Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
10 Nov 2013, 19:44:58 Sturetajs rakstīja:
Šis te liekas jau labu laiku tirgojās...
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/acxie.html
Viņs arī ir apbraucis divas reizes apkārt pasaulei neko neremotējot,DRZ sākās no 2500LS ja ir vienalga ar ko stumies majās no meža,tad var ņemt arī šo. | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
10 Nov 2013, 20:23:15 Negantelis rakstīja:
10 Nov 2013, 19:44:58 Sturetajs rakstīja:
Šis te liekas jau labu laiku tirgojās...
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/acxie.html
Domāju ka mierīgi vari ņemt, jo par to cenu starpību starp šo un citiem tu vari pārlasīt gan motoru un ritošo. Ja nu tur nav bloks divās daļās pārlūzis.
aga, es arī savu pa 1200 Ls paņēmu, samainīju, virzuli, cilindru, vārstus, attiecīgās detaļas, kas pienākas pie šīs visas maiņas, stators, akumuluators, riepas, plastmasas un viss, neliels čakars pus gada garumā, remontā 800 Ls un normāls mocis, vajadzēs gan kaut kad pamatniekus mainīt. Ja būtu jāpērk vēlreiz, laikam nopirktu uzreiz labā stāvoklī. | Offline | | |
metrix | | Kopš: 08. Jul 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 141
Braucu ar: 990's Dakar
|
aga, es arī savu pa 1200 Ls paņēmu, samainīju, virzuli, cilindru, vārstus, attiecīgās detaļas, kas pienākas pie šīs visas maiņas, stators, akumuluators, riepas, plastmasas un viss, neliels čakars pus gada garumā, remontā 800 Ls un normāls mocis, vajadzēs gan kaut kad pamatniekus mainīt. Ja būtu jāpērk vēlreiz, laikam nopirktu uzreiz labā stāvoklī.
Paņēmu WR pirms gada pa 2000, pa lielam mainīju tikai prieksējā rata gultņus un ķēdi ar zobratiem | Offline | | |
|
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Vispār interesanti - šogad kaut kā visi vairāk runā par dažāda veida neasfalta tehniku. Baiki, strīti un viss cits, kas brauc vairāk vai mazāk tikai pa asfaltu ir palicis novārtā.
Laikam mēs visi paliekam veci vai sākam saprast dzīves īstās vērtības tipa gudrāki paliekam? | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
10 Nov 2013, 22:34:09 TB rakstīja:
Vispār interesanti - šogad kaut kā visi vairāk runā par dažāda veida neasfalta tehniku. Baiki, strīti un viss cits, kas brauc vairāk vai mazāk tikai pa asfaltu ir palicis novārtā.
Laikam mēs visi paliekam veci vai sākam saprast dzīves īstās vērtības tipa gudrāki paliekam?
Muļķības, vnk parastā tehnika ir apnicīga, ja nebrauc ceļojumā ap 6tkm. Bet ja nav laika un naudas, tad kaplē te pat, pa bezceļiem
P.S. Kaplēju te pat pa mājām un ceļoju apkārt pa pasauli, kad sanāk [ Šo ziņu laboja tuchka, 10 Nov 2013, 23:06:34 ]
-----------------
| Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
|
10 Nov 2013, 21:59:04 metrix rakstīja:
aga, es arī savu pa 1200 Ls paņēmu, samainīju, virzuli, cilindru, vārstus, attiecīgās detaļas, kas pienākas pie šīs visas maiņas, stators, akumuluators, riepas, plastmasas un viss, neliels čakars pus gada garumā, remontā 800 Ls un normāls mocis, vajadzēs gan kaut kad pamatniekus mainīt. Ja būtu jāpērk vēlreiz, laikam nopirktu uzreiz labā stāvoklī.
Paņēmu WR pirms gada pa 2000, pa lielam mainīju tikai prieksējā rata gultņus un ķēdi ar zobratiem
Savu DRZ ari nemu pa 1200. Motors, par laimi pagaidam strada cmuki. Bet visu parejo gan nacas parlasit un mainit. Visi hadenes, stures gultni, blivslegi, kedes slaideri, plastmasa, prieksejo dakshu un veel kaudze ar sikumiem.... Dariju to visu pats un pa ziemu, taa kaa saapi sirdi nejutu Gala cipars nostajas kkur ap 1800 Betttt... tagad es zinu vina tehnisko stavokli un adekvati tam sekoju lidzi
Var protams nemt dargaku, ar domu, ka laba kondicija un braukt bedu nezinot... bet var ari but, ka vins ir labs 'pirms birshanas' stadija
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
11 Nov 2013, 09:41:59 Gantais rakstīja:
10 Nov 2013, 21:59:04 metrix rakstīja:
aga, es arī savu pa 1200 Ls paņēmu, samainīju, virzuli, cilindru, vārstus, attiecīgās detaļas, kas pienākas pie šīs visas maiņas, stators, akumuluators, riepas, plastmasas un viss, neliels čakars pus gada garumā, remontā 800 Ls un normāls mocis, vajadzēs gan kaut kad pamatniekus mainīt. Ja būtu jāpērk vēlreiz, laikam nopirktu uzreiz labā stāvoklī.
Paņēmu WR pirms gada pa 2000, pa lielam mainīju tikai prieksējā rata gultņus un ķēdi ar zobratiem
Savu DRZ ari nemu pa 1200. Motors, par laimi pagaidam strada cmuki. Bet visu parejo gan nacas parlasit un mainit. Visi hadenes, stures gultni, blivslegi, kedes slaideri, plastmasa, prieksejo dakshu un veel kaudze ar sikumiem.... Dariju to visu pats un pa ziemu, taa kaa saapi sirdi nejutu Gala cipars nostajas kkur ap 1800 Betttt... tagad es zinu vina tehnisko stavokli un adekvati tam sekoju lidzi
Var protams nemt dargaku, ar domu, ka laba kondicija un braukt bedu nezinot... bet var ari but, ka vins ir labs 'pirms birshanas' stadija
Ja ir kur jaukt ārā un taisīt, un, ja jau ir rudens pienācis, tad es ņemtu (un arī paņēmu) tādu, kuram ir roka jāpieliek, tad vismaz galvenie mezgli būs pajaukti, pārlasīti (ja nepieciešams) Bet, kas pats galvenais, būs zināšanas par konkrēto aparātu un, ja arī uz ielas kas notiks - zināsi kas, kur kad![ Šo ziņu laboja andrejins, 11 Nov 2013, 09:51:37 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
|
10 Nov 2013, 19:15:36 Archy96 rakstīja:
10 Nov 2013, 18:50:12 Sturetajs rakstīja:
Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???
Nepērc labāk vecu jamahas sporta moci, nošausies Tu viņu remontējot, detaļu izmaksu ziņā. Vai tik šitam nebija titāna vārsti pa 80ls gabalā
WR nav ar titāna vārstiem. punkts 1.
Vecas yamahas lai nobrauktu ir jābrauc bez filtra un pa taisno vēl smiltis jāpieber. punkts 2.
kas tas par stereotipu dīvainu. sūda hondām katru gadu galvas remontēt patīk, bet braukt bez bēsu visiem uzreiz dārgas detaļas
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
metrix | | Kopš: 08. Jul 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 141
Braucu ar: 990's Dakar
|
11 Nov 2013, 10:56:12 envy rakstīja:
10 Nov 2013, 19:15:36 Archy96 rakstīja:
10 Nov 2013, 18:50:12 Sturetajs rakstīja:
Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???
Nepērc labāk vecu jamahas sporta moci, nošausies Tu viņu remontējot, detaļu izmaksu ziņā. Vai tik šitam nebija titāna vārsti pa 80ls gabalā
WR nav ar titāna vārstiem. punkts 1.
Vecas yamahas lai nobrauktu ir jābrauc bez filtra un pa taisno vēl smiltis jāpieber. punkts 2.
kas tas par stereotipu dīvainu. sūda hondām katru gadu galvas remontēt patīk, bet braukt bez bēsu visiem uzreiz dārgas detaļas
Manejam ir titans. Bet motors esot Bullet proof ja laicigi maina ellu | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
|
10 Nov 2013, 22:34:09 TB rakstīja:
Vispār interesanti - šogad kaut kā visi vairāk runā par dažāda veida neasfalta tehniku. Ceļi labāki nepaliek... | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1249
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
11 Nov 2013, 10:56:12 envy rakstīja:
10 Nov 2013, 19:15:36 Archy96 rakstīja:
10 Nov 2013, 18:50:12 Sturetajs rakstīja:
Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???
Nepērc labāk vecu jamahas sporta moci, nošausies Tu viņu remontējot, detaļu izmaksu ziņā. Vai tik šitam nebija titāna vārsti pa 80ls gabalā
WR nav ar titāna vārstiem. punkts 1.
Vecas yamahas lai nobrauktu ir jābrauc bez filtra un pa taisno vēl smiltis jāpieber. punkts 2.
kas tas par stereotipu dīvainu. sūda hondām katru gadu galvas remontēt patīk, bet braukt bez bēsu visiem uzreiz dārgas detaļas
Punkts 1 - no 2001.gada arī WR426 nāca ar titāna vārstiem.
98-99'wr400 dzelzs. 2000.gada 426 arī dzelzs vārsti.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
|
11 Nov 2013, 11:14:42 Sturetajs rakstīja:
kas tas par stereotipu dīvainu. sūda hondām katru gadu galvas remontēt patīk
Kā to saprast par kurām hondām tu runā ?
man arī īsti nav skaidrs, kādēļ hondas tiek uzskatītas par uzticamības etalonu
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
Teiksmaqq | | Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
11 Nov 2013, 11:20:12 Andreits rakstīja:
man arī īsti nav skaidrs, kādēļ hondas tiek uzskatītas par uzticamības etalonu
Varbūt hondu īpašnieki labak rūpējas par savu tehniku?
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Krosa hondām vārsti sēžoties un kas tur vēl, tādēļ biežas apkopes esot, remonti un kas tik tur vēl nē... tači visiem pārējiem Hondas ražotajiem mo viss esot galīgi pa skaisto
Lai vai kā - nav un nekad nebūs idēlais motocikls, visiem ir savi plusi un savi mīnusi. Galvenais ir tos zināt, tiem sekot līdzi un darīt visu nepieciešamo laicīgi, lai nerastos kreņķi, kuri pavelk līdzi nākamos un tad jau tiešām viss ir pa dārgo. Un pa dargo jau tad ir neatkarīgi no ražotāja. | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
11 Nov 2013, 11:22:05 Teiksmaqq rakstīja:
11 Nov 2013, 11:20:12 Andreits rakstīja:
man arī īsti nav skaidrs, kādēļ hondas tiek uzskatītas par uzticamības etalonu
Varbūt hondu īpašnieki labak rūpējas par savu tehniku?
vislabāk par savu tehniku rūpējas sportisti - 95% gadījumu.
Piemēram, ja redzu sludinājumā tekstu - braukts tikai pa mežu, hobija nolūkos. vai kkā tā, nekad nezvanīšu tā autoram. Jo ja paskatās apkārt, tad pa mežu hobijam nozīmē - iestāda moci purvā līdz ručkām, pēc tam 4h vēlk ārā, pārkarsē, piedzen pilnu motoru ar ūdeni un sūdiem, tad kkā nokļūst mājās un nomet moci līdz nākamajam izbraucienam. Labākajā gadījumā noskalo kāpšļus, lai kājas neslīd
same shit ir ar "sporta" autiņiem - evolūcijas, shitbaru un līdzīgie - sportisti izmanto pēc nozīmes, bet arī visu laicīgi kopj, maina un nekad neielaiž kkādas kaites. Tā pat visas eļļas maiņas un citas apkopes ir savlaicīgas. Tie kas ir tikai wanabī gonščiki, nojāj tās mašīnas līdz kliņķim, jo pirktas līzingā pa pēdējo kapeiku un naudas lai uzturētu pienācīgā kārtībā nav. Un tad sludinājumā pārdodt raksta - не битый, не крашеный, в гонках неучаствовал!
nu kkā tā... manas subjektīvās pārdomas par tēmu [ Šo ziņu laboja TB, 11 Nov 2013, 11:40:41 ] | Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
|
11 Nov 2013, 11:06:40 metrix rakstīja:
Manejam ir titans. Bet motors esot Bullet proof ja laicigi maina ellu
Titāna vārsti sāka nākt no WR426 modeļa. Taču titāna vārsti ir forši un yamahas galvā nav ko līst vismaz 150 stundas.
konkrētā Yamaha no linka, gan ir kaut kāds krokodils - WR400/426 aizmugure un WR450 priekša
11 Nov 2013, 11:14:42 Sturetajs rakstīja:
Kā to saprast par kurām hondām tu runā ?
Tām kas ir normālas pa mežu braucamas hondas - CRF. un vispār Hondu uzpūstā uzticamība uzdzen smīnu
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
|
11 Nov 2013, 13:38:34 Sturetajs rakstīja:
CRF tas jau vairs nav enduro bet gan krosinieks.
izglītojies http://bit.ly/17Z8fSe
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
11 Nov 2013, 13:38:34 Sturetajs rakstīja:
CRF tas jau vairs nav enduro bet gan krosinieks.
crf ar magisko burtu X ir endūra..
p.s pastastiet kas kaish 450 crf ?..manuprat viss kas ir jadara ap vinju ir tikkai periodiskas apkopes.. | Offline | | |
MP | | Kopš: 20. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 84
Braucu ar: HUS 350FX
|
vislabāk par savu tehniku rūpējas sportisti - 95% gadījumu.
Piemēram, ja redzu sludinājumā tekstu - braukts tikai pa mežu, hobija nolūkos. vai kkā tā, nekad nezvanīšu tā autoram. Jo ja paskatās apkārt, tad pa mežu hobijam nozīmē - iestāda moci purvā līdz ručkām, pēc tam 4h vēlk ārā, pārkarsē, piedzen pilnu motoru ar ūdeni un sūdiem, tad kkā nokļūst mājās un nomet moci līdz nākamajam izbraucienam. Labākajā gadījumā noskalo kāpšļus, lai kājas neslīd
+1
Tie kas braukuši tikai pa pļaviņu, 100% ir nopisteņi, jo katrs dunduks var pa taisnu ceļu atvilkt pilnu ručku un pieturēt, eļļu nekad tādi laicīgi nemaina, protams arī gaisa filtrs netiek mazgāts
Iet runa par krosa močiem, un veca krosa Honda toč nav labākā izvēle.[ Šo ziņu laboja MP, 11 Nov 2013, 13:57:19 ] | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| gandrīz Jebkurš korsačš kas nav no veikala ir kā kazino, vienmēr zini kas beigās vinnē.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
|
|