Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
DUNCIS
11. Sep 2014, 18:43#2375

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati

Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm

Offline

Niere
11. Sep 2014, 18:50#2376

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

labāk vienkārši nosauc produktu, kuru izskati kā alternatīvu, tad uzmetīs aci. citādi izanalizēt visus parametrus nesanāk laika.

Offline

Niere
11. Sep 2014, 18:53#2377

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


11 Sep 2014, 18:43:59 DUNCIS rakstīja:
Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm

7100tajam ir izteikti nenoturīga viskozitāte karstajā galā, ko apliecina veiktās analīzes. tas attiecas arī uz jaunāko formulējumu ar MA2.
ja fano par Motul, tad labāk izvēlies 300V.

Offline

DUNCIS
11. Sep 2014, 19:36#2378

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati


11 Sep 2014, 18:53:11 Niere rakstīja:

11 Sep 2014, 18:43:59 DUNCIS rakstīja:
Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm

7100tajam ir izteikti nenoturīga viskozitāte karstajā galā, ko apliecina veiktās analīzes. tas attiecas arī uz jaunāko formulējumu ar MA2.
ja fano par Motul, tad labāk izvēlies 300V.


Paldies

Offline

soulfreak
17. Sep 2014, 11:44#2379

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Tiem, kam interesē naftas pārstrādes process sīkā griezumā un latviski

http://www.google.co.uk/url?sa=t&source=web...uYlvMDOBkNhqDzSQ

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 17 Sep 2014, 11:45:08 ]

Offline

Niere
17. Sep 2014, 13:09#2380

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tas ir visnotaļ saturīgs teorētiskais materiāls.
savulaik runāju ar to profesoru Ķirsi. teica, ka esot vienkārši sakompilējis netā atrodamo informāciju. paskatījos, ka viņs 2012. gadā ir aktualizējis informāciju, taču ne visu. piemēram, ACAE normas mainījās gan 2010tajā, gan 2012tajā gadā. bet tas štrunts. kopumā vērā ņemams matērijs.
viņš man pat atļāva izmantot viņa tekstus vientei (kura arvien atliekās), jo izdevniecības negribot šo grāmatu publicēt.

Offline

TAOO_1936
17. Sep 2014, 14:16#2381

Kopš: 09. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


17 Sep 2014, 11:44:52 soulfreak rakstīja:
Tiem, kam interesē naftas pārstrādes process sīkā griezumā un latviski

http://www.google.co.uk/url?sa=t&source=web...uYlvMDOBkNhqDzSQ

Laba lasāmviela sākumam + ieteiktu API un ACEA standartu prasības papētīt + lai saprastu kas slēpjās zem dažādu autoražotāju dzinēja eļļu specenēm iepazīties ar "Afton specification handbook" ... tad jau var sākt domāt par dalību eļļu izvēles topikos/tēmās
Šīs informācijas uzsūkšanas procesā pa vidu vēl derētu apgūt tādu terminus kā:
Low Saps
kinemātiskā viskozitāte
viskozitātes indekss
viskozitātes modifikators
HTHS
flash point
pour point
density
detergenti
deemulsifikācija

... u.t.t.

Offline

Ferre
17. Sep 2014, 15:19#2382

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


11 Sep 2014, 18:53:11 Niere rakstīja:

11 Sep 2014, 18:43:59 DUNCIS rakstīja:
Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm

7100tajam ir izteikti nenoturīga viskozitāte karstajā galā, ko apliecina veiktās analīzes. tas attiecas arī uz jaunāko formulējumu ar MA2.
ja fano par Motul, tad labāk izvēlies 300V.


Es pērn lietoju Motul 5100 10w40, tagad ieliets 7100, un pie zemiem kā arī augstiem apgriezieniem, jebkurā temperatūrā parādās sīcoshi shvīkstosha skaņa (bet ko tadu novēroju tikai pēc eļļas maiņas).

Jautājums - vai kas tāds varētu būt arī dēļ jau ieprieks minētās viskozitātes starpības? Vai tādā gadījumā mainīt atpakaļ uz 5100?

P.S.

Arī pērn veikta eļļas (5100) analīze (ar Niere gādību), viss esot bijis tip top, nu vienīgā rekomendācija bija mainīt gaisa filtru, kas tika izdarīts.

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Niere
17. Sep 2014, 19:18#2383

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

domāju, ka eļļa tur nebūs pie vainas.
īpaši jau gadījumā, ja parādība aktuāla arī ar neuzkarsētu eļļu.

Offline

Niere
17. Sep 2014, 19:20#2384

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Taoo,
tā Afton speceņu rokasgrāmata riktīgi noderīga.
paldies!
līdz šim nebiju manījis neko līdzīgu, kur visu speceņu 'zarnas' vienkopus.

Offline

TAOO_1936
17. Sep 2014, 20:35#2385

Kopš: 09. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


17 Sep 2014, 19:20:02 Niere rakstīja:
Taoo,
tā Afton speceņu rokasgrāmata riktīgi noderīga.
paldies!
līdz šim nebiju manījis neko līdzīgu, kur visu speceņu 'zarnas' vienkopus.

Par auto eļļu zarnām runājot vēl viens interesants toolis, tiesa jāpiebilst ka tas ir relatīvs- taču nespeciālistiem ļoti uzskatāms: [URL=null]LUBRIZOL Relative Comparsion tool

[ Šo ziņu laboja TAOO_1936, 17 Sep 2014, 20:35:52 ]

Offline

Ferre
17. Sep 2014, 21:37#2386

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


17 Sep 2014, 19:18:07 Niere rakstīja:
domāju, ka eļļa tur nebūs pie vainas.
īpaši jau gadījumā, ja parādība aktuāla arī ar neuzkarsētu eļļu.


OK! Paldies, tad jau būs jāpameklē vaina citur, varbūt dzinēja diagnostiku vai ko tādu..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Niere
17. Sep 2014, 21:46#2387

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Taoo,
tas bieži izmantots tūlis. Lubrizol nesen aktualizēja: http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA...ool/default.html
tur gan šis tas arvien trūkst, piemēram, Scania LDF3 apstiprinājums, kas būtiski maina dažu broduktu kopskatu.

Offline

TAOO_1936
19. Sep 2014, 21:19#2388

Kopš: 09. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


17 Sep 2014, 21:46:51 Niere rakstīja:
Taoo,
tas bieži izmantots tūlis. Lubrizol nesen aktualizēja: http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA...ool/default.html
tur gan šis tas arvien trūkst, piemēram, Scania LDF3 apstiprinājums, kas būtiski maina dažu broduktu kopskatu.

Par LDF-3 piekrītu, šī specene SCANIA dokos figurē jau diezgan ilgi, bet "uzskatāmos" plusus no šīs specenes esmu tik sastapis iekš DEKRA ikgadējiem nummuriem !
P.S. Par jaunā dizaina Lubrizol'a linku Paaldies
P.S. Jaunais Lubrizol zirnekļtīkls pagaidām ir nelietojams! Dizainiski un tehniski ir nebaudāms- piemēram, VW 505.01 un 502.00 ir iemests "vienā čupā!

[ Šo ziņu laboja TAOO_1936, 20 Sep 2014, 09:29:11 ]

Offline

iecavaszutis
07. Oct 2014, 14:26#2389

Kopš: 07. Oct 2014

No: Bauska

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Honda CB900F Hornet

Kurš var ieteikt kādu, kurš Bauskā var apskatīties manu Honda CB900F Hornet? Neliela sīcoņa parādījusies, bet nu viss notiek, nekādu blakus parādību nav, tikai sīc nedaudz.

-----------------
Braucu ar Hondu, tāpēc notievēšana mani neinetersē.

Offline

rukitis
10. Nov 2014, 00:46#2390

Kopš: 30. Jul 2009

No: Olaine

Ziņojumi: 436

Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu

cik objektīvs ir šis tests ?

Offline

Niere
10. Nov 2014, 08:46#2391

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

triks vecs kā pasaule. tādus 'testus' var atrast pilnu youtūbu. man slinkums to visu aprakstīt, bet iesaku neņemt redzēto par pilnu. Ar head&shoulders šampūnu arī var panākt līdzīgu triku, tikai motorā droši vien šampūnu neviens tādēļ nelies.

vislabāk patīk pastāsts, ka šis neko nereklamējot, bet sižeta beigās parāda, kas tas par sūdu un kur tas jāpasūta.
interesantākais ir tas, ka bieži šo drazu tirgotāji paši ir pārliecināti par attiecīgā produkta ūberspējām. grūti gan saprast, vai šis arī ir no tādiem gadījumiem.

Offline

screwy
10. Nov 2014, 09:58#2392

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Runājot par piedevām eļļai, draugam uz servisu bija atbraukuši piedevu tirgotāji pareklamēt savus produktus.
Kā eksperimenta auto tika paņemts viens servisa darbinieka Golfiņš - 2. paaudzes, ja nemaldos. Tika izmērīta kompresija visos cilindros - tikai vienā bija kaut cik ok, pārējos trijos bija stipri zem minimālā, ļoti stipri, maigi sakot
Nu lūk, pielēja darboņi vecajai eļļai savu ķīmiju, padarbināja pusstundu, nomainīja eļļu, pielēja jaunajai eļļai kaut ko citu klāt un atkal mērīja kompresiju, visos cilindros rādījumi bija identiski un gandrīz ideāli.

Tā kā uz vecām miskastēm tās dzinēja tīrīšanas piedevas darbojas. Tā arī tās labās atsauksmes rodas tautā šiem "brīnumlīdzekļiem".

Offline

MIGs
10. Nov 2014, 10:13#2393

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kad sapistā reduktorā ieber zāģu skaidas, tas arī kādu brīdi strādājot klusāk, un mazāk dzirdot metāliskās skaņas.

Palāpīties var, bet vai tā vajag ar labu motoru drīt ?!

-----------------

Offline

AK292
10. Nov 2014, 10:26#2394

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Ko Nieres kungs labu vai ne tik labu teiks par http://prolong.lv/ ????
Man vietējā bodē sastāstīja brīnumus, atsauces uz lieliem motokrosa meistariem un bezceļa kingiem.
Pats nopirku un pielēju CRV, liekas ka iet labāk

Offline