Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
andrejins
25. May 2015, 10:21#25381

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


25 May 2015, 10:07:36 Zigmunds rakstīja:

24 May 2015, 18:35:28 GASPARO rakstīja:
Labdien, interesē speciālista rezumē, nav lādēšana, taisu mērījumus, skatos youtube, bet kko līdz galam nesaprotu, krč, R1 2002g. no spoles (ģeneratora) nāk nieka ~1.5V, starp fāzēm mērot pretestību, piem., AB - 00.7om, BC - 00.8om, CA - 00.9omi Tik daudz saprotu ka 009 omi ir ļooti ok, Vai tiešām tie 007 un 008 jau vairs nav ok? Uz korpusu tinumi nesit. Mainīt spoli un miers? Palīdziet lūdzu. Paldies


Pie mums elektro diagnostika (lādēšanas problēmas noteikšana) maksā 25 EUR!

t. 29 257 593
www.37moto.lv


Ir visādi gadījumi.

Pa ziemu Joskem samainījām ģeneratoru, viss čiki, mēnesi nobrauca un atkal sāk kust štekeri kopā (maiņstrāvas)

Atbrauca meklējam vainu. Pretestība kā pēc grāmatas, uz aķa 12.3 volti, bet pamērot maiņstrāvu sprieguma nav.

Atverot vāku un apskatoties uz spoli ir redzams degums, tā ka ne vienmēr pareiza pretestība dos atbildi, šad tad vajag to vāku arī paraut vaļā, lai redzētu kādā stāvoklī ir paši tinumi

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

GASPARO
25. May 2015, 10:30#25382

Kopš: 30. Jul 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Yamaha


25 May 2015, 10:21:38 andrejins rakstīja:

25 May 2015, 10:07:36 Zigmunds rakstīja:

24 May 2015, 18:35:28 GASPARO rakstīja:
Labdien, interesē speciālista rezumē, nav lādēšana, taisu mērījumus, skatos youtube, bet kko līdz galam nesaprotu, krč, R1 2002g. no spoles (ģeneratora) nāk nieka ~1.5V, starp fāzēm mērot pretestību, piem., AB - 00.7om, BC - 00.8om, CA - 00.9omi Tik daudz saprotu ka 009 omi ir ļooti ok, Vai tiešām tie 007 un 008 jau vairs nav ok? Uz korpusu tinumi nesit. Mainīt spoli un miers? Palīdziet lūdzu. Paldies


Pie mums elektro diagnostika (lādēšanas problēmas noteikšana) maksā 25 EUR!

t. 29 257 593
www.37moto.lv


Ir visādi gadījumi.

Pa ziemu Joskem samainījām ģeneratoru, viss čiki, mēnesi nobrauca un atkal sāk kust štekeri kopā (maiņstrāvas)

Atbrauca meklējam vainu. Pretestība kā pēc grāmatas, uz aķa 12.3 volti, bet pamērot maiņstrāvu sprieguma nav.

Atverot vāku un apskatoties uz spoli ir redzams degums, tā ka ne vienmēr pareiza pretestība dos atbildi, šad tad vajag to vāku arī paraut vaļā, lai redzētu kādā stāvoklī ir paši tinumi

Laikam jau gan, nekas cits neatliks kā likt guļus un skatīties uz spoli, darbā elektro zēni ar teic, var jau būt ka kāds no tinumiem kkur iekšā sit cauri, un testerī var to nemaz neredzēt, citu variantu jau nevar vairs būt, būs vien jātiek pie jaunas spoles...

Offline

RenegadeX
25. May 2015, 11:10#25383

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


25 May 2015, 10:30:13 GASPARO rakstīja:

25 May 2015, 10:21:38 andrejins rakstīja:

25 May 2015, 10:07:36 Zigmunds rakstīja:

24 May 2015, 18:35:28 GASPARO rakstīja:
Labdien, interesē speciālista rezumē, nav lādēšana, taisu mērījumus, skatos youtube, bet kko līdz galam nesaprotu, krč, R1 2002g. no spoles (ģeneratora) nāk nieka ~1.5V, starp fāzēm mērot pretestību, piem., AB - 00.7om, BC - 00.8om, CA - 00.9omi Tik daudz saprotu ka 009 omi ir ļooti ok, Vai tiešām tie 007 un 008 jau vairs nav ok? Uz korpusu tinumi nesit. Mainīt spoli un miers? Palīdziet lūdzu. Paldies


Pie mums elektro diagnostika (lādēšanas problēmas noteikšana) maksā 25 EUR!

t. 29 257 593
www.37moto.lv


Ir visādi gadījumi.

Pa ziemu Joskem samainījām ģeneratoru, viss čiki, mēnesi nobrauca un atkal sāk kust štekeri kopā (maiņstrāvas)

Atbrauca meklējam vainu. Pretestība kā pēc grāmatas, uz aķa 12.3 volti, bet pamērot maiņstrāvu sprieguma nav.

Atverot vāku un apskatoties uz spoli ir redzams degums, tā ka ne vienmēr pareiza pretestība dos atbildi, šad tad vajag to vāku arī paraut vaļā, lai redzētu kādā stāvoklī ir paši tinumi

Laikam jau gan, nekas cits neatliks kā likt guļus un skatīties uz spoli, darbā elektro zēni ar teic, var jau būt ka kāds no tinumiem kkur iekšā sit cauri, un testerī var to nemaz neredzēt, citu variantu jau nevar vairs būt, būs vien jātiek pie jaunas spoles...

Armature coil
Commutator resistance 1
0.009 ~ 0.011 Ω at 20 °C (68 °F)
Insulation resistance 2
Above 1 MΩ at 20°C (68 °F)
Ja ir megeris var ganjau ka ari spoles pamerit.

Offline

GASPARO
25. May 2015, 11:16#25384

Kopš: 30. Jul 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Yamaha


25 May 2015, 11:10:38 RenegadeX rakstīja:

25 May 2015, 10:30:13 GASPARO rakstīja:

25 May 2015, 10:21:38 andrejins rakstīja:

25 May 2015, 10:07:36 Zigmunds rakstīja:

24 May 2015, 18:35:28 GASPARO rakstīja:
Labdien, interesē speciālista rezumē, nav lādēšana, taisu mērījumus, skatos youtube, bet kko līdz galam nesaprotu, krč, R1 2002g. no spoles (ģeneratora) nāk nieka ~1.5V, starp fāzēm mērot pretestību, piem., AB - 00.7om, BC - 00.8om, CA - 00.9omi Tik daudz saprotu ka 009 omi ir ļooti ok, Vai tiešām tie 007 un 008 jau vairs nav ok? Uz korpusu tinumi nesit. Mainīt spoli un miers? Palīdziet lūdzu. Paldies


Pie mums elektro diagnostika (lādēšanas problēmas noteikšana) maksā 25 EUR!

t. 29 257 593
www.37moto.lv


Ir visādi gadījumi.

Pa ziemu Joskem samainījām ģeneratoru, viss čiki, mēnesi nobrauca un atkal sāk kust štekeri kopā (maiņstrāvas)

Atbrauca meklējam vainu. Pretestība kā pēc grāmatas, uz aķa 12.3 volti, bet pamērot maiņstrāvu sprieguma nav.

Atverot vāku un apskatoties uz spoli ir redzams degums, tā ka ne vienmēr pareiza pretestība dos atbildi, šad tad vajag to vāku arī paraut vaļā, lai redzētu kādā stāvoklī ir paši tinumi

Laikam jau gan, nekas cits neatliks kā likt guļus un skatīties uz spoli, darbā elektro zēni ar teic, var jau būt ka kāds no tinumiem kkur iekšā sit cauri, un testerī var to nemaz neredzēt, citu variantu jau nevar vairs būt, būs vien jātiek pie jaunas spoles...

Armature coil
Commutator resistance 1
0.009 ~ 0.011 Ω at 20 °C (68 °F)
Insulation resistance 2
Above 1 MΩ at 20°C (68 °F)
Ja ir megeris var ganjau ka ari spoles pamerit.


Darbā taka būtu, bet pieļauju ka pietiek par šo tēmu diskutēt, jāpērk jauna spole i viss, nav ko vairs. Paldiess visiem par info

Offline

Karats
25. May 2015, 12:06#25385

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Yamaha XJR 1300

Kur varētu nopirkt 1m nerūsējošā tērauda stieni 10 mm diametrā?

Offline

lomsz
25. May 2015, 12:50#25386

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Uzzvani uz Tehlat, atrodas Bērzaunes ielā starp Dominu un VEF tiltu...

Offline

Niere
25. May 2015, 12:54#25387

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vai http://www.alfametals.lv/

Offline

baggy
25. May 2015, 13:31#25388

Kopš: 02. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f


25 May 2015, 12:06:04 Karats rakstīja:
Kur varētu nopirkt 1m nerūsējošā tērauda stieni 10 mm diametrā?


Tehlat.lv

Offline

Karats
25. May 2015, 15:26#25389

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Yamaha XJR 1300

Paldies

Offline

zweers
25. May 2015, 20:47#25390

Kopš: 30. Oct 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 81

Braucu ar: SX 520, R1

sveiki biedri!!!! 2001. SX 520 pa to caurumu pie ūdens sūkņa spiež eļļu nedaudz ārā!!! kāpēc tā???[IMG] http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIV1M5LlIoXEdV...MDI2Ry06TTxIUA== [/IMG] un kā var pateikt ja dzinējs ir pārkarsēts????? un lai dzesēšanas šķidruma gaisošanas skrūvei iegriestu jaunu vītni, vajag ņemt cilindru nost, lai skaidas nesabirtu iekšā un kko nenodambētu????

[ Šo ziņu laboja zweers, 25 May 2015, 20:49:01 ]

Offline

UDT
25. May 2015, 22:45#25391

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Cik sapratu ka seit apgrozaas arii viens otrs labs metinaataajs, gribu pajautaat taadu lietu - vai ar dc invertoru un tig var metinaat alumiiniju? Ar argonu nekas nesanaak. Netaa raksta ka it kaa ar heeliju varot. Ir veerts meeginaat?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Rex
25. May 2015, 23:10#25392

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


25 May 2015, 22:45:50 UDT rakstīja:
Cik sapratu ka seit apgrozaas arii viens otrs labs metinaataajs, gribu pajautaat taadu lietu - vai ar dc invertoru un tig var metinaat alumiiniju? Ar argonu nekas nesanaak. Netaa raksta ka it kaa ar heeliju varot. Ir veerts meeginaat?

Nevar. Vajag AC/DC Tigu (maiņstrāvas). Var metināt ar invertoru ar Al paredzētiem elektrodiem, bet tā tāda ākstīšanās vien būs.

-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

eksis
26. May 2015, 08:45#25393

Kopš: 24. Oct 2012

Ziņojumi: 73

Braucu ar: z750

Ja par metināšanu, tad man arī jautājums.
Mazie elektrodi, 2mm, ja nemaldos. Uz kastes rakstīts 50 - 60 A. Mēģinot ar tadu jaudu, nekas man īsti nesanāk. Uzbliež100, tad krietni vieglāk.
Droši vien vajag papraktizēt ar tehniku, kas pirmajā reizē, protams nekāda.
Kā to vislabāk paveikt?

Offline

mexa
26. May 2015, 09:07#25394

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

liinijas stiprums. vada skeersgriezums. aparaata kvalitaate....

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

UDT
26. May 2015, 09:17#25395

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


26 May 2015, 09:07:37 mexa rakstīja:
liinijas stiprums. vada skeersgriezums. aparaata kvalitaate....


Gan jau ka veel + metinaamaa materiaala biezums

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

agrais
26. May 2015, 09:51#25396

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


26 May 2015, 09:17:09 UDT rakstīja:

26 May 2015, 09:07:37 mexa rakstīja:
liinijas stiprums. vada skeersgriezums. aparaata kvalitaate....


Gan jau ka veel + metinaamaa materiaala biezums


Nu materiāla biezums un elektrodu kvalitāte, tas jau ar būs galvenais noteicošais.... Un paša prasmes...

Offline

katerhams
26. May 2015, 12:57#25397

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


25 May 2015, 22:45:50 UDT rakstīja:
Cik sapratu ka seit apgrozaas arii viens otrs labs metinaataajs, gribu pajautaat taadu lietu - vai ar dc invertoru un tig var metinaat alumiiniju? Ar argonu nekas nesanaak. Netaa raksta ka it kaa ar heeliju varot. Ir veerts meeginaat?

Ja saka, ka nevar, tad ir vērts mēģināt, lai saprastu ka nevar un tomēr vajag to AC.


-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

Rex
26. May 2015, 17:58#25398

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


26 May 2015, 08:45:52 eksis rakstīja:
Ja par metināšanu, tad man arī jautājums.
Mazie elektrodi, 2mm, ja nemaldos. Uz kastes rakstīts 50 - 60 A. Mēģinot ar tadu jaudu, nekas man īsti nesanāk. Uzbliež100, tad krietni vieglāk.
Droši vien vajag papraktizēt ar tehniku, kas pirmajā reizē, protams nekāda.
Kā to vislabāk paveikt?

No sākuma vajag saprast, kas Tev par aparātu, transformators vai invertors (maiņstrāvas vai līdzstrāvas aparāts) Ja līdzstrāvas, tad apskaties vai polaritātes ir saliktas pareizi (uz elektrodu kastītes ir apzīmējums - plus vai mīnus uz elektrodu). Tālāk vajag saprast kas tie par elektrodiem. Ja ar invertoru var metināt ar visa tipa elektrodiem, tad ar trafu rutila elektrodiem (6013). Pārējos elektrodus ar trafu būs diezgan interesanti - lips klāt, utt.

[ Šo ziņu laboja Rex, 26 May 2015, 18:04:36 ]



-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

Beerzins
26. May 2015, 18:43#25399

Kopš: 09. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: R1

Kāds var pateikt kur varētu iegādāties 2000 gada r1 priekšējo lukturi izņemot ebay?? Vrb te ir kāds vietējais tirgonis vai kantoris pie kura varētu uzsūtīt utt.,ar moto ir bijis maz darīšanas līdz ar to nezinu kur meklēt,kam prasīt kko par šo tēmu.

Offline

eksis
26. May 2015, 20:13#25400

Kopš: 24. Oct 2012

Ziņojumi: 73

Braucu ar: z750

Aparātu aizņēmos, par tiem sajēga maza. Rakstīts telwin inverter. Lasu tagad netā. Dc inverters. 1.6 līdz 4mm elektrodiem paredzēts. Ja paņem to stiprumu, kas ir pieejams uz kastes, tad 2mm elektrodam arī vajag tos 100A, bet gan jau to kaut kā gudrāk aprēķina.

Par +/- paskatīšos, tas labs padoms. Paldies.

Lipšana, tā ir viena no problēmam, bet varbūt tā ir tikai pieredze?

Elektrodi: varis ano4 2mm.


26 May 2015, 17:58:01 Rex rakstīja:

26 May 2015, 08:45:52 eksis rakstīja:
Ja par metināšanu, tad man arī jautājums.
Mazie elektrodi, 2mm, ja nemaldos. Uz kastes rakstīts 50 - 60 A. Mēģinot ar tadu jaudu, nekas man īsti nesanāk. Uzbliež100, tad krietni vieglāk.
Droši vien vajag papraktizēt ar tehniku, kas pirmajā reizē, protams nekāda.
Kā to vislabāk paveikt?

No sākuma vajag saprast, kas Tev par aparātu, transformators vai invertors (maiņstrāvas vai līdzstrāvas aparāts) Ja līdzstrāvas, tad apskaties vai polaritātes ir saliktas pareizi (uz elektrodu kastītes ir apzīmējums - plus vai mīnus uz elektrodu). Tālāk vajag saprast kas tie par elektrodiem. Ja ar invertoru var metināt ar visa tipa elektrodiem, tad ar trafu rutila elektrodiem (6013). Pārējos elektrodus ar trafu būs diezgan interesanti - lips klāt, utt.

[ Šo ziņu laboja eksis, 26 May 2015, 20:27:25 ]

Offline