Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Negantelis
18. Jan 2015, 10:13#24341

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


18 Jan 2015, 10:08:02 asais rakstīja:
Te tak ir kāds, kuram moto stock'ā ar avareikām aprīkots. Lai pasaka kā jābūt? Ar aizdedzi vai bez?


Jā ir. Tikai ar ieslēgtu aizdedzi. Nav paredzēts lietot vairāk kā konkrētas minūtes(laikam 10,grāmatā rakstīts) turklāt pie ieslēgta dzinēja. Savādāk AKB izlādēsies.

Vienīgais kam jāstrādā pie izslēgtas aizdedzes ar saslēgtu stūri ir stāvgaisma.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

kinigadners
18. Jan 2015, 11:12#24342

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Es Bembim ieslēdzu avarījas uguņus pie darbojoša motora,noslāpēju motoru un uguņi turpina raustīties,cik ilgi nezinu nav provēts.

[ Šo ziņu laboja kinigadners, 18 Jan 2015, 11:13:21 ]

Offline

klibikxxx
18. Jan 2015, 12:20#24343

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Relejs Var protams arī neregulējamu un lētāku.
Saliec LEDus un liec kā gribi avarejkas. Mēnesi varēsi midžināt. Relejs tāds lai papildus LED nav slodzes rezistors jāliek, kur zūd visa jēga no LED

Offline

mexa
18. Jan 2015, 12:29#24344

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

21w spuldzes protams noseedinaas. kaa arii biju rakstiijis. prieks sevis avareikaam redzu jeegu tikai paldies pateikt. nav autoss ar kuru maz kur pieparkosies. ja grib var uztaisiit lai pashas sleedzas aaraa lai nenoeed akji...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

ksneps
18. Jan 2015, 21:34#24345

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Varbūt kāds var mazliet nokomentēt (Suzuki SV650 2000g.).

Tātad problēma: braucot ar ieslēgtām tuvām gaismām, aķis netiek pietiekami lādēts, kas rezultējas ar nosēdušos akumulatoru brauciena beigās.

Ja brauc ar IZ-slēgtām tuvām gaismā - aķis tiek pietiekami uzlādēts.


Multimetru esmu nopircis un braukšu uz garāžu pārbaudīt utt. Atvēru servisa manuāli un tur rakstīts, ka:
a) pie akumulatora jābūt no 13.5V līz 15.0V
b) jāmēra pie 5000 apgriez.

Pieņemsim, ka voltametra rādītāji pie izslēgtām gaismām būs noteiktajā diapazonā. Vai arī pie ieslēgtām tuvām gaismām mērījumam jābūt 13.5V-15.0V diapazonā? Un ja nebūs - tad ģenerators nepietiekami lādē? Kādi vēl mēdz būt problēmu iemesli šādos gadījumos?

Offline

zazzaa
18. Jan 2015, 21:36#24346

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

... "Zaļais" kontaktos sāc ar to visa garuma no ģenerators lidz regulatoram un lidz aķitim...

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

ksneps
18. Jan 2015, 21:41#24347

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


18 Jan 2015, 21:36:57 zazzaa rakstīja:
... "Zaļais" kontaktos sāc ar to visa garuma no ģenerators lidz regulatoram un lidz aķitim...


OK, pārbaudīšu. Droši vien speciālu smēri veikalā nopirkt ar ko apstrādāt savienojumus?

Tad vēl lika aizdomāties - vasarā pazuda tuvās gaisamas. Ātri konstatēju, ka vainīga kontaktu grupa, kas iet uz pr.lampām. Toreiz izjaucu, saliku kopā no jauna un viss strādā. Bet - ievēroju, ka kontaktu grupa mēdz sasilt. Tas arī var būt par iemeslu?

Offline

zazzaa
18. Jan 2015, 22:22#24348

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Ja iespejams nav kārtīga kontakta

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Zigmunds
18. Jan 2015, 22:44#24349

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


18 Jan 2015, 21:34:02 ksneps rakstīja:
Varbūt kāds var mazliet nokomentēt (Suzuki SV650 2000g.).

Tātad problēma: braucot ar ieslēgtām tuvām gaismām, aķis netiek pietiekami lādēts, kas rezultējas ar nosēdušos akumulatoru brauciena beigās.

Ja brauc ar IZ-slēgtām tuvām gaismā - aķis tiek pietiekami uzlādēts.


Multimetru esmu nopircis un braukšu uz garāžu pārbaudīt utt. Atvēru servisa manuāli un tur rakstīts, ka:
a) pie akumulatora jābūt no 13.5V līz 15.0V
b) jāmēra pie 5000 apgriez.

Pieņemsim, ka voltametra rādītāji pie izslēgtām gaismām būs noteiktajā diapazonā. Vai arī pie ieslēgtām tuvām gaismām mērījumam jābūt 13.5V-15.0V diapazonā? Un ja nebūs - tad ģenerators nepietiekami lādē? Kādi vēl mēdz būt problēmu iemesli šādos gadījumos?




Jāmēra arī ar ieslēgtām gaismām!

Problēma var būt katrs no ķēdē esošiem elementiem:

1. magnēts
2. ģenerators
3. sprieguma regulators
4. vadi, kas visu to savieno

Ja netiec galātad droši zvani un ved moci uz 37moto!

t. 29 257 593
www.37moto.lv


Offline

andrejins
19. Jan 2015, 11:04#24350

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


18 Jan 2015, 21:34:02 ksneps rakstīja:
Varbūt kāds var mazliet nokomentēt (Suzuki SV650 2000g.).

Tātad problēma: braucot ar ieslēgtām tuvām gaismām, aķis netiek pietiekami lādēts, kas rezultējas ar nosēdušos akumulatoru brauciena beigās.

Ja brauc ar IZ-slēgtām tuvām gaismā - aķis tiek pietiekami uzlādēts.


Multimetru esmu nopircis un braukšu uz garāžu pārbaudīt utt. Atvēru servisa manuāli un tur rakstīts, ka:
a) pie akumulatora jābūt no 13.5V līz 15.0V
b) jāmēra pie 5000 apgriez.

Pieņemsim, ka voltametra rādītāji pie izslēgtām gaismām būs noteiktajā diapazonā. Vai arī pie ieslēgtām tuvām gaismām mērījumam jābūt 13.5V-15.0V diapazonā? Un ja nebūs - tad ģenerators nepietiekami lādē? Kādi vēl mēdz būt problēmu iemesli šādos gadījumos?




Sāc ar kontaktiem, ja pēc to pārtīrīšanas nekas neuzlabojas, tad pārbaudi masu starp regulatoru un aķi, kā arī starp korpusu un aķi (pretestību) tai būtu jābūt tuvu nullei (atņemot testera kļūdu)
Tad iedarbini moci un pamēri spriegumu tukšgaitā būtu jābūt ap 14, pie 300 vai kā tev rakstīts 5000 apgriezieniem būtu jābūt 14,5-15 V. Ja vēl jo projām nav, tad jāsāk meklēt tālāk - regulators pēcāk jālien motorā (spole un/vai magnēts)

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

ksneps
19. Jan 2015, 15:13#24351

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

OK, paldies visiem!

Offline

envy
20. Jan 2015, 13:36#24352

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Vakar beidzot dabūju nospiest startera pogu bet vienīgais ko izdzirdēju bija tik-tik-tik no releja. Pieņemu, ka aķī nepietiekams štroma daudzums.

Kurš var aizdot lādētāju?

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Archy96
20. Jan 2015, 19:47#24353

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Jan 2015, 13:36:59 envy rakstīja:
Vakar beidzot dabūju nospiest startera pogu bet vienīgais ko izdzirdēju bija tik-tik-tik no releja. Pieņemu, ka aķī nepietiekams štroma daudzums.

Kurš var aizdot lādētāju?

Man ir lādētājs, ja vajag

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

svesais
20. Jan 2015, 21:29#24354

Kopš: 23. Nov 2009

Ziņojumi: 274

Braucu ar: zxr750


20 Jan 2015, 13:36:59 envy rakstīja:
Vakar beidzot dabūju nospiest startera pogu bet vienīgais ko izdzirdēju bija tik-tik-tik no releja. Pieņemu, ka aķī nepietiekams štroma daudzums.

Kurš var aizdot lādētāju? Manam šitā ņemās pats relejs. Izjaucu sapūtu gāja brīdi. Bet rādās ka vajadzēs jaunu. Zūd ticamības moments


-----------------
Kas neriskē - to neģipsē!

Offline

Archy96
20. Jan 2015, 23:32#24355

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Neatceros, vai par šo tēmu ir ticis runāts, vai nē, bet ar kādām metodēm ir iespējams iztīrīt inžektoru, sprauslas????

* Ķīmija?
* Ultraskaņa?
* Kompresors?
* Vēl kā savādāk?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
21. Jan 2015, 00:05#24356

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es pielietoju tikai kjiimiju wynns. stends veel tikai idejas liimenii. tiiru uz autosa darbinot. var arii moci. tas skidrums tam paredzeets. ultraskanja var ljoti viegli sabojat keramiku. nu ljoti profesionaals meistars varbuut arii var apgalvot ka ar skanju jaatiira, jo nokrata visu... bet drusku kas ne taa skait pizdec sprauslai. gan ka vairums atrunaajas ar to ka tomeer veca taa sprausla... ultraskanja manaa un citu uzskataa ir peedeejais izmisuma gaajiens.
jaa kiimija paliidz pat ljoti ok.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Archy96
21. Jan 2015, 00:11#24357

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Jan 2015, 00:02:29 Bagars rakstīja:

20 Jan 2015, 23:32:42 Archy96 rakstīja:
Neatceros, vai par šo tēmu ir ticis runāts, vai nē, bet ar kādām metodēm ir iespējams iztīrīt inžektoru, sprauslas????

* Ķīmija?
* Ultraskaņa?
* Kompresors?
* Vēl kā savādāk?

Attiecībā uz smidzinātājiem, sāc ar pēdējo variantu, precizējot - uz bodi pēc jauna.

Tam mocim jau ir tik daudz kas jauns nomainīts, ka drīz tas būs zelta vērtībā, tamdēļ šis variants atkrīt. Pēc ilgās dīkstāves čakarējās cilindri, varbūt cilindrs, gribētos tīri profilakses nolūkos iztīrīt, lai redzētu, vai ir izmaiņas, bet nopirkt jaunu veikalā, tas ir pēdējais variants

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
21. Jan 2015, 00:14#24358

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Jan 2015, 00:05:28 mexa rakstīja:
es pielietoju tikai kjiimiju wynns. stends veel tikai idejas liimenii. tiiru uz autosa darbinot. var arii moci. tas skidrums tam paredzeets. ultraskanja var ljoti viegli sabojat keramiku. nu ljoti profesionaals meistars varbuut arii var apgalvot ka ar skanju jaatiira, jo nokrata visu... bet drusku kas ne taa skait pizdec sprauslai. gan ka vairums atrunaajas ar to ka tomeer veca taa sprausla... ultraskanja manaa un citu uzskataa ir peedeejais izmisuma gaajiens.
jaa kiimija paliidz pat ljoti ok.


Mazliet vairāk par to ķīmiju, jo tas izklausās vienkāršākais un ātrākais:

* Kāda tieši ķīmija, kur nopirkt?
* Kā izpaužās tā tīrīšana, tīri tehniski?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

marcis
21. Jan 2015, 01:20#24359

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


21 Jan 2015, 00:14:05 Archy96 rakstīja:

21 Jan 2015, 00:05:28 mexa rakstīja:
es pielietoju tikai kjiimiju wynns. stends veel tikai idejas liimenii. tiiru uz autosa darbinot. var arii moci. tas skidrums tam paredzeets. ultraskanja var ljoti viegli sabojat keramiku. nu ljoti profesionaals meistars varbuut arii var apgalvot ka ar skanju jaatiira, jo nokrata visu... bet drusku kas ne taa skait pizdec sprauslai. gan ka vairums atrunaajas ar to ka tomeer veca taa sprausla... ultraskanja manaa un citu uzskataa ir peedeejais izmisuma gaajiens.
jaa kiimija paliidz pat ljoti ok.


Mazliet vairāk par to ķīmiju, jo tas izklausās vienkāršākais un ātrākais:

* Kāda tieši ķīmija, kur nopirkt?
* Kā izpaužās tā tīrīšana, tīri tehniski?


STP ir laba piedeva priekš sprauslām. Piegāž pie benzīna.
Tāpat arī ir ieplūdes vārstu tīrītājs. Savā laikā pārbaudīts ar dažādiem opel/bmw šrotiem ar cipariem, pierakstot patēriņu pirms/pēc.

Kas tagad izplata STP produktus, nezinu, iesp., ka Getz Bros...

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

karlsons
21. Jan 2015, 08:31#24360

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


20 Jan 2015, 23:32:42 Archy96 rakstīja:
Neatceros, vai par šo tēmu ir ticis runāts, vai nē, bet ar kādām metodēm ir iespējams iztīrīt inžektoru, sprauslas????

* Ķīmija?
* Ultraskaņa?
* Kompresors?
* Vēl kā savādāk?


brauc vien uz sprauslu veikalu, nepis kapeiku

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline