Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
08 Jul 2009, 16:41:26 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 16:38:47 endurists rakstīja:
08 Jul 2009, 16:30:14 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 16:22:20 endurists rakstīja:
08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:
Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.
HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem
Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.
Man shkjiet, ka tur vairaak lauziens sanaak - viens posms iespruust, pareejie saspiezhas virsuu
Bet nu extra cietībai un konstrukcujas noturībai pamēģināšu aplīmēt, jo ja lauzīs, tad izlauzīs vienalga kādu aizsardzība būs izveidota - vismaz būs garantija ka pušu nepārsitīs.
Te bilde kur velo dakšai taisījām pastiprinājumu - izmantots gan tika karbons
Iisti neatceros, bet laikam pret kjeedi veerstaa sien bija baigi plaana. Ja buus biezaaka - mozh kraasues suudi. No lumiinija nebuus leetaak?
Domāju, ka nē, ja atgriezumus jau tāpat nav kur likt un pie reizes var šo detaļu aplīmēt un krāsnī iemest.
Sūdiem nevajadzētu krāties, jo ķēde virzoties izmet visu lieko.
Vēlreiz mēģināšu ielikt bildi.
[ Šo ziņu laboja endurists, 08 Jul 2009, 16:50:45 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Tad noteikti jaaapgraiza tas plastmasas meesls, kas naak pie raamja sarga. Citaadi suudi kraasies
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Nakuj nodarbotie ar huiņu.Maini laicigi ķedi un nebus jalauza galvu vai nolauzis vai ne.Un uz ķedi ar nevajag taupit.Ja tev EXC staipa ķedi tad sudiga ķede.Labu ķedi nemaz ta nestaipa | Offline | | |
|
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
08 Jul 2009, 16:56:05 uldens2 rakstīja:
Nakuj nodarbotie ar huiņu.Maini laicigi ķedi un nebus jalauza galvu vai nolauzis vai ne.Un uz ķedi ar nevajag taupit.Ja tev EXC staipa ķedi tad sudiga ķede.Labu ķedi nemaz ta nestaipa
Jaa un ja pliisiis apakshaa (kas notiek retaak), tad var normaali pa dirsu atrauties
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
08 Jul 2009, 16:56:05 uldens2 rakstīja:
Nakuj nodarbotie ar huiņu.Maini laicigi ķedi un nebus jalauza galvu vai nolauzis vai ne.Un uz ķedi ar nevajag taupit.Ja tev EXC staipa ķedi tad sudiga ķede.Labu ķedi nemaz ta nestaipa
Nu gan jau ka sūdīga ķēde, patreiz diezgan ierobežots finansējums un vēl daudz citas lietas kas $$$ prasa. Pajautāšu sportistiem, lai iedod gonkām vairs nederīgās ķēdes, mainīšu katru mēnesi un būs labi
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
08 Jul 2009, 17:00:35 endurists rakstīja:
08 Jul 2009, 16:56:05 uldens2 rakstīja:
Nakuj nodarbotie ar huiņu.Maini laicigi ķedi un nebus jalauza galvu vai nolauzis vai ne.Un uz ķedi ar nevajag taupit.Ja tev EXC staipa ķedi tad sudiga ķede.Labu ķedi nemaz ta nestaipa
Nu gan jau ka sūdīga ķēde, patreiz diezgan ierobežots finansējums un vēl daudz citas lietas kas $$$ prasa. Pajautāšu sportistiem, lai iedod gonkām vairs nederīgās ķēdes, mainīšu katru mēnesi un būs labi
Tikai atceries ka izstiepta ķede uz laba zobrata nesež virsu.Ta ka ieekonomet nesanaks | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
08 Jul 2009, 17:13:09 uldens2 rakstīja:
08 Jul 2009, 17:00:35 endurists rakstīja:
08 Jul 2009, 16:56:05 uldens2 rakstīja:
Nakuj nodarbotie ar huiņu.Maini laicigi ķedi un nebus jalauza galvu vai nolauzis vai ne.Un uz ķedi ar nevajag taupit.Ja tev EXC staipa ķedi tad sudiga ķede.Labu ķedi nemaz ta nestaipa
Nu gan jau ka sūdīga ķēde, patreiz diezgan ierobežots finansējums un vēl daudz citas lietas kas $$$ prasa. Pajautāšu sportistiem, lai iedod gonkām vairs nederīgās ķēdes, mainīšu katru mēnesi un būs labi
Tikai atceries ka izstiepta ķede uz laba zobrata nesež virsu.Ta ka ieekonomet nesanaks
zinu jau zinu, kaut kā 'parasti ir sanācis ka uzlieku jaunu ķēdi un zobratu pāri, tā uzreiz tuvākajā laikā pārdodu un nākamajā ocī atkal jagrūz tā summa iekšā. Šis mocis man ir kādas 2-3, bet ir jau bijuši nelieli izdevumi, bet to laikam japieņem kā faktu ka par rotaļlietām jamaksā
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
|
08 Jul 2009, 09:16:27 rinalds2m rakstīja:
Lieta tāda, ka izbeigusies sajūga vāka blīve. Vai jāmeklē jauna, vai arī varu iztikt ar labu hermētiķi???
Varētu jau arī no blīvpapīra "izgrebt", bet nav tas pats kas ižim - visi tie eļļas kanāli...
mocis DR650
Ir kāds mēģinājis tikai ar hermētiķi tipa jau uz hermētiķa rakstīts, ka viss būs ok, bet kā ir dzīvē?
| Offline | | |
Vecais_Archa | | Kopš: 25. Dec 2008
Ziņojumi: 1344
Braucu ar:
| Nu kaadas bliives?Tikai un vieniigi hermeetikjis.Tikai virsmas kaartiigi jaanotiira,jaaattauko.
----------------- Durka uber alles! | Offline | | |
_ivars_ | | Kopš: 24. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 105
Braucu ar: zx6r
| tikko pa zebru raadija sizhetu kur saliidzina AUTO UN MOTO bremzeshanas celjus!!! mashiina it kaa sadzeeshoties aatraak!!!
nezinu,pasham liekas ka var ar MO sadzeesties aatraak... | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Ta varetu but, mocis jau bremze ar vienu ratu mašina ar 4 | Offline | | |
_ivars_ | | Kopš: 24. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 105
Braucu ar: zx6r
|
09 Jul 2009, 13:02:39 uldens2 rakstīja:
Ta varetu but, mocis jau bremze ar vienu ratu mašina ar 4
tikai mocis sver 6 reizes mazaak | Offline | | |
ductape | | Kopš: 29. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 239
Braucu ar: A kategoriju
| Nu ganjau ka atkarigs kads auto, kaads mocis un kaads bremzeetaajs uz mocha, jo tur atshkjiriibaa no auto bish jaaseko liidzi procesam. | Offline | | |
_ivars_ | | Kopš: 24. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 105
Braucu ar: zx6r
|
09 Jul 2009, 13:10:58 ductape rakstīja:
Nu ganjau ka atkarigs kads auto, kaads mocis un kaads bremzeetaajs uz mocha, jo tur atshkjiriibaa no auto bish jaaseko liidzi procesam.
nu tas gan,diez vai vareetu klavieres saliidzinaat ar baikiem un attieciigi bremzeeshanas celjus...
bet nu es domaaju saliidzinaat stock auto 1,5 tonnas un kaut vai parasts baiks... | Offline | | |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
| ja salīdzinām vidējo aritmētisko baiku ar labu sporta auto (pazeminātu klīrensu, noregulētu balstiekārtu) aprīkotu ar normālām bremzēm (perforētu diski ar fāzēm, sporta kluči, atbilstošu suporti, normāls bremžu šķidrums) ar labām jaunām riepām, tad bremzējot 250 - 0 atšķirība ir dramatiska. Mocis nav bremzētājs.
-----------------
| Offline | | |
_ivars_ | | Kopš: 24. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 105
Braucu ar: zx6r
|
09 Jul 2009, 13:48:35 dzumandzi rakstīja:
ja salīdzinām vidējo aritmētisko baiku ar labu sporta auto (pazeminātu klīrensu, noregulētu balstiekārtu) aprīkotu ar normālām bremzēm (perforētu diski ar fāzēm, sporta kluči, atbilstošu suporti, normāls bremžu šķidrums) ar labām jaunām riepām, tad bremzējot 250 - 0 atšķirība ir dramatiska. Mocis nav bremzētājs.
es gan biju domaajis kaut ko ikdieniskjaaku un reaalajai satiksmei pietuvinaataaku... nu nebraukaa mums pa ielaam visi sportcaar | Offline | | |
Oga | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
| Interesanti. No 250 es vēl pieļauju. Auto tomēr bremzē ar 2 pamatīgiem un 2 mazākiem suportiem, arī kontakta pleķis ar asfaltu ir krietni lielāks, turklāt auto ir stabilāka vienība pati par sevi, salīdzinot ar mo, kuram vienīgais jēdzīgi bremzējošais ritenis sitās pa bedrēm viens pats...
Zebras sižetā gan bija tas mazais Suzuki GSX600 mopēds. Nedomāju, ka tas ir labas motobremzēšanas etalons. Uz izjūtu liekas, ka zemajos ātrumos (līdz 100kmh) mo vajadzētu varēt dabūt mierā ātrāk
----------------- Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies! | Offline | | |
Kengurs | | Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: VX800
|
09 Jul 2009, 13:52:58 _ivars_ rakstīja:
... nu nebraukaa mums pa ielaam visi sportcaar
Domā ... - a kas tad ir bmw .. ? ..
----------------- Dodiet iedzert ... | Offline | | |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
|
09 Jul 2009, 13:55:10 Oga rakstīja:
Interesanti. No 250 es vēl pieļauju. Auto tomēr bremzē ar 2 pamatīgiem un 2 mazākiem suportiem, arī kontakta pleķis ar asfaltu ir krietni lielāks, turklāt auto ir stabilāka vienība pati par sevi, salīdzinot ar mo, kuram vienīgais jēdzīgi bremzējošais ritenis sitās pa bedrēm viens pats...
Zebras sižetā gan bija tas mazais Suzuki GSX600 mopēds. Nedomāju, ka tas ir labas motobremzēšanas etalons. Uz izjūtu liekas, ka zemajos ātrumos (līdz 100kmh) mo vajadzētu varēt dabūt mierā ātrāk
eskperimanti parādījuši ka mo nekad nebremzē ātrāk. un tas vēl ir tikai pa taisno..
-----------------
| Offline | | |
Oga | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
|
----------------- Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies! | Offline | | |
|
|