Niere, es biju domājis vai var kaut kā noteikt pirms lieku atpakaļ galvu, vai viņa ir savērpta vai nē? Nevis to, vai ir sūce kaut kur dzesēšanas sistēmā.
Pieļauju,ka vnk tāpat paskatoties uz viņu jau nepateiksi savērpta vai nē. Varbūt ka ir kāda metode kā pārbaudīt mājas apstākļos? Ar līmeņrādi?
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
Plīz HELP!
No rīta gribēju doties ar moci uz darbu, bet secināju, ka aķis pustukš (griež bet nepietiek jaudas), lai ekonomētu laiku nolēmu izmantot Boosteri vienu vadu uzmetu uz piepīpēšanas plusa un otru pie bremžu pedāļa.
Bet nu nekas vairāk nenotikās, pat startera klikšķis nebija, pārbaudīju visus drošinatājus, viss ok.
Pēc konsultācijas no KSM bija aizdomas, ka noklājies startera relejs, ieteica startera releja vadus palaist pa taisno un paskatities vai griez.
Vadus salaidu pa taisno, un jā starteris griež, uzliku jaunu releju, bet tāpat startera klusums, griez tikai ja saliek vadus pa taisno.
Ko iesakiet?
Mocis 2011 g Adventure 990
Startera pogai uzdegums hz pārbaudi vai starta pogu nospiežot aiziet strāva uz releju meklē kaut kur tai vieta... Starp releju un starta pogu
18 Mar 2015, 21:16:38 Sandis_ur rakstīja:
Plīz HELP!
No rīta gribēju doties ar moci uz darbu, bet secināju, ka aķis pustukš (griež bet nepietiek jaudas), lai ekonomētu laiku nolēmu izmantot Boosteri vienu vadu uzmetu uz piepīpēšanas plusa un otru pie bremžu pedāļa.
Bet nu nekas vairāk nenotikās, pat startera klikšķis nebija, pārbaudīju visus drošinatājus, viss ok.
Pēc konsultācijas no KSM bija aizdomas, ka noklājies startera relejs, ieteica startera releja vadus palaist pa taisno un paskatities vai griez.
Vadus salaidu pa taisno, un jā starteris griež, uzliku jaunu releju, bet tāpat startera klusums, griez tikai ja saliek vadus pa taisno.
Ko iesakiet?
Mocis 2011 g Adventure 990
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Vēl pārbaudi "engine cut-off Swith". Nezinu ka saucas latviski, sarkanā krāsā, blakus startera pogai. Manam mocim, piemēram, tā poga 1 no 10 reizēm mēdz nestrādāt. Parausti un aizies.
18 Mar 2015, 21:14:27 vicha3 rakstīja:
Niere, es biju domājis vai var kaut kā noteikt pirms lieku atpakaļ galvu, vai viņa ir savērpta vai nē? Nevis to, vai ir sūce kaut kur dzesēšanas sistēmā.
Pieļauju,ka vnk tāpat paskatoties uz viņu jau nepateiksi savērpta vai nē. Varbūt ka ir kāda metode kā pārbaudīt mājas apstākļos? Ar līmeņrādi?
krievu motoriem pēc pārkaršanas un blīves maiņas vienmēr slīpējām savienojuma vietas (mora galvai vai cilindaram). Pretējā gadījumā pa spraugām spieda garām kas nu tur nāca ārā...
Uz aci to saliekšanos nevar redzēt. Toreiz tās metodes bija diezgan arhajiskas: likām uz gludas metāla virsmas + eļļa + metāla skaidiņas. Un ar rociņām slīpē pret metāla virsmu. Nekāda maģija tur nebija.
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
18 Mar 2015, 21:23:21 zazzaa rakstīja:
Izrausti vadus paskaties vai nav zalais
Startera pogai uzdegums hz pārbaudi vai starta pogu nospiežot aiziet strāva uz releju meklē kaut kur tai vieta... Starp releju un starta pogu
18 Mar 2015, 21:16:38 Sandis_ur rakstīja:
Plīz HELP!
No rīta gribēju doties ar moci uz darbu, bet secināju, ka aķis pustukš (griež bet nepietiek jaudas), lai ekonomētu laiku nolēmu izmantot Boosteri vienu vadu uzmetu uz piepīpēšanas plusa un otru pie bremžu pedāļa.
Bet nu nekas vairāk nenotikās, pat startera klikšķis nebija, pārbaudīju visus drošinatājus, viss ok.
Pēc konsultācijas no KSM bija aizdomas, ka noklājies startera relejs, ieteica startera releja vadus palaist pa taisno un paskatities vai griez.
Vadus salaidu pa taisno, un jā starteris griež, uzliku jaunu releju, bet tāpat startera klusums, griez tikai ja saliek vadus pa taisno.
Ko iesakiet?
Mocis 2011 g Adventure 990
engine Cut off switch toch nav, jo kad vinjs izlegts, tad ari kompis nodziest.
Oar startera pogu loti shaubos, jo kamer nebiju pielicis Boosteri lidz shim vbienmer viss bija ok.
Baidos, vai neesmu kautko izhavis veel no elektirbas?
18 Mar 2015, 21:14:27 vicha3 rakstīja:
Niere, es biju domājis vai var kaut kā noteikt pirms lieku atpakaļ galvu, vai viņa ir savērpta vai nē? Nevis to, vai ir sūce kaut kur dzesēšanas sistēmā.
Pieļauju,ka vnk tāpat paskatoties uz viņu jau nepateiksi savērpta vai nē. Varbūt ka ir kāda metode kā pārbaudīt mājas apstākļos? Ar līmeņrādi?
vajag ideali lidzenu virsmu...viss
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
sandi
testeri rokaa un baudam. citas magijas nav. vainu pilniigi katru kontaktu tiiram un ar kontaktu smeeri smeereejam. varbuut starteris eed pa daudz un atri apdedzina kontaktu. bet tas diez vai. te reaali var pateikt tikai esot klaat. vainu uz dullo...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
18 Mar 2015, 21:14:27 vicha3 rakstīja:
Niere, es biju domājis vai var kaut kā noteikt pirms lieku atpakaļ galvu, vai viņa ir savērpta vai nē? Nevis to, vai ir sūce kaut kur dzesēšanas sistēmā.
Pieļauju,ka vnk tāpat paskatoties uz viņu jau nepateiksi savērpta vai nē. Varbūt ka ir kāda metode kā pārbaudīt mājas apstākļos? Ar līmeņrādi?
Man ir tāda gara slīpēta plāksne,8 mm bieza,uzlieku galvai un paskatos pret gaismu-dirsā!Tad ņemu taustu komplektu un pamēru cik dirsā.Vedu slīpēt.Pēc slīpēšanas zinu cik tika noņemts un tad štukoju ko ar blīvi darīt.Ir izgatavotāji,kas piedāvā dažāda biezuma blīves. Nē, negribu to darīt un nav laika.
18 Mar 2015, 21:14:27 vicha3 rakstīja:
Niere, es biju domājis vai var kaut kā noteikt pirms lieku atpakaļ galvu, vai viņa ir savērpta vai nē? Nevis to, vai ir sūce kaut kur dzesēšanas sistēmā.
Pieļauju,ka vnk tāpat paskatoties uz viņu jau nepateiksi savērpta vai nē. Varbūt ka ir kāda metode kā pārbaudīt mājas apstākļos? Ar līmeņrādi?
vajag ideali lidzenu virsmu...viss
Spogulis derēs?
29431253 slīpē galvas siguldā,aizved un noslīpē un nep... prātu citiem,tik mazas kubatūras viencilindra galvai savērpumu pašam būs grūti noteikt,slīpējot pateiks cik līka bija,parasti bez vajadzības neko lieku nost neslīpē
Sveicināti! Varat ieteikt labu elektriķi Rīgā, kas var nodiagnosticēt problēmu - izskatās ka nedod elektrību, rūcošs aķi ēd ārā, lampa blāva, panelis atmirst, viss slikti. Varētu būt vaina regulatorā, bet gribas to apstiprināt. Vislabāk būtu Daugavas kreisais krasts, pārdaugava tālāk varu arī neaizbraukt
Paldies!
Vai ir iespējams, ka atsakās sveces vienā dienā abas. XTZ750. Sveces denso iridija. Varbūt xtz750 1992. gada neder iridija sveces, vai varbūt irīdija sveces nedrikst pārliet ar degvielu? Vai vispār irīdija sveces var tīrīt un kā? Tāpat kā parastās?
sveces nedrīkst dedzināt vispār... pokuj ka agrāk tā darīja, tas noteikti saīsina viņas mūžu. tīrīt ja vajag var ar carb klīneri, ar smalku birstīti un viss. gazikam var ar drāšu birsti... to izvēlas pats apkopējs, kārtīgi vai brutāli tīrīt... irīdija sveces bailīgakas uz pārliešanu, tobiš ja pārāk trekns un un mauc kamēr nestājas tad slikti viņām. Irīdija svecēm nepatīk mazas kompresijas, dos ne efektu bet defektu... aizmirsu ciparu pie kādas kompresijas pakāpes bija gļuki, bet tas pārbaudīts dzīvē, itkā zem 10 nepatika. bet es ar motoru kuram 9.2 skaitās maucu tīri normāli. irīdija sveces cik manīts arī mirst ātrāk par parasto, tobiš līnijas fronte ir asāka. abas reizē noteikti sagļukoja dēļ nepareiza maisījuma. vai tupa ne tā karstuma cipara vai visa kopā.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
19 Mar 2015, 09:22:05 raimob rakstīja:
Vai ir iespējams, ka atsakās sveces vienā dienā abas. XTZ750. Sveces denso iridija. Varbūt xtz750 1992. gada neder iridija sveces, vai varbūt irīdija sveces nedrikst pārliet ar degvielu? Vai vispār irīdija sveces var tīrīt un kā? Tāpat kā parastās?
Ateik var arī 4 vienā reizē...vari paprasīt Blodonam ,kā bij kad pēc sveču maiņas aukstu riktīgi uzgāzēja...izblieza visas reizē.
Secinājums ...nekad negāzējat aukstus motorus!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
19 Mar 2015, 20:58:01 arnic rakstīja:
Kur lai nopērk nolauztu skrūvju izskrūvēšanas kitu?
Skrūvējot klāt pakaļējo amīti, nolauzu skrūvi, nolūza, kā špicka, nezināju, ka viņas tik trauslas.
Kā pierāda prakse, visi šie tool kiti ir kaķim zem astes smērējami.... viss tāpat beidzas ar uzbšanu un jaunas vītnes ieinstalēšanu, tādā vai citādā veidā
[ Šo ziņu laboja Gantais, 19 Mar 2015, 21:13:12 ]
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...
19 Mar 2015, 20:58:01 arnic rakstīja:
Kur lai nopērk nolauztu skrūvju izskrūvēšanas kitu?
Skrūvējot klāt pakaļējo amīti, nolauzu skrūvi, nolūza, kā špicka, nezināju, ka viņas tik trauslas.
Ja skrūvējot klāt, tad ir cerība. Ja skrūve pietiekami liela tad paņem punktsiti, relaksējošu dzērienu un āmurīti un dauzi vaļā (viegli sitieni Miljoniem reižu) ja vajag extractor kit tad ņem vai nu specializētajos veikalos - wurth, autogross .. utt vai pie džeka kas te pat instrumentus tirgo (rumbulas laukumā) Depo pirktie pat vienai skrūvei nepietiks
----------------- Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs
19 Mar 2015, 20:58:01 arnic rakstīja:
Kur lai nopērk nolauztu skrūvju izskrūvēšanas kitu?
Skrūvējot klāt pakaļējo amīti, nolauzu skrūvi, nolūza, kā špicka, nezināju, ka viņas tik trauslas.
Ja skrūvējot klāt, tad ir cerība. Ja skrūve pietiekami liela tad paņem punktsiti, relaksējošu dzērienu un āmurīti un dauzi vaļā (viegli sitieni Miljoniem reižu) ja vajag extractor kit tad ņem vai nu specializētajos veikalos - wurth, autogross .. utt vai pie džeka kas te pat instrumentus tirgo (rumbulas laukumā) Depo pirktie pat vienai skrūvei nepietiks