Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
RenegadeX
28. Jul 2015, 10:48#26021

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


27 Jul 2015, 23:04:09 Naits rakstīja:

27 Jul 2015, 22:14:59 janis_zs rakstīja:
iesakiet- cik bieži Yamaha TDM850 jāeļlo ķēde,ja braukšana notiek pamatā pa asfalta ceļiem ?

ķēdes eļļošana vispār nav saistīta ar motocikla marku To vajag eļļot, kad tā ir sausa. Tas ir atkarīgs no tā kā, ar ko ir saeļļots un no laika apstākļiem

Nu jo biežāk jo labāk, par ļaunu ķedei tas nenak

Offline

GASPARO
28. Jul 2015, 11:09#26022

Kopš: 30. Jul 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Yamaha

Spečukīīīīī!!! Vai ir kāda iespēja nomērīt regulātoru, ja deg nost stators. Vai pec cita močotāja pieredzes ka aķītis bija vainīgs pie statora nodegšanas. Tas tā var būt???

Offline

mexa
28. Jul 2015, 11:29#26023

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

stators nodeg pie bezslodzes strādāšanas vai pārlieku lielas slodzes. RR slāpē lieko špani, ja lādē OK un ir tie 14 volti tad RR pa daudz neņem. jo rezultējoši taču 14 volti ta ir... ja RR ņem pa daudz un arīkarst pie tam tā normāli tad nepabrauktu jo viņš apēstu visu kas spētu darbināt moci, viņš slāptu braucot... melns vads nenozīmē nodedzis, bet tā var būt... pretestība mērīta? stators var nomirt dēļ tā ka ir nekvalitatīvs un vibrāciju dēļ sagājis uz īso arī...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MIGs
28. Jul 2015, 11:55#26024

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


25 Jul 2015, 16:58:25 Zigmunds rakstīja:
Lai kliedētu FERODO vs EBC vs Brembo vs TRW diskusijas. ATGĀDINU, ka katram no šiem rāžotājiem ir vairākas cietības un pielietojumi katram bremžu klucim, tas ka kāds uzlicis cietāku vai citādā veidā neatbilstošu bremžu klučus savam motociklam nenozīmē, ka tas konkrētas ražotājs ir garām!

Khmmm.... erkai beidzās EBC hh mīkstie kluči un ātrumā(sestdienas vakarpuse) varēju tiki mīkstos Ferodo dabūt(esot tas pats kas EBC HH blablabla). Iespaidz - nu teiksim tā, ka smags vīliens. Šādi varētu uzvesties standarta kluči. Stocka Brembo arī bija daudz labāki.

Vēl bija jauki kad KTM supermoto ieliku aizmugurē standarta Ferodo klučus. Nu bremzēt bremzēja +-ok, cik nu tur aizmugurei vajag. BET tas sūds visu laiku kauca un čīkstēja. Samazgājot ar breakcleaneri palīdzēja uz dienu-divām. Un tās ir AIZMUGURĒJĀS bremzes, kur pat īsti nav slodzes.

Lieki teikt, ka abas reizes šie Ferodo ir tikuši nomainīti nesagaidot kad tie nodils... Tas ir par maniem motocikliem. Esmu vēl vairākiem nomainījis lētos(standarta) Ferodo uz ko prātīgāku.

Pašam patīk EBC HH, Brembo(cena sux ...) un tagad labas atsauksmes ir par Hell.

-----------------

Offline

GASPARO
28. Jul 2015, 12:38#26025

Kopš: 30. Jul 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Yamaha


28 Jul 2015, 11:29:01 mexa rakstīja:
stators nodeg pie bezslodzes strādāšanas vai pārlieku lielas slodzes. RR slāpē lieko špani, ja lādē OK un ir tie 14 volti tad RR pa daudz neņem. jo rezultējoši taču 14 volti ta ir... ja RR ņem pa daudz un arīkarst pie tam tā normāli tad nepabrauktu jo viņš apēstu visu kas spētu darbināt moci, viņš slāptu braucot... melns vads nenozīmē nodedzis, bet tā var būt... pretestība mērīta? stators var nomirt dēļ tā ka ir nekvalitatīvs un vibrāciju dēļ sagājis uz īso arī...

Pretestību mērīju, testers so so bet starp tinumiem 0.09, bet sita starp visiem tinumiem uz masu, lai cik tas arī nebūtu dīvaini, brīvgaitā rūcot 10 un 15V starp fāzēm, nav vienādi, jaunam bija ap 30V

Offline

Naits
28. Jul 2015, 13:21#26026

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Runājot par Ferrodo, ir redzēti daudz rūpniecisku brāķu, kasir izpaudušies tā ka pamatne ir ļoti neprecīza, kā arī kluči izņemot no iepakojuma sabirst vai sadrūp. Un neesmu vienīgais kurš ar šo ir saskāries. Var jau būt ka tagad viss ir labi, bet neredzu jēgu pārbaudīt

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Archijs_J
28. Jul 2015, 15:27#26027

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 34

Braucu ar: jebko

Uz masu nevajadzētu būt vispār tapēc arī silst un spriegums nav tik cik vajag.
Izolācija beigta. Uz pārtīšanu vai liec jaunu.

[ Šo ziņu laboja Archijs_J, 28 Jul 2015, 15:28:41 ]

Offline

mexa
28. Jul 2015, 18:43#26028

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

+1

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

fender
28. Jul 2015, 19:07#26029

Kopš: 24. Aug 2014

Ziņojumi: 101

Braucu ar: KTM EXC 300, Suzuki DR650

Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??

Offline

klucis
28. Jul 2015, 19:40#26030

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


28 Jul 2015, 19:07:20 fender rakstīja:
Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??

tu taču pats visu uzrakstīji-pārlec 5 ātruma zobrati,jāmaina zobrati,dakšiņa,jāskatās brīvkustības utt.
kārbu samainīja?bet varbūt zobratiem kulaciņus pieslīpēja?

Offline

Archy96
28. Jul 2015, 19:43#26031

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Jul 2015, 19:07:20 fender rakstīja:
Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??


Hujovijs meistars, teikšu kā ir

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

fender
28. Jul 2015, 20:18#26032

Kopš: 24. Aug 2014

Ziņojumi: 101

Braucu ar: KTM EXC 300, Suzuki DR650


28 Jul 2015, 19:43:10 Archy96 rakstīja:

28 Jul 2015, 19:07:20 fender rakstīja:
Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??


Hujovijs meistars, teikšu kā ir

Nu pirms dzinu pie viņa ievācu informāciju, džeks varākus gadus(laikam 3gadus) suzuki centrā remontēja, tikpat vēl hondas centrā ar remontiem un tagad strādā kawasaki centrā. Protams ja pie viņa aizdzen ātrāk par mēnesi vari negaidīt, pagājušo reizi taisija trīs mēnešus(kad aizdzen pie viņa nav vietas garāžā sakrauti kā malka remontējamie). Tagad arī aizdzinu jau divas nedēļas gaidu, ticu ka čalis rubij, bet laikam par daudz ar darbiem apkrāvies. Aizdzīšu pie cita sāksies apdiršana, ja jau sāka, lai tiek galā,.

Offline

Bobis
29. Jul 2015, 11:56#26033

Kopš: 14. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: HONDA CRF 450R


28 Jul 2015, 20:18:19 fender rakstīja:

28 Jul 2015, 19:43:10 Archy96 rakstīja:

28 Jul 2015, 19:07:20 fender rakstīja:
Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??


Hujovijs meistars, teikšu kā ir

Nu pirms dzinu pie viņa ievācu informāciju, džeks varākus gadus(laikam 3gadus) suzuki centrā remontēja, tikpat vēl hondas centrā ar remontiem un tagad strādā kawasaki centrā. Protams ja pie viņa aizdzen ātrāk par mēnesi vari negaidīt, pagājušo reizi taisija trīs mēnešus(kad aizdzen pie viņa nav vietas garāžā sakrauti kā malka remontējamie). Tagad arī aizdzinu jau divas nedēļas gaidu, ticu ka čalis rubij, bet laikam par daudz ar darbiem apkrāvies. Aizdzīšu pie cita sāksies apdiršana, ja jau sāka, lai tiek galā,.


Nu tas, ka ir strādājis Hondas servisā vēl neko labu nenozīmē. Man CRFam vajadzēja aizdedzi novilkt. tur ir vajadzīgs novilcējs, aizvedu moci uz Hondu. Atnāca pipars un taisījās vilkt aizdedzi nost ar novilcēju, bet kad teicu, ka uz kloķenes galu sākumā ir jāuzskrūvē adapteris, kas ir novilcēja komplektā, skanēja atbilde, ka to var nelikt. Izbrīnīja, ka servisa džeks nejēdz, ka CRFam kloķenes asī ir eļļošanas kanāls un neizmantojot adapteri, tas tiek aizspiests ceiet. Lūk tā ir ar dažiem salona servisa džekien

Offline

uldiss
29. Jul 2015, 12:27#26034

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti

Apgaismojiet, lūdzu. Aķis uzvārījās - pirkts pirms pāris mēnešiem, no veikala plaukta pa taisno mocī. Regulators normāls, lādē normāli, 15v max. Kur meklēt problēmu?

Offline

mexa
29. Jul 2015, 13:29#26035

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Max ir 14.5 pirmkaart. Es domaju ka kaadaa briidii ir veel vairaak.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

uldiss
29. Jul 2015, 13:49#26036

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti


29 Jul 2015, 13:29:27 mexa rakstīja:
Max ir 14.5 pirmkaart. Es domaju ka kaadaa briidii ir veel vairaak.


Manuālis saka, ka max līdz 15.2
Uzliku citu regulātoru un tādus pašus voltus rāda.

Offline

mexa
29. Jul 2015, 14:00#26037

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Celles max voltaazha ir 2.4 volti. Ekstremalos gadijumos 2.45 14.4 jau skaitaas forseeta uzlaade. Ar 15v tu arii vari vnk izvaariit akji... Leenaa uzlaade skaitaas 14v. Spried pats... Un bez RR vaina var buut vados un savienojumos tai skaitaa motora massa utt.
kad dabuusi uz akja 14.5 un ne vairaak kaa 14.7 brauc droshi

[ Šo ziņu laboja mexa, 29 Jul 2015, 14:02:19 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mooo
30. Jul 2015, 23:59#26038

Kopš: 11. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Yamaha RN12

Ir problēma ar mocīti, kurš ir R1 2004 gada.
Jau labu laiku cīnos ar jaudas zudumu. Ir mērīti visi iespējaie devēji kuri ietekmē dzinēja darbību, mainīts degvielas sūkni, degvielas spiediena regulators, vakūma trubas, sveces, utt.(bez rezultāta) Smeļoties info. no aizokeānijas forumiem, uzgāju kaut ko jaunu, sekundārās droseles, kurām pie aptuveni 7000 apgr. vajadzētu atvērties pilnībā. Manējas atveras aptuveni 30% no visa diapozona kaut vai apgrieieni ir pilnā ručkā. Jautājums kāpēc droseles neatveras pilnībā? Varbūt kāds ar kaut ko tādu ir saskāries?

Offline

ANDZA117
31. Jul 2015, 11:25#26039

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v

HELP HELP
Varbūt kads plano 6dien braukt uz Jēkabili uz (salidojumu). Un grib piehaltūret palasit kļūdas BMW f650gs 2001g Vajadzīgs laikam GS-911
ja kads brauc varat pa tiešo rakstit sms uz nr 25926618 un tad visu sarunasim.

[ Šo ziņu laboja ANDZA117, 31 Jul 2015, 11:26:46 ]

Offline

mexa
31. Jul 2015, 11:32#26040

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Tev tachu nesanaak vai tomeer brauc? Ja kas 12 izbraucam baraa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline