Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Ekipējuma izvēle

AutorsZiņojums
Kriskris
05. Apr 2019, 18:12#2581

Kopš: 02. Apr 2019

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Paldies! Modeka jaka pasūtīta

Offline

RadekSkylark
30. Apr 2019, 16:09#2582

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


30 Apr 2019, 16:07:50 RadekSkylark rakstīja:

29 Apr 2019, 22:37:24 Coooool rakstīja:
Ja reti trase, tad 2-daļīgo. Viegli noraut jaku, ja paliek karsts. ss.com


Es arī biju domājis, ka 2-daļīgais būtu praktiskāk. Nu sapņos nevaru iedomāties, ka trasē brauktu biežāk par 1 reizi nedēļā (gan jau ka reāli tas būs varbūt 1 reizi 2 nedēļās vai mēnesī).


29 Apr 2019, 22:41:43 ksneps rakstīja:
No sākuma mierīgi pagāz pa trasi pāris reizes, pirms noloci 500 gunārus.

Pamēğini vai patīk/nepatīk. Pārrunā ar citiem pieredzējušākiem braucējiem uz ko sākumā fokusēties.


Esmu pārliecināts, ka patiks (pirmo reizi pa trasi mierīgi pagāzu šogad honda test day - bijām ar čomu joka pēc aizbraukuši izmēģināt jaunos dampjus), gribās braukt, vienīgi negribas savu ikdienas braucamo nošķilt, nebūs ar ko uz darbu braukt

Gribētos kaut kad varbūt aizmaukt uz kādu no tiem SFRT treniņiem, tur jau nu noteikti būtu ar ko aprunāties, tik negribas nevienam tur pa kājām maisīties ar savu lēno braukšanu...


30 Apr 2019, 00:05:25 mezamaris rakstīja:
Zābaki un vēlreiz zābaki-potīte nesāpēs visu atlikušo mūžu.


Dotajā brīdi lietoju SIDI Adventure, domāju, ka sākumam ar tiem varēšu iztikt (vismaz aizsardzība būs kaut cik jegā), vēlāk ja tā lieta paliks nopietnāka nopirkšu kādus "trases" zābakus.


P.S. pārceļu iesākto jautājumu šķiet neīstajā topikā...

Offline

RadekSkylark
30. Apr 2019, 16:09#2583

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


29 Apr 2019, 22:37:24 Coooool rakstīja:
Ja reti trase, tad 2-daļīgo. Viegli noraut jaku, ja paliek karsts. ss.com


Es arī biju domājis, ka 2-daļīgais būtu praktiskāk. Nu sapņos nevaru iedomāties, ka trasē brauktu biežāk par 1 reizi nedēļā (gan jau ka reāli tas būs varbūt 1 reizi 2 nedēļās vai mēnesī).


29 Apr 2019, 22:41:43 ksneps rakstīja:
No sākuma mierīgi pagāz pa trasi pāris reizes, pirms noloci 500 gunārus.

Pamēğini vai patīk/nepatīk. Pārrunā ar citiem pieredzējušākiem braucējiem uz ko sākumā fokusēties.


Esmu pārliecināts, ka patiks (pirmo reizi pa trasi mierīgi pagāzu šogad honda test day - bijām ar čomu joka pēc aizbraukuši izmēģināt jaunos dampjus), gribās braukt, vienīgi negribas savu ikdienas braucamo nošķilt, nebūs ar ko uz darbu braukt

Gribētos kaut kad varbūt aizmaukt uz kādu no tiem SFRT treniņiem, tur jau nu noteikti būtu ar ko aprunāties, tik negribas nevienam tur pa kājām maisīties ar savu lēno braukšanu...


30 Apr 2019, 00:05:25 mezamaris rakstīja:
Zābaki un vēlreiz zābaki-potīte nesāpēs visu atlikušo mūžu.


Dotajā brīdi lietoju SIDI Adventure, domāju, ka sākumam ar tiem varēšu iztikt (vismaz aizsardzība būs kaut cik jegā), vēlāk ja tā lieta paliks nopietnāka nopirkšu kādus "trases" zābakus.

P.S. pārceļu iesākto jautājumu šķiet neīstajā topikā...

Offline

doriftoo
30. Apr 2019, 22:07#2584

Kopš: 31. Jan 2016

Ziņojumi: 43

Braucu ar:


30 Apr 2019, 16:26:36 Coooool rakstīja:

30 Apr 2019, 16:09:54 RadekSkylark rakstīja:
...

Esmu pārliecināts, ka patiks (pirmo reizi pa trasi mierīgi pagāzu šogad honda test day - bijām ar čomu joka pēc aizbraukuši izmēģināt jaunos dampjus), gribās braukt, vienīgi negribas savu ikdienas braucamo nošķilt, nebūs ar ko uz darbu braukt

Gribētos kaut kad varbūt aizmaukt uz kādu no tiem SFRT treniņiem, tur jau nu noteikti būtu ar ko aprunāties, tik negribas nevienam tur pa kājām maisīties ar savu lēno braukšanu...

...


Neredzu jēgu no tiem SFRT treniņiem, ja, protams, netaisies ar to nodarboties profesionāli (Rossi un citi zvēri...). Iegūldi naudu papildus diskos un kalašās un bendžā. Un ir vietas, kur var atvilk. Pa 333 super trasi vispār nerunāšu. Iemaņas iegūst proporcionāli nokurinātai bendžai.

P.S.
Mans subjektīvai viedoklis.


Pilnīgi aplami, manuprāt. Gan ar moto, gan ar auto, gan ar jebko citu braucot uz robežas(kritiens/šķīliens vs mega izņemts līkums) viena trackday laikā var gadīties iemācīties daudz vairāk kā 10 gadus braukt normālā/ielas režīmā. Pa taisnīti visi māk atvilkt, līdzko jāsāk pielietot kādas nestandarta prasmes, tā problēmas, ko lielākoties nākas vērot uz ielām. Treniņi ir tikai un vienīgi pluss gan ātruma, gan drošības attīstībā. Jābrauc, jāattīsta sevi un trase tam ir vispiemērotākā vieta, vai tā auto, moto šosejas, vai kartinga.

Offline

Ferre
01. May 2019, 00:47#2585

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


30 Apr 2019, 22:07:14 doriftoo rakstīja:

30 Apr 2019, 16:26:36 Coooool rakstīja:

30 Apr 2019, 16:09:54 RadekSkylark rakstīja:
...

Esmu pārliecināts, ka patiks (pirmo reizi pa trasi mierīgi pagāzu šogad honda test day - bijām ar čomu joka pēc aizbraukuši izmēģināt jaunos dampjus), gribās braukt, vienīgi negribas savu ikdienas braucamo nošķilt, nebūs ar ko uz darbu braukt

Gribētos kaut kad varbūt aizmaukt uz kādu no tiem SFRT treniņiem, tur jau nu noteikti būtu ar ko aprunāties, tik negribas nevienam tur pa kājām maisīties ar savu lēno braukšanu...

...


Neredzu jēgu no tiem SFRT treniņiem, ja, protams, netaisies ar to nodarboties profesionāli (Rossi un citi zvēri...). Iegūldi naudu papildus diskos un kalašās un bendžā. Un ir vietas, kur var atvilk. Pa 333 super trasi vispār nerunāšu. Iemaņas iegūst proporcionāli nokurinātai bendžai.

P.S.
Mans subjektīvai viedoklis.


Pilnīgi aplami, manuprāt. Gan ar moto, gan ar auto, gan ar jebko citu braucot uz robežas(kritiens/šķīliens vs mega izņemts līkums) viena trackday laikā var gadīties iemācīties daudz vairāk kā 10 gadus braukt normālā/ielas režīmā. Pa taisnīti visi māk atvilkt, līdzko jāsāk pielietot kādas nestandarta prasmes, tā problēmas, ko lielākoties nākas vērot uz ielām. Treniņi ir tikai un vienīgi pluss gan ātruma, gan drošības attīstībā. Jābrauc, jāattīsta sevi un trase tam ir vispiemērotākā vieta, vai tā auto, moto šosejas, vai kartinga.


+1

Treniņi pa kartodromu un pēčāk pa lieli trasi der ikdienas braukšanai, piemēram, pa pilsētu! Ne jau visi, kas brauc uz moto treniņu ir ar plānu startēt mačos! Bet liela daļa ar mērķi izprast un kontrolēt savu moci!

Treniņus ar moto un vnk braukšanu pa ielu var salīdzināt ar, piemēram, snovošanu LV un Alpos! Ja latvijā sanāk viens brauciens kādas 10-15 sekundes, bet Alpos 10-15min, tad skils aug ne pa mēnešiem, bet pa stundām! Līdzīgi ie ar vizināšanos pa ielu vai aizbraukšanu uz moto treniņu!

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

ksneps
01. May 2019, 07:17#2586

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


30 Apr 2019, 16:26:36 Coooool rakstīja:

30 Apr 2019, 16:09:54 RadekSkylark rakstīja:
...

Esmu pārliecināts, ka patiks (pirmo reizi pa trasi mierīgi pagāzu šogad honda test day - bijām ar čomu joka pēc aizbraukuši izmēģināt jaunos dampjus), gribās braukt, vienīgi negribas savu ikdienas braucamo nošķilt, nebūs ar ko uz darbu braukt

Gribētos kaut kad varbūt aizmaukt uz kādu no tiem SFRT treniņiem, tur jau nu noteikti būtu ar ko aprunāties, tik negribas nevienam tur pa kājām maisīties ar savu lēno braukšanu...

...


Neredzu jēgu no tiem SFRT treniņiem, ja, protams, netaisies ar to nodarboties profesionāli (Rossi un citi zvēri...). Iegūldi naudu papildus diskos un kalašās un bendžā. Un ir vietas, kur var atvilk. Pa 333 super trasi vispār nerunāšu. Iemaņas iegūst proporcionāli nokurinātai bendžai.

P.S.
Mans subjektīvai viedoklis.


Pilnīgas muļķības. Tieši braucot pa trasi var iemācīties patiešām braukt ar moci.

Offline

ABU
01. May 2019, 10:24#2587

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S


30 Apr 2019, 16:26:36 Coooool rakstīja:

30 Apr 2019, 16:09:54 RadekSkylark rakstīja:
...

Esmu pārliecināts, ka patiks (pirmo reizi pa trasi mierīgi pagāzu šogad honda test day - bijām ar čomu joka pēc aizbraukuši izmēģināt jaunos dampjus), gribās braukt, vienīgi negribas savu ikdienas braucamo nošķilt, nebūs ar ko uz darbu braukt

Gribētos kaut kad varbūt aizmaukt uz kādu no tiem SFRT treniņiem, tur jau nu noteikti būtu ar ko aprunāties, tik negribas nevienam tur pa kājām maisīties ar savu lēno braukšanu...

...


Neredzu jēgu no tiem SFRT treniņiem, ja, protams, netaisies ar to nodarboties profesionāli (Rossi un citi zvēri...). Iegūldi naudu papildus diskos un kalašās un bendžā. Un ir vietas, kur var atvilk. Pa 333 super trasi vispār nerunāšu. Iemaņas iegūst proporcionāli nokurinātai bendžai.

P.S.
Mans subjektīvai viedoklis.


Piekrītu Cooolam! Trasē ir "siltumnīcas" apstākļi. Protams bišku vajag piešauties sākumā.
Pa ielu "ekstrēmi"..."uz robežas"..."ar celīti"..."virsū tak nebrauks,piegriezīšu" neiet cauri. Satiksmē vislaik jāparedz situācija,jārīkojās momentā pārliecināti, dažreiz neordināri, instinktu līmenī. Galvenais bez stresa
Esmu ievērojis braukājot, ka visi māk atvilkt pa taisno. Tiko sākas apdzīšana,tā daudzi "speci" atpaliek vai krietni riskē.Tieši tad visvairāk jāstrādā ar galvu....distance,ātrums,bremzēšana un plus kāds "negaidīts faktors" To nevar iemācīt, tās iemaņas vai nu atnāk pašas vai nē
Ir viens piemērs....Dažus gadus atpakaļ ar mūsu "bandu" uzstājīgi sāka braukāt viena meitene. Bija braukusi vienu gadu,pamācījusies trasē un vēl kur. Pirmo reizi mums bija mati stāvus cauri ķiverei ...kā viņa brauca Palamājām, pamācījām,iesēdinājām sev astē un likām nedomāt neko, bet paļauties uz priekšējo. Un nākošā sezonā vilka kā "dula" droši un bez aizķeršanās

[ Šo ziņu laboja ABU, 01 May 2019, 10:25:30 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

mexa
01. May 2019, 19:59#2588

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Probleema ir nevis trasee vai cilveekaa kas maaca, un ne benziina kvantumaa, bet cilveeka speejaa uztvert, analizeet, abstrageties, un saprast arii banalas lietas.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

VATERLAND
01. May 2019, 22:28#2589

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Tā gadījumā tā pati, kas Mazās Itālijas lidojuma laikā pamanijās ieraut kuitos un izmest sev virsū dzelzi, un pārējie ar Ģirtu Gobļinoviču bija nesaprašanā kur šamējā noziedējusi?


01 May 2019, 10:24:39 ABU rakstīja:

30 Apr 2019, 16:26:36 Coooool rakstīja:

30 Apr 2019, 16:09:54 RadekSkylark rakstīja:
...

Esmu pārliecināts, ka patiks (pirmo reizi pa trasi mierīgi pagāzu šogad honda test day - bijām ar čomu joka pēc aizbraukuši izmēģināt jaunos dampjus), gribās braukt, vienīgi negribas savu ikdienas braucamo nošķilt, nebūs ar ko uz darbu braukt

Gribētos kaut kad varbūt aizmaukt uz kādu no tiem SFRT treniņiem, tur jau nu noteikti būtu ar ko aprunāties, tik negribas nevienam tur pa kājām maisīties ar savu lēno braukšanu...

...


Neredzu jēgu no tiem SFRT treniņiem, ja, protams, netaisies ar to nodarboties profesionāli (Rossi un citi zvēri...). Iegūldi naudu papildus diskos un kalašās un bendžā. Un ir vietas, kur var atvilk. Pa 333 super trasi vispār nerunāšu. Iemaņas iegūst proporcionāli nokurinātai bendžai.

P.S.
Mans subjektīvai viedoklis.


Piekrītu Cooolam! Trasē ir "siltumnīcas" apstākļi. Protams bišku vajag piešauties sākumā.
Pa ielu "ekstrēmi"..."uz robežas"..."ar celīti"..."virsū tak nebrauks,piegriezīšu" neiet cauri. Satiksmē vislaik jāparedz situācija,jārīkojās momentā pārliecināti, dažreiz neordināri, instinktu līmenī. Galvenais bez stresa
Esmu ievērojis braukājot, ka visi māk atvilkt pa taisno. Tiko sākas apdzīšana,tā daudzi "speci" atpaliek vai krietni riskē.Tieši tad visvairāk jāstrādā ar galvu....distance,ātrums,bremzēšana un plus kāds "negaidīts faktors" To nevar iemācīt, tās iemaņas vai nu atnāk pašas vai nē
Ir viens piemērs....Dažus gadus atpakaļ ar mūsu "bandu" uzstājīgi sāka braukāt viena meitene. Bija braukusi vienu gadu,pamācījusies trasē un vēl kur. Pirmo reizi mums bija mati stāvus cauri ķiverei ...kā viņa brauca Palamājām, pamācījām,iesēdinājām sev astē un likām nedomāt neko, bet paļauties uz priekšējo. Un nākošā sezonā vilka kā "dula" droši un bez aizķeršanās


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

ABU
02. May 2019, 11:42#2590

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S


01 May 2019, 22:28:25 VATERLAND rakstīja:
Tā gadījumā tā pati, kas Mazās Itālijas lidojuma laikā pamanijās ieraut kuitos un izmest sev virsū dzelzi, un pārējie ar Ģirtu Gobļinoviču bija nesaprašanā kur šamējā noziedējusi?


Zinu par kuru ir runa, bet tā nav viņa Bet tur arī būs "lietaskoks"

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

sandors
09. May 2019, 18:34#2591

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo




01 May 2019, 07:17:06 ksneps rakstīja:

Pilnīgas muļķības. Tieši braucot pa trasi var iemācīties patiešām braukt ar moci.


Intresants un skaļs viedoklis...
Pilsēta un trase ir pilnīgi dažādas lietas. Izbraucot no trases kā gurū, tas pilsētā negarantē 1. Vietu uz podesta , bet gan spēles_pilsēta 1. Levela atklāšanu.
Es trasēs braucu reti, toties pilsētā kapāju ļoti daudz.
Teiksim tā, es tikpat labi filtrēju pilsētu kā trases guru slīpē ceļgalus. Katrs mēs savā lauciņā mēs esam stipri.
Bet pa lielam teikšu, ka trase ir vieta kur drošos apstākļos taustīties ap savām un moto iespēju robežām, kā arī neviena trase Tevi nesagatavos parsteigumiem uz ielas.... pilsētai Tevi sagatavos tikai braukšana pilsēta un citu pieredze, ja tādu saklausi un meklē.

Nenoliedzami mans suBjektīvais viedoklis

Offline

moto92
04. Jun 2019, 11:18#2592

Kopš: 04. Mar 2019

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Sveiki,

Ko teiksiet par šo? https://www.xlmoto.eu/alpinestars-viper-air-jac...ack-white-red#?p

Cena ļoti laba.

Offline

razbainieks
05. Jun 2019, 14:56#2593

Kopš: 07. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Zx10r

Kur Rīgā var piemērīt un iegādāties icon produkciju?

Offline

Gantais
05. Jun 2019, 15:01#2594

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


05 Jun 2019, 14:56:43 razbainieks rakstīja:
Kur Rīgā var piemērīt un iegādāties icon produkciju?





Aktīvcentrs.... ja nemaldos.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

kapletajs
05. Jun 2019, 16:43#2595

Kopš: 20. Sep 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 80

Braucu ar: Honda CBR1000RR


05 Jun 2019, 14:56:43 razbainieks rakstīja:
Kur Rīgā var piemērīt un iegādāties icon produkciju?



Motoland, vari sazināties privāti ar dusk tepat forumā.

-----------------
Don't ask to ride my bike, I won't ask to ride your wife.

Offline

Sviestrocis
07. Jun 2019, 12:11#2596

Kopš: 17. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: HD Night Rod

Varbūt nav pati aktuālākā ekipējuma daļa šajā karstajā laikā, kad daudzi brauc šortos un vaifbīterā... bet varbūt tomēr varat ieteikt, kādu termoveļu izvēlaties un kur pērkat / pasūtat?

Offline

cnn
07. Jun 2019, 13:02#2597

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: motociklu


07 Jun 2019, 12:11:37 Sviestrocis rakstīja:
Varbūt nav pati aktuālākā ekipējuma daļa šajā karstajā laikā, kad daudzi brauc šortos un vaifbīterā... bet varbūt tomēr varat ieteikt, kādu termoveļu izvēlaties un kur pērkat / pasūtat?


Ir! Nosūtīju PM

-----------------

~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes

Offline

Kaspar
10. Jul 2019, 12:04#2598

Kopš: 12. Feb 2019

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Triumph

Ar kādām cenām sākas normāli lietus kombinezoni, nu lai braucot vējš nesaplēš? Varbūt ir ko ieteikt?

[ Šo ziņu laboja Kaspar, 10 Jul 2019, 12:04:50 ]

Offline

Karavs
10. Jul 2019, 13:19#2599

Kopš: 24. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar:

Maxi budžeta galu , par kādiem eur 15 var dabūt piem Depo. Biedri bija izteikušies, ka pieticīgam variantam funkciju pildīja, nu vismaz vienai, pāris tūrēm. Drīzāk aukstākā laikā, jo nebūs elpojošs un man likās pasmags un palielu vietu aizņem (kādam ar 3 kastēm uz moča tas varbūt nav būtiski).
Pērku pašam, tad skatījos ultravieglo 150g jaka , elastīgu, elpojošu 20-30000mm ūdens noturību. Dāārgi tādas cenās eur 180-300. Es vaktēju Amazonē, kad kāds pieņemams eksemplārs nokrīt akcijā uz eur 50-70. Bikses ieguvu e30 10000mm, ar kabatām un visā sānu malā rāvēju lai vieglāk uzvilkt. Lietus bahilas eur 12.
Nez vai jēga ņemt, īpaši ilglaicīgai lietošanai, poliesterus ar 2000-5000mm noturību - ies ūdens cauri varbūt pēc 30min, neelpos, ja nepaveiksies pat 1000km neizturēs.



10 Jul 2019, 12:04:06 Kaspar rakstīja:
Ar kādām cenām sākas normāli lietus kombinezoni, nu lai braucot vējš nesaplēš? Varbūt ir ko ieteikt?

Offline

Sergejs80
10. Jul 2019, 14:58#2600

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1223

Braucu ar: V-Strom

Pirku pagājušgad sievai Hondā cenā ap 40€ (šķiet Acerbis), jaka koši zaļa, ilgāk par 4 stundām lietū nav pārbaudīts, bet neizmirka.
Protams ir svarīgi cik “pliks” mocis, manam ir plata priekša un augstais stikls.

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 10 Jul 2019, 15:20:45 ]

Offline