Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
er673
20. Apr 2017, 13:15#2481

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

p.S. Bij dikti līdzīga situācija, gribot ko ērtāku un piemērotu grants ceļiem no VFR pārkāpu uz Varadero Xl1000 (kas pa lielam ir konkurents V-Storm) ... neuzrunāja pēc VFRa un tagad skatos variantus tikt atpakaļ pie VFR

Jā- ir ērti, apkrāmē kaut slikti paliek, grants ceļi ar vairs nav ierobežojums - bet tā vadāmība un jaudas trūkums to neatsver, nav tā 'kaifa' braukt.

Noteikti, pirms pārdod VFRu, jau tagad apskati un izbrauc ar kādu DL/V-storm - lai saprastu kas ir kas...

No jaudas viedokļa - ļoti tomēr rekomendētu 1000cc, itsevisķi ja brauksiet divatā... un ir iepriekšēja pieredze ar VFR fantastisko VTEC dzinēju.

[ Šo ziņu laboja er673, 20 Apr 2017, 13:18:49 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

QQlis
20. Apr 2017, 13:36#2482

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Nu Varadēra ir norakstīta uzreiz! IMHO viena no VFR/ varadēras lielākajiem mīnusiem ir bremzes - nu nah to kombinēto sistēmu vajag! ja tikai pa piķi vizinās, tad jau gerai! bet citādi man nepatīk! Un vispār nezināmu iemeslu dēļ Varadēra vispār nav kā izskatāma opcija! Var jau būt, ka ir jāizmet kāds aplis, lai saprastu, ka velns nav tik melns, kā viņu mālē!

-----------------

Offline

Rizza
20. Apr 2017, 13:47#2483

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

NU Markiem Markesiem un Rossi, droši ka kombinētās besy un nevjag, es kad pārsēdos no VFR uz FJR - kuram nebija kombinētās, da nu i nahuj . Jā - bremzes ir asākas. Pie katra sparīgāka bremzējiena slīd aizmugure, jo tās bija tik asas ka pipec, knapi pieskaries, jau slīd. ar VFR, pīpēdams varēja likt pa mēmajiem, pat vienā bezcerīgā situācijā mani paglāba. Braucu uz SK Profesionālis trenēties sist pa seju ar cimdiem ( "audzēju muskuļus netā" ) - krastene, ap 85kmh, pēkšņi sajūtu gumijas smirdoņu un redzu Q7 kas stāv kā siena ar avareikām, noliku pa bremzēm, mazs stopijs, izņēmu no 4roba, pārmetu krustu un laidu tālāk. ar FJR 99,5% ka būtu pizdapizda

Un VFR tiešām ir labs mocis, tikai labākās atmiņas.

[ Šo ziņu laboja Rizza, 20 Apr 2017, 13:47:37 ]

Offline

Pauliic
20. Apr 2017, 14:51#2484

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

pagājušajā pavasarī vienā dienā izbraucu gan ar 650 gan 1000 - diena pret nakti

650 bij ok (jāskatās arī abu pasažieru kopējais svars) ,

1000 likās, ka raujas no rokām ārā - varētu būt ka pēc mēneša ja būtu ok/pa īsu

650 arī likās tāds kaulains un "mopēdīgs" ,

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

bonys
20. Apr 2017, 15:33#2485

Kopš: 30. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: F800GS

Neesmu braucis, tikai lasījis. Ir daudz salīdzinājumu šiem modeļiem. Šis raksts man patika un palīdzēja saprast , kurš man būtu piemērotāks (beigās neviens )
http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm
Pēc aprakstītā potenciālā pielietojuma, es ieteiktu litru (lielākoties, lai ir jaudas rezerve tieši dēļ braukšanas divatā).

Offline

Gintc
20. Apr 2017, 21:30#2486

Kopš: 28. Mar 2017

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW F650GS Dakar, CFmoto 1000

Ko sakat par Kawasaki KLE 500?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...asaki/iigxn.html

Offline

garshais
20. Apr 2017, 23:06#2487

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Fzs 1000 pārdots,wr250f,yz450f nopirkts.

Lasu komentus un brīnos visi tik gudri ka dirst nav ko pasūtīt,viens netā izlasījis,viens izbraucis vienreiz,vienam vfr labākais mocis pasaulē.Tikai viens jautājums veči jūs normāli esat vai kā? Katrai tehnikai savs pielietojums ar r1 nebrauc pa smilti un krosaču nepis pa šoseju.divi vienā nesanāk!

Offline

Negantelis
21. Apr 2017, 00:04#2488

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


20 Apr 2017, 11:25:42 QQlis rakstīja:
Vēlētos dzirdēt ieteikumus un spriedelējumus par un par un ap tēmu - Suzuki V-Strom lielais vs mazais...
Pašreizējais mo ir VFR 800 ar ļoti pieklājīgu dinamiku, max ātrums nav pašmērķis, pāatrinājums gan patīk, līkumos arī patīk iekrāmēt. Bet ir pāris lietas, ko vēlētos pamainīt -1. un pats galvenais vēlos "tūristiskāku" ērtāku sēdpozīciju. Tāpēc idejiski noskatīts ir DL aka V-Strom.

Budžets šobrīd vispār nav ir tikai esošais VFR, ko plānots laist tirdziņā vai arī ideālas sakritības gadījumā mainīt! (~3200 EUR).

Tad nu lūk vēlos dzirdēt spriedelējumus par mazo DL pret lielo DL?. Pagaidām pamatā gan budžeta rāmju dēļ sliecos uz mazo... Dvēselē kā jau parasti - there is no replacement for displacement!

Plānotais izmantošanas veids un citas vēlmes:
1. izbraucieniem -50% viens uz mo, 50% divatā un ar mantām. (vai mazais ir braucams ar pasažieri un mantām, jo piemēram vecais labais bandīts 600`tais ar pasažieri vispār negāja, ja redlainu negrieza) kā ar pieredzi šajā jautājumā?

2. gan ikdienai, gan tāliem braucieniem - svars/ bākas tilpums, pret patēriņu. Svara starpība gaitā gan jau nenozīmīga, bet kā ar patēriņu cik km ar bāku vidēji nobraukt var mazais pret lielo?

3. segums - 70% asfalts, parējais - kur acis rāda, pie kūdriniekiem nelienot , bet zemes ceļi un grantene ļoti labprāt.
šeit jau svars ir no svara - varbūt rekomendācijas vai citi ieteikumu piezīmes, kas jāņem vērā?

Variet kāds uzmest kādu ziņu, varbūt norādīt personāžus ar ko uzsist klaču sajā jautājumā?





Esmu nobraucis ar dl1000 4 gadus, tā kā nāk.miwgs izteikšos īsi.

650 aizmirsti uzreiz ja patīk dinamika.

1000 ir diezgan brutāls motors,nāksies paslidināt sajūgu vienmērīgai braukšanai.

1000 ir neliela jauda,pēc 160 sāk izteikti to just.

varadero ir paaudzi vecāks motocikls pēc visiem parametriem.izņemot bremzes kuras dl ir vēl sūdīgākas.

Vfr 800 nesūda neiet,kāda vēl jauda,bremžu nav vfr vispār.(pēc laba motocikla).

Esmu pabraucis arī ar vfr800,esmu lasījis arī grāmatu pašam.binuši vairāk kā 30 motocikli.


-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

kipijs
21. Apr 2017, 00:39#2489

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


21 Apr 2017, 00:04:37 Negantelis rakstīja:

20 Apr 2017, 11:25:42 QQlis rakstīja:
Vēlētos dzirdēt ieteikumus un spriedelējumus par un par un ap tēmu - Suzuki V-Strom lielais vs mazais...
Pašreizējais mo ir VFR 800 ar ļoti pieklājīgu dinamiku, max ātrums nav pašmērķis, pāatrinājums gan patīk, līkumos arī patīk iekrāmēt. Bet ir pāris lietas, ko vēlētos pamainīt -1. un pats galvenais vēlos "tūristiskāku" ērtāku sēdpozīciju. Tāpēc idejiski noskatīts ir DL aka V-Strom.

Budžets šobrīd vispār nav ir tikai esošais VFR, ko plānots laist tirdziņā vai arī ideālas sakritības gadījumā mainīt! (~3200 EUR).

Tad nu lūk vēlos dzirdēt spriedelējumus par mazo DL pret lielo DL?. Pagaidām pamatā gan budžeta rāmju dēļ sliecos uz mazo... Dvēselē kā jau parasti - there is no replacement for displacement!

Plānotais izmantošanas veids un citas vēlmes:
1. izbraucieniem -50% viens uz mo, 50% divatā un ar mantām. (vai mazais ir braucams ar pasažieri un mantām, jo piemēram vecais labais bandīts 600`tais ar pasažieri vispār negāja, ja redlainu negrieza) kā ar pieredzi šajā jautājumā?

2. gan ikdienai, gan tāliem braucieniem - svars/ bākas tilpums, pret patēriņu. Svara starpība gaitā gan jau nenozīmīga, bet kā ar patēriņu cik km ar bāku vidēji nobraukt var mazais pret lielo?

3. segums - 70% asfalts, parējais - kur acis rāda, pie kūdriniekiem nelienot , bet zemes ceļi un grantene ļoti labprāt.
šeit jau svars ir no svara - varbūt rekomendācijas vai citi ieteikumu piezīmes, kas jāņem vērā?

Variet kāds uzmest kādu ziņu, varbūt norādīt personāžus ar ko uzsist klaču sajā jautājumā?





Esmu nobraucis ar dl1000 4 gadus, tā kā nāk.miwgs izteikšos īsi.

650 aizmirsti uzreiz ja patīk dinamika.

1000 ir diezgan brutāls motors,nāksies paslidināt sajūgu vienmērīgai braukšanai.

1000 ir neliela jauda,pēc 160 sāk izteikti to just.

varadero ir paaudzi vecāks motocikls pēc visiem parametriem.izņemot bremzes kuras dl ir vēl sūdīgākas.

Vfr 800 nesūda neiet,kāda vēl jauda,bremžu nav vfr vispār.(pēc laba motocikla).

Esmu pabraucis arī ar vfr800,esmu lasījis arī grāmatu pašam.binuši vairāk kā 30 motocikli.



un sajūgs ir DL1000 vājā vieta. gan hidrauliskais izspiedējs, gan kurvja grabēšana.
vēl mēdz būt problēma ar apgriezienu "staigāšanu", kur vainu grūti noteikt.
protams, ka 1000 jaudīgāks - kurš gan strīdētos, tomēr 650 ir mazāk cimperlīgs no tā lietošanas viedokļa.
Bet, ja vajag "rāvienu" ar pilnībā nokrāmētu moci un ar pasažieri - 650 neder.

Offline

Gintc
21. Apr 2017, 08:35#2490

Kopš: 28. Mar 2017

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW F650GS Dakar, CFmoto 1000


20 Apr 2017, 23:06:14 Coooool rakstīja:
Gintc, ko tu gribi ar to šperu darīt?!

Iemacities braukt, ka pirmais mocis. Laukos, bik mezh, bik zemes celji, kautkads asvalts.
Vel shis https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...uzuki/fdjbm.html

Tam suzukam 80tkm, tas shada tipa mocim ir ljoti daudz? Vai nav stresa un motoru pa 100 200eur var nomainit?

Offline

Dartagnan
21. Apr 2017, 08:48#2491

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


20 Apr 2017, 23:06:09 garshais rakstīja:
Lasu komentus un brīnos visi tik gudri ka dirst nav ko pasūtīt,viens netā izlasījis,viens izbraucis vienreiz,vienam vfr labākais mocis pasaulē.Tikai viens jautājums veči jūs normāli esat vai kā? Katrai tehnikai savs pielietojums ar r1 nebrauc pa smilti un krosaču nepis pa šoseju.divi vienā nesanāk!


Tieši tāpēc arī ir tādi DL1000, var pa kādu meža taku izbraukt, 333 pabraukt un ar sievu komfortabli ceļojumā aizbraukt.

-----------------

Offline

Negantelis
21. Apr 2017, 10:14#2492

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Apr 2017, 08:35:34 Gintc rakstīja:

20 Apr 2017, 23:06:14 Coooool rakstīja:
Gintc, ko tu gribi ar to šperu darīt?!

Iemacities braukt, ka pirmais mocis. Laukos, bik mezh, bik zemes celji, kautkads asvalts.
Vel shis https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...uzuki/fdjbm.html

Tam suzukam 80tkm, tas shada tipa mocim ir ljoti daudz? Vai nav stresa un motoru pa 100 200eur var nomainit?


Mocis labs,bet 80tkm ir gan daudz priekš gaisa dzeses vienpodnieka,pa 200eur nenomainīsi,bet ja pārlasīsi motoru kapos ilgi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

monsieur
27. Apr 2017, 15:43#2493

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 353

Braucu ar: FLHRC

vai ir reāli par kādām 2,000 EUR nopirkt līdz ručkai nenopistu 600ccm klases baiku (nu, vai 750)?

domāju par otru moci trasei iesācējam (man)

vai arī esmu sasapņojies un bez 5k nekas nenotiek? : powera oligarhs:

[ Šo ziņu laboja monsieur, 27 Apr 2017, 15:44:07 ]

Offline

sciroco
27. Apr 2017, 15:47#2494

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.


27 Apr 2017, 15:43:29 monsieur rakstīja:
vai ir reāli par kādām 2,000 EUR nopirkt līdz ručkai nenopistu 600ccm klases baiku (nu, vai 750)?

domāju par otru moci trasei iesācējam (man)

vai arī esmu sasapņojies un bez 5k nekas nenotiek? : powera oligarhs:


Pirms 2 gadi nopirku Honda VFR800 par 2400 euro. Tikai trasei laikam smags

Offline

uzgrieznis
27. Apr 2017, 15:52#2495

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8

Var,bet tadi ss.lv paradas reti un tik pat atri ari pazuud (atri noperk)

Offline

sciroco
27. Apr 2017, 16:08#2496

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

nu ja, viens no Cēsīm vel nesen bija un vairs nav.

Offline

dialogs
10. May 2017, 08:07#2497

Kopš: 04. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: nē, nu jau bez

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/fhpme.html

kādas pārdomas par šo? tāliem braucieniem var derēt? kādi plusi mīnusi? varbūt kadam ir pieredze

-----------------
Dzīve ir skaista

Offline

Gantais
10. May 2017, 08:18#2498

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


10 May 2017, 08:07:06 dialogs rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/fhpme.html

kādas pārdomas par šo? tāliem braucieniem var derēt? kādi plusi mīnusi? varbūt kadam ir pieredze




Braucis neesmu, bet tīri vizuāli... sēdvietas un stūres attālums liek domāt, augums būs gana saliekts uz priekšu un daļā tā svara balstīsies uz rokām. Diez ko ilgi, manuprāt, tādā pozā nepabrauksi... a varbūt es kļūdos, a varbūt Tev ir baigi uzkačātas rokas, a varbūr tas ir labs ceļojumu mocis

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Naits
10. May 2017, 08:19#2499

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Modelim kā tādam nav ne vainas, bet cena manuprāt ir par augstu.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

partijnieks
10. May 2017, 11:07#2500

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


10 May 2017, 08:18:41 Gantais rakstīja:

10 May 2017, 08:07:06 dialogs rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/fhpme.html

kādas pārdomas par šo? tāliem braucieniem var derēt? kādi plusi mīnusi? varbūt kadam ir pieredze




Braucis neesmu, bet tīri vizuāli... sēdvietas un stūres attālums liek domāt, augums būs gana saliekts uz priekšu un daļā tā svara balstīsies uz rokām. Diez ko ilgi, manuprāt, tādā pozā nepabrauksi... a varbūt es kļūdos, a varbūt Tev ir baigi uzkačātas rokas, a varbūr tas ir labs ceļojumu mocis


Tu kļūdies, ja augums nav stipri zem 1,80 tad sēdpozīcija ir ar praktiski taisnu muguru. Ap 300-400 km dienā- nav bēdu.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline