Nu čau ! Saakumaa pabraukaaju ar KTM exc 525.aparaats ļoti nervozs,jaudīgs.lai ar to normāli brauktu jābūt pieredzei un zināmai meistarībai ,iesācējiem ļoti neder,nemaz nedomā .Suzuks DRZ 400s super,ar to arī var paseenjot .Ja gribi ātrāk ,dod virsuu,ies ātrāk .Par smagu viņu grūti nosaukt.No mīnusiem ,klapanus regulēt suudiigi shaibas.Gadus 3;4 jau man vīns ir,nekādas problēmas ,mauc tik
Jūs te par tiem moču smagumiem ik pa brīdim runājat.. Tad cik skaitās daudz, cik maz? Kur ir tā robeža, kad lielā svara dēļ pa smiltīm dauzīties gluži vairs nevar un viegli grimst dubļos?
Vienkārši skatos specenes, pētu smagumus.. un brīžam jāsecina, ka divi moči, kurus viens sauc par viegliem un otrs par smagiem, būtībā ir vien ar 10-15 kilogramu starpību. Bet tik jau var būt arī divu dažādu braucēju svara starpība.
Ok, tāds Honda XR 400R vai Suzuki DR400 ar saviem aptuvenajiem 120-125 kilogramiem ir jūtami vieglāks par kaut ko no dual-sport klases, taču man īsti nav skaidrs, kāpēc, piemēram, Dominators ar saviem nepilniem 170 kg tiek uzskatīts par normālā svarā esošu un iesācējam piemērotāku par teiksim Transalpu ar aptuveni 180? Ok, ja būsim pavisam korekti, tad svara starpība nav gluži desmit kg, bet pāri 15. Bet vai tiešām tas ir tik jūtami?
Un par milzonīgo dēvētajai Africai, kā izrādās, ir tik pat, cik CSDD eksāmenu Kawasaki - un tas nelikās pārlieku smags. Ok, salīdzināt ielinieku ar endūru ir tās pats, kas pirkstu ar... emmm citu pirkstu, t.i. uz asfalta to svaru varbūt tā nejūt, bet smiltīs gan sajūtīs. Taču atceroties, kā uz šosejas plivinājās 125'nieki ar svaru maķenīt virs 120 kg, vēlme pēc tāda svara moča kā pirmā moča norimst.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Viss, kas ir smagāks par 130kg, kārtīgā offroadā kļūst problemātisks.
Pa pieblietētu meža ceļu tu pabrauksi arī uz 200kg bez nekādām problēmām, un arī biki dziļāk mežā varēsi iestūrēt, bek kā sāksies "hārdinieks", katrs liekais kilograms liks sevi manīt.
Es sāku meža kaplēšanu ar aizvēstures yamahu xt 600, kuru aizlienēju no čoma, tīri tā , prikolam, bez kādiem īpašiem mērķiem, kamēr "saslimu". Kaut kādi 140kg tam mocim varēja būt un tas svars jau bija diezgan traucējošs dziļās smiltīs un dubļos.
Tagad ir RMX 250 2T, 100 - 105kg Ideāls svars, 95% gadījumu no jebkādiem sūdiem spēju tikt laukā patstāvīgi, un tas ir baigais pluss.
Tātad, ja es iesākumam vēlos moci, kas primāri tiktu izmantots kā transporta līdzeklis uz darbu (50/50 šoseja/pilsēta) un pa reizei iebraukt piemājas mežā, pārsvarā pa pieblietētajām takām un sūnām, tad uz svaru varu neskatīties. Un, kad būs nedaudz aprasts ar jauno motobraucēja statusu, tad arī varēs domāt par smiltīm piemērotāku braucamo.
09 Nov 2013, 23:30:59 karlsons rakstīja:
Viss atkariigs no taa, kur gribi braukt...
Iesācējam, kuram vispār vēl nav neviens mocis bijis, grūti tā uz sitienu pateikt, kur grib braukt. Brauks tur, kur iegādātais mopēds būs spējīgs iebraukt.
Zactly, un shajaa gadiijumaa tiiri vienalga, vai tas ir dominators, vai transalps. Tie vnk ir populaarakie.
Es braucu reaali otro sezonu, neesmu nekaads mega krosists, tomeer patiik, ka mo var aatri uzraut tempu, kaada saansliide pa mezza celjiem, braucu tiiri briivajaa laikaa atpuutai.
Patreiz liekas ka mana yamaha vareetu buut asaaka. Nu jaa un startera neesamiiba reizeem tracina.
[ Šo ziņu laboja karlsons, 09 Nov 2013, 23:40:47 ]
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
09 Nov 2013, 22:58:04 eddie rakstīja:
Jūs te par tiem moču smagumiem ik pa brīdim runājat.. Tad cik skaitās daudz, cik maz? Kur ir tā robeža, kad lielā svara dēļ pa smiltīm dauzīties gluži vairs nevar un viegli grimst dubļos?
Vienkārši skatos specenes, pētu smagumus.. un brīžam jāsecina, ka divi moči, kurus viens sauc par viegliem un otrs par smagiem, būtībā ir vien ar 10-15 kilogramu starpību. Bet tik jau var būt arī divu dažādu braucēju svara starpība.
Ok, tāds Honda XR 400R vai Suzuki DR400 ar saviem aptuvenajiem 120-125 kilogramiem ir jūtami vieglāks par kaut ko no dual-sport klases, taču man īsti nav skaidrs, kāpēc, piemēram, Dominators ar saviem nepilniem 170 kg tiek uzskatīts par normālā svarā esošu un iesācējam piemērotāku par teiksim Transalpu ar aptuveni 180? Ok, ja būsim pavisam korekti, tad svara starpība nav gluži desmit kg, bet pāri 15. Bet vai tiešām tas ir tik jūtami?
Un par milzonīgo dēvētajai Africai, kā izrādās, ir tik pat, cik CSDD eksāmenu Kawasaki - un tas nelikās pārlieku smags. Ok, salīdzināt ielinieku ar endūru ir tās pats, kas pirkstu ar... emmm citu pirkstu, t.i. uz asfalta to svaru varbūt tā nejūt, bet smiltīs gan sajūtīs. Taču atceroties, kā uz šosejas plivinājās 125'nieki ar svaru maķenīt virs 120 kg, vēlme pēc tāda svara moča kā pirmā moča norimst.
Mežā starpība smagumā 15kg ir jūtama. To var iust pat pieejot un paceļot moci no pekas.
Šobrīd braucuvar drz400 un sausais tam ir 137kg iepriekš maj bija klx650c kuram sausais ir 153kg, pirms nedēļas abi šie moči stāvēja blakus un smaguma starpību varēja just ļoti konkrēti lai arī drz smaguma centrs ir augsts. Nesen man bija jāpaceļ drz ar ratiem uz augšu, klājās plāni, lai gan uz līdzenas vietas to darīt nav nekādu prblēmu.
Kādu laiciņu atpakaļ man bija kx250 ar 96kg, to moci varēja pacelt no zemes ar vienu roku.
Tev jāsaprot ka dažadiem motocikliem netikai svars atškirās bet arī smaguma centrs un kas vēl būtiskāk braukšanai pa tā saucamo offroad, motocikliem ir ļoti dažādas piekares un rāmja stingrības. Tur kur transalps ļodzīsies kā želeja un liksies ka tūlīt sajuks gabalos un pats nevarēsi uz viņa noturēties mans drz pārbrauks svilpodams, bet EXC pat vispār nepamanīs ka bija kaut kādi nelīdzenumi.
Bet, ar transalpu tu varēsi komfortabli azbraukt ceļojumā apkārt latvijai vai ja esi bez pretenzijām un dinamiku kaut vai apkārt eiropai, ar drz es noteikti to nedarīšu, bet kāmēr tu būsi ticis pusceļā eirotripam džeks ar EXC jau jauks motoru uz galda un taisīs apkopi.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
10 Nov 2013, 18:50:12 Sturetajs rakstīja:
Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???
Nepērc labāk vecu jamahas sporta moci, nošausies Tu viņu remontējot, detaļu izmaksu ziņā. Vai tik šitam nebija titāna vārsti pa 80ls gabalā
Domāju ka mierīgi vari ņemt, jo par to cenu starpību starp šo un citiem tu vari pārlasīt gan motoru un ritošo. Ja nu tur nav bloks divās daļās pārlūzis.