Autors | Ziņojums |
kba-pro | 07. Mar 2015, 06:51 | #24661 |
|
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
07 Mar 2015, 01:02:37 Bagars rakstīja:
06 Mar 2015, 23:16:41 Rex rakstīja:
Sveiki. Netīšām sanāca iegādāties mocim vēlvienu dzinēju. Tagad prātoju kā būtu labāk, pareizāk to glabāt? Eļļu tecināt no kartera ārā, jeb atstāt iekšā? Kā Jūs domājat?
Netīšām noslīcini eļļas cisternā! Tā būs vislabāk...
laps |
Offline | |
|
Rex | 07. Mar 2015, 07:54 | #24662 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
|
07 Mar 2015, 01:02:37 Bagars rakstīja:
06 Mar 2015, 23:16:41 Rex rakstīja:
Sveiki. Netīšām sanāca iegādāties mocim vēlvienu dzinēju. Tagad prātoju kā būtu labāk, pareizāk to glabāt? Eļļu tecināt no kartera ārā, jeb atstāt iekšā? Kā Jūs domājat?
Netīšām noslīcini eļļas cisternā! Tā būs vislabāk...
Jā, ideja tiešām nav peļama. Paldies, ka atradi laiku atbildēt. Nākošreiz vari tā nepūlēties.[ Šo ziņu laboja Rex, 07 Mar 2015, 08:00:16 ]
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! |
Offline | |
|
mexa | 07. Mar 2015, 10:10 | #24663 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ir noperkami konservatori, skiet bija ell vietaa lejams un aerosols papuust kur pagadaas.
galvenais cilindra virsma,vaarsti un shaales...tie ir kritiskie momenti kuri ir jaapsmere. google neko nesaka?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
|
Rex | 07. Mar 2015, 10:33 | #24664 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
|
07 Mar 2015, 10:10:50 mexa rakstīja:
ir noperkami konservatori, skiet bija ell vietaa lejams un aerosols papuust kur pagadaas.
galvenais cilindra virsma,vaarsti un shaales...tie ir kritiskie momenti kuri ir jaapsmere. google neko nesaka?
Par google neiedomājos Cilindros jāiepūš kkāds eļļotājs (piem. wurth hss2000)? Jāpameklē tie konservatori. Paldies par atbildi
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! |
Offline | |
|
mexa | 07. Mar 2015, 13:17 | #24665 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| butiba jau jasmere butu visas metaliskas virsmas. un galvenais tureet siltaa vietaa, lai nqv temp. svarstibu, un normaals gaisa mitrums
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Niere | 07. Mar 2015, 13:23 | #24666 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Izlasi
vai nu lej pilnu līdz lūpai ar zemas klases jaunu eļļu, vai izmanto speciālu konservēšanai paredzētu produktu. |
Offline | |
|
Rex | 07. Mar 2015, 15:42 | #24667 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
| Mexa, Niere,liels paldies Jums.
Ok, to konservējošo eļļu var liet, ja to motoru vēl var iedarbināt, lai tā eļļa nonāk kur tai jānonāk. Manā gadījumā motors jau ir uz paletes. Loģiskāk būtu gāzt pilnu karteri, bet ko cilindros? Ar to pašu eļļu?
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! |
Offline | |
|
Rex | 07. Mar 2015, 18:06 | #24668 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
|
07 Mar 2015, 17:59:47 Bagars rakstīja:
07 Mar 2015, 15:42:08 Rex rakstīja:
Mexa, Niere,liels paldies Jums.
Ok, to konservējošo eļļu var liet, ja to motoru vēl var iedarbināt, lai tā eļļa nonāk kur tai jānonāk. Manā gadījumā motors jau ir uz paletes. Loģiskāk būtu gāzt pilnu karteri, bet ko cilindros? Ar to pašu eļļu?
Bļe! es tev tieši to jau pašā sākumā ieklabināju, bet tev, princese, nepatika!
Sorry par neatapību. Finālā tā arī sanāk. Stroķos jau būtu vienalga kādu eļļu gāzt? Karterī gan jau vajadzētu pēc specenes. [ Šo ziņu laboja Rex, 07 Mar 2015, 18:08:11 ]
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! |
Offline | |
|
enwit | 09. Mar 2015, 02:36 | #24669 |
|
Kopš: 18. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 121
Braucu ar: bmw
| tie, kas ir likuši led pagriezienu rādītājus, mainijāt releju (vai likāt pretestības?) un mainijāt arī pagriezienu lampiņas uz led spidometrā? kādas spidometrā derētu priekš bandīta?
domāju, ka apskatē neizlaidīs cauri ar hipermirgošanu, beidzot jāsataisa tā lieta..
|
Offline | |
|
andrulja4 | 09. Mar 2015, 08:12 | #24670 |
|
Kopš: 09. May 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: SV650
| Var likt gan pretestības gan mainīt releju, kā pašam ērtāk. Es uzsūtīju no ē - bay'a releju (made in china) pa 3$ un viss smuki strādā. Nav nekas jālodē un lieki vadi nekur nekarājas. |
Offline | |
|
mexa | 09. Mar 2015, 09:20 | #24671 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| pareizi, kā sirds vēlas var darīt. ar rezistoriem būtu primitīvi, jebšu skaitītos nevis problēmas novēršana bet simptomu aizmalēšana. bet strādā...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
chirkainais | 09. Mar 2015, 09:35 | #24672 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Par gultņiem jau dažus ierakstus augstāk tika runāts, ka latvietis praktiskais tos pirks pēc numura/izmēra spec. gultņu bodē pirms pie dīlera skriet.
Taču kā ar dakšas saļņikiem? Tikai dīleris vai var atrast spec.tehnikas bodēs (kurās)?
Paldies!
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline | |
|
mexa | 09. Mar 2015, 09:36 | #24673 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| dīleris vai citi tirgotāji...nekāds kosmoss arī pie dīlera nemaksā...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
cbx650e | 09. Mar 2015, 10:49 | #24674 |
|
Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Nu jaa es domaju ka blivslegus moto bodees par sakariigu ciparu nopirkt var , bet gan jau ir arii vietas kur tos peec izmeeriem nopirkt var taapat kaa gultnjus. Pie diilera nezinu vai ir kosmos vai nee . Tik briesmiigi kaa pie Yamahas jau nevar buut kur par vienu klokenes gultni paprasa 350 einaarus kuram sarkanaa cens 20 buutu ( Virago 770/1100 ), tikai prieksh Yamahas speshaly par 4mm arejaa chaula lielaaka uztaisiita nekaa standartam .Izeja bij vienkaarsha standarta gultnis plus papildus novirpotas chaulas kuras iepreseeja ar visi gultni.
Tas ir taapat kaa buuvmateriaalu veikalaa te vaacijaa kur var nopirkt speciaalu benziinu it kaa spechal prieksh zaales plaaveeja (divtaktu motors ) par 4,5€ litraa ,un daunji arii peerk , tur pat zirgam jaasmejas . |
Offline | |
|
Pauliic | 09. Mar 2015, 11:17 | #24675 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
|
05 Mar 2015, 20:52:04 Yuuhaidi rakstīja:
05 Mar 2015, 20:00:10 Ex rakstīja:
Kas par vainu ja strauji atgriežot ručku mo rijas ciet? Karburators Keihin FCR-MX 41 - maisījums pa treknu?
Ar gaisa skrūvi blēņojos, mainās apgriezieni, bet ķibele nepazūd. Idle Jet jāliek lielāka vai mazāka vai arī kāda cita ķibele?
Ja tas ir tagad, pēc ilgstoša ziemas miega, tad nav nekādu brīnumu. Man katru gadu, pēc ziemas stāvēšanas, ir tādi brīnumi. Pāriet, kad kārtīgi izdirsina. Pie vainas arī var būt sveces.
man bija ļoti komiski arī ar fcr mx karbi
dodot virsū arī raustījās, beigās izrādījās, ka side stand atspere ir vaļīga un moo ik pa laikam liekas, ka peka ir nolaista
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline | |
|
piii2A | 09. Mar 2015, 11:41 | #24676 |
|
Kopš: 28. Jun 2013
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| Veči, tik ar gultņiem nevajag aizbraukt auzās un vienmēr ticēt, ka spēsi atrast lētāko un noteikti labāko.
Ir zināmi konkrēti gadījumi ar lauksaimniecības tehnikas gultņiem, kuri tiek ļoti slogoti. Oriģinālie pie dīlera, kurus ražo SKF maksā pie 100 vecās naudiņas un katrā ziņa kosmosu, salīdzinot ar tiem, kurus var dabūt gultņu bodēs un arī SKF. Bet galvenā atšķirība ir tā, ka oridžinal noiet pāris sezonas, bet neoridžinal nepilnu darba dienu.
Atgriežoties pie mopēdiem, noteikti, ka pirkt gultņus pa 350EUR, smalkākos japāņu gultņus priekš riteņu rumbām un katru nedēļas nogali izmērcēt purvā ir bezjēdzīgi, taču ir gadījumi, kad tomēr ir jāiet pie dīlera un jāpaņemt oridžinal. |
Offline | |
|
elf | 09. Mar 2015, 14:33 | #24677 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
09 Mar 2015, 09:35:05 chirkainais rakstīja:
Par gultņiem jau dažus ierakstus augstāk tika runāts, ka latvietis praktiskais tos pirks pēc numura/izmēra spec. gultņu bodē pirms pie dīlera skriet.
Taču kā ar dakšas saļņikiem? Tikai dīleris vai var atrast spec.tehnikas bodēs (kurās)?
Paldies!
Uzliec kroseniekam piemeklētus dakšas blīvslēgus un tad brīnīsies ,kāpēc brauc garām tie ,kuri iepriekš bij tālu aizmugurē!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
Archy96 | 09. Mar 2015, 14:59 | #24678 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Mar 2015, 11:41:23 piii2A rakstīja:
Veči, tik ar gultņiem nevajag aizbraukt auzās un vienmēr ticēt, ka spēsi atrast lētāko un noteikti labāko.
Ir zināmi konkrēti gadījumi ar lauksaimniecības tehnikas gultņiem, kuri tiek ļoti slogoti. Oriģinālie pie dīlera, kurus ražo SKF maksā pie 100 vecās naudiņas un katrā ziņa kosmosu, salīdzinot ar tiem, kurus var dabūt gultņu bodēs un arī SKF. Bet galvenā atšķirība ir tā, ka oridžinal noiet pāris sezonas, bet neoridžinal nepilnu darba dienu.
Atgriežoties pie mopēdiem, noteikti, ka pirkt gultņus pa 350EUR, smalkākos japāņu gultņus priekš riteņu rumbām un katru nedēļas nogali izmērcēt purvā ir bezjēdzīgi, taču ir gadījumi, kad tomēr ir jāiet pie dīlera un jāpaņemt oridžinal.
Pirmām kārtām jau vajag mazliet orientēties gultņu brendos un saprast "drēbi", jo ir ļoti daudz gadījumu, kur tīri tehniski un kvalitātes ziņā atšķirība starp original un ne-original ir apaļa nulle. Neviens moto tehnikas ražotājs pats neražo gultņus, tos ražo specializētās gultņu rūpnīcas pēc pasūtījuma, identisku gultni iespējams piemeklēt tajā pašā gultņu bodē pēc izmēra, un arī pēc markas.
Tāpat ir lēlā gala, vidējā un dārgā gala gultņi. Močiem ņemam tikai dārgo galu un viss būs OK, zināšanai:
FAG
SKF
KOYO
NTN
TIMKEN
Šīs markas var ņemt droši, viss pārējais jau ir vai nu vidusmēra vai sūdīgas kvalitātes. Un aizmirstam par ķīniešu gultņiem kā tādiem.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
UDT | 09. Mar 2015, 15:10 | #24679 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
09 Mar 2015, 14:59:07 Archy96 rakstīja:
09 Mar 2015, 11:41:23 piii2A rakstīja:
Veči, tik ar gultņiem nevajag aizbraukt auzās un vienmēr ticēt, ka spēsi atrast lētāko un noteikti labāko.
Ir zināmi konkrēti gadījumi ar lauksaimniecības tehnikas gultņiem, kuri tiek ļoti slogoti. Oriģinālie pie dīlera, kurus ražo SKF maksā pie 100 vecās naudiņas un katrā ziņa kosmosu, salīdzinot ar tiem, kurus var dabūt gultņu bodēs un arī SKF. Bet galvenā atšķirība ir tā, ka oridžinal noiet pāris sezonas, bet neoridžinal nepilnu darba dienu.
Atgriežoties pie mopēdiem, noteikti, ka pirkt gultņus pa 350EUR, smalkākos japāņu gultņus priekš riteņu rumbām un katru nedēļas nogali izmērcēt purvā ir bezjēdzīgi, taču ir gadījumi, kad tomēr ir jāiet pie dīlera un jāpaņemt oridžinal.
Pirmām kārtām jau vajag mazliet orientēties gultņu brendos un saprast "drēbi", jo ir ļoti daudz gadījumu, kur tīri tehniski un kvalitātes ziņā atšķirība starp original un ne-original ir apaļa nulle. Neviens moto tehnikas ražotājs pats neražo gultņus, tos ražo specializētās gultņu rūpnīcas pēc pasūtījuma, identisku gultni iespējams piemeklēt tajā pašā gultņu bodē pēc izmēra, un arī pēc markas.
Tāpat ir lēlā gala, vidējā un dārgā gala gultņi. Močiem ņemam tikai dārgo galu un viss būs OK, zināšanai:
FAG
SKF
KOYO
NTN
TIMKEN
Šīs markas var ņemt droši, viss pārējais jau ir vai nu vidusmēra vai sūdīgas kvalitātes. Un aizmirstam par ķīniešu gultņiem kā tādiem.
Tā arī ir.
Es savulaik pirku gultņus vienam mocim iunA firmā. Nopirku precīzi tos pašus kā oriģinālos un maksāja arī tikpat cik motofavorītā oriģinālie.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
lomsz | 09. Mar 2015, 15:51 | #24680 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Yamaha riteņu gultnis pie dīlera maksāja 30 Ls, Iun A tie paši Koyo un NTN gultņi maksāja 5 Ls gabalā... Kalpo bez problēmām... Ja kādam jauns gultnis nobeizas, visdrīzāk sabojāts ieliekot... Vienīgais, ko nācās pirk oriģinālo bija adatgultnis aizmugures piekares svirās... Koyo, bet tādus neievedot.... [ Šo ziņu laboja lomsz, 09 Mar 2015, 15:52:17 ] |
Offline | |
|