Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
ksneps
24. Jan 2015, 19:20#24401

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Jautājums spečukiem - vēlos pats veikt apkopi priekšējiem amortizatoriem. Šī iemesla dēļ priekšējā dakša ir pilnībā jāatslogo.

Jautājums - kā garāžas apstākļos pašam pacelt mocim priekšu?! Tā lai brīvi varu stādāt pie amortizatoru noņemšanas un apkopes?

Suzukam SV650 nav tā kā krosiniekiem... apakšā pacēlāju neuzliksi...

Offline

motoTurer
24. Jan 2015, 19:31#24402

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560


24 Jan 2015, 15:47:29 z-puse rakstīja:
Puiši, paldies! Tā arī domāju, ka šādi būs OK! Gabarīti, paneļa apgaismojums un arī bremžu uguņi iet caur vienu (10A) drošekli. Navigācija varētu patērēt vēl vienu ampēru, kas visticamāk neradīs būtisku papildu slodzi uz līniju.

Man ir sanācis pāris reizes lietot navigāciju uz mo. Tāpēc arī radās jautājums - kā varēsi ceļmalas ēnā pārplānot vai pārlūkot maršrutu pie izslēgtas aizdedzes?
Mans slēgums - (+) aķis---drošinātājs---GPS. Šāds slēgums ir bijis uz vairākiem mo daudzu gadu garumā un nekad nekas nav izlādējies. Ja ļoti bail, var ķēdē ielikt slēdzi.

[ Šo ziņu laboja motoTurer, 24 Jan 2015, 19:32:39 ]

Offline

kipijs
24. Jan 2015, 19:37#24403

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


24 Jan 2015, 19:20:24 ksneps rakstīja:
Jautājums spečukiem - vēlos pats veikt apkopi priekšējiem amortizatoriem. Šī iemesla dēļ priekšējā dakša ir pilnībā jāatslogo.

Jautājums - kā garāžas apstākļos pašam pacelt mocim priekšu?! Tā lai brīvi varu stādāt pie amortizatoru noņemšanas un apkopes?

Suzukam SV650 nav tā kā krosiniekiem... apakšā pacēlāju neuzliksi...


Ar stropēm pie griestiem piesiet var. Var pasūtīt eday speciālu pacēlāju - baigi labā lieta. Nav tai apkopē nekāds kosmos, pilns nets ar video, ārī tieši sv650/ dl650 dakšu apkopei, pat "spešaltūli" nevajag. Pats šo procedūru veicu pagājušās ziemas garajos vakaros.

Offline

andrulja4
24. Jan 2015, 20:09#24404

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: SV650


24 Jan 2015, 19:20:24 ksneps rakstīja:
Jautājums spečukiem - vēlos pats veikt apkopi priekšējiem amortizatoriem. Šī iemesla dēļ priekšējā dakša ir pilnībā jāatslogo.

Jautājums - kā garāžas apstākļos pašam pacelt mocim priekšu?! Tā lai brīvi varu stādāt pie amortizatoru noņemšanas un apkopes?

Suzukam SV650 nav tā kā krosiniekiem... apakšā pacēlāju neuzliksi...


Ja tev ir "frame slaideri", tad zem tiem var īpamest statīvus un zem motora dēlīti un ar mašinas donkratu cel gaisā. pats tā arī darīju.

visdrošāk protams ir piesiet moci pie garažas griestiem.

Offline

mexa
24. Jan 2015, 20:09#24405

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es pacelju ar motora kraanu. pakalju uz statiiva. var atrast zem kartera smuki koku pabaazt. vai tupa ar striki pacelt.

ja gps bez bachas tad jaa, ladejamaisnbez slodzes jeb gpsa otraa galaa teerees ljoti maz. var pat nesajust, ja neatstaaj uz menesiem 2 3 un vairaak. jamera cik eed tavs, un aprekinasi cik akis meneshus turees garaazaa. sleedzis ir way to go. var uzstelleet lai peec 2h peec aizdedzes izslegsanas izruba barosanu uz to pashu gps. var pavisam prastu, var gudraaku.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

z-puse
24. Jan 2015, 20:11#24406

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: NC750x, trx


24 Jan 2015, 19:31:59 motoTurer rakstīja:

24 Jan 2015, 15:47:29 z-puse rakstīja:
Puiši, paldies! Tā arī domāju, ka šādi būs OK! Gabarīti, paneļa apgaismojums un arī bremžu uguņi iet caur vienu (10A) drošekli. Navigācija varētu patērēt vēl vienu ampēru, kas visticamāk neradīs būtisku papildu slodzi uz līniju.

Man ir sanācis pāris reizes lietot navigāciju uz mo. Tāpēc arī radās jautājums - kā varēsi ceļmalas ēnā pārplānot vai pārlūkot maršrutu pie izslēgtas aizdedzes?
Mans slēgums - (+) aķis---drošinātājs---GPS. Šāds slēgums ir bijis uz vairākiem mo daudzu gadu garumā un nekad nekas nav izlādējies. Ja ļoti bail, var ķēdē ielikt slēdzi.

Paldies, motoTurer! Domu gājiens skaidrs, un iespējams, ka atsevišķos gadījumos var izveidoties Tevis aprakstītā situācija ... tomēr, ja nu ir nepieciešams pārplānot maršrutu (1) var jau arī neslāpēt to kumeļu, (2) pati navigācijas iekārta arī ir ar savu bateriju, kas nodrošina tās darbību vairākas stundas.

Offline

kaarlis
24. Jan 2015, 21:39#24407

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Tieši tā. Bez navigācijas ceļojumā var būt jāizmanto arī cits elektriskais aprīkojums, kas nebūt var nebūt ērti. Piemēram, videokameru lietoju braucot bet stāvot lādēju u.t.t. Maniem visiem mo acc ligzdas pieslēgtas pie akumulātora (+30) obligāti caur drošinātāju. Pats sekoju līdz tam lai nenosēdinātu akb. Par masas punktu neizmantojot klemmi, bet gan pieslēdzoties pie kopējā "-" savienojuma. Un vēl... no eletro tehnikas viedokļa raugoties nebūtu pareizi šim vai citiem nolūkiem izmantot oriģinālās elektroķēdes kas nebūt nav rēķinātas papildus slodzēm. Pareizāk visam nepieciešamajam papildaprīkojumam (siltajām ručkām, papildlampām, acc ligzdām un sazin kam vēl) barošanu ņemt tieši no akumulātora un nepieciešamības gadījumā shēmā ieslēgt releju ko vadīt ar atbilstošas el. ķēdes palīdzību (aizdedze, gabarīti u.t.t) Kaut kā tā...

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

mexa
25. Jan 2015, 00:03#24408

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu cainiku gan nevajadzeetu no kopeejaas lietot. navigaacijai po. robezaa vienalga ieklaujas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

faraons
25. Jan 2015, 12:59#24409

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 25

Braucu ar: k2

sveiki visapkārt, radās jautājiens, par motocikliem kas ražoti 90 tajos gados, ja piemēram iegādājos kādu no populārākajiem suzuki, honda, yamaha, krosa vai enduro, vai šāda vecuma mo ,pie vajadzības remontēt, ir /nav problemātiski sagādāt rezerves daļas, pats noteikti neremontēšu , bet cik sarežģīti to vispār izdarīt tāda vecuma mo.vai ari jāskatās konkrēts modelis? nedomāju nekādu eksotiku, jo populārāks jo labāk, sorry par nesaprašanu.

Offline

mexa
25. Jan 2015, 13:06#24410

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pie kaajas. kkas specifisks varbuut ir gruutaak dabuunams. bet apkopes detaljas pilniigi po. pats lietoju 87 gada hondu. ko vajag to peerku nemokoties.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

agrais
25. Jan 2015, 15:12#24411

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


25 Jan 2015, 13:06:04 mexa rakstīja:
pie kaajas. kkas specifisks varbuut ir gruutaak dabuunams. bet apkopes detaljas pilniigi po. pats lietoju 87 gada hondu. ko vajag to peerku nemokoties.


Man arī 90 gadā ražota Honda... Nekādu problēmu kaut ko dabūt nav. Tiesa gan..nekas vēl nav bijis vajadzīgs Bet esmu netu izložņājis- visu var dabūt, gan dārgāk, gan lētāk....

Offline

kinigadners
25. Jan 2015, 18:55#24412

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


25 Jan 2015, 12:59:52 faraons rakstīja:
sveiki visapkārt, radās jautājiens, par motocikliem kas ražoti 90 tajos gados, ja piemēram iegādājos kādu no populārākajiem suzuki, honda, yamaha, krosa vai enduro, vai šāda vecuma mo ,pie vajadzības remontēt, ir /nav problemātiski sagādāt rezerves daļas, pats noteikti neremontēšu , bet cik sarežģīti to vispār izdarīt tāda vecuma mo.vai ari jāskatās konkrēts modelis? nedomāju nekādu eksotiku, jo populārāks jo labāk, sorry par nesaprašanu.
Es esmu darījis tā,ar izvēlēto moto marku dodos uz bodi un smalki izprašņāju visus intresējošos jautājumus,vai vēl var ko sūtīt vai nē,ka piemēram tādas lietas kuras vajag tikai oriģinālas,kārbas zobrati,klaņi virzuļi.Ir tā bijis,ka izvēlētais dampis ir vienu gadu par vecu un viņam vairs oriģinalās daļas neražo un ir jāčakarējās ar kaut kādām lietoto detaļu meklēšanu pa visu pasauli.

Offline

Bobis
25. Jan 2015, 19:33#24413

Kopš: 14. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: HONDA CRF 450R


25 Jan 2015, 18:55:18 kinigadners rakstīja:

25 Jan 2015, 12:59:52 faraons rakstīja:
sveiki visapkārt, radās jautājiens, par motocikliem kas ražoti 90 tajos gados, ja piemēram iegādājos kādu no populārākajiem suzuki, honda, yamaha, krosa vai enduro, vai šāda vecuma mo ,pie vajadzības remontēt, ir /nav problemātiski sagādāt rezerves daļas, pats noteikti neremontēšu , bet cik sarežģīti to vispār izdarīt tāda vecuma mo.vai ari jāskatās konkrēts modelis? nedomāju nekādu eksotiku, jo populārāks jo labāk, sorry par nesaprašanu.
Grūti pateikt par citām firmām, bet pats sāku ar HONDA CR250R 1997 un nekādas problēmas ar daļām nav. Atradu atbalstu MAX MOTO veikalā, pa lielam viss ko man vajadzēja ir uz vietas un ja ko uzsūtīt vajadzēja, tad ne ilgāk par 2 nedēļām. Paziņam biija KX125 arī apmēram ap to gadu. Arī šim mocītim daļas bija pieejamas. Tagad garāžā stāv paziņas RM 250 2000 gada. Par šo moci vēl komentēt nevaru, jo neesmu meklējis ne ko priekš tā. Vienīgais zinu, ka šim mocim būtu jānomaina sajūga kurvis un tās cenas ko atradu ne vienu neiepriecina, bet pieejams ir.

Offline

Naits
25. Jan 2015, 19:50#24414

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ar tiem vecajiem mo ir tā, ka pārsvarā nav problēmu, bet labāk ir precizēt modeli par ko domā, ir daži kuriem to daļu ir maz katalogos.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

kinigadners
25. Jan 2015, 20:04#24415

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


25 Jan 2015, 19:33:36 Bobis rakstīja:

25 Jan 2015, 18:55:18 kinigadners rakstīja:

25 Jan 2015, 12:59:52 faraons rakstīja:
sveiki visapkārt, radās jautājiens, par motocikliem kas ražoti 90 tajos gados, ja piemēram iegādājos kādu no populārākajiem suzuki, honda, yamaha, krosa vai enduro, vai šāda vecuma mo ,pie vajadzības remontēt, ir /nav problemātiski sagādāt rezerves daļas, pats noteikti neremontēšu , bet cik sarežģīti to vispār izdarīt tāda vecuma mo.vai ari jāskatās konkrēts modelis? nedomāju nekādu eksotiku, jo populārāks jo labāk, sorry par nesaprašanu.
Grūti pateikt par citām firmām, bet pats sāku ar HONDA CR250R 1997 un nekādas problēmas ar daļām nav. Atradu atbalstu MAX MOTO veikalā, pa lielam viss ko man vajadzēja ir uz vietas un ja ko uzsūtīt vajadzēja, tad ne ilgāk par 2 nedēļām. Paziņam biija KX125 arī apmēram ap to gadu. Arī šim mocītim daļas bija pieejamas. Tagad garāžā stāv paziņas RM 250 2000 gada. Par šo moci vēl komentēt nevaru, jo neesmu meklējis ne ko priekš tā. Vienīgais zinu, ka šim mocim būtu jānomaina sajūga kurvis un tās cenas ko atradu ne vienu neiepriecina, bet pieejams ir.
97 -2000 gadi jau nav veci moči

Offline

karlsons
25. Jan 2015, 20:29#24416

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

96 gada yamai viss bija... tikai uz pasuutiijumu

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

zhenox
25. Jan 2015, 21:28#24417

Kopš: 04. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 99

Braucu ar: eR1

Jautajums spečukiem.

Vai ir jēga pilsētas braukšanai R1 mainīt GEAR RATIO ķēdei , ir doma mazo zobratu no 17 uz 15, respektīvi no 2.65 uz 3.0 attiecību.

Kadam ir pieredze? varbūt es ar ar hujņu nodarbojos ?

Offline

qba
25. Jan 2015, 22:05#24418

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


25 Jan 2015, 21:28:54 whiteman rakstīja:
Jautajums spečukiem.

Vai ir jēga pilsētas braukšanai R1 mainīt GEAR RATIO ķēdei , ir doma mazo zobratu no 17 uz 15, respektīvi no 2.65 uz 3.0 attiecību.

Kadam ir pieredze? varbūt es ar ar hujņu nodarbojos ?


Mocis būs krietni asāks, būs vairāk jāpārslēdzas un spidometrs rādīs ar krietnu kļūdu- tas ir viss

Offline

mexa
26. Jan 2015, 00:20#24419

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

noteikti ja gribi ko tādu darīt liec par vienu mazāku, -2 būs pa daudz es domāju. cik ta zobrats viens maksā, var arī paprovēt kā vēlies

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Kavacky
26. Jan 2015, 01:43#24420

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 392

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind

Tas R1 tik švaks mocis, pa pilsētu ne sūda neiet?

-----------------

Offline