Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Gunman | 19. Mar 2015, 22:17 | #24781 |
| Kopš: 24. Apr 2011
Ziņojumi: 486
Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;
| http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6772
Ja nemaldos, tad viņam bija
----------------- Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs | Offline | | |
arnic | 19. Mar 2015, 22:27 | #24782 |
| Kopš: 18. Apr 2013
No: Ogre
Ziņojumi: 76
Braucu ar: Kawasaki Zephyr 750
|
19 Mar 2015, 22:17:21 Gunman rakstīja:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6772
Ja nemaldos, tad viņam bija
OK paldies, uzjautāšu! | Offline | | |
mexa | 19. Mar 2015, 22:33 | #24783 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| leetais ekstraktors citreiz vairaakas skruves izvelk...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
zazzaa | 19. Mar 2015, 22:37 | #24784 |
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
19 Mar 2015, 22:27:54 arnic rakstīja:
19 Mar 2015, 22:17:21 Gunman rakstīja:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6772
Ja nemaldos, tad viņam bija
OK paldies, uzjautāšu!
ekstraktors pac par sevi neko nedos drizak problēmas, ja nemacēsi apieties ar jūtām, jo skruvejot viņu iekša izplēš vītni un vairāk ieķīlē...
Pirmais ir izurbt, tad 99% gadijumos viss pats atnāk vaļā... uzsildīt... nosmirģeleta veca seškante neliels uzsitiens un viss atnak vaļa, bet ja tev svaiga vītne tad izurbjot reversa iesledzot urbi izkruvesi ārā
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
arnic | 20. Mar 2015, 08:17 | #24785 |
| Kopš: 18. Apr 2013
No: Ogre
Ziņojumi: 76
Braucu ar: Kawasaki Zephyr 750
|
19 Mar 2015, 22:37:14 zazzaa rakstīja:
19 Mar 2015, 22:27:54 arnic rakstīja:
19 Mar 2015, 22:17:21 Gunman rakstīja:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6772
Ja nemaldos, tad viņam bija
OK paldies, uzjautāšu!
ekstraktors pac par sevi neko nedos drizak problēmas, ja nemacēsi apieties ar jūtām, jo skruvejot viņu iekša izplēš vītni un vairāk ieķīlē...
Pirmais ir izurbt, tad 99% gadijumos viss pats atnāk vaļā... uzsildīt... nosmirģeleta veca seškante neliels uzsitiens un viss atnak vaļa, bet ja tev svaiga vītne tad izurbjot reversa iesledzot urbi izkruvesi ārā
Pārliecinājāt, mēģināšu urbt, negribas izmest naudu nezinot, vai maz kas sanāks ar to exctractor kitu. Tik brīnos kāpēc tik trauslas skrūves liek, jo nemaz ar tādu spēku viņu nevilku, bet galva novērpās kā tāds sērkociņš. | Offline | | |
elf | 20. Mar 2015, 10:56 | #24786 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
19 Mar 2015, 20:58:01 arnic rakstīja:
Kur lai nopērk nolauztu skrūvju izskrūvēšanas kitu?
Skrūvējot klāt pakaļējo amīti, nolauzu skrūvi, nolūza, kā špicka, nezināju, ka viņas tik trauslas.
Ja nu nekādi nevar dabūt ārā nolauztu skrūvi,tad var izdedzināt ar elekto eroziju...
To var izdarīt tur kur kādreiz bij Rīgas VEF instrumentu cehs.
Ja interesē ,tad konkrēti jāuzprasa man dēlam...viņš tur reiz bij!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Henrijz | 20. Mar 2015, 11:09 | #24787 |
| Kopš: 19. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: F07, K1300S
| Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas? | Offline | | |
qba | 20. Mar 2015, 11:19 | #24788 |
| Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
KKas liidziigs bija kad straavas regulators nodega, tik man bija karburella un vareeja uzstumt- peecaak kad akjis nomira, pazuda arii panelja infa. Bet labaak nestumdi- varot gengeri nosvilinaat arii...... | Offline | | |
andrejins | 20. Mar 2015, 11:19 | #24789 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
Pogā pretestība nu toč nav un nebūs
Bet sāc ar pekas slēdža pārbaudi, tas izklausās ticamākais no visiem variantiem... vēl arī releji jāpaskata vai vispār strāva tiek padota uz startera releju utml...[ Šo ziņu laboja andrejins, 20 Mar 2015, 11:20:14 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
partijnieks | 20. Mar 2015, 11:51 | #24790 |
| Kopš: 28. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6
|
20 Mar 2015, 11:19:36 andrejins rakstīja:
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
Pogā pretestība nu toč nav un nebūs
Bet sāc ar pekas slēdža pārbaudi, tas izklausās ticamākais no visiem variantiem... vēl arī releji jāpaskata vai vispār strāva tiek padota uz startera releju utml...
Ja pēc "lampiņu" skriešanas nav "zzz" tas nozīmē, ka sūknis neieslēdzas. Un poga klusē, ja killswich ir izslēgts. Vai nu pekas slēdzis, vai meklē, kur vadiem izolācija pārdilusi.
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/ | Offline | | |
Henrijz | 20. Mar 2015, 12:18 | #24791 |
| Kopš: 19. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: F07, K1300S
|
20 Mar 2015, 11:51:53 partijnieks rakstīja:
20 Mar 2015, 11:19:36 andrejins rakstīja:
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
Pogā pretestība nu toč nav un nebūs
Bet sāc ar pekas slēdža pārbaudi, tas izklausās ticamākais no visiem variantiem... vēl arī releji jāpaskata vai vispār strāva tiek padota uz startera releju utml...
Ja pēc "lampiņu" skriešanas nav "zzz" tas nozīmē, ka sūknis neieslēdzas. Un poga klusē, ja killswich ir izslēgts. Vai nu pekas slēdzis, vai meklē, kur vadiem izolācija pārdilusi.
Paldies vīri par idejām un ieteikumiem. Man gan negribētos ticēt, ka pekas slēdzim kaut kas būtu, jo, ja peka ir nolaista un mēģini iedarbināt mo, tad "zzz" vienalga skan, vienkārši tad nestartē moci. Es gan īsti neatceros, vai pretestība starta pogā bija vai nē, ja peka ir nolaista, bet man kaut kā šķiet, ka pretestība bija, vienkārši nestartējās tad. Neesmu īpaši tehnikā izglīlots, bet rodas jautājums, kāpēc nav "zzz", tas ir, kāpēc neieslēdzas sūknis? Vai tam par iemeslu var būt tas, ka strāvas regulators ir beigts vai arī kaut kur ar vadiem ir problēma? Vai tomēr var būt citur problēma, piemēram, sūknis beigts?
P.S. Tā pasdumdīšana bija ne vairāk par pāris metriem (tas pa risku nosvilināt ģeneratoru).
P.S.S Atzīmēšu, ka mocis bija tieši pēc "lielās apkopes" (pabraucu tikai 2 dienas un kirdikt). Pirms servisa apmeklējuma nebija vispār nekādu problēmu nekad.[ Šo ziņu laboja Henrijz, 20 Mar 2015, 12:39:44 ] | Offline | | |
hrjaz | 20. Mar 2015, 16:40 | #24792 |
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 139
Braucu ar: DRZ 400
| Kas tajā lielajā apkopē bija iekļauts? Pēc loģikas derētu pāriet pa meistaru pēdām, ja jau pirms tam viss vienmēr bija o.k.
----------------- Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies! | Offline | | |
Bruklyn | 20. Mar 2015, 16:51 | #24793 |
| Kopš: 27. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: GS650f/GSXR
|
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
KillSwich sagājis uz īso (sasledzies), pārbaudi labās rokas slēdžus un slēdžu štekeri
P.S.
no tevis aliņš [ Šo ziņu laboja Bruklyn, 20 Mar 2015, 16:52:25 ]
----------------- http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana | Offline | | |
Negantelis | 20. Mar 2015, 19:15 | #24794 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Ja aizmugurējais ritenis negriežas pārnesumi nepārslēgsies, tā tam ir jābūt.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
agrais | 20. Mar 2015, 19:27 | #24795 |
| Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
20 Mar 2015, 12:18:02 Henrijz rakstīja:
20 Mar 2015, 11:51:53 partijnieks rakstīja:
20 Mar 2015, 11:19:36 andrejins rakstīja:
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
Pogā pretestība nu toč nav un nebūs
Bet sāc ar pekas slēdža pārbaudi, tas izklausās ticamākais no visiem variantiem... vēl arī releji jāpaskata vai vispār strāva tiek padota uz startera releju utml...
Ja pēc "lampiņu" skriešanas nav "zzz" tas nozīmē, ka sūknis neieslēdzas. Un poga klusē, ja killswich ir izslēgts. Vai nu pekas slēdzis, vai meklē, kur vadiem izolācija pārdilusi.
Paldies vīri par idejām un ieteikumiem. Man gan negribētos ticēt, ka pekas slēdzim kaut kas būtu, jo, ja peka ir nolaista un mēģini iedarbināt mo, tad "zzz" vienalga skan, vienkārši tad nestartē moci. Es gan īsti neatceros, vai pretestība starta pogā bija vai nē, ja peka ir nolaista, bet man kaut kā šķiet, ka pretestība bija, vienkārši nestartējās tad. Neesmu īpaši tehnikā izglīlots, bet rodas jautājums, kāpēc nav "zzz", tas ir, kāpēc neieslēdzas sūknis? Vai tam par iemeslu var būt tas, ka strāvas regulators ir beigts vai arī kaut kur ar vadiem ir problēma? Vai tomēr var būt citur problēma, piemēram, sūknis beigts?
P.S. Tā pasdumdīšana bija ne vairāk par pāris metriem (tas pa risku nosvilināt ģeneratoru).
P.S.S Atzīmēšu, ka mocis bija tieši pēc "lielās apkopes" (pabraucu tikai 2 dienas un kirdikt). Pirms servisa apmeklējuma nebija vispār nekādu problēmu nekad.
A kāds sakars apkopei ar to ka Tev kaut kas nojuka? Nu nomainīja eļļu, filtrus, paskatījās ķēdi, vēl šo to... Mazums kas Tavai klabatai pēc pāris dienām varēja notikt, tāpēc jau apkope nav vainīga... Un jā...daudzkas dzīvē notiek pēkšņi un negaidīti... [ Šo ziņu laboja agrais, 20 Mar 2015, 19:30:39 ] | Offline | | |
andrejins | 20. Mar 2015, 21:55 | #24796 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
20 Mar 2015, 19:27:44 agrais rakstīja:
20 Mar 2015, 12:18:02 Henrijz rakstīja:
20 Mar 2015, 11:51:53 partijnieks rakstīja:
20 Mar 2015, 11:19:36 andrejins rakstīja:
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
Pogā pretestība nu toč nav un nebūs
Bet sāc ar pekas slēdža pārbaudi, tas izklausās ticamākais no visiem variantiem... vēl arī releji jāpaskata vai vispār strāva tiek padota uz startera releju utml...
Ja pēc "lampiņu" skriešanas nav "zzz" tas nozīmē, ka sūknis neieslēdzas. Un poga klusē, ja killswich ir izslēgts. Vai nu pekas slēdzis, vai meklē, kur vadiem izolācija pārdilusi.
Paldies vīri par idejām un ieteikumiem. Man gan negribētos ticēt, ka pekas slēdzim kaut kas būtu, jo, ja peka ir nolaista un mēģini iedarbināt mo, tad "zzz" vienalga skan, vienkārši tad nestartē moci. Es gan īsti neatceros, vai pretestība starta pogā bija vai nē, ja peka ir nolaista, bet man kaut kā šķiet, ka pretestība bija, vienkārši nestartējās tad. Neesmu īpaši tehnikā izglīlots, bet rodas jautājums, kāpēc nav "zzz", tas ir, kāpēc neieslēdzas sūknis? Vai tam par iemeslu var būt tas, ka strāvas regulators ir beigts vai arī kaut kur ar vadiem ir problēma? Vai tomēr var būt citur problēma, piemēram, sūknis beigts?
P.S. Tā pasdumdīšana bija ne vairāk par pāris metriem (tas pa risku nosvilināt ģeneratoru).
P.S.S Atzīmēšu, ka mocis bija tieši pēc "lielās apkopes" (pabraucu tikai 2 dienas un kirdikt). Pirms servisa apmeklējuma nebija vispār nekādu problēmu nekad.
A kāds sakars apkopei ar to ka Tev kaut kas nojuka? Nu nomainīja eļļu, filtrus, paskatījās ķēdi, vēl šo to... Mazums kas Tavai klabatai pēc pāris dienām varēja notikt, tāpēc jau apkope nav vainīga... Un jā...daudzkas dzīvē notiek pēkšņi un negaidīti...
Ģenģeri stumjot nokaut būtu diezgan neiespējami, Strāvas regulators nu galīgi pie veinas nebūs startēšanai, ģenerators + strāvas regulators nodrošina lādēšanu aķim. Pārējais barojas no tā... Tā kā problēma ir vai nu relejos, kas padod špani uz sūkni un uz startera releju.
P.S. vai drošinātājus pārbaudīji?
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
R1100R | 20. Mar 2015, 22:03 | #24797 |
| Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
| varbūt šeit ir kāds meistars, kurš ir jaucis to yamahas otrādi apgriezto motoru..? Kas Tam labs vēderā..? Ja 30h pagājušas, vajadzētu kaut ko mēģināt darīt vai būtībā vajag vnk turpināt rumbulēt..
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
Henrijz | 20. Mar 2015, 22:26 | #24798 |
| Kopš: 19. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: F07, K1300S
|
20 Mar 2015, 21:55:59 andrejins rakstīja:
20 Mar 2015, 19:27:44 agrais rakstīja:
20 Mar 2015, 12:18:02 Henrijz rakstīja:
20 Mar 2015, 11:51:53 partijnieks rakstīja:
20 Mar 2015, 11:19:36 andrejins rakstīja:
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
Pogā pretestība nu toč nav un nebūs
Bet sāc ar pekas slēdža pārbaudi, tas izklausās ticamākais no visiem variantiem... vēl arī releji jāpaskata vai vispār strāva tiek padota uz startera releju utml...
Ja pēc "lampiņu" skriešanas nav "zzz" tas nozīmē, ka sūknis neieslēdzas. Un poga klusē, ja killswich ir izslēgts. Vai nu pekas slēdzis, vai meklē, kur vadiem izolācija pārdilusi.
Paldies vīri par idejām un ieteikumiem. Man gan negribētos ticēt, ka pekas slēdzim kaut kas būtu, jo, ja peka ir nolaista un mēģini iedarbināt mo, tad "zzz" vienalga skan, vienkārši tad nestartē moci. Es gan īsti neatceros, vai pretestība starta pogā bija vai nē, ja peka ir nolaista, bet man kaut kā šķiet, ka pretestība bija, vienkārši nestartējās tad. Neesmu īpaši tehnikā izglīlots, bet rodas jautājums, kāpēc nav "zzz", tas ir, kāpēc neieslēdzas sūknis? Vai tam par iemeslu var būt tas, ka strāvas regulators ir beigts vai arī kaut kur ar vadiem ir problēma? Vai tomēr var būt citur problēma, piemēram, sūknis beigts?
P.S. Tā pasdumdīšana bija ne vairāk par pāris metriem (tas pa risku nosvilināt ģeneratoru).
P.S.S Atzīmēšu, ka mocis bija tieši pēc "lielās apkopes" (pabraucu tikai 2 dienas un kirdikt). Pirms servisa apmeklējuma nebija vispār nekādu problēmu nekad.
A kāds sakars apkopei ar to ka Tev kaut kas nojuka? Nu nomainīja eļļu, filtrus, paskatījās ķēdi, vēl šo to... Mazums kas Tavai klabatai pēc pāris dienām varēja notikt, tāpēc jau apkope nav vainīga... Un jā...daudzkas dzīvē notiek pēkšņi un negaidīti...
Ģenģeri stumjot nokaut būtu diezgan neiespējami, Strāvas regulators nu galīgi pie veinas nebūs startēšanai, ģenerators + strāvas regulators nodrošina lādēšanu aķim. Pārējais barojas no tā... Tā kā problēma ir vai nu relejos, kas padod špani uz sūkni un uz startera releju.
P.S. vai drošinātājus pārbaudīji?
Drošinātājus pārbaudīju, tur viss labi. Vadus, slēdžus pārbaudīju, vizuāli neko sliktu redzēt nevar.
Es nezinu, bet man kaut kā sajūta, ka starta poga nestrādā, ka vajadzētu... sajūta, it kā salūzusi, spiežot sajūtas citādākas, nekā parasti. Ziniet, sajūtas līdzīgi, kā, kad spied degvielas uzpildes stacijā degvielas uzpildes pistoli un bāka ir pilna - starta poga kaut kā "pārlec". Saku, kādas man sajūtas/asociācijas... Varbūt tā jābūt, ja ir kaut kas nojucis, nezinu, varbūt sajūtas maldīgas. Bet "zzz"nav un nav un starta poga "pāragri notikšķ"... Un vispār, varbūt sen neesmu braucis, bet, man šķiet, tikšķis starta pogai (ja viss strādā) nekad nav, viss forši un maigi piespiežas ar nelielu pretestību, iedarbinās, bet tagad bez jebkādas pretestības "ar tikšķi pārlec" poga.
[ Šo ziņu laboja Henrijz, 20 Mar 2015, 22:37:18 ] | Offline | | |
agrais | 20. Mar 2015, 23:06 | #24799 |
| Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
20 Mar 2015, 22:26:35 Henrijz rakstīja:
20 Mar 2015, 21:55:59 andrejins rakstīja:
20 Mar 2015, 19:27:44 agrais rakstīja:
20 Mar 2015, 12:18:02 Henrijz rakstīja:
20 Mar 2015, 11:51:53 partijnieks rakstīja:
20 Mar 2015, 11:19:36 andrejins rakstīja:
20 Mar 2015, 11:09:35 Henrijz rakstīja:
Vai kādam varētu būt nojausma, kas vakar notika manam Yamaha Fz6s, 2006.gads? Izklāsts zemāk:
Braucu pa šoseju ar 6 robu un lēnām dodu ručkā (ātrums bija apmēram 90-100km/h), kad pēkšņi mocis drusku noraustās un apklust (nerūc, nedarbojas). Nospiežu sajūgu un atlaižu, nekas nenotiek un mocis joprojām ripo, bet nedarbojas. Atkal nospiežu sajūgu, lai pārslēgto uz neitrālo (lai apstātos ceļa malā), nekas nepārslēdzas. Pirmā doma bija, ka varbūt kārba beigta. Apstājos ceļa malā, izslēdzu aizdedzi, gribu pārslēgties uz neitrālu, nekas nenotiek - nepārslēdzas. Drusku pastumdu moci, tad ātrumi pārslēdzas un ieliku neitrālajā. Ieslēdzu aizdedzi, lai mēģinātu iedarbināt. Pa ekrānu noskriet lampiņu gaisma (kā jau vienmēr pirms iedarbināšanas), taču parasti, kad notiek tā lampiņu gaismas skriešana (kā es to saucu), vienlaikus ir tāda skaņa "zz", taču šoreiz nekādas skaņas nav vispār. Spiežu starta pogu, bet mocis nedarbojas, pat negriež, vienkārši nenotiek nekas (taču ekrāns darbojas un viss it kā strādā), starta pogu spiežot, nekādas pretestības (kāda parasti ir) nav, un starta pogu spiežot ir, ka spied nevis mocim starta pogu, bet fig viņ zin ko spaidi, sajūta, ka starta poga vienkārši nestrādā). Ir kādam kādas idejas?
Pogā pretestība nu toč nav un nebūs
Bet sāc ar pekas slēdža pārbaudi, tas izklausās ticamākais no visiem variantiem... vēl arī releji jāpaskata vai vispār strāva tiek padota uz startera releju utml...
Ja pēc "lampiņu" skriešanas nav "zzz" tas nozīmē, ka sūknis neieslēdzas. Un poga klusē, ja killswich ir izslēgts. Vai nu pekas slēdzis, vai meklē, kur vadiem izolācija pārdilusi.
Paldies vīri par idejām un ieteikumiem. Man gan negribētos ticēt, ka pekas slēdzim kaut kas būtu, jo, ja peka ir nolaista un mēģini iedarbināt mo, tad "zzz" vienalga skan, vienkārši tad nestartē moci. Es gan īsti neatceros, vai pretestība starta pogā bija vai nē, ja peka ir nolaista, bet man kaut kā šķiet, ka pretestība bija, vienkārši nestartējās tad. Neesmu īpaši tehnikā izglīlots, bet rodas jautājums, kāpēc nav "zzz", tas ir, kāpēc neieslēdzas sūknis? Vai tam par iemeslu var būt tas, ka strāvas regulators ir beigts vai arī kaut kur ar vadiem ir problēma? Vai tomēr var būt citur problēma, piemēram, sūknis beigts?
P.S. Tā pasdumdīšana bija ne vairāk par pāris metriem (tas pa risku nosvilināt ģeneratoru).
P.S.S Atzīmēšu, ka mocis bija tieši pēc "lielās apkopes" (pabraucu tikai 2 dienas un kirdikt). Pirms servisa apmeklējuma nebija vispār nekādu problēmu nekad.
A kāds sakars apkopei ar to ka Tev kaut kas nojuka? Nu nomainīja eļļu, filtrus, paskatījās ķēdi, vēl šo to... Mazums kas Tavai klabatai pēc pāris dienām varēja notikt, tāpēc jau apkope nav vainīga... Un jā...daudzkas dzīvē notiek pēkšņi un negaidīti...
Ģenģeri stumjot nokaut būtu diezgan neiespējami, Strāvas regulators nu galīgi pie veinas nebūs startēšanai, ģenerators + strāvas regulators nodrošina lādēšanu aķim. Pārējais barojas no tā... Tā kā problēma ir vai nu relejos, kas padod špani uz sūkni un uz startera releju.
P.S. vai drošinātājus pārbaudīji?
Drošinātājus pārbaudīju, tur viss labi. Vadus, slēdžus pārbaudīju, vizuāli neko sliktu redzēt nevar.
Es nezinu, bet man kaut kā sajūta, ka starta poga nestrādā, ka vajadzētu... sajūta, it kā salūzusi, spiežot sajūtas citādākas, nekā parasti. Ziniet, sajūtas līdzīgi, kā, kad spied degvielas uzpildes stacijā degvielas uzpildes pistoli un bāka ir pilna - starta poga kaut kā "pārlec". Saku, kādas man sajūtas/asociācijas... Varbūt tā jābūt, ja ir kaut kas nojucis, nezinu, varbūt sajūtas maldīgas. Bet "zzz"nav un nav un starta poga "pāragri notikšķ"... Un vispār, varbūt sen neesmu braucis, bet, man šķiet, tikšķis starta pogai (ja viss strādā) nekad nav, viss forši un maigi piespiežas ar nelielu pretestību, iedarbinās, bet tagad bez jebkādas pretestības "ar tikšķi pārlec" poga.
Nu sen jau būtu atskrūvējis to pogu un paskatījies kas tur nepretojas vairs Nekas jau tur nav, pāris vadi... | Offline | | |
krauklis | 21. Mar 2015, 00:02 | #24800 |
| Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Beidziet citēt , gan jau tā pat sapratīs, kam domāta atbilde, savādāk baigi nelasāms paliek
----------------- Nunc est bibendum | Offline | | |
|
|