Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
e_nduro
01. Feb 2015, 19:57#2545

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Cik te palasīju tad motul 7100 nav pārāk labas atsauksmes motul v300 atkal ir baigi dārgā.

Motorex formula/top speed/Power Synt ir ievērojami lētākas bet kā ir ar kvalitāti?

[ Šo ziņu laboja e_nduro, 01 Feb 2015, 20:12:18 ]

Offline

mexa
01. Feb 2015, 21:16#2546

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

domaaju ka 5100 tavu moci apmierinaas. ja gribi motulu. vai uzprasi kawaracer ellju

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

e_nduro
02. Feb 2015, 18:21#2547

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Tests

https://www.youtube.com/watch?v=A6SWR-9Qq9U
http://motocitizen.info/review/cont/revisions/1...rnih-masel-r1884

[ Šo ziņu laboja e_nduro, 02 Feb 2015, 18:23:52 ]

Offline

Niere
02. Feb 2015, 18:50#2548

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

visnotaļ interesanti, līdz kamēr nonāca pie Motul 7100 un Castrol Power 1. pēc gana daudzām analīzēm gan 7100 iepriekšējai, gan jaunākai formulai, tāpat kā Power1, tika konstatēta ļoti vāja bīdes stabilitāte. citiem vārdiem sakot, augstvērtīgai eļļai viskozitāte saglabā savu SAE klasi, šīm eļļām nē. Tas ļoti svarīgi tiem, kuri agresīvi brauc vai eļļā nonāk degviela un/vai sūdīgi šancē gaisa filtrs. par to jau ir runāts iepriekš.

iespējams, ka tas dēļ viņu testa metodēm. saucamo shear stability normālā gadījumā mēra uz mehāniskas iekārtas, kurā eļļa tiek ilgstoši malta starp zobratiem. viņš piemin ultraskaņu, kas nav viens un tas pats.
savukārt analīžu atskaites, kuras iepriekš esmu publicējis, ir jau no reālās dzīves. proti, no dažādiem motoriem. un šī testa metode ir pati drošākā.
vēl ļoti dīvaini šķiet metodoloģija:
kā var salīdzināt 1:1 dažādu viskozitātes klašu virsmu aizsardzības īpašības.
patiesībā tur būtu jābūt klāt arī ASTM, ISO, DIN vai citām testa metodēm ar kādām viss tas samērīts.

līdz ar to, hvz, kaut kas kapitāli neiet kopā.

edit: ā, ok, redzu otru saiti esi piemetis. vēlāk jāievērtē, kas tur teikts par metodoloģiju.
kaut kā jau nu baigi aizdomīgi izraudzīti 5 pretendenti, katrs ar diviem produktiem (neloģiski), viss samests vienā maisā un beigās Motul iegūst 1,2 vietu.
Par 300V varētu būt, bet par 7100to ļoti šaubas.

[ Šo ziņu laboja Niere, 02 Feb 2015, 19:47:11 ]

Offline

e_nduro
02. Feb 2015, 19:00#2549

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Niere un ko vari pateikt par motorex eļļām ja konkrētāk tad par Motorex Power Synt 10w50.
Ir viņas vienā līmeni ar motulu vai nekā ?

[ Šo ziņu laboja e_nduro, 02 Feb 2015, 19:03:49 ]

Offline

mexa
02. Feb 2015, 19:11#2550

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pateikšu nieres vietā. piedāvā 2 markas un viskozitātes kuras gribi salīzināt, tad būs uz ko atbildēt. daži motul produkti ir uzpūsta reklāma un brends. maz reklamētās eļļas nebūt nav pat sliktākas...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

e_nduro
02. Feb 2015, 19:32#2551

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Apmēram vienā cenā ir motul 7100 10w50 un Motorex Power Sync 10w50 kuru labāk ieteiksi? Pats personīgi tepat forumā esmu dzirdējis ka ar motul 7100 slīd sajūgs bet vai tā ir patiesība nezinu.

Offline

Zigmunds
02. Feb 2015, 19:34#2552

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


02 Feb 2015, 19:32:53 e_nduro rakstīja:
Apmēram vienā cenā ir motul 7100 10w50 un Motorex Power Sync 10w50 kuru labāk ieteiksi? Pats personīgi tepat forumā esmu dzirdējis ka ar motul 7100 slīd sajūgs bet vai tā ir patiesība nezinu.


kas pa moci? NE VIENMĒR dārgāka un labāka eļļa būs labāka.

Offline

Niere
02. Feb 2015, 19:35#2553

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kā jau daudzkārt esmu teicis, salīdzināt var vienīgi produktu pret produktu. kopumā Motorex ir gana augstvērtīgi produkti, tostarp arī esterus saturoši. to skaitā arī Tevis pieminētais powersynt 4T 10W-50.
vienai šādai eļļai (tikai 10W-40) tika konstatēta arī tā pati vaina - viskozitātes būtisks kritums SAE klases'karstajā' galā līdz pat 5W-20 kleses līmenim, kas jau var būt ļoti bīstami. taču to nevar ņemt par 100%, jo eļļā bija arī 3% degvielas kontaminācija. taču šāda kontaminācija nebūt pietiekama, lai eļļu atšķaidītu par divām klasēm zemāk.
te citas laboratorijas atskaite ar mazāku degvielas kontamināciju, kur čalis ar šosejas KTMu nobraucis ~4000km + divas track days.
arī šeit tā pati problēma, tikai eļļa no 10W-50 nokritusi uz 10W-40 un 10W-30 robežas. arī šeit degviela nevar būt viena pati pie vainas.



bet jārēķinās, ka 10W-50 viskozitātes klases eļļām vienmēr būs kaut kāds viskozitātes zudums. tādēļ, īpaši jau endūristiem, labāk skatīties uz augstvērtīgām eļļām ar 'šaurāku' intervālu starp abiem skaitļiem, piemēram 15W-50 (ja nav ziema). ar tādu vieglāk nodrošināt labāku bīdes stabilitāti.

Offline

Niere
02. Feb 2015, 19:37#2554

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


02 Feb 2015, 19:32:53 e_nduro rakstīja:
Apmēram vienā cenā ir motul 7100 10w50 un Motorex Power Sync 10w50 kuru labāk ieteiksi? Pats personīgi tepat forumā esmu dzirdējis ka ar motul 7100 slīd sajūgs bet vai tā ir patiesība nezinu.

īsumā - noteikti otro.

Offline

mexa
02. Feb 2015, 19:51#2555

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

7100 izslidina sajuugu ja tas iet beigaam. manam palika drusku rezerve. ar kuru vareeju varbuut 2 gadus nokurinaat tiiri ok. bet peec 7100 izsliideeja. un nomainiiju sajuugu. uzzinaajis cik tas 7100 ir "labs" vairs nenjemu chomiem arii. tagad iehavoju pa patiikamu cenu eneos

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
02. Feb 2015, 20:16#2556

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Tev tā problēma ar sajūgu kad bija, ar veco vai jauno 7100 formulu?
Kā liecina zemāk redzamās divas analīzes ar gada intervālu vienam un tam pašam kubīgam cbr-am, sastāvs tika gana būtiski pamainīts. tostarp, jaunajai formulai vairs netiek mauktas novecojušas tehnoloģijas virsmu aizsardzības piedevas. iespējams, ka problēmas ar sajūgu bija dēļ molibdena.
tas tikai pieņēmums.

Offline

Niere
02. Feb 2015, 20:35#2557

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tajā vietnē sadaļā Metodika raksta:
Но самый главный пробел нашего предыдущего теста состоял в том, что мы полностью проигнорировали особенность конструкции большинства двигателей современных мотоциклов. А именно – выполнение моторным маслом ещё и роли трансмиссионного в коробке передач.

Nu, jā, dīvaini gan. pašu galveno aizmirsa un testējuši kā parastu motoreļļu.
Bet arī šajā reizē metodika kaķim zem astes.
Žēl, šādus testus vajadzētu daudz un bieži, ja vien jēgtu kārtīgi izveikt. Satikās žurnālists ar ķīmiķi i kaut ko samērija.
bet ok, tā kā tā informācija pieķeksējama un salīdzināma ar reālo pielietojumu un jau motoros lietotas eļļas analīzēm.

Offline

mexa
02. Feb 2015, 21:07#2558

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

a vot hvz. pirkta tā eļļa bija apē gadus 3 laikam atpakaļ. nu bet enīvei, nu bija padilis un tāpat prasījās mainīt, un cena tam 7100 pa daudz priekš tā ko viņš spēj, lasot tavus postus. nu labi, zināšu ka uzlaboja sajūga fišku

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Next
03. Feb 2015, 02:45#2559

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


02 Feb 2015, 19:35:51 to skaitā arī Tevis pieminētais powersynt 4T 10W-50.
vienai šādai eļļai (tikai 10W-40) tika konstatēta arī tā pati vaina - viskozitātes būtisks kritums SAE klases'karstajā' galā līdz pat 5W-20 kleses līmenim, kas jau var būt ļoti bīstami. taču to nevar ņemt par 100%, jo eļļā bija arī 3% degvielas kontaminācija. taču šāda kontaminācija nebūt pietiekama, lai eļļu atšķaidītu par divām klasēm zemāk.
te citas laboratorijas atskaite ar mazāku degvielas kontamināciju, kur čalis ar šosejas KTMu nobraucis ~4000km + divas track days.
arī šeit tā pati problēma, tikai eļļa no 10W-50 nokritusi uz 10W-40 un 10W-30 robežas. arī šeit degviela nevar būt viena pati pie vainas.

Vai tas ir normāla parādība ka PAO produkta viskozitāte moča dzinējā nokrīt uz divām klasēm? Manuprāt tas drizāk piemīt HC bāzes eļļam. PAO eļļam vajadzētu rādit kudi labāku rezultātu!?

Offline

Niere
03. Feb 2015, 02:56#2560

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

pilnīgi noteikti, ka nav. bet par kuru produktu Tu to saki?
(forši, ka cilvēks saprot drēbi )

Offline

Next
03. Feb 2015, 07:59#2561

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


03 Feb 2015, 02:56:19 Niere rakstīja:
pilnīgi noteikti, ka nav. bet par kuru produktu Tu to saki?
(forši, ka cilvēks saprot drēbi )

Es par Motorex power synt. power synt un cross power kad pētīju abas bija PAO sintetiskās eļļas. Top speed produkts izskatījās ka uz HC bāzes

Offline

kba-pro
06. Feb 2015, 21:17#2562

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Vai augsti godātais eļļu speciālista kungs var nokomentēt šo superbrīnumu no Obamas zemes?
PS interesē pēdējais eļļu škidrums..

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 06 Feb 2015, 21:20:51 ]

Offline

screwy
06. Feb 2015, 21:27#2563

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Šis video jau vienreiz tik apspriests, cik atceros, tad secinājums bija - total bullshit.

Offline

kba-pro
06. Feb 2015, 21:32#2564

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


06 Feb 2015, 21:27:02 screwy rakstīja:
Šis video jau vienreiz tik apspriests, cik atceros, tad secinājums bija - total bullshit.


vnk. slikums skrullet 128 lapas lai meklētu komentus

Offline