Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
mexa
24. Nov 2014, 19:29#2468

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

antifrīzs bija kā piemērs. tīrs antifrīzs sliktāk vada un labāk sasalst tā uz ātro. bet tā ir cita dziesma. te runa par piedevām iet. redzēt kā to mēra var garāžā. inetā bija vārītas dažādas eļļas. tobiš skatoties kā polimerizējas eļļa. un piemēra kas notiek ar eļļu ja uzvāra motoru. un tā jau ir viena vieta kur tai piedevai radīt šaizi. Niere pareizi teica šeit reizi-motorā ne tikai berze notiek, kura būtu jāeļļo, bet arī temperatūras svārstības, piejaukumu rašanās eļļā, kura piemēram kādā mērā samazina eļļošanas spējas. ja eļļa paspēj piedegt tad vispār sūdīgi, ja vēl eļļa ir spējīga tipa novērst sulojošos blīvslēgu tad ir pavisam slikti. viņš sabriedīs, tu priecāsies, un tad viņš tupa sāks jukt un līst teju ārā, un tad iztecēs eļļa. vainīgs protams būs vecais motors labai eļļau jau ir piedevas klāt, un tās kuras var būt, nevis nesaderīgās kuras piepizdīs motoru. kaut gan Nieres viedoklis ne vienmēr sakrīt ar manu, bet šeit ta toč nav ko sprēgāt pierādot piedevu foršumu

[ Šo ziņu laboja mexa, 24 Nov 2014, 19:30:14 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
02. Dec 2014, 11:40#2469

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Longlife eļļa un corolla





Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Sliktais
02. Dec 2014, 13:46#2470

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla

[IMG]zafte_motorā[IMG]

Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

andrejins
02. Dec 2014, 16:37#2471

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:

02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla

[IMG]zafte_motorā[IMG]

Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc


Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Sliktais
02. Dec 2014, 18:44#2472

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


02 Dec 2014, 16:37:41 andrejins rakstīja:

02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:

02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla

[IMG]zafte_motorā[IMG]

Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc


Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...

Toreiz šamā (ex kolēģa) koijotam motoru ar kkādu skalojamo eļļu izmazgāja, ielēja kādu vajag, droškavien notirgoja tālāk
Mums te darbā dažiem ir jālej voļfovičos garās eļļas, bet ir iekšējā noruna, ka maina ik pa 15k km, tā kā jābūt "gerai"

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

andrejins
04. Dec 2014, 08:56#2473

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


02 Dec 2014, 18:44:56 Sliktais rakstīja:

02 Dec 2014, 16:37:41 andrejins rakstīja:

02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:

02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla

[IMG]zafte_motorā[IMG]

Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc


Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...

Toreiz šamā (ex kolēģa) koijotam motoru ar kkādu skalojamo eļļu izmazgāja, ielēja kādu vajag, droškavien notirgoja tālāk
Mums te darbā dažiem ir jālej voļfovičos garās eļļas, bet ir iekšējā noruna, ka maina ik pa 15k km, tā kā jābūt "gerai"

Voļfovičā man arī jālej garā eļļa un tieši tāpat mainu ik pa 15kkm. Ilgāk neesmu riskējis ar to braukt

Jebkurā gadījumē šai corollai noteikti ir bijušas kādas piedevas, jo eļļa no sadalenes bija jāskalda nost

Longlife eļļas parasti izveido tikai puņķi, nevis šitādu her*u

[ Šo ziņu laboja andrejins, 04 Dec 2014, 09:08:34 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

soulfreak
10. Dec 2014, 21:01#2474

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem

https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU

un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls

Offline

Archy96
10. Dec 2014, 22:01#2475

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem

https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU

un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls

Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Piradzinjsh
10. Dec 2014, 22:26#2476

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


10 Dec 2014, 22:01:13 Archy96 rakstīja:

10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem

https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU

un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls

Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits

Vai ne, ir starpība startēt aukstu motoru pie -15 un izlaist līkumiņu, atkārtojot to pašu atkal un atkal tūkstoš reižu vai ripināt kruīzā pa štrāsi miljonu

Offline

Archy96
10. Dec 2014, 22:36#2477

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Dec 2014, 22:26:18 Piradzinjsh rakstīja:

10 Dec 2014, 22:01:13 Archy96 rakstīja:

10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem

https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU

un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls

Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits

Vai ne, ir starpība startēt aukstu motoru pie -15 un izlaist līkumiņu, atkārtojot to pašu atkal un atkal tūkstoš reižu vai ripināt kruīzā pa štrāsi miljonu

Pēc teorijas laikam bija tā, kad lielum lielais procents dzinēja izdiluma rodās tieši startējot aukstu kamēr tas vēl nav uzsilis, respektīvi, jo vairāk īsus pārbraucienus ar silšanām un atdzišanām veic, jo vairāk dilst. Nav brīnums, kad no ārzemēm atnāk auto uz 400000 uz tāfeles , bet pietiekami labā tehniskā stāvoklī, lai mūsu bāleliņi varētu uzgriezt 180000 un būtu ticamības moments, jo īpašnieks braucis katru dienu 200km uz un 200km no darba pa bāni, nevis 18 reizes pa 3km.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Kavacky
10. Dec 2014, 23:45#2478

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 392

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind

Vienkārši. Nodilums pa lielam = detaļu veiktais gājiens laikā ar neatbilstošu temperatūru.

-----------------

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 03:49#2479

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Šādu te pa 6.5eu/l ir vērts?
MOL Dynamic MOTO 4T 10w40

Offline

Niere
03. Jan 2015, 14:07#2480

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

man jau šķiet, ka tādas klases eļļai cipars paliels.
tā kā uzrādi "braucu ar lūžņiem", tad der jebkura moto eļļa atbilstošas viskozitātes klases ietvaros.

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 15:58#2481

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Priekš kam blatot ar ko mauc vai nez ko bla bla bla
Vnk plānojas euro trip ar vismaz 6.5k kilometriem, ar CBFiem 1000, tpc vajadzētu atrast norm eļļu. Un itkā sanāk ka pēc manuāla, pēc 4k jāmaina nost. Pedantiski uztraucos
Iepriekš izskanēja šādi varianti
ELF MOTO ROAD 4
Un
Champion

Offline

Niere
03. Jan 2015, 16:06#2482

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vispirms tad jautājums, vai mocim ir katalizators?
un komentārs: nekā nevaru ierubīties, kādēļ daudzi tā ieciklējušies uz daļēji sintētiskām eļļām? pat pazīstamāko zīmolu daļēja sintētika vienmēr būs vājāka par mazpazīstama ražotāja sintētiku, pat ja tā ir uz GroupIII pamateļļas bāzes. tostarp cena pazīstama zīmola daļējai sintētikai parasti ir augstāka par nepazīstama ražotāja sintētiku.
i vēl - cenas atšķirība starp daļēju sintētiku un sintētiku ir mazāka nekā īpašību atšķirības.

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 16:21#2483

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Močiem katalizatori arī mēdz būt? Vai kaut ko smagi jaucu? Nu uz izpūtēju ir vārst, kurš cik noprotu taisās ciet kad nomet gāzi.
Nu es arī sliecos uz sintetiskajām. Ir kādi varianti? Daudz maz normālais gals interesē, nevis ekomonismais

Offline

Niere
03. Jan 2015, 16:28#2484

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

piedāvā paša noskatītus variantus sev pieņemamā price performance spektrā, ievērtēsim.
kāds i paredzamais moča darba režīms un vides apstākļi?

Offline

klibikxxx
03. Jan 2015, 16:42#2485

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Sport/Tourist skaitās. Pa trasi dzīt netaisos, braukšanai reāli. Bet nu dažreiz jau tā roka paliek smaga Kā jau pa Latviju braucot, bieži virs ~150km sanāk no vietas braukt. Nu budžets ap tiem 6-8euro/l.

Offline

Niere
03. Jan 2015, 17:10#2486

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, bet Tu pats piemeklē eļļas, kuras Tev šķiet 'pareizā izvēle' un tad ievērtēs, kura no tām izskatās viscerīgāk.

Offline

Negantelis
03. Jan 2015, 17:23#2487

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Jā močiem mēdz būt gan katalizatori gan jaudas vārsti. Ceļojuma.laikā motoram.ir mazāka.slodze nekā pa pilsētu vīlējot.


Bet kas man lika pievienoties šai diskusijai ir izbrīns ka Honda CBF1000 ir manuālī 4tkm eļļas maiņa. Tiešām?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline