Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Akumulators

AutorsZiņojums
mexa
07. Jul 2014, 09:55#241

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu kā ta nerādīs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kesh
07. Jul 2014, 13:20#242

Kopš: 16. Jun 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Yamaha R1 05

Jūs te baigi sarežģīti sākāt runāt , es vienkārši nopirku , Yuasa YT9B-BS aķīti , un pāris dienas jau viss ir ok , redzēs kā būs tālāk.

Paldies par ieteikumiem.

Offline

jurciks000
07. Jul 2014, 19:37#243

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 86

Braucu ar: -700cm3 4x4 ; Iž Ju-3 ka

Bez ampermetra var iztikt, šoreiz "pirkt" taisnība, ja būs pareizie V , tad būs arī vajadzīgie A

Offline

mexa
08. Jul 2014, 09:18#244

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

mirst viņi momentāli arī diezgan. aķi vairak nobeidz beigts RR, vainu slikti lādē,vainu pārlādē

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

pirkt
08. Jul 2014, 19:43#245

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


08 Jul 2014, 09:18:49 mexa rakstīja:
mirst viņi momentāli arī diezgan. aķi vairak nobeidz beigts RR, vainu slikti lādē,vainu pārlādē


gan nelaadeeshanu, gan paarlaadeeshanu voltmetrs lieliski raada. un ariidzan spriegumu "tuksgaitaa", bez nopietnas slodzes - taa ka atliek praktiski tikai sulfataacija, un sulfataacija peec manas pieredzes taa pilniigi strauji nemeedz iestaaties.

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Next
08. Jul 2014, 20:39#246

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


08 Jul 2014, 09:18:49 mexa rakstīja:
mirst viņi momentāli arī diezgan. aķi vairak nobeidz beigts RR, vainu slikti lādē,vainu pārlādē

un kas nobeidz pašu RR? geņgis?

Offline

jurciks000
08. Jul 2014, 22:28#247

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 86

Braucu ar: -700cm3 4x4 ; Iž Ju-3 ka

Mirt viņi (moto akb) var nomirt arī momentāni, tas nav nekāds brīnums, jo viņos ir daudz plānākas plates un starpsekciju savienojumi nekā auto akb, līdz ar to uz lielākām pārslodzēm, vibrācijām un izlādēm tie ir trauslāki un jūtīgāki.

Offline

kesh
09. Jul 2014, 00:53#248

Kopš: 16. Jun 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Yamaha R1 05

njā , jauns aķis problēmu nesalaboja. Nopirku Yuasa YT9B-BS. Uzlādēju pirmajā dienā pilnu un nobraucu pāris dienas. Šodien aizbraucot līdz rīgai (40km) , aķis nosprāga. Paliku pie luksafora. Izslēdzu gaismas un iestūmu. Atbraucu atpakaļ uz jūrmalu normāli , bet tikai ar ieslēgtiem gabarītiem. Atbraucot ar gabarītiem uz jūrmalu un izslēdzot motoru , piedarbināt varēja bez problēmām. Pieliku aķi pie lādētāja un rādīja , ka pilnīgi tukšs. Aķis pirkts pirms pāris dienām. Testeris rāda 12,26~ kad nav iedarbināts. Kad iedarbināts , tad rāda 12,30~ un kad uzgāzē uz 5k apgriezieniem , rādīja 12,60. Saprotams , ka pa maz , bet kur varētu problēma ?

Offline

mexa
09. Jul 2014, 17:42#249

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


08 Jul 2014, 20:39:34 Next rakstīja:

08 Jul 2014, 09:18:49 mexa rakstīja:
mirst viņi momentāli arī diezgan. aķi vairak nobeidz beigts RR, vainu slikti lādē,vainu pārlādē

un kas nobeidz pašu RR? geņgis?


ja ģenģis pa stipru tad viņš pietuvina galu(RR jaudu neskatam pēc MO modeļa, bet pēc iekšām, ko izdarīt nevar, tobiš loterija vai turēs tik cik vajag, jo pats RR šuntē lieko- starpvijumus un to visu uz plusu vai massu ) daudzi liek vājākus vai pārtin ģenas lai mazāk slogo RR.


ģenu pārbaudam tā-testeri rokā un mēram pretestību starp visiem 3 vadiem atcevišķi būs 3 rādījumi kuriem jābūt 0.2-0.5 omu robežās(atkarājas no mo) bet nu ne citam. un ļoti vēlams lai būtu identiski rādījumi, citādi RR būs lieka slodze. testerim no sākuma baudam vadu pretstību, ja salaižot spailes uz īso būs apaļa 0 tad tupa mēram un lasam, ja būs cipars tad to atņemam no rādījuma. pats labais ir ģenģeris ar ierosmi, tam tik sukas mirst pa lielam

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
09. Jul 2014, 17:43#250

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


09 Jul 2014, 00:53:48 kesh rakstīja:
njā , jauns aķis problēmu nesalaboja. Nopirku Yuasa YT9B-BS. Uzlādēju pirmajā dienā pilnu un nobraucu pāris dienas. Šodien aizbraucot līdz rīgai (40km) , aķis nosprāga. Paliku pie luksafora. Izslēdzu gaismas un iestūmu. Atbraucu atpakaļ uz jūrmalu normāli , bet tikai ar ieslēgtiem gabarītiem. Atbraucot ar gabarītiem uz jūrmalu un izslēdzot motoru , piedarbināt varēja bez problēmām. Pieliku aķi pie lādētāja un rādīja , ka pilnīgi tukšs. Aķis pirkts pirms pāris dienām. Testeris rāda 12,26~ kad nav iedarbināts. Kad iedarbināts , tad rāda 12,30~ un kad uzgāzē uz 5k apgriezieniem , rādīja 12,60. Saprotams , ka pa maz , bet kur varētu problēma ?

kontaktos. iespējams ka arī RR beigts, bet to variantu atstāsim pagaidām

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

pirkt
09. Jul 2014, 18:49#251

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


08 Jul 2014, 22:28:37 jurciks000 rakstīja:
Mirt viņi (moto akb) var nomirt arī momentāni, tas nav nekāds brīnums, jo viņos ir daudz plānākas plates un starpsekciju savienojumi nekā auto akb, līdz ar to uz lielākām pārslodzēm, vibrācijām un izlādēm tie ir trauslāki un jūtīgāki.

viss mirst, pat zvaigznes. bet gandriiz visus mirshanas gadiijumus momentaa paraadiis borttiiklam piesleegts voltmetrs.



-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

pirkt
09. Jul 2014, 18:51#252

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


09 Jul 2014, 17:42:38 mexa rakstīja:

pats labais ir ģenģeris ar ierosmi, tam tik sukas mirst pa lielam


mashiinaam shaadi gengji staav. mirst jamie - tikai turi abaas rokaas -i "tabletes", i diozu bloki,i kolektora gredzenu kliinisks nodilums uz rotora, i starpvijumu issavienojumi...
par moto RR darbiibas principu - sanaak, ja lielaaku pateereejamo jaudu iesprauzh - arii RR labaaki darba apstaaklji, mazaak karst?


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

kesh
15. Jul 2014, 13:40#253

Kopš: 16. Jun 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Yamaha R1 05

Izlaboju savu problēmu. Liels paldies jūzerim "Hamaii". Problēma bija vados pie RR. Tie bija sakusuši un štekeri brūni. Testeris arī normālus ciparus tagad rāda.

Offline

tuciz
23. Jul 2014, 14:47#254

Kopš: 24. Apr 2008

No: Lielvārde

Ziņojumi: 265

Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd

bonjornoo

kādam varbūt ir mājās mazais akumulatoru lādētājs un var aizdot uz vienu vakaru?

aizmirsu - purvciema rajons

[ Šo ziņu laboja tuciz, 23 Jul 2014, 15:50:43 ]

Offline

Tomeks
23. Jul 2014, 18:48#255

Kopš: 03. Oct 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 42

Braucu ar: Suzuki SV650 arī Aprilia Pegaso650

Klau baigā problēma moto SV650n 2000g, pabraukāju noliku mazliet malā gribēju braukt pusdienās, nav vispār nekādas reakcijas neviena spuldzīte nedeg, aķītis izrādās nost, vairs lādēšanai nepakļaujas. uzliku jaunu āķīti aizgāja, tik tuvās un gabarītu nedeg priekšā, un akumulatoram ģenerators dod baigi daudz iekšā 18+ liekas tas ir pa daudz, kas par vainu varētu būt man ģeneratora regulators no ir vai, Ko man darīt?

Offline

jurciks000
23. Jul 2014, 22:30#256

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 86

Braucu ar: -700cm3 4x4 ; Iž Ju-3 ka

Nu baigi par daudz, ar 18+ nobeigsi arī jauno aķi, lampiņas un visu pārējo elektrosistēmu, -nomaini regulatoru

Offline

Tomeks
23. Jul 2014, 22:33#257

Kopš: 03. Oct 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 42

Braucu ar: Suzuki SV650 arī Aprilia Pegaso650

Es ar domāju ka regulators jāmaina, tik vai kāds negrib iedot, kādam lieks, par saprāta naudu? un tas 100% izklausās pēc regulatora?

Offline

xxxx
23. Jul 2014, 22:59#258

Kopš: 25. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 289

Braucu ar:


23 Jul 2014, 22:33:00 Tomeks rakstīja:
Es ar domāju ka regulators jāmaina, tik vai kāds negrib iedot, kādam lieks, par saprāta naudu? un tas 100% izklausās pēc regulatora?


200% tev palika labāk? kas ir saprātīga nauda?

Offline

Tomeks
23. Jul 2014, 23:04#259

Kopš: 03. Oct 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 42

Braucu ar: Suzuki SV650 arī Aprilia Pegaso650


23 Jul 2014, 22:59:21 xxxx rakstīja:

23 Jul 2014, 22:33:00 Tomeks rakstīja:
Es ar domāju ka regulators jāmaina, tik vai kāds negrib iedot, kādam lieks, par saprāta naudu? un tas 100% izklausās pēc regulatora?


200% tev palika labāk? kas ir saprātīga nauda?
Bāc nevajag jau uzreiz tā, nepalika protams labāk saprātīga ap 20Eur, nevis tas kosmoss, kas rādās...

Offline

xxxx
23. Jul 2014, 23:07#260

Kopš: 25. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 289

Braucu ar:


23 Jul 2014, 23:04:18 Tomeks rakstīja:

23 Jul 2014, 22:59:21 xxxx rakstīja:

23 Jul 2014, 22:33:00 Tomeks rakstīja:
Es ar domāju ka regulators jāmaina, tik vai kāds negrib iedot, kādam lieks, par saprāta naudu? un tas 100% izklausās pēc regulatora?


200% tev palika labāk? kas ir saprātīga nauda?
Bāc nevajag jau uzreiz tā, nepalika protams labāk saprātīga ap 20Eur, nevis tas kosmoss, kas rādās...


regulatoram jābūt jebkurā veikalā, kas ņemās ar chainas rolleru daļām, agrāk varēja nopirkt pa 25ls, tagad cik maksā nezinu. Vēl varu iepriecināt, ja darbināji ar 18+ jauno AKB, tad pastāv varbūtība, ka arī viņu esi nobeidzis.

[ Šo ziņu laboja xxxx, 23 Jul 2014, 23:15:12 ]

Offline