Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
26. Jun 2015, 10:14#25781

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nopirkām čomam bandītu- jā filtrs bija iebāzts šķībi, sūca sūdus iekšā, un filtra kaste ne līz galam uzmaukta uz karbjiem, viens pa centru nedabūja kontaktu, un atkal patvaļīgi sūca gaisu, ar laiku pat deformēja kasti, jo tās viena truba bija iespiesta iekšā nevis uz karbja... a uzlikt ta elementāri

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

baggy
26. Jun 2015, 10:22#25782

Kopš: 02. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f


26 Jun 2015, 10:04:15 Zigmunds rakstīja:

26 Jun 2015, 01:00:39 Naits rakstīja:

26 Jun 2015, 00:55:33 artis_ar rakstīja:
Tinumi melni finitto bez novilceja nekas nesanaca,atradu skruvi kas der ar tadu vitni magneta,bet nekas vaiak par vitnes nogriesanu nesanaca,laikam sodien jastumj uz servisu lai novelk

Varbūt tomēr vajadzēja uzreiz uzticēt kādam , kuram ir attiecīgi instrumenti Tagad būs pa dārgo


šis laikam ir padomju laika mantojums - daudzi grib paši remontēt un izdarīt. Arvien vairāk servisā ir tādi, kuru darbus vajag pārtaisīt. Rezultāts sanāk, protams, dārgāk, tā pat kā šajā gadījumā.

neko neteiktu, ka sestdienā ar čomu sēžot aliņš rokā un tiek nomainīta eļļa ar filtru (lai gan arī šajos gadījumos ir bijuši zvani ar jautājumiem un sos saucieniem)


Sociālisms atgriežas.

Offline

mexa
26. Jun 2015, 10:38#25783

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tak arī agrāk tie kas mācēja metālu paši taisīja novilcējus un citus štrumus un darīja, citi savukārt ar cirtņiem skrūvēja un pisināja dzelzi, bija vislaik tie 2 tipi, un ir un būs wannabe. ja saprāts ir tad lietā nāk apdomāšana, kā kas un kapēc un tad tikai darbība, kura irapdomāta un teju apdrošināta ar faktiem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

artis_ar
26. Jun 2015, 23:23#25784

Kopš: 19. Apr 2015

Ziņojumi: 72

Braucu ar: R1,Daytona675

Paldies kas deva padomu un visu parejo.nu ja ,gribejas pasam he.jo viens teica kas tad tur vaku un magnetu nenonemt dd,ne magnetam vitni nenotinu, bet visam skruvem ar smalko vitni gan,nenaca vala ne pievelkot ne uzsitot utt! Nacas braukt uz motoveikalu iziret novilceja pakalpojumu

Offline

QQlis
27. Jun 2015, 11:06#25785

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Tā speci - ir problēma! Tā kā priekšā plānojas tālāks ceļojums un būs paredzēti gari pārbraucieni vajadzētu kaut kā samazināt vēja pūsmu sejā Mopēds VFR800. Jau tā relatīvi īso Stock stiklu iepriekšējais saimnieks ir pacenties vēl noīsināt, tas pūš man kaut kur krūšu apvidū. Papildus tam ir vēl Zero gravity tumšais stiks, kas ir augstāks bet man sanāk ka viņš tik cik man gribas plūsmu nepaceļ, un īstenībā manā gadījumā ar manu augumu (~1.87m) taisa visu tikai vēl sliktāk. Respektīvi plūsma tiek pacelta tieši sejā/ ķiverē notiek spēcīga purināšana un vērojama pamatīga turbulence un pēc 200 km jau galva tā kā spainis un ausis pilnīgi ciet!
Man ir parādījusies doma šo tumšo stiklu pasildīt un augšējo malu tipa uzlocīt uz augšu... Vai tas ir izdarāms un netiks bojāts tonētais stikls? Un svarīgākais vai mainīsies uz labo pusi plūsma!

šobrīd stikls ir šāds:


Kādam moška ir pieredze ar tādiem "šķūninga risinājumiem"?!

otrs variants ir uzlikt papildnieku šādu


vai šādu


-----------------

Offline

jansons73
27. Jun 2015, 15:18#25786

Kopš: 25. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 55

Braucu ar: CB1100

Gribu aprīkot Honda CBF 600 PC43 ar aizsargdugām, tik jautājums Hepco&Becker, Givi vai SW-mototech? Rozīša dugas atkrīt. Tālu, ilgi, dārgi.

Offline

Dartagnan
27. Jun 2015, 19:40#25787

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


27 Jun 2015, 11:06:42 QQlis rakstīja:
Tā speci - ir problēma! Tā kā priekšā plānojas tālāks ceļojums un būs paredzēti gari pārbraucieni vajadzētu kaut kā samazināt vēja pūsmu sejā Mopēds VFR800. Jau tā relatīvi īso Stock stiklu iepriekšējais saimnieks ir pacenties vēl noīsināt, tas pūš man kaut kur krūšu apvidū. Papildus tam ir vēl Zero gravity tumšais stiks, kas ir augstāks bet man sanāk ka viņš tik cik man gribas plūsmu nepaceļ, un īstenībā manā gadījumā ar manu augumu (~1.87m) taisa visu tikai vēl sliktāk. Respektīvi plūsma tiek pacelta tieši sejā/ ķiverē notiek spēcīga purināšana un vērojama pamatīga turbulence un pēc 200 km jau galva tā kā spainis un ausis pilnīgi ciet!
Man ir parādījusies doma šo tumšo stiklu pasildīt un augšējo malu tipa uzlocīt uz augšu... Vai tas ir izdarāms un netiks bojāts tonētais stikls? Un svarīgākais vai mainīsies uz labo pusi plūsma!



Nebus jegas, uz tavu augumu var palidzet vienigi augstais touring stikls + papildus pagarinajums. Pienemu ka ieprieksejais saimnieks stiklu ir apgraizijis tiesi tapec ka veja plusma ir tiesi uz kaklu ka lielakajai dalai mo.
Talajos parbraucienos pa baniem tapat ilgstosi brauksi 110-130km/h, ja pie sada atruma ir ok, tad neiespringsti.

-----------------

Offline

Rex
27. Jun 2015, 20:29#25788

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


27 Jun 2015, 15:18:45 jansons73 rakstīja:
Gribu aprīkot Honda CBF 600 PC43 ar aizsargdugām, tik jautājums Hepco&Becker, Givi vai SW-mototech? Rozīša dugas atkrīt. Tālu, ilgi, dārgi.


http://www.batangacase.com/?l=lv

-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

martinss
28. Jun 2015, 19:19#25789

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Shodien nolemu izdziit "nelabo" no sava mocha elektribas.
Simptoms bija tads diivains- var dzirdeet kaa stradaa pagrieziena relejs pat tad, kad pagriezieni nav ieslegti. Domaaju, ka beigts, galu galaa 1994 gada taisiits- samainiju pret jaunaku un labaaku, bet prikols palika.
Principaa jau pofig, bet kaitinosh bija cits efekts- kad iesledz pagriezienus, tad tie reali saak mirgot tikai pec 5-10 sekundeem.

Tad ieveroju, ka iesledzot gaismas pie motora brivgaitas pagrieziena relejs apklust. Konkrets wtf, jo pamerot ar testeri spriegumu, virs 14.7V nebija (briivgaitaa ap 14.4-14.5).

Par cik aizdomas uz ladeshanas releju jau bija sen, biju piepircis lietotu FH008 no CBR600 PC40 (ap 2010 gadu, ar vadiem, nevis shtekeri korpusaa).

Par cik shtekeri citi, uz punkiem saliku pareju un notesteju- jep, viss ok, shpanis virs 14.5 nebija un arii tik loti neleekaja atkaribaa no apgriezieniem.
Ka arii pagrieziena relejs beidza klabet pa tukshu un pagriezieni ieledzas normali!
Aciimredzot ar shpanis vecajam relejam bija loti nestabils, tikai ar testeri to neredz, tas jau rada kaut kadu videjo. Laikam jau tikai ar oscili varetu kaut ko redzeet.
Un kaut kadu iemeslu delj pagriezienu relejam tas nepatika... Akjis ka tads jau normali ladejaas.
BTW, delj ta, ka shtekeru korpuss tads nedaudz divains, biju ebay cita razhotaja (orginalais ir shindegen) beigtu releju nopircis shtekera delj. Uzliku to, tas uzvedaas tieshi tapat kaa mans vecais.

FH008 pec jaudas ir overkils, bet nu kads bija, tad toreiz panemu. Labums shita tipa relejam ir tads, ka vinsh praktiski nepaliek pat silts atshkiribaa no orginalaa SH tipa. Transalpam tas ir butiski, jo relejs jau taa ir patuvu izputejam, tur tapat ir silts.

Tik cik nedaudz japadarbojas un vadi japartaisa, beidzot bija iemesls arii zhabai sadot pa seju un labu crimperi nopirkt.

Ceru, ka kadam noderees shii pieredze.
Mocis- XL600V-R modelis.

[ Šo ziņu laboja martinss, 28 Jun 2015, 19:30:35 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

jansons73
29. Jun 2015, 00:17#25790

Kopš: 25. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 55

Braucu ar: CB1100


27 Jun 2015, 20:29:50 Rex rakstīja:

27 Jun 2015, 15:18:45 jansons73 rakstīja:
Gribu aprīkot Honda CBF 600 PC43 ar aizsargdugām, tik jautājums Hepco&Becker, Givi vai SW-mototech? Rozīša dugas atkrīt. Tālu, ilgi, dārgi.


http://www.batangacase.com/?l=lv


Pie viņiem izskatās tikai koferi un to kronšteini.

[ Šo ziņu laboja jansons73, 29 Jun 2015, 00:18:24 ]

Offline

QQlis
29. Jun 2015, 09:10#25791

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


27 Jun 2015, 19:40:43 Dartagnan rakstīja:

27 Jun 2015, 11:06:42 QQlis rakstīja:
Tā speci - ir problēma! Tā kā priekšā plānojas tālāks ceļojums un būs paredzēti gari pārbraucieni vajadzētu kaut kā samazināt vēja pūsmu sejā Mopēds VFR800. Jau tā relatīvi īso Stock stiklu iepriekšējais saimnieks ir pacenties vēl noīsināt, tas pūš man kaut kur krūšu apvidū. Papildus tam ir vēl Zero gravity tumšais stiks, kas ir augstāks bet man sanāk ka viņš tik cik man gribas plūsmu nepaceļ, un īstenībā manā gadījumā ar manu augumu (~1.87m) taisa visu tikai vēl sliktāk. Respektīvi plūsma tiek pacelta tieši sejā/ ķiverē notiek spēcīga purināšana un vērojama pamatīga turbulence un pēc 200 km jau galva tā kā spainis un ausis pilnīgi ciet!
Man ir parādījusies doma šo tumšo stiklu pasildīt un augšējo malu tipa uzlocīt uz augšu... Vai tas ir izdarāms un netiks bojāts tonētais stikls? Un svarīgākais vai mainīsies uz labo pusi plūsma!



Nebus jegas, uz tavu augumu var palidzet vienigi augstais touring stikls + papildus pagarinajums. Pienemu ka ieprieksejais saimnieks stiklu ir apgraizijis tiesi tapec ka veja plusma ir tiesi uz kaklu ka lielakajai dalai mo.
Talajos parbraucienos pa baniem tapat ilgstosi brauksi 110-130km/h, ja pie sada atruma ir ok, tad neiespringsti.




Skaidrs! Bet kā ar tādu tonēto stiklu locīšanu ir kāds mēģinājis?

[ Šo ziņu laboja QQlis, 29 Jun 2015, 09:11:47 ]



-----------------

Offline

andrejins
29. Jun 2015, 09:48#25792

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


29 Jun 2015, 09:10:22 QQlis rakstīja:

27 Jun 2015, 19:40:43 Dartagnan rakstīja:

27 Jun 2015, 11:06:42 QQlis rakstīja:
Tā speci - ir problēma! Tā kā priekšā plānojas tālāks ceļojums un būs paredzēti gari pārbraucieni vajadzētu kaut kā samazināt vēja pūsmu sejā Mopēds VFR800. Jau tā relatīvi īso Stock stiklu iepriekšējais saimnieks ir pacenties vēl noīsināt, tas pūš man kaut kur krūšu apvidū. Papildus tam ir vēl Zero gravity tumšais stiks, kas ir augstāks bet man sanāk ka viņš tik cik man gribas plūsmu nepaceļ, un īstenībā manā gadījumā ar manu augumu (~1.87m) taisa visu tikai vēl sliktāk. Respektīvi plūsma tiek pacelta tieši sejā/ ķiverē notiek spēcīga purināšana un vērojama pamatīga turbulence un pēc 200 km jau galva tā kā spainis un ausis pilnīgi ciet!
Man ir parādījusies doma šo tumšo stiklu pasildīt un augšējo malu tipa uzlocīt uz augšu... Vai tas ir izdarāms un netiks bojāts tonētais stikls? Un svarīgākais vai mainīsies uz labo pusi plūsma!



Nebus jegas, uz tavu augumu var palidzet vienigi augstais touring stikls + papildus pagarinajums. Pienemu ka ieprieksejais saimnieks stiklu ir apgraizijis tiesi tapec ka veja plusma ir tiesi uz kaklu ka lielakajai dalai mo.
Talajos parbraucienos pa baniem tapat ilgstosi brauksi 110-130km/h, ja pie sada atruma ir ok, tad neiespringsti.




Skaidrs! Bet kā ar tādu tonēto stiklu locīšanu ir kāds mēģinājis?


Paprasi Rēzusam vai Dzērājam abi ir mēģinājuši un abiem sanācis kas labs... cik labs ne man spriest, vēl gaidu kad uzlocīs man

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Dartagnan
29. Jun 2015, 09:53#25793

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

vari eksperimentēt, ar savējo ilgi spēlējos. Agrāk bija ciešami slikti virs 90km/h, tagad esmu panācis ka nepūš kaklā bet ķiveres augšdaļā un ir ok līdz 120-130kmh, tad sāk veidoties turbulence, dažreiz pie stiprāka vēja pie 140 vairs galvu nevar noturēt, agrāk tā nebija, bet tā kā tik ātri braukt nemēdzu, tad po

bija arī tāda stikla pozīcija ka braucot no Berģiem uz Salaspili pa apvedceļu nācās stāties, jo tā galvu purina ka sajūta kā pie smadzeņu satricinājuma, un tas pie 100-110kmh

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 29 Jun 2015, 09:57:51 ]



-----------------

Offline

partijnieks
29. Jun 2015, 11:29#25794

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


29 Jun 2015, 00:17:46 jansons73 rakstīja:

27 Jun 2015, 20:29:50 Rex rakstīja:

27 Jun 2015, 15:18:45 jansons73 rakstīja:
Gribu aprīkot Honda CBF 600 PC43 ar aizsargdugām, tik jautājums Hepco&Becker, Givi vai SW-mototech? Rozīša dugas atkrīt. Tālu, ilgi, dārgi.


http://www.batangacase.com/?l=lv


Pie viņiem izskatās tikai koferi un to kronšteini.


Nu, tevis pieminētās firmas toč nav lētāk un tuvāk par Rozīti. Plus tas, ka JR toč zin ko taisa. Batanga pie vajadzības arī dugas uzražos, tik šobrīd, cik zinu, viņiem darba pāri galvai, un līdz ar to ātri tas nebūs.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

QQlis
29. Jun 2015, 12:43#25795

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


29 Jun 2015, 09:53:53 Dartagnan rakstīja:
vari eksperimentēt, ar savējo ilgi spēlējos. Agrāk bija ciešami slikti virs 90km/h, tagad esmu panācis ka nepūš kaklā bet ķiveres augšdaļā un ir ok līdz 120-130kmh, tad sāk veidoties turbulence, dažreiz pie stiprāka vēja pie 140 vairs galvu nevar noturēt, agrāk tā nebija, bet tā kā tik ātri braukt nemēdzu, tad po

bija arī tāda stikla pozīcija ka braucot no Berģiem uz Salaspili pa apvedceļu nācās stāties, jo tā galvu purina ka sajūta kā pie smadzeņu satricinājuma, un tas pie 100-110kmh


Paldies par viedokļiem un ieteikumiem!
Nu pagaidām laikam esmu izlēmis palikt pie MRA vario stikla, kuram pēc aprakstiem ir labi izstrādāta plūsma, kas nevis paceļ virs, bet samazina, uztaisa par lamināru, nevis turbulentu! Čalis, kas rakstīja teica ka galvenais ko izdarīja stikls bija tas, ka plūsmu sadalīja pataisīja mazāku un sajūtas piemēram pie ātruma 80 kmh liekas, ka brauc 40 un pie 120 tā kā 80 kmh... nu tas palielam ir tas ko es arī gribu panākt! Jo lai plūsmu paceltu pāri galvai vajag ļoti lielu stiklu un arī pašu stikla slīpumu būtu jāmaina uz stāvāku. VFR stikls ir daudz tuvāks sport, nekā touring!

-----------------

Offline

jansons73
29. Jun 2015, 12:50#25796

Kopš: 25. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 55

Braucu ar: CB1100


29 Jun 2015, 11:29:38 partijnieks rakstīja:

29 Jun 2015, 00:17:46 jansons73 rakstīja:

27 Jun 2015, 20:29:50 Rex rakstīja:

27 Jun 2015, 15:18:45 jansons73 rakstīja:
Gribu aprīkot Honda CBF 600 PC43 ar aizsargdugām, tik jautājums Hepco&Becker, Givi vai SW-mototech? Rozīša dugas atkrīt. Tālu, ilgi, dārgi.


http://www.batangacase.com/?l=lv


Pie viņiem izskatās tikai koferi un to kronšteini.


Nu, tevis pieminētās firmas toč nav lētāk un tuvāk par Rozīti. Plus tas, ka JR toč zin ko taisa. Batanga pie vajadzības arī dugas uzražos, tik šobrīd, cik zinu, viņiem darba pāri galvai, un līdz ar to ātri tas nebūs.


Par cenu nebūtu noskaidrojis, nerunātu.

Offline

andrejins
29. Jun 2015, 12:58#25797

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


29 Jun 2015, 12:50:47 jansons73 rakstīja:

29 Jun 2015, 11:29:38 partijnieks rakstīja:

29 Jun 2015, 00:17:46 jansons73 rakstīja:

27 Jun 2015, 20:29:50 Rex rakstīja:

27 Jun 2015, 15:18:45 jansons73 rakstīja:
Gribu aprīkot Honda CBF 600 PC43 ar aizsargdugām, tik jautājums Hepco&Becker, Givi vai SW-mototech? Rozīša dugas atkrīt. Tālu, ilgi, dārgi.


http://www.batangacase.com/?l=lv


Pie viņiem izskatās tikai koferi un to kronšteini.


Nu, tevis pieminētās firmas toč nav lētāk un tuvāk par Rozīti. Plus tas, ka JR toč zin ko taisa. Batanga pie vajadzības arī dugas uzražos, tik šobrīd, cik zinu, viņiem darba pāri galvai, un līdz ar to ātri tas nebūs.


Par cenu nebūtu noskaidrojis, nerunātu.


Visiem tagad darba ir vairāk kā sajēgas, jo attopas tak visi tikai sezonas vidū, ka re vajag

Tāpēc arī, ja grib ātri, tad nāksies vien maksāt. JR toč normālos apstākļos ir lētāks par beckeru un motechu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Viks
29. Jun 2015, 14:03#25798

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: TLS Streetfighter


22 May 2015, 18:52:24 Viks rakstīja:
Radies izmisuma jautajums. Bija problema ar moca uzvedibu ripinoties. Mocis uzvedas, ka dzivs. Peld pa celu un rada diskomfortu. Meklejot problemu, atklajas maza kustiba aizmugures daksa, ka ari izbeigusies prieksas rata gultni. Tiko nomainiju daksas un prieksas rata gultnus, pievilku stures gultni. Pakalas ratam ari jauni gultni, plus nospriegots taisni. Prieksas daksai nekadas izmainas nav daritas, kritis neesmu. Kur vēl meklet problemu. Ka atmetos un brivi ripoju, sak staigat. Atlaizot rokas no stures, iet taisni un tad aiziet uz vienu vai otru pusi. Raistot iedpejamas bojatas vietas, nekadu brivkustibu nejut. Vairs nezinu, kur meklet problemu.

Padalīšos ar problēmas atrisinājumu. Kā jau redzat augstāk, mocis dzīvoja savu dzīvi un meklējot vainu, izdarīju divas darbības uzreiz. Samainīju aizmugures dakšā gultņus un pievilku priekšējās dakšas gultni. Rezultātā, nekas nemainījās un reāli, nolaidās rokas. Sāku loģiski domāt un nonācu pie slēdziena, ka pieņemot faktu, ka mocis nekad nebrauc taisni un visu laiku priekšas rats meklē ceļu, bet ja priekšas dakšai ir smagāk kustēties, tad mocis ceļu atrast vairs nevar un sākas sajūta, ka mocis brauc zigzagā, dzīvo savu dzīvi. Respektīvi, palaidu vaļīgākpriekšas dakšas gultni un problēmas vairs nav. Viss atkal ir uz ūsiņu. Slēdziens, ja nezini problēmai konkrētu iemeslu un remonts tiek veikt pēc izslēgšanas principa, nedarat divas iespējamās lietas uzreiz. Izdari vienu, pārbaudi un tikai tad ķeries klāt nākošajam mezglam.

-----------------
www.Durka.lv
www.Streetfighters.lv

Offline

Lisiy
29. Jun 2015, 14:19#25799

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300

Man šķiet, ka tev to priekšējās dakšas gultni būtu drošāk nomainīt. vismaz es tā darītu.

-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline

Viks
29. Jun 2015, 15:51#25800

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: TLS Streetfighter

Tas gultnis nav redzejis pat pāris tukstošus. Tas ir tiko mainīts. Tak što, nav jāmaina.

-----------------
www.Durka.lv
www.Streetfighters.lv

Offline