Autors | Ziņojums |
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
|
28 Jan 2017, 16:16:55 MotoV rakstīja:
Kāds nav svēris intereses pēc cik liela atšķirība svarā ir starp SM, un parastajiem 21 - 18 ratiem ?
Man Supermoto rati ir smagāki par 1kg ar kapeikām, nekā enduro.
Aizmugures ir daudzmaz vienādi,bet priekšas 21" ir par 1kg vieglāks.
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Brīvdienās mazliet pacīnījos ar priekšējo ratu un gultņu restaurāciju
Pa cik tika secināts ka beigts ir tikai viens gultnis,bet otrs vel būs dzīvotājs,jauns tika ielikts viens gultnis un blīvslēgs (saļņiks).
Normālais gultnis tika prātīgi atvērts,kārtīgi izmazgāts,izžāvēts un no jauna sasmērēts un atkal aizvākots.Otro gultni atverot viss bija skaidrs kāpēc nosprūda un pa tiešo ceļš uz miskasti.
Gandrīz kā no zavoda - Ķīnā
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Tad tika viss salikts savās vietās un rats nobalansēts.Balansēju tāpēc,ka nebalansētam var ļoti just vibrāciju un uz garākiem gabaliem tas ir kaitinoši.
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
|
kinigadners | |
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Nu čotka! |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Tika pārlasīti arī priekšas amīši.Pārlasīt nācās,jo pie lielākas slodzes mazliet suloja.Pie vainas izrādījās,veikalā iedeva par 1mm lielāku putekļu un eļļas blīvslēgu komplektu.Kaut viņi deva it kā pēc kataloga.
Eļļa vel bija ok! Tika viss pārbaudīts un jaunus liku tikai eļļas blīvslēgus un protams jaunu eļļu
Putekļu blīvslēgi vel bija kā jauni,tāpēc liku vēlreiz,saīsinot tikai mazliet atsperīti.
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Sākam lēnā garā visu likt atpakaļ...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Priekšas rats atpakaļ vietā...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kinigadners | |
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Man arī dakšai bija tādas švīkas kā redzamas tavai,tacēja ik pēc 1000km tad pārhonēju tos štokus un pārstāja tecēt. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Tika pārbaudīta kompresija un mērījumu rezultāts ir 7.5 Bar kas ir mazliet par maz...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Tika uzsildīts motors un izlaisti visi šķidrumi...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Tagad tik ievēroju, tas FCR karbis kas tev tur iepičkāts nav īsti atbilstošs tavam kaplim. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Pārlasīju arī aizmugures amīti...
Aizmugures amītī,eļļa bija netīrāka,salīdzinājumā ar priekšas amīti...
Tad izmazgāju visu kārtīgi un nopucēju un sakrāmēju atpakaļ un attiecīgi noregulēju...
Amīši kaplim ir pārlasīti,jāķeras klāt nākošam mezglam,jo sezona tuvojas [ Šo ziņu laboja kaspers22, 20 Mar 2018, 02:00:07 ]
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Mans Kaplis saņēma nelielu dāvaniņu gada jubilejā
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Kāpēc izdomāji, ka jālien motorā iekšā?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Pirmais jau nomērot kompresiju,nebija tie labākie rādītāji.Tālāk samērot vārstiem atstarpes,atkal nav tie labākie radītāji.Visiem vārstiem vienāds atstarpes 0.15 - ieplūdei tas ir ok,bet izplūdei pa maz.Sanāk tā,ka ātrāk atveras un vēlāk aizveras.Kopumā pa daudz atveras un tas arī bija iemesls kāpēc motors bija skaļāks.Hermētiskuma pārbaudē atkal neviens vārsts netur normāli
Tad nodomāju,kam pirkt jaunu jaudīgāku aparātu,ka var šo pašu normāli saskrūvēt.
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Viņam nebija automātiskais dekompresors gadījumā???? Šādiem močiem arī normāls motors rādīs pazeminātu kompresiju mērot, man tā liekās.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
| Ir viņam automātiskais dekompresātors,kas attaisa labo izplūdes vārstu,lai būtu vieglāk starterim pagriezt motoru.Bet ar visu to kompresijai,nevajadzētu būt 7 Bar.
Ceru ka man izdosies dabūt lielāku kompresiju
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| я плачу и хуею, хуею я и плачу |
Offline | |
|
vlkpc | |
Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
15 Mar 2017, 01:07:46 Bagars rakstīja:
Un kā tev liekas, kur tā kompresija paliek, ja mazliet attaisa vienu vārstu?
A varbūt kompresija ir tā resnā alumīnija tapa, kas pa cilindru staigā šurpu-turpu?
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... |
Offline | |
|
kaspers22 | |
Kopš: 10. Apr 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 340
Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)
|
15 Mar 2017, 01:07:46 Bagars rakstīja:
Un kā tev liekas, kur tā kompresija paliek, ja mazliet attaisa vienu vārstu?
A varbūt kompresija ir tā resnā alumīnija tapa, kas pa cilindru staigā šurpu-turpu?
Netaisos ar profiņiem strīdēties
Tas nenozīmē ka ir dekompresātors - tad kompresijai nav jābūt...
Normāla kompresija.
Drz400 E 142 psi
Drz400 s sm 135 psi
Pazūd kompresija arī gar to resno alumīnija tapu
Gar vārstiem,kas slikti pieguļ un nepareizi strādā.
Vel var blīve nenoslēgt...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot. |
Offline | |
|