:
Vai kāds spečuks varētu padalīties pieredzē kā pareizi noregulēt keihin 2T karbuli uz ktm 250 exc ar JD Jetting?
Salikt visu pēc grāmatas nav liela māksla. Bet kā uztaisīt pareizu degmaisījumu ar 2 adatām un pāris dīzēm? Man ir manuālis kur viss sarakstīts - trekns līdz liess. Bet kā veicat pašu regulāciju? Uz vietas tukšgaitā gāzēt? Vai tomēr braucot?


Platjoslas zonde. Inoveits

Offline

zhenox
02. Aug 2015, 17:13#26051

Kopš: 04. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 99

Braucu ar: eR1

Sveiki, man bēda .
Manai yamahai dīvainas skaņas parādījās.
https://youtu.be/gXKqf2bv_Lc
Neatkarīgi no tā ir nospiests sajūgs vai nav, ātrumā vai nav. Itkā vārstu ķēde nospriegota....

R1 2005 gads. 35t.km


Offline

MotoV
04. Aug 2015, 17:00#26052

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Ja T4 motors (zālespļāvēja) neilgi pēc iedarbināšanas sāk dūmot un nedaudz spiest eļļu caur izputēju vaina ir saļņikos vai klapanos.

Offline

mexa
04. Aug 2015, 17:04#26053

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Duumo ar sarkaniem duumiem?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Lisiy
04. Aug 2015, 17:07#26054

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300


04 Aug 2015, 17:00:29 MotoV rakstīja:
Ja T4 motors (zālespļāvēja) neilgi pēc iedarbināšanas sāk dūmot un nedaudz spiest eļļu caur izputēju vaina ir saļņikos vai klapanos.


Pats domā remontēt?
Man pirmā doma, ka virzuļa gredzeni un moš arī pats virzulis/cilindrs sadiluši. Nezinu precīzi zālespļāvēju motoru uzbūvi, bet gan jau līdzīgi kā visiem 4T var sūkt eļļu arī gar ieplūdes vārsta blīvslēgu (saļņiku).

Ja zālespļāvējs vienkāršs/lēts, man šķiet, ka es drīzāk meklētu citu vietā, nekā čakarētos ar šo.

-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline

Lisiy
04. Aug 2015, 17:08#26055

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300


04 Aug 2015, 17:04:24 mexa rakstīja:
Duumo ar sarkaniem duumiem?


no kā ir sarkani dūmi?

-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline

mexa
04. Aug 2015, 17:32#26056

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tapēc arī prasu, moš sarkani

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Modrs
04. Aug 2015, 21:32#26057

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

Husqvarna te610ie nelādē. iedarbinātam mocim visos apgriezienos ~ 11,63V. Vadi uz fikso pārbaudīti.
Jautājums - kādas ir iespējas pašam pārbaudīt strāvas regulatoru, lai zinātu, ka vaina viņā?

regulis šāds


uz mana:
Ducati energia T6.0 051
434 40 0300

un cik maksajet jauns, vai remontēts?

edit: es atceros, ka par reguļu tēmu te ir diskutēts, bet būšu pateicīgs, ja kāds atsvaidzinās

[ Šo ziņu laboja Modrs, 04 Aug 2015, 21:49:10 ]

Offline

mexa
04. Aug 2015, 22:02#26058

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Normals varbuut ap 40 saaks maksaat. Patieai labs oem labi vairak... iesaku tikai jaunu. Lietots ir kakis maisaa. Buus kaa tev ka tuliit nobruks. Tie neremonteejas. Ja labi uztaisiits tad labi koteejas self made

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Modrs
04. Aug 2015, 22:09#26059

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

Kas skaitās normāls? es te uz aci jebajā iegāju un tur šis tas ir, pat ar Gondām vienāds. Bet tie ir kkādi noname

Offline

mexa
04. Aug 2015, 22:42#26060

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

noname ir loterija tiešā nozīmē, viens turēja nedēļu tā paknapi, otrs mēnesi, jau dārgāks noname tur kādu gadu čomam, citam mo atkal jau teju 3 gadu strādā čainas pa 25LATI no 250cc mopēda...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline