Apmēram vienā cenā ir motul 7100 10w50 un Motorex Power Sync 10w50 kuru labāk ieteiksi? Pats personīgi tepat forumā esmu dzirdējis ka ar motul 7100 slīd sajūgs bet vai tā ir patiesība nezinu.
02 Feb 2015, 19:32:53 e_nduro rakstīja:
Apmēram vienā cenā ir motul 7100 10w50 un Motorex Power Sync 10w50 kuru labāk ieteiksi? Pats personīgi tepat forumā esmu dzirdējis ka ar motul 7100 slīd sajūgs bet vai tā ir patiesība nezinu.
kas pa moci? NE VIENMĒR dārgāka un labāka eļļa būs labāka.
kā jau daudzkārt esmu teicis, salīdzināt var vienīgi produktu pret produktu. kopumā Motorex ir gana augstvērtīgi produkti, tostarp arī esterus saturoši. to skaitā arī Tevis pieminētais powersynt 4T 10W-50.
vienai šādai eļļai (tikai 10W-40) tika konstatēta arī tā pati vaina - viskozitātes būtisks kritums SAE klases'karstajā' galā līdz pat 5W-20 kleses līmenim, kas jau var būt ļoti bīstami. taču to nevar ņemt par 100%, jo eļļā bija arī 3% degvielas kontaminācija. taču šāda kontaminācija nebūt pietiekama, lai eļļu atšķaidītu par divām klasēm zemāk.
te citas laboratorijas atskaite ar mazāku degvielas kontamināciju, kur čalis ar šosejas KTMu nobraucis ~4000km + divas track days.
arī šeit tā pati problēma, tikai eļļa no 10W-50 nokritusi uz 10W-40 un 10W-30 robežas. arī šeit degviela nevar būt viena pati pie vainas.
bet jārēķinās, ka 10W-50 viskozitātes klases eļļām vienmēr būs kaut kāds viskozitātes zudums. tādēļ, īpaši jau endūristiem, labāk skatīties uz augstvērtīgām eļļām ar 'šaurāku' intervālu starp abiem skaitļiem, piemēram 15W-50 (ja nav ziema). ar tādu vieglāk nodrošināt labāku bīdes stabilitāti.
02 Feb 2015, 19:32:53 e_nduro rakstīja:
Apmēram vienā cenā ir motul 7100 10w50 un Motorex Power Sync 10w50 kuru labāk ieteiksi? Pats personīgi tepat forumā esmu dzirdējis ka ar motul 7100 slīd sajūgs bet vai tā ir patiesība nezinu.
7100 izslidina sajuugu ja tas iet beigaam. manam palika drusku rezerve. ar kuru vareeju varbuut 2 gadus nokurinaat tiiri ok. bet peec 7100 izsliideeja. un nomainiiju sajuugu. uzzinaajis cik tas 7100 ir "labs" vairs nenjemu chomiem arii. tagad iehavoju pa patiikamu cenu eneos
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Tev tā problēma ar sajūgu kad bija, ar veco vai jauno 7100 formulu?
Kā liecina zemāk redzamās divas analīzes ar gada intervālu vienam un tam pašam kubīgam cbr-am, sastāvs tika gana būtiski pamainīts. tostarp, jaunajai formulai vairs netiek mauktas novecojušas tehnoloģijas virsmu aizsardzības piedevas. iespējams, ka problēmas ar sajūgu bija dēļ molibdena.
tas tikai pieņēmums.
Но самый главный пробел нашего предыдущего теста состоял в том, что мы полностью проигнорировали особенность конструкции большинства двигателей современных мотоциклов. А именно – выполнение моторным маслом ещё и роли трансмиссионного в коробке передач.
Nu, jā, dīvaini gan. pašu galveno aizmirsa un testējuši kā parastu motoreļļu.
Bet arī šajā reizē metodika kaķim zem astes.
Žēl, šādus testus vajadzētu daudz un bieži, ja vien jēgtu kārtīgi izveikt. Satikās žurnālists ar ķīmiķi i kaut ko samērija.
bet ok, tā kā tā informācija pieķeksējama un salīdzināma ar reālo pielietojumu un jau motoros lietotas eļļas analīzēm.
a vot hvz. pirkta tā eļļa bija apē gadus 3 laikam atpakaļ. nu bet enīvei, nu bija padilis un tāpat prasījās mainīt, un cena tam 7100 pa daudz priekš tā ko viņš spēj, lasot tavus postus. nu labi, zināšu ka uzlaboja sajūga fišku
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
02 Feb 2015, 19:35:51 to skaitā arī Tevis pieminētais powersynt 4T 10W-50.
vienai šādai eļļai (tikai 10W-40) tika konstatēta arī tā pati vaina - viskozitātes būtisks kritums SAE klases'karstajā' galā līdz pat 5W-20 kleses līmenim, kas jau var būt ļoti bīstami. taču to nevar ņemt par 100%, jo eļļā bija arī 3% degvielas kontaminācija. taču šāda kontaminācija nebūt pietiekama, lai eļļu atšķaidītu par divām klasēm zemāk.
te citas laboratorijas atskaite ar mazāku degvielas kontamināciju, kur čalis ar šosejas KTMu nobraucis ~4000km + divas track days.
arī šeit tā pati problēma, tikai eļļa no 10W-50 nokritusi uz 10W-40 un 10W-30 robežas. arī šeit degviela nevar būt viena pati pie vainas.
Vai tas ir normāla parādība ka PAO produkta viskozitāte moča dzinējā nokrīt uz divām klasēm? Manuprāt tas drizāk piemīt HC bāzes eļļam. PAO eļļam vajadzētu rādit kudi labāku rezultātu!?
jā, apspriedām gan. un divas reizes pēc tam mani par šo video taujāja atkārtoti. tas visai zīmīgi, ka visa tā draza dzīva jau no 70tajiem (iet gan mazumā). te urla.
kba, ja komentāri nav izsmeļoši, tad noteikti jautā vēl.
man bija apņēmība par šo tēmu uzcept palielāku rakstu, kad Arnis Blodons vienas tādas piedevas brīnumīpašības pacēla tv līmenī. Bet pēc trim identiskām analīzēm (2x Harley + 1 X5) interese par tēmu noplaka gan viņam, gan man. No manas puses tikai tādēļ, ka tēma baigi apjomīga, jo tā draza, kaut arī grupējama, tomēr atšķiras viena no otras un par katru atsevišķi iedziļināties būs pārāk laikietilpīgi arī lasītājam. no Arņa puses visdrīzāk tādēļ, ka analīzes visiem dzelžiem bija ļoti līdzīgas un uzrādīja pataloģiski augstu alumīnija un silīcija līmeni.
Arnis, kaut manis veiktās analīzes pats pacēla līdz Tehniskās universitātes laboratoriju un tieslietu ekspertu līmenim, atmetis domu veidot vēl kādu sižetu par aftersales jeb overTheCounter piedevām. atceros, ka vismaz divos Motociklisti raidījumos tika bezgalīgi slavētas PTFE saturošas piedevas.
Ai, tur tik daudz ko teikt, ka esmu palicis pie vienas atbildes uz visu tēmu kopumā:
gandrīz visos manuāļos boldā rakstīts, ka nekādā gadījumā nelietojiet NEKĀDS piedevas pie eļļas, kura atbilst OEM rekomendācijām. pretējā gadījumā ražotājs atsakās no jebkādām dzelžu garantijām.
esmu sapratis vienu - no tās sērgas varu pasargāt tikai tos, kurus pazīstu, bet visu pasauli izglābt nesanāks. un superpiedevu tirgus niša būs dzīva vēl ilgi.
īsais pastāsts ir tāds:
tas 'sūds' var būt dažāds. bet tā galvenā fiška, ka eļļai ir daudz vairāk funkciju kā vien virsmu aizsardzība. tad jau motorā būtu jālej transmisiju eļļa, kurā attiecīga tipa piedevas ir daudz lielākā koncentrācijā kā tas ir motoreļļā. turklāt tās ir cita tipa, būtiski atšķirīgas pēc darbība principa un daudz aktīvākas.
kā jau esmu rakstījis iepriekš, iemaucam tajā aparātā HeadAndShoulders šampūnu, kurā ir daudz aktīvā cinka, un tā pribambasa īpašnieki paši iepletīs acis, jo rezultāts būs apmēram tāds pats kā ar superpiedevu. taču šampūnu, domājams, neviens nemēģinās liet motorā.
ja Tev interese padziļināta par konkrēto drazu, varu pētīt tās MSDS utt. Taču tas nav piepūles vērts.
06 Feb 2015, 22:30:34 Niere rakstīja:
īsais pastāsts ir tāds:
tas 'sūds' var būt dažāds. bet tā galvenā fiška, ka eļļai ir daudz vairāk funkciju kā vien virsmu aizsardzība. tad jau motorā būtu jālej transmisiju eļļa, kurā attiecīga tipa piedevas ir daudz lielākā koncentrācijā kā tas ir motoreļļā. turklāt tās ir cita tipa, būtiski atšķirīgas pēc darbība principa un daudz aktīvākas.
kā jau esmu rakstījis iepriekš, iemaucam tajā aparātā HeadAndShoulders šampūnu, kurā ir daudz aktīvā cinka, un tā pribambasa īpašnieki paši iepletīs acis, jo rezultāts būs apmēram tāds pats kā ar superpiedevu. taču šampūnu, domājams, neviens nemēģinās liet motorā.
ja Tev interese padziļināta par konkrēto drazu, varu pētīt tās MSDS utt. Taču tas nav piepūles vērts.
Šā lohatrona tēmu jau paspēju ievērtēt dzīvē un iegāzt motorā/kārbā, protams, neko tādu līdz tam nebiju redzējis. Pēc tam es loģiski par to jautāju Nierem. Ilgi meklēju tās eļļas speceni. Finālā izrādījās vecs, vecs razvods no senas vēstures.
nav jau razvods tīrā veidā. tas nav 'lovkosķ ruk proķiv ostroti glaz'. bet problēma tā, ka paši tās drazas tirgotāji jau nezina visu patiesību un ir tikpat iedvesmoti no redzētā. tādēļ jau to izskaust ir tik neiespējami. piemet piedevu un pēkšņi skaņas pazūd i patēriņš samazinās i vēl uz visādiem pribambasiem nodemonstrē tipa ASTM testu.
neprofesionālis tur nav vainīgs, bet uz nezināšanu tas viss arī balstās.
konkrēti Tavā gadījumā bija aizvēsturiska piedeva, kura mazākā ūdens klātbūtnē veido hlorskābi un izrietošu skābes koroziju.