Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Sport/Tourist skaitās. Pa trasi dzīt netaisos, braukšanai reāli. Bet nu dažreiz jau tā roka paliek smaga Kā jau pa Latviju braucot, bieži virs ~150km sanāk no vietas braukt. Nu budžets ap tiem 6-8euro/l. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, bet Tu pats piemeklē eļļas, kuras Tev šķiet 'pareizā izvēle' un tad ievērtēs, kura no tām izskatās viscerīgāk. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Jā močiem mēdz būt gan katalizatori gan jaudas vārsti. Ceļojuma.laikā motoram.ir mazāka.slodze nekā pa pilsētu vīlējot.
Bet kas man lika pievienoties šai diskusijai ir izbrīns ka Honda CBF1000 ir manuālī 4tkm eļļas maiņa. Tiešām?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
03 Jan 2015, 17:23:42 Negantelis rakstīja:
Jā močiem mēdz būt gan katalizatori gan jaudas vārsti. Ceļojuma.laikā motoram.ir mazāka.slodze nekā pa pilsētu vīlējot.
Bet kas man lika pievienoties šai diskusijai ir izbrīns ka Honda CBF1000 ir manuālī 4tkm eļļas maiņa. Tiešām?
Nevar būt 4000, kā minimums visiem ir 6000.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Hondām,ja pareizi atceros, tad bij kaut kādi neordināri eļļas maiņas intervāli. 1-litrīgajam vajadzēja būt kkur ap 8kkm.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Par cik manbor bijušas 4 dažādas Hondas, es labi atceros ka vismaz vairākām intervāls manuālī bija 12.000 km. Es gan parasti mainīju pēc 4-5tkm.
Šajā CBF1000 deforsētajā motorā ieet 3.5 litri eļļas un nav iespējams ka manuālī būtu teikts ka jāmaina ir pēc 4tkm. Tas ir nereāli.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Ļoti atvainojos, nedaudz pārskatījos, ir ik pēc 8k jāmaina.
Cik runāju ar vienu spečuku, kurš servisā taisa visu iespējamo, visu iztestējot, pie motul esot palicis.
Tad kas ar šīm? Ar ko tā parastā 7100 10w40 no tās MA2 atšķiras?
Motul [ Šo ziņu laboja klibikxxx, 03 Jan 2015, 17:45:14 ] | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tā parastā MA un otra MA2 tipa vairāk esteru. Niere pateiks sīkāk. tipa labāka utt. bet tieši 7100 pēc analīzem un nieres teiktā nav diez ko laba... karstais gals nav noturīgs. pēc šīm ziņām atteicos no 7100. jo pārmaksāt sanāk daudz. un sajūgiem bieži 7100 nepatīk kad tuvu beigas bet vēl rezerve nodilumā ir. ja grib motulu tad 300V citādi mierīgi paņem lētāka gala sintētiku teju uz pusi lētāku vai vairāk un atlikumu atdod man, būs labāk Motuls nav zemē metams bet 7100 nav tas labais kura cena atbilstu, par 5100 neatceros
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
03 Jan 2015, 17:44:32 klibikxxx rakstīja:
Ļoti atvainojos, nedaudz pārskatījos, ir ik pēc 8k jāmaina.
2005.gada CBF1000 manulāī stāv rakstīts šādi:
neesi vēlreiz sajaucis. šoreiz km ar jūdzēm?? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tālāk, par viskozitāti - Hondām pārsvarā nāk 10W-30, kā arī norādīts 2005.g. manuālī. jaunākām nevarētu būt lēciens atpakaļ uz 10W-40.
kas rakstīts Tavā grāmatā? | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Man pēdējais cbf modelis, kuram pēc laika apstākļiem uz 10w40 jāsliecās, bet vidus eiropā arī 10w30. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| klau, bet, ja reiz 2005.g. CBFam ir katalizators, tad tādam jābūt arī jaunākiem.
ja tāds ir, tad ļoti iespējams arī eļļai ir īpašas prasības.
un kā Tu vispār vari nezināt ir vai nav. manuāli lasi tikai tad, kad kaut kas nobirst?
(nav, protams, mana darīšana) | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Tur jau tā lieta, ka pēdējam modelim nevaru servisa manuāli atrast, ir tikai parastais manuālis, kur pie problēmām risinājums ir dzīt pēc iespējas ātrāk uz Honda dīleru. Skatos pēc iepriekšēja modeļa manuāļa (06-09) | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
03 Jan 2015, 16:06:09 Niere rakstīja:
vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības.
ka reiz nesen ru-netā lsīju vienu interesantu salīdzinājumu. tur nosacīti pēc ekspluatācijas īpašībam eļļam tika uzlikta "skala". mineralleļai tika pieņemts -100%, hidrokrekam -200%, PAO -300%, esteru -500%.
ja piem laba moto mineraliene maksā -3,50 eur/l, hidrokreks -5-6eur/l, PAO -12-14eur/l, esteriem pat nezinu cenu.
tad sanāk ka PAO un HC īpašibu starpība ir 300/200=1,5 pie cenas starpības 12/5=2,4 - un sanāk daudz pārmaksāt. Bet pec taviem vārdiem sanāk ka ir jābūt savadāk. Tātad tev jābūt citai eļļu īpašību skalai. būtu interesanti uzzināt kā tu to redzi.
PS: jeb sintetiskā eļļa bija domāts HC un pussintetiskā HC+mineraliene?[ Šo ziņu laboja Next, 03 Jan 2015, 19:27:45 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
03 Jan 2015, 19:23:56 Next rakstīja:
03 Jan 2015, 16:06:09 Niere rakstīja:
vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības.
ka reiz nesen ru-netā lsīju vienu interesantu salīdzinājumu. tur nosacīti pēc ekspluatācijas īpašībam eļļam tika uzlikta "skala". mineralleļai tika pieņemts -100%, hidrokrekam -200%, PAO -300%, esteru -500%.
ja piem laba moto mineraliene maksā -3,50 eur/l, hidrokreks -5-6eur/l, PAO -12-14eur/l, esteriem pat nezinu cenu.
tad sanāk ka PAO un HC īpašibu starpība ir 300/200=1,5 pie cenas starpības 12/5=2,4 - un sanāk daudz pārmaksāt. Bet pec taviem vārdiem sanāk ka ir jābūt savadāk. Tātad tev jābūt citai eļļu īpašību skalai. būtu interesanti uzzināt kā tu to redzi.
PS: jeb sintetiskā eļļa bija domāts HC un pussintetiskā HC+mineraliene?
uz kaut kādu mistisku koeficientu ar apaļām nullēm pamata taisīt matemātiku neiesaku. tur viss pārspīlēts un arī tas, ko minēju, nav pielāgojams lineāri.
vispārīgi gribēju teikt, ka daļēja sintētika faktiski ir vienkārši nedaudz uzlabota minerālene ar 5-15% hidrokreka piejaukumu.
ja gribam baigi salīdzināt visas SAE pamateļļu grupas, tad jāatcerās arī, ka vienas grupas ietvaros var būt visnotaļ būtiskas atšķirības. GroupIII augstvērtīgākās hidrokreka pamateļļas var uzrādīt labākus rādītājus kā vājākās Group IV PAO pamateļļas. tādēļ arī ir šis bardaks ar jēdzienu 'sintētika'.
tomēr atšķirība starp GroupI/GroupII pat pret nosacīto sintētiku GroupIII, ir visai būtiska. tajā pašā laikā daudzas daļēji sintētiski galaprodukti ir stipri dārgāki par daudzām citu ražotāju GroupIII un pat dažām GroupIV eļļām. un tas ir totāls apjājiens.
tomēr dārgo zīmolu režotāji sādu paradoksu visdrīzāk pamatotu ar ūberkrutu piedevu izmantošanu. kā zināms, piedevas ir ne mazāk svarīgs elements kā pamateļļas bāze. tomēr par reāli izmantotajām ir grūti spriest, jo uzrādītie galaprodukta dati, tostarp DDL, to konstatē visai nosacīti. un es uzdrošinātos apgalvot, ka nevienā daļēji sintētiskā moto eļļā neizmanto augstvērtīgākās piedevas.
vārdu sakot, viss ir gana komplicēti, taču mana pieredze liecina, ka tāda 'daļējā sintētika' ir drīzāk mārketinga triks. vismaz moto jomā pilnīgi noteikti. | Offline | | |
dizizis | | Kopš: 14. Jan 2015
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| manā rumakā ir bijusi tikai - Belray thumper 10w4
----------------- Izdevīgākā aizdevēju kompānija Latvijā | credit24.lv
| Offline | | |
_Gints_ | | Kopš: 29. Apr 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 153
Braucu ar: TDMs
| Nezinu vai atkārtošos iespējams jau šeit ir bijis, meklēju testus par eļļām un uzgāju šadu postu, varbūt kādam noder:
RaptorForum.com
Dated, Aug 20 2009, 09:03 AM
Here are the results of the latest S.A.E testing for motorcycle oils. I only copied some of the areas that I understood, and the overall results from all the testing. You can read, you can decide. If the members feel that this is a helpful post, then maybe the mods will pin it.
Brand Viscosity Grade Base Batch Number
AMSOIL MCF 10W-40 Synthetic LB 22259
Bel-Ray EXS 0W-40 Synthetic AF1212
Castrol GPS 10W-40 Synthetic 3011020
Golden Spectro 4 10W-40 Syn/Petro Blend 13264
Lucas High Performance Motorcycle 10W-40 Syn/Petro Blend None indicated on containers
Maxima Maxum 4 10W-40 Syn/Petro Blend 16104
Mobil 1 MX4T 10W-40 Synthetic X2904
Motul 300V Sport 10W-40 Synthetic 20507/A/69093
Pennzoil Motorcycle 10W-40 Petroleum HPLA192024/12143
Royal Purple Max-Cycle 10W-40 Synthetic F02402
Torco T-4SR 10W-40 Synthetic 62395
Valvoline 4-Stroke 10W-40 Petroleum H104C2
Brand Viscosity Grade Base Batch Number
AMSOIL MCV 20W-50 Synthetic LB 22355
Bel-Ray EXS 10W-50 Synthetic AF1319
BMW 15W-50 Synthetic 13286
Castrol GPS 20W-50 Syn/Petro Blend 3006260
Castrol V-Twin 20W-50 Syn/Petro Blend 4103005
Golden Spectro 4 20W-50 Syn/Petro Blend 13036
Golden Spectro American 4 20W-50 Syn/Petro Blend 11838
Lucas High Performance Motorcycle 20W-50 Synthetic None indicated on containers
Mobil 1 V-Twin 20W-50 Synthetic X22H4
Motul 300V Competition 15W-50 Synthetic 20407/A/69015
Pennzoil Motorcycle 20W-50 Petroleum None indicated on containers
Royal Purple Max-Cycle 20W-50 Synthetic H11402
Screamin Eagle Syn3 20W-50 Synthetic 0461301314
Torco T-4SR 20W-50 Synthetic L 58418 LORJB CR
Valvoline 4-Stroke 20W-50 Petroleum F294C1
Yamalube 4-R 10W-50 Syn/Petro Blend 2 x 1494451, 2 x 99071
1235*1515
Actual Viscosity Tests
AMSOIL MCF 10W-40 14.14 Yes
Bel-Ray EXS 0W-40 15.06 Yes
Castrol GPS 10W-40 15.09 Yes
Golden Spectro 4 10W-40 15.91 Yes
Lucas High Performance Motorcycle 10W-40 11.11 No
Maxima Maxum 4 10W-40 14.39 12.5 to <16.3 Yes
Mobil 1 MX4T 10W-40 13.92 Yes
Motul 300V Sport 10W-40 14.01 Yes
Pennzoil Motorcycle 10W-40 13.0 Yes
Royal Purple Max-Cycle 10W-40 13.33 Yes
Torco T-4SR 10W-40 15.03 Yes
Valvoline 4-Stroke 10W-40 14.94 Yes
(Note, Lucas Oil did not pass the minimum specs for actual viscosity)
AMSOIL MCV 20W-50 20.04 Yes
Bel-Ray EXS 10W-50 17.09 Yes
BMW 15W-50 18.15 Yes
Castrol GPS 20W-50 19.52 Yes
Castrol V-Twin 20W-50 19.22 Yes
Golden Spectro 4 20W-50 20.24 Yes
Golden Spectro American 4 20W-50 19.61 Yes
Lucas High Performance Motorcycle 20W-50 18.54 16.3 to < 21.9 Yes
Mobil 1 V-Twin 20W-50 20.9 Yes
Motul 300V Competition 15W-50 17.7 Yes
Pennzoil Motorcycle 20W-50 16.84 Yes
Royal Purple Max-Cycle 20W-50 19.79 Yes
Screamin Eagle Syn3 20W-50 20.3 Yes
Torco T-4SR 20W-50 19.5 Yes
Valvoline 4-Stroke 20W-50 18.14 Yes
Yamalube 4-R 10W-50 19.48 Yes
The results show that all of the oils tested except Lucas High Performance Motorcycle 10W-40 have initial viscosities consistent
with their indicated SAE viscosity grades. Those oils consistent with their indicated SAE viscosity grades are appropriate
for use in applications recommending these grades/viscosities
Ratings for Shear Stability from Best to Least (Rated on both 40W and 50W)
1. Amsoil
2. Bel-Ray
3. Golden Spectro 4
4. Mobil 1
5. Maxima
6. Castrol
7. Valvoline
8. Torco
9. Royal Purple
10. Lucas HP
4 Ball Wear Test Rating from Best to Least
1. Amsoil
2. Mobil 1
3. Motul
4. Torco
5. Maxima
6. Bel-Ray
7. Pennzoil
8. Lucas HP
9. Castrol\
10. Valvoline
11. Golden Spectro
12. Royal Purple
Gear Wear Rating from Best to Least
1. Amsoil
2. Bel-Ray
3. Maxima
4. Valvoline
5. Royal Purple
6. Lucas HP
7. Golden Spectro 4
8. Pennzoil Motorcycle
9. Castrol
10. Mobil 1
11. Motul
12. Torco
Oxidation Stability Rating from Best to Least
1. Amsoil
2. Mobil 1
3. Bel-Ray
4. Maxima
5. Torco
6. Royal Purple
7. Golden Spectro
8. Valvoline
9. Motul
10. Pennzoil
11. Lucas HP
12. Castrol
TBN and Cleanliness Results from Best to Least
1. Amsoil
2. Motul
3. Royal Purple
4. Torco
5. Golden Spectro
6. Mobil 1
7. Valvoline
8. Lucas HP
9. Pennzoil
10. Bel-Ray
11. Maxima
12. Castrol
Foaming Tendencies from Best to Least
1. Amsoil
2. Golden Spectro
3. Torco
4. Royal Purple
5. Lucas Motorcycle
6. Motul (Failed)
7. Castrol (Failed)
8. Maxima (Failed)
9. Valvoline (Failed)
10. Pennzoil (Failed)
11. Bel-Ray (Failed)
12. Mobil 1 (Failed)
Rust Protection Results from Best to Least
Amsoil, Mobil 1, Motul, Torco, Maxima and Lucas HP all tied and passed with 0 spots.
Royal Purple, Pennzoil, Golden Spectro, Valvoline, Bel-Ray and Castrol all failed with 21+ rust spots present.
The following areas were all evalutated:
Wear Protection (4-Ball ASTM D-4172)
High Temperature/High Shear Viscosity
(HT/HS ASTM D-5481)
Gear Performance
(FZG ASTM D-5182)
Oxidation Stability
(TFOUT ASTM D-4742)
Rust Protection
(Humidity Cabinet ASTM D-174
Foam Control (ASTM D-892)
Volatility (NOACK ASTM D-5800)
Viscosity Shear Stability (% Viscosity
Retention after 90 cycles, ASTM D-627
Viscosity Index (ASTM D-2270)
Acid Neutralization (TBN ASTM D-2896)
Zinc Levels (ppm ICP)
Pricing
The overall ranking of all oils tested in the aforementioned tests is as follows:
1. Amsoil
2. Mobil 1
3. BMW
4. Torco T 4SR
5. Golden Spectro 4
6. Screamin Eagle Syn3
7. Golden Spectro American 4
8. Royal Purple Max Cycle
9. Motul 300V
10. Bel-Ray EXS
11. Valvoline 4 Stroke
12. Lucas HP
13. Pennzoil Motorcycle
14. Yamalube 4-R
15. Castrol GPS
16. Castrol V-Twin
Sources:
JASO T 904-98
ASTM Test Methodology Designation: D 892-03
ASTM Test Methodology Designation: D 1748-00
ASTM Test Methodology Designation: D 2270-04
ASTM Test Methodology Designation: D 2896-03
ASTM Test Methodology Designation: D 4172-94 (Reapproved 2004)
ASTM Test Methodology Designation: D 4742-02a
ASTM Test Methodology Designation: D 5182-97 (Reapproved 2002)
ASTM Test Methodology Designation: D 5481-04
ASTM Test Methodology Designation: D 5800-00a
ASTM Test Methodology Designation: D 6278-02
Testos atzīta par labāko mūsu naudiņās... | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Pie Dusk Motolandā Amsoil ir nopērkams lētāk... | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Essentially all 0w-20, 5w-30 and 10w-30 oils are energy conserving, and should not be used in your motorcycle.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Es ieteiktu šo eļļu, vienā līmenī ar Motul un Amsoil. Populārākā eļļa Vācijā.
Liqui Moly | Offline | | |
|
|