Varu droši zinot motorradistu kopienai- sēžu viesnīca uz balkona, ar skatu uz Lago Magore, lietoju vietējo viinu,baudu vietējo moo spridzinātāju performances ap ezeru...K1300S griežas lopaa un ir reāla Dolce Vita. Kad būšu atpakaļ internata - zinossu par 2ned. Piedziivoto.
Vaterland, iztulkoju kādu rakstu, kas Tevi varētu interesēt.
Tev varu iedot oriģinālus arī dažiem citiem.
Vēl pāris glāzes vinčika un viss tur būs klārs vienā setā.
: prozit: Te
20 Aug 2013, 19:06:15 baizels rakstīja:
Man īstenībā pēc mana Vara ari ir biku pa īsu , varis slējas no gāzes ratā un spido locija līdz 220 . Bembelats kaut ko pavisam kūtrs, kaut zirgi pa diviem vairāk un grieze tur pat pa 30 vairāk. Savu vari gan biju uzfrisinajis un vērās lupatās, tagad strādāju pie bebelata un ir jau virsū bezpretestibas filtrs, tūlit top brivā izplūde ,tiek nahrenizeti visi katalizatori un nodušītās rores. Ja būs vēl pa īsu jādomā ko mainit programā vai povercomander mest virsū. ŠOBRĪD TAS IET KĀ DILITANTU IESACĒJU APARĀTS, MAZLIET TRACINA.Gaita gan laba un bezceļā nevar salīdzināt ar vari.
nesaprotu, kapēc te čakarējies..pārdod nost un nopērc tādu moci, kas patīk un apmierina gan jaudā, gan ātrumā..
Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.
20 Aug 2013, 23:36:08 piter rakstīja:
20 Aug 2013, 19:06:15 baizels rakstīja:
Man īstenībā pēc mana Vara ari ir biku pa īsu , varis slējas no gāzes ratā un spido locija līdz 220 . Bembelats kaut ko pavisam kūtrs, kaut zirgi pa diviem vairāk un grieze tur pat pa 30 vairāk. Savu vari gan biju uzfrisinajis un vērās lupatās, tagad strādāju pie bebelata un ir jau virsū bezpretestibas filtrs, tūlit top brivā izplūde ,tiek nahrenizeti visi katalizatori un nodušītās rores. Ja būs vēl pa īsu jādomā ko mainit programā vai povercomander mest virsū. ŠOBRĪD TAS IET KĀ DILITANTU IESACĒJU APARĀTS, MAZLIET TRACINA.Gaita gan laba un bezceļā nevar salīdzināt ar vari.
nesaprotu, kapēc te čakarējies..pārdod nost un nopērc tādu moci, kas patīk un apmierina gan jaudā, gan ātrumā..
Mani apmierina modelis, apmierinā gaita, apmierinā komforts, bet pie jaudas es piestradāšu un radīšu to, kas mani apmierinās.Ja nevarēšu radīt to , tad ari pardošu. Tā pēc jau to nopirku, ka daudzi parametri ir man apmierinosi, bet pēc visiem e stadartiem tas ir nodušīts un pie tā ir jāstrādā.
Pilnībā piekrītu- divi moči ir cits un iespējams pareizais stāsts, vienīgais uz diviem vienlaicīgi nebrauksi un vasara mums īsa....
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/
VATERLAND
tagad Dzinss atliek iemest sava mobilā Nr. Visiem GS911 aparāta kaarotajiem
Tie kas grib ir rakstījuši PM, un rokā mani ar dabūjuši. Bet ja tauta parasa nav problēmu.
Man tas nav biznes, bet ja kadam tomēr vajadzība pēc palīdzības varu izlīdēt un nomest kļūdas, pāriet no jūdzēm uz km, serviss un vēl daži sīkumi.
Tas attiecas tikai BMW motorradu.
Kādam nav bijusi sekojoša problēma - pielejot pilnu bāku degvielas indikators rāda 1/2, pēc ~100km rāda 1/4 un vēl pēc 20km rāda iztukšīti. Pie "iztukšīša" esmu ielējis max 12 litrus, kas nozīmē, ka bākā parastajam R1200gs būtu jābūt vēl vismaz 8l.
Tiešām šeit var palīdzēt kalibrācija un vai kas tāds ir tipisks (kaut gan brīžiem šķiet, ka visas problēmas ir tipiskas )
21 Aug 2013, 16:01:45 GP rakstīja:
Kādam nav bijusi sekojoša problēma - pielejot pilnu bāku degvielas indikators rāda 1/2, pēc ~100km rāda 1/4 un vēl pēc 20km rāda iztukšīti. Pie "iztukšīša" esmu ielējis max 12 litrus, kas nozīmē, ka bākā parastajam R1200gs būtu jābūt vēl vismaz 8l.
Tiešām šeit var palīdzēt kalibrācija un vai kas tāds ir tipisks (kaut gan brīžiem šķiet, ka visas problēmas ir tipiskas )
Kkad Niksonam bij problas ar degvielas līmeņa rādītāju. Lai pastāsta - mainīja/pārprogrammēja
Ja pareizi atceros, tad šamam bija otrādāk, rāda, ka zupa bākā iraid, bet faktiski - čušs
21 Aug 2013, 16:01:45 GP rakstīja:
Kādam nav bijusi sekojoša problēma - pielejot pilnu bāku degvielas indikators rāda 1/2, pēc ~100km rāda 1/4 un vēl pēc 20km rāda iztukšīti. Pie "iztukšīša" esmu ielējis max 12 litrus, kas nozīmē, ka bākā parastajam R1200gs būtu jābūt vēl vismaz 8l.
Tiešām šeit var palīdzēt kalibrācija un vai kas tāds ir tipisks (kaut gan brīžiem šķiet, ka visas problēmas ir tipiskas )
Kkad Niksonam bij problas ar degvielas līmeņa rādītāju. Lai pastāsta - mainīja/pārprogrammēja
Ja pareizi atceros, tad šamam bija otrādāk, rāda, ka zupa bākā iraid, bet faktiski - čušs
Jā, es paliku uz ceļa - mocis noslāpa. Atveda uz servi un tur bola acis. Viss iet
Jo servi mocis bija uz centrālās kājas, tad vēl kaut kādi garaiņi satecēja motorā ...
Īstenībā pasaulē populāra problēma, Google ātrumā izdod 1,3 milijonus referenču Brīnos kā mums tik maz jūzeri par šo spazmo. Z-amerikas braucēji raportē par vidēji vienu bojātu sensoru lenti uz 20.000 km. Viņiem laikam asāks benCīns
Tagad tā fixi nevar atrast, bet bija tēma, kur čaļi novieno to sensoru lenti nost no moča elektroshēmas, pieliek klāt pie garajām pjezoelektriskajām šķiltavām un izbliež zibeņus caur tām sensoru spolēm. Ar pilnu bāku.
Kādu brīdi tāds hardcore resets dodot efektu. Bet nu pieredzējušie braucēji visi piļī pēc odometra....
Man to sūdu nomainija pa garantiju, bet jūtu ka atkal ir ņeaļo. Ar "pilnīgi tukšu bāku" varu vēl nobraukt vismaz 50 km. Ja būtu 5 l degvielas kanniņa, varētu noexpermentēt radikāli. Tagad vnk raustos...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Vai kāda lampiņa arī ieslēdzas?
K100 ir pat divas - kad paliek 10 un 3 litri (vai tml.).
Ja ir, tad tikai jānoeksperimentē. Un nevajag pat 5 litrus. Esmu mangali ar bendžu iesitis padusē zem jakas
P.S.Gadiem iegājies, kad leju pilnu bāku mazo odometru lieku pa nullēm. Kad "ieslēdzas rezerve" (FJR-am sāk mirgot pēdējā strīpiņa degvielas rādītājā un lielais odometrs pārmetas uz nulli), zinu, ka vēl varu netrakojot nobraukt 70km. Savukārt endūrim, kad pārslēdzu abus krānus uz rezervi - vēl 35km.