Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
andrejins | 03. Jun 2015, 11:15 | #25521 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.
Braucot nebūtu jāvārās, šodien vējš pietiekams, lai veņtiki vispār negrieztos...
Termostatu esi skatījis? Ja cirkulācija sistēmā ir, tad tas varētu nevērties vaļā un paliek visu laiku mazajā lokā!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
andrejins | 03. Jun 2015, 11:18 | #25522 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
03 Jun 2015, 10:34:36 AicisF rakstīja:
Sveiki, kāds var pateikt priekšā, kā labāk būtu tikt galā ar švīkām uz plastmasām? Slīpēšana, krāsošana?
Kkur iepriekš bija rakstīts par plastmasu remontu, bet tagad neatradu, kur to iespējams veikt pa saprātīgu cenu?
Vecās krāsas noņemsana, detaļas špaktelēšana, slīpēšana, gruntēšana, slīpēšana, krāsošana, slīpēšana, lakošana, slīpēšana, pulēšana...
Tas tā, ja gribi zināt procesu
Krāsas un lakas slīpēšana pēc situācijas. var gadīties, ka nevajag, bet parasti vajag pieslīpēt, lai labi izskatās...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
MartinsR | 03. Jun 2015, 11:19 | #25523 |
| Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1256
Braucu ar: Honda TransAlp XL750
|
03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.
hmm, ja jau šķidrums jauns, tad nevajadzēja karst. kādu ielēji?
es kad savam nomainīju uz Motul sarkano pagāšsezon, tad kopējā sistēmas temperatūra nokritās vismaz par 5 grādiem.
varbūt tev gaisa burbulis palicis sistēmā kautkur?
p.s. un kas ar ventilatoru, varbūt drošinātājs pie vainas?
bet vispār jā, šitiem motoriem patīk augstas temperatūras, man šitādā laikā braukājot pa pilsētu, tāpat starp 90-100 dzīvojas, ja ir jāpastāv pie kāda luksofora.[ Šo ziņu laboja MartinsR, 03 Jun 2015, 11:20:52 ]
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
|
tarantuls | 03. Jun 2015, 11:35 | #25524 |
| Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
03 Jun 2015, 11:19:35 MartinsR rakstīja:
03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.
hmm, ja jau šķidrums jauns, tad nevajadzēja karst. kādu ielēji?
es kad savam nomainīju uz Motul sarkano pagāšsezon, tad kopējā sistēmas temperatūra nokritās vismaz par 5 grādiem.
varbūt tev gaisa burbulis palicis sistēmā kautkur?
p.s. un kas ar ventilatoru, varbūt drošinātājs pie vainas?
bet vispār jā, šitiem motoriem patīk augstas temperatūras, man šitādā laikā braukājot pa pilsētu, tāpat starp 90-100 dzīvojas, ja ir jāpastāv pie kāda luksofora.
šķidrums kaut kāds Statoila longlife
cirkulācija notiek, tad jau burbulis nevarētu būt
temperatūra uzkāpj līdz ~76 grādi, tad kāpums piebremzējas, tad atkal sākt kāpt līdz 100, tad ieslēdzas ventilators, domāju, ka termostats strādā.
pie kam, stāvot uz vietas tiek galā, sāk vārīties lēni braucot.
vispār jau sākās rudenī, biju piemirsis
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
miervaldis | 03. Jun 2015, 11:36 | #25525 |
| Kopš: 29. Apr 2015
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Šaibas ir 7.48mm diametra,internetā redzēju kā pieslīpē ar 400 smilšpapīru pielīmētu pie gludas virsmas. Ar slīpripas disku varēt būt par precīzāk vienīgi raupjumu jāpiemklē.
Vēl viens jaut. Manam motociklam vārstu atstarpes ir minētas. In 0.16+-0.03, EX 0.22+-0.03. Tagad nezinu kā darīt pieturēties pie min max pielaidēm vai pieslīpēt katru šaibu iepl. 0.16, izplud 0.22 izmērā, lai visas vienādas.
Vai tas lietas būtību nemaina, ja izmērs iekļaujas kopējā pielaižu laukā, tad nav ko iespringt? | Offline | | |
Naits | 03. Jun 2015, 11:36 | #25526 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| 7.48 šaibas man ir visi izmēri ar soli 0.05
Ir arī dažas ar neapaļo soli. Principā vienmēr var iztikt ar 0.05 soli.
Brasas ielā štopars jo tas džeks esot slimnīcā.
Ir arī nedzudz citu izmēru šaibas.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
UDT | 03. Jun 2015, 11:41 | #25527 |
| Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
03 Jun 2015, 11:36:31 miervaldis rakstīja:
Šaibas ir 7.48mm diametra,internetā redzēju kā pieslīpē ar 400 smilšpapīru pielīmētu pie gludas virsmas. Ar slīpripas disku varēt būt par precīzāk vienīgi raupjumu jāpiemklē.
Vēl viens jaut. Manam motociklam vārstu atstarpes ir minētas. In 0.16+-0.03, EX 0.22+-0.03. Tagad nezinu kā darīt pieturēties pie min max pielaidēm vai pieslīpēt katru šaibu iepl. 0.16, izplud 0.22 izmērā, lai visas vienādas.
Vai tas lietas būtību nemaina, ja izmērs iekļaujas kopējā pielaižu laukā, tad nav ko iespringt?
nevajag tur baigi iespringt galvenais lai skirbas ir piejaujamajaa diapazonaa, nav visaam obligaati jaabuut vienaadaam.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
akasiko | 03. Jun 2015, 11:57 | #25528 |
| Kopš: 23. Oct 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 102
Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu
|
03 Jun 2015, 09:33:17 andrejins rakstīja:
03 Jun 2015, 09:25:19 akasiko rakstīja:
Man ar vajadzīgs padoms!
Pamaini spuldzi
Nu tik traki ar manīm nav Ir vēl kādi ieteikumi, ko varētu pārbaudīt? | Offline | | |
kidd | 03. Jun 2015, 12:40 | #25529 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
03 Jun 2015, 11:35:28 tarantuls rakstīja:
03 Jun 2015, 11:19:35 MartinsR rakstīja:
03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.
hmm, ja jau šķidrums jauns, tad nevajadzēja karst. kādu ielēji?
es kad savam nomainīju uz Motul sarkano pagāšsezon, tad kopējā sistēmas temperatūra nokritās vismaz par 5 grādiem.
varbūt tev gaisa burbulis palicis sistēmā kautkur?
p.s. un kas ar ventilatoru, varbūt drošinātājs pie vainas?
bet vispār jā, šitiem motoriem patīk augstas temperatūras, man šitādā laikā braukājot pa pilsētu, tāpat starp 90-100 dzīvojas, ja ir jāpastāv pie kāda luksofora.
šķidrums kaut kāds Statoila longlife
cirkulācija notiek, tad jau burbulis nevarētu būt
temperatūra uzkāpj līdz ~76 grādi, tad kāpums piebremzējas, tad atkal sākt kāpt līdz 100, tad ieslēdzas ventilators, domāju, ka termostats strādā.
pie kam, stāvot uz vietas tiek galā, sāk vārīties lēni braucot.
vispār jau sākās rudenī, biju piemirsis
kapēc Tu domā, ka vārās? Varbūt vienkārši izšāva lieko. apstājies un pačeko - līdz 120 grādiem nevajadzētu būt nekam trakam, bet ja iet vairāk, tad slāpē nost un atgaiso sistēmu. pēc atgaisošanas mēģini vēlreiz. Man R1 104 bija normāla temperatūra, ventilātors slēdzās pie 108 | Offline | | |
ghost_az | 03. Jun 2015, 12:45 | #25530 |
| Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 426
Braucu ar: vienu "R"
|
03 Jun 2015, 09:25:19 akasiko rakstīja:
Man ar vajadzīgs padoms! Yamahai fazerim bija un izbija tālās gaismas. Ieslēdzot tālos uguņus pie kontaktdakšām 12V atnāk, ieliekot patērētāju (spuldzi)uzrāda 0V Kāds nevar pakomentēt šo tumšo lietu, kas gaiši spīd..
Pamēri, vai tiešām ir +12 uz pienākošā plusa vada (otru testera dakšu piemet pie aķa masas). Ja ir, tad mēri masu - vai ir.
Domāju, tur kāds vads pušu, vai kādā štekerī/relejā zaļais iemeties. | Offline | | |
screwy | 03. Jun 2015, 12:47 | #25531 |
| Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
03 Jun 2015, 12:40:39 kidd rakstīja:
03 Jun 2015, 11:35:28 tarantuls rakstīja:
03 Jun 2015, 11:19:35 MartinsR rakstīja:
03 Jun 2015, 11:02:42 tarantuls rakstīja:
FZ1 yamaha vārās augšā - pārbraucu Salu tiltam - jau 110 un izspieda šķidrumu. pa dzirnaveni braucu kūpēdams
šķidrums jauns, eļļa jauna, visādi citādi strādā normāli, tiesa viens ventilators tikai griežas, bet nedomāju, ka tik tādēļ.
hmm, ja jau šķidrums jauns, tad nevajadzēja karst. kādu ielēji?
es kad savam nomainīju uz Motul sarkano pagāšsezon, tad kopējā sistēmas temperatūra nokritās vismaz par 5 grādiem.
varbūt tev gaisa burbulis palicis sistēmā kautkur?
p.s. un kas ar ventilatoru, varbūt drošinātājs pie vainas?
bet vispār jā, šitiem motoriem patīk augstas temperatūras, man šitādā laikā braukājot pa pilsētu, tāpat starp 90-100 dzīvojas, ja ir jāpastāv pie kāda luksofora.
šķidrums kaut kāds Statoila longlife
cirkulācija notiek, tad jau burbulis nevarētu būt
temperatūra uzkāpj līdz ~76 grādi, tad kāpums piebremzējas, tad atkal sākt kāpt līdz 100, tad ieslēdzas ventilators, domāju, ka termostats strādā.
pie kam, stāvot uz vietas tiek galā, sāk vārīties lēni braucot.
vispār jau sākās rudenī, biju piemirsis
kapēc Tu domā, ka vārās? Varbūt vienkārši izšāva lieko. apstājies un pačeko - līdz 120 grādiem nevajadzētu būt nekam trakam, bet ja iet vairāk, tad slāpē nost un atgaiso sistēmu. pēc atgaisošanas mēģini vēlreiz. Man R1 104 bija normāla temperatūra, ventilātors slēdzās pie 108
Varbūt gāzes dzen iekšā gar galvas blīvi? | Offline | | |
kidd | 03. Jun 2015, 12:49 | #25532 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| visādi var būt, bet ne no kā jau parasti tādi defekti neuzpeld. Tapēc jau saku - lai atgaiso un kurbulē tālāk. tikpat labi var būt, ka viens ventiņš viņam pieslēdzas pie 100 un otrs pie 110-120 un tad temperatūra krīt. | Offline | | |
tarantuls | 03. Jun 2015, 13:43 | #25533 |
| Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
03 Jun 2015, 12:49:35 kidd rakstīja:
visādi var būt, bet ne no kā jau parasti tādi defekti neuzpeld. Tapēc jau saku - lai atgaiso un kurbulē tālāk. tikpat labi var būt, ka viens ventiņš viņam pieslēdzas pie 100 un otrs pie 110-120 un tad temperatūra krīt.
var jau būt.. iepriekš izplešanas traukā bij minimālais līmenis, tagad uzpildīju maks. varbūt nepatīk.
jāpasilda vēl
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
Archy96 | 03. Jun 2015, 13:44 | #25534 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
03 Jun 2015, 10:00:37 andrejins rakstīja:
03 Jun 2015, 09:44:47 elf rakstīja:
03 Jun 2015, 00:10:18 miervaldis rakstīja:
Interesē kā ir ar vārstu šaibām, viņas var pieslīpēt, ja ir nepieciešamība pēc plānākas un pēctam pārmērīt ar mikrometru. Vai slīpēšana nav tas labākais variants un jāpērk uzreiz konkrētais izmērs. Par variantu ar pieslīpēšanu redzēju viena forumā, nezinu vai pietiekami precīzi to var izdarīt.
Pāris simdaļas var noberst uz slīpripas sāna...bet prātīgi ,tā lai sanāk paralēli.
Ir arī slīpētāji, kas ar šo ņemās pie Brasas tilta, bet šobrīd tur ir kkāds korķis. Jau vairāk kā mēnesi gaidu dažas detaļas no precīzās slīpēšanas...
Ja nav lielās šaibas 20+mm tad var mēģināt ar smalku slīpripu uzmanīgi pieslīpēt, galvenais, lai nepaliek šķība
Kādas tik glupības te forumā nevar salasīties - slīpripa, smilšpapīrs, paralēli rotējošas virsmas.......... Priekš tam ir domāta plakanslīpmašīna :
Šaibas nostiprina uz magnētiskā galda, abās pusēs vēl piemet pa paplāksnei, lai tās nebraukā šurpu turpu un slīpē uzmanīgi nost pa 0.001mm cik vajag lēnām un uzmanīgi, virsmas būs paralēlas, jo magnētiskā galda plakne ir paralēla galda garenkustības virzienam, meklē kantori, kam ir plakanslīpmašīna pieejama - saslīpēs, varu ieteikt "Amatnieks" Vecmīlgrāvī.[ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Jun 2015, 13:45:18 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
mexa | 03. Jun 2015, 14:29 | #25535 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
03 Jun 2015, 09:25:19 akasiko rakstīja:
Man ar vajadzīgs padoms! Yamahai fazerim bija un izbija tālās gaismas. Ieslēdzot tālos uguņus pie kontaktdakšām 12V atnāk, ieliekot patērētāju (spuldzi)uzrāda 0V Kāds nevar pakomentēt šo tumšo lietu, kas gaiši spīd..
kadas tev spuldzes? H?
zaapadlo mekleet kas pa faru. izjauc un iztiiri no apdeguma sleedzi kas aleedz Hi/Lo. vai izkustini kontaktus...
at resteri ej pa kjeedei ar lampinju un iesleegtu Hi, testee kur paraadiisies spanis.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
MartinsR | 03. Jun 2015, 15:07 | #25536 |
| Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1256
Braucu ar: Honda TransAlp XL750
|
03 Jun 2015, 12:49:35 kidd rakstīja:
visādi var būt, bet ne no kā jau parasti tādi defekti neuzpeld. Tapēc jau saku - lai atgaiso un kurbulē tālāk. tikpat labi var būt, ka viens ventiņš viņam pieslēdzas pie 100 un otrs pie 110-120 un tad temperatūra krīt.
ne ne, šim modelim pie 100 ieslēdzas abi
un vispār manuālī rakstīts ka braukt varot līdz 116, pēc tam gan esot jāapstājas un jāļauj lai atdziest
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
akasiko | 03. Jun 2015, 15:39 | #25537 |
| Kopš: 23. Oct 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 102
Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu
|
03 Jun 2015, 14:29:04 mexa rakstīja:
kadas tev spuldzes? H?
Kreisā puse tuvais H1, labā - tālais uz H3 (oriģināls Yam risinājums...) Vari lūdzu pakomentēt, ko nozīmē, kad bez patērētāja pie spuldzes štekera rāda 12V, ar patērētāju 0V - īsavienojums? | Offline | | |
ghost_az | 03. Jun 2015, 16:24 | #25538 |
| Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 426
Braucu ar: vienu "R"
| Izlasi, ko es iepriekšējā lappusē rakstīju un izdari. | Offline | | |
akasiko | 03. Jun 2015, 16:27 | #25539 |
| Kopš: 23. Oct 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 102
Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu
|
03 Jun 2015, 16:24:37 ghost_az rakstīja:
Izlasi, ko es iepriekšējā lappusē rakstīju un izdari.
Paldies, izlasīju, izdarīšu! | Offline | | |
maris77 | 03. Jun 2015, 16:28 | #25540 |
| Kopš: 27. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 111
Braucu ar: Kawasaki KX250F
| Nu protams, lai pieslipetu varstu šaibas tagad meklēs kantori, nesīs, gaidīs Tad jau mazaks čakars un varbūt pat lētāk nopirkt pēc izmēra.
Slīpē jau man liekas tāpēc ka negrib nekur braukt, sutīt, gaidīt. Es pieslīpēju vienkārši uz galda uz smilšpapīra. Šaibu pielimeju pie limlentas lai vieglak noturet un spiedu klāt pie virsmas. Viss labi sanāca.
Starp citu - uz vietas ir šaibas pa labu cenu šeit:
http://www.tehnikasveikals.lv/produkti/moto-dalas.html
(pārdaugavā pie Turības)
03 Jun 2015, 13:44:28 Archy96 rakstīja:
03 Jun 2015, 10:00:37 andrejins rakstīja:
03 Jun 2015, 09:44:47 elf rakstīja:
03 Jun 2015, 00:10:18 miervaldis rakstīja:
Interesē kā ir ar vārstu šaibām, viņas var pieslīpēt, ja ir nepieciešamība pēc plānākas un pēctam pārmērīt ar mikrometru. Vai slīpēšana nav tas labākais variants un jāpērk uzreiz konkrētais izmērs. Par variantu ar pieslīpēšanu redzēju viena forumā, nezinu vai pietiekami precīzi to var izdarīt.
Pāris simdaļas var noberst uz slīpripas sāna...bet prātīgi ,tā lai sanāk paralēli.
Ir arī slīpētāji, kas ar šo ņemās pie Brasas tilta, bet šobrīd tur ir kkāds korķis. Jau vairāk kā mēnesi gaidu dažas detaļas no precīzās slīpēšanas...
Ja nav lielās šaibas 20+mm tad var mēģināt ar smalku slīpripu uzmanīgi pieslīpēt, galvenais, lai nepaliek šķība
Kādas tik glupības te forumā nevar salasīties - slīpripa, smilšpapīrs, paralēli rotējošas virsmas.......... Priekš tam ir domāta plakanslīpmašīna :
Šaibas nostiprina uz magnētiskā galda, abās pusēs vēl piemet pa paplāksnei, lai tās nebraukā šurpu turpu un slīpē uzmanīgi nost pa 0.001mm cik vajag lēnām un uzmanīgi, virsmas būs paralēlas, jo magnētiskā galda plakne ir paralēla galda garenkustības virzienam, meklē kantori, kam ir plakanslīpmašīna pieejama - saslīpēs, varu ieteikt "Amatnieks" Vecmīlgrāvī.
| Offline | | |
|
|