Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
soulfreak
20. Feb 2015, 12:27#2605

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

YES! Beidzot!!!

Ja nopietni, tad vajag beidzot arī kaut ko konkretizēt, nevis dzīvot vispārinājumos un teorijas grāmatās

Offline

kawaracer
21. Feb 2015, 00:50#2606

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


20 Feb 2015, 11:57:48 Niere rakstīja:

19 Feb 2015, 23:31:14 klibikxxx rakstīja:

19 Feb 2015, 17:55:02 Niere rakstīja:

19 Feb 2015, 17:28:32 Duell rakstīja:
Populārāko - MOTUL 5100 4T 10W40 esteru bāzes Technosynthese® motoreļļu pie mums var iegādāties Jums nepieciešamajā daudzumā, solis 0,5 L (izlejamā MOTUL eļļa).
1 L cena - 7,80 Eur!

čaļi, pirmkārt, šī nav andeles sadaļa! šo jākrāmē utenī.
bet būtiskais - Jūs mēģināt piedāvāt samērā viduvēju produktu par ļoti augstu ciparu.
viss balstās uz maģisko 'ester' aprakstā, taču tā šajā gadījumā ir tikai piešprice pie minerāleļļas.
Vārdu sakot "ļoti kruta daļējā sintētika", bet nevelk pat līdz Group III sintētikai.

Neamaldiniet tautu (iespējams paši nezināt). Par šādu ciparu var nopirkt būtiski augstvērtīgāku, pat PAO un pat to pašu esteru bāzes moto eļļu.

Lūdzu padalīsies kur un kāda eļļa tad par aptuveni tādu pašu ciparu? Reāli piemēri kaut kā baigi nav redzēti...

ok, skatos, būs man beidzot arī matus jāpaskalda un jāuzcep piedāvājums tautai. pa brīvdienām jāpieķeras tēmai.


Niere - aizmirsi manu ENEOS

Offtopic - bet pie manis litrs 10w40 pa 5,50eur ar PVN
ENEOS eļļas

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Niere
21. Feb 2015, 13:56#2607

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Kawaracer,
eu, veci, ja krāmē informāciju, tad nemaldini tautu.
jā, Eneos ir vēl viens zīmols, kura sortimentā ir esturus saturoša motoeļļa. Un tad Tu uzreiz iemet CityMax, kas ir daļēji sintētisks (minerāleļļa + 5-15% GroupIII hidrokreka piešprice).
Tā kā produkta aprakstā par to nekas nav teikts, tad tauta pārpratīs un nospriedīs, ka par piečuku mazumā var nopirkt 100% sintētisku eļļu.

Tagad nepētīju, bet otrs produkts, kuru Tu piedāvā par gandrīz 2x lielāku ciparu, ir 100% sintētisks "with esters". Visdrīzāk tā ir PAO eļļa ar nelielu esteru piedevu, kas protams, nenozīmē, ka tīri esteru eļļa ar kaut ko būs obligāti labāka (dārgāka gan). bet mārketingam tas 'ester' ļoti der.
tā dārgākā eļļa varētu būt patiešām augstvērtīgs produkts.

Offline

Niere
21. Feb 2015, 23:08#2608

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kaut kad būs par tēmu jāaprunājas. ir doma apkopot visus augstvērtīgos produktus.

Offline

Archy96
21. Feb 2015, 23:52#2609

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2015, 23:45:36 kawaracer rakstīja:
Jeb pamainām moci uz Z750 jeb Z1000 (2006-2010)
Tas būs populārāks, bet Motul piedāvā to pašu izvēli:
7100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
7100 4T 10W-50 (Above -10°C)
7100 4T 20W-50 (Above 0°C)
5100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
5100 4T 10W-50 (Above -10°C)
5000 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
3000 4T 10W-40 (From -10°C to 40°C)
3000 4T 20W-50 (Above 0°C)

Viss šis saraksts ir tas, kas tiek piedāvāts vienam mocim?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kawaracer
21. Feb 2015, 23:57#2610

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


21 Feb 2015, 23:52:09 Archy96 rakstīja:

21 Feb 2015, 23:45:36 kawaracer rakstīja:
Jeb pamainām moci uz Z750 jeb Z1000 (2006-2010)
Tas būs populārāks, bet Motul piedāvā to pašu izvēli:
7100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
7100 4T 10W-50 (Above -10°C)
7100 4T 20W-50 (Above 0°C)
5100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
5100 4T 10W-50 (Above -10°C)
5000 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
3000 4T 10W-40 (From -10°C to 40°C)
3000 4T 20W-50 (Above 0°C)

Viss šis saraksts ir tas, kas tiek piedāvāts vienam mocim?


Jā, gan Z750, gan Z1000 un arī ZX10R

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

kawaracer
22. Feb 2015, 00:02#2611

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Paņēmu vecāku Z750 - vēl vairāk:



-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

mexa
22. Feb 2015, 01:12#2612

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu niere domaaju pateiktu to ko es, apmeeram. jo nav viedoklja no kiimijas puses kursh baiks ar ko labaak brauks... taatad vieniigaa atsauce manuaalis. biezaaka ellja nekaa paredzeets sliktaak var nonaakt no sieninjaam, liidz ar to biku apgruutinot motoru un eedot to. pa skidru var pazaudeet spiedienu... reaali jaalej ko saka manuaalis, kameer ko nepaarbuuvee pa nopietno. vairaak jau izsaka elljas "modelis" 7100 vecaa sastaava bija suudiigs... jaunais itkaa neko... un te arii visas probleemas, tieshi produktaa, tobish vai ir taa sinteetika vai nav utt... viskozitaate peec manuaalja...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
22. Feb 2015, 01:22#2613

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Viskozitātes izvēle, protams, ir svarīga lieta. Eļļu ražotāju rekomendācijas šajā ziņā ir ļoti sekundāras un primāri par atskaites punktu jāņem dzelža ražotāja priekšraksti. Un, izrietot no tiem, var veikt kādas korekcijas, ja:
- bieži redlainā vai raideris 'stunters'
- iespējama eļļas kontaminācija (degviela, ūdens, putekļi)
- ekstrēmas starta/darba temperatūras
- braukts tiek divatā un/vai smagi pārkrauts
- kalnains reljefs un/vai lēni kustības ātrumi
- sastrēgumi un cita pārkaršanas iespēja
- motors/transmisija padiluši

tas pirmais, kas nāk prātā. un ne visos šajos gadījumos vienmēr viskozitāti jāceļ uz augšu, var būt arī pretēji.

Jāņem arī vērā, ka eļļa no eļļas var ļoti būtiski atšķirties pat vienādas SAE viskozitātes klases ietvaros. Te ilustrējoša diagramma no Yamalube kataloga:


[apakšējā robeža - eļļas sastingšanas temperatūra
augšējā robeža - temperatūra, kurā eļļa sasniedz 5cSt viskozitātes robežu]

ar šo gribēju teikt: lai nopietni izvērtētu optimālo viskozitāti, jāņem vērā gan braukšanas apstākļi, gan izvēlētās eļļas parametri. tātad katrs gadījums jāskata individuāli.
tomēr caurmērā jau tomēr pieturās pie ražotāja ieteikumiem un korekcijas veic tikai gadījumā, ja ir pazīmes par lietotās viskozitātes nepiemērotību.

Offline

Niere
22. Feb 2015, 01:36#2614

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 Feb 2015, 23:40:58 kawaracer rakstīja:
Ko ikdienas ielas braucējam izvēlēties?
Mocis piemēram - ZX10R 2006.g. 20tkm.
Nobraukums gadā 3000km
Pāris reizes gadā aizbrauc uz Track Day.
Vai ir jēga pirkt viss dārgāko 300V vai arī zelta vidusceļš ir 7100

es personīgi izvēlētos citu zīmolu, bet eļļu 300V veiktspējas līmenī par saprātīgāku ciparu. Protams, tas neizslēdz arī vienkāršāku produktu lietošanu. arī 7100 ielas rullētājam ir gana augstvērtīgs produkts, taču ar nestabilu viskozitāti.

Vai viskozitāte 10W40 ir optimālākais iekš LV?

Močiem, kuriem šādu viskozitāti iesaka ražotājs, absolūti lielākai daļai būs atbilstoša.

Kāpēc katalogs piedāvā arī 10W50? (Tropiem jeb trasei?)

Piemēram, Yamaha pat vecajiem dzelžiem, kuriem kādreiz ieteica 10W-40, šobrīd bez aizspriedumiem iesaka 15W-50. ja to pieļauj ražotājs, viss kārtībā. taču bez iemesla liet šādu viskozitāti Honda-i, kurai ieteikta 10W-30, es neieteiktu.

Kāpēc 20W50? (viņa būs nejēgā bieza) un braucot agrā pavasarī jeb vēlā rudenī - tak nederēs!

sādas viskozitātes primārā problēma relatīvi zēmā temperatūrā nebūs tik daudz darba temperatūrā, cik startējot. tas rezultēsies vienkārši straujākā nodilumā un, iespējams, sajūga 'vilkšanas' efektā.

[ Šo ziņu laboja Niere, 22 Feb 2015, 01:38:11 ]

Offline

Niere
22. Feb 2015, 01:42#2615

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 Feb 2015, 23:45:36 kawaracer rakstīja:
7100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
7100 4T 10W-50 (Above -10°C)

tas, ka eļļu ražotāju ieteikumus nav jāņem īpaši pierē, labi ilustrē augstāk redzamais. totāli neloģiski, kādēļ 10W-40 vienam un tam pašam produktam tikai virs 0C, bet 10W-50 pat -10C ir labi.

Offline

kawaracer
22. Feb 2015, 01:57#2616

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


22 Feb 2015, 01:35:13 Bagars rakstīja:
Kāpēc nemitīgi jāatkārto viens un tas pats desmitiem reižu???

Tāpēc jau arī te neko nevar atrast!!


Mans ieteikums - Niere, kā tiešām cienījams speciālists eļļu jautājumā - uzraksta (principā jau uzrakstīja) tekstu - "KĀDU EĻĻU MAN IZVĒLĒTIES"?

Topiku noliekam augšā (sarkanu) uz aizveram (bez iespējas komentēt) un jautājums atkrīt.

Tieši tāpat varam izdarīt ar citām tēmām, kas atkārtojas x10 un pat x100

Motoveikalu adreses
Motoservisu adreses
u.t.t.


-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

jonii
25. Feb 2015, 15:54#2617

Kopš: 06. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha Bobber

Viedoklis ? Vai choperam ar gaisa dzesi ir kāda īpaša eļļa vajadzīga?

Offline

andrejins
25. Feb 2015, 16:15#2618

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


25 Feb 2015, 15:54:32 jonii rakstīja:
Viedoklis ? Vai choperam ar gaisa dzesi ir kāda īpaša eļļa vajadzīga?


Atļaušos nocitēt meistaru:
Viskozitātes izvēle, protams, ir svarīga lieta. Eļļu ražotāju rekomendācijas šajā ziņā ir ļoti sekundāras un primāri par atskaites punktu jāņem dzelža ražotāja priekšraksti. Un, izrietot no tiem, var veikt kādas korekcijas, ja:
- bieži redlainā vai raideris 'stunters'
- iespējama eļļas kontaminācija (degviela, ūdens, putekļi)
- ekstrēmas starta/darba temperatūras
- braukts tiek divatā un/vai smagi pārkrauts
- kalnains reljefs un/vai lēni kustības ātrumi
- sastrēgumi un cita pārkaršanas iespēja
- motors/transmisija padiluši

tas pirmais, kas nāk prātā. un ne visos šajos gadījumos vienmēr viskozitāti jāceļ uz augšu, var būt arī pretēji.

Jāņem arī vērā, ka eļļa no eļļas var ļoti būtiski atšķirties pat vienādas SAE viskozitātes klases ietvaros. Te ilustrējoša diagramma no Yamalube kataloga:



[apakšējā robeža - eļļas sastingšanas temperatūra
augšējā robeža - temperatūra, kurā eļļa sasniedz 5cSt viskozitātes robežu]

ar šo gribēju teikt: lai nopietni izvērtētu optimālo viskozitāti, jāņem vērā gan braukšanas apstākļi, gan izvēlētās eļļas parametri. tātad katrs gadījums jāskata individuāli.
tomēr caurmērā jau tomēr pieturās pie ražotāja ieteikumiem un korekcijas veic tikai gadījumā, ja ir pazīmes par lietotās viskozitātes nepiemērotību.

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

jonii
25. Feb 2015, 16:28#2619

Kopš: 06. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha Bobber

OEM eļļa itkā 10W30 drošvien tāda arī jālej?
Domaju par 10W40 (Castrol POWER 1) loti liela starpiba jau nebūtu?


25 Feb 2015, 16:15:26 andrejins rakstīja:

25 Feb 2015, 15:54:32 jonii rakstīja:
Viedoklis ? Vai choperam ar gaisa dzesi ir kāda īpaša eļļa vajadzīga?


Atļaušos nocitēt meistaru:
Viskozitātes izvēle, protams, ir svarīga lieta. Eļļu ražotāju rekomendācijas šajā ziņā ir ļoti sekundāras un primāri par atskaites punktu jāņem dzelža ražotāja priekšraksti. Un, izrietot no tiem, var veikt kādas korekcijas, ja:
- bieži redlainā vai raideris 'stunters'
- iespējama eļļas kontaminācija (degviela, ūdens, putekļi)
- ekstrēmas starta/darba temperatūras
- braukts tiek divatā un/vai smagi pārkrauts
- kalnains reljefs un/vai lēni kustības ātrumi
- sastrēgumi un cita pārkaršanas iespēja
- motors/transmisija padiluši

tas pirmais, kas nāk prātā. un ne visos šajos gadījumos vienmēr viskozitāti jāceļ uz augšu, var būt arī pretēji.

Jāņem arī vērā, ka eļļa no eļļas var ļoti būtiski atšķirties pat vienādas SAE viskozitātes klases ietvaros. Te ilustrējoša diagramma no Yamalube kataloga:



[apakšējā robeža - eļļas sastingšanas temperatūra
augšējā robeža - temperatūra, kurā eļļa sasniedz 5cSt viskozitātes robežu]

ar šo gribēju teikt: lai nopietni izvērtētu optimālo viskozitāti, jāņem vērā gan braukšanas apstākļi, gan izvēlētās eļļas parametri. tātad katrs gadījums jāskata individuāli.
tomēr caurmērā jau tomēr pieturās pie ražotāja ieteikumiem un korekcijas veic tikai gadījumā, ja ir pazīmes par lietotās viskozitātes nepiemērotību.

[ Šo ziņu laboja jonii, 25 Feb 2015, 16:41:58 ]

Offline

Sliktais
25. Feb 2015, 18:04#2620

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


25 Feb 2015, 16:28:18 jonii rakstīja:
OEM eļļa itkā 10W30 drošvien tāda arī jālej?
Domaju par 10W40 (Castrol POWER 1) loti liela starpiba jau nebūtu?


10W30 vietā 10W40 var liet, būs "gerai". Kakustroļa vietā gan izvēlies ko citu, labāk jau normālu sintētiku.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

autopilots
25. Feb 2015, 21:11#2621

Kopš: 24. Oct 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Yamaha XJR

Lūdzu apgaismojiet mani eļļu noslēpumainajās dzīlēs.

Manā īpašumā ir motocikls Yamaha XJR 1300 '99 gada ar eļļas/gaisa dzesēšanu. Par cik šis ir mans pirmais divriteņu transportlīdzeklis, vēlētos noskaidrot par optimālāko eļļas izvēli. Sagādāju motocikla lietošanas instrukciju, kurā ir norādītas prasības eļļai :

Izmantojot MOTUL interneta adresi nonācu pie trīs atbilstošām eļļām (variantus piedāvāja vairāk, bet man iepatikās šie trīs

1. 5100 4T 10W40 (Technosynthese) ~10.00 eur/l
2. 7100 4T 10W40 (100% Synthetic) ~15.00 eur/l
3. 3000 4T 20W50 (Mineral) ~8.00 eur/l

Un jautājums rodās sekojoš - kādēļ šeit (MOTUL mājaslapā) piedāvā 3 dažādas eļļas, sintētisko, minerāla un vēl nezkādu? Cena arī šiem produktiem ir ar diezgan lielu amplitūdu. Kura tad no šīm būtu piemērotāka manam motociklam, ņemot vērā ka tas jau ir krietni padzīvojis un pasauli skatījis 80 000 km garumā.

P.S. Varbūt varētu ieteikt arī kādu citu ražotāju izstrādājumu.

-----------------

Offline

arniz
25. Feb 2015, 22:36#2622

Kopš: 20. Dec 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 154

Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,


25 Feb 2015, 22:24:17 Coooool rakstīja:
autopilots, tai lamatā var liet pašu lētāko. Es pat uz sporta baika neiespringstu. Galvenais čekot spiedienu un temperatūru sistēmā

nesapratu...?! a kas piem.ir jālej suzuki gsxr1000 k6???

Offline

arniz
25. Feb 2015, 22:40#2623

Kopš: 20. Dec 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 154

Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,

supereļļas linku studijā..

Offline

jonii
26. Feb 2015, 08:36#2624

Kopš: 06. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar: Yamaha Bobber

Kas vainas Kakustrolim? Vismaz mašīnām viņi labas eļļas ražo.


25 Feb 2015, 18:04:25 Sliktais rakstīja:

25 Feb 2015, 16:28:18 jonii rakstīja:
OEM eļļa itkā 10W30 drošvien tāda arī jālej?
Domaju par 10W40 (Castrol POWER 1) loti liela starpiba jau nebūtu?


10W30 vietā 10W40 var liet, būs "gerai". Kakustroļa vietā gan izvēlies ko citu, labāk jau normālu sintētiku.

Offline