Autors | Ziņojums |
RenegadeX | 28. Jul 2015, 10:48 | #26021 |
|
Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
|
27 Jul 2015, 23:04:09 Naits rakstīja:
27 Jul 2015, 22:14:59 janis_zs rakstīja:
iesakiet- cik bieži Yamaha TDM850 jāeļlo ķēde,ja braukšana notiek pamatā pa asfalta ceļiem ?
ķēdes eļļošana vispār nav saistīta ar motocikla marku To vajag eļļot, kad tā ir sausa. Tas ir atkarīgs no tā kā, ar ko ir saeļļots un no laika apstākļiem
Nu jo biežāk jo labāk, par ļaunu ķedei tas nenak |
Offline | |
|
GASPARO | 28. Jul 2015, 11:09 | #26022 |
|
Kopš: 30. Jul 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Yamaha
| Spečukīīīīī!!! Vai ir kāda iespēja nomērīt regulātoru, ja deg nost stators. Vai pec cita močotāja pieredzes ka aķītis bija vainīgs pie statora nodegšanas. Tas tā var būt??? |
Offline | |
|
mexa | 28. Jul 2015, 11:29 | #26023 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| stators nodeg pie bezslodzes strādāšanas vai pārlieku lielas slodzes. RR slāpē lieko špani, ja lādē OK un ir tie 14 volti tad RR pa daudz neņem. jo rezultējoši taču 14 volti ta ir... ja RR ņem pa daudz un arīkarst pie tam tā normāli tad nepabrauktu jo viņš apēstu visu kas spētu darbināt moci, viņš slāptu braucot... melns vads nenozīmē nodedzis, bet tā var būt... pretestība mērīta? stators var nomirt dēļ tā ka ir nekvalitatīvs un vibrāciju dēļ sagājis uz īso arī...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
|
MIGs | 28. Jul 2015, 11:55 | #26024 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
25 Jul 2015, 16:58:25 Zigmunds rakstīja:
Lai kliedētu FERODO vs EBC vs Brembo vs TRW diskusijas. ATGĀDINU, ka katram no šiem rāžotājiem ir vairākas cietības un pielietojumi katram bremžu klucim, tas ka kāds uzlicis cietāku vai citādā veidā neatbilstošu bremžu klučus savam motociklam nenozīmē, ka tas konkrētas ražotājs ir garām!
Khmmm.... erkai beidzās EBC hh mīkstie kluči un ātrumā(sestdienas vakarpuse) varēju tiki mīkstos Ferodo dabūt(esot tas pats kas EBC HH blablabla). Iespaidz - nu teiksim tā, ka smags vīliens. Šādi varētu uzvesties standarta kluči. Stocka Brembo arī bija daudz labāki.
Vēl bija jauki kad KTM supermoto ieliku aizmugurē standarta Ferodo klučus. Nu bremzēt bremzēja +-ok, cik nu tur aizmugurei vajag. BET tas sūds visu laiku kauca un čīkstēja. Samazgājot ar breakcleaneri palīdzēja uz dienu-divām. Un tās ir AIZMUGURĒJĀS bremzes, kur pat īsti nav slodzes.
Lieki teikt, ka abas reizes šie Ferodo ir tikuši nomainīti nesagaidot kad tie nodils... Tas ir par maniem motocikliem. Esmu vēl vairākiem nomainījis lētos(standarta) Ferodo uz ko prātīgāku.
Pašam patīk EBC HH, Brembo(cena sux ...) un tagad labas atsauksmes ir par Hell.
-----------------
|
Offline | |
|
GASPARO | 28. Jul 2015, 12:38 | #26025 |
|
Kopš: 30. Jul 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Yamaha
|
28 Jul 2015, 11:29:01 mexa rakstīja:
stators nodeg pie bezslodzes strādāšanas vai pārlieku lielas slodzes. RR slāpē lieko špani, ja lādē OK un ir tie 14 volti tad RR pa daudz neņem. jo rezultējoši taču 14 volti ta ir... ja RR ņem pa daudz un arīkarst pie tam tā normāli tad nepabrauktu jo viņš apēstu visu kas spētu darbināt moci, viņš slāptu braucot... melns vads nenozīmē nodedzis, bet tā var būt... pretestība mērīta? stators var nomirt dēļ tā ka ir nekvalitatīvs un vibrāciju dēļ sagājis uz īso arī...
Pretestību mērīju, testers so so bet starp tinumiem 0.09, bet sita starp visiem tinumiem uz masu, lai cik tas arī nebūtu dīvaini, brīvgaitā rūcot 10 un 15V starp fāzēm, nav vienādi, jaunam bija ap 30V |
Offline | |
|
Naits | 28. Jul 2015, 13:21 | #26026 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Runājot par Ferrodo, ir redzēti daudz rūpniecisku brāķu, kasir izpaudušies tā ka pamatne ir ļoti neprecīza, kā arī kluči izņemot no iepakojuma sabirst vai sadrūp. Un neesmu vienīgais kurš ar šo ir saskāries. Var jau būt ka tagad viss ir labi, bet neredzu jēgu pārbaudīt
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Archijs_J | 28. Jul 2015, 15:27 | #26027 |
|
Kopš: 15. Jan 2014
Ziņojumi: 34
Braucu ar: jebko
| Uz masu nevajadzētu būt vispār tapēc arī silst un spriegums nav tik cik vajag.
Izolācija beigta. Uz pārtīšanu vai liec jaunu.[ Šo ziņu laboja Archijs_J, 28 Jul 2015, 15:28:41 ] |
Offline | |
|
mexa | 28. Jul 2015, 18:43 | #26028 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| +1
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
fender | 28. Jul 2015, 19:07 | #26029 |
|
Kopš: 24. Aug 2014
Ziņojumi: 101
Braucu ar: KTM EXC 300, Suzuki DR650
| Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti?? |
Offline | |
|
klucis | 28. Jul 2015, 19:40 | #26030 |
|
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
|
28 Jul 2015, 19:07:20 fender rakstīja:
Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??
tu taču pats visu uzrakstīji-pārlec 5 ātruma zobrati,jāmaina zobrati,dakšiņa,jāskatās brīvkustības utt.
kārbu samainīja?bet varbūt zobratiem kulaciņus pieslīpēja? |
Offline | |
|
Archy96 | 28. Jul 2015, 19:43 | #26031 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Jul 2015, 19:07:20 fender rakstīja:
Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??
Hujovijs meistars, teikšu kā ir
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
fender | 28. Jul 2015, 20:18 | #26032 |
|
Kopš: 24. Aug 2014
Ziņojumi: 101
Braucu ar: KTM EXC 300, Suzuki DR650
|
28 Jul 2015, 19:43:10 Archy96 rakstīja:
28 Jul 2015, 19:07:20 fender rakstīja:
Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??
Hujovijs meistars, teikšu kā ir
Nu pirms dzinu pie viņa ievācu informāciju, džeks varākus gadus(laikam 3gadus) suzuki centrā remontēja, tikpat vēl hondas centrā ar remontiem un tagad strādā kawasaki centrā. Protams ja pie viņa aizdzen ātrāk par mēnesi vari negaidīt, pagājušo reizi taisija trīs mēnešus(kad aizdzen pie viņa nav vietas garāžā sakrauti kā malka remontējamie). Tagad arī aizdzinu jau divas nedēļas gaidu, ticu ka čalis rubij, bet laikam par daudz ar darbiem apkrāvies. Aizdzīšu pie cita sāksies apdiršana, ja jau sāka, lai tiek galā,. |
Offline | |
|
Bobis | 29. Jul 2015, 11:56 | #26033 |
|
Kopš: 14. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: HONDA CRF 450R
|
28 Jul 2015, 20:18:19 fender rakstīja:
28 Jul 2015, 19:43:10 Archy96 rakstīja:
28 Jul 2015, 19:07:20 fender rakstīja:
Sveiki! Nepalīzēsiet paminēt, kas par vainu krosiniekam YZF250, kad dod ručkā 5. ātrumā(bet tikai 5. ātrumā) ar ravieniem pārlec, ne īsti izslīd kā sajūgs, bet ar rāvieniem tā kā pārlec. Sākumā samainiju sajūga diskus, tad aizvedu pie viena meistara samainija kārbu, labāk drusciņ palika, bet pēc 10 motorstundām tā pats, pēc tam nopirku sajūga atsperes dārgās yamahā. Bet nekas nemainās. Kādi varianti??
Hujovijs meistars, teikšu kā ir
Nu pirms dzinu pie viņa ievācu informāciju, džeks varākus gadus(laikam 3gadus) suzuki centrā remontēja, tikpat vēl hondas centrā ar remontiem un tagad strādā kawasaki centrā. Protams ja pie viņa aizdzen ātrāk par mēnesi vari negaidīt, pagājušo reizi taisija trīs mēnešus(kad aizdzen pie viņa nav vietas garāžā sakrauti kā malka remontējamie). Tagad arī aizdzinu jau divas nedēļas gaidu, ticu ka čalis rubij, bet laikam par daudz ar darbiem apkrāvies. Aizdzīšu pie cita sāksies apdiršana, ja jau sāka, lai tiek galā,.
Nu tas, ka ir strādājis Hondas servisā vēl neko labu nenozīmē. Man CRFam vajadzēja aizdedzi novilkt. tur ir vajadzīgs novilcējs, aizvedu moci uz Hondu. Atnāca pipars un taisījās vilkt aizdedzi nost ar novilcēju, bet kad teicu, ka uz kloķenes galu sākumā ir jāuzskrūvē adapteris, kas ir novilcēja komplektā, skanēja atbilde, ka to var nelikt. Izbrīnīja, ka servisa džeks nejēdz, ka CRFam kloķenes asī ir eļļošanas kanāls un neizmantojot adapteri, tas tiek aizspiests ceiet. Lūk tā ir ar dažiem salona servisa džekien |
Offline | |
|
uldiss | 29. Jul 2015, 12:27 | #26034 |
|
Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
| Apgaismojiet, lūdzu. Aķis uzvārījās - pirkts pirms pāris mēnešiem, no veikala plaukta pa taisno mocī. Regulators normāls, lādē normāli, 15v max. Kur meklēt problēmu? |
Offline | |
|
mexa | 29. Jul 2015, 13:29 | #26035 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Max ir 14.5 pirmkaart. Es domaju ka kaadaa briidii ir veel vairaak.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
uldiss | 29. Jul 2015, 13:49 | #26036 |
|
Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
|
29 Jul 2015, 13:29:27 mexa rakstīja:
Max ir 14.5 pirmkaart. Es domaju ka kaadaa briidii ir veel vairaak.
Manuālis saka, ka max līdz 15.2
Uzliku citu regulātoru un tādus pašus voltus rāda. |
Offline | |
|
mexa | 29. Jul 2015, 14:00 | #26037 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Celles max voltaazha ir 2.4 volti. Ekstremalos gadijumos 2.45 14.4 jau skaitaas forseeta uzlaade. Ar 15v tu arii vari vnk izvaariit akji... Leenaa uzlaade skaitaas 14v. Spried pats... Un bez RR vaina var buut vados un savienojumos tai skaitaa motora massa utt.
kad dabuusi uz akja 14.5 un ne vairaak kaa 14.7 brauc droshi[ Šo ziņu laboja mexa, 29 Jul 2015, 14:02:19 ]
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mooo | 30. Jul 2015, 23:59 | #26038 |
|
Kopš: 11. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: Yamaha RN12
| Ir problēma ar mocīti, kurš ir R1 2004 gada.
Jau labu laiku cīnos ar jaudas zudumu. Ir mērīti visi iespējaie devēji kuri ietekmē dzinēja darbību, mainīts degvielas sūkni, degvielas spiediena regulators, vakūma trubas, sveces, utt.(bez rezultāta) Smeļoties info. no aizokeānijas forumiem, uzgāju kaut ko jaunu, sekundārās droseles, kurām pie aptuveni 7000 apgr. vajadzētu atvērties pilnībā. Manējas atveras aptuveni 30% no visa diapozona kaut vai apgrieieni ir pilnā ručkā. Jautājums kāpēc droseles neatveras pilnībā? Varbūt kāds ar kaut ko tādu ir saskāries? |
Offline | |
|
ANDZA117 | 31. Jul 2015, 11:25 | #26039 |
|
Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
| HELP HELP
Varbūt kads plano 6dien braukt uz Jēkabili uz (salidojumu). Un grib piehaltūret palasit kļūdas BMW f650gs 2001g Vajadzīgs laikam GS-911
ja kads brauc varat pa tiešo rakstit sms uz nr 25926618 un tad visu sarunasim. [ Šo ziņu laboja ANDZA117, 31 Jul 2015, 11:26:46 ] |
Offline | |
|
mexa | 31. Jul 2015, 11:32 | #26040 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Tev tachu nesanaak vai tomeer brauc? Ja kas 12 izbraucam baraa
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|