Autors | Ziņojums |
karlsons | 22. Mar 2015, 20:13 | #24821 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
22 Mar 2015, 20:03:19 -tihijs- rakstīja:
biedri kā krosam pareizi saspriegot ķēdi?
pirmais tāda tipa mo tāpē varbūt pastulbs jautājums
Rtfm? Ja nav tad guuglee, vienkaarshaakais.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
Niere | 22. Mar 2015, 20:16 | #24822 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| mans izbrīns bija tajā kontekstā, ka tieši motoreļļu rekomendē. speciāls produkts gaisa filtriem bija dabonams kaut 90to gadu sākumā arī mūsu platuma grādos. Tādēļ brīnos, kāds apsvērums dzelža ražotājam bijis ieteikt motoreļļas izmantošanu (ja nu vien lētāka un ērtāka).
taču motoreļļa viennozīmīgi putekļus notur nesalīdzināmi vājāk, jo nesatur adhēzīvu (lipekli). no tā arī izriet, ka pati motoreļļa slikti turās filtrā.
neesmu tēmu pētījis, bet visai droši, ka motoreļļas vietā nesalīdzināmi saprātīgāk būtu izmantot speciālu produktu. |
Offline | |
|
Meiksans | 22. Mar 2015, 20:48 | #24823 |
|
Kopš: 06. Oct 2013
No: Ikšķile
Ziņojumi: 143
Braucu ar: zetku
| Sveiki, zinu zinu, ka kaut kur ir topiks, bet nevarēju atrast... jautājums par LED pagriezieniem, kur labāk pirkt relejus viņiem, tā lai ja nav īsts var samainīt? šodien uzliku pagriezienus, ieliku arī pretestības, bet tās laikam nav īstās un īsti nepalīdz, tapēc nolēmu vnk nomainīt releju
mocīts Honda Hornet 2001[ Šo ziņu laboja Meiksans, 22 Mar 2015, 20:51:04 ] |
Offline | |
|
|
Chicco | 22. Mar 2015, 21:01 | #24824 |
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Kawasaki Z-750, Suzuki XF 650
|
22 Mar 2015, 19:32:34 quickordead rakstīja:
Domāju,ka tāpat kā iepriekšējam DR650 tur elementāri izurķē veco blīvslēgu un iepresē jaunu... ja nekļūdos 25 44 7 bet pārliecinies pats pirms izvaro veco blīvslēgu ņemdams ārā, toreiz 60 sant gulņu bodē maxāja , iet jau ntos gadus.
Nenoturējos,aizgāju paskrūvēt
Tātad-no kā varēja rasties spiediens iekšā,jo tas saļņiks bija izstumts ārā Vai viņam nāca arī kāds sprostgredzens?
Bilde ieskatam,kas bija izstumts:
----------------- Roses are red,my name is not Dave,
this makes no sense...Microwave. |
Offline | |
|
Menn | 22. Mar 2015, 21:04 | #24825 |
|
Kopš: 23. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 143
Braucu ar: E53/KTM 640sm
|
22 Mar 2015, 20:48:27 Meiksans rakstīja:
Sveiki, zinu zinu, ka kaut kur ir topiks, bet nevarēju atrast... jautājums par LED pagriezieniem, kur labāk pirkt relejus viņiem, tā lai ja nav īsts var samainīt? šodien uzliku pagriezienus, ieliku arī pretestības, bet tās laikam nav īstās un īsti nepalīdz, tapēc nolēmu vnk nomainīt releju
mocīts Honda Hornet 2001
Man garažā kā reiz viens mētājas.Nomainiju pret citu,bet vaina nebij relejā.Pa aliņu atdošu
----------------- Rust is lighter than carbon fiber |
Offline | |
|
quickordead | 22. Mar 2015, 21:12 | #24826 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Cik zinu, jaunajam DR/XF650 nekas vairāk tur nepienākas, vecajam modelim bija tāda plāksnīte skrūvējama. Paskaties kas ar kartera ventilāciju, t.i. ar to trubu kas savieno karteri ar gaisa filtra kasti... domaju XF tadai ar jābūt.. varbūt saplaisājusi vai ciet vai kkas cits ne tā un retinajums no ieplūdes nenonāk karterī
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
Chicco | 22. Mar 2015, 21:17 | #24827 |
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Kawasaki Z-750, Suzuki XF 650
| Gudri..Paskatīšos-Paldies!
----------------- Roses are red,my name is not Dave,
this makes no sense...Microwave. |
Offline | |
|
mexa | 22. Mar 2015, 21:18 | #24828 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
22 Mar 2015, 21:01:34 Chicco rakstīja:
22 Mar 2015, 19:32:34 quickordead rakstīja:
Domāju,ka tāpat kā iepriekšējam DR650 tur elementāri izurķē veco blīvslēgu un iepresē jaunu... ja nekļūdos 25 44 7 bet pārliecinies pats pirms izvaro veco blīvslēgu ņemdams ārā, toreiz 60 sant gulņu bodē maxāja , iet jau ntos gadus.
Nenoturējos,aizgāju paskrūvēt
Tātad-no kā varēja rasties spiediens iekšā,jo tas saļņiks bija izstumts ārā Vai viņam nāca arī kāds sprostgredzens?
Bilde ieskatam,kas bija izstumts:
kaarbaa nevar rasties spiediens. ir tachu ventilaacija utt. pat ja taa nestradatu nedomaju ka butu tads spiediens kas izspiestu blivslegu. esmu redzejis izkritushus blivslegus. vnk mainiijas uz citiem. vainas var buut dazadas. un sakot no dirsrociigiem meistariem. kas blivslegu iesit skjiibi. sapleesh. vai pat ieliek nepareizo... blivslegi viegli kjekseejas ar kaut pastaisiitu kjeksi...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
karlsons | 22. Mar 2015, 21:20 | #24829 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| mo nav no liepaajas?
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
Chicco | 22. Mar 2015, 21:29 | #24830 |
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Kawasaki Z-750, Suzuki XF 650
|
22 Mar 2015, 21:20:24 karlsons rakstīja:
mo nav no liepaajas?
Nope,vedu no Vācu zemes
----------------- Roses are red,my name is not Dave,
this makes no sense...Microwave. |
Offline | |
|
rinalds2m | 22. Mar 2015, 23:01 | #24831 |
|
Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
| Tautieši, kas varētu būt par problēmu, kad auksts mocis ar atvērtu čoku lec sūdīgāk kā bez?
It kā problēmai vajadzetu būt starta dīzē, tomēr karbuli iztīrīju un sevišķu uzmanību pievērsu tieši čoka caurumiem un starta dīzei. Bet nekas neizmainījas. Starta dīze oriģānālā - 85.
Karburators Keihin FCR_MX 39
Mopēds: KTM EXC '07 |
Offline | |
|
zazzaa | 22. Mar 2015, 23:02 | #24832 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
22 Mar 2015, 23:01:01 rinalds2m rakstīja:
Tautieši, kas varētu būt par problēmu, kad auksts mocis ar atvērtu čoku lec sūdīgāk kā bez?
It kā problēmai vajadzetu būt starta dīzē, tomēr karbuli iztīrīju un sevišķu uzmanību pievērsu tieši čoka caurumiem un starta dīzei. Bet nekas neizmainījas. Starta dīze oriģānālā - 85.
Karburators Keihin FCR_MX 39
Mopēds: KTM EXC '07
līmenis pludiņam?
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
Exciter | 23. Mar 2015, 10:27 | #24833 |
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
| Kungi,
Man viens meistars ieteica pārbaudīt galvu (tā kas mocim) pie Neijas, bet neesmu drošs, ka googlē redzu pareizos kontaktus. Varbūt kāds var padalīties. Vai arī kur citus ieteikt to izdarīt. Cik sapratu ar spiedienu kaut kā pārbauda. Pārbauda vai vārsti un vārstu blīvslēgi tur spiedienu?
|
Offline | |
|
maris77 | 23. Mar 2015, 12:18 | #24834 |
|
Kopš: 27. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 111
Braucu ar: Kawasaki KX250F
|
23 Mar 2015, 10:27:41 Exciter rakstīja:
Kungi,
Man viens meistars ieteica pārbaudīt galvu (tā kas mocim) pie Neijas, bet neesmu drošs, ka googlē redzu pareizos kontaktus. Varbūt kāds var padalīties. Vai arī kur citus ieteikt to izdarīt. Cik sapratu ar spiedienu kaut kā pārbauda. Pārbauda vai vārsti un vārstu blīvslēgi tur spiedienu?
Pievienojos ieteikumam! Par motoriem vispar un ipaši varstiem. Esu taisijis krosiniekam galvu - pirmkart var smuki ar vakumu parbaudit cik labi noblivee varsts sakumaa. Laikam to vakuma cauruliti uzmaic uz varsta vadiklas, ieliek varstu un uzpumpee un skatas cik tur. Tad ir uztaisits speciala slipripiņa ar ko pieslipet varstu sēžu perfekti tai pašā leņķī kā jau ir. T.i. ļoti minimāli noņemot nost. Vārsti jau ir titāna pārsvarā modernajiem krosiniekiem, tāpēc tos protams slīpēt nevar. Bet sēžu gan var un vajag pieslīpēt. Arī labi ka var pasīpēt, ielikt īsto vārstu, ar vakumu pārbaudīt. Ja vajag, slīpē vēl. Nav tā ka uz tumšo pieslīpē un cer ka ir OK. Kontakti: Valdis Neija 26 522 250
|
Offline | |
|
Exciter | 23. Mar 2015, 12:34 | #24835 |
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
| Paldies par info. |
Offline | |
|
elf | 23. Mar 2015, 16:15 | #24836 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
23 Mar 2015, 12:18:30 maris77 rakstīja:
23 Mar 2015, 10:27:41 Exciter rakstīja:
Kungi,
Man viens meistars ieteica pārbaudīt galvu (tā kas mocim) pie Neijas, bet neesmu drošs, ka googlē redzu pareizos kontaktus. Varbūt kāds var padalīties. Vai arī kur citus ieteikt to izdarīt. Cik sapratu ar spiedienu kaut kā pārbauda. Pārbauda vai vārsti un vārstu blīvslēgi tur spiedienu?
Pievienojos ieteikumam! Par motoriem vispar un ipaši varstiem. Esu taisijis krosiniekam galvu - pirmkart var smuki ar vakumu parbaudit cik labi noblivee varsts sakumaa. Laikam to vakuma cauruliti uzmaic uz varsta vadiklas, ieliek varstu un uzpumpee un skatas cik tur. Tad ir uztaisits speciala slipripiņa ar ko pieslipet varstu sēžu perfekti tai pašā leņķī kā jau ir. T.i. ļoti minimāli noņemot nost. Vārsti jau ir titāna pārsvarā modernajiem krosiniekiem, tāpēc tos protams slīpēt nevar. Bet sēžu gan var un vajag pieslīpēt. Arī labi ka var pasīpēt, ielikt īsto vārstu, ar vakumu pārbaudīt. Ja vajag, slīpē vēl. Nav tā ka uz tumšo pieslīpē un cer ka ir OK. Kontakti: Valdis Neija 26 522 250
Vēl tāda niansīte kam interesē motora jauda!
Vārta ligzdu vajag izfrēzēt tā, lai vārsts slēdz pēc iespējas tuvāk uz centru...nevis uz ārmalu.
Liekas neloģiski,bet starpība ir..
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
Henrijz | 23. Mar 2015, 18:00 | #24837 |
|
Kopš: 19. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: F07, K1300S
| Serviss nupat ziņoja, kas mocim par problēmu - starta pogas elektrības vads iekšā kastītē bija atnācis vaļā... šitāda sīkuma dēļ paliku 60km no Rīgas uz šosejas kaut kur mežā tumsā un stundu gaidīju evakuatoru...
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
|
Offline | |
|
Mastersblasters | 23. Mar 2015, 18:32 | #24838 |
|
Kopš: 17. Aug 2014
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Sveiki. Motocikliem no Anglijas nāk savādāki priekšējie lukturi ar staru uz otru pusi? |
Offline | |
|
soulfreak | 23. Mar 2015, 18:33 | #24839 |
|
Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nu bet protams, ir izņēmumi ar taisno staru, bet tas ir retums. |
Offline | |
|
kesh | 23. Mar 2015, 19:34 | #24840 |
|
Kopš: 16. Jun 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 71
Braucu ar: Yamaha R1 05
| Ok taisos pirkt R1 05 gada https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/hjxdm.html
bet tehniskajā rakstīts 78kw. Nafigam ? Tas ir taka manam bijušajam r6 2002 gada.
Vai tad 05 R1 nevajadzētu būt ap 130 kw (180 zs) ? |
Offline | |
|