Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
runcis
06. Apr 2015, 15:50#24961

Kopš: 12. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: MB

nu razotajs man ir paredzejis YTX12-BS, bet man ir akis YTX20L-BS, ta ka akjis jamaina,tad jazin kuru labak likt!

-----------------
Es atsakos atteikties no alus.

Offline

Archy96
06. Apr 2015, 17:28#24962

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Apr 2015, 16:21:22 saab21 rakstīja:
Sveiki,,
Vēlos noskaidrot:
1) vai YAMAHA fazer FZS 600 (nāk ar karburatoriem) rāmī, bez pārbūves var ielikt motoru no FZ6 (fazers ar iešprici), un vai iešprices motoram var bez LIELĀM problēmām uzlikt karburatorus no FZS600 motora?
2) Vai šiem abiem iepriekš minētajem FAZERu motoriem (no FZS600 un FZ6) ir vienādi karteri, t.i. vai var pārlikt blokus vienam uz otru?

Paldies jau tagad par atbildēm.

Divi [ilnīgi atšķirīgi motori, ja tas ir tas, ko domāju, jo FZS motors nāk no FRZ 600, vēlāk YZF600R, bet FZ6 motoram par pamatu ir YZF R6, kas ir jau pilnīgi cits motocikls.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

jurics
06. Apr 2015, 17:48#24963

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT


06 Apr 2015, 12:30:24 al2o rakstīja:
Kurš zin, kur var aizvest nodot vecos akumulatorus (mašinas)
Pa cik tos piņem ?

1. Uzklikšķinam uz banera, kas atrodas pašā augšā.
2. Uzklikšķinam uz sadaļas - nolietoto akumulatoru savākšana
3. Iepazīstamies ar cenām un visu parējo vajadzīgo info

Offline

Yuuhaidi
06. Apr 2015, 19:17#24964

Kopš: 19. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Suzuki LTR 450 , GSXR 750 SRAD


06 Apr 2015, 12:45:25 Raimis-yzf rakstīja:

06 Apr 2015, 12:22:00 Yuuhaidi rakstīja:

06 Apr 2015, 11:59:29 Raimis-yzf rakstīja:
Sveicināti.
moto YAMAHA JZF250 (četrtaktnieks) 2007g
Problēma.
Auksts pielec labi, kādu minūti padarbina (ar čoku)tiko atlaiž gāzi mo noslāpst un tad ir problēma pielaist, gan ar čoku, gan bez tā. Jāgaida kādas 15 min un tad ar auksto startu jāpielaiž.
Dīvaini, ka apgriezieni nemainās pie čoka izvilkšanas. Karbūzis tīrs, filtrs tīrs, mēreni eļļots.Apgriezieni ideāli, kad motors karsts, neslāpst. Braucot nav broblēmu, nerijās, nav pa liesu, tobiš viss ok.Vienīgi braucot turot vienmērīgi pus gāzi jūt tā kā biki noraustās retu reizi, kkas ar degvielas padevi.
Problēma sākās pēc teh. apkopes. Mainīta motora ķēde, virzulis, gredzeni, pirksts, regulēti vārsti.
Vai būtu kādi ieteikumi kur meklēt vainu.
Jau iepriekš pateicos.



Kad remontu veici galvu parbaudīt vedi? Ir bijuši gadījumi, pie līdzīgiem defektiem un problēma ir bijusi tieši galvā. Regulēt vārstus tas ir Ok, bet pie tādiem lieliem remontiem vienmēr labi ir aizvest galvu uz pārbaudi. Ir bijis, ka pēc motora pārjaukšanas un galvas nebaudīšanas, pēcāk viss galva ir jadīrā nost! Mans viedoklis.


Nē nevedu.
Pirms remonta bija ok. Labi leca, izvilkts čoks apgriezieni mēreni augsti, motors uzsilst apgriezieni nokrīt, taisu čoku ciet un gāžu.
Remontēju, jo motorstundas bij palielas un ķēde sāka žvadzēt.




Manam kolēģim arī Yamaha YZF450 2006.gada bija tieši tas pats! Pirms tam gāja viss. Izjauca dzinēju un nomainija - virzuli, cilindru, ķēdi dzinējam u.t.t. Un ,protams galvu nedeva pārbaudīt. Salika kopā un pakaļa! Nācās otreiz ņemt nost galvu un vest parbaudīt uz spiedienu. Un bija ko piestrādāt pie galvas. Tagad ir kā puķe!

-----------------
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!

Offline

zet
06. Apr 2015, 19:26#24965

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


06 Apr 2015, 10:58:03 arnic rakstīja:
Kā tur ir ar tām gāzes trosītēm, viņas ir jāeļļo vai nav? Manuālī rakstīts, ka vajadzētu eļļot, tik tur tas process tāds stipri dīvains aprakstīts, lai saeļļotu. Uzliku jaunu trosīti tad nu nevau saprast var braukt ar tādu pašu svaigu, vai tomēr čakarēties un eļļot?

Ir jāeļļo! Var vienkārši no augšas saliet daudz pilienus trosī lai iesūcās. Labāk eļļot ar teflona eļļas pidevu.

Offline

Meiksans
06. Apr 2015, 22:19#24966

Kopš: 06. Oct 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 143

Braucu ar: zetku

šodien beidzot savējo izvilku no ziemas miega, bet uzreiz radās problēma... mājās ar vadiem pielaižu, jo aķīts bij pašvaks, izbraucu aplīti (apmēram 30km), iebraucu tankā uzpildīties, noslāpēju, uzpildos un tad vairs nevaru pielaist, aķis griež ka traks kāmēr nomirst, bet vispār neuzsit, iestumjot pielaidos, pabraukāju vēl, bet kad noslāpēju tas pats... tikko noslāpētu pielaist var, kā pastāv tā vsjo.. kādi varianti kas tas varētu būt? sveces mainītas pirms 2000km.. man jau domas uz karbiņu, bet nu moš kādam kādi citi varianti?

Offline

alusaivars
06. Apr 2015, 22:28#24967

Kopš: 17. Apr 2013

No: Dobele

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Yamaha XJ600S Diversion

Es teiktu, ka 90% tas ir karbulis

Offline

Archy96
06. Apr 2015, 22:36#24968

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


06 Apr 2015, 19:04:52 saab21 rakstīja:

06 Apr 2015, 17:28:46 Archy96 rakstīja:
Divi [ilnīgi atšķirīgi motori, ja tas ir tas, ko domāju, jo FZS motors nāk no FRZ 600, vēlāk YZF600R, bet FZ6 motoram par pamatu ir YZF R6, kas ir jau pilnīgi cits motocikls.


Skaidrs, tad par iekšu pārlikšanu no viena motora bloka otrajā var pilnīgi aizmirst, bet kā ir ar rāmjiem, cik problemātiski Fzs600tajā būtu iebāzt FZ6 motoru, jo vnk FZ6 motors vēl nav taustīts dzīvē un nezinu tā gabarītus un stiprinājuma vietas?


Pilnīgi atšķīrīgi motori un to stiprinājumu vietas. Es arī nesaprotu, nahrenam ar kaut ko tādu jānodarbojas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
06. Apr 2015, 22:58#24969

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Vislabāk man patīk doma iešprices motoru pārbūvēt uz karbuļiem.Man arī mehānikā nav nekā svēta,bet tas jau ir stulbi.

Offline

UDT
07. Apr 2015, 10:20#24970

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


06 Apr 2015, 22:19:38 Meiksans rakstīja:
šodien beidzot savējo izvilku no ziemas miega, bet uzreiz radās problēma... mājās ar vadiem pielaižu, jo aķīts bij pašvaks, izbraucu aplīti (apmēram 30km), iebraucu tankā uzpildīties, noslāpēju, uzpildos un tad vairs nevaru pielaist, aķis griež ka traks kāmēr nomirst, bet vispār neuzsit, iestumjot pielaidos, pabraukāju vēl, bet kad noslāpēju tas pats... tikko noslāpētu pielaist var, kā pastāv tā vsjo.. kādi varianti kas tas varētu būt? sveces mainītas pirms 2000km.. man jau domas uz karbiņu, bet nu moš kādam kādi citi varianti?


Iesaku saakt ar sveceem, mums te garaazaa diviem mociem pilniigi diivainas probleemas ar iedarbinaasanu bija - abas atrisinaajaas ar jaunaam sveceem.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

mexa
07. Apr 2015, 10:33#24971

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

noteikti ir jāpēta vai tā pa tukšo griežot sveces aizlej, ja aizlej ļoti ātri tad karbūzis. ja sausas ilgi zāģējot tad arī karbūzis ja abarotus 10 varbūt uztaisa un svece tā mikla izskatās tad iespējams sveces nedarbojas kā nākas. a sveces mainītas tiek pēc KKM vai cita kritērija?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

toyokawa
07. Apr 2015, 11:25#24972

Kopš: 10. Oct 2009

Ziņojumi: 130

Braucu ar:

Vajag ādas kombinezona jakai rokas saīsināt. Var kāds iedot kontaktus kas šuj tik biezu ādu.
Interesējies esmu, vienam par biezu cits pēc mēneša.
Pēdējais ko atradu meklētājā, bija STRAIF interese par līdzīgu jautājumu, bet viņš bija lūdzis kontaktus uz PM!
Up!
Vai var kāds palīdzēt ar kombiņu šuvējiem?

Offline

Raimis-yzf
07. Apr 2015, 11:42#24973

Kopš: 16. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 46

Braucu ar: YAMAHA JZF250 X6


06 Apr 2015, 19:17:22 Yuuhaidi rakstīja:

06 Apr 2015, 12:45:25 Raimis-yzf rakstīja:

06 Apr 2015, 12:22:00 Yuuhaidi rakstīja:

06 Apr 2015, 11:59:29 Raimis-yzf rakstīja:
Sveicināti.
moto YAMAHA JZF250 (četrtaktnieks) 2007g
Problēma.
Auksts pielec labi, kādu minūti padarbina (ar čoku)tiko atlaiž gāzi mo noslāpst un tad ir problēma pielaist, gan ar čoku, gan bez tā. Jāgaida kādas 15 min un tad ar auksto startu jāpielaiž.
Dīvaini, ka apgriezieni nemainās pie čoka izvilkšanas. Karbūzis tīrs, filtrs tīrs, mēreni eļļots.Apgriezieni ideāli, kad motors karsts, neslāpst. Braucot nav broblēmu, nerijās, nav pa liesu, tobiš viss ok.Vienīgi braucot turot vienmērīgi pus gāzi jūt tā kā biki noraustās retu reizi, kkas ar degvielas padevi.
Problēma sākās pēc teh. apkopes. Mainīta motora ķēde, virzulis, gredzeni, pirksts, regulēti vārsti.
Vai būtu kādi ieteikumi kur meklēt vainu.
Jau iepriekš pateicos.



Kad remontu veici galvu parbaudīt vedi? Ir bijuši gadījumi, pie līdzīgiem defektiem un problēma ir bijusi tieši galvā. Regulēt vārstus tas ir Ok, bet pie tādiem lieliem remontiem vienmēr labi ir aizvest galvu uz pārbaudi. Ir bijis, ka pēc motora pārjaukšanas un galvas nebaudīšanas, pēcāk viss galva ir jadīrā nost! Mans viedoklis.


Nē nevedu.
Pirms remonta bija ok. Labi leca, izvilkts čoks apgriezieni mēreni augsti, motors uzsilst apgriezieni nokrīt, taisu čoku ciet un gāžu.
Remontēju, jo motorstundas bij palielas un ķēde sāka žvadzēt.




Manam kolēģim arī Yamaha YZF450 2006.gada bija tieši tas pats! Pirms tam gāja viss. Izjauca dzinēju un nomainija - virzuli, cilindru, ķēdi dzinējam u.t.t. Un ,protams galvu nedeva pārbaudīt. Salika kopā un pakaļa! Nācās otreiz ņemt nost galvu un vest parbaudīt uz spiedienu. Un bija ko piestrādāt pie galvas. Tagad ir kā puķe!

Kur varētu veikt šo galvas pārbaudi ?
Pateicos par konsultāciju.

-----------------
personīgi pārlidoju dzeguzes ligzdu

Offline

Naits
07. Apr 2015, 11:58#24974

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


07 Apr 2015, 11:25:28 toyokawa rakstīja:
Vajag ādas kombinezona jakai rokas saīsināt. Var kāds iedot kontaktus kas šuj tik biezu ādu.
Interesējies esmu, vienam par biezu cits pēc mēneša.
Pēdējais ko atradu meklētājā, bija STRAIF interese par līdzīgu jautājumu, bet viņš bija lūdzis kontaktus uz PM!
Up!
Vai var kāds palīdzēt ar kombiņu šuvējiem?

stampa.lv


-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

raimob
07. Apr 2015, 12:03#24975

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950

Jautājums par moto gaismām. ir tuvās, tālās. Ir plastmasās iebūvēti gabarīti. un ir vairāk uz leju pielikti kā miglas vai dienas gaismas lukturi! Ka pareizi jābūt slēdzamiem viesiem šiem lukturiem? dienas gaismas atsevišķi no tuvajiem un gabarītiem vaivar but kopā tuevie ar gabarītiem un dienasgaismas? Bildē kreisajā pusē mocis ar spožajiem miglieniekiem vai dienas gaismas lukturiem. Līdzīgi tāds variants!
[IMG]null[/IMG]

[ Šo ziņu laboja raimob, 07 Apr 2015, 12:08:17 ]



-----------------

Offline

mexa
07. Apr 2015, 12:44#24976

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

TA nolikumā viss ir rakstīts, dienas gaitai jāslēdzas automātiski ieslēdzot aizdedzi vai iedarbinot, un automātiski jāatslēdzas ieslēdzot tuvo vai tālo gaismu, viss kā autosam, palasi!

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

toyokawa
07. Apr 2015, 13:43#24977

Kopš: 10. Oct 2009

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


07 Apr 2015, 11:58:38 Naits rakstīja:

07 Apr 2015, 11:25:28 toyokawa rakstīja:
Vajag ādas kombinezona jakai rokas saīsināt. Var kāds iedot kontaktus kas šuj tik biezu ādu.
Interesējies esmu, vienam par biezu cits pēc mēneša.
Pēdējais ko atradu meklētājā, bija STRAIF interese par līdzīgu jautājumu, bet viņš bija lūdzis kontaktus uz PM!
Up!
Vai var kāds palīdzēt ar kombiņu šuvējiem?

stampa.lv


Pateicos

Offline

UDT
07. Apr 2015, 13:50#24978

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


07 Apr 2015, 11:42:54 Raimis-yzf rakstīja:

06 Apr 2015, 19:17:22 Yuuhaidi rakstīja:

06 Apr 2015, 12:45:25 Raimis-yzf rakstīja:

06 Apr 2015, 12:22:00 Yuuhaidi rakstīja:

06 Apr 2015, 11:59:29 Raimis-yzf rakstīja:
Sveicināti.
moto YAMAHA JZF250 (četrtaktnieks) 2007g
Problēma.
Auksts pielec labi, kādu minūti padarbina (ar čoku)tiko atlaiž gāzi mo noslāpst un tad ir problēma pielaist, gan ar čoku, gan bez tā. Jāgaida kādas 15 min un tad ar auksto startu jāpielaiž.
Dīvaini, ka apgriezieni nemainās pie čoka izvilkšanas. Karbūzis tīrs, filtrs tīrs, mēreni eļļots.Apgriezieni ideāli, kad motors karsts, neslāpst. Braucot nav broblēmu, nerijās, nav pa liesu, tobiš viss ok.Vienīgi braucot turot vienmērīgi pus gāzi jūt tā kā biki noraustās retu reizi, kkas ar degvielas padevi.
Problēma sākās pēc teh. apkopes. Mainīta motora ķēde, virzulis, gredzeni, pirksts, regulēti vārsti.
Vai būtu kādi ieteikumi kur meklēt vainu.
Jau iepriekš pateicos.



Kad remontu veici galvu parbaudīt vedi? Ir bijuši gadījumi, pie līdzīgiem defektiem un problēma ir bijusi tieši galvā. Regulēt vārstus tas ir Ok, bet pie tādiem lieliem remontiem vienmēr labi ir aizvest galvu uz pārbaudi. Ir bijis, ka pēc motora pārjaukšanas un galvas nebaudīšanas, pēcāk viss galva ir jadīrā nost! Mans viedoklis.


Nē nevedu.
Pirms remonta bija ok. Labi leca, izvilkts čoks apgriezieni mēreni augsti, motors uzsilst apgriezieni nokrīt, taisu čoku ciet un gāžu.
Remontēju, jo motorstundas bij palielas un ķēde sāka žvadzēt.




Manam kolēģim arī Yamaha YZF450 2006.gada bija tieši tas pats! Pirms tam gāja viss. Izjauca dzinēju un nomainija - virzuli, cilindru, ķēdi dzinējam u.t.t. Un ,protams galvu nedeva pārbaudīt. Salika kopā un pakaļa! Nācās otreiz ņemt nost galvu un vest parbaudīt uz spiedienu. Un bija ko piestrādāt pie galvas. Tagad ir kā puķe!

Kur varētu veikt šo galvas pārbaudi ?
Pateicos par konsultāciju.



Ko tiesi paarbaudiit tai galvai?
Ja ir mainiiti vārsti un nav kautkas pareizi, vai arii virzulis tur ielikts bez gredzeniem nu vai kautkas liidziigs..
Tur vienmeer buus probleemas ar kompresiju, var nomeeriit kompresiju.
Es iesaku saakt ar sveces nomaiņu. Peec tam izmeeriit kompresiju, vaarstus paarmeeriit.


-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Meiksans
07. Apr 2015, 16:59#24979

Kopš: 06. Oct 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 143

Braucu ar: zetku


07 Apr 2015, 10:33:13 mexa rakstīja:
noteikti ir jāpēta vai tā pa tukšo griežot sveces aizlej, ja aizlej ļoti ātri tad karbūzis. ja sausas ilgi zāģējot tad arī karbūzis ja abarotus 10 varbūt uztaisa un svece tā mikla izskatās tad iespējams sveces nedarbojas kā nākas. a sveces mainītas tiek pēc KKM vai cita kritērija?


nu skaidrs apmēram.. ar svecēm ir tā, ka moci nopirku pirms 2gadiem un uzreiz nomainīju sveces, pa iepriekšējo sezonu nobraucu 2k km, tagad sākās problēmas... bet nu es jau tāpat sen gribēju karbiņu aizvest iztīrīt un nosinhronizēt, tā kā nu ir lielāks iemesls to darīt

Offline

Yuuhaidi
07. Apr 2015, 17:32#24980

Kopš: 19. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Suzuki LTR 450 , GSXR 750 SRAD



Manam kolēģim arī Yamaha YZF450 2006.gada bija tieši tas pats! Pirms tam gāja viss. Izjauca dzinēju un nomainija - virzuli, cilindru, ķēdi dzinējam u.t.t. Un ,protams galvu nedeva pārbaudīt. Salika kopā un pakaļa! Nācās otreiz ņemt nost galvu un vest parbaudīt uz spiedienu. Un bija ko piestrādāt pie galvas. Tagad ir kā puķe!

Kur varētu veikt šo galvas pārbaudi ?
Pateicos par konsultāciju.




Es vedu pie Neijas, Ozolniekos. Viņš ir arī forumā.

-----------------
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!

Offline