Autors | Ziņojums |
Negantelis | 18. Jan 2015, 10:13 | #24341 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
18 Jan 2015, 10:08:02 asais rakstīja:
Te tak ir kāds, kuram moto stock'ā ar avareikām aprīkots. Lai pasaka kā jābūt? Ar aizdedzi vai bez?
Jā ir. Tikai ar ieslēgtu aizdedzi. Nav paredzēts lietot vairāk kā konkrētas minūtes(laikam 10,grāmatā rakstīts) turklāt pie ieslēgta dzinēja. Savādāk AKB izlādēsies.
Vienīgais kam jāstrādā pie izslēgtas aizdedzes ar saslēgtu stūri ir stāvgaisma.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
kinigadners | 18. Jan 2015, 11:12 | #24342 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Es Bembim ieslēdzu avarījas uguņus pie darbojoša motora,noslāpēju motoru un uguņi turpina raustīties,cik ilgi nezinu nav provēts. [ Šo ziņu laboja kinigadners, 18 Jan 2015, 11:13:21 ] |
Offline | |
|
klibikxxx | 18. Jan 2015, 12:20 | #24343 |
|
Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Relejs Var protams arī neregulējamu un lētāku.
Saliec LEDus un liec kā gribi avarejkas. Mēnesi varēsi midžināt. Relejs tāds lai papildus LED nav slodzes rezistors jāliek, kur zūd visa jēga no LED |
Offline | |
|
|
mexa | 18. Jan 2015, 12:29 | #24344 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| 21w spuldzes protams noseedinaas. kaa arii biju rakstiijis. prieks sevis avareikaam redzu jeegu tikai paldies pateikt. nav autoss ar kuru maz kur pieparkosies. ja grib var uztaisiit lai pashas sleedzas aaraa lai nenoeed akji...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
ksneps | 18. Jan 2015, 21:34 | #24345 |
|
Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Varbūt kāds var mazliet nokomentēt (Suzuki SV650 2000g.).
Tātad problēma: braucot ar ieslēgtām tuvām gaismām, aķis netiek pietiekami lādēts, kas rezultējas ar nosēdušos akumulatoru brauciena beigās.
Ja brauc ar IZ-slēgtām tuvām gaismā - aķis tiek pietiekami uzlādēts.
Multimetru esmu nopircis un braukšu uz garāžu pārbaudīt utt. Atvēru servisa manuāli un tur rakstīts, ka:
a) pie akumulatora jābūt no 13.5V līz 15.0V
b) jāmēra pie 5000 apgriez.
Pieņemsim, ka voltametra rādītāji pie izslēgtām gaismām būs noteiktajā diapazonā. Vai arī pie ieslēgtām tuvām gaismām mērījumam jābūt 13.5V-15.0V diapazonā? Un ja nebūs - tad ģenerators nepietiekami lādē? Kādi vēl mēdz būt problēmu iemesli šādos gadījumos?
|
Offline | |
|
zazzaa | 18. Jan 2015, 21:36 | #24346 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| ... "Zaļais" kontaktos sāc ar to visa garuma no ģenerators lidz regulatoram un lidz aķitim...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
ksneps | 18. Jan 2015, 21:41 | #24347 |
|
Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
|
18 Jan 2015, 21:36:57 zazzaa rakstīja:
... "Zaļais" kontaktos sāc ar to visa garuma no ģenerators lidz regulatoram un lidz aķitim...
OK, pārbaudīšu. Droši vien speciālu smēri veikalā nopirkt ar ko apstrādāt savienojumus?
Tad vēl lika aizdomāties - vasarā pazuda tuvās gaisamas. Ātri konstatēju, ka vainīga kontaktu grupa, kas iet uz pr.lampām. Toreiz izjaucu, saliku kopā no jauna un viss strādā. Bet - ievēroju, ka kontaktu grupa mēdz sasilt. Tas arī var būt par iemeslu? |
Offline | |
|
zazzaa | 18. Jan 2015, 22:22 | #24348 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| Ja iespejams nav kārtīga kontakta
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
Zigmunds | 18. Jan 2015, 22:44 | #24349 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
18 Jan 2015, 21:34:02 ksneps rakstīja:
Varbūt kāds var mazliet nokomentēt (Suzuki SV650 2000g.).
Tātad problēma: braucot ar ieslēgtām tuvām gaismām, aķis netiek pietiekami lādēts, kas rezultējas ar nosēdušos akumulatoru brauciena beigās.
Ja brauc ar IZ-slēgtām tuvām gaismā - aķis tiek pietiekami uzlādēts.
Multimetru esmu nopircis un braukšu uz garāžu pārbaudīt utt. Atvēru servisa manuāli un tur rakstīts, ka:
a) pie akumulatora jābūt no 13.5V līz 15.0V
b) jāmēra pie 5000 apgriez.
Pieņemsim, ka voltametra rādītāji pie izslēgtām gaismām būs noteiktajā diapazonā. Vai arī pie ieslēgtām tuvām gaismām mērījumam jābūt 13.5V-15.0V diapazonā? Un ja nebūs - tad ģenerators nepietiekami lādē? Kādi vēl mēdz būt problēmu iemesli šādos gadījumos?
Jāmēra arī ar ieslēgtām gaismām!
Problēma var būt katrs no ķēdē esošiem elementiem:
1. magnēts
2. ģenerators
3. sprieguma regulators
4. vadi, kas visu to savieno
Ja netiec galātad droši zvani un ved moci uz 37moto!
t. 29 257 593
www.37moto.lv
|
Offline | |
|
andrejins | 19. Jan 2015, 11:04 | #24350 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
18 Jan 2015, 21:34:02 ksneps rakstīja:
Varbūt kāds var mazliet nokomentēt (Suzuki SV650 2000g.).
Tātad problēma: braucot ar ieslēgtām tuvām gaismām, aķis netiek pietiekami lādēts, kas rezultējas ar nosēdušos akumulatoru brauciena beigās.
Ja brauc ar IZ-slēgtām tuvām gaismā - aķis tiek pietiekami uzlādēts.
Multimetru esmu nopircis un braukšu uz garāžu pārbaudīt utt. Atvēru servisa manuāli un tur rakstīts, ka:
a) pie akumulatora jābūt no 13.5V līz 15.0V
b) jāmēra pie 5000 apgriez.
Pieņemsim, ka voltametra rādītāji pie izslēgtām gaismām būs noteiktajā diapazonā. Vai arī pie ieslēgtām tuvām gaismām mērījumam jābūt 13.5V-15.0V diapazonā? Un ja nebūs - tad ģenerators nepietiekami lādē? Kādi vēl mēdz būt problēmu iemesli šādos gadījumos?
Sāc ar kontaktiem, ja pēc to pārtīrīšanas nekas neuzlabojas, tad pārbaudi masu starp regulatoru un aķi, kā arī starp korpusu un aķi (pretestību) tai būtu jābūt tuvu nullei (atņemot testera kļūdu)
Tad iedarbini moci un pamēri spriegumu tukšgaitā būtu jābūt ap 14, pie 300 vai kā tev rakstīts 5000 apgriezieniem būtu jābūt 14,5-15 V. Ja vēl jo projām nav, tad jāsāk meklēt tālāk - regulators pēcāk jālien motorā (spole un/vai magnēts)
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
ksneps | 19. Jan 2015, 15:13 | #24351 |
|
Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| OK, paldies visiem! |
Offline | |
|
envy | 20. Jan 2015, 13:36 | #24352 |
|
Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| Vakar beidzot dabūju nospiest startera pogu bet vienīgais ko izdzirdēju bija tik-tik-tik no releja. Pieņemu, ka aķī nepietiekams štroma daudzums.
Kurš var aizdot lādētāju?
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
|
Offline | |
|
Archy96 | 20. Jan 2015, 19:47 | #24353 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Jan 2015, 13:36:59 envy rakstīja:
Vakar beidzot dabūju nospiest startera pogu bet vienīgais ko izdzirdēju bija tik-tik-tik no releja. Pieņemu, ka aķī nepietiekams štroma daudzums.
Kurš var aizdot lādētāju?
Man ir lādētājs, ja vajag
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
svesais | 20. Jan 2015, 21:29 | #24354 |
|
Kopš: 23. Nov 2009
Ziņojumi: 274
Braucu ar: zxr750
|
20 Jan 2015, 13:36:59 envy rakstīja:
Vakar beidzot dabūju nospiest startera pogu bet vienīgais ko izdzirdēju bija tik-tik-tik no releja. Pieņemu, ka aķī nepietiekams štroma daudzums.
Kurš var aizdot lādētāju? Manam šitā ņemās pats relejs. Izjaucu sapūtu gāja brīdi. Bet rādās ka vajadzēs jaunu. Zūd ticamības moments
----------------- Kas neriskē - to neģipsē! |
Offline | |
|
Archy96 | 20. Jan 2015, 23:32 | #24355 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Neatceros, vai par šo tēmu ir ticis runāts, vai nē, bet ar kādām metodēm ir iespējams iztīrīt inžektoru, sprauslas????
* Ķīmija?
* Ultraskaņa?
* Kompresors?
* Vēl kā savādāk?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
mexa | 21. Jan 2015, 00:05 | #24356 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| es pielietoju tikai kjiimiju wynns. stends veel tikai idejas liimenii. tiiru uz autosa darbinot. var arii moci. tas skidrums tam paredzeets. ultraskanja var ljoti viegli sabojat keramiku. nu ljoti profesionaals meistars varbuut arii var apgalvot ka ar skanju jaatiira, jo nokrata visu... bet drusku kas ne taa skait pizdec sprauslai. gan ka vairums atrunaajas ar to ka tomeer veca taa sprausla... ultraskanja manaa un citu uzskataa ir peedeejais izmisuma gaajiens.
jaa kiimija paliidz pat ljoti ok.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Archy96 | 21. Jan 2015, 00:11 | #24357 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Jan 2015, 00:02:29 Bagars rakstīja:
20 Jan 2015, 23:32:42 Archy96 rakstīja:
Neatceros, vai par šo tēmu ir ticis runāts, vai nē, bet ar kādām metodēm ir iespējams iztīrīt inžektoru, sprauslas????
* Ķīmija?
* Ultraskaņa?
* Kompresors?
* Vēl kā savādāk?
Attiecībā uz smidzinātājiem, sāc ar pēdējo variantu, precizējot - uz bodi pēc jauna.
Tam mocim jau ir tik daudz kas jauns nomainīts, ka drīz tas būs zelta vērtībā, tamdēļ šis variants atkrīt. Pēc ilgās dīkstāves čakarējās cilindri, varbūt cilindrs, gribētos tīri profilakses nolūkos iztīrīt, lai redzētu, vai ir izmaiņas, bet nopirkt jaunu veikalā, tas ir pēdējais variants
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Archy96 | 21. Jan 2015, 00:14 | #24358 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Jan 2015, 00:05:28 mexa rakstīja:
es pielietoju tikai kjiimiju wynns. stends veel tikai idejas liimenii. tiiru uz autosa darbinot. var arii moci. tas skidrums tam paredzeets. ultraskanja var ljoti viegli sabojat keramiku. nu ljoti profesionaals meistars varbuut arii var apgalvot ka ar skanju jaatiira, jo nokrata visu... bet drusku kas ne taa skait pizdec sprauslai. gan ka vairums atrunaajas ar to ka tomeer veca taa sprausla... ultraskanja manaa un citu uzskataa ir peedeejais izmisuma gaajiens.
jaa kiimija paliidz pat ljoti ok.
Mazliet vairāk par to ķīmiju, jo tas izklausās vienkāršākais un ātrākais:
* Kāda tieši ķīmija, kur nopirkt?
* Kā izpaužās tā tīrīšana, tīri tehniski?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
marcis | 21. Jan 2015, 01:20 | #24359 |
|
Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
21 Jan 2015, 00:14:05 Archy96 rakstīja:
21 Jan 2015, 00:05:28 mexa rakstīja:
es pielietoju tikai kjiimiju wynns. stends veel tikai idejas liimenii. tiiru uz autosa darbinot. var arii moci. tas skidrums tam paredzeets. ultraskanja var ljoti viegli sabojat keramiku. nu ljoti profesionaals meistars varbuut arii var apgalvot ka ar skanju jaatiira, jo nokrata visu... bet drusku kas ne taa skait pizdec sprauslai. gan ka vairums atrunaajas ar to ka tomeer veca taa sprausla... ultraskanja manaa un citu uzskataa ir peedeejais izmisuma gaajiens.
jaa kiimija paliidz pat ljoti ok.
Mazliet vairāk par to ķīmiju, jo tas izklausās vienkāršākais un ātrākais:
* Kāda tieši ķīmija, kur nopirkt?
* Kā izpaužās tā tīrīšana, tīri tehniski?
STP ir laba piedeva priekš sprauslām. Piegāž pie benzīna.
Tāpat arī ir ieplūdes vārstu tīrītājs. Savā laikā pārbaudīts ar dažādiem opel/bmw šrotiem ar cipariem, pierakstot patēriņu pirms/pēc.
Kas tagad izplata STP produktus, nezinu, iesp., ka Getz Bros...
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
|
Offline | |
|
karlsons | 21. Jan 2015, 08:31 | #24360 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
20 Jan 2015, 23:32:42 Archy96 rakstīja:
Neatceros, vai par šo tēmu ir ticis runāts, vai nē, bet ar kādām metodēm ir iespējams iztīrīt inžektoru, sprauslas????
* Ķīmija?
* Ultraskaņa?
* Kompresors?
* Vēl kā savādāk?
brauc vien uz sprauslu veikalu, nepis kapeiku
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|