Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
|
19 Feb 2015, 17:55:02 Niere rakstīja:
19 Feb 2015, 17:28:32 Duell rakstīja:
Populārāko - MOTUL 5100 4T 10W40 esteru bāzes Technosynthese® motoreļļu pie mums var iegādāties Jums nepieciešamajā daudzumā, solis 0,5 L (izlejamā MOTUL eļļa).
1 L cena - 7,80 Eur!
čaļi, pirmkārt, šī nav andeles sadaļa! šo jākrāmē utenī.
bet būtiskais - Jūs mēģināt piedāvāt samērā viduvēju produktu par ļoti augstu ciparu.
viss balstās uz maģisko 'ester' aprakstā, taču tā šajā gadījumā ir tikai piešprice pie minerāleļļas.
Vārdu sakot "ļoti kruta daļējā sintētika", bet nevelk pat līdz Group III sintētikai.
Neamaldiniet tautu (iespējams paši nezināt). Par šādu ciparu var nopirkt būtiski augstvērtīgāku, pat PAO un pat to pašu esteru bāzes moto eļļu.
Lūdzu padalīsies kur un kāda eļļa tad par aptuveni tādu pašu ciparu? Reāli piemēri kaut kā baigi nav redzēti... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
19 Feb 2015, 19:29:16 Sliktais rakstīja:
19 Feb 2015, 19:26:20 cabriooo rakstīja:
19 Feb 2015, 00:54:55 Niere rakstīja:
Pie šīs eļļas izplatītājiem:
šajā forumā lietotājs Mezavecis vai Jānis 22336570
Cik es saprotu,tad Jānim nav! Un mežavecis taču sev neko netur uz vietas?
Laba alternatīva būs Amsoil, tirgo tepat Dusk un Auser.
Ja ļoti akcents uz esteru pamateļļu, tad LV man zināmi šādi motoeļļu zīmoli, kuru sortimentā tādas eļļas atrodamas:
RedLine
Motul
Amsoil
Fuchs (Silkolene)
Rockoil
Motorex
BelRay
Denicol
Putoline
(droši vien ir vēl kāds)
Taču baigi ieciklēties uz maģisko vārdu salikumu 'synthetic ester' nav vērts, īpaši, ja nav runa par sacīkšu režīmu. jo esteru izmantošana vēl negarantē labāko sniegumu visās prasību kategorijās. es teiktu, ka PAO (Group IV) bāzes caurmērā nav vājākas un šādas bāzes galaprodukti var būt augstvērtīgāki par esteru eļļām.
ok, hidrokreks (Group III sintētika) visdrīzāk būs vājāks, kā minimums, termālās stabilitātes, gaistamības un viskozitātes indeksa ziņā, īpaši zemās temperatūrās.[ Šo ziņu laboja Niere, 20 Feb 2015, 18:30:44 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
19 Feb 2015, 19:54:28 Archy96 rakstīja:
19 Feb 2015, 18:30:58 Niere rakstīja:
vēl tā ieņirdzu par produtka aprakstu iekš Motul, kur teikts:
"almost recommended for big bore engines, thumpers, twins, multi-cylinders."
Paklau, vari iedot savu vērtējumu šim te konkrētajam produktam:
https://www.motul.com/lv/lv/products/oils-lubri...?f%5Brange%5D=21
Šo te tegad sev ielēju. Vai ir alternatīvs kas vēl labāks, jebšu te viss ir čiki.
300V vajadzētu būt čiki. | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
19 Feb 2015, 23:31:14 klibikxxx rakstīja:
19 Feb 2015, 17:55:02 Niere rakstīja:
19 Feb 2015, 17:28:32 Duell rakstīja:
Populārāko - MOTUL 5100 4T 10W40 esteru bāzes Technosynthese® motoreļļu pie mums var iegādāties Jums nepieciešamajā daudzumā, solis 0,5 L (izlejamā MOTUL eļļa).
1 L cena - 7,80 Eur!
čaļi, pirmkārt, šī nav andeles sadaļa! šo jākrāmē utenī.
bet būtiskais - Jūs mēģināt piedāvāt samērā viduvēju produktu par ļoti augstu ciparu.
viss balstās uz maģisko 'ester' aprakstā, taču tā šajā gadījumā ir tikai piešprice pie minerāleļļas.
Vārdu sakot "ļoti kruta daļējā sintētika", bet nevelk pat līdz Group III sintētikai.
Neamaldiniet tautu (iespējams paši nezināt). Par šādu ciparu var nopirkt būtiski augstvērtīgāku, pat PAO un pat to pašu esteru bāzes moto eļļu.
Lūdzu padalīsies kur un kāda eļļa tad par aptuveni tādu pašu ciparu? Reāli piemēri kaut kā baigi nav redzēti...
ok, skatos, būs man beidzot arī matus jāpaskalda un jāuzcep piedāvājums tautai. pa brīvdienām jāpieķeras tēmai. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| YES! Beidzot!!!
Ja nopietni, tad vajag beidzot arī kaut ko konkretizēt, nevis dzīvot vispārinājumos un teorijas grāmatās | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
20 Feb 2015, 11:57:48 Niere rakstīja:
19 Feb 2015, 23:31:14 klibikxxx rakstīja:
19 Feb 2015, 17:55:02 Niere rakstīja:
19 Feb 2015, 17:28:32 Duell rakstīja:
Populārāko - MOTUL 5100 4T 10W40 esteru bāzes Technosynthese® motoreļļu pie mums var iegādāties Jums nepieciešamajā daudzumā, solis 0,5 L (izlejamā MOTUL eļļa).
1 L cena - 7,80 Eur!
čaļi, pirmkārt, šī nav andeles sadaļa! šo jākrāmē utenī.
bet būtiskais - Jūs mēģināt piedāvāt samērā viduvēju produktu par ļoti augstu ciparu.
viss balstās uz maģisko 'ester' aprakstā, taču tā šajā gadījumā ir tikai piešprice pie minerāleļļas.
Vārdu sakot "ļoti kruta daļējā sintētika", bet nevelk pat līdz Group III sintētikai.
Neamaldiniet tautu (iespējams paši nezināt). Par šādu ciparu var nopirkt būtiski augstvērtīgāku, pat PAO un pat to pašu esteru bāzes moto eļļu.
Lūdzu padalīsies kur un kāda eļļa tad par aptuveni tādu pašu ciparu? Reāli piemēri kaut kā baigi nav redzēti...
ok, skatos, būs man beidzot arī matus jāpaskalda un jāuzcep piedāvājums tautai. pa brīvdienām jāpieķeras tēmai.
Niere - aizmirsi manu ENEOS
Offtopic - bet pie manis litrs 10w40 pa 5,50eur ar PVN
ENEOS eļļas
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Kawaracer,
eu, veci, ja krāmē informāciju, tad nemaldini tautu.
jā, Eneos ir vēl viens zīmols, kura sortimentā ir esturus saturoša motoeļļa. Un tad Tu uzreiz iemet CityMax, kas ir daļēji sintētisks (minerāleļļa + 5-15% GroupIII hidrokreka piešprice).
Tā kā produkta aprakstā par to nekas nav teikts, tad tauta pārpratīs un nospriedīs, ka par piečuku mazumā var nopirkt 100% sintētisku eļļu.
Tagad nepētīju, bet otrs produkts, kuru Tu piedāvā par gandrīz 2x lielāku ciparu, ir 100% sintētisks "with esters". Visdrīzāk tā ir PAO eļļa ar nelielu esteru piedevu, kas protams, nenozīmē, ka tīri esteru eļļa ar kaut ko būs obligāti labāka (dārgāka gan). bet mārketingam tas 'ester' ļoti der.
tā dārgākā eļļa varētu būt patiešām augstvērtīgs produkts. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| kaut kad būs par tēmu jāaprunājas. ir doma apkopot visus augstvērtīgos produktus. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Feb 2015, 23:45:36 kawaracer rakstīja:
Jeb pamainām moci uz Z750 jeb Z1000 (2006-2010)
Tas būs populārāks, bet Motul piedāvā to pašu izvēli:
7100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
7100 4T 10W-50 (Above -10°C)
7100 4T 20W-50 (Above 0°C)
5100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
5100 4T 10W-50 (Above -10°C)
5000 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
3000 4T 10W-40 (From -10°C to 40°C)
3000 4T 20W-50 (Above 0°C)
Viss šis saraksts ir tas, kas tiek piedāvāts vienam mocim?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
21 Feb 2015, 23:52:09 Archy96 rakstīja:
21 Feb 2015, 23:45:36 kawaracer rakstīja:
Jeb pamainām moci uz Z750 jeb Z1000 (2006-2010)
Tas būs populārāks, bet Motul piedāvā to pašu izvēli:
7100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
7100 4T 10W-50 (Above -10°C)
7100 4T 20W-50 (Above 0°C)
5100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
5100 4T 10W-50 (Above -10°C)
5000 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
3000 4T 10W-40 (From -10°C to 40°C)
3000 4T 20W-50 (Above 0°C)
Viss šis saraksts ir tas, kas tiek piedāvāts vienam mocim?
Jā, gan Z750, gan Z1000 un arī ZX10R
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
| Paņēmu vecāku Z750 - vēl vairāk:
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu niere domaaju pateiktu to ko es, apmeeram. jo nav viedoklja no kiimijas puses kursh baiks ar ko labaak brauks... taatad vieniigaa atsauce manuaalis. biezaaka ellja nekaa paredzeets sliktaak var nonaakt no sieninjaam, liidz ar to biku apgruutinot motoru un eedot to. pa skidru var pazaudeet spiedienu... reaali jaalej ko saka manuaalis, kameer ko nepaarbuuvee pa nopietno. vairaak jau izsaka elljas "modelis" 7100 vecaa sastaava bija suudiigs... jaunais itkaa neko... un te arii visas probleemas, tieshi produktaa, tobish vai ir taa sinteetika vai nav utt... viskozitaate peec manuaalja...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Viskozitātes izvēle, protams, ir svarīga lieta. Eļļu ražotāju rekomendācijas šajā ziņā ir ļoti sekundāras un primāri par atskaites punktu jāņem dzelža ražotāja priekšraksti. Un, izrietot no tiem, var veikt kādas korekcijas, ja:
- bieži redlainā vai raideris 'stunters'
- iespējama eļļas kontaminācija (degviela, ūdens, putekļi)
- ekstrēmas starta/darba temperatūras
- braukts tiek divatā un/vai smagi pārkrauts
- kalnains reljefs un/vai lēni kustības ātrumi
- sastrēgumi un cita pārkaršanas iespēja
- motors/transmisija padiluši
tas pirmais, kas nāk prātā. un ne visos šajos gadījumos vienmēr viskozitāti jāceļ uz augšu, var būt arī pretēji.
Jāņem arī vērā, ka eļļa no eļļas var ļoti būtiski atšķirties pat vienādas SAE viskozitātes klases ietvaros. Te ilustrējoša diagramma no Yamalube kataloga:
[apakšējā robeža - eļļas sastingšanas temperatūra
augšējā robeža - temperatūra, kurā eļļa sasniedz 5cSt viskozitātes robežu]
ar šo gribēju teikt: lai nopietni izvērtētu optimālo viskozitāti, jāņem vērā gan braukšanas apstākļi, gan izvēlētās eļļas parametri. tātad katrs gadījums jāskata individuāli.
tomēr caurmērā jau tomēr pieturās pie ražotāja ieteikumiem un korekcijas veic tikai gadījumā, ja ir pazīmes par lietotās viskozitātes nepiemērotību. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
21 Feb 2015, 23:40:58 kawaracer rakstīja:
Ko ikdienas ielas braucējam izvēlēties?
Mocis piemēram - ZX10R 2006.g. 20tkm.
Nobraukums gadā 3000km
Pāris reizes gadā aizbrauc uz Track Day.
Vai ir jēga pirkt viss dārgāko 300V vai arī zelta vidusceļš ir 7100
es personīgi izvēlētos citu zīmolu, bet eļļu 300V veiktspējas līmenī par saprātīgāku ciparu. Protams, tas neizslēdz arī vienkāršāku produktu lietošanu. arī 7100 ielas rullētājam ir gana augstvērtīgs produkts, taču ar nestabilu viskozitāti.
Vai viskozitāte 10W40 ir optimālākais iekš LV?
Močiem, kuriem šādu viskozitāti iesaka ražotājs, absolūti lielākai daļai būs atbilstoša.
Kāpēc katalogs piedāvā arī 10W50? (Tropiem jeb trasei?)
Piemēram, Yamaha pat vecajiem dzelžiem, kuriem kādreiz ieteica 10W-40, šobrīd bez aizspriedumiem iesaka 15W-50. ja to pieļauj ražotājs, viss kārtībā. taču bez iemesla liet šādu viskozitāti Honda-i, kurai ieteikta 10W-30, es neieteiktu.
Kāpēc 20W50? (viņa būs nejēgā bieza) un braucot agrā pavasarī jeb vēlā rudenī - tak nederēs!
sādas viskozitātes primārā problēma relatīvi zēmā temperatūrā nebūs tik daudz darba temperatūrā, cik startējot. tas rezultēsies vienkārši straujākā nodilumā un, iespējams, sajūga 'vilkšanas' efektā.[ Šo ziņu laboja Niere, 22 Feb 2015, 01:38:11 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
21 Feb 2015, 23:45:36 kawaracer rakstīja:
7100 4T 10W-40 (From 0°C to 40°C)
7100 4T 10W-50 (Above -10°C)
tas, ka eļļu ražotāju ieteikumus nav jāņem īpaši pierē, labi ilustrē augstāk redzamais. totāli neloģiski, kādēļ 10W-40 vienam un tam pašam produktam tikai virs 0C, bet 10W-50 pat -10C ir labi. | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
22 Feb 2015, 01:35:13 Bagars rakstīja:
Kāpēc nemitīgi jāatkārto viens un tas pats desmitiem reižu???
Tāpēc jau arī te neko nevar atrast!!
Mans ieteikums - Niere, kā tiešām cienījams speciālists eļļu jautājumā - uzraksta (principā jau uzrakstīja) tekstu - "KĀDU EĻĻU MAN IZVĒLĒTIES"?
Topiku noliekam augšā (sarkanu) uz aizveram (bez iespējas komentēt) un jautājums atkrīt.
Tieši tāpat varam izdarīt ar citām tēmām, kas atkārtojas x10 un pat x100
Motoveikalu adreses
Motoservisu adreses
u.t.t.
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
jonii | | Kopš: 06. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Yamaha Bobber
| Viedoklis ? Vai choperam ar gaisa dzesi ir kāda īpaša eļļa vajadzīga? | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
25 Feb 2015, 15:54:32 jonii rakstīja:
Viedoklis ? Vai choperam ar gaisa dzesi ir kāda īpaša eļļa vajadzīga?
Atļaušos nocitēt meistaru:
Viskozitātes izvēle, protams, ir svarīga lieta. Eļļu ražotāju rekomendācijas šajā ziņā ir ļoti sekundāras un primāri par atskaites punktu jāņem dzelža ražotāja priekšraksti. Un, izrietot no tiem, var veikt kādas korekcijas, ja:
- bieži redlainā vai raideris 'stunters'
- iespējama eļļas kontaminācija (degviela, ūdens, putekļi)
- ekstrēmas starta/darba temperatūras
- braukts tiek divatā un/vai smagi pārkrauts
- kalnains reljefs un/vai lēni kustības ātrumi
- sastrēgumi un cita pārkaršanas iespēja
- motors/transmisija padiluši
tas pirmais, kas nāk prātā. un ne visos šajos gadījumos vienmēr viskozitāti jāceļ uz augšu, var būt arī pretēji.
Jāņem arī vērā, ka eļļa no eļļas var ļoti būtiski atšķirties pat vienādas SAE viskozitātes klases ietvaros. Te ilustrējoša diagramma no Yamalube kataloga:
[apakšējā robeža - eļļas sastingšanas temperatūra
augšējā robeža - temperatūra, kurā eļļa sasniedz 5cSt viskozitātes robežu]
ar šo gribēju teikt: lai nopietni izvērtētu optimālo viskozitāti, jāņem vērā gan braukšanas apstākļi, gan izvēlētās eļļas parametri. tātad katrs gadījums jāskata individuāli.
tomēr caurmērā jau tomēr pieturās pie ražotāja ieteikumiem un korekcijas veic tikai gadījumā, ja ir pazīmes par lietotās viskozitātes nepiemērotību.
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
jonii | | Kopš: 06. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar: Yamaha Bobber
| OEM eļļa itkā 10W30 drošvien tāda arī jālej?
Domaju par 10W40 (Castrol POWER 1) loti liela starpiba jau nebūtu?
25 Feb 2015, 16:15:26 andrejins rakstīja:
25 Feb 2015, 15:54:32 jonii rakstīja:
Viedoklis ? Vai choperam ar gaisa dzesi ir kāda īpaša eļļa vajadzīga?
Atļaušos nocitēt meistaru:
Viskozitātes izvēle, protams, ir svarīga lieta. Eļļu ražotāju rekomendācijas šajā ziņā ir ļoti sekundāras un primāri par atskaites punktu jāņem dzelža ražotāja priekšraksti. Un, izrietot no tiem, var veikt kādas korekcijas, ja:
- bieži redlainā vai raideris 'stunters'
- iespējama eļļas kontaminācija (degviela, ūdens, putekļi)
- ekstrēmas starta/darba temperatūras
- braukts tiek divatā un/vai smagi pārkrauts
- kalnains reljefs un/vai lēni kustības ātrumi
- sastrēgumi un cita pārkaršanas iespēja
- motors/transmisija padiluši
tas pirmais, kas nāk prātā. un ne visos šajos gadījumos vienmēr viskozitāti jāceļ uz augšu, var būt arī pretēji.
Jāņem arī vērā, ka eļļa no eļļas var ļoti būtiski atšķirties pat vienādas SAE viskozitātes klases ietvaros. Te ilustrējoša diagramma no Yamalube kataloga:
[apakšējā robeža - eļļas sastingšanas temperatūra
augšējā robeža - temperatūra, kurā eļļa sasniedz 5cSt viskozitātes robežu]
ar šo gribēju teikt: lai nopietni izvērtētu optimālo viskozitāti, jāņem vērā gan braukšanas apstākļi, gan izvēlētās eļļas parametri. tātad katrs gadījums jāskata individuāli.
tomēr caurmērā jau tomēr pieturās pie ražotāja ieteikumiem un korekcijas veic tikai gadījumā, ja ir pazīmes par lietotās viskozitātes nepiemērotību.
[ Šo ziņu laboja jonii, 25 Feb 2015, 16:41:58 ] | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
25 Feb 2015, 16:28:18 jonii rakstīja:
OEM eļļa itkā 10W30 drošvien tāda arī jālej?
Domaju par 10W40 (Castrol POWER 1) loti liela starpiba jau nebūtu?
10W30 vietā 10W40 var liet, būs "gerai". Kakustroļa vietā gan izvēlies ko citu, labāk jau normālu sintētiku.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
|
|