Autors | Ziņojums |
mexa | 19. Apr 2015, 18:55 | #25141 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kas ir saskāries ar MO radiatoru vāciņiem, tobiš to savstarpējo savietojamību... palika nedēļa līdz atklāšanai, a es tiko sapildīju coolantu un sapratu ka vāciņa gumijas gandrīz pizdohen, un vēl radiatora snuķis palocīts... centīšos iztaisnot, bet moš kāds ir provējis jau ko mudrīt ar citiem modeļiem vai pat autosiem... vienīgi hz cik starpība spiedienā MO ar auto, tik precīzi neesmu buries iekšā
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mexa | 19. Apr 2015, 18:57 | #25142 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
19 Apr 2015, 11:37:32 didrx rakstīja:
19 Apr 2015, 10:49:31 mexa rakstīja:
Nu tak jau pashaa sakumaa atbildeeju kur iet vads
paldies tev,nopirkšu divus,lai ir
2x 90 eiras aptuveni tā maksā labs RR, teju ar garantiju. prasi pārdevējiem to labāko, tas kalpos labi, lētais gals un ķīna bez garantijām, mēnesis vai pāris gadi... vai pat 2 dienas...
čoms iepirka ķīnas pa 50 dolāriem, gadu noturēja, pagaidām nesūdzējās man
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
shkapars | 19. Apr 2015, 19:33 | #25143 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
19 Apr 2015, 18:55:14 mexa rakstīja:
kas ir saskāries ar MO radiatoru vāciņiem, tobiš to savstarpējo savietojamību... palika nedēļa līdz atklāšanai, a es tiko sapildīju coolantu un sapratu ka vāciņa gumijas gandrīz pizdohen, un vēl radiatora snuķis palocīts... centīšos iztaisnot, bet moš kāds ir provējis jau ko mudrīt ar citiem modeļiem vai pat autosiem... vienīgi hz cik starpība spiedienā MO ar auto, tik precīzi neesmu buries iekšā
pārsvarā ir aizvietojami. standartā nāk parasti 1,1
liekam trasei virsū lielākiem spiedieniem, piem., 1,6
ja salocītu snuķīti domāji to, kur blīvējas korķīša gumijas gredzens, tad to vajag iztaisnot ideāli. ja kkas nebūs, spiedīs garām un pūtīs ārā tosolu. |
Offline | |
|
|
fireseed | 19. Apr 2015, 20:25 | #25144 |
|
Kopš: 20. Aug 2013
Ziņojumi: 225
Braucu ar: kx250/cb1000f
| Sveiki,vācijā iepirku honda cbr 125r 2007.gada,nevaru iebraukt kur atrodas eļļas filtrs,lai nomainītu,te links. https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-CBR125R4-PW |
Offline | |
|
screwy | 19. Apr 2015, 20:36 | #25145 |
|
Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Kur var iegādāties izpūtēju savilcējus/žņaugus?
Gribas lai ir kaut cik vizuāli normāls, cik varu atrast, lielākā daļa izskatās šausmīgi jo paredzēti auto. |
Offline | |
|
mexa | 19. Apr 2015, 20:45 | #25146 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Skapar
Nu skaidrs. Par trases zinu ka spiedienu celj. Manam tas snukjis sen liiks... Tik tagad saaka laist. Laikam gumija pakalta un viss kopaa sanaak. Spaidot trubu jau spljaudaas... Proveesu no saviem auto srotiem pimekleet. Metajas garazaa paris japanji cerams derees
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
zazzaa | 19. Apr 2015, 20:46 | #25147 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
19 Apr 2015, 20:25:36 fireseed rakstīja:
Sveiki,vācijā iepirku honda cbr 125r 2007.gada,nevaru iebraukt kur atrodas eļļas filtrs,lai nomainītu,te links. https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-CBR125R4-PW
tur tads ka ellas sietins/filtrs...nonemot sajuga vaku var tikt klat[ Šo ziņu laboja zazzaa, 19 Apr 2015, 20:56:05 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
fireseed | 19. Apr 2015, 20:48 | #25148 |
|
Kopš: 20. Aug 2013
Ziņojumi: 225
Braucu ar: kx250/cb1000f
|
19 Apr 2015, 20:46:28 zazzaa rakstīja:
19 Apr 2015, 20:25:36 fireseed rakstīja:
Sveiki,vācijā iepirku honda cbr 125r 2007.gada,nevaru iebraukt kur atrodas eļļas filtrs,lai nomainītu,te links. https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-CBR125R4-PW
tur tads ka ellas sietins/filtrs...nonemot sajuga vaku var tikt klat
Paldies. |
Offline | |
|
RitvarsG | 19. Apr 2015, 21:11 | #25149 |
|
Kopš: 24. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 332
Braucu ar: Yamaha Virago XV1100
| Nepieciešams padoms-situācija sekojoša.
Motociklam uzlikts jauns stators un r/r - tagad arī jauns akumulators-motociklam darbojoties pie akb spailēm var nolasīt 14,2-14,5V tukšgaitā ar ieslēgtiem uguņiem,palielinot apgriezienus rādījums krītas max līdz apmēram 13,6V uz 5k RPM,bet tam jābūt pietiekoši uzlādei-un tomēr pagājis mēnesis kopš uzliku jaunu akb un sāku manīt,ka akumulators palicis vājš-nācās lādēt.Vai tā var būt,ka viņš nosēdās dēļ biežas startēšanas/slāpēšanas un atpakaļ nepielādēja akb?Kaut kur lasīju,vismaz par savu moto,ka šie ir paredzēti darboties uz pilnībā uzlādēta akb un var uzturēt strāvu tajos,bet,ja ir nosēdināti pilnībā neuzlādēs?Ā un daudz nobraucis neesmu varbūt kādus 200km kopš akb maiņas-nācas bieži startēt,jo bij vairākas reizes jātīra karbiņi,jāmaina dīzes utt-šādi tādi remontiņi. |
Offline | |
|
zazzaa | 19. Apr 2015, 21:14 | #25150 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
19 Apr 2015, 21:11:35 RitvarsG rakstīja:
Nepieciešams padoms-situācija sekojoša.
Motociklam uzlikts jauns stators un r/r - tagad arī jauns akumulators-motociklam darbojoties pie akb spailēm var nolasīt 14,2-14,5V tukšgaitā ar ieslēgtiem uguņiem,palielinot apgriezienus rādījums krītas max līdz apmēram 13,6V uz 5k RPM,bet tam jābūt pietiekoši uzlādei-un tomēr pagājis mēnesis kopš uzliku jaunu akb un sāku manīt,ka akumulators palicis vājš-nācās lādēt.Vai tā var būt,ka viņš nosēdās dēļ biežas startēšanas/slāpēšanas un atpakaļ nepielādēja akb?Kaut kur lasīju,vismaz par savu moto,ka šie ir paredzēti darboties uz pilnībā uzlādēta akb un var uzturēt strāvu tajos,bet,ja ir nosēdināti pilnībā neuzlādēs?Ā un daudz nobraucis neesmu varbūt kādus 200km kopš akb maiņas-nācas bieži startēt,jo bij vairākas reizes jātīra karbiņi,jāmaina dīzes utt-šādi tādi remontiņi.
protams, ka no biežas strtešanas un mazas braukšanas AKB neuzladesies pats
un vispar iesaka šad tad uzladēt akb jo moto ģenerators (arī auto) nekad neuzladē aķi pilnībā
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
RitvarsG | 19. Apr 2015, 21:17 | #25151 |
|
Kopš: 24. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 332
Braucu ar: Yamaha Virago XV1100
| protams, ka no biežas strtešanas un mazas braukšanas AKB neuzladesies pats
un vispar iesaka šad tad uzladēt akb jo moto ģenerators (arī auto) nekad neuzladē aķi pilnībā
Paldies par ātro atbildi-ņemšu vēra ieteikumu!
|
Offline | |
|
noris | 19. Apr 2015, 21:43 | #25152 |
|
Kopš: 14. Oct 2012
No: Madona
Ziņojumi: 284
Braucu ar: Honda XL1000V/A, trx650
|
19 Apr 2015, 11:37:32 didrx rakstīja:
19 Apr 2015, 10:49:31 mexa rakstīja:
Nu tak jau pashaa sakumaa atbildeeju kur iet vads
paldies tev,nopirkšu divus,lai ir
lietotājs aiviksaa mainija to pašu pa lēto iepirka ne tikai sev, uzjautā kā iet. |
Offline | |
|
akasiko | 19. Apr 2015, 22:07 | #25153 |
|
Kopš: 23. Oct 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 102
Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu
| Vajadzīgs padoms par 600 Fazera, 00` sajūgu.
Nomainīju metāla + frikcijas diskus + atsperes(par 20% stingrākas par orģinālām). Pēc maiņas radās problēmas - izspiežot sajūgu, sajūga kurvja gala piespiedējvāks neatbīdās pilnībā, bet tikai puse! Respektīvi, kurvja gala piespiedējvāks izspiestā stāvoklī ir šķībs. Ir kādas idejas, kas šo problēmu rada
Uzliekot atpakaļ orģinālās atsperes, viss notiek normāli, kā tam jābūt. Maiņas iemesls - orģinālās atsperes nogurušas un to garums neatbilst pēc ražotāju datiem + paātrinoties vilka līdz sajūgu.
|
Offline | |
|
Dragster | 19. Apr 2015, 22:14 | #25154 |
|
Kopš: 24. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha Fazer FZS600
|
19 Apr 2015, 22:07:03 akasiko rakstīja:
Vajadzīgs padoms par 600 Fazera, 00` sajūgu.
Nomainīju metāla + frikcijas diskus + atsperes(par 20% stingrākas par orģinālām). Pēc maiņas radās problēmas - izspiežot sajūgu, sajūga kurvja gala piespiedējvāks neatbīdās pilnībā, bet tikai puse! Respektīvi, kurvja gala piespiedējvāks izspiestā stāvoklī ir šķībs. Ir kādas idejas, kas šo problēmu rada
Uzliekot atpakaļ orģinālās atsperes, viss notiek normāli, kā tam jābūt. Maiņas iemesls - orģinālās atsperes nogurušas un to garums neatbilst pēc ražotāju datiem + paātrinoties vilka līdz sajūgu.
Kaut kas līdzīgs sen atpakaļ bija, paņem manuāli un pēc tā noregulē sajūga izspiedējstieņa brīvgaitu (pie ātruma pārslēga zem gumijas korķa), vajadzētu problēmai pazust. |
Offline | |
|
mexa | 19. Apr 2015, 22:24 | #25155 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Ritvar
Jaa, akb vajag arii paladet ta pat pa laikam. Ja labi laadee tad buus ok ja biezi startee. Es ar savu pusdziivo biezi starteejos. Ir ok.
Principaa, ja voltaza ir ok kad laadee tad guli mierigi. Tik mokot garazaa palaadee
ja groza vaaks staav skjiibi tad skaties ko ne taa saliki. Jo principa ta. Viss simetriski... Asimetriju pats pieliec. peec disku mainjas regulee gan.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
eeKa | 20. Apr 2015, 12:14 | #25156 |
|
Kopš: 20. May 2011
Ziņojumi: 60
Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS
| Kādu smāķi smērējam bemžu supporta vadīklās, lai nesaēd putekļu aizsarg gumijas? |
Offline | |
|
piiters | 20. Apr 2015, 13:36 | #25157 |
|
Kopš: 02. May 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 68
Braucu ar: šperru
| cik pie meistariem aptuveni izmaksātu cilindru galvas virsmu pieslīpēt ? Kā arī pie reizes spiediena pārbaude un vārstu/ sēžu nodilumu pārbaudīt/pieslīpēt, ja nepieciešams ?
Triumph 3 cilindru 955 cm3 motoram, bija liels noskrējiens, bija viss ejošs, tika noņemta dēļ citām problēmām, bet tā kā noņemta varētu arī šo pārbaudīt. |
Offline | |
|
egis | 20. Apr 2015, 13:56 | #25158 |
|
Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
|
20 Apr 2015, 13:36:15 piiters rakstīja:
cik pie meistariem aptuveni izmaksātu cilindru galvas virsmu pieslīpēt ? Kā arī pie reizes spiediena pārbaude un vārstu/ sēžu nodilumu pārbaudīt/pieslīpēt, ja nepieciešams ?
Triumph 3 cilindru 955 cm3 motoram, bija liels noskrējiens, bija viss ejošs, tika noņemta dēļ citām problēmām, bet tā kā noņemta varētu arī šo pārbaudīt.
20 pieslīpēt, 30 pārbaudīt uz plaisām, ja vēl vārstus pieslīpēt (blīvslēgi), tad viss ap 100. Ja slīpē vārstus, tad var mainīties vārstu atstarpes. Tad tie vēl ir jāregulē, ja nav kompensātoru. Bet tas bija auto, varbūt moto ir kādas nianses. Tas bija blakus Zemitānu tiltam. Čaļi tur akurāti strādā, viss kārtīgi salikts un pendantiska kārtība darbnīcā.
|
Offline | |
|
mexa | 20. Apr 2015, 14:23 | #25159 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| uzliku no mašīnas tosola korķi tagad nelaiž, teorētiski vajadzētu būt ok
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
katerhams | 20. Apr 2015, 16:36 | #25160 |
|
Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
20 Apr 2015, 12:14:12 eeKa rakstīja:
Kādu smāķi smērējam bemžu supporta vadīklās, lai nesaēd putekļu aizsarg gumijas?
autosu veikalaa nopirku ATE bremžu sistēmas ziedi
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt |
Offline | |
|