Autors | Ziņojums |
MIGs | |
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
06 May 2010, 13:45:17 Atvars rakstīja:
Kur var uzzināt par to- kādu eļļu un cik vajaga Yamahai?
Motocikla lietotāja manuālī !
-----------------
|
Offline | |
|
Sliktais | |
Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Katram nopietnam ražotājam vajag būt katalogam, pēc kura var izvēlēties, kāda tipa eļļas un citus šķidrumus liet. Vairāk nemeklēju, bet te Motuls, bt gan jau ka visi pārējie ar piedāvā, nu varbūt kāds hujukoils un citi kaktu kantori ne
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart |
Offline | |
|
gynts | |
Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
06 May 2010, 09:30:53 Niksons rakstīja:
Visu laiku ir aktīvs teletilts par tēmu - vai var mocī liet auto eļļu.
Bet kas notiek, ja mašīnā ielej moču eļļu ?
hvz es opeli daleeju 0.5l dizelii neko namanu sewisku |
Offline | |
|
|
m3ntal | |
Kopš: 24. Nov 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 173
Braucu ar: HONDA CBR 1000RR
| regulāri Hondai civic 97.gada ik pēc laika pieleju 5k nofiltrētu, nobrauktu eļļu no noklemmējuša autobusa motora.
Nevaru sūdzēties. Tehnikā virs 10k apgriezieniem gan neieteiktu.Nekā laba jau droši vien anv tajā
|
Offline | |
|
mezavecis | |
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| Jau kadu 3gadu sezam uz Swepco produkcijas(konkreti kadi 5mochi,un ap 10 mashinam tostarp turbo pa generatoru un zales plaveju nerunashu:PPP)..tiesha piegade no razotaja nekadu polu variantu,nekadu galvassapju
|
Offline | |
|
Indo | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
06 May 2010, 14:15:39 MIGs rakstīja:
06 May 2010, 13:45:17 Atvars rakstīja:
Kur var uzzināt par to- kādu eļļu un cik vajaga Yamahai?
Motocikla lietotāja manuālī !
RTFM!
-----------------
|
Offline | |
|
garfs | |
Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| lai ir līmenis stiklinjaa
sodien tieshi ieleju motorex, sanaca ar visam skidaam ap 16Ls 4L kanna [ Šo ziņu laboja garfs, 07 May 2010, 21:35:54 ]
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline | |
|
xxxx | |
Kopš: 25. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 289
Braucu ar:
| kur pirki?
07 May 2010, 21:34:46 garfs rakstīja:
lai ir līmenis stiklinjaa
sodien tieshi ieleju motorex, sanaca ar visam skidaam ap 16Ls 4L kanna
|
Offline | |
|
dzerrais | |
Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
06 May 2010, 09:19:03 elf rakstīja:
05 May 2010, 23:26:12 deMarco rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt kādu eļļu (sintētika/pussintētika) liet 95. gada Honda Transalp?? Manuāļos tikai viskozitātes rakstītas, bet ne veidi... vienīgais, ko sapratu, ka var mainīt ik pa 10K Km
Protams ,ka sintētiku.Maiņa vismaz reizi gadā neatkarīgi no km.
Ja daudz slidini sajūgu 10K Km būs pa daudz.
bet pussintetika neder ? man vinja ir ielieta... |
Offline | |
|
garfs | |
Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| no BAP, bet ar firmas skidu.. taa laikam price vinjiem ap +/-22
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline | |
|
mezavecis | |
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| [ Šo ziņu laboja mezavecis, 08 May 2010, 09:26:02 ] |
Offline | |
|
puisitis | |
Kopš: 18. Apr 2010
Ziņojumi: 22
Braucu ar: Adventure
| Lūdzu padomu. Iepriekš esmu braukājis ar visādiem mo gan markas/veida, gan vecuma ziņā. Apkopes vienmēr esmu taisījis pats, pēc vislabākās sirdsapziņas - labākie materiāli, apkopt nedaudz atrāk, kā obligāti prasīts utt. Dažādu sakritību rezultātā šobrīd esmu ticis pie braucamā, kuram uz pirmo apkopi ( 1000 km ) ir jādodas tuvākajās dienās. Sākuma ideja - viss, ka vienmēr, izlasu manuāli, nopērku eļļas ( sintētiskais motuls), filtrus un darīšu pats. Tad aizdomājos, ka mo samērā jauns un varbūt uzmeklēt dīleri, jo vēl garantija utt. Dīleris par lielu pārsteigumu teica, ka sintētiku liet NEDRĪKST nekādā gadījumā, Mo ir honda CBF1000 2008 gads. Viedoklis ? kas tam par iemeslu ? Skatījos, ka MOTULS pat rekomendē šim modelim konkrētu sintētiku . |
Offline | |
|
petkja | |
Kopš: 29. Jun 2008
Ziņojumi: 342
Braucu ar: Honda XR650R, Yamaha Raptor 700
| Ko nozime - API Service clasification: SE, SF or SG... kadu elju razotajs isti prasa? |
Offline | |
|
lomsz | |
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
03 Dec 2010, 23:30:00 petkja rakstīja:
Ko nozime - API Service clasification: SE, SF or SG... kadu elju razotajs isti prasa?
Ne zemāku par SE. SF un SG ir augstākas kvalitātes prasības. Par API vispārīga info te http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil |
Offline | |
|
lomsz | |
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
04 Dec 2010, 00:13:29 lomsz rakstīja:
03 Dec 2010, 23:30:00 petkja rakstīja:
Ko nozime - API Service clasification: SE, SF or SG... kadu elju razotajs isti prasa?
Ne zemāku par SE. SF un SG ir augstākas kvalitātes prasības. Par API vispārīga info te http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil
Man domāt, ka lieki uztraucies. Zemāk par SE īpaši neatceros, ka būtu redzējis moču eļļu. Otrais burts pēc S pēc alfabēta uz augšu nozīmē jaunāku (augstāku) standartu. |
Offline | |
|
zet | |
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Масло Жигулёвское bija API SG/CD. 5L - 3,60Ls. |
Offline | |
|
Skujins | |
Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 106
Braucu ar: SUZUKI GSXR600 `01
| Neliels infs par eļļām.... žēl, ka nav iekļauts Motorex, bet šis tas ir ...
eļļas |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Drusku palasīju es to rakstu, reku teksts tiem, kuri lewj eļļu pa 2,50litrā un domā, ka viss ir zajebis:
The results suggest a relationship between the
cost of an oil and its level of performance. Generally, higher priced oils tend
to perform better, although price alone is not a guarantee of performance. Motul 300V Competition was the most costly oil
tested, yet lower priced oils showed better performance. Price must be put into perspective. The cost of oil compared to the
cost of a motorcycle is minimal. The cost difference between the average price for motorcycle oils and the most expensive
oils is about $10 per oil change. If the performance of an oil can support an extended oil change interval, that cost is
reduced. The consumer must consider the performance and benefits offered by an oil and how those benefits affect their
motorcycle investment to determine the oil’s value.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Kashelz | |
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Hmm, kads var pastastiit kadu elju dakshaa liet iekshaa? Pec papiiriem ir 10w, taada ir ari mainiita, bet nu tiri intereses peec ar 5w bus mikstaak? Un 15w vai pat 20w bus biezaaka elja, taatad vel cietaaks amis? Vecaam dakshaam kaada elja ir labaaka? |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
07 Dec 2010, 22:20:13 Kashelz rakstīja:
Hmm, kads var pastastiit kadu elju dakshaa liet iekshaa? Pec papiiriem ir 10w, taada ir ari mainiita, bet nu tiri intereses peec ar 5w bus mikstaak? Un 15w vai pat 20w bus biezaaka elja, taatad vel cietaaks amis? Vecaam dakshaam kaada elja ir labaaka?
Vecai dakšai var mēģināt biki biezāku ieliet.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|