Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
MS77
10. Aug 2010, 23:55#261

Kopš: 26. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: volvo

tatad neesmu vieniigais kam par atstarotaju piesienas un neveelas izlaist

Offline

EEriks
11. Aug 2010, 19:38#262

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

atstarotajs var but gan augsha gan apaksa gan simetriski no saniem

-----------------
mezi rulle

Offline

emizz
11. Aug 2010, 22:09#263

Kopš: 06. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: HONDA Civic EH9

šodien braucu uz skati Jūrmalā, iedevu slimības lapu, visu pārbaudīja 1 minūtes laikā..

Izbraucu ārā gaidu , paiet 10 min, vel 10 min un vel 10 min, iznak ar fotoapārātu un sak meklēt kur uz motora ir rakstīta kubatūra..

Vispirms fotogrāfēja 750 cm3 uzrakstu, kad to uzzinaju saku smieties uz to brīdi pienāca vēlviens inspektors un apstiprināja manus smieklus pirmajam, ka tas taču eļļas tilpums..

Tad nu man plūdza noskrūvēt plastmasas, lai varetu atrast kubatūru..
Nofotogrāfēja un pazuda atkal uz vairak kā 40 min..iedeva 2nieku-Neatļauta parbūve..

Tagad no Yamahas dīlera vajagot izziņu par jaudu un visu ko viņi var pateikt par to aparātu..


Man doma, ka vnk Vacijas dokumentos bija rakstīts 80 cc, jo bija ierobežotājs, tas kādreiz noņemts un nu lūk ir visi 125cc, bet nu katrā ziņa, tas ir sviests, tagad lieka naudas izdošana sanaks..

Varbūt kads var palīdzēt šajā sakarā?

-----------------


http://www.pekausis.lv Rotaļlietas un Drēbes grūtniecēm..

Esmu arī sazvanāms..2-99-187-31

Offline

m-ser
11. Aug 2010, 22:14#264

Kopš: 17. Apr 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: zx6r

pilnīgi muļķi paliek. !!

Offline

martinss
11. Aug 2010, 22:21#265

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Ierobezhotajs jau nemaina cilindra ietilpiibu, tas parasti ir vainu aizdedzes blokaa vai arii iepluudee tiek ielikts iepludes laukuma ierobezhotajs... Motora fiziskais tilpums jau kaut kur uz bloka ir rakstiits, parasti uz cilindra.
Jeb ko ne taa sapratu?


11 Aug 2010, 22:09:02 emizz rakstīja:

Man doma, ka vnk Vacijas dokumentos bija rakstīts 80 cc, jo bija ierobežotājs, tas kādreiz noņemts un nu lūk ir visi 125cc, bet nu katrā ziņa, tas ir sviests, tagad lieka naudas izdošana sanaks..

Varbūt kads var palīdzēt šajā sakarā?

[ Šo ziņu laboja martinss, 11 Aug 2010, 22:21:43 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

MIGs
11. Aug 2010, 22:40#266

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Atvainojiet, bet vaitad motora kubatūras palielināšana ir neatļauta pārbūve ? Un kātad ar remonta virzuļiem, kas ir resnāki nekā standarta ???

Cits stāsts ir tad, kad ieliek CITU motoru. Cits bloks utt.

Kā arī kubatūr visticamāk nebūs rakstīta uz bloka, jo piemēram KTM LC4 var būt ar vienādiem blokiem, gan 400cm3, gan 620, 640, 660 standartā un vēl vairāik, ja liek big bore.

Tāpat es apšaubu viņu tiešibas tev pieprašit noņemt plastmasas ? Tb ja tas nav paradzēts viegli ( aļa tāpat, kā atvērt bagāžnieku vai bardačoku mašīnai). ja ir jāņem kaut viens instruments, tad tev tas domājams NAV jādara. Jo nav teikts, ka daiļpisējs māk paņemt rokā skrūvgriezni nesavainojot sevi un citus.

Un pastāsti, kā tieši viņi secināja, ka ir 125Cm3 ?!
Kā secināja, ka ir veikta pārbūve ??

Es jau lieku uz to, ka tev ir ielikts cits motors.

-----------------

Offline

lenko
12. Aug 2010, 00:58#267

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

4. Par transportlīdzekļa pārbūvi neuzskata:
4.1. līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim – motora maiņu pret tās pašas
transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes)
motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek
mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu
(piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti;
4.2. pēc 2001.gada 1.janvāra izgatavotam transportlīdzeklim – motora maiņu pret tā paša
transportlīdzekļa tipa, varianta un versijas motoru

14. Mopēdam, motociklam, triciklam (kvadriciklam) aizliegts:
14.1. uzstādīt pašizgatavotu vai citas markas un modeļa rāmi;
14.2. veikt izmaiņas rāmja konstrukcijā;
14.3. uzstādīt pašizgatavotu priekšējo dakšu;
14.4. veikt izmaiņas bremžu iekārtā (izņemot priekšējās dakšas vai pakaļējā riteņa maiņu
komplektā ar bremžu iekārtu);
14.5. uzstādīt blakusvāģi motocikla kreisajā pusē;
14.6. uzstādīt automobiļa riteņus;
14.7. uzstādīt pašizgatavotu stūri;
14.8. uzstādīt pašizgatavotus sēdekļus;
14.9. uzstādīt pašizgatavotus vai pārbūvētus trokšņu slāpētājus un izpūtēja caurules;
14.10. mainīt stūres ģeometriju;
14.11. mainīt kāju balstu izvietojumu, nemainot vadības ierīču izvietojumu.

p.s.ja butu ka agrak, pase uzradija ari motora nr tad varetu bez problemam teikt ka tads bija registrejot.Vajag parakt dzilak

p.p.s ierobezotaju laikam lika lai jauda butu mazaka un lidz ar to kategorija apliecibaa var but zemaka,kubi nepricom.

[ Šo ziņu laboja lenko, 12 Aug 2010, 01:16:29 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

peecis
12. Aug 2010, 09:25#268

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


11 Aug 2010, 22:09:02 emizz rakstīja:
šodien braucu uz skati Jūrmalā, iedevu slimības lapu, visu pārbaudīja 1 minūtes laikā..

Izbraucu ārā gaidu , paiet 10 min, vel 10 min un vel 10 min, iznak ar fotoapārātu un sak meklēt kur uz motora ir rakstīta kubatūra..

Vispirms fotogrāfēja 750 cm3 uzrakstu, kad to uzzinaju saku smieties uz to brīdi pienāca vēlviens inspektors un apstiprināja manus smieklus pirmajam, ka tas taču eļļas tilpums..

Tad nu man plūdza noskrūvēt plastmasas, lai varetu atrast kubatūru..
Nofotogrāfēja un pazuda atkal uz vairak kā 40 min..iedeva 2nieku-Neatļauta parbūve..

Tagad no Yamahas dīlera vajagot izziņu par jaudu un visu ko viņi var pateikt par to aparātu..


Man doma, ka vnk Vacijas dokumentos bija rakstīts 80 cc, jo bija ierobežotājs, tas kādreiz noņemts un nu lūk ir visi 125cc, bet nu katrā ziņa, tas ir sviests, tagad lieka naudas izdošana sanaks..

Varbūt kads var palīdzēt šajā sakarā?


vai Jūrmalā trāpijās gints jermolovs?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

ositis
23. Aug 2010, 18:59#269

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600

Sodien beidzot izieta TA pilniba.Puisiem nebija kur piesieties

Offline

kristaps
23. Aug 2010, 19:59#270

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: RetroMoto, ATAS, Vespa


12 Aug 2010, 09:25:26 peecis rakstīja:


vai Jūrmalā trāpijās gints jermolovs?


Gints pirms vairākiem mēnešiem jau padzīts no CSDD.
Bet situācija tur tāda pati palikusi.

-----------------
RetroMoto.lv

Offline

BigArchi
23. Aug 2010, 21:02#271

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Yamaha FJR1300 '08, Honda XR600r

Zaje...li tie T.A. CSDDešņiki....

Šodien jau trešo reizi neizgāju T.A., tā jau ir ņirgāšanās!

Gāju pirmoreizi ar tukšām trubām - 97 dB. Ok, nestrīdos, iespējams izdegušas un nav jau arī gluži STOCK. Džeks saka, lai dabūnu vismaz 91 dB.

Braucam otro reizi, trubas pildītas ar met. švammēm, moto knapi kust, bet ir manāmi klusāks - 96 dB tikai -1 dB, liekas nereāli, taču nodomāju, var būt, ka ausis mānās un, ka nāksies taisīt ko nopietnāku.

Braucam trešo reizi, trubās ir ievietotas pilnīgi JAUNAS un oriģinālas kiškas no kaut kāda Halrey izpūtēja, ar tādu pašu trubu diametru, motocikls ir pietiekoši atsaucīgs uz gāzes ručku, taču ir krietni klusāks, ar patīkamu skaņu, atmetoties vairs praktiski nešauj, ok braucam - 95 dB!!!!!

Lieku pārmērīt - 94 līdz 95dB!!!
+bonusā, čalis apgalvo, ka pie 4200 rpm esot jābūt 80 dB vairs ne 91.
Pacietība ir pilna, eju lamāties pie vadības!
Vadība paskaidro, ka ierīce ir kartībā un lai es lasoties! Skandāls bija liels, pieprasiju sertifikātus, pieprasiju pārmērīt un uzrādīt kaut vienu video ierakstu, kur šāda tipa Vulcan būtu spējis ierūmēties viņu normatīvos! NEVIENS nav spējis!

Kas viņiem par sūda mēraparātu... ?
Ok, miera neliekos, braucu pie kvadro mīlētājiem ciemos, cilvēki nomēra 84 dB!!!!!!!
Lieki piebilst, ka ar šo pašu ierīci viņi mērija savu moto skaņu Francijas kvadru gonkā, kur arī ir ļoti stingras prasības!

Atkal jājautā, kas par sūda mērierīci ir CSDD? un kas tie par atbilstības sertifikātiem?

Kā arī jasecina, ka ar pilnīgi tukšām trubām ir 97 dB, bet ar praktiski stock izplūdi ir 95 dB!

[ Šo ziņu laboja BigArchi, 23 Aug 2010, 21:03:49 ]



-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!

Offline

ositis
23. Aug 2010, 21:22#272

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


23 Aug 2010, 21:02:54 BigArchi rakstīja:
Zaje...li tie T.A. CSDDešņiki....

Šodien jau trešo reizi neizgāju T.A., tā jau ir ņirgāšanās!

Gāju pirmoreizi ar tukšām trubām - 97 dB. Ok, nestrīdos, iespējams izdegušas un nav jau arī gluži STOCK. Džeks saka, lai dabūnu vismaz 91 dB.

Braucam otro reizi, trubas pildītas ar met. švammēm, moto knapi kust, bet ir manāmi klusāks - 96 dB tikai -1 dB, liekas nereāli, taču nodomāju, var būt, ka ausis mānās un, ka nāksies taisīt ko nopietnāku.

Braucam trešo reizi, trubās ir ievietotas pilnīgi JAUNAS un oriģinālas kiškas no kaut kāda Halrey izpūtēja, ar tādu pašu trubu diametru, motocikls ir pietiekoši atsaucīgs uz gāzes ručku, taču ir krietni klusāks, ar patīkamu skaņu, atmetoties vairs praktiski nešauj, ok braucam - 95 dB!!!!!

Lieku pārmērīt - 94 līdz 95dB!!!
+bonusā, čalis apgalvo, ka pie 4200 rpm esot jābūt 80 dB vairs ne 91.
Pacietība ir pilna, eju lamāties pie vadības!
Vadība paskaidro, ka ierīce ir kartībā un lai es lasoties! Skandāls bija liels, pieprasiju sertifikātus, pieprasiju pārmērīt un uzrādīt kaut vienu video ierakstu, kur šāda tipa Vulcan būtu spējis ierūmēties viņu normatīvos! NEVIENS nav spējis!

Kas viņiem par sūda mēraparātu... ?
Ok, miera neliekos, braucu pie kvadro mīlētājiem ciemos, cilvēki nomēra 84 dB!!!!!!!
Lieki piebilst, ka ar šo pašu ierīci viņi mērija savu moto skaņu Francijas kvadru gonkā, kur arī ir ļoti stingras prasības!

Atkal jājautā, kas par sūda mērierīci ir CSDD? un kas tie par atbilstības sertifikātiem?

Kā arī jasecina, ka ar pilnīgi tukšām trubām ir 97 dB, bet ar praktiski stock izplūdi ir 95 dB!

Es gaju Dobele,man vispar decibelus neparbaudija.

Offline

emizz
24. Aug 2010, 20:32#273

Kopš: 06. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: HONDA Civic EH9


12 Aug 2010, 09:25:26 peecis rakstīja:

11 Aug 2010, 22:09:02 emizz rakstīja:
šodien braucu uz skati Jūrmalā, iedevu slimības lapu, visu pārbaudīja 1 minūtes laikā..

Izbraucu ārā gaidu , paiet 10 min, vel 10 min un vel 10 min, iznak ar fotoapārātu un sak meklēt kur uz motora ir rakstīta kubatūra..

Vispirms fotogrāfēja 750 cm3 uzrakstu, kad to uzzinaju saku smieties uz to brīdi pienāca vēlviens inspektors un apstiprināja manus smieklus pirmajam, ka tas taču eļļas tilpums..

Tad nu man plūdza noskrūvēt plastmasas, lai varetu atrast kubatūru..
Nofotogrāfēja un pazuda atkal uz vairak kā 40 min..iedeva 2nieku-Neatļauta parbūve..

Tagad no Yamahas dīlera vajagot izziņu par jaudu un visu ko viņi var pateikt par to aparātu..


Man doma, ka vnk Vacijas dokumentos bija rakstīts 80 cc, jo bija ierobežotājs, tas kādreiz noņemts un nu lūk ir visi 125cc, bet nu katrā ziņa, tas ir sviests, tagad lieka naudas izdošana sanaks..

Varbūt kads var palīdzēt šajā sakarā?


vai Jūrmalā trāpijās gints jermolovs?


Dzintars Freimanis un viņs ir vienīgais, kas no tiem 4, kas pa dienu bija parbauda motoaparātus.

-----------------


http://www.pekausis.lv Rotaļlietas un Drēbes grūtniecēm..

Esmu arī sazvanāms..2-99-187-31

Offline

eto
25. Aug 2010, 02:46#274

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Šodien gāju TA. Noriskēju un aizbraucu uz Aizkraukli, aiz manis bija vēl viens MO, šo laikam neizlaida. Piesējās man par klučiem un riepu. Par riepu pārliecināju šo, ka tāds modelis un indikators vēl neskarts. Nācās braukt ātri uz mājām un nomainīt bremžu klučus, labi, ka bija. Atrādīju un izlaida cauri. Bet tāpat neiztika bez lielas filozofēšanas par bīstamo TL - moci, riepas modeli, kas neatbilst LV ceļiem. Pēc viņu domām laikam pa LV var braukt tikai ar krosa riepām. Šī bija pirmā un pēdējā reize, kad braucu pie tiem pimpjiem.

Secinājums - TA uz Aizkraukli nebraukt.

Offline

Bullis
25. Aug 2010, 08:07#275

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Pie Milevska trapiji?

Offline

dzeksis
25. Aug 2010, 08:44#276

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


25 Aug 2010, 02:46:10 eto rakstīja:
Šodien gāju TA. Noriskēju un aizbraucu uz Aizkraukli, aiz manis bija vēl viens MO, šo laikam neizlaida. Piesējās man par klučiem un riepu. Par riepu pārliecināju šo, ka tāds modelis un indikators vēl neskarts. Nācās braukt ātri uz mājām un nomainīt bremžu klučus, labi, ka bija. Atrādīju un izlaida cauri. Bet tāpat neiztika bez lielas filozofēšanas par bīstamo TL - moci, riepas modeli, kas neatbilst LV ceļiem. Pēc viņu domām laikam pa LV var braukt tikai ar krosa riepām. Šī bija pirmā un pēdējā reize, kad braucu pie tiem pimpjiem.

Secinājums - TA uz Aizkraukli nebraukt.


Vecīt, es jau gadiem nebraucu TA uz Aizkraukli, kaut gan man sanāk blakus.. pietiekami daudz mani tur čakarējuši, lai saprastu, ka kaimiņu ģerevņā būs labāka attieksme....

Offline

eto
25. Aug 2010, 10:50#277

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām


25 Aug 2010, 08:07:25 Bullis rakstīja:
Pie Milevska trapiji?


Offline

eto
25. Aug 2010, 10:58#278

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Jēkabpilī arī ir OK.

Offline

liekeedis
25. Aug 2010, 11:05#279

Kopš: 30. Jul 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 1024

Braucu ar: kaifu


25 Aug 2010, 10:56:28 Pelekais rakstīja:

25 Aug 2010, 10:50:04 eto rakstīja:

25 Aug 2010, 08:07:25 Bullis rakstīja:
Pie Milevska trapiji?




Ta iesaku iet Bauskā,gan ar moci gan autosu,vnm piedod sīkumus par ko Rīgā uzpūš burbuli un nelaiž cauri
mocim db vispār nemērīja ,pārbaudīja gaismas,izbrauca un noslāpēja ar balstu,uz kalodkām nevienu aci neuzmeta


db nemeera ari Rigaa ja jau pielaizhot skaidrs ka nav parak skaljs mufons!

Offline

matiicins
25. Aug 2010, 11:54#280

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Es visu laiku lasu šitos atgadījumus ar TA un brīnos. Jau daudzas reizes esmu bijis uz TA gan ar moci un auto un nekad nav bijis tā ka piesienās par kaut kādiem sīkumiem. Piemēram, nesen gāju TA auto un vienā pusē vispār nestrādāja rocene, sarunāju, lai izlaiž tāpat, jo roceni tāpat nav vajadzīga. Pavasarī, kad nopirku moci, vispirms braucu uz TA un tad taisījos salabot, bet izlaida apskatei cauri tāpat un pēc tam mierīgi varēju visu salabot
Un ir vēl bijuši daudzi gadījumi, kuros varētu arī neiedot TA varbūt es tāds godīgs izskatos

[ Šo ziņu laboja matiicins, 25 Aug 2010, 11:55:58 ]



-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline