Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Rex | 29. Jun 2015, 21:15 | #25801 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
|
29 Jun 2015, 00:17:46 jansons73 rakstīja:
27 Jun 2015, 20:29:50 Rex rakstīja:
27 Jun 2015, 15:18:45 jansons73 rakstīja:
Gribu aprīkot Honda CBF 600 PC43 ar aizsargdugām, tik jautājums Hepco&Becker, Givi vai SW-mototech? Rozīša dugas atkrīt. Tālu, ilgi, dārgi.
http://www.batangacase.com/?l=lv
Pie viņiem izskatās tikai koferi un to kronšteini.
Taisa arī dugas
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! | Offline | | |
Dartagnan | 29. Jun 2015, 21:53 | #25802 |
| Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
|
29 Jun 2015, 15:51:10 Viks rakstīja:
Tas gultnis nav redzejis pat pāris tukstošus. Tas ir tiko mainīts. Tak što, nav jāmaina.
Man savulaik bija lidzigi ar vienu gadu stavejusu mo, nomainiju riepas un viss gerai
-----------------
| Offline | | |
cyprus1 | 29. Jun 2015, 23:44 | #25803 |
| Kopš: 29. Jun 2015
No: Tukums
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Jawa 634
| Ļoti lūdzu palīdzību!
Problēma sekojoša-Yamaha xj600 93.g(Diversija).Iztīrīti karburatori,nomainītas gumijas un blīves,pārbaudītas dīzes vai nav samainītas vietām,Līmenis 3.5mm virs atzīmes(manuālī 3-5mm),nosinhronizēti.Līmenis neizmainās arī kad ar sūkņa spiedienu piepilda karburatorus.Nomainītas gumijas starp karbjiem un kolektoriem.Vārstu atstarpes noregulētas,čoks strādā.Iedarbinot strādā nevainojami,ceļ arī lielos apgriezienus.Kad uzsilst sāk aizliet sveces,negribīgi ceļ lielos apgr. un noslāpst.Iedarbināt nevar.Pēc apm.15 min. atkal pielec bez čoka,padarbojas kādu brīdi un atkal sāk pārlieties.Ieliku jaunas sveces-kā noslāpst-sveces melnas.Pāris reizes aizlej un met ārā. Pazīmes kā treknam degmaisījumam.Bez filtra tas pats.Karbjiem vairs nevaru atrast kur piesieties-vecā tipa bez elektronikas.
Vai varētu būt ka vaina ir kaut kur aizdedzes sistēmā,varbūt kāds mezgls uzsilstot nedarbojas un zūd dzirkstele?Aizdedze elektroniskā,nav regulējama.Pīpītēm pretestības izņēmu ārā,bija aizdomas ka tur vaina.Elektrība nav mana stiprā puse.
Varbūt kādam ir līdzīga vaina bijusi,varbūt kādu padomu varat dot. [ Šo ziņu laboja cyprus1, 29 Jun 2015, 23:46:42 ] | Offline | | |
|
martinss | 30. Jun 2015, 09:30 | #25804 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Stures gultnji ir pareizi arii japievelk. Ja buus parak stingri vai arii parak valigi, mocis normali nevadiisies.
Service manualii parasti ir mineets cik japievelk.
Tapat janem ir veraa arii kadi ir pashi gultnji- ir atshkitibas starp rullishu un lodishu gultnjiem shajaa vietaa.
Perkot moci tas ir pirmais, kas jadara- japacelj prieksha un japarbauda vai gultnji stradaa normali, vai stuure negriezhas ta ka pa soliishiem (reali bistami).
Vispar iesaku peec iegades vecam mocim tur uzreiz ieliist un nochekot vai viss ok, jo man abam Hondaam tur no rupnicas praktiski nebija smeere ielikta un vienam gultnji bija... ...saruusejushi! Lieki teikt, ka mocis uzvedas uz celja diezgan tizli.
29 Jun 2015, 14:03:03 Viks rakstīja:
Padalīšos ar problēmas atrisinājumu. Kā jau redzat augstāk, mocis dzīvoja savu dzīvi un meklējot vainu, izdarīju divas darbības uzreiz. Samainīju aizmugures dakšā gultņus un pievilku priekšējās dakšas gultni. Rezultātā, nekas nemainījās un reāli, nolaidās rokas. Sāku loģiski domāt un nonācu pie slēdziena, ka pieņemot faktu, ka mocis nekad nebrauc taisni un visu laiku priekšas rats meklē ceļu, bet ja priekšas dakšai ir smagāk kustēties, tad mocis ceļu atrast vairs nevar un sākas sajūta, ka mocis brauc zigzagā, dzīvo savu dzīvi. Respektīvi, palaidu vaļīgākpriekšas dakšas gultni un problēmas vairs nav. Viss atkal ir uz ūsiņu. Slēdziens, ja nezini problēmai konkrētu iemeslu un remonts tiek veikt pēc izslēgšanas principa, nedarat divas iespējamās lietas uzreiz. Izdari vienu, pārbaudi un tikai tad ķeries klāt nākošajam mezglam.
[ Šo ziņu laboja martinss, 30 Jun 2015, 09:30:44 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
agrais | 30. Jun 2015, 09:58 | #25805 |
| Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
29 Jun 2015, 23:44:36 cyprus1 rakstīja:
Ļoti lūdzu palīdzību!
Problēma sekojoša-Yamaha xj600 93.g(Diversija).Iztīrīti karburatori,nomainītas gumijas un blīves,pārbaudītas dīzes vai nav samainītas vietām,Līmenis 3.5mm virs atzīmes(manuālī 3-5mm),nosinhronizēti.Līmenis neizmainās arī kad ar sūkņa spiedienu piepilda karburatorus.Nomainītas gumijas starp karbjiem un kolektoriem.Vārstu atstarpes noregulētas,čoks strādā.Iedarbinot strādā nevainojami,ceļ arī lielos apgriezienus.Kad uzsilst sāk aizliet sveces,negribīgi ceļ lielos apgr. un noslāpst.Iedarbināt nevar.Pēc apm.15 min. atkal pielec bez čoka,padarbojas kādu brīdi un atkal sāk pārlieties.Ieliku jaunas sveces-kā noslāpst-sveces melnas.Pāris reizes aizlej un met ārā. Pazīmes kā treknam degmaisījumam.Bez filtra tas pats.Karbjiem vairs nevaru atrast kur piesieties-vecā tipa bez elektronikas.
Vai varētu būt ka vaina ir kaut kur aizdedzes sistēmā,varbūt kāds mezgls uzsilstot nedarbojas un zūd dzirkstele?Aizdedze elektroniskā,nav regulējama.Pīpītēm pretestības izņēmu ārā,bija aizdomas ka tur vaina.Elektrība nav mana stiprā puse.
Varbūt kādam ir līdzīga vaina bijusi,varbūt kādu padomu varat dot.
Pamēģini liesāku degmaisījumu uztaisīt... | Offline | | |
eeKa | 30. Jun 2015, 14:55 | #25806 |
| Kopš: 20. May 2011
Ziņojumi: 60
Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS
| Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!? | Offline | | |
Gantais | 30. Jun 2015, 15:00 | #25807 |
| Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
|
30 Jun 2015, 14:55:45 eeKa rakstīja:
Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?
Man arī interesētu šis jautājums.... vai čina taunas ražotie, pa 15eur ir darbspējīgi, vai tikai naudas izmešana!?
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
andrejins | 30. Jun 2015, 15:20 | #25808 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
30 Jun 2015, 15:00:45 Gantais rakstīja:
30 Jun 2015, 14:55:45 eeKa rakstīja:
Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?
Man arī interesētu šis jautājums.... vai čina taunas ražotie, pa 15eur ir darbspējīgi, vai tikai naudas izmešana!?
Ignitech būtu ar plašākām iespējām, bet, cik esmu forumos apskatījis tad chinai nav ne vainas. par ilgmūžūbu gan nav daudz rakstīts, bet pāris sezonas jau izvilks
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
andrejins | 30. Jun 2015, 15:26 | #25809 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
30 Jun 2015, 09:30:21 martinss rakstīja:
Stures gultnji ir pareizi arii japievelk. Ja buus parak stingri vai arii parak valigi, mocis normali nevadiisies.
Service manualii parasti ir mineets cik japievelk.
Tapat janem ir veraa arii kadi ir pashi gultnji- ir atshkitibas starp rullishu un lodishu gultnjiem shajaa vietaa.
Perkot moci tas ir pirmais, kas jadara- japacelj prieksha un japarbauda vai gultnji stradaa normali, vai stuure negriezhas ta ka pa soliishiem (reali bistami).
Vispar iesaku peec iegades vecam mocim tur uzreiz ieliist un nochekot vai viss ok, jo man abam Hondaam tur no rupnicas praktiski nebija smeere ielikta un vienam gultnji bija... ...saruusejushi! Lieki teikt, ka mocis uzvedas uz celja diezgan tizli.
29 Jun 2015, 14:03:03 Viks rakstīja:
Padalīšos ar problēmas atrisinājumu. Kā jau redzat augstāk, mocis dzīvoja savu dzīvi un meklējot vainu, izdarīju divas darbības uzreiz. Samainīju aizmugures dakšā gultņus un pievilku priekšējās dakšas gultni. Rezultātā, nekas nemainījās un reāli, nolaidās rokas. Sāku loģiski domāt un nonācu pie slēdziena, ka pieņemot faktu, ka mocis nekad nebrauc taisni un visu laiku priekšas rats meklē ceļu, bet ja priekšas dakšai ir smagāk kustēties, tad mocis ceļu atrast vairs nevar un sākas sajūta, ka mocis brauc zigzagā, dzīvo savu dzīvi. Respektīvi, palaidu vaļīgākpriekšas dakšas gultni un problēmas vairs nav. Viss atkal ir uz ūsiņu. Slēdziens, ja nezini problēmai konkrētu iemeslu un remonts tiek veikt pēc izslēgšanas principa, nedarat divas iespējamās lietas uzreiz. Izdari vienu, pārbaudi un tikai tad ķeries klāt nākošajam mezglam.
Service manuālī spēki norādīti gultņiem, kas nāk no rūpnīcas (80%+ gadījumos lodīšu)
Pirmo reizi mainot iebrauksi auzās, bet nākamreiz jau zināsi cik ļoti jāpievelk
Bet gultņu sarūsēs tikai gadījumā, ja ir bijis iekšā mitrums + smēre par maz, tā kā piļņiki un pievilkšanas moments ir vissvarīgākais kam pievērs uzmanību arī sezonas laikā. Nedod dievs dubļus dabūt vēl gultnī
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
martinss | 30. Jun 2015, 15:58 | #25810 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Es lietoju shos:
http://www.motorbike-shop.de/index.php?a=2892&lang=eng
Pilnigs plug and play.
Lielakais plus- 0.8l uz 100km no degvielas paterinja nost. pie transalpa mazinjaas baakas diezgan jutami.
Biju parsteigts, jaatziist. Neko citu mocim tajaa bridii nedariju lai redzetu kada ir starpiiba.
Vecie bloki man bija veseli, bet nu ticibas vinjiem, protams, nav. Tapec mainiju profilaksei.
Nakoshie letakie ar iespeju pasham chikinaties ir te jau minetie ignitech.
un tad jau PRC.
Par pedejiem diviem variantiem neko nezinu.
30 Jun 2015, 14:55:45 eeKa rakstīja:
Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
Icikinsh | 30. Jun 2015, 17:04 | #25811 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 198
Braucu ar: A un B kategorijām
| Kur par LĒTU naudu dabūt pārklāju nelielam motorollerim? | Offline | | |
juraserglis | 01. Jul 2015, 19:59 | #25812 |
| Kopš: 24. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 673
Braucu ar:
| Sveiki, varbūt kādam ir vai zina kam ir suzuki sv mocis 2003-2009 gadam.šodien gāju skati un neizgāju dēļ luktura- anglis esot. Nopirktu citu bet lieku 350 eiro nav
Būtu priecīgs ja kāds varētu iedot, par samaksu vienosimies.
P.S. eh pirku moci pirms 2 gadiem pat prātā neienāca pārbaudīt. | Offline | | |
Sergejs80 | 01. Jul 2015, 22:09 | #25813 |
| Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: V-Strom
| Sveiki! Palīdziet sameklēt vecai Hondiņai MTX 125 cilindra un galvas pievilkšanas momentu. Kaut kā pats nejēdzu | Offline | | |
Naits | 01. Jul 2015, 22:37 | #25814 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
30 Jun 2015, 15:58:35 martinss rakstīja:
Es lietoju shos:
http://www.motorbike-shop.de/index.php?a=2892&lang=eng
Pilnigs plug and play.
Lielakais plus- 0.8l uz 100km no degvielas paterinja nost. pie transalpa mazinjaas baakas diezgan jutami.
Biju parsteigts, jaatziist. Neko citu mocim tajaa bridii nedariju lai redzetu kada ir starpiiba.
Vecie bloki man bija veseli, bet nu ticibas vinjiem, protams, nav. Tapec mainiju profilaksei.
Nakoshie letakie ar iespeju pasham chikinaties ir te jau minetie ignitech.
un tad jau PRC.
Par pedejiem diviem variantiem neko nezinu.
30 Jun 2015, 14:55:45 eeKa rakstīja:
Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?
Ir dabonami pa 150 eur/pāris after market ražojums. Piegāde pāris dienas
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
saab21 | 02. Jul 2015, 07:21 | #25815 |
| Kopš: 27. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
| Labrīt, spečuki,
Lieta tāda ka Yamahai FZS600 spidometrs palēnām dzīvo savu dzīvi, t.i., kad mocis rūcošs stāv slīpi uz kājiņas, vai pie liela ātruma (dažreiz pat uz maza) un pie lieliem apgriezieniem sāk iegriezties kā tahometrs.
Kas parasti pie tādiem pokemoniem ir vainīgs? | Offline | | |
saab21 | 02. Jul 2015, 07:24 | #25816 |
| Kopš: 27. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
|
30 Jun 2015, 17:04:55 Icikinsh rakstīja:
Kur par LĒTU naudu dabūt pārklāju nelielam motorollerim?
Es tikko mocim pirku šeit pa 20 eur un kalpo ļoti labi, ventilē un ūdeni nelaiž cauri | Offline | | |
Dartagnan | 02. Jul 2015, 08:18 | #25817 |
| Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
|
29 Jun 2015, 23:44:36 cyprus1 rakstīja:
Ļoti lūdzu palīdzību!
Problēma sekojoša-Yamaha xj600 93.g(Diversija).Iztīrīti karburatori,nomainītas gumijas un blīves,pārbaudītas dīzes vai nav samainītas vietām,Līmenis 3.5mm virs atzīmes(manuālī 3-5mm),nosinhronizēti.Līmenis neizmainās arī kad ar sūkņa spiedienu piepilda karburatorus.Nomainītas gumijas starp karbjiem un kolektoriem.Vārstu atstarpes noregulētas,čoks strādā.Iedarbinot strādā nevainojami,ceļ arī lielos apgriezienus.Kad uzsilst sāk aizliet sveces,negribīgi ceļ lielos apgr. un noslāpst.Iedarbināt nevar.Pēc apm.15 min. atkal pielec bez čoka,padarbojas kādu brīdi un atkal sāk pārlieties.Ieliku jaunas sveces-kā noslāpst-sveces melnas.Pāris reizes aizlej un met ārā. Pazīmes kā treknam degmaisījumam.Bez filtra tas pats.Karbjiem vairs nevaru atrast kur piesieties-vecā tipa bez elektronikas.
Vai varētu būt ka vaina ir kaut kur aizdedzes sistēmā,varbūt kāds mezgls uzsilstot nedarbojas un zūd dzirkstele?Aizdedze elektroniskā,nav regulējama.Pīpītēm pretestības izņēmu ārā,bija aizdomas ka tur vaina.Elektrība nav mana stiprā puse.
Varbūt kādam ir līdzīga vaina bijusi,varbūt kādu padomu varat dot.
Sameri kompresiju! Vienam anglim bija loti lidziga beda, pieslipeja varstus un viss ideali!
-----------------
| Offline | | |
nBerts | 02. Jul 2015, 10:27 | #25818 |
| Kopš: 31. Jul 2012
Ziņojumi: 263
Braucu ar:
|
02 Jul 2015, 07:21:41 saab21 rakstīja:
Labrīt, spečuki,
Lieta tāda ka Yamahai FZS600 spidometrs palēnām dzīvo savu dzīvi, t.i., kad mocis rūcošs stāv slīpi uz kājiņas, vai pie liela ātruma (dažreiz pat uz maza) un pie lieliem apgriezieniem sāk iegriezties kā tahometrs.
Kas parasti pie tādiem pokemoniem ir vainīgs?
Apskaties un izej cauri melnam 3vadu kabelim, kas nāk no pr rata kreisās puses centra ass. Vads aiziet augšā līdz tiltiņa vidum un pa vienu vai otru pusi gar rāmi zem bākas. Tas vads ir ātruma sensors. Iespējams ir nedaudz norīvēts pie bremžu diskiem vai arī štekeris izkritis.
Ja tas nelīdz, tad notestē ar citu lasītāju.
-----------------
| Offline | | |
juraserglis | 02. Jul 2015, 10:57 | #25819 |
| Kopš: 24. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 673
Braucu ar:
| Varbūt kādam ir iespēja atlaidi motofavorītā dabūt? | Offline | | |
lenko | 02. Jul 2015, 11:28 | #25820 |
| Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
01 Jul 2015, 19:59:14 juraserglis rakstīja:
Sveiki, varbūt kādam ir vai zina kam ir suzuki sv mocis 2003-2009 gadam.šodien gāju skati un neizgāju dēļ luktura- anglis esot. Nopirktu citu bet lieku 350 eiro nav
Būtu priecīgs ja kāds varētu iedot, par samaksu vienosimies.
P.S. eh pirku moci pirms 2 gadiem pat prātā neienāca pārbaudīt.
Pańem uz TA kādu universālo(būri noravē nost)
Piekrāj kādu $ un pańem ko līdzīgu
http://m.ebay.com/itm/271663025435
Ja vajag varu palīdzēt ar shippingu.
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
|
|