11 Sep 2014, 17:06:32 Niere rakstīja:
Taoo,
tā kā tā īsti neiebraucu jautājienā. apstāsti problēmas būtību.
Jautājums bija netiešā saistībā ar augstāk minēto eļļu (kā piemēru) priekš spoorta motoaktivitātēm.
Augstāk minētajai eļļai viskozitāte @100 C ir norādīta 15,5 cSt... man piedāvā CITA ražotāja 2-T eļļu ar augstāku viskozitāti, konkrēti 18,8 cSt un kuras sastāvā nav "piedeva kas uzlabo eļļas labāku samaisīšanos ar benzīnu" vai tomēr izvēlēties augstāk minēto produktu? Cenas jautājums ir fonā, to pagaidām neaiztiekam.
Vispār, kuri ir tie 2-T eļļas parametri kuriem būtu jāpievērš uzmanība tehniskajā aprakstā lai nebūtu jāuzklausa subjektīvie uz reliģiskā pamata balstītie viedokļi... tā lai pa kluso stūrītī sēdēdams varu pastudēt un saprast kuram 2-T produktam dot priekšroku.
Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm
11 Sep 2014, 18:43:59 DUNCIS rakstīja:
Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm
7100tajam ir izteikti nenoturīga viskozitāte karstajā galā, ko apliecina veiktās analīzes. tas attiecas arī uz jaunāko formulējumu ar MA2.
ja fano par Motul, tad labāk izvēlies 300V.
11 Sep 2014, 18:43:59 DUNCIS rakstīja:
Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm
7100tajam ir izteikti nenoturīga viskozitāte karstajā galā, ko apliecina veiktās analīzes. tas attiecas arī uz jaunāko formulējumu ar MA2.
ja fano par Motul, tad labāk izvēlies 300V.
tas ir visnotaļ saturīgs teorētiskais materiāls.
savulaik runāju ar to profesoru Ķirsi. teica, ka esot vienkārši sakompilējis netā atrodamo informāciju. paskatījos, ka viņs 2012. gadā ir aktualizējis informāciju, taču ne visu. piemēram, ACAE normas mainījās gan 2010tajā, gan 2012tajā gadā. bet tas štrunts. kopumā vērā ņemams matērijs.
viņš man pat atļāva izmantot viņa tekstus vientei (kura arvien atliekās), jo izdevniecības negribot šo grāmatu publicēt.
Laba lasāmviela sākumam + ieteiktu API un ACEA standartu prasības papētīt + lai saprastu kas slēpjās zem dažādu autoražotāju dzinēja eļļu specenēm iepazīties ar "Afton specification handbook" ... tad jau var sākt domāt par dalību eļļu izvēles topikos/tēmās
Šīs informācijas uzsūkšanas procesā pa vidu vēl derētu apgūt tādu terminus kā:
Low Saps
kinemātiskā viskozitāte
viskozitātes indekss
viskozitātes modifikators
HTHS
flash point
pour point
density
detergenti
deemulsifikācija
11 Sep 2014, 18:43:59 DUNCIS rakstīja:
Kāds te tirgojās ar Motul eļļām?
Drīzumā vajadzēs iepirkt 4Litrīgo kanniņu "7100" 10w40
Ir piedāvājums no vietējā servisa, bet tas ir ar smuku uzcenojumu.
pm
7100tajam ir izteikti nenoturīga viskozitāte karstajā galā, ko apliecina veiktās analīzes. tas attiecas arī uz jaunāko formulējumu ar MA2.
ja fano par Motul, tad labāk izvēlies 300V.
Es pērn lietoju Motul 5100 10w40, tagad ieliets 7100, un pie zemiem kā arī augstiem apgriezieniem, jebkurā temperatūrā parādās sīcoshi shvīkstosha skaņa (bet ko tadu novēroju tikai pēc eļļas maiņas).
Jautājums - vai kas tāds varētu būt arī dēļ jau ieprieks minētās viskozitātes starpības? Vai tādā gadījumā mainīt atpakaļ uz 5100?
P.S.
Arī pērn veikta eļļas (5100) analīze (ar Niere gādību), viss esot bijis tip top, nu vienīgā rekomendācija bija mainīt gaisa filtru, kas tika izdarīts.
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/
17 Sep 2014, 19:20:02 Niere rakstīja:
Taoo,
tā Afton speceņu rokasgrāmata riktīgi noderīga.
paldies!
līdz šim nebiju manījis neko līdzīgu, kur visu speceņu 'zarnas' vienkopus.
Par auto eļļu zarnām runājot vēl viens interesants toolis, tiesa jāpiebilst ka tas ir relatīvs- taču nespeciālistiem ļoti uzskatāms: [URL=null]LUBRIZOL Relative Comparsion tool
[ Šo ziņu laboja TAOO_1936, 17 Sep 2014, 20:35:52 ]
17 Sep 2014, 21:46:51 Niere rakstīja:
Taoo,
tas bieži izmantots tūlis. Lubrizol nesen aktualizēja: http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA...ool/default.html
tur gan šis tas arvien trūkst, piemēram, Scania LDF3 apstiprinājums, kas būtiski maina dažu broduktu kopskatu.
Par LDF-3 piekrītu, šī specene SCANIA dokos figurē jau diezgan ilgi, bet "uzskatāmos" plusus no šīs specenes esmu tik sastapis iekš DEKRA ikgadējiem nummuriem !
P.S. Par jaunā dizaina Lubrizol'a linku Paaldies
P.S. Jaunais Lubrizol zirnekļtīkls pagaidām ir nelietojams! Dizainiski un tehniski ir nebaudāms- piemēram, VW 505.01 un 502.00 ir iemests "vienā čupā!
[ Šo ziņu laboja TAOO_1936, 20 Sep 2014, 09:29:11 ]
Kurš var ieteikt kādu, kurš Bauskā var apskatīties manu Honda CB900F Hornet? Neliela sīcoņa parādījusies, bet nu viss notiek, nekādu blakus parādību nav, tikai sīc nedaudz.
----------------- Braucu ar Hondu, tāpēc notievēšana mani neinetersē.
triks vecs kā pasaule. tādus 'testus' var atrast pilnu youtūbu. man slinkums to visu aprakstīt, bet iesaku neņemt redzēto par pilnu. Ar head&shoulders šampūnu arī var panākt līdzīgu triku, tikai motorā droši vien šampūnu neviens tādēļ nelies.
vislabāk patīk pastāsts, ka šis neko nereklamējot, bet sižeta beigās parāda, kas tas par sūdu un kur tas jāpasūta.
interesantākais ir tas, ka bieži šo drazu tirgotāji paši ir pārliecināti par attiecīgā produkta ūberspējām. grūti gan saprast, vai šis arī ir no tādiem gadījumiem.
Runājot par piedevām eļļai, draugam uz servisu bija atbraukuši piedevu tirgotāji pareklamēt savus produktus.
Kā eksperimenta auto tika paņemts viens servisa darbinieka Golfiņš - 2. paaudzes, ja nemaldos. Tika izmērīta kompresija visos cilindros - tikai vienā bija kaut cik ok, pārējos trijos bija stipri zem minimālā, ļoti stipri, maigi sakot
Nu lūk, pielēja darboņi vecajai eļļai savu ķīmiju, padarbināja pusstundu, nomainīja eļļu, pielēja jaunajai eļļai kaut ko citu klāt un atkal mērīja kompresiju, visos cilindros rādījumi bija identiski un gandrīz ideāli.
Tā kā uz vecām miskastēm tās dzinēja tīrīšanas piedevas darbojas. Tā arī tās labās atsauksmes rodas tautā šiem "brīnumlīdzekļiem".