Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Kavacky
11. Jan 2015, 19:53#24301

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 392

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind


11 Jan 2015, 00:10:03 mexa rakstīja:
kaa 5mm diode var izspiidinaat pa malaam lai izkliedeetu staru?

Samatēt caurspīdīgajai virsmu esi provējis?

-----------------

Offline

mexa
11. Jan 2015, 19:55#24302

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tur rakstīts aktivators

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
11. Jan 2015, 19:57#24303

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


11 Jan 2015, 19:53:16 Kavacky rakstīja:

11 Jan 2015, 00:10:03 mexa rakstīja:
kaa 5mm diode var izspiidinaat pa malaam lai izkliedeetu staru?

Samatēt caurspīdīgajai virsmu esi provējis?

ko tik neesmu bet ja pa lietu runā tad kā leņķis var palielināties matētas virsmas dēļ? nekā, tikai stars kurš apgaismo virsmu var kļūt drusku vienmērīgāks, bet arī vājāks

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Agris
12. Jan 2015, 10:48#24304

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF

Klau, ja sajūga trose ir izstiepusies par garu un saregulēt viars nevar - ir varianti kā saīsināt, vai laiks mainīt? Aparāc - nx650.

Ja kādam mētājas arī nx650 bremžu luktura stikliņš - welcome, jo savu sasitu liekot uz ķepas pret galda stūri

Offline

Zigmunds
12. Jan 2015, 11:23#24305

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


12 Jan 2015, 10:48:38 Agris rakstīja:
Klau, ja sajūga trose ir izstiepusies par garu un saregulēt viars nevar - ir varianti kā saīsināt, vai laiks mainīt? Aparāc - nx650.

Ja kādam mētājas arī nx650 bremžu luktura stikliņš - welcome, jo savu sasitu liekot uz ķepas pret galda stūri


Sveiks,

Pieejams jauns šāds stikliņš 13.00 EUR



Zigmunds
t. 29 257 593
www.37moto.lv

Offline

Agris
12. Jan 2015, 11:41#24306

Kopš: 11. Feb 2009

Ziņojumi: 115

Braucu ar: Sherco SE2,5-iF


12 Jan 2015, 11:23:58 Zigmunds rakstīja:

12 Jan 2015, 10:48:38 Agris rakstīja:
Klau, ja sajūga trose ir izstiepusies par garu un saregulēt viars nevar - ir varianti kā saīsināt, vai laiks mainīt? Aparāc - nx650.

Ja kādam mētājas arī nx650 bremžu luktura stikliņš - welcome, jo savu sasitu liekot uz ķepas pret galda stūri


Sveiks,

Pieejams jauns šāds stikliņš 13.00 EUR

Zigmunds
t. 29 257 593
www.37moto.lv


Perfekti. Dabūt var tikai pie SEB mājas vai arī kādreiz centrā?

Offline

Zigmunds
12. Jan 2015, 12:47#24307

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


12 Jan 2015, 11:41:41 Agris rakstīja:

12 Jan 2015, 11:23:58 Zigmunds rakstīja:

12 Jan 2015, 10:48:38 Agris rakstīja:
Klau, ja sajūga trose ir izstiepusies par garu un saregulēt viars nevar - ir varianti kā saīsināt, vai laiks mainīt? Aparāc - nx650.

Ja kādam mētājas arī nx650 bremžu luktura stikliņš - welcome, jo savu sasitu liekot uz ķepas pret galda stūri


Sveiks,

Pieejams jauns šāds stikliņš 13.00 EUR

Zigmunds
t. 29 257 593
www.37moto.lv


Perfekti. Dabūt var tikai pie SEB mājas vai arī kādreiz centrā?



Uzzvani vai PM - nepiesārņosim šo topiku

Offline

Landmens
13. Jan 2015, 11:11#24308

Kopš: 30. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: KLX650

Ir nepieciešamība KLX650 '95 gada pēc klaņa maiņas. Latvijā maksā virs 200 eur, skatījos internatā - dažādos, galvenokārt ASV bāzētos interneta veikalos OEM nopērkams turpat uz pusi lētāk. Jautājums - vai ir tās daļas ir normālas? Ir kādam pieredze pērkot? Un vēl - vai ja detaļas nr sakrīt - vai ir atšķirības eiropas un amerikas modelim? Respektīvi - A un C versijai klanim ir viens un tas pats detaļas numurs, vai tie ir saderīgi?

Offline

Negantelis
13. Jan 2015, 11:19#24309

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


13 Jan 2015, 11:11:37 Landmens rakstīja:
Ir nepieciešamība KLX650 '95 gada pēc klaņa maiņas. Latvijā maksā virs 200 eur, skatījos internatā - dažādos, galvenokārt ASV bāzētos interneta veikalos OEM nopērkams turpat uz pusi lētāk. Jautājums - vai ir tās daļas ir normālas? Ir kādam pieredze pērkot? Un vēl - vai ja detaļas nr sakrīt - vai ir atšķirības eiropas un amerikas modelim? Respektīvi - A un C versijai klanim ir viens un tas pats detaļas numurs, vai tie ir saderīgi?


Ja detaļas numurs sakrīt tad detaļas ir vienādas.

Bet. Skaties rūpīgi ko pērc.

Ir KLX650C un KLX650R.

Nezinu kā klaņi bet cilindrs 100% ir savādāks,kā arī iespējams citas daļas jo R versijai vajadzētu būt lielākai jaudai.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Landmens
13. Jan 2015, 11:41#24310

Kopš: 30. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: KLX650


13 Jan 2015, 11:19:55 Negantelis rakstīja:

13 Jan 2015, 11:11:37 Landmens rakstīja:
Ir nepieciešamība KLX650 '95 gada pēc klaņa maiņas. Latvijā maksā virs 200 eur, skatījos internatā - dažādos, galvenokārt ASV bāzētos interneta veikalos OEM nopērkams turpat uz pusi lētāk. Jautājums - vai ir tās daļas ir normālas? Ir kādam pieredze pērkot? Un vēl - vai ja detaļas nr sakrīt - vai ir atšķirības eiropas un amerikas modelim? Respektīvi - A un C versijai klanim ir viens un tas pats detaļas numurs, vai tie ir saderīgi?


Ja detaļas numurs sakrīt tad detaļas ir vienādas.

Bet. Skaties rūpīgi ko pērc.

Ir KLX650C un KLX650R.

Nezinu kā klaņi bet cilindrs 100% ir savādāks,kā arī iespējams citas daļas jo R versijai vajadzētu būt lielākai jaudai.


Jā, par R zinu, to neskatos - paldies par brīdinājumu, kaut gan arī R detaļas nr. ir tas pats...
Mani sabaidīja atsauce vairākos no tiem veikaliem: All OEM products found on this site are for USA models.
Cik zinu tad eiropai ir C modeļi, asv ir A, tad sanāk ka visas detaļas ir priekš A.
Vai šis kods ir vienīgais daļas identifikators (13032-1207), vai arī vēl ir kādi iekšējie Kawa kodi, kas nodala C vai A?

Offline

Negantelis
13. Jan 2015, 13:01#24311

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


13 Jan 2015, 11:41:59 Landmens rakstīja:

13 Jan 2015, 11:19:55 Negantelis rakstīja:

13 Jan 2015, 11:11:37 Landmens rakstīja:
Ir nepieciešamība KLX650 '95 gada pēc klaņa maiņas. Latvijā maksā virs 200 eur, skatījos internatā - dažādos, galvenokārt ASV bāzētos interneta veikalos OEM nopērkams turpat uz pusi lētāk. Jautājums - vai ir tās daļas ir normālas? Ir kādam pieredze pērkot? Un vēl - vai ja detaļas nr sakrīt - vai ir atšķirības eiropas un amerikas modelim? Respektīvi - A un C versijai klanim ir viens un tas pats detaļas numurs, vai tie ir saderīgi?


Ja detaļas numurs sakrīt tad detaļas ir vienādas.

Bet. Skaties rūpīgi ko pērc.

Ir KLX650C un KLX650R.

Nezinu kā klaņi bet cilindrs 100% ir savādāks,kā arī iespējams citas daļas jo R versijai vajadzētu būt lielākai jaudai.


Jā, par R zinu, to neskatos - paldies par brīdinājumu, kaut gan arī R detaļas nr. ir tas pats...
Mani sabaidīja atsauce vairākos no tiem veikaliem: All OEM products found on this site are for USA models.
Cik zinu tad eiropai ir C modeļi, asv ir A, tad sanāk ka visas detaļas ir priekš A.
Vai šis kods ir vienīgais daļas identifikators (13032-1207), vai arī vēl ir kādi iekšējie Kawa kodi, kas nodala C vai A?


Neesmu dzirdējis par tādiem īpašiem iekšējiem kodiem kas attiektos uz tirgu. 100% tādu nav.

Nedomāju ka tāda lieta kā klaņi gan vispār varētu atšķirties. Drīzāk kāda plastmasas daļa kur US tirgum modelim cits krāsojums vai nosaukums.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

andrejins
13. Jan 2015, 15:04#24312

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


13 Jan 2015, 13:01:59 Negantelis rakstīja:

13 Jan 2015, 11:41:59 Landmens rakstīja:

13 Jan 2015, 11:19:55 Negantelis rakstīja:

13 Jan 2015, 11:11:37 Landmens rakstīja:
Ir nepieciešamība KLX650 '95 gada pēc klaņa maiņas. Latvijā maksā virs 200 eur, skatījos internatā - dažādos, galvenokārt ASV bāzētos interneta veikalos OEM nopērkams turpat uz pusi lētāk. Jautājums - vai ir tās daļas ir normālas? Ir kādam pieredze pērkot? Un vēl - vai ja detaļas nr sakrīt - vai ir atšķirības eiropas un amerikas modelim? Respektīvi - A un C versijai klanim ir viens un tas pats detaļas numurs, vai tie ir saderīgi?


Ja detaļas numurs sakrīt tad detaļas ir vienādas.

Bet. Skaties rūpīgi ko pērc.

Ir KLX650C un KLX650R.

Nezinu kā klaņi bet cilindrs 100% ir savādāks,kā arī iespējams citas daļas jo R versijai vajadzētu būt lielākai jaudai.


Jā, par R zinu, to neskatos - paldies par brīdinājumu, kaut gan arī R detaļas nr. ir tas pats...
Mani sabaidīja atsauce vairākos no tiem veikaliem: All OEM products found on this site are for USA models.
Cik zinu tad eiropai ir C modeļi, asv ir A, tad sanāk ka visas detaļas ir priekš A.
Vai šis kods ir vienīgais daļas identifikators (13032-1207), vai arī vēl ir kādi iekšējie Kawa kodi, kas nodala C vai A?


Neesmu dzirdējis par tādiem īpašiem iekšējiem kodiem kas attiektos uz tirgu. 100% tādu nav.

Nedomāju ka tāda lieta kā klaņi gan vispār varētu atšķirties. Drīzāk kāda plastmasas daļa kur US tirgum modelim cits krāsojums vai nosaukums.


re kur visi saderīgie motocikli ar šo klani (pēc part numbera)

Principā ražotājs vienu numuru divām detaļām neliks, jo pats sāks tikai putroties pēcāk
Kawasaki
KLX650-C2 (1994) Motorcycle
KLX650-A2 (1994) Motorcycle
KLX650-C1 (1993) Motorcycle
KLX650-A1 (1993) Motorcycle
KLX650-C4 (1996) Motorcycle
KLX650-D1 (1996) Motorcycle

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Landmens
13. Jan 2015, 16:17#24313

Kopš: 30. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: KLX650


13 Jan 2015, 15:04:21 andrejins rakstīja:

13 Jan 2015, 13:01:59 Negantelis rakstīja:

13 Jan 2015, 11:41:59 Landmens rakstīja:

13 Jan 2015, 11:19:55 Negantelis rakstīja:

13 Jan 2015, 11:11:37 Landmens rakstīja:
Ir nepieciešamība KLX650 '95 gada pēc klaņa maiņas. Latvijā maksā virs 200 eur, skatījos internatā - dažādos, galvenokārt ASV bāzētos interneta veikalos OEM nopērkams turpat uz pusi lētāk. Jautājums - vai ir tās daļas ir normālas? Ir kādam pieredze pērkot? Un vēl - vai ja detaļas nr sakrīt - vai ir atšķirības eiropas un amerikas modelim? Respektīvi - A un C versijai klanim ir viens un tas pats detaļas numurs, vai tie ir saderīgi?


Ja detaļas numurs sakrīt tad detaļas ir vienādas.

Bet. Skaties rūpīgi ko pērc.

Ir KLX650C un KLX650R.

Nezinu kā klaņi bet cilindrs 100% ir savādāks,kā arī iespējams citas daļas jo R versijai vajadzētu būt lielākai jaudai.


Jā, par R zinu, to neskatos - paldies par brīdinājumu, kaut gan arī R detaļas nr. ir tas pats...
Mani sabaidīja atsauce vairākos no tiem veikaliem: All OEM products found on this site are for USA models.
Cik zinu tad eiropai ir C modeļi, asv ir A, tad sanāk ka visas detaļas ir priekš A.
Vai šis kods ir vienīgais daļas identifikators (13032-1207), vai arī vēl ir kādi iekšējie Kawa kodi, kas nodala C vai A?


Neesmu dzirdējis par tādiem īpašiem iekšējiem kodiem kas attiektos uz tirgu. 100% tādu nav.

Nedomāju ka tāda lieta kā klaņi gan vispār varētu atšķirties. Drīzāk kāda plastmasas daļa kur US tirgum modelim cits krāsojums vai nosaukums.


re kur visi saderīgie motocikli ar šo klani (pēc part numbera)

Principā ražotājs vienu numuru divām detaļām neliks, jo pats sāks tikai putroties pēcāk
Kawasaki
KLX650-C2 (1994) Motorcycle
KLX650-A2 (1994) Motorcycle
KLX650-C1 (1993) Motorcycle
KLX650-A1 (1993) Motorcycle
KLX650-C4 (1996) Motorcycle
KLX650-D1 (1996) Motorcycle


Skaidrs, paldies par info. Būs tad jāsūta, tik cerams, ka detaļa tiešām ir OEM, nevis kāda ķīniešu replika ar birku

Offline

zet
13. Jan 2015, 16:32#24314

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Visiem KLX650 (A=R=D, C...) ne vienāds viss, ko var redzēt ar aci uz foto vai naturāli. Tiem R=A=D no visiem C atšķīras dzinējā tikai cilindra pārklājums, izplūdes sadales vārpsta (aizvietojama) un šis tas (ģenerators), kas arī aizvietojams sava starpā.
http://klxclub.ru/content.php?r=126-Kawasaki-KL...0-Service-manual
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=919...highlight=klx700

[ Šo ziņu laboja zet, 13 Jan 2015, 19:07:57 ]

Offline

klibikxxx
15. Jan 2015, 00:16#24315

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Ieteikumi kā šādu dabūt ārā?

Offline

K-K
15. Jan 2015, 00:31#24316

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

izgrūzt ar lodi.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

elf
15. Jan 2015, 08:45#24317

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


15 Jan 2015, 00:31:07 K-K rakstīja:
izgrūzt ar lodi.


Caurules buktes vislabāk var izvilkt ar virpotu lodi, kurai abos galos pie ausīm piekniedēta motocikla ķēde un vienā no galiem -- garš vītņots stienis ar lielu paplāksni un uzgriezni. Abos galos ķēde ir vajadzīga tādēļ, lai Jums būtu atkāpšanās iespēja, ja lode iestrēgst, vai ja sastop kādu iekšēju pumpu vai krunku, utt.
Lodi ar uzgriežņa palīdzību lēnām izvelk caur bojāto vietu un lēnām bojāto vietu izspiež uz āru. Nepieciešamības gadījumā var arī pasildīt, ja bukte asa.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

klibikxxx
15. Jan 2015, 09:41#24318

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...


15 Jan 2015, 08:45:35 elf rakstīja:

15 Jan 2015, 00:31:07 K-K rakstīja:
izgrūzt ar lodi.


Caurules buktes vislabāk var izvilkt ar virpotu lodi, kurai abos galos pie ausīm piekniedēta motocikla ķēde un vienā no galiem -- garš vītņots stienis ar lielu paplāksni un uzgriezni. Abos galos ķēde ir vajadzīga tādēļ, lai Jums būtu atkāpšanās iespēja, ja lode iestrēgst, vai ja sastop kādu iekšēju pumpu vai krunku, utt.
Lodi ar uzgriežņa palīdzību lēnām izvelk caur bojāto vietu un lēnām bojāto vietu izspiež uz āru. Nepieciešamības gadījumā var arī pasildīt, ja bukte asa.

Dašlo Paldies. Ja vēl iepriekšējais gudrinieks nebūtu paviesojies ar pusautomātu pie biksēm, vispār būtu labi.

Offline

Archy96
15. Jan 2015, 17:57#24319

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Naita telefonu iedodiet kāds

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zazzaa
15. Jan 2015, 18:13#24320

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


15 Jan 2015, 17:57:19 Archy96 rakstīja:
Naita telefonu iedodiet kāds


seriously???

viņam tak parakstā numurs stāv
29885941

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 15 Jan 2015, 18:13:56 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline