Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
baizels
09. Sep 2013, 20:51#2521

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


09 Sep 2013, 20:26:35 Dzinss rakstīja:

Esmu dzīvojies mālos ar savu bijušo Varadero, pilnā aprīkojumā Karpatu kalnos un ne ar pārāk labām riepām, bija smagi , bet ar draugu palidzību izbraucu. Varu pateikt tikai vienu , ar GS noteikti tas būtu vienkāršāk un ja vēl kārtīgi enduro riteņi tad vispār bez problēmām. bez tam iesaku aizbraukt un atvilkt dvēseli uz kangaru grunteni līdz Suntažiem.... labais tur es ar savu GS arī šķērsām gāju un vietām pat ratā. Beidzot savedu kartībā izplūdi un esmu arī sācis GS dresūru, tikai tagad saku saprast ko ar to var darīt un kā tam būtu jāiet.


Pirmstam sudzeejies ka labi necelj, izpluude paliidzeeja, vai arii kautko veel mainiiji ?

Tu zini jā, tika uztaisīta pilnā izplūde, bezpretestības gaisa filtrs un mazliet dresūras deva savus rezultātus. Vēl vajadzēja saprast šī motocikla raksturu. Ja Varis karburatornieks bija asaks no maziem apgriezieniem jo karburators paliek karburators. GS savu raksturu sāk rādīt ,ka to sāk kārtīgi griezt, tad viņš ceļās ratā pat uz trešo pārnesumu bez sajūga mešanas un tas ir labs rādītājs, bez tam pateriņš ar visu griešanu ir 6 litri uz 100km. Kopumā ar rezultātu pagaidam esmu apmierināts. Būs kādudien vēl ar tevi jāsarunā pieslēgt ko tagad rādīs pēc pārbūvēm?

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Dzinss
09. Sep 2013, 21:48#2522

Kopš: 05. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: BMW R1200RT


09 Sep 2013, 20:51:45 baizels rakstīja:

09 Sep 2013, 20:26:35 Dzinss rakstīja:

Esmu dzīvojies mālos ar savu bijušo Varadero, pilnā aprīkojumā Karpatu kalnos un ne ar pārāk labām riepām, bija smagi , bet ar draugu palidzību izbraucu. Varu pateikt tikai vienu , ar GS noteikti tas būtu vienkāršāk un ja vēl kārtīgi enduro riteņi tad vispār bez problēmām. bez tam iesaku aizbraukt un atvilkt dvēseli uz kangaru grunteni līdz Suntažiem.... labais tur es ar savu GS arī šķērsām gāju un vietām pat ratā. Beidzot savedu kartībā izplūdi un esmu arī sācis GS dresūru, tikai tagad saku saprast ko ar to var darīt un kā tam būtu jāiet.


Pirmstam sudzeejies ka labi necelj, izpluude paliidzeeja, vai arii kautko veel mainiiji ?

Tu zini jā, tika uztaisīta pilnā izplūde, bezpretestības gaisa filtrs un mazliet dresūras deva savus rezultātus. Vēl vajadzēja saprast šī motocikla raksturu. Ja Varis karburatornieks bija asaks no maziem apgriezieniem jo karburators paliek karburators. GS savu raksturu sāk rādīt ,ka to sāk kārtīgi griezt, tad viņš ceļās ratā pat uz trešo pārnesumu bez sajūga mešanas un tas ir labs rādītājs, bez tam pateriņš ar visu griešanu ir 6 litri uz 100km. Kopumā ar rezultātu pagaidam esmu apmierināts. Būs kādudien vēl ar tevi jāsarunā pieslēgt ko tagad rādīs pēc pārbūvēm?


Droši zvani, tad jau ar paskatīsim, bet tikai tev pašam jabūt skaidram ko gribi apskatīt.


-----------------
Ir pieejams: GS-911

Offline

piter
10. Sep 2013, 14:17#2523

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


09 Sep 2013, 20:51:45 baizels rakstīja:
Tu zini jā, tika uztaisīta pilnā izplūde, bezpretestības gaisa filtrs un mazliet dresūras deva savus rezultātus. Vēl vajadzēja saprast šī motocikla raksturu. Ja Varis karburatornieks bija asaks no maziem apgriezieniem jo karburators paliek karburators. GS savu raksturu sāk rādīt ,ka to sāk kārtīgi griezt, tad viņš ceļās ratā pat uz trešo pārnesumu bez sajūga mešanas un tas ir labs rādītājs, bez tam pateriņš ar visu griešanu ir 6 litri uz 100km. Kopumā ar rezultātu pagaidam esmu apmierināts. Būs kādudien vēl ar tevi jāsarunā pieslēgt ko tagad rādīs pēc pārbūvēm?

karburatoru motoriem jau nav lambda zondes, kas visu jaudu arī sačakarē.. zonde visu laiku vaktē degvielas maisījumu un neļauj piedozēt vairāk, kā var sadedzināt.. vecajiem opozītu bembelātiem jau arī bija karbūži, bet tad tiem nebija tāda kompresija un tilpums.. ja šitajam motoram uzbakstītu karburatorus, hvz kāda braukšana būtu.. vajadzētu jau labi vērties..

ar savējo biki mīžu slidināties pa granteni, nav man offroad moto rūdījums.. bet lēnām tiek braukšanas prasmes izkoptas.. to, ka jaudas pietrūkstu, nevaru teikt.. vienīgi netieku īsti gudrs par tiem simboliem panelī, kad atslēdz izslīdes kontroli..
..pirmais ir tāds [S] burtiņs trijstūrī, otrais laikam bija izsaukuma zīme [!] trijstūrī.. ieslēgt var tikai vienu.. ko tas īsti aiz sevis izsaka..? hvz.. pie abiem režīmiem liekas, ka ļauj buksēt..

Offline

baizels
10. Sep 2013, 17:51#2524

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


10 Sep 2013, 14:17:59 piter rakstīja:

09 Sep 2013, 20:51:45 baizels rakstīja:
Tu zini jā, tika uztaisīta pilnā izplūde, bezpretestības gaisa filtrs un mazliet dresūras deva savus rezultātus. Vēl vajadzēja saprast šī motocikla raksturu. Ja Varis karburatornieks bija asaks no maziem apgriezieniem jo karburators paliek karburators. GS savu raksturu sāk rādīt ,ka to sāk kārtīgi griezt, tad viņš ceļās ratā pat uz trešo pārnesumu bez sajūga mešanas un tas ir labs rādītājs, bez tam pateriņš ar visu griešanu ir 6 litri uz 100km. Kopumā ar rezultātu pagaidam esmu apmierināts. Būs kādudien vēl ar tevi jāsarunā pieslēgt ko tagad rādīs pēc pārbūvēm?

karburatoru motoriem jau nav lambda zondes, kas visu jaudu arī sačakarē.. zonde visu laiku vaktē degvielas maisījumu un neļauj piedozēt vairāk, kā var sadedzināt.. vecajiem opozītu bembelātiem jau arī bija karbūži, bet tad tiem nebija tāda kompresija un tilpums.. ja šitajam motoram uzbakstītu karburatorus, hvz kāda braukšana būtu.. vajadzētu jau labi vērties..

ar savējo biki mīžu slidināties pa granteni, nav man offroad moto rūdījums.. bet lēnām tiek braukšanas prasmes izkoptas.. to, ka jaudas pietrūkstu, nevaru teikt.. vienīgi netieku īsti gudrs par tiem simboliem panelī, kad atslēdz izslīdes kontroli..
..pirmais ir tāds [S] burtiņs trijstūrī, otrais laikam bija izsaukuma zīme [!] trijstūrī.. ieslēgt var tikai vienu.. ko tas īsti aiz sevis izsaka..? hvz.. pie abiem režīmiem liekas, ka ļauj buksēt..

Man paldies dievam nav visas šis lietas. Atklāti sakot meklēju arī bez ABS , bet diemžēl dabūju tādā koplektācijā kur ir abs un hidropastiprinātājs. Stājās jau labi un pagaidām abs ari nav traucejis.Tagad tik jāiepērk ofrroad riepas un bezceļā iekšā.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sliktais
10. Sep 2013, 18:22#2525

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Sep 2013, 14:17:59 piter rakstīja:
.. vienīgi netieku īsti gudrs par tiem simboliem panelī, kad atslēdz izslīdes kontroli..
..pirmais ir tāds [S] burtiņs trijstūrī, otrais laikam bija izsaukuma zīme [!] trijstūrī.. ieslēgt var tikai vienu.. ko tas īsti aiz sevis izsaka..? hvz.. pie abiem režīmiem liekas, ka ļauj buksēt..

Pirmais režīms (S) atslēdz vilkmes kontroli, bet ne pilnīgi, atļauj nedaudz izspolēt, otrs rubījot nost pilnībā. Lai atslēgtu ABS poga jāpietur ilgāk

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

baizels
10. Sep 2013, 18:36#2526

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


10 Sep 2013, 18:22:22 Sliktais rakstīja:

10 Sep 2013, 14:17:59 piter rakstīja:
.. vienīgi netieku īsti gudrs par tiem simboliem panelī, kad atslēdz izslīdes kontroli..
..pirmais ir tāds [S] burtiņs trijstūrī, otrais laikam bija izsaukuma zīme [!] trijstūrī.. ieslēgt var tikai vienu.. ko tas īsti aiz sevis izsaka..? hvz.. pie abiem režīmiem liekas, ka ļauj buksēt..

Pirmais režīms (S) atslēdz vilkmes kontroli, bet ne pilnīgi, atļauj nedaudz izspolēt, otrs rubījot nost pilnībā. Lai atslēgtu ABS poga jāpietur ilgāk

Klau es to ABS pogu gan turu gan spaidu, bet ne kas nemainās un panelī ari ne kas neparādās ieslēgts tas vai izslēgts tā tam jābūt?

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sliktais
10. Sep 2013, 18:39#2527

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Sep 2013, 18:36:40 baizels rakstīja:

10 Sep 2013, 18:22:22 Sliktais rakstīja:

10 Sep 2013, 14:17:59 piter rakstīja:
.. vienīgi netieku īsti gudrs par tiem simboliem panelī, kad atslēdz izslīdes kontroli..
..pirmais ir tāds [S] burtiņs trijstūrī, otrais laikam bija izsaukuma zīme [!] trijstūrī.. ieslēgt var tikai vienu.. ko tas īsti aiz sevis izsaka..? hvz.. pie abiem režīmiem liekas, ka ļauj buksēt..

Pirmais režīms (S) atslēdz vilkmes kontroli, bet ne pilnīgi, atļauj nedaudz izspolēt, otrs rubījot nost pilnībā. Lai atslēgtu ABS poga jāpietur ilgāk

Klau es to ABS pogu gan turu gan spaidu, bet ne kas nemainās un panelī ari ne kas neparādās ieslēgts tas vai izslēgts tā tam jābūt?

Kad ABS izrubījas, tad sarkanā abs lampiņa spīd vislaik. To gan var izdarīt tikai, ja esi apstājies, braucot nekā.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

baizels
10. Sep 2013, 18:44#2528

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


10 Sep 2013, 18:39:48 Sliktais rakstīja:

10 Sep 2013, 18:36:40 baizels rakstīja:

10 Sep 2013, 18:22:22 Sliktais rakstīja:

10 Sep 2013, 14:17:59 piter rakstīja:
.. vienīgi netieku īsti gudrs par tiem simboliem panelī, kad atslēdz izslīdes kontroli..
..pirmais ir tāds [S] burtiņs trijstūrī, otrais laikam bija izsaukuma zīme [!] trijstūrī.. ieslēgt var tikai vienu.. ko tas īsti aiz sevis izsaka..? hvz.. pie abiem režīmiem liekas, ka ļauj buksēt..

Pirmais režīms (S) atslēdz vilkmes kontroli, bet ne pilnīgi, atļauj nedaudz izspolēt, otrs rubījot nost pilnībā. Lai atslēgtu ABS poga jāpietur ilgāk

Klau es to ABS pogu gan turu gan spaidu, bet ne kas nemainās un panelī ari ne kas neparādās ieslēgts tas vai izslēgts tā tam jābūt?

Kad ABS izrubījas, tad sarkanā abs lampiņa spīd vislaik. To gan var izdarīt tikai, ja esi apstājies, braucot nekā.

Tu domā panelī ? Man pirms braukšanas iedegās (brake falure) un uzsākot gaitu nodziest nekādas citas ABS simbolikas neparādās.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sliktais
10. Sep 2013, 18:47#2529

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Sep 2013, 18:44:25 baizels rakstīja:

10 Sep 2013, 18:39:48 Sliktais rakstīja:


Klau es to ABS pogu gan turu gan spaidu, bet ne kas nemainās un panelī ari ne kas neparādās ieslēgts tas vai izslēgts tā tam jābūt?

Kad ABS izrubījas, tad sarkanā abs lampiņa spīd vislaik. To gan var izdarīt tikai, ja esi apstājies, braucot nekā.

Tu domā panelī ? Man pirms braukšanas iedegās (brake falure) un uzsākot gaitu nodziest nekādas citas ABS simbolikas neparādās.

Tā arī ir, bet ja gribi atslēgt ABS-u, apstājies, piespied ABS pogu, turi, līdz iedegās ABS lampa panelī. Šad tad uz grantenes paampelējos ar izslēgtu abs-u.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

baizels
10. Sep 2013, 18:53#2530

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


10 Sep 2013, 18:47:36 Sliktais rakstīja:

10 Sep 2013, 18:44:25 baizels rakstīja:

10 Sep 2013, 18:39:48 Sliktais rakstīja:


Klau es to ABS pogu gan turu gan spaidu, bet ne kas nemainās un panelī ari ne kas neparādās ieslēgts tas vai izslēgts tā tam jābūt?

Kad ABS izrubījas, tad sarkanā abs lampiņa spīd vislaik. To gan var izdarīt tikai, ja esi apstājies, braucot nekā.

Tu domā panelī ? Man pirms braukšanas iedegās (brake falure) un uzsākot gaitu nodziest nekādas citas ABS simbolikas neparādās.

Tā arī ir, bet ja gribi atslēgt ABS-u, apstājies, piespied ABS pogu, turi, līdz iedegās ABS lampa panelī. Šad tad uz grantenes paampelējos ar izslēgtu abs-u.

Nezinu laikam man kas nav kārtībā, bet kļūdas ārā nemeta. Turu to pogu cik gribu, panelī ne kas neparādās.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sliktais
10. Sep 2013, 18:57#2531

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Manam tā arī viss notiek. ASC pirmos režīmus var slēgt arī braucot, ABS tikai tad, kad stāvi uz vietas. Un jātur apmēram 5 sec piespiestu, tad arī tā lampiņa iedegas.
Aizej notestē
Nu tā vismaz arī instrukcijā ir aprakstīts, laikam, sen neesmu sķirstījis.

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 10 Sep 2013, 18:59:17 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

baizels
10. Sep 2013, 19:09#2532

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


10 Sep 2013, 18:57:58 Sliktais rakstīja:
Manam tā arī viss notiek. ASC pirmos režīmus var slēgt arī braucot, ABS tikai tad, kad stāvi uz vietas. Un jātur apmēram 5 sec piespiestu, tad arī tā lampiņa iedegas.
Aizej notestē
Nu tā vismaz arī instrukcijā ir aprakstīts, laikam, sen neesmu sķirstījis.

Noturēju 20sek un nekas nenotika. Uz gruntenes es ari parāk nejūtu, ka sācis ir strādat ABS. Tev kādi intervāli ir ABS darbībā bieži vai reti? Man vienu brīdi likās tādi reti intervāli ne tāka autiņam.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sliktais
10. Sep 2013, 19:13#2533

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Sep 2013, 19:09:39 baizels rakstīja:

10 Sep 2013, 18:57:58 Sliktais rakstīja:
Manam tā arī viss notiek. ASC pirmos režīmus var slēgt arī braucot, ABS tikai tad, kad stāvi uz vietas. Un jātur apmēram 5 sec piespiestu, tad arī tā lampiņa iedegas.
Aizej notestē
Nu tā vismaz arī instrukcijā ir aprakstīts, laikam, sen neesmu sķirstījis.

Noturēju 20sek un nekas nenotika. Uz gruntenes es ari parāk nejūtu, ka sācis ir strādat ABS. Tev kādi intervāli ir ABS darbībā bieži vai reti? Man vienu brīdi likās tādi reti intervāli ne tāka autiņam.

Jocīgi, ka neizslēdzās, pat pēc instrukcijas bij jāslēdzas ārā Sameklēšu instrukciju apstīšos.
ABS intervāli noteikti ir savādāki kā autiņam, retāki. Kura gada modelis Tev ir?

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

baizels
10. Sep 2013, 19:14#2534

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


10 Sep 2013, 19:13:09 Sliktais rakstīja:

10 Sep 2013, 19:09:39 baizels rakstīja:

10 Sep 2013, 18:57:58 Sliktais rakstīja:
Manam tā arī viss notiek. ASC pirmos režīmus var slēgt arī braucot, ABS tikai tad, kad stāvi uz vietas. Un jātur apmēram 5 sec piespiestu, tad arī tā lampiņa iedegas.
Aizej notestē
Nu tā vismaz arī instrukcijā ir aprakstīts, laikam, sen neesmu sķirstījis.

Noturēju 20sek un nekas nenotika. Uz gruntenes es ari parāk nejūtu, ka sācis ir strādat ABS. Tev kādi intervāli ir ABS darbībā bieži vai reti? Man vienu brīdi likās tādi reti intervāli ne tāka autiņam.

Jocīgi, ka neizslēdzās, pat pēc instrukcijas bij jāslēdzas ārā Sameklēšu instrukciju apstīšos.
ABS intervāli noteikti ir savādāki kā autiņam, retāki. Kura gada modelis Tev ir?

Man ir viens no pirmajiem jaunajiem GS 2004 g

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sliktais
10. Sep 2013, 19:29#2535

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Palasījos instrukciju
(S) - simbols - "off-roud mode".
(!) - simbols (! zīme trījstūri) - ASC dativēts.
Par ABS: piešķiļ, nospiež un tur, kamēr lampa pārstāj mirgot un spīd nepārtaukti. Otrs variants, apstājas, tur nospiestu ABS pogu, kamēr iedegas (ABS) lampiņa.
Ieslēgt to visu hujāciju var pretējā procesā, vai arī noslāpē mo. Kad piešķiļ, atkal visas funkcijas aktīvas.
Kaut kā tur vienu texta gabalu līdz galam neizprotu, būs jāpatulko ar gogles matj.
P.S. Mok 2004 gada modelim kkas ir savādāk

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

baizels
10. Sep 2013, 19:35#2536

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


10 Sep 2013, 19:29:43 Sliktais rakstīja:
Palasījos instrukciju
(S) - simbols - "off-roud mode".
(!) - simbols (! zīme trījstūri) - ASC dativēts.
Par ABS: piešķiļ, nospiež un tur, kamēr lampa pārstāj mirgot un spīd nepārtaukti. Otrs variants, apstājas, tur nospiestu ABS pogu, kamēr iedegas (ABS) lampiņa.
Ieslēgt to visu hujāciju var pretējā procesā, vai arī noslāpē mo. Kad piešķiļ, atkal visas funkcijas aktīvas.
Kaut kā tur vienu texta gabalu līdz galam neizprotu, būs jāpatulko ar gogles matj.
P.S. Mok 2004 gada modelim kkas ir savādāk

Es jau viņu visādi provocēju, bet ne kā. Tas štrunts galvenais ,ka man netraucē to nolikt plakaniski līkumā)) Dzīvosim redzēsim.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

marcis
10. Sep 2013, 20:12#2537

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Eu, varbūt vienreiz nopērkat kārtīgu moci, kam nekas NAV jāspaida!!!

Es, kā reizi, vēlā rudenī savu tirgošu nost

V, očereģ, sukini ģeķi!!!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
10. Sep 2013, 20:14#2538

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Sep 2013, 20:12:09 marcis rakstīja:
Eu, varbūt vienreiz nopērkat kārtīgu moci, kam nekas NAV jāspaida!!!

Es, kā reizi, vēlā rudenī savu tirgošu nost

V, očereģ, sukini ģeķi!!!

Pirmais rindā pieteiksies..."Tolmets"
Bet, ja nopietni, tirgo nost, nopērc R-sēriju, neesi tak vairs nekāds mazgadīgais

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
10. Sep 2013, 20:18#2539

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


10 Sep 2013, 20:14:40 Sliktais rakstīja:

10 Sep 2013, 20:12:09 marcis rakstīja:
Eu, varbūt vienreiz nopērkat kārtīgu moci, kam nekas NAV jāspaida!!!

Es, kā reizi, vēlā rudenī savu tirgošu nost

V, očereģ, sukini ģeķi!!!

Pirmais rindā pieteiksies..."Tolmets"
Bet, ja nopietni, tirgo nost, nopērc R-sēriju, neesi tak vairs nekāds mazgadīgais


Sliktais, man jau tā sirds asiņo, ka iezagusies doma par RGS un Tu te vēl....bļ..

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
10. Sep 2013, 20:22#2540

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Sep 2013, 20:18:10 marcis rakstīja:

10 Sep 2013, 20:14:40 Sliktais rakstīja:

10 Sep 2013, 20:12:09 marcis rakstīja:
Eu, varbūt vienreiz nopērkat kārtīgu moci, kam nekas NAV jāspaida!!!

Es, kā reizi, vēlā rudenī savu tirgošu nost

V, očereģ, sukini ģeķi!!!

Pirmais rindā pieteiksies..."Tolmets"
Bet, ja nopietni, tirgo nost, nopērc R-sēriju, neesi tak vairs nekāds mazgadīgais


Sliktais, man jau tā sirds asiņo, ka iezagusies doma par RGS un Tu te vēl....bļ..

Tas normāli, uzprišināsi "товарний вид" un gan jau aizies

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline