Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
sikais25
28. Oct 2014, 15:21#23881

Kopš: 12. Oct 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Honda CRF450/Suzuki DL650

Nu man ir vēl viena indukcijas spole,kuru pieštepsēlēju kontaktam un ielieku iekšā sveci kurbulējot redzu,ka dzirkstele tad ir,tad nav! Dīvaini ir tas,kad nospiežot noslāpēšanas pogu un atlaižot,tad kurbulējot kādas piecas reizes ir dzirkstele,pēc tam atkal nav vairs. Nu kaut kā tā!

[ Šo ziņu laboja sikais25, 28 Oct 2014, 16:46:38 ]

Offline

Archy96
28. Oct 2014, 15:28#23882

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Oct 2014, 23:10:25 trax rakstīja:

27 Oct 2014, 20:18:44 MIGs rakstīja:
Esmu 2 FatBarus salocījis uz supermoto un krosača.
Nekas baisi traks jau nav.
Esmu arī taisnojis - taisnāk bija, nekas nost nelūza arī pēc vairākiem muteniekiem uz asfalta.
2 gabali bija KTM orģinālie fatbari, viens bija Neken - tas tīri labi turējās un laikam tā arī nesalocījās.
Bet fat bari nāk krosa močiem vai arī ielniekiem,nēz ir arī kaut kas stiprāks paredzēts manai Hondai XL700V ?

Nu bet ļoģiski, ka salocījās - 200kg mocis un tievā stūre, tur nav citu variantu, uzliec pārejas, kuras speciāli paredzētas resnajai stūrei un uz priekšu!!!

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

trax
28. Oct 2014, 16:57#23883

Kopš: 26. Oct 2014

No: Talsi

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Honda Transalp XL700V,Suzuki DL650 XA,KTM1290 Super Adventure S


28 Oct 2014, 15:28:44 Archy96 rakstīja:

27 Oct 2014, 23:10:25 trax rakstīja:

27 Oct 2014, 20:18:44 MIGs rakstīja:
Esmu 2 FatBarus salocījis uz supermoto un krosača.
Nekas baisi traks jau nav.
Esmu arī taisnojis - taisnāk bija, nekas nost nelūza arī pēc vairākiem muteniekiem uz asfalta.
2 gabali bija KTM orģinālie fatbari, viens bija Neken - tas tīri labi turējās un laikam tā arī nesalocījās.
Bet fat bari nāk krosa močiem vai arī ielniekiem,nēz ir arī kaut kas stiprāks paredzēts manai Hondai XL700V ?

Nu bet ļoģiski, ka salocījās - 200kg mocis un tievā stūre, tur nav citu variantu, uzliec pārejas, kuras speciāli paredzētas resnajai stūrei un uz priekšu!!!
Labi pārejas starp stūri un dakšu varētu sameklēt,iespējams tai pašā ebayā,bet ručkas un visi pārējie pričendāļi derēs virsū,vai labāk sūtīt ebayā renthal,bet tādu kura paredzēta manam modelim,skatijos ka nebija dārgi,kaut kur ap 40 angļu naudām?

Offline

Archy96
28. Oct 2014, 17:05#23884

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Oct 2014, 16:57:47 trax rakstīja:

28 Oct 2014, 15:28:44 Archy96 rakstīja:

27 Oct 2014, 23:10:25 trax rakstīja:

27 Oct 2014, 20:18:44 MIGs rakstīja:
Esmu 2 FatBarus salocījis uz supermoto un krosača.
Nekas baisi traks jau nav.
Esmu arī taisnojis - taisnāk bija, nekas nost nelūza arī pēc vairākiem muteniekiem uz asfalta.
2 gabali bija KTM orģinālie fatbari, viens bija Neken - tas tīri labi turējās un laikam tā arī nesalocījās.
Bet fat bari nāk krosa močiem vai arī ielniekiem,nēz ir arī kaut kas stiprāks paredzēts manai Hondai XL700V ?

Nu bet ļoģiski, ka salocījās - 200kg mocis un tievā stūre, tur nav citu variantu, uzliec pārejas, kuras speciāli paredzētas resnajai stūrei un uz priekšu!!!
Labi pārejas starp stūri un dakšu varētu sameklēt,iespējams tai pašā ebayā,bet ručkas un visi pārējie pričendāļi derēs virsū,vai labāk sūtīt ebayā renthal,bet tādu kura paredzēta manam modelim,skatijos ka nebija dārgi,kaut kur ap 40 angļu naudām?


gan jau pielāgosi tai pašai resnajai.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

sikais25
28. Oct 2014, 17:46#23885

Kopš: 12. Oct 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Honda CRF450/Suzuki DL650


28 Oct 2014, 15:21:51 sikais25 rakstīja:
Nu man ir vēl viena indukcijas spole,kuru pieštepsēlēju kontaktam un ielieku iekšā sveci kurbulējot redzu,ka dzirkstele tad ir,tad nav! Dīvaini ir tas,kad nospiežot noslāpēšanas pogu un atlaižot,tad kurbulējot kādas piecas reizes ir dzirkstele,pēc tam atkal nav vairs. Nu kaut kā tā!

Offline

Meiksans
28. Oct 2014, 18:16#23886

Kopš: 06. Oct 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 143

Braucu ar: zetku


Sveiki,
situācija tāda, ka tukšgaitā ir kaut kāda skaņa parādījusies, tāda itkā gultnis ne gultnis maltos, nu kaut kas tāds, kā izspiež sajūgu, skaņa pazūd... ar ko vajadzētu sākt skatīties, sajūgu vai kārbu? vai varbūt citas idejas? mocīts 600 hornets 2001

Offline

Niere
28. Oct 2014, 18:28#23887

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Abnormal driveline noise
Clutch noise

Clutch housing/friction plate excessive clearance
Loose or damaged pressure plate and/or bolts.

Transmission noise

Bearings worn. Also possible shafts worn too.
Gears worn or chipped.
Metal chips stuck in gear teeth. possible pieces from a broken clutch, gear or selector that were picked up by the gears. Will cause early bearing failure.
Not enough oil. Causes a howl from transmission. Also affects engine power and clutch operation.

Offline

mexa
28. Oct 2014, 18:33#23888

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


28 Oct 2014, 15:21:51 sikais25 rakstīja:
Nu man ir vēl viena indukcijas spole,kuru pieštepsēlēju kontaktam un ielieku iekšā sveci kurbulējot redzu,ka dzirkstele tad ir,tad nav! Dīvaini ir tas,kad nospiežot noslāpēšanas pogu un atlaižot,tad kurbulējot kādas piecas reizes ir dzirkstele,pēc tam atkal nav vairs. Nu kaut kā tā!

ņem testeri rokā un baudi pēc shēmas kur nepienāk španis. tā avārijas slāpēšanas poga nevis iedod signāli noslāpēt, bet caurt viņu barojas vai tiek dots enable signāls lai strādātu. pārbaudi visas massas . kkur tev nebūs masas vainu zaļāis kādā kontaktā. tas tā provizoriski, spriežot pēc rekacijas uz pogas kustināšanu, varbūt viņa pati vainīga. aķa voltāža līdz cik nosēžas kad darbini, un kad pazūd dzirksts? ja atrodas likumsakarība tas tajā virzienā jāmeklē

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Archy96
28. Oct 2014, 18:34#23889

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Oct 2014, 18:16:39 Meiksans rakstīja:

Sveiki,
situācija tāda, ka tukšgaitā ir kaut kāda skaņa parādījusies, tāda itkā gultnis ne gultnis maltos, nu kaut kas tāds, kā izspiež sajūgu, skaņa pazūd... ar ko vajadzētu sākt skatīties, sajūgu vai kārbu? vai varbūt citas idejas? mocīts 600 hornets 2001



kurvis grab.

daudziem viņš grab, gan jaunākiem, gan vecākiem močiem.

parasti sajūgu izspiežot skaņa pazūd.

Brauc un neņem galvā.

Man pilnīgi jaunam mocim viņš arī grab - this is normal

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ursus
28. Oct 2014, 22:02#23890

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Ieķerts tahometrs,speciāli ņemts no auto,ne moto.

Jo man nevajag skalu līdz 14.000(ir 8000).

Saņemot paku konstēts(nebija infas pērkot),ka aizmugurē pārslēdzis 4-6-8(cilindri). Vnk mainās rādījumu vērtības ,veicot pārslēgšanu.

Par cik 2 cilindri,man aizdomas ,ka normāli ja 1200 apgr/min(tukšgaita) tad tahometrs rāda nedaudz virs 1000 apgr/min.

Principā man šī precizitāte po,nav aptieka.JA ZINA KĻŪDU.

Tagad jautājums. Ja teiksim pie 1000 apgr reāli ir teiksim 1200. Tad pie 2000 =2400 ,4000 =4800 ?

Man sanāk ,ka tā nevis konstanta delta 200 apgr/min,bet mainīga.

Ja es būtu varējis atrast -iekšu- elektrisko shēmu,būtu -izpīpējis-. Vienu it kā līdzīgu prncipā atradu. Tur vērtības arī mainīja slēdzis (+ rezistori ?). Tad kļūda ir konstanta.

Varbūt ir kāds ķimerējies?

P.S. pat manuālī atradu ar grūtībām tukšgaitas apgriezienus, par maksimālajiem vispār nekas nav teikts.

[ Šo ziņu laboja ursus, 28 Oct 2014, 22:05:30 ]



-----------------
JAWA

Offline

mezamaris
28. Oct 2014, 22:11#23891

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ja tu to visu vēl gribi uzlikt divcilindru divtaktniekam ,tad neapskaužu.Biju jauns un dumš,un laika bija daudz,arī Jawai sabūvēju,lēkāja tie cipari un nebija normāli nolasāmi,beigās stila pēc pelika,lai sarežģītāk izskatās...

Offline

ursus
28. Oct 2014, 22:12#23892

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


28 Oct 2014, 22:11:25 mezamaris rakstīja:
Ja tu to visu vēl gribi uzlikt divcilindru divtaktniekam ,tad neapskaužu.Biju jauns un dumš,un laika bija daudz,arī Jawai sabūvēju,lēkāja tie cipari un nebija normāli nolasāmi,beigās stila pēc pelika,lai sarežģītāk izskatās...


Suzuki. JAWA 634 un 638 ir pēc noklusējuma.tāda dreboši trīcoša ietaise,tāpat kā spidometrs.

P.S. Nezinu kā bet Suzim,tāpat pievads spidometram no troses... un nekas -nedrepstelējas-.Tahometra rādījumi arī nelēkā,viss perfekti.

[ Šo ziņu laboja ursus, 28 Oct 2014, 22:17:00 ]



-----------------
JAWA

Offline

LFS
28. Oct 2014, 22:57#23893

Kopš: 12. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Kawasaki kx125, riteni

Sveiki, biedri.
Tātad, tika nolikts braucošs mocis, nostāvēja bezdarbībā apmēram mēnesi. Tagad mēģinot pielaist:
1) pazudusi kompresija, spriežot pēc tā cik viegli stumjās ar ieliktu ātrumā, un pēc tā cik viegli kickstarteris iziet.
2) pārbaudot dzirksteli, dzirkstele nav redzama, bet moci pa kalnu iestumjot pie dziesmas dabūjām.
3) īsti negrib iet, grib slāpt nost.

Kas varētu būt pie vainas?!

-----------------
Choose the way you live.

Offline

Archy96
28. Oct 2014, 23:37#23894

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Oct 2014, 22:57:53 LFS rakstīja:
Sveiki, biedri.
Tātad, tika nolikts braucošs mocis, nostāvēja bezdarbībā apmēram mēnesi. Tagad mēģinot pielaist:
1) pazudusi kompresija, spriežot pēc tā cik viegli stumjās ar ieliktu ātrumā, un pēc tā cik viegli kickstarteris iziet.
2) pārbaudot dzirksteli, dzirkstele nav redzama, bet moci pa kalnu iestumjot pie dziesmas dabūjām.
3) īsti negrib iet, grib slāpt nost.

Kas varētu būt pie vainas?!


Tev būs 3x ātrāk katlu noraut nost tam KXam un pašam apskatīties, nekā te forumā kaut ko izzīlēt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Janjis
29. Oct 2014, 12:24#23895

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 159

Braucu ar: R9T & GS Rallye


28 Oct 2014, 16:57:47 trax rakstīja:

28 Oct 2014, 15:28:44 Archy96 rakstīja:

27 Oct 2014, 23:10:25 trax rakstīja:

27 Oct 2014, 20:18:44 MIGs rakstīja:
Esmu 2 FatBarus salocījis uz supermoto un krosača.
Nekas baisi traks jau nav.
Esmu arī taisnojis - taisnāk bija, nekas nost nelūza arī pēc vairākiem muteniekiem uz asfalta.
2 gabali bija KTM orģinālie fatbari, viens bija Neken - tas tīri labi turējās un laikam tā arī nesalocījās.
Bet fat bari nāk krosa močiem vai arī ielniekiem,nēz ir arī kaut kas stiprāks paredzēts manai Hondai XL700V ?

Nu bet ļoģiski, ka salocījās - 200kg mocis un tievā stūre, tur nav citu variantu, uzliec pārejas, kuras speciāli paredzētas resnajai stūrei un uz priekšu!!!
Labi pārejas starp stūri un dakšu varētu sameklēt,iespējams tai pašā ebayā,bet ručkas un visi pārējie pričendāļi derēs virsū,vai labāk sūtīt ebayā renthal,bet tādu kura paredzēta manam modelim,skatijos ka nebija dārgi,kaut kur ap 40 angļu naudām?


Ja interesē, ir NEKEN fat bars ar adapteriem un Adventures roku sargiem (melni), biju Hondai XL1000 uzlicis.

Offline

mexa
01. Nov 2014, 12:31#23896

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Jautajums tiem kas salidzinaja, cik nedroshi ir kjeedes aatrie savienotaji? Trasei es protams neliktu, bet cik reaali droshi ir vinji vai nav droshi? Interesanti dzirdeet pieredzi, nee es atbalstu valceejamos, bet iz dziives ir bijusi feili ar tiem fast joint?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

rinalds2m
01. Nov 2014, 13:01#23897

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


01 Nov 2014, 12:31:53 mexa rakstīja:
Jautajums tiem kas salidzinaja, cik nedroshi ir kjeedes aatrie savienotaji? Trasei es protams neliktu, bet cik reaali droshi ir vinji vai nav droshi? Interesanti dzirdeet pieredzi, nee es atbalstu valceejamos, bet iz dziives ir bijusi feili ar tiem fast joint?


Enduro močiem liek un brauc čaļi pa mežu. Jāuzmanās stumjot moci uz atpakaļu. Ja ķēdes ķērājs uzsists vai vienkārši "stingrs", tad var šplinti nomaukt un pēc tam arī ķēde izbeigsies.
Karoč - var braukt bez problēmām. Tikai ja sanāk stumdīt moci pa dubļiem šurpu turpu, pēc tam vajag uzmest aci vai viss ok.
Par baikiem u.c. neko nezinu.

Offline

Archy96
01. Nov 2014, 13:12#23898

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Nov 2014, 13:01:18 rinalds2m rakstīja:

01 Nov 2014, 12:31:53 mexa rakstīja:
Jautajums tiem kas salidzinaja, cik nedroshi ir kjeedes aatrie savienotaji? Trasei es protams neliktu, bet cik reaali droshi ir vinji vai nav droshi? Interesanti dzirdeet pieredzi, nee es atbalstu valceejamos, bet iz dziives ir bijusi feili ar tiem fast joint?


Enduro močiem liek un brauc čaļi pa mežu. Jāuzmanās stumjot moci uz atpakaļu. Ja ķēdes ķērājs uzsists vai vienkārši "stingrs", tad var šplinti nomaukt un pēc tam arī ķēde izbeigsies.
Karoč - var braukt bez problēmām. Tikai ja sanāk stumdīt moci pa dubļiem šurpu turpu, pēc tam vajag uzmest aci vai viss ok.
Par baikiem u.c. neko nezinu.

Močiem, kas jaudīgāki par zināmu robežu, ir jākniedē, mazjaudīgākiem var šplintēt. Neatceros precīzi, no cik kubiem jeb zirgiem tur bija.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

rinalds2m
01. Nov 2014, 13:27#23899

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Nu par baikiem un jaudām nezinu.
Pirku ķēdi kāčim, līdz bija gan šplintējamais, gan valcējamais savienojums. Domāju, ka abi ir gana labi, ja reiz ražotājs pielicis abus. Uzliku gan valcējamo savam.
Vienam čomam šosezon uz klx 650 mežā aizlidoja ķēde. Tanī pašā laikā ir krosa ktm 450 kas brauc un bēdu nezin ar šplintējamo.
Kad šito prasīju spečukam, vienīgais kur viņš teica ir jāuzmnās stumjot moci uz atpakaļu.

[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 01 Nov 2014, 13:28:32 ]

Offline

kba-pro
01. Nov 2014, 17:18#23900

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:



Ja ķēdes komplektācijā ir ar šplinti - liec to, ja kniedējamais - liec kniedējamo! Vai vēl kas jauns jāizgudro?


Vnk zelta vārdi,

Offline