Autors | Ziņojums |
Naits | 15. Jun 2015, 08:51 | #25661 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Remkomplektā parasti ir visas nepieciešamās daļas, lai viņu renovētu. Ir mainīti daudzi
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
mexa | 15. Jun 2015, 10:55 | #25662 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| rezultaats pozitiivs visos gadijumos?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
AG1985 | 15. Jun 2015, 12:36 | #25663 |
|
Kopš: 12. Jun 2011
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Honda Shadow ACE VT750C
| Vai kads varetu nokonsultet ar ko varetu atskruvet un vispar ka skruvejas shi vieta? Tas ir aizmugurejai dakshai Honda Shadow ACE VT750 ACE.
Un kurs varetu piedavat izgatavot stingrakas bukses shadiem amortizatoriem?
Laikam kaut kas neiet ar bildem: http://failiem.lv/u/kzebbyy#/G/0[ Šo ziņu laboja AG1985, 15 Jun 2015, 12:39:08 ] |
Offline | |
|
|
mexa | 15. Jun 2015, 13:13 | #25664 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Aivi tu?
pa teemai
bukses no poliuretaana var pielasiit peec cietiibas. skruuveejas ar specatsleegu. kuru var pats uzbliezt ar fleksi un metaalluznjiem
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
sandors | 15. Jun 2015, 13:49 | #25665 |
|
Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 646
Braucu ar: auto-moto-velo
|
07 Jun 2015, 22:36:50 sandors rakstīja:
Vibrācija priekšējās bremzēs.
Līdz 120 nejūt, bet no kādi 150, agresīvāk bremzējot jūtama vibrācija.
Kas varētu būt pie vainas?
Suportu cilindri nespiež vienādi? Bremžu diski deformēti?
Kā nočekot, risinājumi?
Problēma atrisināta.
Jauni klči + bremžu šķidruma maiņa!
Storijs....
Palasot ārzemju forumus, nācās secināt, ja visam var ticēt, ka vibrācija priekšējā daļā bremzējot, var izraisīt dajebkas no priekšējās daļas.
Pirmais uz ko krita aizdoma bija riepas dilums, kā arī netā peldēja pāris kadri, kam riepas maiņa atrisinājusi vibrāciju.
Video, kā riepa iedilusi.
https://youtu.be/6H8t2eo_A1c
Riepa iedilusi simetriski viļņaini, tieši vietās kur iet izliektā protektora rieva. Centrālā puse proektora rievai augstāka. Riepa Pilot power 2ct.
Riepa tika samainita, pa cik tas tika jau plānots, pie viena nočekoti bremžu diski, vai nemet. Tiktālu viss bija kārtība, bet problēma nepazuda.
Atnāca jaunie bremžu kluči, uzliku tos un samainīju bremžu škidrumu un vibrācija pazuda.
Pamatproblēma bija suportu karšanā. Lai ari kluču biezums bija normas robežās 2+ mm, esošie kluči, pie intensīvākas bremzēšanas stipri karsēja suportus un , sāka ķīlēt suportu virzulīši.
Jaunie kluči, ECB organiskie...tagad arī, kad bremžu diski ir karsti (protams ne sarkani ), suporti ir vēsi. |
Offline | |
|
MIGs | 15. Jun 2015, 14:43 | #25666 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| sandors, ja Tev no karstuma sprūst cilindrīši, tad Tev jātīra suporti !
Normāļi ir tā, ka ja bremzes uzvāra, tad nevar nobremzēt, jo sistēmā parādas gaiss/burbulīši, nevis kaut kas sprūst.
Jauni kluči šo tavu kaiti ir attalinājuši, bet nav noversuši. Kā aŗī iespējams, ka tā kā cilindrīši sprūst, tad tie visu laiku ir nedaudz piespiesti.
-----------------
|
Offline | |
|
andrejins | 15. Jun 2015, 14:48 | #25667 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
15 Jun 2015, 14:43:58 MIGs rakstīja:
sandors, ja Tev no karstuma sprūst cilindrīši, tad Tev jātīra suporti !
Normāļi ir tā, ka ja bremzes uzvāra, tad nevar nobremzēt, jo sistēmā parādas gaiss/burbulīši, nevis kaut kas sprūst.
Jauni kluči šo tavu kaiti ir attalinājuši, bet nav noversuši. Kā aŗī iespējams, ka tā kā cilindrīši sprūst, tad tie visu laiku ir nedaudz piespiesti.
kas paaugstina temperatūru, liek vārīties šķidrumam un strauji palielina bremžu kluču nodilumu
Atļāvos mazliet papildināt MIGa teikto...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
sandors | 15. Jun 2015, 15:18 | #25668 |
|
Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 646
Braucu ar: auto-moto-velo
|
15 Jun 2015, 14:43:58 MIGs rakstīja:
sandors, ja Tev no karstuma sprūst cilindrīši, tad Tev jātīra suporti !
Normāļi ir tā, ka ja bremzes uzvāra, tad nevar nobremzēt, jo sistēmā parādas gaiss/burbulīši, nevis kaut kas sprūst.
Jauni kluči šo tavu kaiti ir attalinājuši, bet nav noversuši. Kā aŗī iespējams, ka tā kā cilindrīši sprūst, tad tie visu laiku ir nedaudz piespiesti.
Nav pamata panikai!
Pie kluču maiņas cilindri izspaidīti un izkustināti. Protams , ka pa skādi nenāktu pārjaukt un iztīrīt suportus, bet šis darbiņš patreiz tiek mazliet atlikts, bet nu doma ir pieķerties.
Kā arī, patreiz nekas izteikti nesprūst, jo tad bremzes karstu, tās pat nelietojot.
Katrā ziņā,jaunie kluči siltumu vada krietni sliktāk un suporti paliek vēsi. Ko nevarētu teikt par vecajiem klučiem, ar kuriem suporti cepās augšā.
Par sprūšanu....mans pieņēmums,itkā loģisks secinājums...kā to riktīgi nočekot, nezinu. Katrā ziņā , kad pabrauca bez bremzēšanas, diksi un suporti nodzesējās, nebija tā ka turināja karst, ja neatlaiž cilindri.
...tā, ka uzkarsētas bremzes sliktiu bremzēja, tā gan nebija.....
Vēl viena no teorijām, pa netu peld, ka uzvārīts bremžu šķidrums zaudē savas spējas un vairs nefunkcionē adekvāti...
[ Šo ziņu laboja sandors, 15 Jun 2015, 15:21:32 ] |
Offline | |
|
MIGs | 15. Jun 2015, 15:34 | #25669 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ja bremžu šķidrums ir uzvārīts, tas ir jāmaina. Vienkārši bremžu šķidrumam ir tieksme piesaistīt ūdeni. Jo īpaši ja šķidrums ir bijis uzvārīts. Jo vairāk ūdens, jo ātrāk tas sāk vārīties.
Par suportiem - parasti kaite ir tajā, ka korodē alumīnija korpuss un sāk spiest manžetges.
Pašu cilindrīšu stāvoklis bieži ir pat salīdzinoši ok.
-----------------
|
Offline | |
|
eds | 15. Jun 2015, 16:16 | #25670 |
|
Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
| Labdien.
Kawasaki KLE 500 izstās, ka karburburatoru membrānas ir izbeigušās. viņas var pirkt ēbajā (tās gumijas vien) pa 24 GBP vai jāpērk no dīlera ar kaut kādiem tur murķiem kopā pa 98 EUR gabalā?
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline | |
|
-tihijs- | 15. Jun 2015, 17:03 | #25671 |
|
Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: TE510 sm
| kas var pārlasīt(nomainīt eļļu,blīvslēgus) priekšējos wp štokus krosa ktmam?
būšu pateicīgis par kontaktiem [ Šo ziņu laboja -tihijs-, 15 Jun 2015, 17:05:05 ] |
Offline | |
|
Naits | 15. Jun 2015, 17:23 | #25672 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
15 Jun 2015, 16:16:10 eds rakstīja:
Labdien.
Kawasaki KLE 500 izstās, ka karburburatoru membrānas ir izbeigušās. viņas var pirkt ēbajā (tās gumijas vien) pa 24 GBP vai jāpērk no dīlera ar kaut kādiem tur murķiem kopā pa 98 EUR gabalā?
Man kaut kur mētājas membrānas no er5, tām jābūt tādām pašām
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
eds | 15. Jun 2015, 18:56 | #25673 |
|
Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
15 Jun 2015, 17:23:29 Naits rakstīja:
15 Jun 2015, 16:16:10 eds rakstīja:
Labdien.
Kawasaki KLE 500 izstās, ka karburburatoru membrānas ir izbeigušās. viņas var pirkt ēbajā (tās gumijas vien) pa 24 GBP vai jāpērk no dīlera ar kaut kādiem tur murķiem kopā pa 98 EUR gabalā?
Man kaut kur mētājas membrānas no er5, tām jābūt tādām pašām
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline | |
|
Valdings | 15. Jun 2015, 20:05 | #25674 |
|
Kopš: 24. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki DRZ 400
| Sveiki, šķeļot vaļā pitbaika motoru uz un zem blīves bija kautkāda lipīga viela. Ir iegādāta jauna blīve, jautājums tāds, vai uz un zem tās blīves vajag likt kautkāda veida hermētiķi vai var likt pa taisno? [ Šo ziņu laboja Valdings, 15 Jun 2015, 20:05:36 ] |
Offline | |
|
andrejins | 16. Jun 2015, 09:32 | #25675 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
15 Jun 2015, 20:05:17 Valdings rakstīja:
Sveiki, šķeļot vaļā pitbaika motoru uz un zem blīves bija kautkāda lipīga viela. Ir iegādāta jauna blīve, jautājums tāds, vai uz un zem tās blīves vajag likt kautkāda veida hermētiķi vai var likt pa taisno?
95% manuāļu šīm apakšējajām blīvēm ir rakstīts apply sealant...
Jebkurā gadījumā labāk uzlikt plānu hermētiķa kārtu nekā atkal skrūvēt vaļā, jo blīve netur un vāki ir bik deformējušies laika gaitā
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
Pufaix | 16. Jun 2015, 18:58 | #25676 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 341
Braucu ar: DCT
| Vai kāds ir ārdījis ārā quick-shifteri? vai mērījis ko viņš dara? |
Offline | |
|
mexa | 16. Jun 2015, 19:15 | #25677 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ko tur ardit ja ta pat ir zinami pamatprincipi pec ka nosaka slodzi stienii
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Valdings | 16. Jun 2015, 20:44 | #25678 |
|
Kopš: 24. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki DRZ 400
|
16 Jun 2015, 09:32:40 andrejins rakstīja:
15 Jun 2015, 20:05:17 Valdings rakstīja:
Sveiki, šķeļot vaļā pitbaika motoru uz un zem blīves bija kautkāda lipīga viela. Ir iegādāta jauna blīve, jautājums tāds, vai uz un zem tās blīves vajag likt kautkāda veida hermētiķi vai var likt pa taisno?
95% manuāļu šīm apakšējajām blīvēm ir rakstīts apply sealant...
Jebkurā gadījumā labāk uzlikt plānu hermētiķa kārtu nekā atkal skrūvēt vaļā, jo blīve netur un vāki ir bik deformējušies laika gaitā
Paldies |
Offline | |
|
Pufaix | 16. Jun 2015, 21:21 | #25679 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 341
Braucu ar: DCT
|
16 Jun 2015, 19:15:30 mexa rakstīja:
ko tur ardit ja ta pat ir zinami pamatprincipi pec ka nosaka slodzi stienii
Nu tad kā tur ir - kā detektē spēku, noslēdz ķēdi? |
Offline | |
|
mexa | 16. Jun 2015, 22:01 | #25680 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| mehānisks kontakts kurš nulles pozīcijā noturās ar piem atsperu palīdzību, ir vēl pjezo, šķiet tie bija jaunākie un dārgākie(ko tādu esmu lasījis), pjezo elements reaģē uz mehānisku deformāciju un attiecīgi rada mazu spriegumu, īsumā nekā pārdabiska. a kam tev? gribi self made?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|