Autors | Ziņojums |
ksneps | 24. Jan 2015, 19:20 | #24401 |
|
Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Jautājums spečukiem - vēlos pats veikt apkopi priekšējiem amortizatoriem. Šī iemesla dēļ priekšējā dakša ir pilnībā jāatslogo.
Jautājums - kā garāžas apstākļos pašam pacelt mocim priekšu?! Tā lai brīvi varu stādāt pie amortizatoru noņemšanas un apkopes?
Suzukam SV650 nav tā kā krosiniekiem... apakšā pacēlāju neuzliksi... |
Offline | |
|
motoTurer | 24. Jan 2015, 19:31 | #24402 |
|
Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
24 Jan 2015, 15:47:29 z-puse rakstīja:
Puiši, paldies! Tā arī domāju, ka šādi būs OK! Gabarīti, paneļa apgaismojums un arī bremžu uguņi iet caur vienu (10A) drošekli. Navigācija varētu patērēt vēl vienu ampēru, kas visticamāk neradīs būtisku papildu slodzi uz līniju.
Man ir sanācis pāris reizes lietot navigāciju uz mo. Tāpēc arī radās jautājums - kā varēsi ceļmalas ēnā pārplānot vai pārlūkot maršrutu pie izslēgtas aizdedzes?
Mans slēgums - (+) aķis---drošinātājs---GPS. Šāds slēgums ir bijis uz vairākiem mo daudzu gadu garumā un nekad nekas nav izlādējies. Ja ļoti bail, var ķēdē ielikt slēdzi.[ Šo ziņu laboja motoTurer, 24 Jan 2015, 19:32:39 ] |
Offline | |
|
kipijs | 24. Jan 2015, 19:37 | #24403 |
|
Kopš: 10. Sep 2013
No: Tukums
Ziņojumi: 99
Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD
|
24 Jan 2015, 19:20:24 ksneps rakstīja:
Jautājums spečukiem - vēlos pats veikt apkopi priekšējiem amortizatoriem. Šī iemesla dēļ priekšējā dakša ir pilnībā jāatslogo.
Jautājums - kā garāžas apstākļos pašam pacelt mocim priekšu?! Tā lai brīvi varu stādāt pie amortizatoru noņemšanas un apkopes?
Suzukam SV650 nav tā kā krosiniekiem... apakšā pacēlāju neuzliksi...
Ar stropēm pie griestiem piesiet var. Var pasūtīt eday speciālu pacēlāju - baigi labā lieta. Nav tai apkopē nekāds kosmos, pilns nets ar video, ārī tieši sv650/ dl650 dakšu apkopei, pat "spešaltūli" nevajag. Pats šo procedūru veicu pagājušās ziemas garajos vakaros. |
Offline | |
|
|
andrulja4 | 24. Jan 2015, 20:09 | #24404 |
|
Kopš: 09. May 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: SV650
|
24 Jan 2015, 19:20:24 ksneps rakstīja:
Jautājums spečukiem - vēlos pats veikt apkopi priekšējiem amortizatoriem. Šī iemesla dēļ priekšējā dakša ir pilnībā jāatslogo.
Jautājums - kā garāžas apstākļos pašam pacelt mocim priekšu?! Tā lai brīvi varu stādāt pie amortizatoru noņemšanas un apkopes?
Suzukam SV650 nav tā kā krosiniekiem... apakšā pacēlāju neuzliksi...
Ja tev ir "frame slaideri", tad zem tiem var īpamest statīvus un zem motora dēlīti un ar mašinas donkratu cel gaisā. pats tā arī darīju.
visdrošāk protams ir piesiet moci pie garažas griestiem. |
Offline | |
|
mexa | 24. Jan 2015, 20:09 | #24405 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| es pacelju ar motora kraanu. pakalju uz statiiva. var atrast zem kartera smuki koku pabaazt. vai tupa ar striki pacelt.
ja gps bez bachas tad jaa, ladejamaisnbez slodzes jeb gpsa otraa galaa teerees ljoti maz. var pat nesajust, ja neatstaaj uz menesiem 2 3 un vairaak. jamera cik eed tavs, un aprekinasi cik akis meneshus turees garaazaa. sleedzis ir way to go. var uzstelleet lai peec 2h peec aizdedzes izslegsanas izruba barosanu uz to pashu gps. var pavisam prastu, var gudraaku.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
z-puse | 24. Jan 2015, 20:11 | #24406 |
|
Kopš: 30. May 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: NC750x, trx
|
24 Jan 2015, 19:31:59 motoTurer rakstīja:
24 Jan 2015, 15:47:29 z-puse rakstīja:
Puiši, paldies! Tā arī domāju, ka šādi būs OK! Gabarīti, paneļa apgaismojums un arī bremžu uguņi iet caur vienu (10A) drošekli. Navigācija varētu patērēt vēl vienu ampēru, kas visticamāk neradīs būtisku papildu slodzi uz līniju.
Man ir sanācis pāris reizes lietot navigāciju uz mo. Tāpēc arī radās jautājums - kā varēsi ceļmalas ēnā pārplānot vai pārlūkot maršrutu pie izslēgtas aizdedzes?
Mans slēgums - (+) aķis---drošinātājs---GPS. Šāds slēgums ir bijis uz vairākiem mo daudzu gadu garumā un nekad nekas nav izlādējies. Ja ļoti bail, var ķēdē ielikt slēdzi.
Paldies, motoTurer! Domu gājiens skaidrs, un iespējams, ka atsevišķos gadījumos var izveidoties Tevis aprakstītā situācija ... tomēr, ja nu ir nepieciešams pārplānot maršrutu (1) var jau arī neslāpēt to kumeļu, (2) pati navigācijas iekārta arī ir ar savu bateriju, kas nodrošina tās darbību vairākas stundas. |
Offline | |
|
kaarlis | 24. Jan 2015, 21:39 | #24407 |
|
Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 171
Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.
| Tieši tā. Bez navigācijas ceļojumā var būt jāizmanto arī cits elektriskais aprīkojums, kas nebūt var nebūt ērti. Piemēram, videokameru lietoju braucot bet stāvot lādēju u.t.t. Maniem visiem mo acc ligzdas pieslēgtas pie akumulātora (+30) obligāti caur drošinātāju. Pats sekoju līdz tam lai nenosēdinātu akb. Par masas punktu neizmantojot klemmi, bet gan pieslēdzoties pie kopējā "-" savienojuma. Un vēl... no eletro tehnikas viedokļa raugoties nebūtu pareizi šim vai citiem nolūkiem izmantot oriģinālās elektroķēdes kas nebūt nav rēķinātas papildus slodzēm. Pareizāk visam nepieciešamajam papildaprīkojumam (siltajām ručkām, papildlampām, acc ligzdām un sazin kam vēl) barošanu ņemt tieši no akumulātora un nepieciešamības gadījumā shēmā ieslēgt releju ko vadīt ar atbilstošas el. ķēdes palīdzību (aizdedze, gabarīti u.t.t) Kaut kā tā...
----------------- Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā. |
Offline | |
|
mexa | 25. Jan 2015, 00:03 | #24408 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu cainiku gan nevajadzeetu no kopeejaas lietot. navigaacijai po. robezaa vienalga ieklaujas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
faraons | 25. Jan 2015, 12:59 | #24409 |
|
Kopš: 01. Mar 2014
Ziņojumi: 25
Braucu ar: k2
| sveiki visapkārt, radās jautājiens, par motocikliem kas ražoti 90 tajos gados, ja piemēram iegādājos kādu no populārākajiem suzuki, honda, yamaha, krosa vai enduro, vai šāda vecuma mo ,pie vajadzības remontēt, ir /nav problemātiski sagādāt rezerves daļas, pats noteikti neremontēšu , bet cik sarežģīti to vispār izdarīt tāda vecuma mo.vai ari jāskatās konkrēts modelis? nedomāju nekādu eksotiku, jo populārāks jo labāk, sorry par nesaprašanu. |
Offline | |
|
mexa | 25. Jan 2015, 13:06 | #24410 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| pie kaajas. kkas specifisks varbuut ir gruutaak dabuunams. bet apkopes detaljas pilniigi po. pats lietoju 87 gada hondu. ko vajag to peerku nemokoties.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
agrais | 25. Jan 2015, 15:12 | #24411 |
|
Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
25 Jan 2015, 13:06:04 mexa rakstīja:
pie kaajas. kkas specifisks varbuut ir gruutaak dabuunams. bet apkopes detaljas pilniigi po. pats lietoju 87 gada hondu. ko vajag to peerku nemokoties.
Man arī 90 gadā ražota Honda... Nekādu problēmu kaut ko dabūt nav. Tiesa gan..nekas vēl nav bijis vajadzīgs Bet esmu netu izložņājis- visu var dabūt, gan dārgāk, gan lētāk.... |
Offline | |
|
kinigadners | 25. Jan 2015, 18:55 | #24412 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
25 Jan 2015, 12:59:52 faraons rakstīja:
sveiki visapkārt, radās jautājiens, par motocikliem kas ražoti 90 tajos gados, ja piemēram iegādājos kādu no populārākajiem suzuki, honda, yamaha, krosa vai enduro, vai šāda vecuma mo ,pie vajadzības remontēt, ir /nav problemātiski sagādāt rezerves daļas, pats noteikti neremontēšu , bet cik sarežģīti to vispār izdarīt tāda vecuma mo.vai ari jāskatās konkrēts modelis? nedomāju nekādu eksotiku, jo populārāks jo labāk, sorry par nesaprašanu.
Es esmu darījis tā,ar izvēlēto moto marku dodos uz bodi un smalki izprašņāju visus intresējošos jautājumus,vai vēl var ko sūtīt vai nē,ka piemēram tādas lietas kuras vajag tikai oriģinālas,kārbas zobrati,klaņi virzuļi.Ir tā bijis,ka izvēlētais dampis ir vienu gadu par vecu un viņam vairs oriģinalās daļas neražo un ir jāčakarējās ar kaut kādām lietoto detaļu meklēšanu pa visu pasauli. |
Offline | |
|
Bobis | 25. Jan 2015, 19:33 | #24413 |
|
Kopš: 14. Jun 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar: HONDA CRF 450R
|
25 Jan 2015, 18:55:18 kinigadners rakstīja:
25 Jan 2015, 12:59:52 faraons rakstīja:
sveiki visapkārt, radās jautājiens, par motocikliem kas ražoti 90 tajos gados, ja piemēram iegādājos kādu no populārākajiem suzuki, honda, yamaha, krosa vai enduro, vai šāda vecuma mo ,pie vajadzības remontēt, ir /nav problemātiski sagādāt rezerves daļas, pats noteikti neremontēšu , bet cik sarežģīti to vispār izdarīt tāda vecuma mo.vai ari jāskatās konkrēts modelis? nedomāju nekādu eksotiku, jo populārāks jo labāk, sorry par nesaprašanu.
Grūti pateikt par citām firmām, bet pats sāku ar HONDA CR250R 1997 un nekādas problēmas ar daļām nav. Atradu atbalstu MAX MOTO veikalā, pa lielam viss ko man vajadzēja ir uz vietas un ja ko uzsūtīt vajadzēja, tad ne ilgāk par 2 nedēļām. Paziņam biija KX125 arī apmēram ap to gadu. Arī šim mocītim daļas bija pieejamas. Tagad garāžā stāv paziņas RM 250 2000 gada. Par šo moci vēl komentēt nevaru, jo neesmu meklējis ne ko priekš tā. Vienīgais zinu, ka šim mocim būtu jānomaina sajūga kurvis un tās cenas ko atradu ne vienu neiepriecina, bet pieejams ir.
|
Offline | |
|
Naits | 25. Jan 2015, 19:50 | #24414 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Ar tiem vecajiem mo ir tā, ka pārsvarā nav problēmu, bet labāk ir precizēt modeli par ko domā, ir daži kuriem to daļu ir maz katalogos.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
kinigadners | 25. Jan 2015, 20:04 | #24415 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
25 Jan 2015, 19:33:36 Bobis rakstīja:
25 Jan 2015, 18:55:18 kinigadners rakstīja:
25 Jan 2015, 12:59:52 faraons rakstīja:
sveiki visapkārt, radās jautājiens, par motocikliem kas ražoti 90 tajos gados, ja piemēram iegādājos kādu no populārākajiem suzuki, honda, yamaha, krosa vai enduro, vai šāda vecuma mo ,pie vajadzības remontēt, ir /nav problemātiski sagādāt rezerves daļas, pats noteikti neremontēšu , bet cik sarežģīti to vispār izdarīt tāda vecuma mo.vai ari jāskatās konkrēts modelis? nedomāju nekādu eksotiku, jo populārāks jo labāk, sorry par nesaprašanu.
Grūti pateikt par citām firmām, bet pats sāku ar HONDA CR250R 1997 un nekādas problēmas ar daļām nav. Atradu atbalstu MAX MOTO veikalā, pa lielam viss ko man vajadzēja ir uz vietas un ja ko uzsūtīt vajadzēja, tad ne ilgāk par 2 nedēļām. Paziņam biija KX125 arī apmēram ap to gadu. Arī šim mocītim daļas bija pieejamas. Tagad garāžā stāv paziņas RM 250 2000 gada. Par šo moci vēl komentēt nevaru, jo neesmu meklējis ne ko priekš tā. Vienīgais zinu, ka šim mocim būtu jānomaina sajūga kurvis un tās cenas ko atradu ne vienu neiepriecina, bet pieejams ir.
97 -2000 gadi jau nav veci moči
|
Offline | |
|
karlsons | 25. Jan 2015, 20:29 | #24416 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| 96 gada yamai viss bija... tikai uz pasuutiijumu
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
zhenox | 25. Jan 2015, 21:28 | #24417 |
|
Kopš: 04. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 99
Braucu ar: eR1
| Jautajums spečukiem.
Vai ir jēga pilsētas braukšanai R1 mainīt GEAR RATIO ķēdei , ir doma mazo zobratu no 17 uz 15, respektīvi no 2.65 uz 3.0 attiecību.
Kadam ir pieredze? varbūt es ar ar hujņu nodarbojos ? |
Offline | |
|
qba | 25. Jan 2015, 22:05 | #24418 |
|
Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
25 Jan 2015, 21:28:54 whiteman rakstīja:
Jautajums spečukiem.
Vai ir jēga pilsētas braukšanai R1 mainīt GEAR RATIO ķēdei , ir doma mazo zobratu no 17 uz 15, respektīvi no 2.65 uz 3.0 attiecību.
Kadam ir pieredze? varbūt es ar ar hujņu nodarbojos ?
Mocis būs krietni asāks, būs vairāk jāpārslēdzas un spidometrs rādīs ar krietnu kļūdu- tas ir viss |
Offline | |
|
mexa | 26. Jan 2015, 00:20 | #24419 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| noteikti ja gribi ko tādu darīt liec par vienu mazāku, -2 būs pa daudz es domāju. cik ta zobrats viens maksā, var arī paprovēt kā vēlies
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Kavacky | 26. Jan 2015, 01:43 | #24420 |
|
Kopš: 05. Jun 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 392
Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind
| Tas R1 tik švaks mocis, pa pilsētu ne sūda neiet?
-----------------
|
Offline | |
|