Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
princis
07. Jul 2009, 20:14#2501

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..


07 Jul 2009, 20:11:21 Sliktais rakstīja:

07 Jul 2009, 20:05:16 princis rakstīja:
Gan jau tīri instinktīvi atmetīs gāzi trūkstot ķēdei, un tā man liekas būtu mazākā problēma trūkšanas brīdī.

Laikam jau trakākais ir dabūt ar kādu kēdes fragmentu pa kāju, bet pārējie jau tikai dzelži

Manuprāt ritenis ar var klemmēties.

-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

Sliktais
07. Jul 2009, 20:22#2502

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


07 Jul 2009, 20:14:22 princis rakstīja:

07 Jul 2009, 20:11:21 Sliktais rakstīja:

07 Jul 2009, 20:05:16 princis rakstīja:
Gan jau tīri instinktīvi atmetīs gāzi trūkstot ķēdei, un tā man liekas būtu mazākā problēma trūkšanas brīdī.

Laikam jau trakākais ir dabūt ar kādu kēdes fragmentu pa kāju, bet pārējie jau tikai dzelži

Manuprāt ritenis ar var klemmēties.

Vienkāršāk ir laicīgi ķēdi un zobratus nomainīt, nevis spriest, kā būtu, ja būtu , bet kardāns tomēr labāk ,

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Modrs
07. Jul 2009, 22:10#2503

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


25 Jun 2009, 13:27:16 Modrs rakstīja:
karoče nepieciešams šāds gultnis priekšējai dakšai. vai ir kkas analogs ir dabonams šim Timken L44600L (50x25x17.5mm)A gultnim, kas ir kopā ar blīvslēgu....
Motosportā tāds maksā 57 lvl . gultņu veikalos jābrauc un uz vietas jāskenē, jāsūta čo pa čom...
Jautājums - vai kkādiem citiem močiem nāk tāda izmēra gultnis...?



izdomāju, ka citiem husgvarnistiem noderēs infa:
bildē redzamais gultnis nekur nav dabonams LV veikalos, spešal edišen priekš husqvarnas. varbūt jebajā var nopirkt...

ko es izdarīju:
akurāti nopresēju nost saļņiku un uzliku uz L44643 gultņa (maksā 5-6 lvl)

rezumē - nekujasebe ietaupījums (90 lvl)

Offline

Modrs
07. Jul 2009, 22:19#2504

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

bet tagad man jautājums - IE Husqvarnai kāds ir atradis, kā tur pareizi jāpievieno peremička lamda zondes štekerī, lai būtu "RACE MODE" , joka pēc gribu izmēģināt, kā vērsies tad

Offline

endurists
07. Jul 2009, 22:37#2505

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


07 Jul 2009, 18:01:41 EEriks rakstīja:

07 Jul 2009, 17:04:38 dpmn rakstīja:
Vakar pamanīju, ka dodot ručkā ķēde sākusi krakšķēt. Atlaižot droseli viss ok.
Pati ķēde ir normāli nospriegota un ieeļļota, lai gan meistars jau pirms mēneša teica, ka tā būtu jānomaina, bet cerēju izvilkt līdz nākamās sezonas sākumam.
Cik nopietni tas ir? Kādas iespējas, ka man nobloķēsies pakaļējais rats un noraušu uz mutes?

vel ir iespeja ka parrausies un pademoles aluminija bloku


Ta nekas nebūs, pāris gadu laikā esmu pārrāvis vismaz 5-6 ķēdes gan ar DR650 gan Dominatoru, LC4 un pēdējoreiz ar brāļa krosinieku. Parasti trūkst dodot virsū. Sajūta tāda ka izlektu no ātruma, ja neturēsi ručkā vēl pāris sekundes tad arī motoram nekas nebūs. Vissūdīgāk bija kad kādus gadus 10 atpakaļ trūka ķēde Ižam un to ierāva tajā pakaļējā zobrata alumīnija apvalkā, tad gan nācās no kādiem 80 šļukt pa granti kamēr tas dzelzsgabals apstājas. Ar visiem citiem mopēdiem bez stresa.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Niksons
07. Jul 2009, 22:52#2506

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


07 Jul 2009, 22:37:32 endurists rakstīja:

07 Jul 2009, 18:01:41 EEriks rakstīja:

07 Jul 2009, 17:04:38 dpmn rakstīja:
Vakar pamanīju, ka dodot ručkā ķēde sākusi krakšķēt. Atlaižot droseli viss ok.
Pati ķēde ir normāli nospriegota un ieeļļota, lai gan meistars jau pirms mēneša teica, ka tā būtu jānomaina, bet cerēju izvilkt līdz nākamās sezonas sākumam.
Cik nopietni tas ir? Kādas iespējas, ka man nobloķēsies pakaļējais rats un noraušu uz mutes?

vel ir iespeja ka parrausies un pademoles aluminija bloku


Ta nekas nebūs, pāris gadu laikā esmu pārrāvis vismaz 5-6 ķēdes gan ar DR650 gan Dominatoru, LC4 un pēdējoreiz ar brāļa krosinieku. Parasti trūkst dodot virsū. Sajūta tāda ka izlektu no ātruma, ja neturēsi ručkā vēl pāris sekundes tad arī motoram nekas nebūs. Vissūdīgāk bija kad kādus gadus 10 atpakaļ trūka ķēde Ižam un to ierāva tajā pakaļējā zobrata alumīnija apvalkā, tad gan nācās no kādiem 80 šļukt pa granti kamēr tas dzelzsgabals apstājas. Ar visiem citiem mopēdiem bez stresa.


Mož labāk pāriet uz kardanizētiem verķiem

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Andreits
07. Jul 2009, 22:55#2507

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s




Mož labāk pāriet uz kardanizētiem verķiem


ar tām ķēdēm pat nevar normāli ceļojumā nekur aizbraukt, jāvadā eļļa līdz

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

kurbuls
07. Jul 2009, 23:16#2508

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


07 Jul 2009, 22:37:32 endurists rakstīja:

07 Jul 2009, 18:01:41 EEriks rakstīja:

07 Jul 2009, 17:04:38 dpmn rakstīja:
Vakar pamanīju, ka dodot ručkā ķēde sākusi krakšķēt. Atlaižot droseli viss ok.
Pati ķēde ir normāli nospriegota un ieeļļota, lai gan meistars jau pirms mēneša teica, ka tā būtu jānomaina, bet cerēju izvilkt līdz nākamās sezonas sākumam.
Cik nopietni tas ir? Kādas iespējas, ka man nobloķēsies pakaļējais rats un noraušu uz mutes?

vel ir iespeja ka parrausies un pademoles aluminija bloku


Ta nekas nebūs, pāris gadu laikā esmu pārrāvis vismaz 5-6 ķēdes gan ar DR650 gan Dominatoru, LC4 un pēdējoreiz ar brāļa krosinieku. Parasti trūkst dodot virsū. Sajūta tāda ka izlektu no ātruma, ja neturēsi ručkā vēl pāris sekundes tad arī motoram nekas nebūs. Vissūdīgāk bija kad kādus gadus 10 atpakaļ trūka ķēde Ižam un to ierāva tajā pakaļējā zobrata alumīnija apvalkā, tad gan nācās no kādiem 80 šļukt pa granti kamēr tas dzelzsgabals apstājas. Ar visiem citiem mopēdiem bez stresa.

Pameegjini ar EXC, tad jau maniis

-----------------
per rectum ad astra

Offline

tom_b
07. Jul 2009, 23:38#2509

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 770

Braucu ar: V2 & V6

Ķēdei viss čikiniekā, sen nebija eļļota, tagad bizo kā jauna

Offline

uldens2
08. Jul 2009, 00:02#2510

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx



Pameegjini ar EXC, tad jau maniis
ka lati ripo

Offline

Duke11
08. Jul 2009, 05:09#2511

Kopš: 06. Jun 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@

Suzuki rg80 - 500ls ir jēga tik izmest par tādu pļerduku ?

Offline

Modrs
08. Jul 2009, 08:43#2512

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

ne tak, nafig kkādu izdilušu moci...
pieliec 200 lvl un nopērc krosaču un gāz

Offline

rinalds2m
08. Jul 2009, 09:16#2513

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Lieta tāda, ka izbeigusies sajūga vāka blīve. Vai jāmeklē jauna, vai arī varu iztikt ar labu hermētiķi???

Varētu jau arī no blīvpapīra "izgrebt", bet nav tas pats kas ižim - visi tie eļļas kanāli...
mocis DR650

[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 08 Jul 2009, 09:16:43 ]

Offline

endurists
08. Jul 2009, 15:49#2514

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


07 Jul 2009, 23:16:57 kurbuls rakstīja:

07 Jul 2009, 22:37:32 endurists rakstīja:

07 Jul 2009, 18:01:41 EEriks rakstīja:

07 Jul 2009, 17:04:38 dpmn rakstīja:
Vakar pamanīju, ka dodot ručkā ķēde sākusi krakšķēt. Atlaižot droseli viss ok.
Pati ķēde ir normāli nospriegota un ieeļļota, lai gan meistars jau pirms mēneša teica, ka tā būtu jānomaina, bet cerēju izvilkt līdz nākamās sezonas sākumam.
Cik nopietni tas ir? Kādas iespējas, ka man nobloķēsies pakaļējais rats un noraušu uz mutes?

vel ir iespeja ka parrausies un pademoles aluminija bloku


Ta nekas nebūs, pāris gadu laikā esmu pārrāvis vismaz 5-6 ķēdes gan ar DR650 gan Dominatoru, LC4 un pēdējoreiz ar brāļa krosinieku. Parasti trūkst dodot virsū. Sajūta tāda ka izlektu no ātruma, ja neturēsi ručkā vēl pāris sekundes tad arī motoram nekas nebūs. Vissūdīgāk bija kad kādus gadus 10 atpakaļ trūka ķēde Ižam un to ierāva tajā pakaļējā zobrata alumīnija apvalkā, tad gan nācās no kādiem 80 šļukt pa granti kamēr tas dzelzsgabals apstājas. Ar visiem citiem mopēdiem bez stresa.

Pameegjini ar EXC, tad jau maniis


Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kurbuls
08. Jul 2009, 15:59#2515

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:

Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.

HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem

-----------------
per rectum ad astra

Offline

endurists
08. Jul 2009, 16:22#2516

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:

08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:

Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.

HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem


Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kurbuls
08. Jul 2009, 16:30#2517

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


08 Jul 2009, 16:22:20 endurists rakstīja:

08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:

08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:

Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.

HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem


Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.

Man shkjiet, ka tur vairaak lauziens sanaak - viens posms iespruust, pareejie saspiezhas virsuu

-----------------
per rectum ad astra

Offline

endurists
08. Jul 2009, 16:38#2518

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


08 Jul 2009, 16:30:14 kurbuls rakstīja:

08 Jul 2009, 16:22:20 endurists rakstīja:

08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:

08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:

Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.

HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem


Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.

Man shkjiet, ka tur vairaak lauziens sanaak - viens posms iespruust, pareejie saspiezhas virsuu


Bet nu extra cietībai un konstrukcujas noturībai pamēģināšu aplīmēt, jo ja lauzīs, tad izlauzīs vienalga kādu aizsardzība būs izveidota - vismaz būs garantija ka pušu nepārsitīs.

Te bilde kur velo dakšai taisījām pastiprinājumu - izmantots gan tika karbons



Nesanāk bildi ielikt.
skatīt šeit: http://www.getaway.lv/gallery/image/26551

[ Šo ziņu laboja endurists, 08 Jul 2009, 16:43:08 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Naits
08. Jul 2009, 16:40#2519

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

kaut kā bildi nerāda

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

kurbuls
08. Jul 2009, 16:41#2520

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


08 Jul 2009, 16:38:47 endurists rakstīja:

08 Jul 2009, 16:30:14 kurbuls rakstīja:

08 Jul 2009, 16:22:20 endurists rakstīja:

08 Jul 2009, 15:59:53 kurbuls rakstīja:

08 Jul 2009, 15:49:07 endurists rakstīja:

Tfu tfu nepiesauc nelaimi, man kā reizi tagad ir EXc un baigi jau stiepjas tā ķēde, laikam jāmaina kamēr sūdi nav sanākuši. Vēl ir variants - ka frezetajs uztaisa normalu sajūga aizsardzības plātni.

HVZ esmu redzeejis ka norauj mashiinu ar visu aizsargu. Man ir viens no titaana, bet bish bail, kaa neizravee ar visaam skruuveem


Ir ideja, varētu iedot savam meistaram lai ar karbonu un kevlaru aplīmē
Kevlaram ir laba punkta slodzes izturība - ja tur lodes triecienu bruņuvestē, tad domāju ka arī ķēdes triecienu vajadzētu turēt.

Man shkjiet, ka tur vairaak lauziens sanaak - viens posms iespruust, pareejie saspiezhas virsuu


Bet nu extra cietībai un konstrukcujas noturībai pamēģināšu aplīmēt, jo ja lauzīs, tad izlauzīs vienalga kādu aizsardzība būs izveidota - vismaz būs garantija ka pušu nepārsitīs.

Te bilde kur velo dakšai taisījām pastiprinājumu - izmantots gan tika karbons


Iisti neatceros, bet laikam pret kjeedi veerstaa sien bija baigi plaana. Ja buus biezaaka - mozh kraasues suudi. No lumiinija nebuus leetaak?

-----------------
per rectum ad astra

Offline