Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kba-pro
07. Mar 2015, 06:51#24661

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


07 Mar 2015, 01:02:37 Bagars rakstīja:

06 Mar 2015, 23:16:41 Rex rakstīja:
Sveiki. Netīšām sanāca iegādāties mocim vēlvienu dzinēju. Tagad prātoju kā būtu labāk, pareizāk to glabāt? Eļļu tecināt no kartera ārā, jeb atstāt iekšā? Kā Jūs domājat?

Netīšām noslīcini eļļas cisternā! Tā būs vislabāk...


laps

Offline

Rex
07. Mar 2015, 07:54#24662

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


07 Mar 2015, 01:02:37 Bagars rakstīja:

06 Mar 2015, 23:16:41 Rex rakstīja:
Sveiki. Netīšām sanāca iegādāties mocim vēlvienu dzinēju. Tagad prātoju kā būtu labāk, pareizāk to glabāt? Eļļu tecināt no kartera ārā, jeb atstāt iekšā? Kā Jūs domājat?

Netīšām noslīcini eļļas cisternā! Tā būs vislabāk...


Jā, ideja tiešām nav peļama. Paldies, ka atradi laiku atbildēt. Nākošreiz vari tā nepūlēties.

[ Šo ziņu laboja Rex, 07 Mar 2015, 08:00:16 ]



-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

mexa
07. Mar 2015, 10:10#24663

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ir noperkami konservatori, skiet bija ell vietaa lejams un aerosols papuust kur pagadaas.

galvenais cilindra virsma,vaarsti un shaales...tie ir kritiskie momenti kuri ir jaapsmere. google neko nesaka?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Rex
07. Mar 2015, 10:33#24664

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


07 Mar 2015, 10:10:50 mexa rakstīja:
ir noperkami konservatori, skiet bija ell vietaa lejams un aerosols papuust kur pagadaas.

galvenais cilindra virsma,vaarsti un shaales...tie ir kritiskie momenti kuri ir jaapsmere. google neko nesaka?


Par google neiedomājos Cilindros jāiepūš kkāds eļļotājs (piem. wurth hss2000)? Jāpameklē tie konservatori. Paldies par atbildi

-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

mexa
07. Mar 2015, 13:17#24665

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

butiba jau jasmere butu visas metaliskas virsmas. un galvenais tureet siltaa vietaa, lai nqv temp. svarstibu, un normaals gaisa mitrums

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
07. Mar 2015, 13:23#24666

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Izlasi
vai nu lej pilnu līdz lūpai ar zemas klases jaunu eļļu, vai izmanto speciālu konservēšanai paredzētu produktu.

Offline

Rex
07. Mar 2015, 15:42#24667

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs

Mexa, Niere,liels paldies Jums.
Ok, to konservējošo eļļu var liet, ja to motoru vēl var iedarbināt, lai tā eļļa nonāk kur tai jānonāk. Manā gadījumā motors jau ir uz paletes. Loģiskāk būtu gāzt pilnu karteri, bet ko cilindros? Ar to pašu eļļu?

-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

Rex
07. Mar 2015, 18:06#24668

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


07 Mar 2015, 17:59:47 Bagars rakstīja:

07 Mar 2015, 15:42:08 Rex rakstīja:
Mexa, Niere,liels paldies Jums.
Ok, to konservējošo eļļu var liet, ja to motoru vēl var iedarbināt, lai tā eļļa nonāk kur tai jānonāk. Manā gadījumā motors jau ir uz paletes. Loģiskāk būtu gāzt pilnu karteri, bet ko cilindros? Ar to pašu eļļu?

Bļe! es tev tieši to jau pašā sākumā ieklabināju, bet tev, princese, nepatika!

Sorry par neatapību. Finālā tā arī sanāk. Stroķos jau būtu vienalga kādu eļļu gāzt? Karterī gan jau vajadzētu pēc specenes.

[ Šo ziņu laboja Rex, 07 Mar 2015, 18:08:11 ]



-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

enwit
09. Mar 2015, 02:36#24669

Kopš: 18. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: bmw

tie, kas ir likuši led pagriezienu rādītājus, mainijāt releju (vai likāt pretestības?) un mainijāt arī pagriezienu lampiņas uz led spidometrā? kādas spidometrā derētu priekš bandīta?

domāju, ka apskatē neizlaidīs cauri ar hipermirgošanu, beidzot jāsataisa tā lieta..

Offline

andrulja4
09. Mar 2015, 08:12#24670

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: SV650

Var likt gan pretestības gan mainīt releju, kā pašam ērtāk. Es uzsūtīju no ē - bay'a releju (made in china) pa 3$ un viss smuki strādā. Nav nekas jālodē un lieki vadi nekur nekarājas.

Offline

mexa
09. Mar 2015, 09:20#24671

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pareizi, kā sirds vēlas var darīt. ar rezistoriem būtu primitīvi, jebšu skaitītos nevis problēmas novēršana bet simptomu aizmalēšana. bet strādā...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

chirkainais
09. Mar 2015, 09:35#24672

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Par gultņiem jau dažus ierakstus augstāk tika runāts, ka latvietis praktiskais tos pirks pēc numura/izmēra spec. gultņu bodē pirms pie dīlera skriet.
Taču kā ar dakšas saļņikiem? Tikai dīleris vai var atrast spec.tehnikas bodēs (kurās)?
Paldies!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

mexa
09. Mar 2015, 09:36#24673

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

dīleris vai citi tirgotāji...nekāds kosmoss arī pie dīlera nemaksā...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

cbx650e
09. Mar 2015, 10:49#24674

Kopš: 28. Feb 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk

Nu jaa es domaju ka blivslegus moto bodees par sakariigu ciparu nopirkt var , bet gan jau ir arii vietas kur tos peec izmeeriem nopirkt var taapat kaa gultnjus. Pie diilera nezinu vai ir kosmos vai nee . Tik briesmiigi kaa pie Yamahas jau nevar buut kur par vienu klokenes gultni paprasa 350 einaarus kuram sarkanaa cens 20 buutu ( Virago 770/1100 ), tikai prieksh Yamahas speshaly par 4mm arejaa chaula lielaaka uztaisiita nekaa standartam .Izeja bij vienkaarsha standarta gultnis plus papildus novirpotas chaulas kuras iepreseeja ar visi gultni.
Tas ir taapat kaa buuvmateriaalu veikalaa te vaacijaa kur var nopirkt speciaalu benziinu it kaa spechal prieksh zaales plaaveeja (divtaktu motors ) par 4,5€ litraa ,un daunji arii peerk , tur pat zirgam jaasmejas .

Offline

Pauliic
09. Mar 2015, 11:17#24675

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS


05 Mar 2015, 20:52:04 Yuuhaidi rakstīja:

05 Mar 2015, 20:00:10 Ex rakstīja:
Kas par vainu ja strauji atgriežot ručku mo rijas ciet? Karburators Keihin FCR-MX 41 - maisījums pa treknu?
Ar gaisa skrūvi blēņojos, mainās apgriezieni, bet ķibele nepazūd. Idle Jet jāliek lielāka vai mazāka vai arī kāda cita ķibele?




Ja tas ir tagad, pēc ilgstoša ziemas miega, tad nav nekādu brīnumu. Man katru gadu, pēc ziemas stāvēšanas, ir tādi brīnumi. Pāriet, kad kārtīgi izdirsina. Pie vainas arī var būt sveces.


man bija ļoti komiski arī ar fcr mx karbi

dodot virsū arī raustījās, beigās izrādījās, ka side stand atspere ir vaļīga un moo ik pa laikam liekas, ka peka ir nolaista

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

piii2A
09. Mar 2015, 11:41#24676

Kopš: 28. Jun 2013

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Veči, tik ar gultņiem nevajag aizbraukt auzās un vienmēr ticēt, ka spēsi atrast lētāko un noteikti labāko.
Ir zināmi konkrēti gadījumi ar lauksaimniecības tehnikas gultņiem, kuri tiek ļoti slogoti. Oriģinālie pie dīlera, kurus ražo SKF maksā pie 100 vecās naudiņas un katrā ziņa kosmosu, salīdzinot ar tiem, kurus var dabūt gultņu bodēs un arī SKF. Bet galvenā atšķirība ir tā, ka oridžinal noiet pāris sezonas, bet neoridžinal nepilnu darba dienu.
Atgriežoties pie mopēdiem, noteikti, ka pirkt gultņus pa 350EUR, smalkākos japāņu gultņus priekš riteņu rumbām un katru nedēļas nogali izmērcēt purvā ir bezjēdzīgi, taču ir gadījumi, kad tomēr ir jāiet pie dīlera un jāpaņemt oridžinal.

Offline

elf
09. Mar 2015, 14:33#24677

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


09 Mar 2015, 09:35:05 chirkainais rakstīja:
Par gultņiem jau dažus ierakstus augstāk tika runāts, ka latvietis praktiskais tos pirks pēc numura/izmēra spec. gultņu bodē pirms pie dīlera skriet.
Taču kā ar dakšas saļņikiem? Tikai dīleris vai var atrast spec.tehnikas bodēs (kurās)?
Paldies!

Uzliec kroseniekam piemeklētus dakšas blīvslēgus un tad brīnīsies ,kāpēc brauc garām tie ,kuri iepriekš bij tālu aizmugurē!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Archy96
09. Mar 2015, 14:59#24678

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Mar 2015, 11:41:23 piii2A rakstīja:
Veči, tik ar gultņiem nevajag aizbraukt auzās un vienmēr ticēt, ka spēsi atrast lētāko un noteikti labāko.
Ir zināmi konkrēti gadījumi ar lauksaimniecības tehnikas gultņiem, kuri tiek ļoti slogoti. Oriģinālie pie dīlera, kurus ražo SKF maksā pie 100 vecās naudiņas un katrā ziņa kosmosu, salīdzinot ar tiem, kurus var dabūt gultņu bodēs un arī SKF. Bet galvenā atšķirība ir tā, ka oridžinal noiet pāris sezonas, bet neoridžinal nepilnu darba dienu.
Atgriežoties pie mopēdiem, noteikti, ka pirkt gultņus pa 350EUR, smalkākos japāņu gultņus priekš riteņu rumbām un katru nedēļas nogali izmērcēt purvā ir bezjēdzīgi, taču ir gadījumi, kad tomēr ir jāiet pie dīlera un jāpaņemt oridžinal.

Pirmām kārtām jau vajag mazliet orientēties gultņu brendos un saprast "drēbi", jo ir ļoti daudz gadījumu, kur tīri tehniski un kvalitātes ziņā atšķirība starp original un ne-original ir apaļa nulle. Neviens moto tehnikas ražotājs pats neražo gultņus, tos ražo specializētās gultņu rūpnīcas pēc pasūtījuma, identisku gultni iespējams piemeklēt tajā pašā gultņu bodē pēc izmēra, un arī pēc markas.

Tāpat ir lēlā gala, vidējā un dārgā gala gultņi. Močiem ņemam tikai dārgo galu un viss būs OK, zināšanai:

FAG
SKF
KOYO
NTN
TIMKEN

Šīs markas var ņemt droši, viss pārējais jau ir vai nu vidusmēra vai sūdīgas kvalitātes. Un aizmirstam par ķīniešu gultņiem kā tādiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

UDT
09. Mar 2015, 15:10#24679

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


09 Mar 2015, 14:59:07 Archy96 rakstīja:

09 Mar 2015, 11:41:23 piii2A rakstīja:
Veči, tik ar gultņiem nevajag aizbraukt auzās un vienmēr ticēt, ka spēsi atrast lētāko un noteikti labāko.
Ir zināmi konkrēti gadījumi ar lauksaimniecības tehnikas gultņiem, kuri tiek ļoti slogoti. Oriģinālie pie dīlera, kurus ražo SKF maksā pie 100 vecās naudiņas un katrā ziņa kosmosu, salīdzinot ar tiem, kurus var dabūt gultņu bodēs un arī SKF. Bet galvenā atšķirība ir tā, ka oridžinal noiet pāris sezonas, bet neoridžinal nepilnu darba dienu.
Atgriežoties pie mopēdiem, noteikti, ka pirkt gultņus pa 350EUR, smalkākos japāņu gultņus priekš riteņu rumbām un katru nedēļas nogali izmērcēt purvā ir bezjēdzīgi, taču ir gadījumi, kad tomēr ir jāiet pie dīlera un jāpaņemt oridžinal.

Pirmām kārtām jau vajag mazliet orientēties gultņu brendos un saprast "drēbi", jo ir ļoti daudz gadījumu, kur tīri tehniski un kvalitātes ziņā atšķirība starp original un ne-original ir apaļa nulle. Neviens moto tehnikas ražotājs pats neražo gultņus, tos ražo specializētās gultņu rūpnīcas pēc pasūtījuma, identisku gultni iespējams piemeklēt tajā pašā gultņu bodē pēc izmēra, un arī pēc markas.

Tāpat ir lēlā gala, vidējā un dārgā gala gultņi. Močiem ņemam tikai dārgo galu un viss būs OK, zināšanai:

FAG
SKF
KOYO
NTN
TIMKEN

Šīs markas var ņemt droši, viss pārējais jau ir vai nu vidusmēra vai sūdīgas kvalitātes. Un aizmirstam par ķīniešu gultņiem kā tādiem.


Tā arī ir.
Es savulaik pirku gultņus vienam mocim iunA firmā. Nopirku precīzi tos pašus kā oriģinālos un maksāja arī tikpat cik motofavorītā oriģinālie.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

lomsz
09. Mar 2015, 15:51#24680

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Yamaha riteņu gultnis pie dīlera maksāja 30 Ls, Iun A tie paši Koyo un NTN gultņi maksāja 5 Ls gabalā... Kalpo bez problēmām... Ja kādam jauns gultnis nobeizas, visdrīzāk sabojāts ieliekot... Vienīgais, ko nācās pirk oriģinālo bija adatgultnis aizmugures piekares svirās... Koyo, bet tādus neievedot....

[ Šo ziņu laboja lomsz, 09 Mar 2015, 15:52:17 ]

Offline