Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
andrejins
03. Jun 2015, 11:15#25521

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.



Braucot nebūtu jāvārās, šodien vējš pietiekams, lai veņtiki vispār negrieztos...

Termostatu esi skatījis? Ja cirkulācija sistēmā ir, tad tas varētu nevērties vaļā un paliek visu laiku mazajā lokā!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
03. Jun 2015, 11:18#25522

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


03 Jun 2015, 10:34:36 AicisF rakstīja:
Sveiki, kāds var pateikt priekšā, kā labāk būtu tikt galā ar švīkām uz plastmasām? Slīpēšana, krāsošana?

Kkur iepriekš bija rakstīts par plastmasu remontu, bet tagad neatradu, kur to iespējams veikt pa saprātīgu cenu?


Vecās krāsas noņemsana, detaļas špaktelēšana, slīpēšana, gruntēšana, slīpēšana, krāsošana, slīpēšana, lakošana, slīpēšana, pulēšana...

Tas tā, ja gribi zināt procesu

Krāsas un lakas slīpēšana pēc situācijas. var gadīties, ka nevajag, bet parasti vajag pieslīpēt, lai labi izskatās...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

MartinsR
03. Jun 2015, 11:19#25523

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1256

Braucu ar: Honda TransAlp XL750


03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.



hmm, ja jau šķidrums jauns, tad nevajadzēja karst. kādu ielēji?
es kad savam nomainīju uz Motul sarkano pagāšsezon, tad kopējā sistēmas temperatūra nokritās vismaz par 5 grādiem.

varbūt tev gaisa burbulis palicis sistēmā kautkur?

p.s. un kas ar ventilatoru, varbūt drošinātājs pie vainas?

bet vispār jā, šitiem motoriem patīk augstas temperatūras, man šitādā laikā braukājot pa pilsētu, tāpat starp 90-100 dzīvojas, ja ir jāpastāv pie kāda luksofora.

[ Šo ziņu laboja MartinsR, 03 Jun 2015, 11:20:52 ]



-----------------
Riders on the storm

Offline

tarantuls
03. Jun 2015, 11:35#25524

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


03 Jun 2015, 11:19:35 MartinsR rakstīja:

03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.



hmm, ja jau šķidrums jauns, tad nevajadzēja karst. kādu ielēji?
es kad savam nomainīju uz Motul sarkano pagāšsezon, tad kopējā sistēmas temperatūra nokritās vismaz par 5 grādiem.

varbūt tev gaisa burbulis palicis sistēmā kautkur?

p.s. un kas ar ventilatoru, varbūt drošinātājs pie vainas?

bet vispār jā, šitiem motoriem patīk augstas temperatūras, man šitādā laikā braukājot pa pilsētu, tāpat starp 90-100 dzīvojas, ja ir jāpastāv pie kāda luksofora.

šķidrums kaut kāds Statoila longlife
cirkulācija notiek, tad jau burbulis nevarētu būt
temperatūra uzkāpj līdz ~76 grādi, tad kāpums piebremzējas, tad atkal sākt kāpt līdz 100, tad ieslēdzas ventilators, domāju, ka termostats strādā.
pie kam, stāvot uz vietas tiek galā, sāk vārīties lēni braucot.
vispār jau sākās rudenī, biju piemirsis

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

miervaldis
03. Jun 2015, 11:36#25525

Kopš: 29. Apr 2015

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Šaibas ir 7.48mm diametra,internetā redzēju kā pieslīpē ar 400 smilšpapīru pielīmētu pie gludas virsmas. Ar slīpripas disku varēt būt par precīzāk vienīgi raupjumu jāpiemklē.
Vēl viens jaut. Manam motociklam vārstu atstarpes ir minētas. In 0.16+-0.03, EX 0.22+-0.03. Tagad nezinu kā darīt pieturēties pie min max pielaidēm vai pieslīpēt katru šaibu iepl. 0.16, izplud 0.22 izmērā, lai visas vienādas.
Vai tas lietas būtību nemaina, ja izmērs iekļaujas kopējā pielaižu laukā, tad nav ko iespringt?

Offline

Naits
03. Jun 2015, 11:36#25526

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

7.48 šaibas man ir visi izmēri ar soli 0.05
Ir arī dažas ar neapaļo soli. Principā vienmēr var iztikt ar 0.05 soli.
Brasas ielā štopars jo tas džeks esot slimnīcā.
Ir arī nedzudz citu izmēru šaibas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

UDT
03. Jun 2015, 11:41#25527

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


03 Jun 2015, 11:36:31 miervaldis rakstīja:
Šaibas ir 7.48mm diametra,internetā redzēju kā pieslīpē ar 400 smilšpapīru pielīmētu pie gludas virsmas. Ar slīpripas disku varēt būt par precīzāk vienīgi raupjumu jāpiemklē.
Vēl viens jaut. Manam motociklam vārstu atstarpes ir minētas. In 0.16+-0.03, EX 0.22+-0.03. Tagad nezinu kā darīt pieturēties pie min max pielaidēm vai pieslīpēt katru šaibu iepl. 0.16, izplud 0.22 izmērā, lai visas vienādas.
Vai tas lietas būtību nemaina, ja izmērs iekļaujas kopējā pielaižu laukā, tad nav ko iespringt?


nevajag tur baigi iespringt galvenais lai skirbas ir piejaujamajaa diapazonaa, nav visaam obligaati jaabuut vienaadaam.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

akasiko
03. Jun 2015, 11:57#25528

Kopš: 23. Oct 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 102

Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu


03 Jun 2015, 09:33:17 andrejins rakstīja:

03 Jun 2015, 09:25:19 akasiko rakstīja:
Man ar vajadzīgs padoms!


Pamaini spuldzi

Nu tik traki ar manīm nav Ir vēl kādi ieteikumi, ko varētu pārbaudīt?

Offline

kidd
03. Jun 2015, 12:40#25529

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


03 Jun 2015, 11:35:28 tarantuls rakstīja:

03 Jun 2015, 11:19:35 MartinsR rakstīja:

03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.



hmm, ja jau šķidrums jauns, tad nevajadzēja karst. kādu ielēji?
es kad savam nomainīju uz Motul sarkano pagāšsezon, tad kopējā sistēmas temperatūra nokritās vismaz par 5 grādiem.

varbūt tev gaisa burbulis palicis sistēmā kautkur?

p.s. un kas ar ventilatoru, varbūt drošinātājs pie vainas?

bet vispār jā, šitiem motoriem patīk augstas temperatūras, man šitādā laikā braukājot pa pilsētu, tāpat starp 90-100 dzīvojas, ja ir jāpastāv pie kāda luksofora.

šķidrums kaut kāds Statoila longlife
cirkulācija notiek, tad jau burbulis nevarētu būt
temperatūra uzkāpj līdz ~76 grādi, tad kāpums piebremzējas, tad atkal sākt kāpt līdz 100, tad ieslēdzas ventilators, domāju, ka termostats strādā.
pie kam, stāvot uz vietas tiek galā, sāk vārīties lēni braucot.
vispār jau sākās rudenī, biju piemirsis


kapēc Tu domā, ka vārās? Varbūt vienkārši izšāva lieko. apstājies un pačeko - līdz 120 grādiem nevajadzētu būt nekam trakam, bet ja iet vairāk, tad slāpē nost un atgaiso sistēmu. pēc atgaisošanas mēģini vēlreiz. Man R1 104 bija normāla temperatūra, ventilātors slēdzās pie 108

Offline

ghost_az
03. Jun 2015, 12:45#25530

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"


03 Jun 2015, 09:25:19 akasiko rakstīja:
Man ar vajadzīgs padoms! Yamahai fazerim bija un izbija tālās gaismas. Ieslēdzot tālos uguņus pie kontaktdakšām 12V atnāk, ieliekot patērētāju (spuldzi)uzrāda 0V Kāds nevar pakomentēt šo tumšo lietu, kas gaiši spīd..

Pamēri, vai tiešām ir +12 uz pienākošā plusa vada (otru testera dakšu piemet pie aķa masas). Ja ir, tad mēri masu - vai ir.
Domāju, tur kāds vads pušu, vai kādā štekerī/relejā zaļais iemeties.

Offline

screwy
03. Jun 2015, 12:47#25531

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


03 Jun 2015, 12:40:39 kidd rakstīja:

03 Jun 2015, 11:35:28 tarantuls rakstīja:

03 Jun 2015, 11:19:35 MartinsR rakstīja:

03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.



hmm, ja jau šķidrums jauns, tad nevajadzēja karst. kādu ielēji?
es kad savam nomainīju uz Motul sarkano pagāšsezon, tad kopējā sistēmas temperatūra nokritās vismaz par 5 grādiem.

varbūt tev gaisa burbulis palicis sistēmā kautkur?

p.s. un kas ar ventilatoru, varbūt drošinātājs pie vainas?

bet vispār jā, šitiem motoriem patīk augstas temperatūras, man šitādā laikā braukājot pa pilsētu, tāpat starp 90-100 dzīvojas, ja ir jāpastāv pie kāda luksofora.

šķidrums kaut kāds Statoila longlife
cirkulācija notiek, tad jau burbulis nevarētu būt
temperatūra uzkāpj līdz ~76 grādi, tad kāpums piebremzējas, tad atkal sākt kāpt līdz 100, tad ieslēdzas ventilators, domāju, ka termostats strādā.
pie kam, stāvot uz vietas tiek galā, sāk vārīties lēni braucot.
vispār jau sākās rudenī, biju piemirsis


kapēc Tu domā, ka vārās? Varbūt vienkārši izšāva lieko. apstājies un pačeko - līdz 120 grādiem nevajadzētu būt nekam trakam, bet ja iet vairāk, tad slāpē nost un atgaiso sistēmu. pēc atgaisošanas mēģini vēlreiz. Man R1 104 bija normāla temperatūra, ventilātors slēdzās pie 108


Varbūt gāzes dzen iekšā gar galvas blīvi?

Offline

kidd
03. Jun 2015, 12:49#25532

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

visādi var būt, bet ne no kā jau parasti tādi defekti neuzpeld. Tapēc jau saku - lai atgaiso un kurbulē tālāk. tikpat labi var būt, ka viens ventiņš viņam pieslēdzas pie 100 un otrs pie 110-120 un tad temperatūra krīt.

Offline

tarantuls
03. Jun 2015, 13:43#25533

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


03 Jun 2015, 12:49:35 kidd rakstīja:
visādi var būt, bet ne no kā jau parasti tādi defekti neuzpeld. Tapēc jau saku - lai atgaiso un kurbulē tālāk. tikpat labi var būt, ka viens ventiņš viņam pieslēdzas pie 100 un otrs pie 110-120 un tad temperatūra krīt.

var jau būt.. iepriekš izplešanas traukā bij minimālais līmenis, tagad uzpildīju maks. varbūt nepatīk.
jāpasilda vēl

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

Archy96
03. Jun 2015, 13:44#25534

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2015, 10:00:37 andrejins rakstīja:

03 Jun 2015, 09:44:47 elf rakstīja:

03 Jun 2015, 00:10:18 miervaldis rakstīja:
Interesē kā ir ar vārstu šaibām, viņas var pieslīpēt, ja ir nepieciešamība pēc plānākas un pēctam pārmērīt ar mikrometru. Vai slīpēšana nav tas labākais variants un jāpērk uzreiz konkrētais izmērs. Par variantu ar pieslīpēšanu redzēju viena forumā, nezinu vai pietiekami precīzi to var izdarīt.


Pāris simdaļas var noberst uz slīpripas sāna...bet prātīgi ,tā lai sanāk paralēli.

Ir arī slīpētāji, kas ar šo ņemās pie Brasas tilta, bet šobrīd tur ir kkāds korķis. Jau vairāk kā mēnesi gaidu dažas detaļas no precīzās slīpēšanas...

Ja nav lielās šaibas 20+mm tad var mēģināt ar smalku slīpripu uzmanīgi pieslīpēt, galvenais, lai nepaliek šķība



Kādas tik glupības te forumā nevar salasīties - slīpripa, smilšpapīrs, paralēli rotējošas virsmas.......... Priekš tam ir domāta plakanslīpmašīna :



Šaibas nostiprina uz magnētiskā galda, abās pusēs vēl piemet pa paplāksnei, lai tās nebraukā šurpu turpu un slīpē uzmanīgi nost pa 0.001mm cik vajag lēnām un uzmanīgi, virsmas būs paralēlas, jo magnētiskā galda plakne ir paralēla galda garenkustības virzienam, meklē kantori, kam ir plakanslīpmašīna pieejama - saslīpēs, varu ieteikt "Amatnieks" Vecmīlgrāvī.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Jun 2015, 13:45:18 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
03. Jun 2015, 14:29#25535

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


03 Jun 2015, 09:25:19 akasiko rakstīja:
Man ar vajadzīgs padoms! Yamahai fazerim bija un izbija tālās gaismas. Ieslēdzot tālos uguņus pie kontaktdakšām 12V atnāk, ieliekot patērētāju (spuldzi)uzrāda 0V Kāds nevar pakomentēt šo tumšo lietu, kas gaiši spīd..


kadas tev spuldzes? H?

zaapadlo mekleet kas pa faru. izjauc un iztiiri no apdeguma sleedzi kas aleedz Hi/Lo. vai izkustini kontaktus...
at resteri ej pa kjeedei ar lampinju un iesleegtu Hi, testee kur paraadiisies spanis.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

MartinsR
03. Jun 2015, 15:07#25536

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1256

Braucu ar: Honda TransAlp XL750


03 Jun 2015, 12:49:35 kidd rakstīja:
visādi var būt, bet ne no kā jau parasti tādi defekti neuzpeld. Tapēc jau saku - lai atgaiso un kurbulē tālāk. tikpat labi var būt, ka viens ventiņš viņam pieslēdzas pie 100 un otrs pie 110-120 un tad temperatūra krīt.

ne ne, šim modelim pie 100 ieslēdzas abi

un vispār manuālī rakstīts ka braukt varot līdz 116, pēc tam gan esot jāapstājas un jāļauj lai atdziest

-----------------
Riders on the storm

Offline

akasiko
03. Jun 2015, 15:39#25537

Kopš: 23. Oct 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 102

Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu


03 Jun 2015, 14:29:04 mexa rakstīja:

kadas tev spuldzes? H?


Kreisā puse tuvais H1, labā - tālais uz H3 (oriģināls Yam risinājums...) Vari lūdzu pakomentēt, ko nozīmē, kad bez patērētāja pie spuldzes štekera rāda 12V, ar patērētāju 0V - īsavienojums?

Offline

ghost_az
03. Jun 2015, 16:24#25538

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"

Izlasi, ko es iepriekšējā lappusē rakstīju un izdari.

Offline

akasiko
03. Jun 2015, 16:27#25539

Kopš: 23. Oct 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 102

Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu


03 Jun 2015, 16:24:37 ghost_az rakstīja:
Izlasi, ko es iepriekšējā lappusē rakstīju un izdari.


Paldies, izlasīju, izdarīšu!

Offline

maris77
03. Jun 2015, 16:28#25540

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 111

Braucu ar: Kawasaki KX250F

Nu protams, lai pieslipetu varstu šaibas tagad meklēs kantori, nesīs, gaidīs Tad jau mazaks čakars un varbūt pat lētāk nopirkt pēc izmēra.

Slīpē jau man liekas tāpēc ka negrib nekur braukt, sutīt, gaidīt. Es pieslīpēju vienkārši uz galda uz smilšpapīra. Šaibu pielimeju pie limlentas lai vieglak noturet un spiedu klāt pie virsmas. Viss labi sanāca.

Starp citu - uz vietas ir šaibas pa labu cenu šeit:
http://www.tehnikasveikals.lv/produkti/moto-dalas.html
(pārdaugavā pie Turības)



03 Jun 2015, 13:44:28 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2015, 10:00:37 andrejins rakstīja:

03 Jun 2015, 09:44:47 elf rakstīja:

03 Jun 2015, 00:10:18 miervaldis rakstīja:
Interesē kā ir ar vārstu šaibām, viņas var pieslīpēt, ja ir nepieciešamība pēc plānākas un pēctam pārmērīt ar mikrometru. Vai slīpēšana nav tas labākais variants un jāpērk uzreiz konkrētais izmērs. Par variantu ar pieslīpēšanu redzēju viena forumā, nezinu vai pietiekami precīzi to var izdarīt.


Pāris simdaļas var noberst uz slīpripas sāna...bet prātīgi ,tā lai sanāk paralēli.

Ir arī slīpētāji, kas ar šo ņemās pie Brasas tilta, bet šobrīd tur ir kkāds korķis. Jau vairāk kā mēnesi gaidu dažas detaļas no precīzās slīpēšanas...

Ja nav lielās šaibas 20+mm tad var mēģināt ar smalku slīpripu uzmanīgi pieslīpēt, galvenais, lai nepaliek šķība



Kādas tik glupības te forumā nevar salasīties - slīpripa, smilšpapīrs, paralēli rotējošas virsmas.......... Priekš tam ir domāta plakanslīpmašīna :



Šaibas nostiprina uz magnētiskā galda, abās pusēs vēl piemet pa paplāksnei, lai tās nebraukā šurpu turpu un slīpē uzmanīgi nost pa 0.001mm cik vajag lēnām un uzmanīgi, virsmas būs paralēlas, jo magnētiskā galda plakne ir paralēla galda garenkustības virzienam, meklē kantori, kam ir plakanslīpmašīna pieejama - saslīpēs, varu ieteikt "Amatnieks" Vecmīlgrāvī.

Offline