Noup, nebrauks.....
15 min. no mājām,nav jēgas....
Brauks svētdien pa Latvijas ārēm.
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/
Svaigs info no Touratech, domāts Agrotehnikas piekritējiem.... Links
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/
Nikson, beidz tautai "fist smadzeni"
Gatava recepte:
Seskiem piedāvā savu R1200RT apmaiņā pret skūteri, varēsi komutēt pa g-pilsētu tikai tā. Skūčas šamiem netirgojas, būs tikai priecīgi
Pērc nost to komisijas GT/GTL un vizinies pa EU
06 Sep 2013, 17:36:29 Sliktais rakstīja:
Nikson, beidz tautai "fist smadzeni"
Gatava recepte:
Seskiem piedāvā savu R1200RT apmaiņā pret skūteri, varēsi komutēt pa g-pilsētu tikai tā. Skūčas šamiem netirgojas, būs tikai priecīgi
Pērc nost to komisijas GT/GTL un vizinies pa EU
Arī variants.
Iemainīt RT pret motorolleru
Mobilē k16 iet vien pāris k EUR virs mana rt.
Japarunā ar maniem itaļješkām
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Baigie te mehānikas speci nolasījušies. Kad vējš pūūūšš ozolā, tad saknēs Ńūtonmetri ir Baisie, bet uzrāviena līdz 100 nu nekāda....un zirgspēku apała nulle
07 Sep 2013, 11:55:24 nagan rakstīja:
Baigie te mehānikas speci nolasījušies. Kad vējš pūūūšš ozolā, tad saknēs Ńūtonmetri ir Baisie, bet uzrāviena līdz 100 nu nekāda....un zirgspēku apała nulle
Nagans vienkārši spīd ar savām teorētiskās mehānikas zināšanām. Ja mēs ozolu aplūkojam kā iespīlētu balstu, kuram tiek pielikts puslīdz vienmērīgi izkliedēts spēks vēja izskatā, tad pie balsta (saknēm) lieces momentam (Nm) ir max vērtība. Tā kā aplūkojamā sistēma ir statiska (ne dinamiska, kā močos un mašīnas), tad šim lieces momentam nav, ko griezt (sistēma atrodas līdzsvarā). Rezultātā nav pārvietojuma laika izteiksmē un mēs nevaram iegūt (izmērīt) jaudu.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
bet tam nav liela jēga, jo reālā dzīvē jāņem vērā vēl kaudze datu, piemēram, zobratu attiecības, masa utt., kuri tā kā tā neradīs priekšstatu par subjektīvu pašsajūtu uz kāda moča.
kaut vai no tāda aspekta, ka vienam svarīgs cēliens no krusta līdz krustam, citam cēliens pēc divīša, citam vēlme pēc pamatīga griezes momenta zemos rpm., utt.
vispār dīvaini, ka ražotāji nepiedāvā dyno līknes stock modeļiem.
bet tam nav liela jēga, jo reālā dzīvē jāņem vērā vēl kaudze datu, piemēram, zobratu attiecības, masa utt., kuri tā kā tā neradīs priekšstatu par subjektīvu pašsajūtu uz kāda moča.
kaut vai no tāda aspekta, ka vienam svarīgs cēliens no krusta līdz krustam, citam cēliens pēc divīša, citam vēlme pēc pamatīga griezes momenta zemos rpm., utt.
vispār dīvaini, ka ražotāji nepiedāvā dyno līknes stock modeļiem.
Šī ir lineāra formula, bet jaudai nav lineārs raksturs.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
bet piekritīsi,ka tikai izbrauciens ar dzelzi rada priekšstatu par tā piemērotību paša individuālajām prasībām un tie cipari ir tikai aptuvenam ieskatam.
ūja ūja tā vietā lai nopirktu kādus alus un parciņā inteliģentā diskusijā atjaunotu taisnību mēs ģēniji te svaidāmies ar zināšanu drazām kuras nevienam neko labu nav devušas
tur ir tā - kas kuram agregātam ir svarīgāks, ar kādām metodēm un aar kādiem izdevumiem...
sarūsējis t25 traktors uz izgāztuvi aizvilks kādus 4 mārča k12 un sliktā vai manu r12, un tie visi splaus zirgspēkus un grīn baksus un gumijas smaku
jautājums ir par to, kādu kompromisu mēs piemērojam konkrētajam pielietojumam...vēl īsāk - augstie rpm / lielie ātrumi ir vieglāki, N, Nm lielos daudzumos nozīmē smagākas konstrukcijas, kurām nepatīk lieli ātrumu. Tad vēl lielajiem ātrumiem ir lielāki zudumi, un ekonomijas nolūkos ir izdevīgāk izmantot lielos N un Nm. Piemērs tam - lielā fūre uz ceļa, kurai 2000 rpm jau ir daudz...
vējš pūš arī mārča uzraudzītajos betona - kukurūzas ficukos kurus redzu no sava balkona un sagādā mārcim Nm
akurāt, akurāt.
es jau arī atceros, kā biju saslimis ar cipariem un par katru cenu vajadzēja moci ar vislielākajiem iespējamiem cipariem visās jaudas un ātruma kategorijās.
tikai vēlāk sāku apjēgt, ka tas viss ir uz citu, iespējams pat svarīgāku parametru, rēķina.
tādēļ arī saku, ka teorija un skaitļi ir labi, taču "pakaļas fīlings" var būt precīzāks izvēles instruments.
kā man patīk šī dezinformācija WaffLuftes parastajam pircējam - laiž te ar GāeSu sānslīdē un lec pa akmeņiem kā tāds sienāzis un tā noteikti darīs arī Parastais Pircējs,īpaši viens un tālu tālu no mājām un ar visiem koferiem, bet...novilks tajos akmeņos kārtīgi uz mutes un salauzīs 20 k Euro mocīti...
Pamēģini ar GāeSu, īpaši tad, kad tas glumos mālos sāk dzīvot Pats savu Dzīvi, hehehehehe
09 Sep 2013, 17:25:29 nagan rakstīja:
kā man patīk šī dezinformācija WaffLuftes parastajam pircējam - laiž te ar GāeSu sānslīdē un lec pa akmeņiem kā tāds sienāzis un tā noteikti darīs arī Parastais Pircējs,īpaši viens un tālu tālu no mājām un ar visiem koferiem, bet...novilks tajos akmeņos kārtīgi uz mutes un salauzīs 20 k Euro mocīti...
Pamēģini ar GāeSu, īpaši tad, kad tas glumos mālos sāk dzīvot Pats savu Dzīvi, hehehehehe
Reklāmas rullīšos jau nerādīs penšu sēņošanu
Ir gan te viens kadrs, kurš pa zemienieku ar savu panasoniku velk 1,6 un šķērsām
Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.
09 Sep 2013, 18:27:02 Sliktais rakstīja:
09 Sep 2013, 17:25:29 nagan rakstīja:
kā man patīk šī dezinformācija WaffLuftes parastajam pircējam - laiž te ar GāeSu sānslīdē un lec pa akmeņiem kā tāds sienāzis un tā noteikti darīs arī Parastais Pircējs,īpaši viens un tālu tālu no mājām un ar visiem koferiem, bet...novilks tajos akmeņos kārtīgi uz mutes un salauzīs 20 k Euro mocīti...
Pamēģini ar GāeSu, īpaši tad, kad tas glumos mālos sāk dzīvot Pats savu Dzīvi, hehehehehe
Reklāmas rullīšos jau nerādīs penšu sēņošanu
Ir gan te viens kadrs, kurš pa zemienieku ar savu panasoniku velk 1,6 un šķērsām
Esmu dzīvojies mālos ar savu bijušo Varadero, pilnā aprīkojumā Karpatu kalnos un ne ar pārāk labām riepām, bija smagi , bet ar draugu palidzību izbraucu. Varu pateikt tikai vienu , ar GS noteikti tas būtu vienkāršāk un ja vēl kārtīgi enduro riteņi tad vispār bez problēmām. bez tam iesaku aizbraukt un atvilkt dvēseli uz kangaru grunteni līdz Suntažiem.... labais tur es ar savu GS arī šķērsām gāju un vietām pat ratā. Beidzot savedu kartībā izplūdi un esmu arī sācis GS dresūru, tikai tagad saku saprast ko ar to var darīt un kā tam būtu jāiet.
Esmu dzīvojies mālos ar savu bijušo Varadero, pilnā aprīkojumā Karpatu kalnos un ne ar pārāk labām riepām, bija smagi , bet ar draugu palidzību izbraucu. Varu pateikt tikai vienu , ar GS noteikti tas būtu vienkāršāk un ja vēl kārtīgi enduro riteņi tad vispār bez problēmām. bez tam iesaku aizbraukt un atvilkt dvēseli uz kangaru grunteni līdz Suntažiem.... labais tur es ar savu GS arī šķērsām gāju un vietām pat ratā. Beidzot savedu kartībā izplūdi un esmu arī sācis GS dresūru, tikai tagad saku saprast ko ar to var darīt un kā tam būtu jāiet.
Pirmstam sudzeejies ka labi necelj, izpluude paliidzeeja, vai arii kautko veel mainiiji ?