Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot MOTO
Autors | Ziņojums |
didrx | | Kopš: 18. Nov 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1229
Braucu ar: AWD,XL1000V
| Jūs taisat baigo spamu
----------------- Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
14 Jan 2016, 10:08:29 Kasparz rakstīja:
ssā parādijies 2008. gada 125cc Derbi Mulhacen Cafe ar 13k pulkstenī par 1550e. Izskatās pasālīti priekš 4T, bet aparāts interesants. Ir vērts ņemt naudu no konta ārā un braukt skatīt?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...rilia/gdhne.html
Derbi nav tā labākā marka.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Kasparz | | Kopš: 20. Jun 2012
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Piaggio un Yamahas krustojums. Kas tur tāds slikts? | Offline | | |
|
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Nu nopērc un pārbaudi ja netici.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Kasparz | | Kopš: 20. Jun 2012
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Kuru Tu ieteiktu?
Aprilia Pegaso? Meklēt kādu RS125 vai Cagiva Mito? Kautkā 2T asociējas ar izdilušiem cilindriem, lai arī labprātāk, protams, vēlētos 2T. | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
14 Jan 2016, 20:24:12 Kasparz rakstīja:
...lai arī labprātāk, protams, vēlētos 2T.
Kāpēc 2T? | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| daudz ellas krajumu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| Tad jau vajag dīzeļmoto - teorētiski uz plikas eļļas var darboties | Offline | | |
RBMoto | | Kopš: 11. Apr 2011
No: Valmiera
Ziņojumi: 117
Braucu ar: ZX12R
| Esmu braucis ar daudz un dažādiem 125cc mopiņiem.
Visi tie, kas ir 2T, neapšaubāmi iet stipri labāk par līdzvērtīgu 4T. Favorīti ir Aprilia RS125 un Cagiva Mito, ir arī čoperveidīgais Aprilia Red Rose 125cc 2T. Problēma ir tāda, ka tam 2T ievērojami mazāks resurs, ievērojami lielāks patēriņš plus vēl tam nemitīgi jāčeko eļļa vai jājauc pašam.
No 4T ir braukts sākot ar Et4 125cc Vespu, Vespu GTS, Hondu XR125, Hondu Varadero 125 un citiem brīnumiem. 4T ir ievērojami klusāks, ievērojami lielāks resurss, mazāks degvielas patēriņš un tik ļoti arī nedreb kā 2T.
Tā kā, ja gribi atmērīt, pērc Aprilia RS125 ar pareizo jaudu, ļoti foršs motocikls, turklāt arī izskatās pēc kaut kā. Bet, ja gribi kaut kādu komfii un ekonomii, ņem kādu 4T dampi.
----------------- Live while You ride!
| Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| Man ik pa brīdim pa galvu jaucas muļķīgas domas par Yamaha TDR 125, izravēt ierobežotājus...
Bet cenšos būt stiprs un dzenu tādas domas prom ar pārliecību ka pirms vasaras iestāšanās izdosies nolikt A kategorijas braukšanas eksāmenu. | Offline | | |
Chubaka | | Kopš: 14. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 205
Braucu ar: TT600R, SM610
| Esmu arī 1 sezonu nobraucus ar RS125 full versiju.
No spices luksafora, līdz SKY jau varēja ap 160-179 km/h dabūt (arrow izpūtējs, lielais karburators)
Patēriņš ap 7L, labi griežot.
-----------------
| Offline | | |
Kasparz | | Kopš: 20. Jun 2012
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| RBMoto - tieši tā, gribās 2T, taču apzinos, ka tādu jāpērk vai ļoti svaigu, vai pa pilnīgu sviestmaizi, jo diezgan droši, ka cilindrā ir kapi. Tāpēc uz 4T ir drošāk skatīties, apkopes sarežģītākas/dārgakas, taču resurss lielāks un grūtāk tādus nokaut.
Mito ik pa laikam parādās, bet visi par kosmosa cenām un izskatās nojāti. | Offline | | |
ArvidsVentilis | | Kopš: 15. Nov 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 50
Braucu ar: audi sotaku :)
| a ko ja lūr uz Yamaha YBR125 4taktu jaunu no bodes? tur bij ap 2300 vai ciktur eiro laikam, vismaz par kapiem un visādām taml apetīti bojājošām lietām var uz brīdi aizmmirst? kamēr pats noripina līdz kapu stadijai, tas ir droši virs 100 000 km, ja nav rūpnīcas brāķa? | Offline | | |
QQlis | | Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
| Jebaķ šitādu sadomazohismu - 100 000 tkm ar 125ccm!
Protams tas mans subjektīvais viedoklis, bet nu moins es laikam drīzāk striķi un ziepes ņemtu nekā šādu scenāriju!
----------------- | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
15 Jan 2016, 13:10:35 Kasparz rakstīja:
RBMoto - tieši tā, gribās 2T, taču apzinos, ka tādu jāpērk vai ļoti svaigu, vai pa pilnīgu sviestmaizi, jo diezgan droši, ka cilindrā ir kapi. Tāpēc uz 4T ir drošāk skatīties, apkopes sarežģītākas/dārgakas, taču resurss lielāks un grūtāk tādus nokaut.
Mito ik pa laikam parādās, bet visi par kosmosa cenām un izskatās nojāti.
Vispār ir entuziasti, kas uzskata, ka 2T ir ērtāki, jo vinekāršāki, kad izdilst, nomaini virzuli, cilindru un go again.. nav vārstu regulēšanas utt.
Pilsētai gan varbūt šādi stāsti nederēs, jo tur degvielas jaukšana utt.
Šādi stāsti vairāk gan nāk no enduro meža kaplētājiem.. | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
15 Jan 2016, 15:23:27 JohnyW rakstīja:
15 Jan 2016, 13:10:35 Kasparz rakstīja:
RBMoto - tieši tā, gribās 2T, taču apzinos, ka tādu jāpērk vai ļoti svaigu, vai pa pilnīgu sviestmaizi, jo diezgan droši, ka cilindrā ir kapi. Tāpēc uz 4T ir drošāk skatīties, apkopes sarežģītākas/dārgakas, taču resurss lielāks un grūtāk tādus nokaut.
Mito ik pa laikam parādās, bet visi par kosmosa cenām un izskatās nojāti.
Vispār ir entuziasti, kas uzskata, ka 2T ir ērtāki, jo vinekāršāki, kad izdilst, nomaini virzuli, cilindru un go again.. nav vārstu regulēšanas utt.
Pilsētai gan varbūt šādi stāsti nederēs, jo tur degvielas jaukšana utt.
Šādi stāsti vairāk gan nāk no enduro meža kaplētājiem..
Teorētiski ar to 2T laikam ir tā:
Var dabūt vairāk šnell nekā no tādas pat kubatūras 4T jo virzulis veic darbu katru reizi kustoties uz leju, 2x vairāk nebūs bet vairāk dabūt ārā var. Attiecīgi jauda/masa attiecība sanāk feināka.
Kas ar griezi - nezinu, pat nespēju iedomāties.
Skaņa kā mopēdam bet to var labot (€€€).
Ar benzīna un eļļas jaukšanu nodarbojas eļļas sūknis (ja nobirst tad virzulim-cilindram iestājas Staļingrada)
Kas vēl? | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
15 Jan 2016, 16:07:52 S19 rakstīja:
15 Jan 2016, 15:23:27 JohnyW rakstīja:
15 Jan 2016, 13:10:35 Kasparz rakstīja:
RBMoto - tieši tā, gribās 2T, taču apzinos, ka tādu jāpērk vai ļoti svaigu, vai pa pilnīgu sviestmaizi, jo diezgan droši, ka cilindrā ir kapi. Tāpēc uz 4T ir drošāk skatīties, apkopes sarežģītākas/dārgakas, taču resurss lielāks un grūtāk tādus nokaut.
Mito ik pa laikam parādās, bet visi par kosmosa cenām un izskatās nojāti.
Vispār ir entuziasti, kas uzskata, ka 2T ir ērtāki, jo vinekāršāki, kad izdilst, nomaini virzuli, cilindru un go again.. nav vārstu regulēšanas utt.
Pilsētai gan varbūt šādi stāsti nederēs, jo tur degvielas jaukšana utt.
Šādi stāsti vairāk gan nāk no enduro meža kaplētājiem..
Teorētiski ar to 2T laikam ir tā:
Var dabūt vairāk šnell nekā no tādas pat kubatūras 4T jo virzulis veic darbu katru reizi kustoties uz leju, 2x vairāk nebūs bet vairāk dabūt ārā var. Attiecīgi jauda/masa attiecība sanāk feināka.
Kas ar griezi - nezinu, pat nespēju iedomāties.
Skaņa kā mopēdam bet to var labot (€€€).
Ar benzīna un eļļas jaukšanu nodarbojas eļļas sūknis (ja nobirst tad virzulim-cilindram iestājas Staļingrada)
Kas vēl?
ZS parasti vairāk 2t un tas arī pie augstiem apgriezieniem, griezes moments gan laikam nē, bet nu tas atkarīgs no modeļa.
Un jā, sanāk uzsitiens uz katru virzuļa gājienu lejā, bet nu lielākai jaudai līdzi nāk arī degvielas patēriņš.
Motori vienkāršāki, līdz ar to arī vieglāki. Slodzes palielas, kam līdzi nāk arī izdilšana..
Vispār kādreiz USA bija arī smagā tehnika ar 2T dīzeļdzinējiem. Diezgan populārs bija Detroetas 2t dīzelis.. | Offline | | |
Kasparz | | Kopš: 20. Jun 2012
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Viegls 2T 125nieks iet ekvivalenti ar ielas 400niekiem, vienīgi daudzi vecie 2T aparāti nāk ar pilno jaudu teh pasē un bomžiem bez kategorijas nespīd. Ir otrs variants - paņemt litru un kategoriju nevajadzēs | Offline | | |
Smoke | | Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: BMW S1000RR #68
| Kādreiz šeit sprieda, ņemt 600cm3 vai 1000cm3, tagad diskutē 125cm3 4T vai 2T... [ Šo ziņu laboja Smoke, 15 Jan 2016, 17:40:50 ]
----------------- Facebook: Road Racing Riga
Instagram: road_racing_riga | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
15 Jan 2016, 16:53:12 Kasparz rakstīja:
Viegls 2T 125nieks iet ekvivalenti ar ielas 400niekiem, vienīgi daudzi vecie 2T aparāti nāk ar pilno jaudu teh pasē un bomžiem bez kategorijas nespīd. Ir otrs variants - paņemt litru un kategoriju nevajadzēs
A ja izrādīsies ka vajag?
Goblins stāstīja ka pie viņa mācījies viens no CP, tagad braucot vnk fantastiski, viņa prasmes + CP Yamahas = zhopa bez kategorijas.
Un dažiem neder variants "zhopa bez kategorijas". | Offline | | |
|
|