Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
23 Sep 2017, 23:50:09 vlkpc rakstīja:
Varētu kasjakus studijā, pa piecgadēm? Tīri praktiska interese gan transalpos, gan intruderos.
Transalpi un intruderi nav motocikli bet motocikla izstrādājumi un tur vispār nav ko diskutēt. Es runāju par tadiem V2, kas būtu liekami vienā kategorijā ar 1000CC un 150-180zs rindiniekiem.
24 Sep 2017, 00:00:50 miers600 rakstīja:
nu sit man ar skābu gurķi bet tas rotaxa 1000nieks ir tīrais sex priekš sava laika
Ir man čomam Tuono 1000, kad braucam kopā, nekad netiek līdzi, sūdzas, ka pie divīša tas vēveidnieks ģērbjas laukā
nu kāds tur brīnums
es arī netiku līdzi hondām kas 6 gadus jaunākas
nu un kas
un pie divīša neģērbjas bet vismaz pie 2.5
un tas ir tuono ...ielinieks pret sportu
[ Šo ziņu laboja miers600, 24 Sep 2017, 00:20:59 ]
23 Sep 2017, 19:43:12 Vairmens rakstīja:
Sveiki, plānoju uz nākošo gadu meklēt jaunu moto.
Interesē vairāk sport tourer, lai ērti varētu aizbraukt divatā gan uz tālāko Latvijas nostūri, gan arī ārpus LV, gan pa pilsētu.
Vajadzīga palīdzība, par man interesējošajiem modeļiem, kam tāds ir bijis varbūt var uzrakstīt kādu atsauksmi.
Yamaha fzs 1000 fazer
Triumph Sprint ST 955i
Honda vfr 800 vtec
Aprilia RST 1000 Futura
Suzuki SV1000S
Es rekomendētu FJR, īpaši ja domā par braukšanu divītī, šis mopēds man aplauza stereotipu, ka mocis ir sollo transportlīdzeklis. Ar šo var divatā un ne tikai pa asfaltu , lai cik tas dīvaini neizklausītos, pa normālām grantenēm arī visai stabili vadās.
FZS 600 ir izbraukta skandinavija ~ 6500km garumā, no Rīgas līdz Nordkapp un tālāk visa norvēģijas piekraste, vienīti labi, divatā var, bet neteikšu ka patika, ar litru varbūt arī var.
----------------- Objects in mirrors can be faster than you appear
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
24 Sep 2017, 01:36:40 ansizzz rakstīja:
23 Sep 2017, 19:43:12 Vairmens rakstīja:
Sveiki, plānoju uz nākošo gadu meklēt jaunu moto.
Interesē vairāk sport tourer, lai ērti varētu aizbraukt divatā gan uz tālāko Latvijas nostūri, gan arī ārpus LV, gan pa pilsētu.
Vajadzīga palīdzība, par man interesējošajiem modeļiem, kam tāds ir bijis varbūt var uzrakstīt kādu atsauksmi.
Yamaha fzs 1000 fazer
Triumph Sprint ST 955i
Honda vfr 800 vtec
Aprilia RST 1000 Futura
Suzuki SV1000S
Es rekomendētu FJR, īpaši ja domā par braukšanu divītī, šis mopēds man aplauza stereotipu, ka mocis ir sollo transportlīdzeklis. Ar šo var divatā un ne tikai pa asfaltu , lai cik tas dīvaini neizklausītos, pa normālām grantenēm arī visai stabili vadās.
FZS 600 ir izbraukta skandinavija ~ 6500km garumā, no Rīgas līdz Nordkapp un tālāk visa norvēģijas piekraste, vienīti labi, divatā var, bet neteikšu ka patika, ar litru varbūt arī var.
Vispār jau ne ar vienu ielinieku es neredzu absolūti nekādu problēmu pabraukt pa normālu granteni, ja vien tur nav mēmākais dublis vai irdenās smiltis, man kaut kā agrāk arī likās , ka šosejnieks un grantene nav īsti savienojams pasākums, bet tad, kad sāku aktīvi maukt ar endūriķi, parādījās arī kaut kāda bezceļu braukšanas pieredze, iemaņas, un grantene arī ar ielinieku vairs nebaida, tur vienkārši ir mazliet savādāks braukšanas stils nekā pa piķi, un tas arī viss
Braucu ar: ex Suzuki GSX 1250 FA ex K1300S VFR 1200
23 Sep 2017, 19:43:12 Vairmens rakstīja:
Sveiki, plānoju uz nākošo gadu meklēt jaunu moto.
Interesē vairāk sport tourer, lai ērti varētu aizbraukt divatā gan uz tālāko Latvijas nostūri, gan arī ārpus LV, gan pa pilsētu.
Vajadzīga palīdzība, par man interesējošajiem modeļiem, kam tāds ir bijis varbūt var uzrakstīt kādu atsauksmi.
Yamaha fzs 1000 fazer
Triumph Sprint ST 955i
Honda vfr 800 vtec
Aprilia RST 1000 Futura
Suzuki SV1000S
Šajā rindā, kā izskatāms variants varētu būt Gsx 1250 Fa
Mans esošaias un pirmais mocis. Esmu ļoti apmierināts.
27 Sep 2017, 16:57:18 cnn rakstīja:
Vot kas labāks, vai tā var teikt..
Honda VFR1200X Crosstourer / BMW R1200Gs
Bmw protams sūds,bet konkrētā honda pilnīgs mēsls.
BMW sūds? Vai šis konkrētais modelis vai vispār, kā BMW? Vaterland??
A minētai Hondai, kas par vainu?
Šāda moto iegāde plānos, lai brauktu pa asfaltu, bet mūsu dižajiem ceļiem, lai ērta sēdpozīcija, un piekare, kas nečakarē muguru.
Lai arī jauda netrūktu uz lielceļiem apdzenot fūres. Un priekšroka kardāniem. Afrika vairāk zeminiekiem, mežiem. Un negribu vairs ķēdi.
Ērta sēdpozīcija un jauda, lai apdzītu fūri, ir abiem. Pat ar nokrautu moci. Pa labiem vai sliktiem ceļiem ar kaut cik cietu segumu abi būs ļoti ērti.
Honda ir jūtami jaudīgāka (it sevišķi par eļļas/gaisa dzeses BMW) un vienlaikus tāda kā smagnējāka.
BMW pat vecākais R1200GS ar 98hp ir gana azartisks braucamais.
Manu pensionāra cienīgo braukšanas stilu BMW izturēja 80kkm bez nopietnām sūdzībām - tas par uzticamību. BMW noteikti būs pieejami vairāk visādu aftermarket loriņu, ar ko nokrauties.
Ja grib taisīt vīlijus virs 170kmh, tad abi šie diez vai derēs.
27 Sep 2017, 16:57:18 cnn rakstīja:
Vot kas labāks, vai tā var teikt..
Honda VFR1200X Crosstourer / BMW R1200Gs
Šovasar braucu ar kompēniju, kurā bija gan viens, gan otrs modelis.
Honda ir asāka, tjp jaudīgāka, bet izsvarojumā un vadāmībā bumers ir jūtami priekšā. Gondai ir augsts smaguma centrs, un ja kkur nedaudz, neveikli sasverās, tad sūuu to vairs noturēsi... liec zemē un sauc palīgus
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
Sveika tauta.
Varbut kads var pastastit par Yamaha TDM 900 ??
Nav bijusi iespeja ar tadu izbraukt. Vai musu celiem ir labs motocikls? Vai piekare ir diezgan mìksta prieks bedrainiem, làpìtiem asfaltiem, vai ciets, ka coperiem? Velos, ko ne loti dargu, tapec iekrita acis sis modelis. Baiku negribu.
29 Sep 2017, 23:07:09 Gvido777 rakstīja:
Sveika tauta.
Varbut kads var pastastit par Yamaha TDM 900 ??
Nav bijusi iespeja ar tadu izbraukt. Vai musu celiem ir labs motocikls? Vai piekare ir diezgan mìksta prieks bedrainiem, làpìtiem asfaltiem, vai ciets, ka coperiem? Velos, ko ne loti dargu, tapec iekrita acis sis modelis. Baiku negribu.
Ļoti labs mocītis, piekare kāreiz radīta priekš sūdaina asfalta. Atceros, savulaik nopirku, braucu ar TDM900 no Jelgavas, speciāli braucu virsū ielāpiem, jo likās aizdomīgi mīksta braukšana Tad gan izrādījās, ka ir pazems spiediens riepās. Ērta sēdpozīcija, mīksts beņķis. Motorīts ārkārtīgi uzticams,ja viss kārtībā, protams. Eļļu ar vairs nerij kā to darīja iepriekšējais TDM850. Jaudas būs gana arī divatā. Stikls stock ir ok līdz 90kmp, ja nopirksies ar augsto touring stiklu, uzreiz jāliek papildus spoileris, savādāk turbulence tāda, ka galvu rauj nost
30 Sep 2017, 11:00:01 Martigus rakstīja:
Sveiki , ka ir ar 600 banditiem ap +/- 00 gadu ? Ka ir ar uzticamibu siem gaisa/ellas dzeses dzinejiem ?
Luuzt tiem nav raksturiigi, tehnologija no seniem laikiem(motors tas pats ilgus gadus) bet ja gribi raiti braukt tad pavaajsh, un attieciigi sev pasmags, nav tas mocis kura pietiks ilgam laikam, man pa iisu, svars man po, loti parspileti slavinaati bandiiti. Tad jau njem lielo, mazais burtiski mopeeds
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā