Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:
02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla
[IMG]zafte_motorā[IMG]
Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!
Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc
Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
02 Dec 2014, 16:37:41 andrejins rakstīja:
02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:
02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla
[IMG]zafte_motorā[IMG]
Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!
Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc
Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...
Toreiz šamā (ex kolēģa) koijotam motoru ar kkādu skalojamo eļļu izmazgāja, ielēja kādu vajag, droškavien notirgoja tālāk
Mums te darbā dažiem ir jālej voļfovičos garās eļļas, bet ir iekšējā noruna, ka maina ik pa 15k km, tā kā jābūt "gerai"
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
02 Dec 2014, 18:44:56 Sliktais rakstīja:
02 Dec 2014, 16:37:41 andrejins rakstīja:
02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:
02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla
[IMG]zafte_motorā[IMG]
Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!
Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc
Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...
Toreiz šamā (ex kolēģa) koijotam motoru ar kkādu skalojamo eļļu izmazgāja, ielēja kādu vajag, droškavien notirgoja tālāk
Mums te darbā dažiem ir jālej voļfovičos garās eļļas, bet ir iekšējā noruna, ka maina ik pa 15k km, tā kā jābūt "gerai"
Voļfovičā man arī jālej garā eļļa un tieši tāpat mainu ik pa 15kkm. Ilgāk neesmu riskējis ar to braukt
Jebkurā gadījumē šai corollai noteikti ir bijušas kādas piedevas, jo eļļa no sadalenes bija jāskalda nost
Longlife eļļas parasti izveido tikai puņķi, nevis šitādu her*u[ Šo ziņu laboja andrejins, 04 Dec 2014, 09:08:34 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
|
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem
https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem
https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls
Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Piradzinjsh | | Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
|
10 Dec 2014, 22:01:13 Archy96 rakstīja:
10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem
https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls
Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits
Vai ne, ir starpība startēt aukstu motoru pie -15 un izlaist līkumiņu, atkārtojot to pašu atkal un atkal tūkstoš reižu vai ripināt kruīzā pa štrāsi miljonu | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Dec 2014, 22:26:18 Piradzinjsh rakstīja:
10 Dec 2014, 22:01:13 Archy96 rakstīja:
10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem
https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls
Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits
Vai ne, ir starpība startēt aukstu motoru pie -15 un izlaist līkumiņu, atkārtojot to pašu atkal un atkal tūkstoš reižu vai ripināt kruīzā pa štrāsi miljonu
Pēc teorijas laikam bija tā, kad lielum lielais procents dzinēja izdiluma rodās tieši startējot aukstu kamēr tas vēl nav uzsilis, respektīvi, jo vairāk īsus pārbraucienus ar silšanām un atdzišanām veic, jo vairāk dilst. Nav brīnums, kad no ārzemēm atnāk auto uz 400000 uz tāfeles , bet pietiekami labā tehniskā stāvoklī, lai mūsu bāleliņi varētu uzgriezt 180000 un būtu ticamības moments, jo īpašnieks braucis katru dienu 200km uz un 200km no darba pa bāni, nevis 18 reizes pa 3km.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Kavacky | | Kopš: 05. Jun 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 392
Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind
| Vienkārši. Nodilums pa lielam = detaļu veiktais gājiens laikā ar neatbilstošu temperatūru.
-----------------
| Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Šādu te pa 6.5eu/l ir vērts?
MOL Dynamic MOTO 4T 10w40 | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| man jau šķiet, ka tādas klases eļļai cipars paliels.
tā kā uzrādi "braucu ar lūžņiem", tad der jebkura moto eļļa atbilstošas viskozitātes klases ietvaros. | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Priekš kam blatot ar ko mauc vai nez ko bla bla bla
Vnk plānojas euro trip ar vismaz 6.5k kilometriem, ar CBFiem 1000, tpc vajadzētu atrast norm eļļu. Un itkā sanāk ka pēc manuāla, pēc 4k jāmaina nost. Pedantiski uztraucos
Iepriekš izskanēja šādi varianti
ELF MOTO ROAD 4
Un
Champion
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības. | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Močiem katalizatori arī mēdz būt? Vai kaut ko smagi jaucu? Nu uz izpūtēju ir vārst, kurš cik noprotu taisās ciet kad nomet gāzi.
Nu es arī sliecos uz sintetiskajām. Ir kādi varianti? Daudz maz normālais gals interesē, nevis ekomonismais | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| piedāvā paša noskatītus variantus sev pieņemamā price performance spektrā, ievērtēsim.
kāds i paredzamais moča darba režīms un vides apstākļi? | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Sport/Tourist skaitās. Pa trasi dzīt netaisos, braukšanai reāli. Bet nu dažreiz jau tā roka paliek smaga Kā jau pa Latviju braucot, bieži virs ~150km sanāk no vietas braukt. Nu budžets ap tiem 6-8euro/l. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ok, bet Tu pats piemeklē eļļas, kuras Tev šķiet 'pareizā izvēle' un tad ievērtēs, kura no tām izskatās viscerīgāk. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Jā močiem mēdz būt gan katalizatori gan jaudas vārsti. Ceļojuma.laikā motoram.ir mazāka.slodze nekā pa pilsētu vīlējot.
Bet kas man lika pievienoties šai diskusijai ir izbrīns ka Honda CBF1000 ir manuālī 4tkm eļļas maiņa. Tiešām?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
03 Jan 2015, 17:23:42 Negantelis rakstīja:
Jā močiem mēdz būt gan katalizatori gan jaudas vārsti. Ceļojuma.laikā motoram.ir mazāka.slodze nekā pa pilsētu vīlējot.
Bet kas man lika pievienoties šai diskusijai ir izbrīns ka Honda CBF1000 ir manuālī 4tkm eļļas maiņa. Tiešām?
Nevar būt 4000, kā minimums visiem ir 6000.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Hondām,ja pareizi atceros, tad bij kaut kādi neordināri eļļas maiņas intervāli. 1-litrīgajam vajadzēja būt kkur ap 8kkm.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Par cik manbor bijušas 4 dažādas Hondas, es labi atceros ka vismaz vairākām intervāls manuālī bija 12.000 km. Es gan parasti mainīju pēc 4-5tkm.
Šajā CBF1000 deforsētajā motorā ieet 3.5 litri eļļas un nav iespējams ka manuālī būtu teikts ka jāmaina ir pēc 4tkm. Tas ir nereāli.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
|
|