Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
cilveks52
09. Nov 2013, 18:33#241

Kopš: 27. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: ktm 950,suzukidrz 400

Nu čau ! Saakumaa pabraukaaju ar KTM exc 525.aparaats ļoti nervozs,jaudīgs.lai ar to normāli brauktu jābūt pieredzei un zināmai meistarībai ,iesācējiem ļoti neder,nemaz nedomā .Suzuks DRZ 400s super,ar to arī var paseenjot .Ja gribi ātrāk ,dod virsuu,ies ātrāk .Par smagu viņu grūti nosaukt.No mīnusiem ,klapanus regulēt suudiigi shaibas.Gadus 3;4 jau man vīns ir,nekādas problēmas ,mauc tik

Offline

Ernis
09. Nov 2013, 21:01#242

Kopš: 27. Aug 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Aprilia Pegaso 650


09 Nov 2013, 18:03:43 Sturetajs rakstīja:
Šis gadijumā nav tas pats ar lv numuriem ?

http://www.youtube.com/watch?v=1E_asHHqN8Y


Tas ir tieshi tas pats

Offline

eddie
09. Nov 2013, 22:58#243

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Jūs te par tiem moču smagumiem ik pa brīdim runājat.. Tad cik skaitās daudz, cik maz? Kur ir tā robeža, kad lielā svara dēļ pa smiltīm dauzīties gluži vairs nevar un viegli grimst dubļos?

Vienkārši skatos specenes, pētu smagumus.. un brīžam jāsecina, ka divi moči, kurus viens sauc par viegliem un otrs par smagiem, būtībā ir vien ar 10-15 kilogramu starpību. Bet tik jau var būt arī divu dažādu braucēju svara starpība.

Ok, tāds Honda XR 400R vai Suzuki DR400 ar saviem aptuvenajiem 120-125 kilogramiem ir jūtami vieglāks par kaut ko no dual-sport klases, taču man īsti nav skaidrs, kāpēc, piemēram, Dominators ar saviem nepilniem 170 kg tiek uzskatīts par normālā svarā esošu un iesācējam piemērotāku par teiksim Transalpu ar aptuveni 180? Ok, ja būsim pavisam korekti, tad svara starpība nav gluži desmit kg, bet pāri 15. Bet vai tiešām tas ir tik jūtami?

Un par milzonīgo dēvētajai Africai, kā izrādās, ir tik pat, cik CSDD eksāmenu Kawasaki - un tas nelikās pārlieku smags. Ok, salīdzināt ielinieku ar endūru ir tās pats, kas pirkstu ar... emmm citu pirkstu, t.i. uz asfalta to svaru varbūt tā nejūt, bet smiltīs gan sajūtīs. Taču atceroties, kā uz šosejas plivinājās 125'nieki ar svaru maķenīt virs 120 kg, vēlme pēc tāda svara moča kā pirmā moča norimst.

Offline

karlsons
09. Nov 2013, 23:06#244

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Grimst jau visi, vnk jo vieglaaks mo, jo vieglaak izvilkt.



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Archy96
09. Nov 2013, 23:12#245

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Viss, kas ir smagāks par 130kg, kārtīgā offroadā kļūst problemātisks.

Pa pieblietētu meža ceļu tu pabrauksi arī uz 200kg bez nekādām problēmām, un arī biki dziļāk mežā varēsi iestūrēt, bek kā sāksies "hārdinieks", katrs liekais kilograms liks sevi manīt.

Es sāku meža kaplēšanu ar aizvēstures yamahu xt 600, kuru aizlienēju no čoma, tīri tā , prikolam, bez kādiem īpašiem mērķiem, kamēr "saslimu". Kaut kādi 140kg tam mocim varēja būt un tas svars jau bija diezgan traucējošs dziļās smiltīs un dubļos.

Tagad ir RMX 250 2T, 100 - 105kg Ideāls svars, 95% gadījumu no jebkādiem sūdiem spēju tikt laukā patstāvīgi, un tas ir baigais pluss.



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlsons
09. Nov 2013, 23:30#246

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Viss atkariigs no taa, kur gribi braukt...

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

eddie
09. Nov 2013, 23:36#247

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Tātad, ja es iesākumam vēlos moci, kas primāri tiktu izmantots kā transporta līdzeklis uz darbu (50/50 šoseja/pilsēta) un pa reizei iebraukt piemājas mežā, pārsvarā pa pieblietētajām takām un sūnām, tad uz svaru varu neskatīties. Un, kad būs nedaudz aprasts ar jauno motobraucēja statusu, tad arī varēs domāt par smiltīm piemērotāku braucamo.


09 Nov 2013, 23:30:59 karlsons rakstīja:
Viss atkariigs no taa, kur gribi braukt...


Iesācējam, kuram vispār vēl nav neviens mocis bijis, grūti tā uz sitienu pateikt, kur grib braukt. Brauks tur, kur iegādātais mopēds būs spējīgs iebraukt.

[ Šo ziņu laboja eddie, 09 Nov 2013, 23:37:44 ]

Offline

karlsons
09. Nov 2013, 23:38#248

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi




Zactly, un shajaa gadiijumaa tiiri vienalga, vai tas ir dominators, vai transalps. Tie vnk ir populaarakie.

Es braucu reaali otro sezonu, neesmu nekaads mega krosists, tomeer patiik, ka mo var aatri uzraut tempu, kaada saansliide pa mezza celjiem, braucu tiiri briivajaa laikaa atpuutai.
Patreiz liekas ka mana yamaha vareetu buut asaaka. Nu jaa un startera neesamiiba reizeem tracina.

[ Šo ziņu laboja karlsons, 09 Nov 2013, 23:40:47 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

karlsons
10. Nov 2013, 00:48#249

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


10 Nov 2013, 00:35:12 Sturetajs rakstīja:
120kg~ Video izskatās ka nav nemaz tik viegli pacelt...

http://www.youtube.com/watch?v=g70yOjcvrtg


Sarezgiita poza

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Archy96
10. Nov 2013, 00:57#250

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Nov 2013, 00:35:12 Sturetajs rakstīja:
120kg~ Video izskatās ka nav nemaz tik viegli pacelt...

http://www.youtube.com/watch?v=g70yOjcvrtg


Pirms celt, vajag sagriezt pareizi

Re ku večiem fizkultūra :



[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Nov 2013, 00:57:55 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlsons
10. Nov 2013, 01:24#251

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Nu pvz... Peerciet manu yamu

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

TB
10. Nov 2013, 08:12#252

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

10kg starpība motociklam jau ir daudz un braucot ir ļoti jūtama

Offline

Negantelis
10. Nov 2013, 08:17#253

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


09 Nov 2013, 22:58:04 eddie rakstīja:
Jūs te par tiem moču smagumiem ik pa brīdim runājat.. Tad cik skaitās daudz, cik maz? Kur ir tā robeža, kad lielā svara dēļ pa smiltīm dauzīties gluži vairs nevar un viegli grimst dubļos?

Vienkārši skatos specenes, pētu smagumus.. un brīžam jāsecina, ka divi moči, kurus viens sauc par viegliem un otrs par smagiem, būtībā ir vien ar 10-15 kilogramu starpību. Bet tik jau var būt arī divu dažādu braucēju svara starpība.

Ok, tāds Honda XR 400R vai Suzuki DR400 ar saviem aptuvenajiem 120-125 kilogramiem ir jūtami vieglāks par kaut ko no dual-sport klases, taču man īsti nav skaidrs, kāpēc, piemēram, Dominators ar saviem nepilniem 170 kg tiek uzskatīts par normālā svarā esošu un iesācējam piemērotāku par teiksim Transalpu ar aptuveni 180? Ok, ja būsim pavisam korekti, tad svara starpība nav gluži desmit kg, bet pāri 15. Bet vai tiešām tas ir tik jūtami?

Un par milzonīgo dēvētajai Africai, kā izrādās, ir tik pat, cik CSDD eksāmenu Kawasaki - un tas nelikās pārlieku smags. Ok, salīdzināt ielinieku ar endūru ir tās pats, kas pirkstu ar... emmm citu pirkstu, t.i. uz asfalta to svaru varbūt tā nejūt, bet smiltīs gan sajūtīs. Taču atceroties, kā uz šosejas plivinājās 125'nieki ar svaru maķenīt virs 120 kg, vēlme pēc tāda svara moča kā pirmā moča norimst.




Mežā starpība smagumā 15kg ir jūtama. To var iust pat pieejot un paceļot moci no pekas.


Šobrīd braucuvar drz400 un sausais tam ir 137kg iepriekš maj bija klx650c kuram sausais ir 153kg, pirms nedēļas abi šie moči stāvēja blakus un smaguma starpību varēja just ļoti konkrēti lai arī drz smaguma centrs ir augsts. Nesen man bija jāpaceļ drz ar ratiem uz augšu, klājās plāni, lai gan uz līdzenas vietas to darīt nav nekādu prblēmu.

Kādu laiciņu atpakaļ man bija kx250 ar 96kg, to moci varēja pacelt no zemes ar vienu roku.


Tev jāsaprot ka dažadiem motocikliem netikai svars atškirās bet arī smaguma centrs un kas vēl būtiskāk braukšanai pa tā saucamo offroad, motocikliem ir ļoti dažādas piekares un rāmja stingrības. Tur kur transalps ļodzīsies kā želeja un liksies ka tūlīt sajuks gabalos un pats nevarēsi uz viņa noturēties mans drz pārbrauks svilpodams, bet EXC pat vispār nepamanīs ka bija kaut kādi nelīdzenumi.

Bet, ar transalpu tu varēsi komfortabli azbraukt ceļojumā apkārt latvijai vai ja esi bez pretenzijām un dinamiku kaut vai apkārt eiropai, ar drz es noteikti to nedarīšu, bet kāmēr tu būsi ticis pusceļā eirotripam džeks ar EXC jau jauks motoru uz galda un taisīs apkopi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Sturetajs
10. Nov 2013, 18:50#254

Kopš: 28. Jul 2013

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???

Offline

Archy96
10. Nov 2013, 19:15#255

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Nov 2013, 18:50:12 Sturetajs rakstīja:
Nav ne jausmas domāju kādi gadi 3-5 ja neapniks. Yamahai gadījumā nav visdārgākās detaļas ???
WR ir stundu motori vai ???


Nepērc labāk vecu jamahas sporta moci, nošausies Tu viņu remontējot, detaļu izmaksu ziņā. Vai tik šitam nebija titāna vārsti pa 80ls gabalā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

TB
10. Nov 2013, 19:32#256

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

KāTiktMājās līdz 2006.g. laikam arī bija nenobraucami

[ Šo ziņu laboja TB, 10 Nov 2013, 19:32:36 ]

Offline

Negantelis
10. Nov 2013, 19:38#257

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Tak nopérc drz un brauc laimígs.

Es nemúZam nepirktu vecu jamahu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
10. Nov 2013, 19:44#258

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Nov 2013, 19:37:03 Bagars rakstīja:

10 Nov 2013, 19:32:18 TB rakstīja:
KāTiktMājās līdz 2006.g. laikam arī bija nenobraucami

Apmēram tā, jā!


Kādas ir atsauksmes par jauno EXC 4T sēriju, nu sākot no kāda 2008 un uz augšu, tīri izturības un uzticamības ziņā???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
10. Nov 2013, 20:23#259

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


10 Nov 2013, 19:44:58 Sturetajs rakstīja:
Šis te liekas jau labu laiku tirgojās...

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/acxie.html


Domāju ka mierīgi vari ņemt, jo par to cenu starpību starp šo un citiem tu vari pārlasīt gan motoru un ritošo. Ja nu tur nav bloks divās daļās pārlūzis.


-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

TB
10. Nov 2013, 21:05#260

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Vecajiem KTM motoriem tā pat kā TMam esot biezākas motora sienas un arī citas detaļas, kas dodot papildus izturību un ilgmūžību.

Offline