Autors | Ziņojums |
Arturiks | 21. Nov 2014, 15:58 | #24001 |
|
Kopš: 02. Jan 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar: GSXR 1000
|
21 Nov 2014, 08:49:53 elf rakstīja:
20 Nov 2014, 20:43:17 Arturiks rakstīja:
Ir radusies doma iepirkt šo mopedku Links
Jautājums zinošākiem motobrāļiem... Mocis nostāvējis 2 gadus.... kādi defekti varētu būt radušies no tā, ka tik ilgi mocis nav darbināts un vai ir vērts tādu ņemt. Uz ko būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība pērkot šo eksemplāru?
Tas ka nav darbināts 2 gadus...pofig,ja vien nav stāvējis ar izskrūvētu sveci.
Ņem nu līdzi kādu zinātāju...problēmas var nebūt,bet var arī būt!
Vismaz tirgotājs teica ka viss ir savās vietās, nekas nebija skrūvēts ārā |
Offline | |
|
Arturiks | 21. Nov 2014, 15:58 | #24002 |
|
Kopš: 02. Jan 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar: GSXR 1000
|
21 Nov 2014, 11:18:42 kinigadners rakstīja:
20 Nov 2014, 20:43:17 Arturiks rakstīja:
Ir radusies doma iepirkt šo mopedku Links
Jautājums zinošākiem motobrāļiem... Mocis nostāvējis 2 gadus.... kādi defekti varētu būt radušies no tā, ka tik ilgi mocis nav darbināts un vai ir vērts tādu ņemt. Uz ko būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība pērkot šo eksemplāru?
Nopērkot šo braucamo jautājumi te būs daudz
Kādēļ būs daudz jautājumu? Zini kaut ko sīkāk par šo moci? |
Offline | |
|
endurists | 21. Nov 2014, 16:19 | #24003 |
|
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
21 Nov 2014, 15:58:57 Arturiks rakstīja:
21 Nov 2014, 11:18:42 kinigadners rakstīja:
20 Nov 2014, 20:43:17 Arturiks rakstīja:
Ir radusies doma iepirkt šo mopedku Links
Jautājums zinošākiem motobrāļiem... Mocis nostāvējis 2 gadus.... kādi defekti varētu būt radušies no tā, ka tik ilgi mocis nav darbināts un vai ir vērts tādu ņemt. Uz ko būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība pērkot šo eksemplāru?
Nopērkot šo braucamo jautājumi te būs daudz
Kādēļ būs daudz jautājumu? Zini kaut ko sīkāk par šo moci?
Šis konkrētais ir baigā eksotika, un ja būs nepieciešams, tad diez vai atradīsi letotas daļas. Ja gribi tieši LC4 tad skaties uz 620, 640 vai visalabāk 690 modeli
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
|
andrr | 21. Nov 2014, 18:07 | #24004 |
|
Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 652
Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor
| Kā civilizētāk dabūt vaļā bremžu supporta skrūvi lai nomainīt bremžu klučus? Iepriekšējās reizes viss kas bija vajadzīgs bij palielāks skrūvgrieznis. Šoreiz nekādīgi nenāk vaļā, pamēģināju arī ar triecienskrūvgriezni bet bail stiprāk sist ka nesasist supportu. Skrūve (locking pin) .. Wd40 nepalīdz . Karsēt ar mini propāna degli? Negribas suportu sadedzināt.. Kur tādu mini deglīti iepirkt pa lēto? Urbt arī negribas, tā nav vienkārši skrūve bet "asīte" (locking pin) uz kuras uzmaucas bremžu kluči.. pēc tam būs čakars jaunu dabūt.. |
Offline | |
|
Archy96 | 21. Nov 2014, 18:45 | #24005 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
21 Nov 2014, 18:07:34 andrr rakstīja:
Kā civilizētāk dabūt vaļā bremžu supporta skrūvi lai nomainīt bremžu klučus? Iepriekšējās reizes viss kas bija vajadzīgs bij palielāks skrūvgrieznis. Šoreiz nekādīgi nenāk vaļā, pamēģināju arī ar triecienskrūvgriezni bet bail stiprāk sist ka nesasist supportu. Skrūve (locking pin) .. Wd40 nepalīdz . Karsēt ar mini propāna degli? Negribas suportu sadedzināt.. Kur tādu mini deglīti iepirkt pa lēto? Urbt arī negribas, tā nav vienkārši skrūve bet "asīte" (locking pin) uz kuras uzmaucas bremžu kluči.. pēc tam būs čakars jaunu dabūt..
Noskrūvē to suportu nost no moča, novieno bremžu šļauku, ieliec viņu pamatīgās skrūvspīlēs, tā lai nelokās un netirinās, tad ņem pamatīgu dzelzs skrūvgriezi un bliežot pa viņu ar āmuru, gan jau dabūsi vaļā. Ja kas, man ir arī darbā viens spec-līdzeklis ķīmija tādu skrūvju atmiekšķēšanai - varu aizdot, ja nu nekādīgi savādāk.[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Nov 2014, 18:48:22 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
zazzaa | 21. Nov 2014, 18:49 | #24006 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
21 Nov 2014, 18:07:34 andrr rakstīja:
Kā civilizētāk dabūt vaļā bremžu supporta skrūvi lai nomainīt bremžu klučus? Iepriekšējās reizes viss kas bija vajadzīgs bij palielāks skrūvgrieznis. Šoreiz nekādīgi nenāk vaļā, pamēģināju arī ar triecienskrūvgriezni bet bail stiprāk sist ka nesasist supportu. Skrūve (locking pin) .. Wd40 nepalīdz . Karsēt ar mini propāna degli? Negribas suportu sadedzināt.. Kur tādu mini deglīti iepirkt pa lēto? Urbt arī negribas, tā nav vienkārši skrūve bet "asīte" (locking pin) uz kuras uzmaucas bremžu kluči.. pēc tam būs čakars jaunu dabūt..
uzsildi ar celtniecibas fēnu, gan jau pietiks...tagad tak auksts arā metali sarāvušies
tik megini sildit tā lai karstais gais iet uz skruvi un prom no suporta lai bremzeni neuzvāri un manžetes neuzcep
pars sipraki sitieni pa skruves vidu un ja nav jau aprauta tad vajadzetu atskruveties
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
mexa | 21. Nov 2014, 19:06 | #24007 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Wd40 met misenee, ir citi labi skjaiditaji, wurth labi strada, skruvgriezi vajag preciizas formas, citaadi sapisiisi to gropi, labs skrugjis neleks aaraa
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Negantelis | 21. Nov 2014, 19:31 | #24008 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Dabraukājies pa purviem.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
motoinstruktors | 21. Nov 2014, 22:31 | #24009 |
|
Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 952
Braucu ar: ktm LC4
|
20 Nov 2014, 20:43:17 Arturiks rakstīja:
Ir radusies doma iepirkt šo mopedku Links
Jautājums zinošākiem motobrāļiem... Mocis nostāvējis 2 gadus.... kādi defekti varētu būt radušies no tā, ka tik ilgi mocis nav darbināts un vai ir vērts tādu ņemt. Uz ko būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība pērkot šo eksemplāru?
...ir šaubas par gadu,noskaidro pie KSM pēc rāmja Nr.,ja nesakrīt-iemesls kaulēties,jo pēc bildes cena par augstu
...d---ā dziļos laukos mocis [ Šo ziņu laboja motoinstruktors, 21 Nov 2014, 22:33:48 ] |
Offline | |
|
motoinstruktors | 21. Nov 2014, 22:40 | #24010 |
|
Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 952
Braucu ar: ktm LC4
|
21 Nov 2014, 18:07:34 andrr rakstīja:
Kā civilizētāk dabūt vaļā bremžu supporta skrūvi lai nomainīt bremžu klučus? Iepriekšējās reizes viss kas bija vajadzīgs bij palielāks skrūvgrieznis. Šoreiz nekādīgi nenāk vaļā, pamēģināju arī ar triecienskrūvgriezni bet bail stiprāk sist ka nesasist supportu. Skrūve (locking pin) .. Wd40 nepalīdz . Karsēt ar mini propāna degli? Negribas suportu sadedzināt.. Kur tādu mini deglīti iepirkt pa lēto? Urbt arī negribas, tā nav vienkārši skrūve bet "asīte" (locking pin) uz kuras uzmaucas bremžu kluči.. pēc tam būs čakars jaunu dabūt..
...jaa mēģini uzmanīgi karsēt-pēc tam turpmāk visas bremžu daļas smērē ar tautā sauktiem "bremžu taukiem"- LOCTITE PLASTILUBE!!! japone močiem tiem bremžu pirkstiem pie Cīruļa MOTOPARTS jābūt LAI VEICĀS![ Šo ziņu laboja motoinstruktors, 21 Nov 2014, 22:49:08 ] |
Offline | |
|
zxcg | 22. Nov 2014, 00:54 | #24011 |
|
Kopš: 19. May 2011
Ziņojumi: 37
Braucu ar: dīzeļauto un mocikletu
| jautājums par aizdedzes svecēm-man ir 600 suzuki gsf,manuālī piedāvā aukstā karstā un standarta tipa sveces,par standaru skaidrs kautkas tipa ms riepas -itkā universālas,bet tai pašā laikā...,tad kādos gadijumos lieto karstās un aukstās sveces? |
Offline | |
|
QQlis | 22. Nov 2014, 08:52 | #24012 |
|
Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
|
22 Nov 2014, 00:54:09 zxcg rakstīja:
jautājums par aizdedzes svecēm-man ir 600 suzuki gsf,manuālī piedāvā aukstā karstā un standarta tipa sveces,par standaru skaidrs kautkas tipa ms riepas -itkā universālas,bet tai pašā laikā...,tad kādos gadijumos lieto karstās un aukstās sveces?
Google, do you use it? pirmais ieraksts - vari palasīties tur vairākās lapās viss smuki izskaidrots
The operating temperature of a spark plug is the actual physical temperature at the tip of the spark plug within the running engine. This is important because it determines the efficiency of plug self-cleaning and is determined by a number of factors, but primarily the actual temperature within the combustion chamber. There is no direct relationship between the actual operating temperature of the spark plug and spark voltage. However, the level of torque currently being produced by the engine will strongly influence spark plug operating temperature because the maximum temperature and pressure occurs when the engine is operating near peak torque output (torque and RPM directly determine the power output). The temperature of the insulator responds to the thermal conditions it is exposed to in the combustion chamber but not vice versa. If the tip of the spark plug is too hot it can cause pre-ignition or sometimes detonation/knocking and damage may occur. If it is too cold, electrically conductive deposits may form on the insulator causing a loss of spark energy or the actual shorting-out of the spark current.
A spark plug is said to be "hot" if it is a better heat insulator, keeping more heat in the tip of the spark plug. A spark plug is said to be "cold" if it can conduct more heat out of the spark plug tip and lower the tip's temperature. Whether a spark plug is "hot" or "cold" is known as the heat range of the spark plug. The heat range of a spark plug is typically specified as a number, with some manufacturers using ascending numbers for hotter plugs, and others doing the opposite - using ascending numbers for colder plugs.
The heat range of a spark plug is affected by the construction of the spark plug: the types of materials used, the length of insulator and the surface area of the plug exposed within the combustion chamber. For normal use, the selection of a spark plug heat range is a balance between keeping the tip hot enough at idle to prevent fouling and cold enough at maximum power to prevent pre-ignition or engine knocking. By examining "hotter" and "cooler" spark plugs of the same manufacturer side by side, the principle involved can be very clearly seen; the cooler plugs have a more substantial ceramic insulator filling the gap between the center electrode and the shell, effectively allowing more heat to be carried off by the shell, while the hotter plugs have less ceramic material, so that the tip is more isolated from the body of the plug and retains heat better.
Heat from the combustion chamber escapes through the exhaust gases, the side walls of the cylinder and the spark plug itself. The heat range of a spark plug has only a minute effect on combustion chamber and overall engine temperature. A cold plug will not materially cool down an engine's running temperature. (Too hot of a plug may, however, indirectly lead to a runaway pre-ignition condition that can increase engine temperature.) Rather, the main effect of a "hot" or "cold" plug is to affect the temperature of the tip of the spark plug.
It was common before the modern era of computerized fuel injection to specify at least a couple of different heat ranges for plugs for an automobile engine; a hotter plug for cars which were mostly driven slowly around the city, and a colder plug for sustained high speed highway use. This practice has, however, largely become obsolete now that cars' fuel/air mixtures and cylinder temperatures are maintained within a narrow range, for purposes of limiting emissions. Racing engines, however, still benefit from picking a proper plug heat range. Very old racing engines will sometimes have two sets of plugs, one just for starting and another to be installed for driving once the engine is warmed up.
[ Šo ziņu laboja QQlis, 22 Nov 2014, 08:53:25 ]
----------------- |
Offline | |
|
Modrs | 22. Nov 2014, 18:01 | #24013 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| Jautājums 610to un 630 hušu īpašniekiem
ir kāds gājis cauri šim gemarojam, lai samainītu sajūga kurvja atsperu "čaškas" ?
vairāk man jautājumi rodas, kā sakniedēt ar šīm kniedēm kurvi atpakaļ?
|
Offline | |
|
zazzaa | 22. Nov 2014, 18:05 | #24014 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| kba-pro to ir darījis, bet viņš izmeta tās atsperes un sakniedēja uz cieto un uzlika reklusi
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
Modrs | 22. Nov 2014, 18:28 | #24015 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| ok, cietais ir viens variants, kas man īsti nepatīk. Ir vēl kādi varianti? |
Offline | |
|
mexa | 22. Nov 2014, 18:46 | #24016 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Kaadasatsauksmes par groza atsperu mainju vai cietaas sakabes variantu uz baika? Manam mocis atsperes saspiedaas, kas sakaams par alja
Links tipa skruuves, redzeeju ka citi sametina, ir reaala pieredze ar dazadiem variantiem kaadam? Metinaat nebuutu labi, bet vai variants ar skruuveem buus lietojams, ieverojot skruvju sastaavu un cietiibu?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Gantais | 22. Nov 2014, 18:50 | #24017 |
|
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Par čakaru tiek uzskatīta kniedēšana, vai kas!?
Manā izpratnē, kniedēšana nav gluži neiespējamā misija.
Pirmskara BMW Motorrad rāmji ir kniedēti... ir nācies izpausties (nepārprotiet, es nesmu TIK vecs) [ Šo ziņu laboja Gantais, 22 Nov 2014, 18:53:27 ]
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|
mexa | 22. Nov 2014, 19:04 | #24018 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Nee nu kniedeet var, pareizo kniedi un aidw, ja vien buutu paredzeeta, man ir vfr 700, cakars domaats bija dabuut labu kvalitaati, mocis neseenjo, rucku raustu ta normali. Vnk negribas jaukt mo vasaras viduu. Tapeec interesee pieredze no citu puses ar sajuuga demferi. Hz vai atradiishu atsperes kurae derees manam, jo tas nav tik rutiins remonts, drizak reta paradiba ka kaads to dara. Jaunu grozu nav plaanos likt
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
trax | 22. Nov 2014, 20:18 | #24019 |
|
Kopš: 26. Oct 2014
No: Talsi
Ziņojumi: 13
Braucu ar: Honda Transalp XL700V,Suzuki DL650 XA,KTM1290 Super Adventure S
| Intresē cik aptuveni varētu maksāt Hondas Hornet CB900 2002-2007 motors kompektā ar droselēm? |
Offline | |
|
Yardingrave | 23. Nov 2014, 14:34 | #24020 |
|
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Yamaha FZ1 2006, HD Night Train 2007
| Joprojām meklēju kādu, kurš brauc ar Yamaha FZ1 2006. gada vai jaunāku modeli.
Nepieciešams nozīmēt kāpšļa stiprinājuma izmērus.
Lūdzu PM. |
Offline | |
|