Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
princis | | Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 554
Braucu ar: dzelzs būri..
|
07 Jul 2009, 20:11:21 Sliktais rakstīja:
07 Jul 2009, 20:05:16 princis rakstīja:
Gan jau tīri instinktīvi atmetīs gāzi trūkstot ķēdei, un tā man liekas būtu mazākā problēma trūkšanas brīdī.
Laikam jau trakākais ir dabūt ar kādu kēdes fragmentu pa kāju, bet pārējie jau tikai dzelži
Manuprāt ritenis ar var klemmēties.
----------------- Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
07 Jul 2009, 20:14:22 princis rakstīja:
07 Jul 2009, 20:11:21 Sliktais rakstīja:
07 Jul 2009, 20:05:16 princis rakstīja:
Gan jau tīri instinktīvi atmetīs gāzi trūkstot ķēdei, un tā man liekas būtu mazākā problēma trūkšanas brīdī.
Laikam jau trakākais ir dabūt ar kādu kēdes fragmentu pa kāju, bet pārējie jau tikai dzelži
Manuprāt ritenis ar var klemmēties.
Vienkāršāk ir laicīgi ķēdi un zobratus nomainīt, nevis spriest, kā būtu, ja būtu , bet kardāns tomēr labāk ,
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
25 Jun 2009, 13:27:16 Modrs rakstīja:
karoče nepieciešams šāds gultnis priekšējai dakšai. vai ir kkas analogs ir dabonams šim Timken L44600L (50x25x17.5mm)A gultnim, kas ir kopā ar blīvslēgu....
Motosportā tāds maksā 57 lvl . gultņu veikalos jābrauc un uz vietas jāskenē, jāsūta čo pa čom...
Jautājums - vai kkādiem citiem močiem nāk tāda izmēra gultnis...?
izdomāju, ka citiem husgvarnistiem noderēs infa:
bildē redzamais gultnis nekur nav dabonams LV veikalos, spešal edišen priekš husqvarnas. varbūt jebajā var nopirkt...
ko es izdarīju:
akurāti nopresēju nost saļņiku un uzliku uz L44643 gultņa (maksā 5-6 lvl)
rezumē - nekujasebe ietaupījums (90 lvl) | Offline | | |
|
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| bet tagad man jautājums - IE Husqvarnai kāds ir atradis, kā tur pareizi jāpievieno peremička lamda zondes štekerī, lai būtu "RACE MODE" , joka pēc gribu izmēģināt, kā vērsies tad | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
07 Jul 2009, 18:01:41 EEriks rakstīja:
07 Jul 2009, 17:04:38 dpmn rakstīja:
Vakar pamanīju, ka dodot ručkā ķēde sākusi krakšķēt. Atlaižot droseli viss ok.
Pati ķēde ir normāli nospriegota un ieeļļota, lai gan meistars jau pirms mēneša teica, ka tā būtu jānomaina, bet cerēju izvilkt līdz nākamās sezonas sākumam.
Cik nopietni tas ir? Kādas iespējas, ka man nobloķēsies pakaļējais rats un noraušu uz mutes?
vel ir iespeja ka parrausies un pademoles aluminija bloku
Ta nekas nebūs, pāris gadu laikā esmu pārrāvis vismaz 5-6 ķēdes gan ar DR650 gan Dominatoru, LC4 un pēdējoreiz ar brāļa krosinieku. Parasti trūkst dodot virsū. Sajūta tāda ka izlektu no ātruma, ja neturēsi ručkā vēl pāris sekundes tad arī motoram nekas nebūs. Vissūdīgāk bija kad kādus gadus 10 atpakaļ trūka ķēde Ižam un to ierāva tajā pakaļējā zobrata alumīnija apvalkā, tad gan nācās no kādiem 80 šļukt pa granti kamēr tas dzelzsgabals apstājas. Ar visiem citiem mopēdiem bez stresa.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
07 Jul 2009, 22:37:32 endurists rakstīja:
07 Jul 2009, 18:01:41 EEriks rakstīja:
07 Jul 2009, 17:04:38 dpmn rakstīja:
Vakar pamanīju, ka dodot ručkā ķēde sākusi krakšķēt. Atlaižot droseli viss ok.
Pati ķēde ir normāli nospriegota un ieeļļota, lai gan meistars jau pirms mēneša teica, ka tā būtu jānomaina, bet cerēju izvilkt līdz nākamās sezonas sākumam.
Cik nopietni tas ir? Kādas iespējas, ka man nobloķēsies pakaļējais rats un noraušu uz mutes?
vel ir iespeja ka parrausies un pademoles aluminija bloku
Ta nekas nebūs, pāris gadu laikā esmu pārrāvis vismaz 5-6 ķēdes gan ar DR650 gan Dominatoru, LC4 un pēdējoreiz ar brāļa krosinieku. Parasti trūkst dodot virsū. Sajūta tāda ka izlektu no ātruma, ja neturēsi ručkā vēl pāris sekundes tad arī motoram nekas nebūs. Vissūdīgāk bija kad kādus gadus 10 atpakaļ trūka ķēde Ižam un to ierāva tajā pakaļējā zobrata alumīnija apvalkā, tad gan nācās no kādiem 80 šļukt pa granti kamēr tas dzelzsgabals apstājas. Ar visiem citiem mopēdiem bez stresa.
Mož labāk pāriet uz kardanizētiem verķiem
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
|
Mož labāk pāriet uz kardanizētiem verķiem
ar tām ķēdēm pat nevar normāli ceļojumā nekur aizbraukt, jāvadā eļļa līdz
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 Jul 2009, 22:37:32 endurists rakstīja:
07 Jul 2009, 18:01:41 EEriks rakstīja:
07 Jul 2009, 17:04:38 dpmn rakstīja:
Vakar pamanīju, ka dodot ručkā ķēde sākusi krakšķēt. Atlaižot droseli viss ok.
Pati ķēde ir normāli nospriegota un ieeļļota, lai gan meistars jau pirms mēneša teica, ka tā būtu jānomaina, bet cerēju izvilkt līdz nākamās sezonas sākumam.
Cik nopietni tas ir? Kādas iespējas, ka man nobloķēsies pakaļējais rats un noraušu uz mutes?
vel ir iespeja ka parrausies un pademoles aluminija bloku
Ta nekas nebūs, pāris gadu laikā esmu pārrāvis vismaz 5-6 ķēdes gan ar DR650 gan Dominatoru, LC4 un pēdējoreiz ar brāļa krosinieku. Parasti trūkst dodot virsū. Sajūta tāda ka izlektu no ātruma, ja neturēsi ručkā vēl pāris sekundes tad arī motoram nekas nebūs. Vissūdīgāk bija kad kādus gadus 10 atpakaļ trūka ķēde Ižam un to ierāva tajā pakaļējā zobrata alumīnija apvalkā, tad gan nācās no kādiem 80 šļukt pa granti kamēr tas dzelzsgabals apstājas. Ar visiem citiem mopēdiem bez stresa.
Pameegjini ar EXC, tad jau maniis
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
tom_b | | Kopš: 16. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 770
Braucu ar: V2 & V6
| Ķēdei viss čikiniekā, sen nebija eļļota, tagad bizo kā jauna | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
Pameegjini ar EXC, tad jau maniis
ka lati ripo | Offline | | |
Duke11 | | Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
| Suzuki rg80 - 500ls ir jēga tik izmest par tādu pļerduku ? | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| ne tak, nafig kkādu izdilušu moci...
pieliec 200 lvl un nopērc krosaču un gāz | Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
| Lieta tāda, ka izbeigusies sajūga vāka blīve. Vai jāmeklē jauna, vai arī varu iztikt ar labu hermētiķi???
Varētu jau arī no blīvpapīra "izgrebt", bet nav tas pats kas ižim - visi tie eļļas kanāli...
mocis DR650[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 08 Jul 2009, 09:16:43 ] | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
07 Jul 2009, 23:16:57 kurbuls rakstīja:
07 Jul 2009, 22:37:32 endurists rakstīja:
07 Jul 2009, 18:01:41 EEriks rakstīja:
07 Jul 2009, 17:04:38 dpmn rakstīja:
Vakar pamanīju, ka dodot ručkā ķēde sākusi krakšķēt. Atlaižot droseli viss ok.
Pati ķēde ir normāli nospriegota un ieeļļota, lai gan meistars jau pirms mēneša teica, ka tā būtu jānomaina, bet cerēju izvilkt līdz nākamās sezonas sākumam.
Cik nopietni tas ir? Kādas iespējas, ka man nobloķēsies pakaļējais rats un noraušu uz mutes?
vel ir iespeja ka parrausies un pademoles aluminija bloku
Ta nekas nebūs, pāris gadu laikā esmu pārrāvis vismaz 5-6 ķēdes gan ar DR650 gan Dominatoru, LC4 un pēdējoreiz ar brāļa krosinieku. Parasti trūkst dodot virsū. Sajūta tāda ka izlektu no ātruma, ja neturēsi ručkā vēl pāris sekundes tad arī motoram nekas nebūs. Vissūdīgāk bija kad kādus gadus 10 atpakaļ trūka ķēde Ižam un to ierāva tajā pakaļējā zobrata alumīnija apvalkā, tad gan nācās no kādiem 80 šļukt pa granti kamēr tas dzelzsgabals apstājas. Ar visiem citiem mopēdiem bez stresa.
Pameegjini ar EXC, tad jau maniis
Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:
Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.
HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:
Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.
HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem
Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
08 Jul 2009, 16:22:20 endurists rakstīja:
08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:
Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.
HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem
Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.
Man shkjiet, ka tur vairaak lauziens sanaak - viens posms iespruust, pareejie saspiezhas virsuu
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
08 Jul 2009, 16:30:14 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 16:22:20 endurists rakstīja:
08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:
Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.
HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem
Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.
Man shkjiet, ka tur vairaak lauziens sanaak - viens posms iespruust, pareejie saspiezhas virsuu
Bet nu extra cietībai un konstrukcujas noturībai pamēģināšu aplīmēt, jo ja lauzīs, tad izlauzīs vienalga kādu aizsardzība būs izveidota - vismaz būs garantija ka pušu nepārsitīs.
Te bilde kur velo dakšai taisījām pastiprinājumu - izmantots gan tika karbons
Nesanāk bildi ielikt.
skatīt šeit: http://www.getaway.lv/gallery/image/26551[ Šo ziņu laboja endurists, 08 Jul 2009, 16:43:08 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| kaut kā bildi nerāda
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
08 Jul 2009, 16:38:47 endurists rakstīja:
08 Jul 2009, 16:30:14 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 16:22:20 endurists rakstīja:
08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:
08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:
Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.
HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem
Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.
Man shkjiet, ka tur vairaak lauziens sanaak - viens posms iespruust, pareejie saspiezhas virsuu
Bet nu extra cietībai un konstrukcujas noturībai pamēģināšu aplīmēt, jo ja lauzīs, tad izlauzīs vienalga kādu aizsardzība būs izveidota - vismaz būs garantija ka pušu nepārsitīs.
Te bilde kur velo dakšai taisījām pastiprinājumu - izmantots gan tika karbons
Iisti neatceros, bet laikam pret kjeedi veerstaa sien bija baigi plaana. Ja buus biezaaka - mozh kraasues suudi. No lumiinija nebuus leetaak?
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
|
|