Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Rex
29. Jun 2015, 21:15#25801

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


29 Jun 2015, 00:17:46 jansons73 rakstīja:

27 Jun 2015, 20:29:50 Rex rakstīja:

27 Jun 2015, 15:18:45 jansons73 rakstīja:
Gribu aprīkot Honda CBF 600 PC43 ar aizsargdugām, tik jautājums Hepco&Becker, Givi vai SW-mototech? Rozīša dugas atkrīt. Tālu, ilgi, dārgi.


http://www.batangacase.com/?l=lv


Pie viņiem izskatās tikai koferi un to kronšteini.


Taisa arī dugas

-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

Dartagnan
29. Jun 2015, 21:53#25802

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


29 Jun 2015, 15:51:10 Viks rakstīja:
Tas gultnis nav redzejis pat pāris tukstošus. Tas ir tiko mainīts. Tak što, nav jāmaina.


Man savulaik bija lidzigi ar vienu gadu stavejusu mo, nomainiju riepas un viss gerai

-----------------

Offline

cyprus1
29. Jun 2015, 23:44#25803

Kopš: 29. Jun 2015

No: Tukums

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Jawa 634

Ļoti lūdzu palīdzību!
Problēma sekojoša-Yamaha xj600 93.g(Diversija).Iztīrīti karburatori,nomainītas gumijas un blīves,pārbaudītas dīzes vai nav samainītas vietām,Līmenis 3.5mm virs atzīmes(manuālī 3-5mm),nosinhronizēti.Līmenis neizmainās arī kad ar sūkņa spiedienu piepilda karburatorus.Nomainītas gumijas starp karbjiem un kolektoriem.Vārstu atstarpes noregulētas,čoks strādā.Iedarbinot strādā nevainojami,ceļ arī lielos apgriezienus.Kad uzsilst sāk aizliet sveces,negribīgi ceļ lielos apgr. un noslāpst.Iedarbināt nevar.Pēc apm.15 min. atkal pielec bez čoka,padarbojas kādu brīdi un atkal sāk pārlieties.Ieliku jaunas sveces-kā noslāpst-sveces melnas.Pāris reizes aizlej un met ārā. Pazīmes kā treknam degmaisījumam.Bez filtra tas pats.Karbjiem vairs nevaru atrast kur piesieties-vecā tipa bez elektronikas.
Vai varētu būt ka vaina ir kaut kur aizdedzes sistēmā,varbūt kāds mezgls uzsilstot nedarbojas un zūd dzirkstele?Aizdedze elektroniskā,nav regulējama.Pīpītēm pretestības izņēmu ārā,bija aizdomas ka tur vaina.Elektrība nav mana stiprā puse.
Varbūt kādam ir līdzīga vaina bijusi,varbūt kādu padomu varat dot.

[ Šo ziņu laboja cyprus1, 29 Jun 2015, 23:46:42 ]

Offline

martinss
30. Jun 2015, 09:30#25804

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Stures gultnji ir pareizi arii japievelk. Ja buus parak stingri vai arii parak valigi, mocis normali nevadiisies.
Service manualii parasti ir mineets cik japievelk.

Tapat janem ir veraa arii kadi ir pashi gultnji- ir atshkitibas starp rullishu un lodishu gultnjiem shajaa vietaa.

Perkot moci tas ir pirmais, kas jadara- japacelj prieksha un japarbauda vai gultnji stradaa normali, vai stuure negriezhas ta ka pa soliishiem (reali bistami).
Vispar iesaku peec iegades vecam mocim tur uzreiz ieliist un nochekot vai viss ok, jo man abam Hondaam tur no rupnicas praktiski nebija smeere ielikta un vienam gultnji bija... ...saruusejushi! Lieki teikt, ka mocis uzvedas uz celja diezgan tizli.


29 Jun 2015, 14:03:03 Viks rakstīja:
Padalīšos ar problēmas atrisinājumu. Kā jau redzat augstāk, mocis dzīvoja savu dzīvi un meklējot vainu, izdarīju divas darbības uzreiz. Samainīju aizmugures dakšā gultņus un pievilku priekšējās dakšas gultni. Rezultātā, nekas nemainījās un reāli, nolaidās rokas. Sāku loģiski domāt un nonācu pie slēdziena, ka pieņemot faktu, ka mocis nekad nebrauc taisni un visu laiku priekšas rats meklē ceļu, bet ja priekšas dakšai ir smagāk kustēties, tad mocis ceļu atrast vairs nevar un sākas sajūta, ka mocis brauc zigzagā, dzīvo savu dzīvi. Respektīvi, palaidu vaļīgākpriekšas dakšas gultni un problēmas vairs nav. Viss atkal ir uz ūsiņu. Slēdziens, ja nezini problēmai konkrētu iemeslu un remonts tiek veikt pēc izslēgšanas principa, nedarat divas iespējamās lietas uzreiz. Izdari vienu, pārbaudi un tikai tad ķeries klāt nākošajam mezglam.

[ Šo ziņu laboja martinss, 30 Jun 2015, 09:30:44 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

agrais
30. Jun 2015, 09:58#25805

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


29 Jun 2015, 23:44:36 cyprus1 rakstīja:
Ļoti lūdzu palīdzību!
Problēma sekojoša-Yamaha xj600 93.g(Diversija).Iztīrīti karburatori,nomainītas gumijas un blīves,pārbaudītas dīzes vai nav samainītas vietām,Līmenis 3.5mm virs atzīmes(manuālī 3-5mm),nosinhronizēti.Līmenis neizmainās arī kad ar sūkņa spiedienu piepilda karburatorus.Nomainītas gumijas starp karbjiem un kolektoriem.Vārstu atstarpes noregulētas,čoks strādā.Iedarbinot strādā nevainojami,ceļ arī lielos apgriezienus.Kad uzsilst sāk aizliet sveces,negribīgi ceļ lielos apgr. un noslāpst.Iedarbināt nevar.Pēc apm.15 min. atkal pielec bez čoka,padarbojas kādu brīdi un atkal sāk pārlieties.Ieliku jaunas sveces-kā noslāpst-sveces melnas.Pāris reizes aizlej un met ārā. Pazīmes kā treknam degmaisījumam.Bez filtra tas pats.Karbjiem vairs nevaru atrast kur piesieties-vecā tipa bez elektronikas.
Vai varētu būt ka vaina ir kaut kur aizdedzes sistēmā,varbūt kāds mezgls uzsilstot nedarbojas un zūd dzirkstele?Aizdedze elektroniskā,nav regulējama.Pīpītēm pretestības izņēmu ārā,bija aizdomas ka tur vaina.Elektrība nav mana stiprā puse.
Varbūt kādam ir līdzīga vaina bijusi,varbūt kādu padomu varat dot.



Pamēģini liesāku degmaisījumu uztaisīt...

Offline

eeKa
30. Jun 2015, 14:55#25806

Kopš: 20. May 2011

Ziņojumi: 60

Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS

Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?

Offline

Gantais
30. Jun 2015, 15:00#25807

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


30 Jun 2015, 14:55:45 eeKa rakstīja:
Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?




Man arī interesētu šis jautājums.... vai čina taunas ražotie, pa 15eur ir darbspējīgi, vai tikai naudas izmešana!?

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

andrejins
30. Jun 2015, 15:20#25808

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Jun 2015, 15:00:45 Gantais rakstīja:

30 Jun 2015, 14:55:45 eeKa rakstīja:
Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?




Man arī interesētu šis jautājums.... vai čina taunas ražotie, pa 15eur ir darbspējīgi, vai tikai naudas izmešana!?


Ignitech būtu ar plašākām iespējām, bet, cik esmu forumos apskatījis tad chinai nav ne vainas. par ilgmūžūbu gan nav daudz rakstīts, bet pāris sezonas jau izvilks

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
30. Jun 2015, 15:26#25809

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Jun 2015, 09:30:21 martinss rakstīja:
Stures gultnji ir pareizi arii japievelk. Ja buus parak stingri vai arii parak valigi, mocis normali nevadiisies.
Service manualii parasti ir mineets cik japievelk.

Tapat janem ir veraa arii kadi ir pashi gultnji- ir atshkitibas starp rullishu un lodishu gultnjiem shajaa vietaa.

Perkot moci tas ir pirmais, kas jadara- japacelj prieksha un japarbauda vai gultnji stradaa normali, vai stuure negriezhas ta ka pa soliishiem (reali bistami).
Vispar iesaku peec iegades vecam mocim tur uzreiz ieliist un nochekot vai viss ok, jo man abam Hondaam tur no rupnicas praktiski nebija smeere ielikta un vienam gultnji bija... ...saruusejushi! Lieki teikt, ka mocis uzvedas uz celja diezgan tizli.


29 Jun 2015, 14:03:03 Viks rakstīja:
Padalīšos ar problēmas atrisinājumu. Kā jau redzat augstāk, mocis dzīvoja savu dzīvi un meklējot vainu, izdarīju divas darbības uzreiz. Samainīju aizmugures dakšā gultņus un pievilku priekšējās dakšas gultni. Rezultātā, nekas nemainījās un reāli, nolaidās rokas. Sāku loģiski domāt un nonācu pie slēdziena, ka pieņemot faktu, ka mocis nekad nebrauc taisni un visu laiku priekšas rats meklē ceļu, bet ja priekšas dakšai ir smagāk kustēties, tad mocis ceļu atrast vairs nevar un sākas sajūta, ka mocis brauc zigzagā, dzīvo savu dzīvi. Respektīvi, palaidu vaļīgākpriekšas dakšas gultni un problēmas vairs nav. Viss atkal ir uz ūsiņu. Slēdziens, ja nezini problēmai konkrētu iemeslu un remonts tiek veikt pēc izslēgšanas principa, nedarat divas iespējamās lietas uzreiz. Izdari vienu, pārbaudi un tikai tad ķeries klāt nākošajam mezglam.



Service manuālī spēki norādīti gultņiem, kas nāk no rūpnīcas (80%+ gadījumos lodīšu)
Pirmo reizi mainot iebrauksi auzās, bet nākamreiz jau zināsi cik ļoti jāpievelk

Bet gultņu sarūsēs tikai gadījumā, ja ir bijis iekšā mitrums + smēre par maz, tā kā piļņiki un pievilkšanas moments ir vissvarīgākais kam pievērs uzmanību arī sezonas laikā. Nedod dievs dubļus dabūt vēl gultnī

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

martinss
30. Jun 2015, 15:58#25810

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Es lietoju shos:

http://www.motorbike-shop.de/index.php?a=2892&lang=eng

Pilnigs plug and play.
Lielakais plus- 0.8l uz 100km no degvielas paterinja nost. pie transalpa mazinjaas baakas diezgan jutami.
Biju parsteigts, jaatziist. Neko citu mocim tajaa bridii nedariju lai redzetu kada ir starpiiba.

Vecie bloki man bija veseli, bet nu ticibas vinjiem, protams, nav. Tapec mainiju profilaksei.

Nakoshie letakie ar iespeju pasham chikinaties ir te jau minetie ignitech.

un tad jau PRC.

Par pedejiem diviem variantiem neko nezinu.


30 Jun 2015, 14:55:45 eeKa rakstīja:
Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Icikinsh
30. Jun 2015, 17:04#25811

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar: A un B kategorijām

Kur par LĒTU naudu dabūt pārklāju nelielam motorollerim?

Offline

juraserglis
01. Jul 2015, 19:59#25812

Kopš: 24. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar:

Sveiki, varbūt kādam ir vai zina kam ir suzuki sv mocis 2003-2009 gadam.šodien gāju skati un neizgāju dēļ luktura- anglis esot. Nopirktu citu bet lieku 350 eiro nav
Būtu priecīgs ja kāds varētu iedot, par samaksu vienosimies.
P.S. eh pirku moci pirms 2 gadiem pat prātā neienāca pārbaudīt.

Offline

Sergejs80
01. Jul 2015, 22:09#25813

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: V-Strom

Sveiki! Palīdziet sameklēt vecai Hondiņai MTX 125 cilindra un galvas pievilkšanas momentu. Kaut kā pats nejēdzu

Offline

Naits
01. Jul 2015, 22:37#25814

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


30 Jun 2015, 15:58:35 martinss rakstīja:

Es lietoju shos:

http://www.motorbike-shop.de/index.php?a=2892&lang=eng

Pilnigs plug and play.
Lielakais plus- 0.8l uz 100km no degvielas paterinja nost. pie transalpa mazinjaas baakas diezgan jutami.
Biju parsteigts, jaatziist. Neko citu mocim tajaa bridii nedariju lai redzetu kada ir starpiiba.

Vecie bloki man bija veseli, bet nu ticibas vinjiem, protams, nav. Tapec mainiju profilaksei.

Nakoshie letakie ar iespeju pasham chikinaties ir te jau minetie ignitech.

un tad jau PRC.

Par pedejiem diviem variantiem neko nezinu.


30 Jun 2015, 14:55:45 eeKa rakstīja:
Honda XL600V čakarējas CDI
mēģināšu salabot esošo, bet gribēju dzirdēt kāda viedokli par internetā pieejamajiem neoriģinālajiem CDI blokiem.
Ir vērts vai labāk nevajag - ar moci dodos arī ceļojumos!?


Ir dabonami pa 150 eur/pāris after market ražojums. Piegāde pāris dienas

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

saab21
02. Jul 2015, 07:21#25815

Kopš: 27. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

Labrīt, spečuki,

Lieta tāda ka Yamahai FZS600 spidometrs palēnām dzīvo savu dzīvi, t.i., kad mocis rūcošs stāv slīpi uz kājiņas, vai pie liela ātruma (dažreiz pat uz maza) un pie lieliem apgriezieniem sāk iegriezties kā tahometrs.
Kas parasti pie tādiem pokemoniem ir vainīgs?

Offline

saab21
02. Jul 2015, 07:24#25816

Kopš: 27. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar:


30 Jun 2015, 17:04:55 Icikinsh rakstīja:
Kur par LĒTU naudu dabūt pārklāju nelielam motorollerim?


Es tikko mocim pirku šeit pa 20 eur un kalpo ļoti labi, ventilē un ūdeni nelaiž cauri

Offline

Dartagnan
02. Jul 2015, 08:18#25817

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


29 Jun 2015, 23:44:36 cyprus1 rakstīja:
Ļoti lūdzu palīdzību!
Problēma sekojoša-Yamaha xj600 93.g(Diversija).Iztīrīti karburatori,nomainītas gumijas un blīves,pārbaudītas dīzes vai nav samainītas vietām,Līmenis 3.5mm virs atzīmes(manuālī 3-5mm),nosinhronizēti.Līmenis neizmainās arī kad ar sūkņa spiedienu piepilda karburatorus.Nomainītas gumijas starp karbjiem un kolektoriem.Vārstu atstarpes noregulētas,čoks strādā.Iedarbinot strādā nevainojami,ceļ arī lielos apgriezienus.Kad uzsilst sāk aizliet sveces,negribīgi ceļ lielos apgr. un noslāpst.Iedarbināt nevar.Pēc apm.15 min. atkal pielec bez čoka,padarbojas kādu brīdi un atkal sāk pārlieties.Ieliku jaunas sveces-kā noslāpst-sveces melnas.Pāris reizes aizlej un met ārā. Pazīmes kā treknam degmaisījumam.Bez filtra tas pats.Karbjiem vairs nevaru atrast kur piesieties-vecā tipa bez elektronikas.
Vai varētu būt ka vaina ir kaut kur aizdedzes sistēmā,varbūt kāds mezgls uzsilstot nedarbojas un zūd dzirkstele?Aizdedze elektroniskā,nav regulējama.Pīpītēm pretestības izņēmu ārā,bija aizdomas ka tur vaina.Elektrība nav mana stiprā puse.
Varbūt kādam ir līdzīga vaina bijusi,varbūt kādu padomu varat dot.


Sameri kompresiju! Vienam anglim bija loti lidziga beda, pieslipeja varstus un viss ideali!

-----------------

Offline

nBerts
02. Jul 2015, 10:27#25818

Kopš: 31. Jul 2012

Ziņojumi: 263

Braucu ar:


02 Jul 2015, 07:21:41 saab21 rakstīja:
Labrīt, spečuki,

Lieta tāda ka Yamahai FZS600 spidometrs palēnām dzīvo savu dzīvi, t.i., kad mocis rūcošs stāv slīpi uz kājiņas, vai pie liela ātruma (dažreiz pat uz maza) un pie lieliem apgriezieniem sāk iegriezties kā tahometrs.
Kas parasti pie tādiem pokemoniem ir vainīgs?

Apskaties un izej cauri melnam 3vadu kabelim, kas nāk no pr rata kreisās puses centra ass. Vads aiziet augšā līdz tiltiņa vidum un pa vienu vai otru pusi gar rāmi zem bākas. Tas vads ir ātruma sensors. Iespējams ir nedaudz norīvēts pie bremžu diskiem vai arī štekeris izkritis.
Ja tas nelīdz, tad notestē ar citu lasītāju.

-----------------

Offline

juraserglis
02. Jul 2015, 10:57#25819

Kopš: 24. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar:

Varbūt kādam ir iespēja atlaidi motofavorītā dabūt?

Offline

lenko
02. Jul 2015, 11:28#25820

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


01 Jul 2015, 19:59:14 juraserglis rakstīja:
Sveiki, varbūt kādam ir vai zina kam ir suzuki sv mocis 2003-2009 gadam.šodien gāju skati un neizgāju dēļ luktura- anglis esot. Nopirktu citu bet lieku 350 eiro nav
Būtu priecīgs ja kāds varētu iedot, par samaksu vienosimies.
P.S. eh pirku moci pirms 2 gadiem pat prātā neienāca pārbaudīt.
Pańem uz TA kādu universālo(būri noravē nost)
Piekrāj kādu $ un pańem ko līdzīgu
http://m.ebay.com/itm/271663025435
Ja vajag varu palīdzēt ar shippingu.


-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline