Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
19. Apr 2015, 18:55#25141

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kas ir saskāries ar MO radiatoru vāciņiem, tobiš to savstarpējo savietojamību... palika nedēļa līdz atklāšanai, a es tiko sapildīju coolantu un sapratu ka vāciņa gumijas gandrīz pizdohen, un vēl radiatora snuķis palocīts... centīšos iztaisnot, bet moš kāds ir provējis jau ko mudrīt ar citiem modeļiem vai pat autosiem... vienīgi hz cik starpība spiedienā MO ar auto, tik precīzi neesmu buries iekšā

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
19. Apr 2015, 18:57#25142

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


19 Apr 2015, 11:37:32 didrx rakstīja:

19 Apr 2015, 10:49:31 mexa rakstīja:
Nu tak jau pashaa sakumaa atbildeeju kur iet vads

paldies tev,nopirkšu divus,lai ir


2x 90 eiras aptuveni tā maksā labs RR, teju ar garantiju. prasi pārdevējiem to labāko, tas kalpos labi, lētais gals un ķīna bez garantijām, mēnesis vai pāris gadi... vai pat 2 dienas...
čoms iepirka ķīnas pa 50 dolāriem, gadu noturēja, pagaidām nesūdzējās man

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shkapars
19. Apr 2015, 19:33#25143

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


19 Apr 2015, 18:55:14 mexa rakstīja:
kas ir saskāries ar MO radiatoru vāciņiem, tobiš to savstarpējo savietojamību... palika nedēļa līdz atklāšanai, a es tiko sapildīju coolantu un sapratu ka vāciņa gumijas gandrīz pizdohen, un vēl radiatora snuķis palocīts... centīšos iztaisnot, bet moš kāds ir provējis jau ko mudrīt ar citiem modeļiem vai pat autosiem... vienīgi hz cik starpība spiedienā MO ar auto, tik precīzi neesmu buries iekšā


pārsvarā ir aizvietojami. standartā nāk parasti 1,1
liekam trasei virsū lielākiem spiedieniem, piem., 1,6
ja salocītu snuķīti domāji to, kur blīvējas korķīša gumijas gredzens, tad to vajag iztaisnot ideāli. ja kkas nebūs, spiedīs garām un pūtīs ārā tosolu.

Offline

fireseed
19. Apr 2015, 20:25#25144

Kopš: 20. Aug 2013

Ziņojumi: 225

Braucu ar: kx250/cb1000f

Sveiki,vācijā iepirku honda cbr 125r 2007.gada,nevaru iebraukt kur atrodas eļļas filtrs,lai nomainītu,te links. https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-CBR125R4-PW

Offline

screwy
19. Apr 2015, 20:36#25145

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Kur var iegādāties izpūtēju savilcējus/žņaugus?
Gribas lai ir kaut cik vizuāli normāls, cik varu atrast, lielākā daļa izskatās šausmīgi jo paredzēti auto.

Offline

mexa
19. Apr 2015, 20:45#25146

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Skapar

Nu skaidrs. Par trases zinu ka spiedienu celj. Manam tas snukjis sen liiks... Tik tagad saaka laist. Laikam gumija pakalta un viss kopaa sanaak. Spaidot trubu jau spljaudaas... Proveesu no saviem auto srotiem pimekleet. Metajas garazaa paris japanji cerams derees

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

zazzaa
19. Apr 2015, 20:46#25147

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


19 Apr 2015, 20:25:36 fireseed rakstīja:
Sveiki,vācijā iepirku honda cbr 125r 2007.gada,nevaru iebraukt kur atrodas eļļas filtrs,lai nomainītu,te links. https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-CBR125R4-PW



tur tads ka ellas sietins/filtrs...nonemot sajuga vaku var tikt klat

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 19 Apr 2015, 20:56:05 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

fireseed
19. Apr 2015, 20:48#25148

Kopš: 20. Aug 2013

Ziņojumi: 225

Braucu ar: kx250/cb1000f


19 Apr 2015, 20:46:28 zazzaa rakstīja:

19 Apr 2015, 20:25:36 fireseed rakstīja:
Sveiki,vācijā iepirku honda cbr 125r 2007.gada,nevaru iebraukt kur atrodas eļļas filtrs,lai nomainītu,te links. https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-CBR125R4-PW


tur tads ka ellas sietins/filtrs...nonemot sajuga vaku var tikt klat

Paldies.

Offline

RitvarsG
19. Apr 2015, 21:11#25149

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Nepieciešams padoms-situācija sekojoša.
Motociklam uzlikts jauns stators un r/r - tagad arī jauns akumulators-motociklam darbojoties pie akb spailēm var nolasīt 14,2-14,5V tukšgaitā ar ieslēgtiem uguņiem,palielinot apgriezienus rādījums krītas max līdz apmēram 13,6V uz 5k RPM,bet tam jābūt pietiekoši uzlādei-un tomēr pagājis mēnesis kopš uzliku jaunu akb un sāku manīt,ka akumulators palicis vājš-nācās lādēt.Vai tā var būt,ka viņš nosēdās dēļ biežas startēšanas/slāpēšanas un atpakaļ nepielādēja akb?Kaut kur lasīju,vismaz par savu moto,ka šie ir paredzēti darboties uz pilnībā uzlādēta akb un var uzturēt strāvu tajos,bet,ja ir nosēdināti pilnībā neuzlādēs?Ā un daudz nobraucis neesmu varbūt kādus 200km kopš akb maiņas-nācas bieži startēt,jo bij vairākas reizes jātīra karbiņi,jāmaina dīzes utt-šādi tādi remontiņi.

Offline

zazzaa
19. Apr 2015, 21:14#25150

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


19 Apr 2015, 21:11:35 RitvarsG rakstīja:
Nepieciešams padoms-situācija sekojoša.
Motociklam uzlikts jauns stators un r/r - tagad arī jauns akumulators-motociklam darbojoties pie akb spailēm var nolasīt 14,2-14,5V tukšgaitā ar ieslēgtiem uguņiem,palielinot apgriezienus rādījums krītas max līdz apmēram 13,6V uz 5k RPM,bet tam jābūt pietiekoši uzlādei-un tomēr pagājis mēnesis kopš uzliku jaunu akb un sāku manīt,ka akumulators palicis vājš-nācās lādēt.Vai tā var būt,ka viņš nosēdās dēļ biežas startēšanas/slāpēšanas un atpakaļ nepielādēja akb?Kaut kur lasīju,vismaz par savu moto,ka šie ir paredzēti darboties uz pilnībā uzlādēta akb un var uzturēt strāvu tajos,bet,ja ir nosēdināti pilnībā neuzlādēs?Ā un daudz nobraucis neesmu varbūt kādus 200km kopš akb maiņas-nācas bieži startēt,jo bij vairākas reizes jātīra karbiņi,jāmaina dīzes utt-šādi tādi remontiņi.

protams, ka no biežas strtešanas un mazas braukšanas AKB neuzladesies pats
un vispar iesaka šad tad uzladēt akb jo moto ģenerators (arī auto) nekad neuzladē aķi pilnībā

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

RitvarsG
19. Apr 2015, 21:17#25151

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

protams, ka no biežas strtešanas un mazas braukšanas AKB neuzladesies pats
un vispar iesaka šad tad uzladēt akb jo moto ģenerators (arī auto) nekad neuzladē aķi pilnībā


Paldies par ātro atbildi-ņemšu vēra ieteikumu!

Offline

noris
19. Apr 2015, 21:43#25152

Kopš: 14. Oct 2012

No: Madona

Ziņojumi: 284

Braucu ar: Honda XL1000V/A, trx650


19 Apr 2015, 11:37:32 didrx rakstīja:

19 Apr 2015, 10:49:31 mexa rakstīja:
Nu tak jau pashaa sakumaa atbildeeju kur iet vads

paldies tev,nopirkšu divus,lai ir
lietotājs aiviksaa mainija to pašu pa lēto iepirka ne tikai sev, uzjautā kā iet.

Offline

akasiko
19. Apr 2015, 22:07#25153

Kopš: 23. Oct 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 102

Braucu ar: Melnu 1200 baņģītu

Vajadzīgs padoms par 600 Fazera, 00` sajūgu.
Nomainīju metāla + frikcijas diskus + atsperes(par 20% stingrākas par orģinālām). Pēc maiņas radās problēmas - izspiežot sajūgu, sajūga kurvja gala piespiedējvāks neatbīdās pilnībā, bet tikai puse! Respektīvi, kurvja gala piespiedējvāks izspiestā stāvoklī ir šķībs. Ir kādas idejas, kas šo problēmu rada
Uzliekot atpakaļ orģinālās atsperes, viss notiek normāli, kā tam jābūt. Maiņas iemesls - orģinālās atsperes nogurušas un to garums neatbilst pēc ražotāju datiem + paātrinoties vilka līdz sajūgu.

Offline

Dragster
19. Apr 2015, 22:14#25154

Kopš: 24. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha Fazer FZS600


19 Apr 2015, 22:07:03 akasiko rakstīja:
Vajadzīgs padoms par 600 Fazera, 00` sajūgu.
Nomainīju metāla + frikcijas diskus + atsperes(par 20% stingrākas par orģinālām). Pēc maiņas radās problēmas - izspiežot sajūgu, sajūga kurvja gala piespiedējvāks neatbīdās pilnībā, bet tikai puse! Respektīvi, kurvja gala piespiedējvāks izspiestā stāvoklī ir šķībs. Ir kādas idejas, kas šo problēmu rada
Uzliekot atpakaļ orģinālās atsperes, viss notiek normāli, kā tam jābūt. Maiņas iemesls - orģinālās atsperes nogurušas un to garums neatbilst pēc ražotāju datiem + paātrinoties vilka līdz sajūgu.


Kaut kas līdzīgs sen atpakaļ bija, paņem manuāli un pēc tā noregulē sajūga izspiedējstieņa brīvgaitu (pie ātruma pārslēga zem gumijas korķa), vajadzētu problēmai pazust.

Offline

mexa
19. Apr 2015, 22:24#25155

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Ritvar

Jaa, akb vajag arii paladet ta pat pa laikam. Ja labi laadee tad buus ok ja biezi startee. Es ar savu pusdziivo biezi starteejos. Ir ok.

Principaa, ja voltaza ir ok kad laadee tad guli mierigi. Tik mokot garazaa palaadee


ja groza vaaks staav skjiibi tad skaties ko ne taa saliki. Jo principa ta. Viss simetriski... Asimetriju pats pieliec. peec disku mainjas regulee gan.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

eeKa
20. Apr 2015, 12:14#25156

Kopš: 20. May 2011

Ziņojumi: 60

Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS

Kādu smāķi smērējam bemžu supporta vadīklās, lai nesaēd putekļu aizsarg gumijas?

Offline

piiters
20. Apr 2015, 13:36#25157

Kopš: 02. May 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 68

Braucu ar: šperru

cik pie meistariem aptuveni izmaksātu cilindru galvas virsmu pieslīpēt ? Kā arī pie reizes spiediena pārbaude un vārstu/ sēžu nodilumu pārbaudīt/pieslīpēt, ja nepieciešams ?

Triumph 3 cilindru 955 cm3 motoram, bija liels noskrējiens, bija viss ejošs, tika noņemta dēļ citām problēmām, bet tā kā noņemta varētu arī šo pārbaudīt.

Offline

egis
20. Apr 2015, 13:56#25158

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


20 Apr 2015, 13:36:15 piiters rakstīja:
cik pie meistariem aptuveni izmaksātu cilindru galvas virsmu pieslīpēt ? Kā arī pie reizes spiediena pārbaude un vārstu/ sēžu nodilumu pārbaudīt/pieslīpēt, ja nepieciešams ?

Triumph 3 cilindru 955 cm3 motoram, bija liels noskrējiens, bija viss ejošs, tika noņemta dēļ citām problēmām, bet tā kā noņemta varētu arī šo pārbaudīt.


20 pieslīpēt, 30 pārbaudīt uz plaisām, ja vēl vārstus pieslīpēt (blīvslēgi), tad viss ap 100. Ja slīpē vārstus, tad var mainīties vārstu atstarpes. Tad tie vēl ir jāregulē, ja nav kompensātoru. Bet tas bija auto, varbūt moto ir kādas nianses. Tas bija blakus Zemitānu tiltam. Čaļi tur akurāti strādā, viss kārtīgi salikts un pendantiska kārtība darbnīcā.

Offline

mexa
20. Apr 2015, 14:23#25159

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

uzliku no mašīnas tosola korķi tagad nelaiž, teorētiski vajadzētu būt ok

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

katerhams
20. Apr 2015, 16:36#25160

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


20 Apr 2015, 12:14:12 eeKa rakstīja:
Kādu smāķi smērējam bemžu supporta vadīklās, lai nesaēd putekļu aizsarg gumijas?

autosu veikalaa nopirku ATE bremžu sistēmas ziedi

-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline