Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
envy | 11. Sep 2014, 12:27 | #23581 |
| Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
|
10 Sep 2014, 13:04:51 Archy96 rakstīja:
Skaidra bilde aptuveni.
Benzīnam man patika tas, kad tas pats ātri izgaru un nav vairāk nekādas čakarēšanās. Šitas līdzeklis neizgaro, un tas jau ir lieks gemors.
gan twinair, gan putoline filtru eļļas mazgājas ārā ar karstu ūdeni un fairy, izmazgā, kārtīgi izģmiedz un mauc jaunu eļļu virsū
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
Superyder | 11. Sep 2014, 13:43 | #23582 |
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
| Kāds var palīdzēt ar detaļu, kura OEM vairs nav pieejama?
Governor rod ar nr. 49046 -
Te ir 200cc augša ar 125nieka vārpstu -
http://i.imgur.com/N6FmbVu.jpg
Te viss 125cc komplektā -
http://i.imgur.com/lWG8mvw.jpg
Salīdzinājumam -
http://i.imgur.com/IsOotKh.jpg
Atšķirās pāris nianses abiem cyl, kas skar to KIPS sistēmu, vai kāds spēj uzņemties ko tādu izveidot, lai 200cc vārpsta būtu attiecīga garuma+diametra+sazobe?
Mocis: Kawa KMX 125
Edit: Te ir tā kā būtu jābūt -
http://bdkraceeng.co.uk/Images/KMX200/KIPS%20Va...ting%20guide.jpg[ Šo ziņu laboja Superyder, 11 Sep 2014, 13:45:24 ] | Offline | | |
GASPARO | 11. Sep 2014, 18:44 | #23583 |
| Kopš: 30. Jul 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Yamaha
|
11 Sep 2014, 11:38:15 Gunman rakstīja:
11 Sep 2014, 00:16:41 Zigmunds rakstīja:
11 Sep 2014, 00:12:38 GASPARO rakstīja:
Bet vai var arī no līdzsēdētāja svara kkas mainīties??? Sāku jau tik talu aizdomāties... ķēde nedomāju ka pārvilkta, viens kad sēžu viss ok, un ķēde brīva...
protams, ka ķēde maina savu nospriegojumu brauc viens vai divi. tāpēc jau arī ražotāji parasti ielas močiem (street un baikiem) kā standartu savus 3-4cm brīkustību pieļauj. un tas ir uz motocikla bez šofera vai pasažiera.
paskaties, varbūt Tev ir aizmugurējais amītis ļoti mīksts.
jeb labāk jau aizbrauc pie speciālista . tā pat visi šie minējumi internetā ir tikai spekulācijas un nekas vairāk.
jebkurā gadījumā, ķēde "neizstiepjas"- neizdilst vienmērīgi. Mans minējums būtu, ka ķēde pārspriegota un izdara pārlieku lielu lauzienu uz ātrumkārbas sekundāro assi (zobratu). Vibrācija varētu būt no ķedes diluma, kārbas darbība - no lauziena.
Aiz zobrata nav sākusi eļļa tecēt?
Domā saļņikam kajuk??? Vēl netek gan, daudz jau nenošvitinājām, jo tā jau nebija braukšana... pats mistiskākais ir tas ka svaros mums nekas nav mainijies, braukājāmies tapat ari pirms tam un bez ķezas... varētu domāt ka tā ķēde būtu sarāvusies... vai mistiskā kārtā atspere mīksta palikusi... mistika... paldies par atsaucību kungi | Offline | | |
|
aivarsk | 11. Sep 2014, 18:53 | #23584 |
| Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
11 Sep 2014, 13:43:22 Superyder rakstīja:
Kāds var palīdzēt ar detaļu, kura OEM vairs nav pieejama?
Governor rod ar nr. 49046 -
Te ir 200cc augša ar 125nieka vārpstu -
http://i.imgur.com/N6FmbVu.jpg
Te viss 125cc komplektā -
http://i.imgur.com/lWG8mvw.jpg
Salīdzinājumam -
http://i.imgur.com/IsOotKh.jpg
Atšķirās pāris nianses abiem cyl, kas skar to KIPS sistēmu, vai kāds spēj uzņemties ko tādu izveidot, lai 200cc vārpsta būtu attiecīga garuma+diametra+sazobe?
Mocis: Kawa KMX 125
Edit: Te ir tā kā būtu jābūt -
http://bdkraceeng.co.uk/Images/KMX200/KIPS%20Va...ting%20guide.jpg
Vai tas zobstienis 49046 reāli atšķiras viens no otra, vai tikai sazobe neapmierina? Pēc bildēm nesapratu
Es savam KX 250 '04 tās sazobes apzināti liku nepareizi un eksperimentēju, jo tā varēja ietekmēt jaudas līkni, resp. Divtaktu negantais spēriens tika padarīts asāks, ātrāks vai tieši otrādi izlīdzinājās plašākā apgr, diapozonā.
P.S. Manam bija izlūzuši 2 zobi, es ilgi grozīju rokās ar domu atjaunot vai taisīt jaunu, beigās izšķīros par atjaunošanu uzmetinot un izfrēzējot no jauna tikai trūkstošos zobus.
Jo jaunu uztaisīt var, bet tas nav vienkārši: jo tas ir tievs, garš - nepieciešama palīgiekārta frēzēšanai, jāslīpē - kas arī nav viegli (varbūt jārūda - salocīsies) utt.
čakars liels.
Edit:
Ā sapratu.
Bet varbūt vienkāršāk tās vārpstiņas uzdarināt ar attiec. izmēra zobratu apakšā - tāds variants der?[ Šo ziņu laboja aivarsk, 11 Sep 2014, 18:57:58 ] | Offline | | |
motoinstruktors | 11. Sep 2014, 23:44 | #23585 |
| Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
10 Sep 2014, 00:53:00 Archy96 rakstīja:
Šodien sastapos ar kādu nesaprotamu jautājumu
Tātad lieta it kā elementāra - filtra mazgāšana krosiniekam. Nopirku es to twin air mazgājamo līdzekli, filtru smuki izmazgāju, izžņaudzu, vēl ar lupatu apslaucīju, bet tas tik un tā vēl tāds kā mitrs no tā paša mazgāšanas līdzekļa. Atstāju plauktā žūt. Nākamajā dienā ņemu, joprojām tā kā slapjš Sāku eļļot ar filtru eļļu, bet watafak, tas pārpalikušais mazgājamais līdzeklis sāk eļļu tā kā šķīdināt , nu viss paliek tāds šķidrs un da nekāds
Kā to sūdu pareizi lietot??? Man šādā versijā sūdus nesaraus iekšā????
Iepriekš viss notikās elementāri - filtru benzīnā, fiksi fiksi tīrs un fiksi izžāvēju, saeļļoju un maucu tālāk, tā pusotru gadu un nekādu problēmu, tagad gribēju izdarīt tā kā "civilizēti" un kaut kāda totāla huiņa sanāca????
...es tā daru:
1)mazgāju ar whitespirit-lēti,
2)pēctam siltā ūdenī ar fairy-lēti,
3)absolūtā skalošana karstā ūdenī,
4)pilnīgi izžāvēju sausu!!!
5)eļļoju ar MOTOREX fitru eļļu,lieku spainī nostāvēties(!) vismaz pusstundu.
Tādā veidā sagatavoju uzreiz vairākus porolonus,katru maisā,spainī iekšā...
Darbam izmantoju STATOIL cimdus heijā
NEKAD NEIZMANTOJU BENZĪNU,tikai lakbenzīnu(whitespirit) vai dārgo specmazgāšanas līdzekli [ Šo ziņu laboja motoinstruktors, 11 Sep 2014, 23:52:11 ] | Offline | | |
arnic | 12. Sep 2014, 09:16 | #23586 |
| Kopš: 18. Apr 2013
No: Ogre
Ziņojumi: 76
Braucu ar: Kawasaki Zephyr 750
| Reposts!!
11 Sep 2014, 11:21:42 arnic rakstīja:
Sveiciens biedriem.
Jautājums spečukiem - tas tā normāli, ka gaisa filtrā, baigais degvielas aromāts, aizdomas, ka nedaudz sit degvielu iekšā? Vakar noņēmu gaisa filtru un baigais smakulīts pēc benzīna, par cik pirmā pieredze ar moci un tā jaukšanu, tad radās jautājums, vai var būt tā, ka no karburātora nedaudz kaut, kas noplūst uz gaisa filtru?
| Offline | | |
Superyder | 12. Sep 2014, 10:47 | #23587 |
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
|
11 Sep 2014, 18:53:11 aivarsk rakstīja:
Vai tas zobstienis 49046 reāli atšķiras viens no otra, vai tikai sazobe neapmierina? Pēc bildēm nesapratu
Es savam KX 250 '04 tās sazobes apzināti liku nepareizi un eksperimentēju, jo tā varēja ietekmēt jaudas līkni, resp. Divtaktu negantais spēriens tika padarīts asāks, ātrāks vai tieši otrādi izlīdzinājās plašākā apgr, diapozonā.
P.S. Manam bija izlūzuši 2 zobi, es ilgi grozīju rokās ar domu atjaunot vai taisīt jaunu, beigās izšķīros par atjaunošanu uzmetinot un izfrēzējot no jauna tikai trūkstošos zobus.
Jo jaunu uztaisīt var, bet tas nav vienkārši: jo tas ir tievs, garš - nepieciešama palīgiekārta frēzēšanai, jāslīpē - kas arī nav viegli (varbūt jārūda - salocīsies) utt.
čakars liels.
Edit:
Ā sapratu.
Bet varbūt vienkāršāk tās vārpstiņas uzdarināt ar attiec. izmēra zobratu apakšā - tāds variants der?
Atšķiras tas zobstienis, katram savs.
Uzmetu aci un laikam, ka reālākā ideja ir tiem vārstiem (zils) :
likt virsū Tevis minēto zobratu ar sazobi kā oem 125cc vārpstai, taču vēl ir problēma, ka attālumi vārstu sēžām abiem cyl ir dažādi, līdzarto vārpstai būtu jābūt ~12-13mm garākai.
Nākamais ir, kas var uzpresēt tam vārstam zobratu un pagarināt vārpstiņu? Kāds var palīdzēt?[ Šo ziņu laboja Superyder, 12 Sep 2014, 10:48:36 ] | Offline | | |
andrejins | 12. Sep 2014, 11:04 | #23588 |
| Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
12 Sep 2014, 09:16:07 arnic rakstīja:
Reposts!!
11 Sep 2014, 11:21:42 arnic rakstīja:
Sveiciens biedriem.
Jautājums spečukiem - tas tā normāli, ka gaisa filtrā, baigais degvielas aromāts, aizdomas, ka nedaudz sit degvielu iekšā? Vakar noņēmu gaisa filtru un baigais smakulīts pēc benzīna, par cik pirmā pieredze ar moci un tā jaukšanu, tad radās jautājums, vai var būt tā, ka no karburātora nedaudz kaut, kas noplūst uz gaisa filtru?
Tas, ka gaisa filtrs drusku smird pēc degvielas ir normāli. Kā saprast kad ir baigais aromāts gan būs grūtāk
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
arnic | 12. Sep 2014, 13:25 | #23589 |
| Kopš: 18. Apr 2013
No: Ogre
Ziņojumi: 76
Braucu ar: Kawasaki Zephyr 750
|
12 Sep 2014, 11:04:29 andrejins rakstīja:
12 Sep 2014, 09:16:07 arnic rakstīja:
Reposts!!
11 Sep 2014, 11:21:42 arnic rakstīja:
Sveiciens biedriem.
Jautājums spečukiem - tas tā normāli, ka gaisa filtrā, baigais degvielas aromāts, aizdomas, ka nedaudz sit degvielu iekšā? Vakar noņēmu gaisa filtru un baigais smakulīts pēc benzīna, par cik pirmā pieredze ar moci un tā jaukšanu, tad radās jautājums, vai var būt tā, ka no karburātora nedaudz kaut, kas noplūst uz gaisa filtru?
Tas, ka gaisa filtrs drusku smird pēc degvielas ir normāli. Kā saprast kad ir baigais aromāts gan būs grūtāk
Tad skaidrs, tā tam jābūt, paldies - baigi smird, vai smird kāda turs starpība, smird taču tāpat, nepie******* vārdiem!! | Offline | | |
konits | 12. Sep 2014, 14:47 | #23590 |
| Kopš: 31. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: yamaha,kawasaki
| sveiki!Yamaha fazer 600,01', kas vareetu buut par vainu,braucu ar jebkuru robu atlaizzu gaazi un atkal dodu virsuu,bet normaali maigi un ir kkads sitiens/raviens kam nav jaabuut,kas vareetu buut par vainu?
Kkeede nav par valliigu un ritenii pie bukseem arii nav briivkustiiba.[ Šo ziņu laboja konits, 12 Sep 2014, 14:49:15 ] | Offline | | |
mexa | 12. Sep 2014, 14:54 | #23591 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| varbūt sajūga demferim atsperes pavājas palika. domāju te būš jādzen pie kāda kas diagnosticēs, caur inetu jau ko varēja uzprasīja
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
konits | 12. Sep 2014, 15:04 | #23592 |
| Kopš: 31. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: yamaha,kawasaki
|
12 Sep 2014, 14:54:53 mexa rakstīja:
varbūt sajūga demferim atsperes pavājas palika. domāju te būš jādzen pie kāda kas diagnosticēs, caur inetu jau ko varēja uzprasīja
es arii par to iedomājos.bet kas veel vareetu radiit briivkustiibu,piem.kaarbaa!? | Offline | | |
mexa | 12. Sep 2014, 18:05 | #23593 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| drīzāk tuap sajūga demferis, pats mokos pagaidām ar to šaizi, zapadlo jaunu grozu likt biju izjaucis un ar roku kustinot noprecizēju točna ka sajūga demfera atsperes saspiedas. neattiecinu tieši uz tavu gadījumu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
konits | 13. Sep 2014, 07:58 | #23594 |
| Kopš: 31. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: yamaha,kawasaki
|
12 Sep 2014, 18:05:33 mexa rakstīja:
drīzāk tuap sajūga demferis, pats mokos pagaidām ar to šaizi, zapadlo jaunu grozu likt biju izjaucis un ar roku kustinot noprecizēju točna ka sajūga demfera atsperes saspiedas. neattiecinu tieši uz tavu gadījumu
skaidrs,kad pienaaks ziema,tad aardiissu aaraa un skatiissos | Offline | | |
GX270 | 13. Sep 2014, 20:14 | #23595 |
| Kopš: 13. Sep 2014
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki! Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu par to kādu eļļu pildīt dzīnējā Honda GX270 (kartinga motors) un kādu pildīt tam pievienotajā eļļas sajūgā?
Iepriekš paldies | Offline | | |
ursus | 14. Sep 2014, 13:11 | #23596 |
| Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Par sajūgu,arī manam Suzuki ,šad tad noraustās,ja gribu maigi atlaist,strauji dodot gāzi(gaitā). Uzsākot nekad.
Kaut ,kas ļoti līdzīgs JAWA 638,tikai viņai šis gļuks ir arī uzsākot.
Suzim,pagaidām īpaši netraucē(noskrējiens mazs,stāvoklis ļoti labs).Pats sajūgs neizslīd.
Kašķi netaisos meklēt,vai arī es kļūdos?[ Šo ziņu laboja ursus, 14 Sep 2014, 13:12:21 ]
----------------- JAWA | Offline | | |
Naits | 14. Sep 2014, 19:12 | #23597 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
14 Sep 2014, 13:11:48 ursus rakstīja:
Par sajūgu,arī manam Suzuki ,šad tad noraustās,ja gribu maigi atlaist,strauji dodot gāzi(gaitā). Uzsākot nekad.
Kaut ,kas ļoti līdzīgs JAWA 638,tikai viņai šis gļuks ir arī uzsākot.
Suzim,pagaidām īpaši netraucē(noskrējiens mazs,stāvoklis ļoti labs).Pats sajūgs neizslīd.
Kašķi netaisos meklēt,vai arī es kļūdos?
šitiem motoriem parasti sagurst atsperes, nomaini atsperes sajūgam un viss būs labi.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
mexa | 14. Sep 2014, 21:18 | #23598 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| eu demfera atsperes vaita var atcevišķi dabūt?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
ursus | 14. Sep 2014, 21:47 | #23599 |
| Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
|
14 Sep 2014, 21:18:43 mexa rakstīja:
eu demfera atsperes vaita var atcevišķi dabūt?
nu jau tas mani arī ieinteresēja.
----------------- JAWA | Offline | | |
gurnis | 14. Sep 2014, 22:28 | #23600 |
| Kopš: 30. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
| Kaads nav manījis numura ziimi no motocikla celā no kegums-rīga TF-3721- noluuza tiprinaajums un nepamaniiju ka ir nost????? | Offline | | |
|
|