Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
klibikxxx
03. Jan 2015, 15:58#2481

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Priekš kam blatot ar ko mauc vai nez ko bla bla bla
Vnk plānojas euro trip ar vismaz 6.5k kilometriem, ar CBFiem 1000, tpc vajadzētu atrast norm eļļu. Un itkā sanāk ka pēc manuāla, pēc 4k jāmaina nost. Pedantiski uztraucos
Iepriekš izskanēja šādi varianti
ELF MOTO ROAD 4
Un
Champion

Offline

Niere
03. Jan 2015, 16:06#2482

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības.

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 16:21#2483

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Močiem katalizatori arī mēdz būt? Vai kaut ko smagi jaucu? Nu uz izpūtēju ir vārst, kurš cik noprotu taisās ciet kad nomet gāzi.
Nu es arī sliecos uz sintetiskajām. Ir kādi varianti? Daudz maz normālais gals interesē, nevis ekomonismais

Offline

Niere
03. Jan 2015, 16:28#2484

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

piedāvā paša noskatītus variantus sev pieņemamā price performance spektrā, ievērtēsim.
kāds i paredzamais moča darba režīms un vides apstākļi?

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 16:42#2485

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Sport/Tourist skaitās. Pa trasi dzīt netaisos, braukšanai reāli. Bet nu dažreiz jau tā roka paliek smaga Kā jau pa Latviju braucot, bieži virs ~150km sanāk no vietas braukt. Nu budžets ap tiem 6-8euro/l.

Offline

Niere
03. Jan 2015, 17:10#2486

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, bet Tu pats piemeklē eļļas, kuras Tev šķiet 'pareizā izvēle' un tad ievērtēs, kura no tām izskatās viscerīgāk.

Offline

Negantelis
03. Jan 2015, 17:23#2487

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Jā močiem mēdz būt gan katalizatori gan jaudas vārsti. Ceļojuma.laikā motoram.ir mazāka.slodze nekā pa pilsētu vīlējot.


Bet kas man lika pievienoties šai diskusijai ir izbrīns ka Honda CBF1000 ir manuālī 4tkm eļļas maiņa. Tiešām?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
03. Jan 2015, 17:25#2488

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jan 2015, 17:23:42 Negantelis rakstīja:
Jā močiem mēdz būt gan katalizatori gan jaudas vārsti. Ceļojuma.laikā motoram.ir mazāka.slodze nekā pa pilsētu vīlējot.


Bet kas man lika pievienoties šai diskusijai ir izbrīns ka Honda CBF1000 ir manuālī 4tkm eļļas maiņa. Tiešām?

Nevar būt 4000, kā minimums visiem ir 6000.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Sliktais
03. Jan 2015, 17:28#2489

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Hondām,ja pareizi atceros, tad bij kaut kādi neordināri eļļas maiņas intervāli. 1-litrīgajam vajadzēja būt kkur ap 8kkm.


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Negantelis
03. Jan 2015, 17:36#2490

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Par cik manbor bijušas 4 dažādas Hondas, es labi atceros ka vismaz vairākām intervāls manuālī bija 12.000 km. Es gan parasti mainīju pēc 4-5tkm.

Šajā CBF1000 deforsētajā motorā ieet 3.5 litri eļļas un nav iespējams ka manuālī būtu teikts ka jāmaina ir pēc 4tkm. Tas ir nereāli.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 17:44#2491

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Ļoti atvainojos, nedaudz pārskatījos, ir ik pēc 8k jāmaina.
Cik runāju ar vienu spečuku, kurš servisā taisa visu iespējamo, visu iztestējot, pie motul esot palicis.
Tad kas ar šīm? Ar ko tā parastā 7100 10w40 no tās MA2 atšķiras?
Motul

[ Šo ziņu laboja klibikxxx, 03 Jan 2015, 17:45:14 ]

Offline

mexa
03. Jan 2015, 17:49#2492

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tā parastā MA un otra MA2 tipa vairāk esteru. Niere pateiks sīkāk. tipa labāka utt. bet tieši 7100 pēc analīzem un nieres teiktā nav diez ko laba... karstais gals nav noturīgs. pēc šīm ziņām atteicos no 7100. jo pārmaksāt sanāk daudz. un sajūgiem bieži 7100 nepatīk kad tuvu beigas bet vēl rezerve nodilumā ir. ja grib motulu tad 300V citādi mierīgi paņem lētāka gala sintētiku teju uz pusi lētāku vai vairāk un atlikumu atdod man, būs labāk Motuls nav zemē metams bet 7100 nav tas labais kura cena atbilstu, par 5100 neatceros

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
03. Jan 2015, 17:54#2493

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


03 Jan 2015, 17:44:32 klibikxxx rakstīja:
Ļoti atvainojos, nedaudz pārskatījos, ir ik pēc 8k jāmaina.

2005.gada CBF1000 manulāī stāv rakstīts šādi:



neesi vēlreiz sajaucis. šoreiz km ar jūdzēm??

Offline

Niere
03. Jan 2015, 17:58#2494

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tālāk, par viskozitāti - Hondām pārsvarā nāk 10W-30, kā arī norādīts 2005.g. manuālī. jaunākām nevarētu būt lēciens atpakaļ uz 10W-40.
kas rakstīts Tavā grāmatā?

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 18:28#2495

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Man pēdējais cbf modelis, kuram pēc laika apstākļiem uz 10w40 jāsliecās, bet vidus eiropā arī 10w30.

Offline

Niere
03. Jan 2015, 18:34#2496

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

klau, bet, ja reiz 2005.g. CBFam ir katalizators, tad tādam jābūt arī jaunākiem.



ja tāds ir, tad ļoti iespējams arī eļļai ir īpašas prasības.
un kā Tu vispār vari nezināt ir vai nav. manuāli lasi tikai tad, kad kaut kas nobirst?
(nav, protams, mana darīšana)

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 18:52#2497

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Tur jau tā lieta, ka pēdējam modelim nevaru servisa manuāli atrast, ir tikai parastais manuālis, kur pie problēmām risinājums ir dzīt pēc iespējas ātrāk uz Honda dīleru. Skatos pēc iepriekšēja modeļa manuāļa (06-09)

Offline

Next
03. Jan 2015, 19:23#2498

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


03 Jan 2015, 16:06:09 Niere rakstīja:
vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības.

ka reiz nesen ru-netā lsīju vienu interesantu salīdzinājumu. tur nosacīti pēc ekspluatācijas īpašībam eļļam tika uzlikta "skala". mineralleļai tika pieņemts -100%, hidrokrekam -200%, PAO -300%, esteru -500%.
ja piem laba moto mineraliene maksā -3,50 eur/l, hidrokreks -5-6eur/l, PAO -12-14eur/l, esteriem pat nezinu cenu.
tad sanāk ka PAO un HC īpašibu starpība ir 300/200=1,5 pie cenas starpības 12/5=2,4 - un sanāk daudz pārmaksāt. Bet pec taviem vārdiem sanāk ka ir jābūt savadāk. Tātad tev jābūt citai eļļu īpašību skalai. būtu interesanti uzzināt kā tu to redzi.

PS: jeb sintetiskā eļļa bija domāts HC un pussintetiskā HC+mineraliene?

[ Šo ziņu laboja Next, 03 Jan 2015, 19:27:45 ]

Offline

Niere
03. Jan 2015, 23:29#2499

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


03 Jan 2015, 19:23:56 Next rakstīja:

03 Jan 2015, 16:06:09 Niere rakstīja:
vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības.

ka reiz nesen ru-netā lsīju vienu interesantu salīdzinājumu. tur nosacīti pēc ekspluatācijas īpašībam eļļam tika uzlikta "skala". mineralleļai tika pieņemts -100%, hidrokrekam -200%, PAO -300%, esteru -500%.
ja piem laba moto mineraliene maksā -3,50 eur/l, hidrokreks -5-6eur/l, PAO -12-14eur/l, esteriem pat nezinu cenu.
tad sanāk ka PAO un HC īpašibu starpība ir 300/200=1,5 pie cenas starpības 12/5=2,4 - un sanāk daudz pārmaksāt. Bet pec taviem vārdiem sanāk ka ir jābūt savadāk. Tātad tev jābūt citai eļļu īpašību skalai. būtu interesanti uzzināt kā tu to redzi.

PS: jeb sintetiskā eļļa bija domāts HC un pussintetiskā HC+mineraliene?

uz kaut kādu mistisku koeficientu ar apaļām nullēm pamata taisīt matemātiku neiesaku. tur viss pārspīlēts un arī tas, ko minēju, nav pielāgojams lineāri.
vispārīgi gribēju teikt, ka daļēja sintētika faktiski ir vienkārši nedaudz uzlabota minerālene ar 5-15% hidrokreka piejaukumu.
ja gribam baigi salīdzināt visas SAE pamateļļu grupas, tad jāatcerās arī, ka vienas grupas ietvaros var būt visnotaļ būtiskas atšķirības. GroupIII augstvērtīgākās hidrokreka pamateļļas var uzrādīt labākus rādītājus kā vājākās Group IV PAO pamateļļas. tādēļ arī ir šis bardaks ar jēdzienu 'sintētika'.
tomēr atšķirība starp GroupI/GroupII pat pret nosacīto sintētiku GroupIII, ir visai būtiska. tajā pašā laikā daudzas daļēji sintētiski galaprodukti ir stipri dārgāki par daudzām citu ražotāju GroupIII un pat dažām GroupIV eļļām. un tas ir totāls apjājiens.
tomēr dārgo zīmolu režotāji sādu paradoksu visdrīzāk pamatotu ar ūberkrutu piedevu izmantošanu. kā zināms, piedevas ir ne mazāk svarīgs elements kā pamateļļas bāze. tomēr par reāli izmantotajām ir grūti spriest, jo uzrādītie galaprodukta dati, tostarp DDL, to konstatē visai nosacīti. un es uzdrošinātos apgalvot, ka nevienā daļēji sintētiskā moto eļļā neizmanto augstvērtīgākās piedevas.
vārdu sakot, viss ir gana komplicēti, taču mana pieredze liecina, ka tāda 'daļējā sintētika' ir drīzāk mārketinga triks. vismaz moto jomā pilnīgi noteikti.

Offline

dizizis
14. Jan 2015, 11:23#2500

Kopš: 14. Jan 2015

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

manā rumakā ir bijusi tikai - Belray thumper 10w4

-----------------
Izdevīgākā aizdevēju kompānija Latvijā | credit24.lv

Offline