Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
23. Nov 2014, 00:16#2458

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Sandors,
ļaunākie, tomēr vienlaikus iedarbīgākie, meli ir puspatiesības. proti, tiek operēts ar 'tipa zinātni' un gudriem, neapstrīdamiem jēdzieniem, bet runas plūdos nekas netiek pieminēts par neērto seku pusi.

tas 'vienrocīgais bandīts', kuru tik ļoti iecienījuši demonstrēt visas tās drazas tirgotāji, demonstrē tikai vienu no daudzām šķidruma funkcijām. tādēļ uzskatīt to par 'neapgāžamu pierādījumu' ir nepareizi.

tā iedomājos uz ātru roku citu eksperimentu, kuru droši varētu rādīt vientiešiem. proti, paņemt jebkuru tirdzniecībā esošu dzesēšanas sķidrumu un nomērīt tā siltumietilpību/siltumvadītspēju. un tad pretim nodemonstrēt 'maģisko un revolucionāro formulu'......... H2O...!!!
katram taps skaidrs, ka visi auto un eļļu ražotāji globāli sazvērējušies un spiež visu pasauli pirkt dārgo etilēnglikolu. ūdens taču pilnīgi acīmredzami dzesē labāk.
(potenciālie superpiedevas ražotāji par pāris aliņiem var saņemt no manis patentu)

vēl viens piemērs par citām piedevām - pārtikas piedevām svara zaudēšanai:
nezinu kā tagad, bet kādreiz lielā cieņā daudzi no tiem sūdiem bija un izrādās kādēļ. tie tiešām ļāva ļoti strauji zaudēt svaru, tantēm uzlabojās garastāvoklis utt. viss, kas solīts, realizējās gandrīz vienmēr un strauji.
bet tad izrādījās, ka tie satur nelielas devas specifisku narkotiku ar stimulējošu efektu, kuras izkustināja citādi mazkustīgās tantes. tādējādi, protams, bija iespējams gūt solītos panākumus. taču kā jau ar narkotikām, no tām veidojas atkarība un tiklīdz vairs nelieto, tā iestājas depresija, i svars ar divtik sparu nāk atpakaļ.

cik vēl gadiem jāpaiet, lai cilvēki pārstātu ticēt brīnumlīdzekļiem!?

Offline

Archy96
23. Nov 2014, 00:31#2459

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Dzesē jau tas H2O ļoti labi, tikai tam nepiemīt eļļošanas īpašību, kas nepieciešamas sūkņa mehānismam, kā arī ļoti smuki korodē viss, kas ir no tērauda dzesēšanas sistēmā, un gan jau vēl ir kāds negatīvais blekusefekts.

Par to svara zaudēšanu - tas ir apbrīnojami, ko tik cilvēki nav gatavi darīt, lai tiktu vaļā no riepas, tā vietā lai vienkārši beigtu rīt kā cūkas un sāktu vairāk kustēties

[ Šo ziņu laboja Archy96, 23 Nov 2014, 00:33:21 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
23. Nov 2014, 00:51#2460

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


23 Nov 2014, 00:31:21 Archy96 rakstīja:
...un gan jau vēl ir kāds negatīvais blekusefekts.

vēl blokam ziemā iestājas psdc un pārkarsēts uzvārās jau pie +100C.
bet visas tās šaizes iestājas ne uzreiz, dzesē ta pa pirmo.

Offline

Archy96
23. Nov 2014, 01:01#2461

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Nov 2014, 00:51:15 Niere rakstīja:

23 Nov 2014, 00:31:21 Archy96 rakstīja:
...un gan jau vēl ir kāds negatīvais blekusefekts.

vēl blokam ziemā iestājas psdc un pārkarsēts uzvārās jau pie +100C.
bet visas tās šaizes iestājas ne uzreiz, dzesē ta pa pirmo.


Starp citu, sacīkstēs mēdza izmantot tīru ūdeni, tam klāt piešaujot 10% antifrīza, lai sūknis uzreiz nenokaujās, kā arī drošības nolūkos, jo ūdens, kad tas ir izlijis uztrases, neslīd tā kā antifrīzs. Tas viss gan jau nu ir no oldskūla sērijas, jo ir alternatīvas - tas pats Motul organiskais, jeb kā viņu tur sauca, šķidrums, ar augstāku vārīšanās temperatūru utt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
23. Nov 2014, 01:29#2462

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

zināms jau zināms fakts.
un, starp citu, šis ļoti labi sasaucās ar to, ka superpiedevu andelmaņi sportu piesauc kā argumentu par labu 'sevišķajām spējām'.

Offline

klibikxxx
24. Nov 2014, 17:08#2463

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Vienā manuāli biju pat atradis, ka jālej pusi uz pusi destilēts h2o ar antfrīzu

Offline

Barada
24. Nov 2014, 17:28#2464

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


24 Nov 2014, 17:08:30 klibikxxx rakstīja:
Vienā manuāli biju pat atradis, ka jālej pusi uz pusi destilēts h2o ar antfrīzu

Hmm ... Man abiem mo tā rakstīts manuāļos! Ne gluži 1/1, bet jājauc!

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

agrais
24. Nov 2014, 18:50#2465

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


24 Nov 2014, 17:28:31 Barada rakstīja:

24 Nov 2014, 17:08:30 klibikxxx rakstīja:
Vienā manuāli biju pat atradis, ka jālej pusi uz pusi destilēts h2o ar antfrīzu

Hmm ... Man abiem mo tā rakstīts manuāļos! Ne gluži 1/1, bet jājauc!


Arī manam mo jājauc, vai nu gatavs jālej. Tīru antifrīzu nevar liet. Bet Niere jau par jaukšanu nerunāja, tur runa bija par ūdeni kā tādu... Tās dažādas lietas.

Offline

Barada
24. Nov 2014, 19:15#2466

Kopš: 02. Sep 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: XL1000V, W163


24 Nov 2014, 18:50:29 agrais rakstīja:

24 Nov 2014, 17:28:31 Barada rakstīja:

24 Nov 2014, 17:08:30 klibikxxx rakstīja:
Vienā manuāli biju pat atradis, ka jālej pusi uz pusi destilēts h2o ar antfrīzu

Hmm ... Man abiem mo tā rakstīts manuāļos! Ne gluži 1/1, bet jājauc!

Arī manam mo jājauc, vai nu gatavs jālej. Tīru antifrīzu nevar liet. Bet Niere jau par jaukšanu nerunāja, tur runa bija par ūdeni kā tādu... Tās dažādas lietas.

Tas gan. Padomijas technikai varēja, un lēja, ūdentiņu. Vienreiz sagadījās ieliet tīru Opeļā, un kujakš - maini ūdenssūkni atkal! Korozija jau pati par sevi.
Nu jau offtopic aiziet!

-----------------
Piedāvājumā Moto/Auto RockOil smērvielas.

Offline

mexa
24. Nov 2014, 19:29#2467

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

antifrīzs bija kā piemērs. tīrs antifrīzs sliktāk vada un labāk sasalst tā uz ātro. bet tā ir cita dziesma. te runa par piedevām iet. redzēt kā to mēra var garāžā. inetā bija vārītas dažādas eļļas. tobiš skatoties kā polimerizējas eļļa. un piemēra kas notiek ar eļļu ja uzvāra motoru. un tā jau ir viena vieta kur tai piedevai radīt šaizi. Niere pareizi teica šeit reizi-motorā ne tikai berze notiek, kura būtu jāeļļo, bet arī temperatūras svārstības, piejaukumu rašanās eļļā, kura piemēram kādā mērā samazina eļļošanas spējas. ja eļļa paspēj piedegt tad vispār sūdīgi, ja vēl eļļa ir spējīga tipa novērst sulojošos blīvslēgu tad ir pavisam slikti. viņš sabriedīs, tu priecāsies, un tad viņš tupa sāks jukt un līst teju ārā, un tad iztecēs eļļa. vainīgs protams būs vecais motors labai eļļau jau ir piedevas klāt, un tās kuras var būt, nevis nesaderīgās kuras piepizdīs motoru. kaut gan Nieres viedoklis ne vienmēr sakrīt ar man

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
24. Nov 2014, 19:29#2468

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

antifrīzs bija kā piemērs. tīrs antifrīzs sliktāk vada un labāk sasalst tā uz ātro. bet tā ir cita dziesma. te runa par piedevām iet. redzēt kā to mēra var garāžā. inetā bija vārītas dažādas eļļas. tobiš skatoties kā polimerizējas eļļa. un piemēra kas notiek ar eļļu ja uzvāra motoru. un tā jau ir viena vieta kur tai piedevai radīt šaizi. Niere pareizi teica šeit reizi-motorā ne tikai berze notiek, kura būtu jāeļļo, bet arī temperatūras svārstības, piejaukumu rašanās eļļā, kura piemēram kādā mērā samazina eļļošanas spējas. ja eļļa paspēj piedegt tad vispār sūdīgi, ja vēl eļļa ir spējīga tipa novērst sulojošos blīvslēgu tad ir pavisam slikti. viņš sabriedīs, tu priecāsies, un tad viņš tupa sāks jukt un līst teju ārā, un tad iztecēs eļļa. vainīgs protams būs vecais motors labai eļļau jau ir piedevas klāt, un tās kuras var būt, nevis nesaderīgās kuras piepizdīs motoru. kaut gan Nieres viedoklis ne vienmēr sakrīt ar manu, bet šeit ta toč nav ko sprēgāt pierādot piedevu foršumu

[ Šo ziņu laboja mexa, 24 Nov 2014, 19:30:14 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
02. Dec 2014, 11:40#2469

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Longlife eļļa un corolla





Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Sliktais
02. Dec 2014, 13:46#2470

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla

[IMG]zafte_motorā[IMG]

Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

andrejins
02. Dec 2014, 16:37#2471

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:

02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla

[IMG]zafte_motorā[IMG]

Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc


Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Sliktais
02. Dec 2014, 18:44#2472

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


02 Dec 2014, 16:37:41 andrejins rakstīja:

02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:

02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla

[IMG]zafte_motorā[IMG]

Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc


Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...

Toreiz šamā (ex kolēģa) koijotam motoru ar kkādu skalojamo eļļu izmazgāja, ielēja kādu vajag, droškavien notirgoja tālāk
Mums te darbā dažiem ir jālej voļfovičos garās eļļas, bet ir iekšējā noruna, ka maina ik pa 15k km, tā kā jābūt "gerai"

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

andrejins
04. Dec 2014, 08:56#2473

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


02 Dec 2014, 18:44:56 Sliktais rakstīja:

02 Dec 2014, 16:37:41 andrejins rakstīja:

02 Dec 2014, 13:46:16 Sliktais rakstīja:

02 Dec 2014, 11:40:58 andrejins rakstīja:
Longlife eļļa un corolla

[IMG]zafte_motorā[IMG]

Ir gan aizdomas, ka ir arī 'superpiedevas' bijušas motorā!

Kādus 5+ gadus nobraukāju ar koijotu gorillu, amservā gan nekādu "long life" nelēja, maiņa ik pēc 15k km, pēc manuāļa.
Iepriekšējā darbā EE kolēģis izcēlās, nobrauca bez eļļas maiņas visu operlīzes periodu (3g, 100k km), tipa nebij zinājis, ka uz apkopēm jābrauc


Te ar nav zināms cik ilgi iepriekšējais owneris ir braucis...

Toreiz šamā (ex kolēģa) koijotam motoru ar kkādu skalojamo eļļu izmazgāja, ielēja kādu vajag, droškavien notirgoja tālāk
Mums te darbā dažiem ir jālej voļfovičos garās eļļas, bet ir iekšējā noruna, ka maina ik pa 15k km, tā kā jābūt "gerai"

Voļfovičā man arī jālej garā eļļa un tieši tāpat mainu ik pa 15kkm. Ilgāk neesmu riskējis ar to braukt

Jebkurā gadījumē šai corollai noteikti ir bijušas kādas piedevas, jo eļļa no sadalenes bija jāskalda nost

Longlife eļļas parasti izveido tikai puņķi, nevis šitādu her*u

[ Šo ziņu laboja andrejins, 04 Dec 2014, 09:08:34 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

soulfreak
10. Dec 2014, 21:01#2474

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem

https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU

un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls

Offline

Archy96
10. Dec 2014, 22:01#2475

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem

https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU

un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls

Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Piradzinjsh
10. Dec 2014, 22:26#2476

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:


10 Dec 2014, 22:01:13 Archy96 rakstīja:

10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem

https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU

un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls

Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits

Vai ne, ir starpība startēt aukstu motoru pie -15 un izlaist līkumiņu, atkārtojot to pašu atkal un atkal tūkstoš reižu vai ripināt kruīzā pa štrāsi miljonu

Offline

Archy96
10. Dec 2014, 22:36#2477

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Dec 2014, 22:26:18 Piradzinjsh rakstīja:

10 Dec 2014, 22:01:13 Archy96 rakstīja:

10 Dec 2014, 21:01:27 soulfreak rakstīja:
Eh kā jāj cilvēkus ar lētiem reklāmas trikiem

https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU

un video redzams, ka cilindram sieniņas sadilušas, bet saka, ka motors ideāls

Nu pēc miljona tur nekas ideāls vairs nevar būt, bet ja tas vāģis tik tiešām ir tik daudz nogājis un vēl nav noklapējis, tad galīgi metama jau tā eļļa nav, kaut gan es domāju - dzinēja darba apstākļi griežoties uz stenda ir tomēr stipri atšķīrīgi nakā tas būtu reāli pa ielām rullējot cauru gada, tad arī nodilums būtu pavisam cits

Vai ne, ir starpība startēt aukstu motoru pie -15 un izlaist līkumiņu, atkārtojot to pašu atkal un atkal tūkstoš reižu vai ripināt kruīzā pa štrāsi miljonu

Pēc teorijas laikam bija tā, kad lielum lielais procents dzinēja izdiluma rodās tieši startējot aukstu kamēr tas vēl nav uzsilis, respektīvi, jo vairāk īsus pārbraucienus ar silšanām un atdzišanām veic, jo vairāk dilst. Nav brīnums, kad no ārzemēm atnāk auto uz 400000 uz tāfeles , bet pietiekami labā tehniskā stāvoklī, lai mūsu bāleliņi varētu uzgriezt 180000 un būtu ticamības moments, jo īpašnieks braucis katru dienu 200km uz un 200km no darba pa bāni, nevis 18 reizes pa 3km.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline