Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
03 Jan 2015, 16:06:09 Niere rakstīja:
vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības.
ka reiz nesen ru-netā lsīju vienu interesantu salīdzinājumu. tur nosacīti pēc ekspluatācijas īpašībam eļļam tika uzlikta "skala". mineralleļai tika pieņemts -100%, hidrokrekam -200%, PAO -300%, esteru -500%.
ja piem laba moto mineraliene maksā -3,50 eur/l, hidrokreks -5-6eur/l, PAO -12-14eur/l, esteriem pat nezinu cenu.
tad sanāk ka PAO un HC īpašibu starpība ir 300/200=1,5 pie cenas starpības 12/5=2,4 - un sanāk daudz pārmaksāt. Bet pec taviem vārdiem sanāk ka ir jābūt savadāk. Tātad tev jābūt citai eļļu īpašību skalai. būtu interesanti uzzināt kā tu to redzi.
PS: jeb sintetiskā eļļa bija domāts HC un pussintetiskā HC+mineraliene?[ Šo ziņu laboja Next, 03 Jan 2015, 19:27:45 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
03 Jan 2015, 19:23:56 Next rakstīja:
03 Jan 2015, 16:06:09 Niere rakstīja:
vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības.
ka reiz nesen ru-netā lsīju vienu interesantu salīdzinājumu. tur nosacīti pēc ekspluatācijas īpašībam eļļam tika uzlikta "skala". mineralleļai tika pieņemts -100%, hidrokrekam -200%, PAO -300%, esteru -500%.
ja piem laba moto mineraliene maksā -3,50 eur/l, hidrokreks -5-6eur/l, PAO -12-14eur/l, esteriem pat nezinu cenu.
tad sanāk ka PAO un HC īpašibu starpība ir 300/200=1,5 pie cenas starpības 12/5=2,4 - un sanāk daudz pārmaksāt. Bet pec taviem vārdiem sanāk ka ir jābūt savadāk. Tātad tev jābūt citai eļļu īpašību skalai. būtu interesanti uzzināt kā tu to redzi.
PS: jeb sintetiskā eļļa bija domāts HC un pussintetiskā HC+mineraliene?
uz kaut kādu mistisku koeficientu ar apaļām nullēm pamata taisīt matemātiku neiesaku. tur viss pārspīlēts un arī tas, ko minēju, nav pielāgojams lineāri.
vispārīgi gribēju teikt, ka daļēja sintētika faktiski ir vienkārši nedaudz uzlabota minerālene ar 5-15% hidrokreka piejaukumu.
ja gribam baigi salīdzināt visas SAE pamateļļu grupas, tad jāatcerās arī, ka vienas grupas ietvaros var būt visnotaļ būtiskas atšķirības. GroupIII augstvērtīgākās hidrokreka pamateļļas var uzrādīt labākus rādītājus kā vājākās Group IV PAO pamateļļas. tādēļ arī ir šis bardaks ar jēdzienu 'sintētika'.
tomēr atšķirība starp GroupI/GroupII pat pret nosacīto sintētiku GroupIII, ir visai būtiska. tajā pašā laikā daudzas daļēji sintētiski galaprodukti ir stipri dārgāki par daudzām citu ražotāju GroupIII un pat dažām GroupIV eļļām. un tas ir totāls apjājiens.
tomēr dārgo zīmolu režotāji sādu paradoksu visdrīzāk pamatotu ar ūberkrutu piedevu izmantošanu. kā zināms, piedevas ir ne mazāk svarīgs elements kā pamateļļas bāze. tomēr par reāli izmantotajām ir grūti spriest, jo uzrādītie galaprodukta dati, tostarp DDL, to konstatē visai nosacīti. un es uzdrošinātos apgalvot, ka nevienā daļēji sintētiskā moto eļļā neizmanto augstvērtīgākās piedevas.
vārdu sakot, viss ir gana komplicēti, taču mana pieredze liecina, ka tāda 'daļējā sintētika' ir drīzāk mārketinga triks. vismaz moto jomā pilnīgi noteikti. | Offline | | |
dizizis | | Kopš: 14. Jan 2015
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| manā rumakā ir bijusi tikai - Belray thumper 10w4
----------------- Izdevīgākā aizdevēju kompānija Latvijā | credit24.lv
| Offline | | |
|
_Gints_ | | Kopš: 29. Apr 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 153
Braucu ar: TDMs
| Nezinu vai atkārtošos iespējams jau šeit ir bijis, meklēju testus par eļļām un uzgāju šadu postu, varbūt kādam noder:
RaptorForum.com
Dated, Aug 20 2009, 09:03 AM
Here are the results of the latest S.A.E testing for motorcycle oils. I only copied some of the areas that I understood, and the overall results from all the testing. You can read, you can decide. If the members feel that this is a helpful post, then maybe the mods will pin it.
Brand Viscosity Grade Base Batch Number
AMSOIL MCF 10W-40 Synthetic LB 22259
Bel-Ray EXS 0W-40 Synthetic AF1212
Castrol GPS 10W-40 Synthetic 3011020
Golden Spectro 4 10W-40 Syn/Petro Blend 13264
Lucas High Performance Motorcycle 10W-40 Syn/Petro Blend None indicated on containers
Maxima Maxum 4 10W-40 Syn/Petro Blend 16104
Mobil 1 MX4T 10W-40 Synthetic X2904
Motul 300V Sport 10W-40 Synthetic 20507/A/69093
Pennzoil Motorcycle 10W-40 Petroleum HPLA192024/12143
Royal Purple Max-Cycle 10W-40 Synthetic F02402
Torco T-4SR 10W-40 Synthetic 62395
Valvoline 4-Stroke 10W-40 Petroleum H104C2
Brand Viscosity Grade Base Batch Number
AMSOIL MCV 20W-50 Synthetic LB 22355
Bel-Ray EXS 10W-50 Synthetic AF1319
BMW 15W-50 Synthetic 13286
Castrol GPS 20W-50 Syn/Petro Blend 3006260
Castrol V-Twin 20W-50 Syn/Petro Blend 4103005
Golden Spectro 4 20W-50 Syn/Petro Blend 13036
Golden Spectro American 4 20W-50 Syn/Petro Blend 11838
Lucas High Performance Motorcycle 20W-50 Synthetic None indicated on containers
Mobil 1 V-Twin 20W-50 Synthetic X22H4
Motul 300V Competition 15W-50 Synthetic 20407/A/69015
Pennzoil Motorcycle 20W-50 Petroleum None indicated on containers
Royal Purple Max-Cycle 20W-50 Synthetic H11402
Screamin Eagle Syn3 20W-50 Synthetic 0461301314
Torco T-4SR 20W-50 Synthetic L 58418 LORJB CR
Valvoline 4-Stroke 20W-50 Petroleum F294C1
Yamalube 4-R 10W-50 Syn/Petro Blend 2 x 1494451, 2 x 99071
1235*1515
Actual Viscosity Tests
AMSOIL MCF 10W-40 14.14 Yes
Bel-Ray EXS 0W-40 15.06 Yes
Castrol GPS 10W-40 15.09 Yes
Golden Spectro 4 10W-40 15.91 Yes
Lucas High Performance Motorcycle 10W-40 11.11 No
Maxima Maxum 4 10W-40 14.39 12.5 to <16.3 Yes
Mobil 1 MX4T 10W-40 13.92 Yes
Motul 300V Sport 10W-40 14.01 Yes
Pennzoil Motorcycle 10W-40 13.0 Yes
Royal Purple Max-Cycle 10W-40 13.33 Yes
Torco T-4SR 10W-40 15.03 Yes
Valvoline 4-Stroke 10W-40 14.94 Yes
(Note, Lucas Oil did not pass the minimum specs for actual viscosity)
AMSOIL MCV 20W-50 20.04 Yes
Bel-Ray EXS 10W-50 17.09 Yes
BMW 15W-50 18.15 Yes
Castrol GPS 20W-50 19.52 Yes
Castrol V-Twin 20W-50 19.22 Yes
Golden Spectro 4 20W-50 20.24 Yes
Golden Spectro American 4 20W-50 19.61 Yes
Lucas High Performance Motorcycle 20W-50 18.54 16.3 to < 21.9 Yes
Mobil 1 V-Twin 20W-50 20.9 Yes
Motul 300V Competition 15W-50 17.7 Yes
Pennzoil Motorcycle 20W-50 16.84 Yes
Royal Purple Max-Cycle 20W-50 19.79 Yes
Screamin Eagle Syn3 20W-50 20.3 Yes
Torco T-4SR 20W-50 19.5 Yes
Valvoline 4-Stroke 20W-50 18.14 Yes
Yamalube 4-R 10W-50 19.48 Yes
The results show that all of the oils tested except Lucas High Performance Motorcycle 10W-40 have initial viscosities consistent
with their indicated SAE viscosity grades. Those oils consistent with their indicated SAE viscosity grades are appropriate
for use in applications recommending these grades/viscosities
Ratings for Shear Stability from Best to Least (Rated on both 40W and 50W)
1. Amsoil
2. Bel-Ray
3. Golden Spectro 4
4. Mobil 1
5. Maxima
6. Castrol
7. Valvoline
8. Torco
9. Royal Purple
10. Lucas HP
4 Ball Wear Test Rating from Best to Least
1. Amsoil
2. Mobil 1
3. Motul
4. Torco
5. Maxima
6. Bel-Ray
7. Pennzoil
8. Lucas HP
9. Castrol\
10. Valvoline
11. Golden Spectro
12. Royal Purple
Gear Wear Rating from Best to Least
1. Amsoil
2. Bel-Ray
3. Maxima
4. Valvoline
5. Royal Purple
6. Lucas HP
7. Golden Spectro 4
8. Pennzoil Motorcycle
9. Castrol
10. Mobil 1
11. Motul
12. Torco
Oxidation Stability Rating from Best to Least
1. Amsoil
2. Mobil 1
3. Bel-Ray
4. Maxima
5. Torco
6. Royal Purple
7. Golden Spectro
8. Valvoline
9. Motul
10. Pennzoil
11. Lucas HP
12. Castrol
TBN and Cleanliness Results from Best to Least
1. Amsoil
2. Motul
3. Royal Purple
4. Torco
5. Golden Spectro
6. Mobil 1
7. Valvoline
8. Lucas HP
9. Pennzoil
10. Bel-Ray
11. Maxima
12. Castrol
Foaming Tendencies from Best to Least
1. Amsoil
2. Golden Spectro
3. Torco
4. Royal Purple
5. Lucas Motorcycle
6. Motul (Failed)
7. Castrol (Failed)
8. Maxima (Failed)
9. Valvoline (Failed)
10. Pennzoil (Failed)
11. Bel-Ray (Failed)
12. Mobil 1 (Failed)
Rust Protection Results from Best to Least
Amsoil, Mobil 1, Motul, Torco, Maxima and Lucas HP all tied and passed with 0 spots.
Royal Purple, Pennzoil, Golden Spectro, Valvoline, Bel-Ray and Castrol all failed with 21+ rust spots present.
The following areas were all evalutated:
Wear Protection (4-Ball ASTM D-4172)
High Temperature/High Shear Viscosity
(HT/HS ASTM D-5481)
Gear Performance
(FZG ASTM D-5182)
Oxidation Stability
(TFOUT ASTM D-4742)
Rust Protection
(Humidity Cabinet ASTM D-174
Foam Control (ASTM D-892)
Volatility (NOACK ASTM D-5800)
Viscosity Shear Stability (% Viscosity
Retention after 90 cycles, ASTM D-627
Viscosity Index (ASTM D-2270)
Acid Neutralization (TBN ASTM D-2896)
Zinc Levels (ppm ICP)
Pricing
The overall ranking of all oils tested in the aforementioned tests is as follows:
1. Amsoil
2. Mobil 1
3. BMW
4. Torco T 4SR
5. Golden Spectro 4
6. Screamin Eagle Syn3
7. Golden Spectro American 4
8. Royal Purple Max Cycle
9. Motul 300V
10. Bel-Ray EXS
11. Valvoline 4 Stroke
12. Lucas HP
13. Pennzoil Motorcycle
14. Yamalube 4-R
15. Castrol GPS
16. Castrol V-Twin
Sources:
JASO T 904-98
ASTM Test Methodology Designation: D 892-03
ASTM Test Methodology Designation: D 1748-00
ASTM Test Methodology Designation: D 2270-04
ASTM Test Methodology Designation: D 2896-03
ASTM Test Methodology Designation: D 4172-94 (Reapproved 2004)
ASTM Test Methodology Designation: D 4742-02a
ASTM Test Methodology Designation: D 5182-97 (Reapproved 2002)
ASTM Test Methodology Designation: D 5481-04
ASTM Test Methodology Designation: D 5800-00a
ASTM Test Methodology Designation: D 6278-02
Testos atzīta par labāko mūsu naudiņās... | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Pie Dusk Motolandā Amsoil ir nopērkams lētāk... | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Essentially all 0w-20, 5w-30 and 10w-30 oils are energy conserving, and should not be used in your motorcycle.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Es ieteiktu šo eļļu, vienā līmenī ar Motul un Amsoil. Populārākā eļļa Vācijā.
Liqui Moly | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ē, whatafaka!
andele citās sadaļās!!
piegāna ar kaut kādiem 2009.tā gada palagiem, kas ņemti no visiem sen labi zināmiem Amsoil organizētajiem testiem.
neapšaubu šo testu pareizību, taču visu eļļu formulas sen jau mainījušās.
turklāt, Amsoil testos iekļāvis tikai tās eļļas, par kurām bijis labāks rezultāts. Piemēram, viņu tiešākais konkurents RedLine neparādās vispār nevienā viņu testā, tostarp citu eļļu kategorijās.
līdz ar to tas viss ir mēreni tendencioza vēsture. | Offline | | |
MartinsR | | Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1250
Braucu ar: Honda TransAlp XL750
|
26 Jan 2015, 09:02:58 Niere rakstīja:
turklāt, Amsoil testos iekļāvis tikai tās eļļas, par kurām bijis labāks rezultāts.
jā, un interesanti, kāpēc arī Repsol nekur nefigurē
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
26 Jan 2015, 09:18:02 MartinsR rakstīja:
jā, un interesanti, kāpēc arī Repsol nekur nefigurē
tādēļ, ka Repsol ir spāņu naftas kompānija, kura ASV tirgū ar saviem produktiem nav pārstāvēta (ciktāl zinu).
jāteic arī, ka visas man zināmās Repsol sintētiskās moto eļļas ir tikai un vienīgi uz Group III pamateļļas bāzes. tātad vienkārši širpotrebs. kas gan nenozīmē, ka 90+% ielas moto tādas nebūtu izmantojamas. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
25 Jan 2015, 18:05:52 screwy rakstīja:
Es ieteiktu šo eļļu, vienā līmenī ar Motul un Amsoil. Populārākā eļļa Vācijā.
Liqui Moly
Populārākais zīmols auto jomā Vācijā - jā.
Moto jomā nebūtu tik pārliecināts.
taču popularitāte vēl neko neizsaka. Lietuvā 'populārākā' eļļa tiek ražota Klaipēdā.
Kā jau daudzkārt runāts - ja vērtējam/salīdzinām kādu eļļu, tad tikai produktu pret produktu. Liqui Moly, tāpat kā citi ražotāji, piedāvā daudz dažādus produktus dažādām vajadzībām un budžetam. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
26 Jan 2015, 09:49:16 Niere rakstīja:
25 Jan 2015, 18:05:52 screwy rakstīja:
Es ieteiktu šo eļļu, vienā līmenī ar Motul un Amsoil. Populārākā eļļa Vācijā.
Liqui Moly
Populārākais zīmols auto jomā Vācijā - jā.
Moto jomā nebūtu tik pārliecināts.
taču popularitāte vēl neko neizsaka. Lietuvā 'populārākā' eļļa tiek ražota Klaipēdā.
Kā jau daudzkārt runāts - ja vērtējam/salīdzinām kādu eļļu, tad tikai produktu pret produktu. Liqui Moly, tāpat kā citi ražotāji, piedāvā daudz dažādus produktus dažādām vajadzībām un budžetam.
Es domāju kā Vācieši nav tie, kas izvēlētos sliktu produktu,tas fakts pats par sevi man ievieš lielāku pārliecību par produktu nekā tie testi. Auto vai moto, man jau liekas, ka starpība jau tur maza, darbības princips tas pats vien ir, tikai piedevas nedaudz atšķiras. Par lietuviešiem tur jau cits stāsts, es personiski no lietuvas nevienu auto vai moto dzīvē nekad nepirktu | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| un atkal šie globālie vispārinājumi....
Vācijā ražo arī sūdus. un Klaipējā, starp citu, ražo eļļas Vācijas tirgum ar lieliem uzrakstiem uz kastēm 'Made in Germany'. un tur ir gan augstvērtīgi produkti, gan zemu speceņu šits.
par to, ka auto eļļas atšķirās no moto tikai ar piedevām:
nu, jā, transmisijas eļļas no motoreļļām, piemēram, arī 'tikai' ar piedvām. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
26 Jan 2015, 10:28:54 Niere rakstīja:
un atkal šie globālie vispārinājumi....
Vācijā ražo arī sūdus. un Klaipējā, starp citu, ražo eļļas Vācijas tirgum ar lieliem uzrakstiem uz kastēm 'Made in Germany'. un tur ir gan augstvērtīgi produkti, gan zemu speceņu šits.
par to, ka auto eļļas atšķirās no moto tikai ar piedevām:
nu, jā, transmisijas eļļas no motoreļļām, piemēram, arī 'tikai' ar piedvām.
Tu te nejauc dažādas lietas, es piekrītu ka Vācijā arī ražo sūdus, un iespējams, ka Lietuvā arī ražo kaut ko kvalitatīvu, bet runa iet par populārāko produktu, tu domā ka Vācijā populārākais produkts būs sliktas kvalitātes?
Un te neiet runa par Lietuvas produktiem man ir pilnīgi vienalga kur un ko viņi ražo, kaut vai makaronus, kaut vai to pašu Liqui-Moly eļļu.
Tagad pievērst uzmanību kur preces ir ražotas ir pilnīgi bezjēdzīgi.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
26 Jan 2015, 11:36:23 screwy rakstīja:
[...] tu domā ka Vācijā populārākais produkts būs sliktas kvalitātes?
[...]
Tagad pievērst uzmanību kur preces ir ražotas ir pilnīgi bezjēdzīgi.
kādēļ domā, ka populārākais produkts Vācijā būs arī augstvērtīgākais?
(ar produktu saprotu konkrētu produktu ar konkrētām specenēm, ne zīmolu)
a par ražošanu:
nu, kur ražots ir nozīme, bet būtiskas nozīmes nav valstij, kur ražots. tā būtu korekti teikts.
runājot par Klaipēdu, starp citu:
tur nesen uzstādītas pašas modernākās ražošanas iekārtas, kādas ir reti kurai Vakareiropas lielajai naftas kompānijai. vai tas automātā nozīmē augstākas klases eļļas? protams, nē. tas palīdz uzlabot kvalitātes kontroli (atbilstību specenēm) un ilgtermiņā palielina uzņēmuma efektivitāti, tātad konkurētspēju. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
26 Jan 2015, 11:49:33 Niere rakstīja:
26 Jan 2015, 11:36:23 screwy rakstīja:
[...] tu domā ka Vācijā populārākais produkts būs sliktas kvalitātes?
[...]
Tagad pievērst uzmanību kur preces ir ražotas ir pilnīgi bezjēdzīgi.
kādēļ domā, ka populārākais produkts Vācijā būs arī augstvērtīgākais?
(ar produktu saprotu konkrētu produktu ar konkrētām specenēm, ne zīmolu)
a par ražošanu:
nu, kur ražots ir nozīme, bet būtiskas nozīmes nav valstij, kur ražots. tā būtu korekti teikts.
runājot par Klaipēdu, starp citu:
tur nesen uzstādītas pašas modernākās ražošanas iekārtas, kādas ir reti kurai Vakareiropas lielajai naftas kompānijai. vai tas automātā nozīmē augstākas klases eļļas? protams, nē. tas palīdz uzlabot kvalitātes kontroli (atbilstību specenēm) un ilgtermiņā palielina uzņēmuma efektivitāti, tātad konkurētspēju.
Es nesaku, ka viņš būs augstvertīgākais, bet es pieņemu, ka viņš ir augstas kvalitātes un nav sliktāks par Amsoil un Motul. Es vienkārši nesaprotu, ko cilvēki ir atraduši tajā Motul eļļā, ja ir daudz dažādas alternatīvas, kas ir lētākas un kā jau minēju, skatoties pēc pardošanas apjomiem Vācijā, tām būtu jābūt ļoti labām. Un starp citu, es to eļļu neizplatu, tā kā tas man nav principiāli, vienkārši gribu padalīties ar info par labiem produktiem.
Un es 100% piekrītu, ka galvenais ir kvalitātes kontrole, pārējais jau ir otrajā plānā. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| un atkal. par kuru produktu no Liqui Moly sortimenta tieši runa?
nojaušu, ka populārākais moto produkts viņiem varētu būt šis.
jā, standarta daļēji sintētiska (Group II+III) eļļa, kādas var atrast kaut vai Maxima.
savukārt no 'racing' gala, populārākais varētu būt šis, kurš, izskatās, ir uz PAO jeb GroupIV bāzes. Varētu būt, ka ļoti laba eļļa ielas un hobija līmeņa sacīkšu pielietojumam.
bet esteru (Group V) bāzes produktu Liqui Moly tomēr nav, ja runājam par tīrasiņu sacīkšu eļļu (ielas braukšanai nav nepieciešamības).
tad par kuru produktu īsti runā Tu? | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Es biju domājis šo - Eļļa
Bet oficiālajā mājaslapā tādu nevaru atrast.
Laikam tā ir daļēja sintētika, bet varbūt kļūdos.
Varbūt ir kāds komentārs arī par šo eļļu?
Tā ir daļēja sintētika vai minerālā?
Motex | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Abas eļļas ir širpotrebs (kas nav nekas slikts). Konkrētā LiquiMoly neiedziļinoties izskatās nedaudz augstvērtīgāka.
Lūk, un tad jau nonākam pie būtiskā:
Tu par šo produktu spried pēc zīmola popularitātes Vācijā. tātad jau principā nekam neizmantojami īpašību kritēriji.
Tieši tāpat tauta pērk Motul daļēji sintētiskus produktus un maksā par to ciparu, kas augstāks par mazāk skaļu zīmolu GroupIII sintētiku.
par vispārinājumiem eļļu vērtējumā jau runāts arī iepriekš. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
26 Jan 2015, 14:18:48 Niere rakstīja:
Abas eļļas ir širpotrebs (kas nav nekas slikts). Konkrētā LiquiMoly neiedziļinoties izskatās nedaudz augstvērtīgāka.
Lūk, un tad jau nonākam pie būtiskā:
Tu par šo produktu spried pēc zīmola popularitātes Vācijā. tātad jau principā nekam neizmantojami īpašību kritēriji.
Tieši tāpat tauta pērk Motul daļēji sintētiskus produktus un maksā par to ciparu, kas augstāks par mazāk skaļu zīmolu GroupIII sintētiku.
par vispārinājumiem eļļu vērtējumā jau runāts arī iepriekš.
Skaidra bilde
Bet nu zīmols paliek zīmols, par to cilvēki ir gatavi maksāt, un es personīgi gulēšu mierīgāk zinot, ka es braucu ar Liqui-Moly nekā ar to 3x lētāko Texaco, lai gan reāla pamatojuma tam nav. | Offline | | |
|
|