Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Sandors,
ļaunākie, tomēr vienlaikus iedarbīgākie, meli ir puspatiesības. proti, tiek operēts ar 'tipa zinātni' un gudriem, neapstrīdamiem jēdzieniem, bet runas plūdos nekas netiek pieminēts par neērto seku pusi.
tas 'vienrocīgais bandīts', kuru tik ļoti iecienījuši demonstrēt visas tās drazas tirgotāji, demonstrē tikai vienu no daudzām šķidruma funkcijām. tādēļ uzskatīt to par 'neapgāžamu pierādījumu' ir nepareizi.
tā iedomājos uz ātru roku citu eksperimentu, kuru droši varētu rādīt vientiešiem. proti, paņemt jebkuru tirdzniecībā esošu dzesēšanas sķidrumu un nomērīt tā siltumietilpību/siltumvadītspēju. un tad pretim nodemonstrēt 'maģisko un revolucionāro formulu'......... H2O...!!!
katram taps skaidrs, ka visi auto un eļļu ražotāji globāli sazvērējušies un spiež visu pasauli pirkt dārgo etilēnglikolu. ūdens taču pilnīgi acīmredzami dzesē labāk.
(potenciālie superpiedevas ražotāji par pāris aliņiem var saņemt no manis patentu)
vēl viens piemērs par citām piedevām - pārtikas piedevām svara zaudēšanai:
nezinu kā tagad, bet kādreiz lielā cieņā daudzi no tiem sūdiem bija un izrādās kādēļ. tie tiešām ļāva ļoti strauji zaudēt svaru, tantēm uzlabojās garastāvoklis utt. viss, kas solīts, realizējās gandrīz vienmēr un strauji.
bet tad izrādījās, ka tie satur nelielas devas specifisku narkotiku ar stimulējošu efektu, kuras izkustināja citādi mazkustīgās tantes. tādējādi, protams, bija iespējams gūt solītos panākumus. taču kā jau ar narkotikām, no tām veidojas atkarība un tiklīdz vairs nelieto, tā iestājas depresija, i svars ar divtik sparu nāk atpakaļ.
cik vēl gadiem jāpaiet, lai cilvēki pārstātu ticēt brīnumlīdzekļiem!? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Dzesē jau tas H2O ļoti labi, tikai tam nepiemīt eļļošanas īpašību, kas nepieciešamas sūkņa mehānismam, kā arī ļoti smuki korodē viss, kas ir no tērauda dzesēšanas sistēmā, un gan jau vēl ir kāds negatīvais blekusefekts.
Par to svara zaudēšanu - tas ir apbrīnojami, ko tik cilvēki nav gatavi darīt, lai tiktu vaļā no riepas, tā vietā lai vienkārši beigtu rīt kā cūkas un sāktu vairāk kustēties [ Šo ziņu laboja Archy96, 23 Nov 2014, 00:33:21 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
23 Nov 2014, 00:31:21 Archy96 rakstīja:
...un gan jau vēl ir kāds negatīvais blekusefekts.
vēl blokam ziemā iestājas psdc un pārkarsēts uzvārās jau pie +100C.
bet visas tās šaizes iestājas ne uzreiz, dzesē ta pa pirmo. | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
23 Nov 2014, 00:51:15 Niere rakstīja:
23 Nov 2014, 00:31:21 Archy96 rakstīja:
...un gan jau vēl ir kāds negatīvais blekusefekts.
vēl blokam ziemā iestājas psdc un pārkarsēts uzvārās jau pie +100C.
bet visas tās šaizes iestājas ne uzreiz, dzesē ta pa pirmo.
Starp citu, sacīkstēs mēdza izmantot tīru ūdeni, tam klāt piešaujot 10% antifrīza, lai sūknis uzreiz nenokaujās, kā arī drošības nolūkos, jo ūdens, kad tas ir izlijis uztrases, neslīd tā kā antifrīzs. Tas viss gan jau nu ir no oldskūla sērijas, jo ir alternatīvas - tas pats Motul organiskais, jeb kā viņu tur sauca, šķidrums, ar augstāku vārīšanās temperatūru utt.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| zināms jau zināms fakts.
un, starp citu, šis ļoti labi sasaucās ar to, ka superpiedevu andelmaņi sportu piesauc kā argumentu par labu 'sevišķajām spējām'. | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Vienā manuāli biju pat atradis, ka jālej pusi uz pusi destilēts h2o ar antfrīzu | Offline | | |
Barada | | Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
24 Nov 2014, 17:08:30 klibikxxx rakstīja:
Vienā manuāli biju pat atradis, ka jālej pusi uz pusi destilēts h2o ar antfrīzu
Hmm ... Man abiem mo tā rakstīts manuāļos! Ne gluži 1/1, bet jājauc!
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. | Offline | | |
agrais | | Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
24 Nov 2014, 17:28:31 Barada rakstīja:
24 Nov 2014, 17:08:30 klibikxxx rakstīja:
Vienā manuāli biju pat atradis, ka jālej pusi uz pusi destilēts h2o ar antfrīzu
Hmm ... Man abiem mo tā rakstīts manuāļos! Ne gluži 1/1, bet jājauc!
Arī manam mo jājauc, vai nu gatavs jālej. Tīru antifrīzu nevar liet. Bet Niere jau par jaukšanu nerunāja, tur runa bija par ūdeni kā tādu... Tās dažādas lietas. | Offline | | |
Barada | | Kopš: 02. Sep 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 1357
Braucu ar: XL1000V, W163
|
24 Nov 2014, 18:50:29 agrais rakstīja:
24 Nov 2014, 17:28:31 Barada rakstīja:
24 Nov 2014, 17:08:30 klibikxxx rakstīja:
Vienā manuāli biju pat atradis, ka jālej pusi uz pusi destilēts h2o ar antfrīzu
Hmm ... Man abiem mo tā rakstīts manuāļos! Ne gluži 1/1, bet jājauc!
Arī manam mo jājauc, vai nu gatavs jālej. Tīru antifrīzu nevar liet. Bet Niere jau par jaukšanu nerunāja, tur runa bija par ūdeni kā tādu... Tās dažādas lietas.
Tas gan. Padomijas technikai varēja, un lēja, ūdentiņu. Vienreiz sagadījās ieliet tīru Opeļā, un kujakš - maini ūdenssūkni atkal! Korozija jau pati par sevi.
Nu jau offtopic aiziet!
----------------- Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| antifrīzs bija kā piemērs. tīrs antifrīzs sliktāk vada un labāk sasalst tā uz ātro. bet tā ir cita dziesma. te runa par piedevām iet. redzēt kā to mēra var garāžā. inetā bija vārītas dažādas eļļas. tobiš skatoties kā polimerizējas eļļa. un piemēra kas notiek ar eļļu ja uzvāra motoru. un tā jau ir viena vieta kur tai piedevai radīt šaizi. Niere pareizi teica šeit reizi-motorā ne tikai berze notiek, kura būtu jāeļļo, bet arī temperatūras svārstības, piejaukumu rašanās eļļā, kura piemēram kādā mērā samazina eļļošanas spējas. ja eļļa paspēj piedegt tad vispār sūdīgi, ja vēl eļļa ir spējīga tipa novērst sulojošos blīvslēgu tad ir pavisam slikti. viņš sabriedīs, tu priecāsies, un tad viņš tupa sāks jukt un līst teju ārā, un tad iztecēs eļļa. vainīgs protams būs vecais motors labai eļļau jau ir piedevas klāt, un tās kuras var būt, nevis nesaderīgās kuras piepizdīs motoru. kaut gan Nieres viedoklis ne vienmēr sakrīt ar man
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| antifrīzs bija kā piemērs. tīrs antifrīzs sliktāk vada un labāk sasalst tā uz ātro. bet tā ir cita dziesma. te runa par piedevām iet. redzēt kā to mēra var garāžā. inetā bija vārītas dažādas eļļas. tobiš skatoties kā polimerizējas eļļa. un piemēra kas notiek ar eļļu ja uzvāra motoru. un tā jau ir viena vieta kur tai piedevai radīt šaizi. Niere pareizi teica šeit reizi-motorā ne tikai berze notiek, kura būtu jāeļļo, bet arī temperatūras svārstības, piejaukumu rašanās eļļā, kura piemēram kādā mērā samazina eļļošanas spējas. ja eļļa paspēj piedegt tad vispār sūdīgi, ja vēl eļļa ir spējīga tipa novērst sulojošos blīvslēgu tad ir pavisam slikti. viņš sabriedīs, tu priecāsies, un tad viņš tupa sāks jukt un līst teju ārā, un tad iztecēs eļļa. vainīgs protams būs vecais motors labai eļļau jau ir piedevas klāt, un tās kuras var būt, nevis nesaderīgās kuras piepizdīs motoru. kaut gan Nieres viedoklis ne vienmēr sakrīt ar manu, bet šeit ta toč nav ko sprēgāt pierādot piedevu foršumu [ Šo ziņu laboja mexa, 24 Nov 2014, 19:30:14 ]
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Longlife eļļa un corolla
Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla
[IMG]zafte_motorā[IMG]
Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!
Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:
02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla
[IMG]zafte_motorā[IMG]
Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!
Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc
Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
02 Dec 2014, 16:37:41 andrejins rakstīja:
02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:
02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla
[IMG]zafte_motorā[IMG]
Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!
Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc
Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...
Toreiz šamā (ex kolēģa) koijotam motoru ar kkādu skalojamo eļļu izmazgāja, ielēja kādu vajag, droškavien notirgoja tālāk
Mums te darbā dažiem ir jālej voļfovičos garās eļļas, bet ir iekšējā noruna, ka maina ik pa 15k km, tā kā jābūt "gerai"
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
02 Dec 2014, 18:44:56 Sliktais rakstīja:
02 Dec 2014, 16:37:41 andrejins rakstīja:
02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:
02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla
[IMG]zafte_motorā[IMG]
Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!
Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc
Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...
Toreiz šamā (ex kolēģa) koijotam motoru ar kkādu skalojamo eļļu izmazgāja, ielēja kādu vajag, droškavien notirgoja tālāk
Mums te darbā dažiem ir jālej voļfovičos garās eļļas, bet ir iekšējā noruna, ka maina ik pa 15k km, tā kā jābūt "gerai"
Voļfovičā man arī jālej garā eļļa un tieši tāpat mainu ik pa 15kkm. Ilgāk neesmu riskējis ar to braukt
Jebkurā gadījumē šai corollai noteikti ir bijušas kādas piedevas, jo eļļa no sadalenes bija jāskalda nost
Longlife eļļas parasti izveido tikai puņķi, nevis šitādu her*u[ Šo ziņu laboja andrejins, 04 Dec 2014, 09:08:34 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem
https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem
https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls
Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Piradzinjsh | | Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
|
10 Dec 2014, 22:01:13 Archy96 rakstīja:
10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem
https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls
Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits
Vai ne, ir starpība startēt aukstu motoru pie -15 un izlaist līkumiņu, atkārtojot to pašu atkal un atkal tūkstoš reižu vai ripināt kruīzā pa štrāsi miljonu | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Dec 2014, 22:26:18 Piradzinjsh rakstīja:
10 Dec 2014, 22:01:13 Archy96 rakstīja:
10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem
https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls
Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits
Vai ne, ir starpība startēt aukstu motoru pie -15 un izlaist līkumiņu, atkārtojot to pašu atkal un atkal tūkstoš reižu vai ripināt kruīzā pa štrāsi miljonu
Pēc teorijas laikam bija tā, kad lielum lielais procents dzinēja izdiluma rodās tieši startējot aukstu kamēr tas vēl nav uzsilis, respektīvi, jo vairāk īsus pārbraucienus ar silšanām un atdzišanām veic, jo vairāk dilst. Nav brīnums, kad no ārzemēm atnāk auto uz 400000 uz tāfeles , bet pietiekami labā tehniskā stāvoklī, lai mūsu bāleliņi varētu uzgriezt 180000 un būtu ticamības moments, jo īpašnieks braucis katru dienu 200km uz un 200km no darba pa bāni, nevis 18 reizes pa 3km.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
|