Tā jau vienmēr liekas skatoties tos video, ka vajadzēja tā vai šitā, bet tomēr realitātē ir tā ka tu brauc un jau nākamajā mirklī šļūc pa asfaltu un domā wtf, kas te tiko notika..
Braucu ar: BMW 330xd (E92) un savu sapni BMW K1200GT
11 Sep 2014, 12:44:51 Archy96 rakstīja:
Es viņa vietā būtu guldījis cik var un rāvis pa kreisi tajos krūmos iekšā, tas jebkurā gadījumā būtu mazāk sāpīgi nekā uztaisīt frontālo.
Atceroties savu frontalo crash, kas gan notika "tikai" 60kmh atrumaa, taas 2 sec. Ir reali par iisu, lai kaut ko tur noguldiitu. Tad tur ir vajadziga nindzas reakcija.
Bet taa skatoties sito -sermuli pa kauliem noiet un uzreiz sajuti to triecienu zemapzinaa uz saviem kauliem un nelabi paliek
[ Šo ziņu laboja Mr-Scorpion, 11 Sep 2014, 13:17:24 ]
----------------- and the mind gets dirty as you get closer to forty (c) Blur
Visi piekritīs, ka pie šiem apstākļiem (šaurs ceļš, diezgan dzīva satiksme) ātrums IR par lielu?
Otrkārt - cerēt, ka Tevi redz (pat pie mazākiem ātrumiem!), ir naivi un bīstami.
Varu padalīties: pa šiem gadiem izstrādājies paradums, apdzenot, tuvojoties krustojumiem, arī, ja pretī nāk "kolonna" un ir varbūtība, ka kāds izdomās sākt apdzīt (t.i. - izbraukt man pretī), mirkšķināt tālos. Tas reāli palīdz!
Iespējams, būtu līdzējis arī video gadījumā...
Šis ir apcirptais video... Apakšā pievienoju pilno versiju, iesaku (lai arī nav patīkami) noskatīties visiem mo braucējiem.
Un protams skatoties tu vari spriest kā tu būtu, vai nebūtu darījis, bet kāds būtu iznākums tu tāpat nezināsi, ir vienkārši jābrauc ar prātu, tas protams nenodrošinās tevi pret avārijām, bet vismaz uzlabos iespēju izdzīvot. Es personīgi vienmēr braucu un veicu manevrus ar domu, ka mani citi vadītāji neredz (kā tas arī ir lielākajā daļā gadījumu), ja nēesi pārliecināts, labāk piebremzē, nevis "aiztaisi acis" un spied grīdā, vai rausties un beigās ieslīdi grāvī.
Galu galā, katram ir jāapzinās risks, uzkāpjot moto nākamais līkums vienmēr var būt pēdējais, vienalga, vai esi veterāns, vai iesācējs.. kāds nu kuram tas liktenis.
Lai visiem droša atlikusī sezona un vienmēr izvēlamies attiecīgo KVALITATĪVU ekipējumu!
11 Sep 2014, 12:44:51 Archy96 rakstīja:
Es viņa vietā būtu guldījis cik var un rāvis pa kreisi tajos krūmos iekšā, tas jebkurā gadījumā būtu mazāk sāpīgi nekā uztaisīt frontālo.
Vecīt, tu it kā neizskaties pēc pāķu pieturā sēdoša alkāna kuram ir viedoklis par visu, bet tomēr pateici tā it kā būtu!
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.
11 Sep 2014, 12:44:51 Archy96 rakstīja:
Es viņa vietā būtu guldījis cik var un rāvis pa kreisi tajos krūmos iekšā, tas jebkurā gadījumā būtu mazāk sāpīgi nekā uztaisīt frontālo.
Vecīt, tu it kā neizskaties pēc pāķu pieturā sēdoša alkāna kuram ir viedoklis par visu, bet tomēr pateici tā it kā būtu!
07 Sep 2014, 10:53:21 Johnny rakstīja:
[youtube]RlvzgfmLkIY[/youtbe]
Šis ir apcirptais video... Apakšā pievienoju pilno versiju, iesaku (lai arī nav patīkami) noskatīties visiem mo braucējiem.
Un protams skatoties tu vari spriest kā tu būtu, vai nebūtu darījis, bet kāds būtu iznākums tu tāpat nezināsi, ir vienkārši jābrauc ar prātu, tas protams nenodrošinās tevi pret avārijām, bet vismaz uzlabos iespēju izdzīvot. Es personīgi vienmēr braucu un veicu manevrus ar domu, ka mani citi vadītāji neredz (kā tas arī ir lielākajā daļā gadījumu), ja nēesi pārliecināts, labāk piebremzē, nevis "aiztaisi acis" un spied grīdā, vai rausties un beigās ieslīdi grāvī.
Galu galā, katram ir jāapzinās risks, uzkāpjot moto nākamais līkums vienmēr var būt pēdējais, vienalga, vai esi veterāns, vai iesācējs.. kāds nu kuram tas liktenis.
Lai visiem droša atlikusī sezona un vienmēr izvēlamies attiecīgo KVALITATĪVU ekipējumu!
[youtube]xq2xStb0R-c[/youtbe]
Žēl puisi protams, bet te nevar noliegt to, ka ātrums bija par lielu. Vienā brīdi izskatās, ka viņš auto nemaz neredzēja, tā itkā skatītos ne uz ceļu, bet nu vairs jau neko.
Vispār jau paskatoties Rīgā uz ielām reizēm arī šermuļi sametas. Velk no krusta līdz krustam pilnā ručkā, enduristi no krusta iet līkumā knapi savācoties utt. Un kam tas viss vajadzīgs? Protams pats reizēm arī izceļos, bet tāpēc cenšos apmeklēt trasi, kur izgāzt spēkus un adrenalīnu.
Nez, braucu ar "žileti", bet braucu kā pensionārs.
Kā saka pašiem sevi jāsargā, neviens cits to nedarīs, autovadītāji 80% tupī telefonos un vispār neskatās uz ceļa.
Braucam ar prātu, neskrienam, krustā tāpat izlīdīsim un pirmie startēsim, neviens darbs un nekas nav svarīgāks par dzīvību, kam vajadzēs pagaidīs!
P.s. Un ko Tu spēj ieraudzīt vai izbaudīt pie tā "divīša"?
07 Sep 2014, 10:53:21 Johnny rakstīja:
[youtube]RlvzgfmLkIY[/youtbe]
Šis ir apcirptais video... Apakšā pievienoju pilno versiju, iesaku (lai arī nav patīkami) noskatīties visiem mo braucējiem.
Un protams skatoties tu vari spriest kā tu būtu, vai nebūtu darījis, bet kāds būtu iznākums tu tāpat nezināsi, ir vienkārši jābrauc ar prātu, tas protams nenodrošinās tevi pret avārijām, bet vismaz uzlabos iespēju izdzīvot. Es personīgi vienmēr braucu un veicu manevrus ar domu, ka mani citi vadītāji neredz (kā tas arī ir lielākajā daļā gadījumu), ja nēesi pārliecināts, labāk piebremzē, nevis "aiztaisi acis" un spied grīdā, vai rausties un beigās ieslīdi grāvī.
Galu galā, katram ir jāapzinās risks, uzkāpjot moto nākamais līkums vienmēr var būt pēdējais, vienalga, vai esi veterāns, vai iesācējs.. kāds nu kuram tas liktenis.
Lai visiem droša atlikusī sezona un vienmēr izvēlamies attiecīgo KVALITATĪVU ekipējumu!
[youtube]xq2xStb0R-c[/youtbe]
Žēl puisi protams, bet te nevar noliegt to, ka ātrums bija par lielu. Vienā brīdi izskatās, ka viņš auto nemaz neredzēja, tā itkā skatītos ne uz ceļu, bet nu vairs jau neko.
Vispār jau paskatoties Rīgā uz ielām reizēm arī šermuļi sametas. Velk no krusta līdz krustam pilnā ručkā, enduristi no krusta iet līkumā knapi savācoties utt. Un kam tas viss vajadzīgs? Protams pats reizēm arī izceļos, bet tāpēc cenšos apmeklēt trasi, kur izgāzt spēkus un adrenalīnu.
Nez, braucu ar "žileti", bet braucu kā pensionārs.
Kā saka pašiem sevi jāsargā, neviens cits to nedarīs, autovadītāji 80% tupī telefonos un vispār neskatās uz ceļa.
Braucam ar prātu, neskrienam, krustā tāpat izlīdīsim un pirmie startēsim, neviens darbs un nekas nav svarīgāks par dzīvību, kam vajadzēs pagaidīs!
P.s. Un ko Tu spēj ieraudzīt vai izbaudīt pie tā "divīša"?
Nu liela taisnība tev ir, es ar tā domāju, bet kad uzsēžos uz mo, kaut kas noklikš, smadzenes sāk šūpoties, un kā te vienam tur nikā bij, ja tu brauc un visu kontrolē, tu tu brauc stipri par lēnu
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
11 Sep 2014, 15:39:16 tivars rakstīja:
11 Sep 2014, 12:44:51 Archy96 rakstīja:
Es viņa vietā būtu guldījis cik var un rāvis pa kreisi tajos krūmos iekšā, tas jebkurā gadījumā būtu mazāk sāpīgi nekā uztaisīt frontālo.
Vecīt, tu it kā neizskaties pēc pāķu pieturā sēdoša alkāna kuram ir viedoklis par visu, bet tomēr pateici tā it kā būtu!
Es tikai pateicu savu viedokli, jo man ir bijusi gandrīz identiska situācija, kur rezultātā aizvilku pusmetru gar mašīnas purnu kaut kur uz 80kmh grāvī iekšā, caur pretējo joslu, tādējādi izvairoties no izlīmēšanās pret auto spārnu, man gan bija kādas 3 sekundes laika noreaģēt, šeit mazāk. Grāvis faktiski mani izglāba, tur vēl bija paprāvs koks un dzeloņdrāšu žogs, starp kuriem veiksmīgi trāpīju. Gadījumi mēdz būt dažādi.
Kāds var iztulkot notikumu:
www.DELFI.lv | 17. septembris 2014 08:48
Jūrmalā, Asaru prospektā, 1977.gadā dzimis vīrietis vadīja motociklu "Honda", veicot automašīnu kolonas apdzīšanu, krustojumā ar Tālivalža ielu sadūrās ar tajā pašā virzienā braucošo "VW Golf", kas krustojumā veica kreiso pagriezienu. Sadursmē cieta motocikla vadītājs, kurš nogādāts slimnīcā.