Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
piter
05. Jun 2015, 09:31#25561

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


04 Jun 2015, 13:17:58 VATERLAND rakstīja:

jāsaka, ka mani interese attiecība tachometram. Bija nepieciešams nomainīt tachometru taču ka var saprast, nomainītais tacho bija modelim ar 16" ratu un citādu attiecību gliemezim. Tā ka jautājums ir atklats - vai 20:10 piedziņas gliemezis būs ātrāks par 24:11

kaut ko Tu te saputrojies esi.. tahometru neskrūvē pie riteņa..
re kur cilvēks atbildēja..

04 Jun 2015, 09:29:08 ghost_az rakstīja:
10:20 = 1 : 2 - lielajam 1 apgrieziens, mazajam 2.
11:24 = 1 : 2.18 - lielajam 1 apgrieziens, mazajam 2.18.
Ja mazais abos variantos griežas vienādi, tad pirmajā variantā lielais griezīsies ātrāk, nekā otrajā. Starpība ~8% (ja pirmais variants ir 100%, tad otrais - 92%).

jautājums ir tikai par to, kurš ir dzenošais zobrats? ar 10(11) zobiem vai 20(24)zobiem..
ja dzenošais ir mazais zobrats, tad ātrāk griezisies pāris ar 10:20, ja dzenošais ir lielais zobrats, tad ātrāk griezīsies pāris 11:24.

Offline

elf
05. Jun 2015, 09:39#25562

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


05 Jun 2015, 09:07:37 saab21 rakstīja:
Sveiki,

Gribēju pajautāt vai ir kaut kāda iespēja no izpūtēja kolektora izvilkt buktes. Ļoti labs kolektors ir bet nu galā pie paša cilindra, kolektora caurule iespiesta līdz pus diametram.
Tiem, kas tās buktes ar magnētiem no auto virsbūves velk, laikam nav vērts zvanīt, jo nu kolektors ir no daudz biezāka metāla ražots


Jāizvelk cauri lode...lodei abos galos piestiprina motocikla ķēdi...abos tāpēc ja nosprūst lai var izvilkt atpakaļ.
Ķēdei galā skrūvi...izvelk caur līkumu...uz līkuma gala uzliek šaibu...uz skrūves uzgriezni...griežam uzgriezni...līkumu mazliet pasildam...bukte ārā...nu tā kautkā..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

saab21
05. Jun 2015, 10:46#25563

Kopš: 27. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar:


05 Jun 2015, 09:39:28 elf rakstīja:

05 Jun 2015, 09:07:37 saab21 rakstīja:
Sveiki,

Gribēju pajautāt vai ir kaut kāda iespēja no izpūtēja kolektora izvilkt buktes. Ļoti labs kolektors ir bet nu galā pie paša cilindra, kolektora caurule iespiesta līdz pus diametram.
Tiem, kas tās buktes ar magnētiem no auto virsbūves velk, laikam nav vērts zvanīt, jo nu kolektors ir no daudz biezāka metāla ražots


Jāizvelk cauri lode...lodei abos galos piestiprina motocikla ķēdi...abos tāpēc ja nosprūst lai var izvilkt atpakaļ.
Ķēdei galā skrūvi...izvelk caur līkumu...uz līkuma gala uzliek šaibu...uz skrūves uzgriezni...griežam uzgriezni...līkumu mazliet pasildam...bukte ārā...nu tā kautkā..


WOW, ideja kā māja nebiju iedomājies, Liels paldies
Tikai kur lai tāda diametra lodi meklē? un vai no tās slodzes, kad vilks skrūvi, tas līkums citur nesalocīsies?

[ Šo ziņu laboja saab21, 05 Jun 2015, 10:46:57 ]

Offline

elf
05. Jun 2015, 14:11#25564

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


05 Jun 2015, 10:46:25 saab21 rakstīja:

05 Jun 2015, 09:39:28 elf rakstīja:

05 Jun 2015, 09:07:37 saab21 rakstīja:
Sveiki,

Gribēju pajautāt vai ir kaut kāda iespēja no izpūtēja kolektora izvilkt buktes. Ļoti labs kolektors ir bet nu galā pie paša cilindra, kolektora caurule iespiesta līdz pus diametram.
Tiem, kas tās buktes ar magnētiem no auto virsbūves velk, laikam nav vērts zvanīt, jo nu kolektors ir no daudz biezāka metāla ražots


Jāizvelk cauri lode...lodei abos galos piestiprina motocikla ķēdi...abos tāpēc ja nosprūst lai var izvilkt atpakaļ.
Ķēdei galā skrūvi...izvelk caur līkumu...uz līkuma gala uzliek šaibu...uz skrūves uzgriezni...griežam uzgriezni...līkumu mazliet pasildam...bukte ārā...nu tā kautkā..


WOW, ideja kā māja nebiju iedomājies, Liels paldies
Tikai kur lai tāda diametra lodi meklē? un vai no tās slodzes, kad vilks skrūvi, tas līkums citur nesalocīsies?



Lodi izvirpos virpotājs...ideāli apaļu jau nevajag , pasildi buktes vietu tad līkums citur nesalocīsies..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Chubaka
05. Jun 2015, 15:09#25565

Kopš: 14. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: TT600R, SM610


Lodi izvirpos virpotājs...ideāli apaļu jau nevajag , pasildi buktes vietu tad līkums citur nesalocīsies..


Tur nav jāsilda, tur jākarsē !

-----------------

Offline

eldzii
05. Jun 2015, 23:00#25566

Kopš: 30. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Harley Davidson Softail 2000

Tātad problēma ar Kawasaki vulcan vn1500 classic 1997 gads! Sezonas sākumā tika sinhrinizets karburators. Pēc mēneša braukšanas zuda apgrizieni, vēlreiz tika izjaukts un konstatēts, ka beigta karburatora riklite, rauj iekšā gaisu! Šodien nomainīju rikliti, iedarbinaju, atbraucu līdz rīgai, viss kārtībā, bez nakadam problēmām vai aizdomām. Pastāvēja pāris stundas, nevarēju pielaist, un zem motocikla bija plekis ar benzīnu, pēc kāda laika uzgriezot apgriezienus izdevās pielaist, bet bet uzreiz strauji sāka līt ārā benzīns! Kas varētu būt par problemu? Un vai ir kāds moto guru kurš rīt varētu apskatīt un atrisināt problēmu?

Offline

dad123
05. Jun 2015, 23:12#25567

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 108

Braucu ar:

Labvakar es ne pa temai,bet nu tomer var but kads palidzes.Rit notiks Grizinkalna Streebike cempionats,kada tur ir adrese,jo neesmu no Rigas,lai nevajadzetu maldities pa to Grizinkalnu,un vai tur tuvuma ir maksas auto stavvieta?Paldies tiem kas atbildes

Offline

agrais
05. Jun 2015, 23:21#25568

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


05 Jun 2015, 23:00:01 eldzii rakstīja:
Tātad problēma ar Kawasaki vulcan vn1500 classic 1997 gads! Sezonas sākumā tika sinhrinizets karburators. Pēc mēneša braukšanas zuda apgrizieni, vēlreiz tika izjaukts un konstatēts, ka beigta karburatora riklite, rauj iekšā gaisu! Šodien nomainīju rikliti, iedarbinaju, atbraucu līdz rīgai, viss kārtībā, bez nakadam problēmām vai aizdomām. Pastāvēja pāris stundas, nevarēju pielaist, un zem motocikla bija plekis ar benzīnu, pēc kāda laika uzgriezot apgriezienus izdevās pielaist, bet bet uzreiz strauji sāka līt ārā benzīns! Kas varētu būt par problemu? Un vai ir kāds moto guru kurš rīt varētu apskatīt un atrisināt problēmu?


Pludiņadata nosprūdusi... Jauc ārā un tīri vai maini ... Nu jā.. pa kurieni tas bendzīns līst ārā? To tak var redzēt...

[ Šo ziņu laboja agrais, 05 Jun 2015, 23:25:15 ]

Offline

lomsz
05. Jun 2015, 23:25#25569

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Drīzāk bendzīna sūknis tek vai kāda trubiņa pušu/nomukusi... 99. gada VN1500 vienam sūknis bija pārsprādzis, atrodas zem bākas... Tur arī degvielas filtrs, kuru šad tad jāmaina...

Offline

eldzii
05. Jun 2015, 23:25#25570

Kopš: 30. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Harley Davidson Softail 2000


05 Jun 2015, 23:21:13 agrais rakstīja:

05 Jun 2015, 23:00:01 eldzii rakstīja:
Tātad problēma ar Kawasaki vulcan vn1500 classic 1997 gads! Sezonas sākumā tika sinhrinizets karburators. Pēc mēneša braukšanas zuda apgrizieni, vēlreiz tika izjaukts un konstatēts, ka beigta karburatora riklite, rauj iekšā gaisu! Šodien nomainīju rikliti, iedarbinaju, atbraucu līdz rīgai, viss kārtībā, bez nakadam problēmām vai aizdomām. Pastāvēja pāris stundas, nevarēju pielaist, un zem motocikla bija plekis ar benzīnu, pēc kāda laika uzgriezot apgriezienus izdevās pielaist, bet bet uzreiz strauji sāka līt ārā benzīns! Kas varētu būt par problemu? Un vai ir kāds moto guru kurš rīt varētu apskatīt un atrisināt problēmu?


Pludiņadata nosprūdusi... Jauc ārā un tīri vai maini ...



Pludinadata atrodas karburatora? Cik saprotu, jāmauc ārā, jātīra un jasinhronize. Vai ir kāds spečuks, kurš rīt to varētu izdarīt, vai ieteikt kādu servisu, kurš rīt strādā.

Offline

agrais
05. Jun 2015, 23:29#25571

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


05 Jun 2015, 23:25:35 eldzii rakstīja:

05 Jun 2015, 23:21:13 agrais rakstīja:

05 Jun 2015, 23:00:01 eldzii rakstīja:
Tātad problēma ar Kawasaki vulcan vn1500 classic 1997 gads! Sezonas sākumā tika sinhrinizets karburators. Pēc mēneša braukšanas zuda apgrizieni, vēlreiz tika izjaukts un konstatēts, ka beigta karburatora riklite, rauj iekšā gaisu! Šodien nomainīju rikliti, iedarbinaju, atbraucu līdz rīgai, viss kārtībā, bez nakadam problēmām vai aizdomām. Pastāvēja pāris stundas, nevarēju pielaist, un zem motocikla bija plekis ar benzīnu, pēc kāda laika uzgriezot apgriezienus izdevās pielaist, bet bet uzreiz strauji sāka līt ārā benzīns! Kas varētu būt par problemu? Un vai ir kāds moto guru kurš rīt varētu apskatīt un atrisināt problēmu?


Pludiņadata nosprūdusi... Jauc ārā un tīri vai maini ...



Pludinadata atrodas karburatora? Cik saprotu, jāmauc ārā, jātīra un jasinhronize. Vai ir kāds spečuks, kurš rīt to varētu izdarīt, vai ieteikt kādu servisu, kurš rīt strādā.


Nu pa pa riekšu atrod no kurienes tas benzīns tek...
Adatas atrodas karburatorā, tās medz nosprūst, izdilt..Ir jātīra vai jāmaina, un ne vienmēr tādēl vajadzīga sinhronizēšana...

Offline

eldzii
05. Jun 2015, 23:29#25572

Kopš: 30. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Harley Davidson Softail 2000


05 Jun 2015, 23:25:30 lomsz rakstīja:
Drīzāk bendzīna sūknis tek vai kāda trubiņa pušu/nomukusi... 99. gada VN1500 vienam sūknis bija pārsprādzis, atrodas zem bākas... Tur arī degvielas filtrs, kuru šad tad jāmaina...


Trubinas ir ok, šodien jaucot ārā viss tika pārbaudīts. Ja suknis atrodas virs karburatora un zem bākas ar ieejosu un izejosu trubinu, tad arī viss ok.

Offline

dad123
05. Jun 2015, 23:31#25573

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 108

Braucu ar:

neviens nezin?

Offline

eldzii
05. Jun 2015, 23:31#25574

Kopš: 30. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Harley Davidson Softail 2000


05 Jun 2015, 23:29:38 agrais rakstīja:

05 Jun 2015, 23:25:35 eldzii rakstīja:

05 Jun 2015, 23:21:13 agrais rakstīja:

05 Jun 2015, 23:00:01 eldzii rakstīja:
Tātad problēma ar Kawasaki vulcan vn1500 classic 1997 gads! Sezonas sākumā tika sinhrinizets karburators. Pēc mēneša braukšanas zuda apgrizieni, vēlreiz tika izjaukts un konstatēts, ka beigta karburatora riklite, rauj iekšā gaisu! Šodien nomainīju rikliti, iedarbinaju, atbraucu līdz rīgai, viss kārtībā, bez nakadam problēmām vai aizdomām. Pastāvēja pāris stundas, nevarēju pielaist, un zem motocikla bija plekis ar benzīnu, pēc kāda laika uzgriezot apgriezienus izdevās pielaist, bet bet uzreiz strauji sāka līt ārā benzīns! Kas varētu būt par problemu? Un vai ir kāds moto guru kurš rīt varētu apskatīt un atrisināt problēmu?


Pludiņadata nosprūdusi... Jauc ārā un tīri vai maini ...



Pludinadata atrodas karburatora? Cik saprotu, jāmauc ārā, jātīra un jasinhronize. Vai ir kāds spečuks, kurš rīt to varētu izdarīt, vai ieteikt kādu servisu, kurš rīt strādā.


Nu pa pa riekšu atrod no kurienes tas benzīns tek...
Adatas atrodas karburatorā, tās medz nosprūst, izdilt..Ir jātīra vai jāmaina, un ne vienmēr tādēl vajadzīga sinhronizēšana...


Nja, visticamāk, ka nosprudusi, jo karburatoru šogad ir iaukusi divi dažādi meistari un par notikušu neviens neko neteica.

Offline

agrais
05. Jun 2015, 23:34#25575

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


05 Jun 2015, 23:29:46 eldzii rakstīja:

05 Jun 2015, 23:25:30 lomsz rakstīja:
Drīzāk bendzīna sūknis tek vai kāda trubiņa pušu/nomukusi... 99. gada VN1500 vienam sūknis bija pārsprādzis, atrodas zem bākas... Tur arī degvielas filtrs, kuru šad tad jāmaina...


Trubinas ir ok, šodien jaucot ārā viss tika pārbaudīts. Ja suknis atrodas virs karburatora un zem bākas ar ieejosu un izejosu trubinu, tad arī viss ok.


Ja tek no tās rīklītes ko mainīji, vai gaisa filtra, vai kaut kur no paša karburatora- tad pludiņš nosprūdis... Mainot gumiju viņu grozīji, varbūt tas viņam nepatika...

Offline

agrais
05. Jun 2015, 23:38#25576

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


05 Jun 2015, 23:31:54 eldzii rakstīja:

05 Jun 2015, 23:29:38 agrais rakstīja:

05 Jun 2015, 23:25:35 eldzii rakstīja:

05 Jun 2015, 23:21:13 agrais rakstīja:

05 Jun 2015, 23:00:01 eldzii rakstīja:
Tātad problēma ar Kawasaki vulcan vn1500 classic 1997 gads! Sezonas sākumā tika sinhrinizets karburators. Pēc mēneša braukšanas zuda apgrizieni, vēlreiz tika izjaukts un konstatēts, ka beigta karburatora riklite, rauj iekšā gaisu! Šodien nomainīju rikliti, iedarbinaju, atbraucu līdz rīgai, viss kārtībā, bez nakadam problēmām vai aizdomām. Pastāvēja pāris stundas, nevarēju pielaist, un zem motocikla bija plekis ar benzīnu, pēc kāda laika uzgriezot apgriezienus izdevās pielaist, bet bet uzreiz strauji sāka līt ārā benzīns! Kas varētu būt par problemu? Un vai ir kāds moto guru kurš rīt varētu apskatīt un atrisināt problēmu?


Pludiņadata nosprūdusi... Jauc ārā un tīri vai maini ...



Pludinadata atrodas karburatora? Cik saprotu, jāmauc ārā, jātīra un jasinhronize. Vai ir kāds spečuks, kurš rīt to varētu izdarīt, vai ieteikt kādu servisu, kurš rīt strādā.


Nu pa pa riekšu atrod no kurienes tas benzīns tek...
Adatas atrodas karburatorā, tās medz nosprūst, izdilt..Ir jātīra vai jāmaina, un ne vienmēr tādēl vajadzīga sinhronizēšana...


Nja, visticamāk, ka nosprudusi, jo karburatoru šogad ir iaukusi divi dažādi meistari un par notikušu neviens neko neteica.


Nu ja jau ŠOGAD ir jau divreiz jaukuši meistari...Tad meklē vien kādu kārtīgi meistaru, tas tad galā tiks...

Offline

eldzii
06. Jun 2015, 00:05#25577

Kopš: 30. Apr 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Harley Davidson Softail 2000


05 Jun 2015, 23:34:45 agrais rakstīja:

05 Jun 2015, 23:29:46 eldzii rakstīja:

05 Jun 2015, 23:25:30 lomsz rakstīja:
Drīzāk bendzīna sūknis tek vai kāda trubiņa pušu/nomukusi... 99. gada VN1500 vienam sūknis bija pārsprādzis, atrodas zem bākas... Tur arī degvielas filtrs, kuru šad tad jāmaina...


Trubinas ir ok, šodien jaucot ārā viss tika pārbaudīts. Ja suknis atrodas virs karburatora un zem bākas ar ieejosu un izejosu trubinu, tad arī viss ok.


Ja tek no tās rīklītes ko mainīji, vai gaisa filtra, vai kaut kur no paša karburatora- tad pludiņš nosprūdis... Mainot gumiju viņu grozīji, varbūt tas viņam nepatika...


Jep, šī šobrīd izsklausas visticamāka versija, tagad tik meistars jāatrod!

Offline

agrais
06. Jun 2015, 00:31#25578

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


06 Jun 2015, 00:05:10 eldzii rakstīja:

05 Jun 2015, 23:34:45 agrais rakstīja:

05 Jun 2015, 23:29:46 eldzii rakstīja:

05 Jun 2015, 23:25:30 lomsz rakstīja:
Drīzāk bendzīna sūknis tek vai kāda trubiņa pušu/nomukusi... 99. gada VN1500 vienam sūknis bija pārsprādzis, atrodas zem bākas... Tur arī degvielas filtrs, kuru šad tad jāmaina...


Trubinas ir ok, šodien jaucot ārā viss tika pārbaudīts. Ja suknis atrodas virs karburatora un zem bākas ar ieejosu un izejosu trubinu, tad arī viss ok.


Ja tek no tās rīklītes ko mainīji, vai gaisa filtra, vai kaut kur no paša karburatora- tad pludiņš nosprūdis... Mainot gumiju viņu grozīji, varbūt tas viņam nepatika...


Jep, šī šobrīd izsklausas visticamāka versija, tagad tik meistars jāatrod!


Ta īstenība jau pats to lietu vari izdarīt... Ja zini no kura karbja tek, vai kuru tur pats biji nost ņēmis, tad skrūvē vāciņu nost...Skaties adatiņu, pēc tam apgriz otrādi un papūt tur kur degviela pienāk. Ja nepūšas tad ok, ja gais iet, tad jāskatās adata... nu tas tā, pa vienkāršo... Vēl vari mēģināt ar kaut ko nedaudz...nedaudz! padauzīt pa to karbuli kur tek. Vismaz krievu mašīnām tas līdzēja... nu ne vienmēr...

Offline

VIP
06. Jun 2015, 11:35#25579

Kopš: 01. Jun 2011

Ziņojumi: 181

Braucu ar: AA numuriem [RR, STI, GSX-R, S1000RR]

kaada pieredze - ar ko viseertaak apgriezt/apzaagjeet aizmugureejo melno plastmasu (rear fairing), kur numurs un pagriezieni?
doma gan kaut kaa taa, lai uz skati var pielikt atpakalj.

paldies!



-----------------
being a better driver is not an unfair advantage...

Offline

rubis
07. Jun 2015, 21:08#25580

Kopš: 19. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Vai ir kaut kādas prasības tehniskajā apskatē izpūtējiem atskaitot decibelus? Kaut kāds E marķējums vai tml.

[ Šo ziņu laboja rubis, 07 Jun 2015, 21:08:59 ]

Offline